Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
[Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 109 »

Poster
Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) 
Brasil
Icoon

Vak: -
Reg.: 21 december 2000
Gepost op 27 juni 2008 om 12:44:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En inmiddels kan Aissati al niet meer voetballen, immers zagen vier trainers het niet in hem zitten, hij is overschat,...HOE VOORSPELBAAR
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Miquell
Bankzitter

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004
Gepost op 27 juni 2008 om 13:04:50.     MSN: romeoforlife@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het lijkt me wel heel sterk dat als deze transfer van Aisati-Pieters met gesloten beurs gebeurt dat Utrecht ook de transferrechten krijgt. Of er moet een hele lage terugkoopclausule in zijn contract zitten. Want stel dat aisati in Peking de pannen van het dak speelt, dan zou Aisati zomaar 10 tot 15 miljoen euro op kunnen brengen(zie Drenthe. PSV zou toch niet zo stom zijn.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 27 juni 2008 om 13:33:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Miquell schreef:

Het lijkt me wel heel sterk dat als deze transfer van Aisati-Pieters met gesloten beurs gebeurt dat Utrecht ook de transferrechten krijgt. Of er moet een hele lage terugkoopclausule in zijn contract zitten. Want stel dat aisati in Peking de pannen van het dak speelt, dan zou Aisati zomaar 10 tot 15 miljoen euro op kunnen brengen(zie Drenthe. PSV zou toch niet zo stom zijn.

Misschien dat er een gelimiteerde transferbedrag is afgesproken, waar PSV de eerste optie op heeft.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat PSV niet ook een transferbedrag wilde ontvangen naast Pieters.

Om even de balans op te maken op basis van feiten en geruchten, graag aanvullen als ik wat gemist heb;

Vertrek:
Gomes, Farfan, Aissati, Rajkovic

Komst:
Isaksson (zeer waarschijnlijk), Pieters, Amrabat, Rodriguez, Bréchet, Manco.

Dan gaat Väyrynen waarschijnlijk vertrekken en wat is de status met Zonneveld en Mendez?

Nog geen overzicht waar je vrolijk van kan worden (net als bij Ajax), echter het is pas vroeg.

[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 27 juni 2008 13:35:05).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Widink
Regelmatige invaller

Uit: Didam
Reg.: 11 april 2006
Gepost op 27 juni 2008 om 13:35:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Misschien dat er een gelimiteerde transferbedrag is afgesproken, waar PSV de eerste optie op heeft.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat PSV niet ook een transferbedrag wilde ontvangen naast Pieters.

Om even de balans op te maken op basis van feiten en geruchten, graag aanvullen als ik wat gemist heb;

Vertrek:
Gomes, Farfan, Aissati

Komst:
Isaksson (zeer waarschijnlijk), Pieters, Amrabat, Rodriguez, Bréchet, Rajkovic, Manco.

Dan gaat Väyrynen waarschijnlijk vertrekken en wat is de status met Zonneveld en Mendez?

Nog geen overzicht waar je vrolijk van kan worden (net als bij Ajax), echter het is pas vroeg.

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Micheltje
International

Uit: Lelystad
Vak: 428
Reg.: 11 november 1999
Gepost op 27 juni 2008 om 14:11:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Normaal weet PSV de boel altijd aardig op te vangen. Echter Gomes zal een fikse aaderlating worden...Die man heeft van de 4 seizoenen waarin ie keepte toch zeker 70% van de punten gepakt hoor...mss overdrijf ik iets, maar ik geef wel aan dat ie een hoop ballen er uit heeft gehaald die normaal gewooin gezeten hadden.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.426,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Fernando Redondo
Icoon

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002
Gepost op 27 juni 2008 om 14:23:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het aan-en verkoopbeleid van PSV heeft weinig invloed op de speelwijze. Het blijft afbraakvoetbal van de bovenste plank zeker onder het bewind van Steevens.

Veel clubs zullen zich weer stuk lopen op de PSV-muur dus ze blijven favoriet voor de titel.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.457,1VoVo: -Opstelling: incompleet
David89
Talent

Uit: Zuidoostbeemster
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 27 januari 2008
Gepost op 27 juni 2008 om 15:07:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Je kunt zeggen wat je wil maar PSV heeft gewoon alweer 3 verdedigers binnengehaald. En Ajax 0, terwijl bij Ajax er toch écht een groot probleem achterin ligt. Dus gewoon goed gekocht door PSV.
 Help mods!
jappie!
Ballenjongen

Reg.: 21 mei 2007
Gepost op 27 juni 2008 om 15:19:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'PSV en FC Utrecht weten niets van ruil'De spelersruil tussen PSV en FC Utrecht lijkt op losse schroeven te staan. Ismail Aissati zou richting Utrecht vertrekken volgens De Telegraaf, terwijl Erik Pieters de omgekeerde weg zou bewandelen. Beide clubs zeggen van niks te weten.

Dit meldt Omroep Brabant, die navraag heeft gedaan bij directeur Jan Reker van PSV en een woordvoerder van FC Utrecht. Beiden stellen van geen ruil te weten.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Maggelmans
Veelbelovend talent

Uit: Tilburg
Vak: 409
Reg.: 15 januari 2006
Gepost op 27 juni 2008 om 15:29:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jappie! schreef:

'PSV en FC Utrecht weten niets van ruil'De spelersruil tussen PSV en FC Utrecht lijkt op losse schroeven te staan. Ismail Aissati zou richting Utrecht vertrekken volgens De Telegraaf, terwijl Erik Pieters de omgekeerde weg zou bewandelen. Beide clubs zeggen van niks te weten.

Dit meldt Omroep Brabant, die navraag heeft gedaan bij directeur Jan Reker van PSV en een woordvoerder van FC Utrecht. Beiden stellen van geen ruil te weten.

Op fcutrecht.nl zijn ze het nieuws al voor aan het bereiden. Kijk hier maar eens bij het nieuwsbericht van Gregoor van Dijk (http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1083) en verander het getalletje in de adresbalk maar naar 1 lager. http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1082

Op dezelfde manier is ook te zien dat Barry Maguire officieel naar Utrecht komt.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.478,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Zuur
Vedette

Uit: Brabant
Vak: 413
Reg.: 31 mei 2003
Gepost op 27 juni 2008 om 15:57:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Maggelmans schreef:

(...)

Op fcutrecht.nl zijn ze het nieuws al voor aan het bereiden. Kijk hier maar eens bij het nieuwsbericht van Gregoor van Dijk (http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1083) en verander het getalletje in de adresbalk maar naar 1 lager. http://www.fcutrecht.nl/actueel/nieuws/1082

Op dezelfde manier is ook te zien dat Barry Maguire officieel naar Utrecht komt.

Goed gevonden! 9 miljoen en een linksback van Utrecht voor Gomes en Aissati, wie had dat begin vorig seizoen gedacht?!? Het blijft een raar wereldje dat voetbal (en het helpt natuurlijk ook als je Reker als directeur hebt).
 Help mods!
harrywijnschenk
Lid 2de elftal

Reg.: 5 maart 2003
Gepost op 27 juni 2008 om 16:13:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heel sterk gevonden!!

Vind het voor Utrecht een prima deal, PSV komt er toch wat bekocht af met Pieters. En waarom een nieuwe linksback, daar is die Brechtet toch voor gehaald?
 Help mods!
Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 27 juni 2008 om 16:35:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jappie! schreef:

Lang leve Pinokkioland dus

Die Reker toch, houdt hij een keer zijn mond, heb je weer van die gasten die niet vies zijn van een rondje rondneuzen..
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.390,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
king28
Talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 20 mei 2008
Gepost op 27 juni 2008 om 16:44:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Maggelmans schreef:

(...)

Wel / niet /wel /niet...

Als die Reker nu weer maar wat roept ( als het bericht van Omroep brabant tenminste waar is...) dan wordt het toch echt tijd om die kerel eens een mediaverbod op te leggen ofzo...
Een PSV-er kan hier zo moe van worden....
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,5VoVo: -Opstelling: -
Luis S.
Vedette

Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 27 juni 2008 om 16:52:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha wat een slechte ruil zeg
 Help mods!
sp1337
Lid 2de elftal

Reg.: 11 februari 2007
Gepost op 27 juni 2008 om 19:04:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Na vorig seizoen wederom de toppers verkocht/vertrokken.
Na medio 07 vertrokken Cocu, Kone en Alex.
Na medio 2008 Farfan en Gomes. Die helft dus van een elftal dat voor PSV CL waardig is. Enkel Afellay blijft over als CL materiaal.
Ook een potentiele topper als Da Costa vertrok. Bij Aissati en Salcido hangt al langer een transfer in de lucht voor komende zomer.
Enkel middelmaat in de vorm van Koevermans, Lazovic, Perez, Zonneveld, Cassio, vd Leegte en mogelijk Pieters en Isaksson vinden de weg naar het Philips-stadion.

Slechts het aantrekken van Dzsudzsak lijkt een relatieve voltreffer in de laatste anderhalf jaar.

Van nieuwe aankopen als Maza, Amrabat, Manco en Brechet is het voorlopig vooral twijfel.

Tel daarbij op de ronduit beroerde commerciele contracten en men kan wel stellen dat het hard achteruitholt en er zeker geen vooruitgang plaatsvindt.
Enkel de sportieve malaise van Ajax heeft PSV op de been gehouden door een injectie van 20 miljoen. Daardoor kon er toch nog wat negatief vermogen worden weggepoetst.

Vond ik dat er vorige zomer al wanbeleid werd gevoerd, lijkt het erop dat de leidinggevende het PSV deze zomer willen overtreffen.

Hopelijk is de zomer de enige slechte periode voor de PSV-supporter.

quote:
Daniëlla schreef:

(...)

Je snapt het écht niet he?

Omdat Gomes naar de leiding toe open en bloot uitermate stellig is geweest. Het is nogal niet wat, één van de leiders eruit of ik eruit. Dat is een onomkeerbare stelling. Deze stelling heeft Suarez never nooit ingenomen.

Soms leer je in het leven dat dingen onomkeerbaar zijn en dat je héél goed na moet denken voordat je iets zegt. Zéker in een publieke functie.

Zucht. Nogmaals, Silva weigerde al werk (miste training) en wilde niet meer voor Groningen spelen, zoals Gomes niet meer voor PSV wilde spelen. Waarom kon Groningen dan wel haar poot stijf houden? Je ontwijkt m.i. de vraag nogmaals. Silva had ook nog kunnen zeggen dat hij niet meer onder Nijland wilde spelen, omdat hij het een huichelaar vond. Kan hij dan zo even een miljoen van zijn transfersom aflullen en er 2,7 miljoen van maken i.p.v. de 3,7 miljoen?
Reker heeft de deur voor Gomes altijd op een kier gehouden. Die is nooit dichtgeweest, enkel Gomes moest en zou weg, zoals Silva dat bijv. wilde en het zelfs tot een arbritagezaak liet komen en werk weigerde.

[Dit bericht is veranderd door sp1337 (op 27 juni 2008 19:12:07).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
sp1337
Lid 2de elftal

Gepost op 27 juni 2008 om 19:26:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BoudStyle schreef:

(...)

Vervelend he die Ajacieden, altijd krijgen ze toch maar weer gelijk. Sta je dan met je 14 miljoen en je Suarez/Silva vergelijking.
Nog niet zolang geleden wist je me heel stellig te vertellen dat PSV na de verkoop van Gomes EN de aankoop van Velthuizen wel 10 miljoen NETTO zou overhouden. Denk je hier nu nog steeds zo over?
EDIT: Ook grappig om te zien dat 3 weken geleden Gomes volgens jou niet eens in Engeland mocht spelen, en dat het nu volgens jou geen probleem moet zijn.
Ik wacht met smart op jou post, waar je je waarschijnlijk in allemaal bochten zal draaien om maar aan te tonen dat ik nu toch niet gelijk heb gekregen.

Ah heerlijk die woorden in de mond leggen, ik ben duidelijk weer op AN aanbelandt. Schijnbaar zat je ook nogal met die post, anders was je het na een week of 4 ook wel weer vergeten.

Ten eerste lijkt het er dus op dat die vergunning geen probleem is, omdat er al sprake is van een aanstaande transfer. Dan zal dat dus wel geen probleem zijn i.t.t. wat ik eerder dacht.

quote:
Tele-afveegpapier schreef:

Speciale commissie voor Gomes
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Heurelho Gomes stond vier seizoenen onder contract bij PSV en werd in die periode ieder jaar landskampioen. De tienvoudig Braziliaans international heeft, omdat hij de laatste twee jaar te weinig interlands speelde, geen recht op een Engelse werkvergunning.

Tottenham Spurs, waar Gomes de komende vier seizoenen onder contract staat, zal daarom een beroep doen op een speciaal te formeren commissie die moet beslissen of Gomes een toegevoegde waarde voor het Premiership is.

Een woordvoerder van de FA liet afgelopen week al weten dat deze commissie niet zal twijfelen bij het maken van een uitzondering.
10 miljoen netto ging ik inderdaad vanuit. Ik had verwacht dat er minder Europese topclubs zouden slapen. Ook het gegeven dat er schijnbaar een hoop clubs zijn afgehaakt door de hoeveelheid makelaars die er rond Gomes hangen heeft daar ongetwijfeld mee te maken. Had je me dat destijds weten te vertellen, dan had ik mee kunnen gaan in je redenatie.

En nee, netto zullen we er dus geen 10 miljoen aan over houden. Op dat punt heb je gelijk, het ontbrak echter aan onderbouwing die hout sneed. Zo dacht jij ook dat hij niet naar Engeland zou gaan om maar iets te noemen.
Zo begrijp ik bijvoorbeeld niet dat er geen topclub is die 14 miljoen wil neerleggen voor een topper en op die manier Tottenham kan 'aftroeven'. Is Lloris bijv. echt al zo goed als Gomes. Die kostte immers evenveel. Lyon had dan m.i. net zo goed voor Gomes kunnen gaan die al meer ervaring op het hoogste niveau heeft. Geen vreemde redenatie toch?

Overigens beweer ik nergens iets stellig. Overal staat simpelweg "ik denk". Ik hield dus ook wel een slag om de arm, omdat de transfermarkt niet altijd even voorspelbaar is.

Overigens kregen Ajacieden toch maar verdomd weinig gelijk in de voorspel-de-eindstand-van-de-eredivisie-topic. Die hebben dus niet altijd gelijk.

[Dit bericht is veranderd door sp1337 (op 27 juni 2008 19:45:02).]
 Help mods!
SiSi
Bankzitter

Reg.: 2 juli 2002
Gepost op 27 juni 2008 om 19:40:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat een gestuntel bij Psv, Aissati hadden ze met gemak voor een miljoen of tien aan MvG kunnen verkopen. Maar nee, ze ruilen hem voor Pieters.... Hoe stupide kan je zijn.
Piets is een aardige speler voor Utrecht maar meer ook niet, als ze deze deal werkelijk maken lachen ze zich gek bij Utrecht.

Bovendien, wat nu als het grote geld Affelay ophaalt, Aissati was de ideale opvolger. Die hebben ze dan nu geruild met middelmaat.
Het is voor Psv te hopen dat Affelay wel de stap naar de top kan maken, anders kan je niet anders stellen dat die jeugdopleiding vooralsnog als een nachtkaar is uitgegaan.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
GangstaRiB
Icoon

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 27 juni 2008 om 19:41:27.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Luis S. schreef:

Haha wat een slechte ruil zeg

Eerst zien dan geloven.

PSV is de laatste jaren wel meer geconfronteerd met dit soort dingen, maar helaas weet Ajax het nog slechter te doen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.416,0VoVo: -Opstelling: incompleet
sp1337
Lid 2de elftal

Gepost op 27 juni 2008 om 19:48:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SiSi schreef:

Het is voor Psv te hopen dat Affelay wel de stap naar de top kan maken, anders kan je niet anders stellen dat die jeugdopleiding vooralsnog als een nachtkaar is uitgegaan.

Dat ben ik ook met je eens. De generatie die nu bij Jong PSV/ PSV A1 zit is bijzonder matig. Met enkel Zeefuik, Waalkens en Achenteh als mogelijke toekomstige basisspelers. Van den Eijden die er voor dit seizoen is bijgehaald zie ik voorlopig nog niet zitten (zacht eitje). Misschien komt die jongen nog op stoom.

Vertrek van Moniz en Joop Brand zal daar wel niet los van staan (dat was 2 jaar geleden ofzo).
 Help mods!
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Amersfoort
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 27 juni 2008 om 20:47:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sp1337 schreef:

En nee, netto zullen we er dus geen 10 miljoen aan over houden. Op dat punt heb je gelijk, het ontbrak echter aan onderbouwing die hout sneed. Zo dacht jij ook dat hij niet naar Engeland zou gaan om maar iets te noemen.
Zo begrijp ik bijvoorbeeld niet dat er geen topclub is die 14 miljoen wil neerleggen voor een topper en op die manier Tottenham kan 'aftroeven'. Is Lloris bijv. echt al zo goed als Gomes. Die kostte immers evenveel. Lyon had dan m.i. net zo goed voor Gomes kunnen gaan die al meer ervaring op het hoogste niveau heeft. Geen vreemde redenatie toch?

Voor mij is het onbegrijpelijk dat er voor Gomes geen absolute topclub is gekomen, Gomes had zo onder de lat kunnen staan bij AC Milan, Barcelona, Manchester etc. Tuurlijk het is erg veel geld voor een keeper, maar deze keeper pakt in een jaar absoluut punten zie de laatste 2 landstitels voor PSV.

Als ik de berichten langs zie komen over Gomes denk ik zelfs dat PSV heel erg weinig over gaat houden van de transfer. Is opzich geen probleem er zal nog genoeg overblijven voor een keeper.
 Help mods!
129
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 27 juni 2008 om 21:49:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
jappie! schreef:

Het zou niet de eerste keer wezen dat de Telegraf nat gaat met een kul bericht.
 Help mods!
BoudStyle
Vedette

Uit: Abcoude
Reg.: 17 juli 2003
Gepost op 27 juni 2008 om 23:55:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sp1337 schreef:
Ah heerlijk die woorden in de mond leggen, ik ben duidelijk weer op AN aanbelandt. Schijnbaar zat je ook nogal met die post, anders was je het na een week of 4 ook wel weer vergeten.

Wat heb ik je in de mond gelegd dan? Sorry als ik een verkeerde qoute gepakt heb. Maar ik vergeet scherpe uitspraken gewoon niet snel, dus ik zal het niet nalaten om op jouw grootspraak inzake Gomes terug te komen.
Ongelijk hebben is lastig he? Ikzelf heb er wat minder moeite mee, dus vertel me waar ik verkeerd zit en ik zal keurig in het stof kruipen voor je.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.454,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Makelaar1
Bankzitter

Reg.: 19 december 2003
Gepost op 28 juni 2008 om 03:54:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Vertrek:
Gomes,Jammer een aderlating!! Farfan,Een tranfer na vorig seizoen met 2 goede wedstrijden en dan 10 miljoen, ach..... Aissati,Telegraaf.nl hahaha RajkovicWas gehuurd van chelsea cest ca, op zich niet echt spannend

Komst:
Isaksson (zeer waarschijnlijk)Hopen maar op Veldhuizen, ik heb zlatan nooit vertrouwd haha, PietersTelgraaf.nl, Amrabat, Rodriguez, Bréchet, Manco.

Dan gaat Väyrynen waarschijnlijk vertrekken en wat is de status met Zonneveld en Mendez?Laten we hopen ook weg samen met van der leegte en Culina!!!

Nog geen overzicht waar je vrolijk van kan worden (net als bij Ajax), echter het is pas vroeg.Het is maar hoe je het bekijkt. Keeper achteruit, verdediging vooruit, middenveld blijft intact, dus we moeten nog een spits aantrekken

[Dit bericht is veranderd door Makelaar1 (op 28 juni 2008 03:55:56).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.442,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Teaser
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 31 december 2004
Gepost op 28 juni 2008 om 10:49:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Huub Stevens: 'Het is nu aan Aissati'

EINDHOVEN - Huub Stevens heeft afgelopen week een 'goed en duidelijk' gesprek gehad met Ismail Aissati. "Ik was blij om hem eens uitgebreid te kunnen spreken", zegt Stevens.

Inhoudelijk wil de nieuwe trainer van de Eindhovense landskampioen niet ingaan op het onderhoud. "Dat zou niet gepast zijn." De positie van Aissati is in beginsel niet anders dan die van andere spelers, stelt Stevens. De middenvelder wil vaker aan spelen toekomen, maar garanties kunnen vanzelfsprekend nooit gegeven worden. Stevens: "Ik heb verteld hoe ik tegen bepaalde zaken aankeek. Iedereen krijgt zijn kansen, ook Ismail, dat lijkt me niet meer dan logisch."

Stevens beaamt dat het voor Aissati belangrijk is dat hij meer wedstrijden gaat spelen. " Dat geldt voor iedere speler op die leeftijd." Of dat ook bij PSV gebeurt, blijft de vraag. Stevens: "Ik heb de situatie geschilderd, het is aan Aissati hoe hij daarmee omgaat. Hij moet het nu doen."

In het gesprek met de hoofdtrainer heeft de jeugdinternational niet aangegeven dat hij weg wil. Gisteren werd Aissati in De Telegraaf nadrukkelijk in verband gebracht met FC Utrecht. Aissati zou naar de Domstad verhuizen, linksback Erik Pieters zou de omgekeerde weg volgen. Een spelersruil dus, maar Stevens zegt 'ook verrast te zijn door het bericht'.

Ook vanuit FC Utrecht kwam gisteren geen bevestiging. Weken geleden al werd bekend dat de club van trainer Willem van Hanegem zich officieel had gemeld bij PSV om Aissati over te nemen. Tegelijkertijd is Erik Pieters met zijn negentien jaar een van de meest veelbelovende linksbacks van Nederland, die bij alle vaderlandse topclubs 'op het lijstje' staat.

PSV is op zoek naar een linkerverdediger nu het vrijwel zeker is dat Young-pyo Lee niet naar Eindhoven komt en Slobodan Rajkovic door Chelsea niet langer aan PSV wordt verhuurd.

Blijft lachen dat men daar blijft roepen dat 4 trainers het niet in hem zagen zitten. Omstandigheden en gebruikte spel/tactiek en instelling worden niet meegenomen in de beoordeling. Nee zelfs Huub zou dan naar aanleiding van het vorige bericht tegen Aissati hebben gezegd hem niet nodig te hebben....

Deze jongen zit in een spagaat tussen de speelwijze en speeltijd, tussen laat maar zien waar het schip strand en risicoloos moeten blijven spelen voor resultaat. Beter voor zijn carriere dat hij verder gaat ipv door het niet laten gaan uit angst dat de concurentie er mee vandoor gaat of het publiek gaat zitten morren (hetzelfde publiek overigens die hem niet goed genoeg vind als 4 trainers hem niet durven te gebruiken en hij nog niets bewezen heeft).
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
New Kid
Veelbelovend talent

Reg.: 29 juli 2001
Gepost op 28 juni 2008 om 15:14:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Teaser schreef:

(...)

Blijft lachen dat men daar blijft roepen dat 4 trainers het niet in hem zagen zitten. Omstandigheden en gebruikte spel/tactiek en instelling worden niet meegenomen in de beoordeling. Nee zelfs Huub zou dan naar aanleiding van het vorige bericht tegen Aissati hebben gezegd hem niet nodig te hebben....

Deze jongen zit in een spagaat tussen de speelwijze en speeltijd, tussen laat maar zien waar het schip strand en risicoloos moeten blijven spelen voor resultaat. Beter voor zijn carriere dat hij verder gaat ipv door het niet laten gaan uit angst dat de concurentie er mee vandoor gaat of het publiek gaat zitten morren (hetzelfde publiek overigens die hem niet goed genoeg vind als 4 trainers hem niet durven te gebruiken en hij nog niets bewezen heeft).

Haal je dat uit de door jou gequote tekst, uit eerdere stukken (zal wel) of verzin je het ter plekke? Ik denk dat je op het PN voldoende fans van Isi kunt vinden. De vooralsnog voorbarige ruil heeft voldoende heftige reacties geleverd lijkt mij. Waarschijnlijk heb jij weer enkele reacties kunnen vinden die het met zo'n ruil eens zouden zijn maar dat kun je absoluut niet betitellen als "men blijft daar maar roepen". Sugestief dus, whats new...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.472,9VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk