| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
Meerkoet Vedette
Uit: Moraalridderend Holland Vak: 402 Posts: 2181 Reg.: 23 december 2001 |
quote: Teaser schreef:
Het blijft verbazen de gedachtegang van de gemiddelde PSVer. Ze willen Reker en dergelijke eruit wippen en vast blijven houden aan de zaak Lemic en consorten. Nou is het mede door Reker naar buiten gekomen dus wil men het weer uit het zicht hebben maar in feite weinig eraan veranderen. Het is allemaal te waardevol die lijntjes maar het moet wel in de schaduw blijven.... zo komt het iig een beetje over.
Ze wllen geen oplossing maar een 'cover-up'...
Tja ikzelf denk dat ze zich goed realiseren dat zonder deze louche figuren een stuk minder zullen gaan presteren.
Maar die calimero's kan het echt niet schelen wat er met hun club gebeurd als ze maar kampioen worden.
Alles wordt door hun 'fans' getolereerd, afbraak voetbal, louche zaakwaarnamers, schulden en geen baas meer in eigen huis.
|
|
|
sman Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 223 Reg.: 29 juli 2004 | Na vier jaar van, afnemende, successen zal van deze gelegenheid gebruik gemaakt moeten worden om schoon schip te maken.... Eens in de zoveel jaar moet er gewoon een renovatie plaats vinden aangezien elk jaar de toppers worden afgeroomd door de ploegen met knaken..
Zoveel mogelijk centen beuren voor al die ontevreden mensen en opnieuw. Reker, Lemic, Valckx, Gomes, Afellay, Aissati, Bakkal Lazovic, Reis, Mendez, Vayrynen, Zonneveld, Alcides, Rajkovic, Koevermans en Farfan weg.....
Welkom Huub en maak er wat van, dit is uw portemonnee en ben er voorzichtig mee. Laat Eindhoven weer genieten....
---------Velthuizen/Vorm/Cassio----------
----------------Marcellis----------------
----------Boulahrouz--Majstorovic--------
Fagner-----------Simons---------Dzsudzsak
--------Pranjic-----------Engelaar-------
------------------Manco------------------
------------Koné/Berg/RVN/VoH------------
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.488,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Basinho85 Veelbelovend talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 297 Reg.: 25 november 2007 |
quote: sman schreef:
Na vier jaar van, afnemende, successen zal van deze gelegenheid gebruik gemaakt moeten worden om schoon schip te maken.... Eens in de zoveel jaar moet er gewoon een renovatie plaats vinden aangezien elk jaar de toppers worden afgeroomd door de ploegen met knaken..
Zoveel mogelijk centen beuren voor al die ontevreden mensen en opnieuw. Reker, Lemic, Valckx, Gomes, Afellay, Aissati, Bakkal Lazovic, Reis, Mendez, Vayrynen, Zonneveld, Alcides, Rajkovic, Koevermans en Farfan weg.....
Welkom Huub en maak er wat van, dit is uw portemonnee en ben er voorzichtig mee. Laat Eindhoven weer genieten....

|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5821 Reg.: 21 december 2000 |
quote: B.A. Baracus schreef:
Even de slecht nieuws show doorbreken.
(...)
Tot hoelang loopt zijn contract? Anders loopt hij wellicht voor heel weinig geld de deur uit, hetgeen ik prefereer. Farfan is niet zo goed als men denkt. En zolang Farfan speelt, komt Manco, Amrabat en Reis niet aan spelen toe, hetgeen voor irritatie kan zorgen, ook goed.
|
|
|
marx Vedette
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 2481 Reg.: 4 mei 2004 |
Reker, Lemic, Valckx, Gomes, Afellay, Aissati, Bakkal Lazovic, Reis, Mendez, Vayrynen, Zonneveld, Alcides, Rajkovic, Koevermans en Farfan weg.....
Waarom moet Reker weg? Echte PSV'ers staan achter Reker: vd Kuylen, van Kraay en Stevens om maar eens te beginnen.
[Dit bericht is veranderd door marx (op 27 april 2008 11:46:55).]
|
|
|
Micheltje International
Uit: Lelystad Vak: 428 Posts: 1276 Reg.: 11 november 1999 | Ajax zou op de situatie moeten inspringen, en die Gomes halen haha.
Nou twordt wel steeds gekker daar zeg!!! ze vallen zo helemaal uiteen... KNVB?? voldoen ze zo nog wel aan de licentie voorwaarden? 
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 |
quote: Chris78 schreef:
Bijzondere analyse. Waar ik me over verbaas is dat Reker op zijn functioneren aangvallen wordt door Gomes. In plaats van dat Reker inhoudelijk ingaat op de argumenen die Gomes aandraagt stapt hij met 'het Lemic verhaal' naar het ED en lijkt zo de aandacht op de kritiek die naar hem geuit werd van zich af te wenden. Ik heb het bij de aanstelling van Reker al eens gepost hier maar zo worden het 7 magere jaren.
Je moet niet vergeten dat ik in dat stukje wel dagen van vele berichten meeneem (plus nog een stukje geschiedenis die hier tot in den treure behandeld is).
Er is geen goede keuze denk ik. Reker is niet de man die hij zou moeten wezen voor PSV en aan de andere kant een groep die PSV veel schade kan toebrengen ALS er idd onderzoek plaats gaat vinden.
Men is bereid in deze de minst schadelijke aan de kant te zetten om de waardevolste te behouden, zo zie ik dat meer niet. Men wil die o zo belangrijke lijntjes niet kwijt raken die voor de nodige resultaten kan zorgen of dit nu wel of niet volgens de regels verloopt interesseert minder. Aan jou de vraag of die mensen dan wel het beste met de club voor hebben of enkel succes wille zien ten koste van alles.
Ik denk dat wanneer men echt onderzoek gaat plegen dat er best wel competitievervalsing, ongeoorloofde acties en vooral de handel en wandel van het netwerkje naar boven kan komen. Zoals al in een eerder stadium hier aangekaart kan dat zelfs gaan leiden tot terug plaatsing naar een lagere divisie, een mega boete enz enz. De vraag is enkel wil men dat onderzoek gaan starten en wil men zover gaan bij de KNVB, FIFA en UEFA...
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 27 april 2008 12:20:35).]
|
|
|
Beer ze anus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Castricum Vak: 426 Posts: 1082 Reg.: 27 januari 2006 |
(...)
Je moet niet vergeten dat ik in dat stukje wel dagen van vele berichten meeneem (plus nog een stukje geschiedenis die hier tot in den treure behandeld is).
Er is geen goede keuze denk ik. Reker is niet de man die hij zou moeten wezen voor PSV en aan de andere kant een groep die PSV veel schade kan toebrengen ALS er idd onderzoek plaats gaat vinden.
Men is bereid in deze de minst schadelijke aan de kant te zetten om de waardevolste te behouden, zo zie ik dat meer niet. Men wil die o zo belangrijke lijntjes niet kwijt raken die voor de nodige resultaten kan zorgen of dit nu wel of niet volgens de regels verloopt interesseert minder. Aan jou de vraag of die mensen dan wel het beste met de club voor hebben of enkel succes wille zien ten koste van alles.
Ik denk dat wanneer men echt onderzoek gaat plegen dat er best wel competitievervalsing, ongeoorloofde acties en vooral de handel en wandel van het netwerkje naar boven kan komen. Zoals al in een eerder stadium hier aangekaart kan dat zelfs gaan leiden tot terug plaatsing naar een lagere divisie, een mega boete enz enz. De vraag is enkel wil men dat onderzoek gaan starten en wil men zover gaan bij de KNVB, FIFA en UEFA...
Corruptie? valt denk wel mee, het is mischien dubiues dat zo lemic veel macht heeft binnen Psv maar er gebeurt denk niks wat verboden is.
Opzich heeft Reker toch gewoon gelijk hij wilt dat Psv niet afhankelijk is van Zaakwaarnemers. Als je zo Lemic nog meer macht geeft loopt het echt uit de hand. Zo 7 spelers staan onder zijn hoede hij heeft er belang bij dat ze spelen. Zometeen moet een slecht spelende speler van Lemic opgesteld worden omdat anders de marktwaarde van zo speler omlaag gaat.
Je moet als club nooit toegeven aan chantage want het wordt dan alleen maar tegen je gebruikt. Ik geloof ook niet dat de halve selectie opeens vertrekt als de banden met Lemic worden afgekapt.
Als Manager moet je keuzes maken en dan kan je onmogelijk iedereen tevreden houden, Jammer dan als een Gomes vertrekt of je lijntje naar Zuid-amerikaanse talanten weg valt er zijn vast wel andere connecties binnen Psv en doorgroeien van uit een gezonde organisatie gaat beter als afhankelijk zijn van zaakwaarnemers met dubbele belangen.
Deze sitautie is uit nood geboren als je niet veel geld te besteden heb je wordt je snel afhankelijk van dit soort types waarschuwing aan iedere club dit in de gaten te houden.
|
|
|
B.A. Baracus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 215 Reg.: 27 mei 2003 |
Wie is men?
Suggestief doemdenken, vanuit een perspectief waarbij de wens de vader van de gedachte is?
Op basis waarvan zou een onderzoek gestart moeten worden?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.475,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3098 Reg.: 29 december 2003 |
Even de slecht nieuws show doorbreken.
(...)
Verwoede poging om te proberen een positief praatje af te steken, logisch vanuit jouw positie want slecht nieuws is er voor de PSVer vooral om verzwegen te worden of om uit te kunnen leggen als de zoveelste Joodse leugen, maar dit kun je in de verste verte geen goed nieuws noemen, toch?
Ik bedoel, op een enkele vrije trap na tegen Heracles is het vooral een ronde tegen de zijlijn aangedrukte parodie op een aanvaller die alleen nog vallend tegenstanders voorbij komt en die na vijf jaar Nederland blijkbaar een paspoort wil verkrijgen maar nog steeds naar z'n Marokkaanse teamgenoot (hoe ironisch) moet kijken om uit te vogelen wat je precies moet zeggen als PSVer met een schaal in je handen en met je snuffert voor de camera.
PSV is niet het probleem, dat is Ajax zelf. Zolang Ajax zelf is de rust in eigen toko kan bewaren en niet bijvoorbeeld op de laatste dag voor het sluiten van de markt nog even snel de kapstok van het elftal van de hand doet, zolang PSV z'n selectie intact houdt en in het beste geval Jan Reker mag blijven zitten waar-ie zit is er geen vuiltje aan de lucht.
Peter Heerschop op 538 was vrijdag ook wel aardig. 
quote: Gran Via schreef:
(...)
Als er een geval is waarom iemand geen Nederlander moet/kan worden is dit het ultieme voorbeeld.
Het zou meer dan schandelijk zijn tov het geval Nando Rafael.
Vind ik niet zo'n punt, dat recht heb je nu een keer als je lang in Nederland woont.
|
|
|
B.A. Baracus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 215 Reg.: 27 mei 2003 |
quote: FGI schreef:
Verwoede poging om te proberen een positief praatje af te steken, logisch vanuit jouw positie want slecht nieuws is er voor de PSVer vooral om verzwegen te worden of om uit te kunnen leggen als de zoveelste Joodse leugen, maar dit kun je in de verste verte geen goed nieuws noemen, toch?
Ik bedoel, op een enkele vrije trap na tegen Heracles is het vooral een ronde tegen de zijlijn aangedrukte parodie op een aanvaller die alleen nog vallend tegenstanders voorbij komt en die na vijf jaar Nederland blijkbaar een paspoort wil verkrijgen maar nog steeds naar z'n Marokkaanse teamgenoot (hoe ironisch) moet kijken om uit te vogelen wat je precies moet zeggen als PSVer met een schaal in je handen en met je snuffert voor de camera.
Oké, je hebt me volledig overtuigt. Dit is verschrikkelijk slecht nieuws.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.475,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Botigol Bankzitter
Uit: het Brabantse land Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 597 Reg.: 24 februari 2007 |
Na vier jaar van, afnemende, successen zal van deze gelegenheid gebruik gemaakt moeten worden om schoon schip te maken.... Eens in de zoveel jaar moet er gewoon een renovatie plaats vinden aangezien elk jaar de toppers worden afgeroomd door de ploegen met knaken..
Genieten van dit? Een keeper die nog niks bewezen heeft, een mandekker als ausputzer, een dure jongen die bijna overal gefaald heeft, een notoire onruststoker, een dwerg die nog niks heeft laten zien, een dienende speler zonder spelers om zich heen om voor te dienen, een linksbuiten als winger, twee subtoppers als spelmakers en een talent van Groningen als grote man voor de doelpunten; moet je daar uberhaupt van kúnnen genieten? Huub is geen tovenaar, of wel dan?
quote: Brasil schreef:
(...)
Tot hoelang loopt zijn contract? Anders loopt hij wellicht voor heel weinig geld de deur uit, hetgeen ik prefereer. Farfan is niet zo goed als men denkt. En zolang Farfan speelt, komt Manco, Amrabat en Reis niet aan spelen toe, hetgeen voor irritatie kan zorgen, ook goed.
Farfán is voor slechts anderhalf miljoen gekocht, die heeft zijn geld er al lang uit...
quote: Micheltje schreef:
Ajax zou op de situatie moeten inspringen, en die Gomes halen haha.
Lachen om vage geruchten dat PSV Van Geel wil, maar nu zie ik alweer iemand roepen om Gomes???
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Micheltje International
Uit: Lelystad Vak: 428 Posts: 1276 Reg.: 11 november 1999 |
quote: Botigol schreef:
(...)Lachen om vage geruchten dat PSV Van Geel wil, maar nu zie ik alweer iemand roepen om Gomes???
ik denk dat je zelf wel snapt dat dit met een bedoeld is..
|
|
|
|
Teaser Vedette
Wie is men?
Suggestief doemdenken, vanuit een perspectief waarbij de wens de vader van de gedachte is?
Op basis waarvan zou een onderzoek gestart moeten worden?
Speciaal voor jou zal ik 'men' veranderen in al de namen van de desbetreffende posters goed?........ dacht het niet dus. Die andere 'men' zijn de bevoegde mensen en instanties die daar voor zitten.
Die wens, vader en gedachte flauwekul hebben we nu al vaker gespeelt maar het is meer de wens, bidden en overwaaien wat heerst in Eindhoven. Focus je daar eerst op.
Met zoveel aangereikte punten en belangenverstrengelingen plus het netwerkje waar men nog steeds graag achteraan wil is er genoeg. Lemic is een mooi opstapje naar meer de vraag is alleen wil men en hoe ver wil men gaan?
quote: Beer ze anus schreef:
Corruptie? valt denk wel mee, het is mischien dubiues dat zo lemic veel macht heeft binnen Psv maar er gebeurt denk niks wat verboden is.
Volgens mij heb ik het over ongeoorloofde acties? Lemic zit aan 2 kanten van de tafel als ik het goed begrijp in de berichten. Fifa licensie? betalen aan derden? kortom er is genoeg uit te zoeken icm andere aanwezige aspecten.
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 27 april 2008 13:22:31).]
|
|
|
Gran Via Geselecteerd voor Oranje
Vak: 112 Posts: 1284 Reg.: 3 oktober 2006 |
quote: FGI schreef:
(...)
Vind ik niet zo'n punt, dat recht heb je nu een keer als je lang in Nederland woont.
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.
Wil je dit verhaal nou vergelijken met iemand, die hier een paar jaar vrijwillig woont, die het Nederlandse paspoort wil misbruiken enkel en alleen om in een grote competitie te spelen, maar met dit land helemaal niets heeft?
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6057 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Micheltje schreef:
Ajax zou op de situatie moeten inspringen, en die Gomes halen haha.
Nou twordt wel steeds gekker daar zeg!!! ze vallen zo helemaal uiteen... KNVB?? voldoen ze zo nog wel aan de licentie voorwaarden? 
Wil jij wel heel vlug wégwezen? Enig idee welke mensen je dán binnen je club haalt? 
|
|
|
FGI Idool
Vak: 428 Posts: 3098 Reg.: 29 december 2003 |
quote: Gran Via schreef:
(...)
Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt.
Dat denk ik wel.
quote: Wil je dit verhaal nou vergelijken met iemand, die hier een paar jaar vrijwillig woont, die het Nederlandse paspoort wil misbruiken enkel en alleen om in een grote competitie te spelen, maar met dit land helemaal niets heeft?
Ik ken het verhaal Rafael wel, daar heb ik geen link voor nodig.
Farfán zal de eerste en ook de laatste niet zijn die daar gebruik van maakt, denk bijvoorbeeld ook aan De Guzman. Zo zijn de regels nu 1 keer en als ze er zijn mag je er gebruik van maken. Het wordt pas vervelend wanneer ze er bij de eigen nationale ploeg na een tijd niet meer inkomen en nog even snel van voetbalnationaliteit willen switchen ondanks reglementen die dat verbieden alleen maar om op de eigen palmares nog een WK'tje bij te kunnen schrijven. Dát is storend. Dat moet Gomes zelf al niet willen, zoals Vertonghen onlangs terecht opmerkte.
Daarbij: denk je is in, nóg een jaar Farfán. Zie ik persoonlijk wel zitten. Nog even en het verschil tussen hem en Reker zit'm alleen nog in het kleurtje dat ze hebben en in de rode neus van Jan. 
|
|
|
Beer ze anus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Castricum Vak: 426 Posts: 1082 Reg.: 27 januari 2006 |
(...)
Volgens mij heb ik het over ongeoorloofde acties? Lemic zit aan 2 kanten van de tafel als ik het goed begrijp in de berichten. Fifa licensie? betalen aan derden? kortom er is genoeg uit te zoeken icm andere aanwezige aspecten.
Lemic is een tussenpersoon die mensen bij elkaar brengt. zijn broer heeft een fifa licentie dus die zal wel de taken opzich nemen die daarbij horen.
Hij heeft idd dubbele belangen maar dat is denk niet tegen de regels het is hooguit dubuius dat Psv het zover heeft laten komen. Zoals ik al eerder aangaf kan je daarmee chanteren. Lemic ziet ze geld ook verdwijnen als spelers op de bank terechtkomen, en dat gedreig met Gomes nu dat hoort niet thuis in het voetbal. Maar dat is het risico dat je neemt.
Het zijn natuurlijke vreemde zaken maar ik denk wel dat ze binnen de wet vallen, dat soort types hebben zich goed ingedekt.
|
|
|
Micheltje International
Uit: Lelystad Vak: 428 Posts: 1276 Reg.: 11 november 1999 |
quote: Daniëlla schreef:
(...)
Wil jij wel heel vlug wégwezen? Enig idee welke mensen je dán binnen je club haalt? 
Een zekere Lemic niet?
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6057 Reg.: 14 augustus 2001 |
(...)
Lemic is een tussenpersoon die mensen bij elkaar brengt. zijn broer heeft een fifa licentie dus die zal wel de taken opzich nemen die daarbij horen.
Hij heeft idd dubbele belangen maar dat is denk niet tegen de regels het is hooguit dubuius dat Psv het zover heeft laten komen. Zoals ik al eerder aangaf kan je daarmee chanteren. Lemic ziet ze geld ook verdwijnen als spelers op de bank terechtkomen, en dat gedreig met Gomes nu dat hoort niet thuis in het voetbal. Maar dat is het risico dat je neemt.
Het zijn natuurlijke vreemde zaken maar ik denk wel dat ze binnen de wet vallen, dat soort types hebben zich goed ingedekt.
Ik vraag me serieus af of alles wel binnen de wet of Fifa regels valt. Waarom? Omdat het schijnbaar nodig is via derden te betalen, waarvan je de naam ook nog eens beslist niet prijs wilt geven. Wanneer doe je zulke dingen?.........
[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 27 april 2008 14:49:22).]
|
|
|
Teaser Vedette
Een broer die niets wenst te zeggen over de gang van zaken. Daarnaast is het verboden zaakwaarnemers of derden te betalen om spelers te brengen (vaak wordt dat onder een andere kostenpost geplaatst zoals scouting ed). Belangenverstrengeling oa Lazovic? Gezien de handelswijze van Lemic zoals gezegd een van de lijntjes is er van alles mogelijk. Vandaar dat ik het ook over onderzoek heb aangezien alles met elkaar verbonden lijkt maar er nog net te weinig bloot ligt ondanks de vele berichten.
Zie ook de uitspraken v Raaij, man van het eerste uur en niet vies van wat dubieuze zaakjes om later te roepen "is dat zo? goh daar wist ik niets van af"... en later "je kan niet zonder mensen als Lemic"...
quote:
Hij heeft idd dubbele belangen maar dat is denk niet tegen de regels het is hooguit dubuius dat Psv het zover heeft laten komen. Zoals ik al eerder aangaf kan je daarmee chanteren.
De vraag is meer had PSV wel de keuze om het niet zo ver te laten komen? Lemic is verbonden met veel anderen die PSV graag als helpend handje erbij wilde hebben.
quote:
Weet het niet, dat soort types laten makkelijk de club vallen aangezien hun belang groter is dan 1 club, het netwerk omvat vele clubs, zaakwaarnemers, stromannetjes en nog meer spelers.
Maar zoals ik al zei Lemic kan een ingang wezen voor onderzoek om het totale plaatje in beeld te brengen...
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 27 april 2008 15:34:22).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 | Gezien dat ook p$v een bedrijf is en als zodanig opereerd,kan het best wel eens zijn dat de Nederlandse Mededingingsautoriteit dit onder de loep zal nemen .
Nisschien gebeurt dit al achter gesloten deuren .
Vooral met de tussen komst van Lemic , dat duit er op dat er waarschijnlijk geld wordt betaald en dat is verboden .
Zie het als oneerlijke concurentie ect ect .
Hier worden andere clubs nadelig behandeld , tja het mes snijdt aan 2 kanten
http://www.nmanet.nl/nederlands/home/Wet_en_regelgeving/Mededingingswet/Index.asp
|
|
|
Multatuli Geselecteerd voor Oranje
Vak: 409 Posts: 1077 Reg.: 23 augustus 2002 | Volgens Derksen is de beerput nog lang niet leeg en zal er deze week in de papieren versie van de VI e.e.a. aan schimmigheden uit de doeken worden gedaan. Natuurlijk is Derksen een goede verkoper van zijn eigen blad, maar er zal toch wel wat meer aan de hand zijn.
De club is echt verdeeld in 2 kampen. Aan de ene kant het PSV kamp en aan de andere kant een kamp dat aan elkaar hangt duistere makelaars, connecties met Chelsea en andere vreemde constructies. Vooral dat 2e kamp heeft volgens mij voor het succes van de laatste jaren gezorgd, maar voor de continuiteit van de club is het natuurlijk niet goed.
|
|
|
OudWestJood Talent
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 129 Reg.: 17 april 2007 | Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met die Mededingingswet. Maar dat wordt wel een juridisch verhaal dan.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5848 Reg.: 1 september 2004 |
quote: OudWestJood schreef:
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben met die Mededingingswet. Maar dat wordt wel een juridisch verhaal dan.
Er loopt natuurlijk allang een dossiertje bij justitie. De vraag is : hoe diep wil/kan men graven? De belastingfraude van Hiddink kan de bal aan het rollen hebben gebracht waardoor men is uitgekomen op een netwerk, carroussel, belangenvermenging, afpersing en last but not least witwas. Witwas gebeurt erg vaak door oeverloes doorsluizen langs meerdere personen in verschillende landen. Nederland, België, Engeland, Rusland, Israël, Servië, Brazilië. Dat kan al een hele constructie zijn dat veel onderzoek en tijd vergt.
|
|
|