Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
[Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 ... 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 ... 109 »

Poster
Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) 
Casibari
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 15 december 2006
Gepost op 26 juni 2008 om 14:57:58.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
figuur schreef:

Deze regel

seizoen 04/05 20,309,000 (incl, 7,076,000 extern gefinancieerd)

Zou dat niet Chelsea kunnen zijn inzake Alex?

Verder is het wel een opvallend lijstje.

De laatste jaarrekening is die van 2006/2007. Toen speelde inderdaad Alex nog bij PSV. In mijn enthousiastme dacht ik dat de betreffende speler die in 04/05 werd aangetrokken afgelopen seizoen ook nog bij PSV moest spelen daar het bedrag nog steeds op de balans stond/staat. Ik denk dat je gelijk hebt.

quote:
Bergkamp10 schreef:

(...)

Verkoopprijs min boekwaarde is boekwinst. Als de boekwaarde van de door Ajax verkochte spelers hoger was, leidt dat dus tot een lagere boekwinst.

Wat nog interessant zou zijn, wat zijn de bedragen waarvoor de spelers op de balans staan?

Graag gedaan Dennis. Hoe hoger de boekwaarde hoe lager de boekwinst, ik begrijp je punt. Maar je kunt het ook anders uitleggen. Rekeninghoudend met het streven een winstje te maken, geldt bij een hogere boekwaarde direct een hogere verkoopprijs. Ajax heeft (let wel, in de bovengenoemde periode) meer spelers verkocht met lange(re) doorlopende contracten dan PSV. Dat kun je terugzien in de boekwaarde van de verkopen die veel hoger lag. Sec kijken naar de verkoopprijs is derhalve niet zinvol. Dat was mijn punt, want dat werd op de voorgaande pagina's veelvuldig gedaan. Verder weet ik ook best wel dat Ajax de afgelopen 10 jaar, of voor zover mijn geheugen terug gaat, goed weet te verkopen, waar PSV goed weet in te kopen. Per saldo doen ze elkaar echter niet veel.

Je laatste punt, de boekwaarde op de balans, heb ik nu niet voorradig, omdat ik even op het werk ben. Wel weet ik uit een eerder onderzoekje uit het verleden dat de boekwaardes bij Ajax, ondanks de vele eigen jeugdspelers, juist hoger liggen dan bij PSV. Dit is eigenlijk ook logisch daar Ajax, zoals ik reeds heb aangegeven, meer uitgeeft aan transfers dan PSV.

[Dit bericht is veranderd door Casibari (op 26 juni 2008 15:00:38).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,2VoVo: -Opstelling: -
129
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 129
Reg.: 10 mei 2002
Gepost op 26 juni 2008 om 17:25:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Compliment Casibari, goed beargumenteerd. Inhoudelijk blijft er altijd bepaalde arbitraire punten, maar heb zelden zo'n steekhoudende post gelezen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
El Martino
Internationale topspeler
Derde in Ajax Quiz 2003/2004

Vak: 122
Reg.: 21 augustus 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 18:42:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

(VI.nl)

quote:
Gomes voor vier jaar naar White Hart Lane
26/06/2008 18:30

EXCLUSIEF - PSV en Heurelho Gomes zijn definitief uit elkaar. De komende vier jaar staat de Braziliaanse keeper onder de lat op White Hart Lane

Tottenham Hotspur betaalt voor Gomes negen miljoen euro, waarmee PSV met minder genoegen neemt dan contractueel was vastgelegd. In de verbintenis van de Braziliaan was een gelimiteerde afkoopsom van veertien miljoen euro opgenomen.

Gomes maakte na het kampioenschap in Voetbal International bekend dat hij wil vertrekken zolang algemeen directeur Jan Reker aan het bewind is. Sindsdien hebben de directie en het management van Gomes weliswaar gesprekken met elkaar gevoerd, maar de keeper geeft nog altijd prioriteit aan een overstap naar een andere club.

Naar alle waarschijnlijkheid wordt Andreas Isaksson de opvolger van Gomes in Eindhoven. De Zweedse international staat op het tweede plan bij Manchester City, maar was op het EK wél de eerste keus voor bondscoach Lars Lagerbäck.

Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
afca__cbs
Lid 2de elftal

Reg.: 30 november 2007
Gepost op 26 juni 2008 om 19:11:28.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha prachtig Gomes naar het buitenland. Zonder Gomes stelt dat hele psv toch geen bal voor. Ben benieuwd hoe die zwakke verdediging het gaat houden volgend seizoen met matige voetballers als Kromkamp, Marcellis en het is ook maar afwachten hoe die Mazza het gaat doen daar...Komt nog eens die onzekere Isaksson bij en we kunnen wel concluderen dat Psv volgend seizoen heel wat meer tegendoelpunten gaat krijgen, 2e plek meer zit er niet in volgend seizoen voor psv.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dario Cvitanich
Bankzitter

Uit: Horst
Vak: 430
Reg.: 14 februari 2005
Gepost op 26 juni 2008 om 19:13:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

KAMPIOENEN!

Hehe, nee zonder geintjes. Dit is natuurlijk een grote aderlating voor dit PSV. PSV was Gomes, zoals het Nederlands Elftal v.d Sar was.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.378,2VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Brasil
Icoon

Vak: -
Reg.: 21 december 2000
Gepost op 26 juni 2008 om 19:19:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Negen miljoen,...daar gaan de kosten van makelaars en overige maffialeden nog vanaf,..tel daarbij zeven miljoen aankoop van Issakson,...al met al verlies geleden dus. Goede transfer in mijn ogen!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.464,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
suarez!!
Ballenjongen

Reg.: 19 augustus 2007
Gepost op 26 juni 2008 om 19:23:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
afca__cbs schreef:

Haha prachtig Gomes naar het buitenland. Zonder Gomes stelt dat hele psv toch geen bal voor. Ben benieuwd hoe die zwakke verdediging het gaat houden volgend seizoen met matige voetballers als Kromkamp, Marcellis en het is ook maar afwachten hoe die Mazza het gaat doen daar...Komt nog eens die onzekere Isaksson bij en we kunnen wel concluderen dat Psv volgend seizoen heel wat meer tegendoelpunten gaat krijgen, 2e plek meer zit er niet in volgend seizoen voor psv.
Dat zegt iedereen hier nu al jaren, nadat Alex wegging, nadat Cocu wegging, ik moet het allemaal nog zien hoor...
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Luis S.
Vedette

Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 19:31:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Haha schitterend. Was Gomes niet die keeper met echte clubliefde waar er nog maar een paar van bestaan? Gomes is een clown!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
SiSi
Bankzitter

Reg.: 2 juli 2002
Gepost op 26 juni 2008 om 19:36:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Casibari schreef:
Dat was mijn punt, want dat werd op de voorgaande pagina's veelvuldig gedaan. Verder weet ik ook best wel dat Ajax de afgelopen 10 jaar, of voor zover mijn geheugen terug gaat, goed weet te verkopen, waar PSV goed weet in te kopen. Per saldo doen ze elkaar echter niet veel.

Ten eerste,dank voor je eerder lijst, de conclusie op totaal niveau tussen de clubs is te onderschrijven op jouw lijst.
Echter je haalt in je eerder bericht wel iets aan, waar in mijn optiek de discussie wel om draaide.

"Daarnaast zijn vele bronnen nimmer volledig. Slechts de jaarrekeningen kunnen als juist geinterpreteerd worden. Helaas staan daar vaak geen individuele transferbedragen genoemd."

In de discussie eerder werd aangehaald dat Ajax toppers verkoopt voor grote bedragen, dus de chivu's de Zlatan's en de Sneijder's. De toppers van Psv, zoals genoemd Gomes,Farfan,Alex, blijven wat transfervergoedingen achter.
Indien de individuele spelers in de post transfervergoedingen tot uiting waren gekomen dan hadden we dit kunnen gebruiken om de eerder gedane uitspraken te kunnen boekstaven.

Een kwoot uit de jaarrekening van Ajax:
"Transfer- en tekengelden en bijkomende kosten inzake spelerscontracten waarvoor een bindende overeenkomst is aangegaan worden geactiveerd
als ‘vergoedingssommen’ tot ten hoogste de aan derden gedane uitgaven verminderd met de afschrijvingen en bijzondere waardeverminderingen.
De afschrijvingen vinden lineair plaats over de looptijd van het contract. Per balansdatum wordt door de directie voor ieder contract beoordeeld of
sprake is van duurzame waardevermindering. Bij overgang van spelerscontracten worden de nog resterende geactiveerde ‘vergoedingssommen’
ten laste van de winst- en verliesrekening gebracht. Dit gebeurt in dezelfde periode als waarin de verkoopopbrengst is verantwoord.
Vergoedingen bij verlenging van contracten worden op dezelfde wijze verwerkt als transfer- en tekengelden, tenzij de aard anders is."

In essentie als toevoeging op jouw gepresenteerde lijst, Ajax heeft meer spelers verkocht, waar de post transfervergoedingen flink gedrukt heeft op de boekwinst, dan andersom. De Ajax transfers kennen extremen waar de transfers van Psv in mijn optiek niet uitzonderlijk zijn inzake dat de topverkopen flink gedrukt worden door de zogeheten mislukking.
Daarbij als Ajax niet tijdig over gaat tot een duurzame waardevermindering dan heeft dat ook direct invloed op de boekwinsten van dat jaar.

Nogmaals per saldo zal het onderling dicht bij elkaar zitten, maar de essentie van de eerdere discussie blijft staan in mijn optiek, Ajax levert de laatste jaren meer topspelers af aan de topclubs, maar schiet zich daarbij ook meteen in de voet door speler voor te hoge transfervergoedingen langdurig aan zich te binden die het vervolgens niet redden.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Zlajan
Idool
Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006

Uit: Hoevelaken
Reg.: 8 mei 2001
Gepost op 26 juni 2008 om 19:44:46.     MSN: Stuur maar pm  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als concurrent kan je blij zijn met het vertrek van Gomes, want het is een puntenpakker, maar ergens vind ik het ook wel jammer. Het was naar mijn mening een aimabele kerel, een verrijking voor het Nederlands voetbal. Het spel rond zijn vertrek verdient geen schoonheidsprijs, maar ik twijfel er niet aan dat zijn liefde voor de Eindhovenaren echt was. Jammer dat dit soort spelers Nederland verlaten door twisten op bestuurlijk niveau. Wat mij betreft had Gomes nog jaren bij PSV gekeept. Ik haal er meer genoegen uit een sterk PSV te kloppen dan een PSV dat is leeggekocht. Concurrentie maakt immers wel sterk. Succes Heurelho bij de Spurs!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.529,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Beer ze anus
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Castricum
Vak: 426
Reg.: 27 januari 2006
Gepost op 26 juni 2008 om 20:07:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes voor 9 miljoen weg dus, ach ja het is mischien geen monsterbedrag maar Gomes heb zich in de jaren dat hij voor Psv speelde toch wel terug betaald. Vooral de laatste 2 jaar heeft hij Psv er vaak doorheen gesleept.

Psv is er met het verlies van Farfan en Gomes wel op acheruit gegaan maar ze zullen wel goed inkopen zoals elkaar jaar. Ik verwacht zeker wel dat Psv nog mee doet om de titel samen met Ajax. Az en Feyenorod is nog afwachten.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.441,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Brasil
Icoon

Gepost op 26 juni 2008 om 20:24:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer ze anus schreef:

Ik verwacht zeker wel dat Psv nog mee doet om de titel samen met Ajax. Az en Feyenorod is nog afwachten.

Volgens Jantje zijn ze uitgekocht, op de keeper na. Uitsluitend bij een vertrek van een speler komt er wellicht nog een transfer. Op eerste gezicht zijn ze er dus op achteruit gegaan. Maar wie weet speelt Amrabat (Manco begint bij de beloftes dus daar verwacht ik nog niet teveel van) wel de sterren van de hemel, iets wat Farfan al twee jaar niet meer heeft gedaan.
 Help mods!
king28
Talent

Uit: Eindhoven
Reg.: 20 mei 2008
Gepost op 26 juni 2008 om 20:24:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
afca__cbs schreef:

Gewoon jezelf voor de gek blijven houden is het beste wat je kan doen.
Jouw clubje krreg afgleopen seizoen als 45 goals ofzo tegen, dat worden er nog meer zonder Heitinga, Huntelaar loopt ook nog weg , dus scoren zit er ook al niet meer in. Dat word weer eens een 4e plek ofzo in Amsterdam...

quote:
Beer ze anus schreef:

Gomes voor 9 miljoen weg dus, ach ja het is mischien geen monsterbedrag maar Gomes heb zich in de jaren dat hij voor Psv speelde toch wel terug betaald. Vooral de laatste 2 jaar heeft hij Psv er vaak doorheen gesleept.

Psv is er met het verlies van Farfan en Gomes wel op acheruit gegaan maar ze zullen wel goed inkopen zoals elkaar jaar. Ik verwacht zeker wel dat Psv nog mee doet om de titel samen met Ajax. Az en Feyenorod is nog afwachten.

Er wordt in ieder geval wat winst gedraaid op een speler he...
PSV handelt altijd al zo slecht....

quote:
OudWestJood schreef:

(...)

Dat is toch al jaren bekend? Kijk maar naar figuren als King28...

Ik zou met jou wel eens gezamelijk een IQ-testje willen doen..
Ik heb van jou namelijk nog geen enkele "slimme" post gelezen.
Een beetje op de man spelen en vooral niks onderbouwen.
Doe es roepen : Domme boeren !! Amsterdam Hooligan.

quote:
Brasil schreef:

(...)

Volgens Jantje zijn ze uitgekocht, op de keeper na. Uitsluitend bij een vertrek van een speler komt er wellicht nog een transfer. Op eerste gezicht zijn ze er dus op achteruit gegaan. Maar wie weet speelt Amrabat (Manco begint bij de beloftes dus daar verwacht ik nog niet teveel van) wel de sterren van de hemel, iets wat Farfan al twee jaar niet meer heeft gedaan.

Ik hoop toch wel dat ze nog een spits aantrekken.
Lazo en Koef zijn nou niet de goalgetters waar ik op zit te wachten. Amrabat verwacht ik ook niet drict veel in de basis.
Waar heeft Reker gezegd dat ze zijn uitgeshopt??

quote:
SiSi schreef:

(...)

Nogmaals per saldo zal het onderling dicht bij elkaar zitten, maar de essentie van de eerdere discussie blijft staan in mijn optiek, Ajax levert de laatste jaren meer topspelers af aan de topclubs, maar schiet zich daarbij ook meteen in de voet door speler voor te hoge transfervergoedingen langdurig aan zich te binden die het vervolgens niet redden.

Akkoord..

[Dit bericht is veranderd door king28 (op 26 juni 2008 20:31:37).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.462,5VoVo: -Opstelling: -
Brasil
Icoon

Gepost op 26 juni 2008 om 20:48:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
king28 schreef:

Waar heeft Reker gezegd dat ze zijn uitgeshopt??

Zie hier

[Dit bericht is veranderd door Brasil (op 26 juni 2008 20:49:00).]
 Help mods!
Makelaar1
Bankzitter

Reg.: 19 december 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 21:44:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dario Cvitanich schreef:

Hehe, nee zonder geintjes. Dit is natuurlijk een grote aderlating voor dit PSV. PSV was Gomes, zoals het Nederlands Elftal v.d Sar was.

Was is verleden tijd, natuurlijk is het vertrek een aderlating voor ons. Maar iedereen is te vervangen dus ook Gomes!!. Je ziet ook nu een versterking op het middenveld en verdediging om de keeper meer te gaan ontlasten. Waar ik me meer zorgen over maak is het spitsen niveau, voor de erdivisie aardi maar internationaal stellen ze natuurlijk niets voor met het vertrek van Farfan.
Maar dit verhaal hebben we ieder jaar dus eigenlijk niets nieuws, tot volgend jaar weer op het stadhuisplein!!
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.442,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FGI
Idool

Vak: 428
Reg.: 29 december 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 21:47:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Negen miljoen voor zo een keeper, dat is een koopje voor de Spurs die sowieso goed bezig zijn qua transfers. Ik begrijp alleen de reacties hier niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

Het grappige van dat bedrag is wel dat droeftoeters die vergelijkingen trokken met Silva en Suárez en maar niet wilden begrijpen hoe deze zaak anders was nu raar op zullen kijken. Wat ze niet kunnen zeggen is dat we ze niet gewaarschuwd hebben.

Voor PSV hoop ik wel dat ze verder kijken dan Isaksson, dat is'm toch net niet als je't mij vraagt. Dan kan Zlatan nog zulke mooie verhalen op hangen, als je't bij City al niet redt...
 Help mods!
Daniëlla
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Vak: 413
Reg.: 14 augustus 2001
Gepost op 26 juni 2008 om 21:52:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
sp1337 schreef:

(...)

U

Applaus! Dan krijg je hier mijn antwoord, dan weet je wat ik bedoelde maar je zal het vast zelf al wel gelezen hebben?

26/6/2008 - VI: Gomes definitief voor negen miljoen euro naar Tottenham Hotspur
(Gepost door RvN)

Voetbal International meldt exclusief op haar website dat de transfer van Gomes naar Tottenham Hotspur definitief zou zijn rondgekomen. Volgens VI zijn de clubs een transferbedrag van negen miljoen euro overeengekomen. PSV zou in dat geval genoegen nemen met een mindere dan de contractueel overeengekomen afkoopsom van veertien miljoen euro. Gomes tekent volgens VI een contract voor vier seizoenen.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.390,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
fritsindespits
Geselecteerd voor Oranje

Uit: zevenhoven (zh)
Reg.: 22 maart 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 22:04:23.         ICQ: 306  MSN: stephan_de_g@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

en What about Lee? Ik zie nergens staan dat hij ook in de deal is betrokken, miss dat hij nu voor weinig naar PSV vertrekt? Je weet natuurlijk ook niet wat waar is van de 9 miljoen, daar er al wat gesteggel was met z'n makelaars die ook een gedeelte willen vangen. Misschien heeft Tottenham dus wel in totaal €14 miljoen betaald, maar is de rest overgemaakt naar zn makelaars.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.498,3VoVo: -Opstelling: incompleet
OudWestJood
Talent

Uit: Amsterdam Oud-West
Vak: 411
Reg.: 17 april 2007
Gepost op 26 juni 2008 om 22:37:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
king28 schreef:

(...)

Akkoord..

Op de man spelen? Wie stuurt mij priveberichten dan? Sinterklaas?
Ik probeer duidelijk te maken dat realisme nog altijd de meest gezonde raadgever is voor zowel Ajax als PSV. Ik roep niet dat Ajax dit jaar wel even kampioen gaat worden, want daar is de situatie gewoon nog te onduidelijk voor. Zoals ik al eerder heb aangegeven vind ik tot nu toe PSV nog steeds de grootste titelkandidaat.
Echt, de onnozelheid van dit soort PSV-supporter blijft me verbazen...
Lee zou trouwens een goede versterking zijn

[Dit bericht is veranderd door OudWestJood (op 26 juni 2008 22:39:10).]
 Help mods!
Makelaar1
Bankzitter

Reg.: 19 december 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 22:40:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FGI schreef:

Negen miljoen voor zo een keeper, dat is een koopje voor de Spurs die sowieso goed bezig zijn qua transfers. Ik begrijp alleen de reacties hier niet, maar dat zal wel aan mij liggen.

FGI negen miljoen is toch een waanzinnig bedrag voor een keeper, die 1 miljoen heeft gekost en circa 10 cl inkomsten heeft verzorgd. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, welke mafketel gaat de vraagprijs betalen voor een keeper die heeft aangegeven wel wil (moet) dus dit scenario was te verwachten
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.442,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sp1337
Lid 2de elftal

Reg.: 11 februari 2007
Gepost op 26 juni 2008 om 22:59:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Daniëlla schreef:

(...)

Applaus! Dan krijg je hier mijn antwoord, dan weet je wat ik bedoelde maar je zal het vast zelf al wel gelezen hebben?

26/6/2008 - VI: Gomes definitief voor negen miljoen euro naar Tottenham Hotspur
(Gepost door RvN)

Voetbal International meldt exclusief op haar website dat de transfer van Gomes naar Tottenham Hotspur definitief zou zijn rondgekomen. Volgens VI zijn de clubs een transferbedrag van negen miljoen euro overeengekomen. PSV zou in dat geval genoegen nemen met een mindere dan de contractueel overeengekomen afkoopsom van veertien miljoen euro. Gomes tekent volgens VI een contract voor vier seizoenen.

Ik heb nog steeds geen uitleg gekregen. Waarom kon Groningen wel haar poot stijf houden, en PSV niet?
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
0634
Internationale topspeler

Reg.: 2 januari 2006
Gepost op 26 juni 2008 om 23:02:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makelaar1 schreef:

(...)

FGI negen miljoen is toch een waanzinnig bedrag voor een keeper, die 1 miljoen heeft gekost en circa 10 cl inkomsten heeft verzorgd. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod, welke mafketel gaat de vraagprijs betalen voor een keeper die heeft aangegeven wel wil (moet) dus dit scenario was te verwachten

10 punten per jaar.... Ik vind het toch een relatief koopje voor de Spurs.
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.460,4VoVo: -Opstelling: 4-3-3
de das
Bankzitter

Uit: leiden
Vak: 404
Reg.: 20 september 2003
Gepost op 26 juni 2008 om 23:02:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
figuur schreef:

(...)

Eigenlijk te gek he, de PSV-supporters* snappen het niet, maar de clubleiding wel.

En de Ajaxsuporters* snappen het wel, maar de clubleiding niet.

PSV timmert iig de laatste jaren aan de weg, de rode cijfers zijn zwart, langlopende contracten met belangrijke spelers en over de laatste jaren wil ik niet eens beginnen.

EN nog steeds weten jullie de vinger op de zwakke plek te leggen. Hulde!

PSV heeft nog steeds een negatief eigen vermogen en de jaarwinsten die van rood naar zwart zijn gegaan is vooral te danken aan het feit dat Ajax al twee jaar achter elkaar de CL misloopt in de kwalificatie ronde en aan eenmalige inkomsten zoals het verkopen van parkeerplaatsen, dus ''de weg'' is niet zo geweldig als jij die voorstelt.

Vraagje... welke spelers hebben nog een langlopend contract dan? ik geloof alleen Simons en Affelay?

[Dit bericht is veranderd door de das (op 26 juni 2008 23:03:50).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.485,4VoVo: -Opstelling: incompleet
sp1337
Lid 2de elftal

Reg.: 11 februari 2007
Gepost op 26 juni 2008 om 23:23:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
de das schreef:

Vraagje... welke spelers hebben nog een langlopend contract dan? ik geloof alleen Simons en Affelay?

http://www.transfermarkt.de/de/verein/383/psveindhoven/kader/transferdaten.html

Is wel hier en daar niet helemaal accuraat. Daar zijn ze er bijv. vanuit gegaan dat Aissati wel al tot 2011 vastligt.

[Dit bericht is veranderd door sp1337 (op 26 juni 2008 23:24:17).]
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.482,7VoVo: -Opstelling: 4-3-3
afca1900
Basisspeler

Reg.: 26 februari 2005
Gepost op 26 juni 2008 om 23:36:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gomes deal agreedWe are delighted to announce that we have reached agreement with PSV Eindhoven for the transfer of Heurelho Gomes to the Club, subject to the player agreeing personal terms, passing a medical examination and obtaining his work permit.

Goalkeeper Gomes, 27, a Brazilian international, was an ever-present member of PSV's title-winning squad last season, when he conceded only 24 goals in 34 league games.

He made his name at Cruzeiro in Brazil, debuting in 2002 before securing his move to Europe and PSV in 2004.

Since then, he has won four Dutch titles in succession with PSV, reaching the semi-finals of the Champions League in 2004-05.

Gomes will be no stranger to Spurs fans - he was outstanding in our UEFA Cup Round of 16 matches against PSV last season.

bron http://www.tottenhamhotspur.com/news/articles/gomesdealagreed260608.html
 Help mods!
Pool: -MotM: -Battle-rating: 1.495,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 109 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk