| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
Botigol Bankzitter
Uit: het Brabantse land Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 597 Reg.: 24 februari 2007 |
quote: Sven schreef:
(...)
Maar is het niet een beetje naief om er van uit te gaan dat dit allemaal pas in gang gezet is onder Reker? De malafide invloeden zijn al langer aanwezig op de Herdgang, het duurde alleen even iets langer voordat het ging stinken.
Grappig ook, de discussie 'wat is een échte PSV-er?'.
De één zegt dat Gomes, Valckx en De Visser dat zijn. (Mwah?) Persoonlijk denk ik dat het kamp Lemic volledig weggesneden moet worden, want zaakwaarnemers met zóveel invloed is gewoon ongezond. Staat Willy van der Kuijlen niet achter Reker? Is dat geen PSV-er in hart en nieren dan? Of kiezen jullie daar liever voor Gomes, Lemic en Piet de Visser?
Lijkt me dat dat nou niet de namen zijn om je club weer 'gezond' te krijgen...
Behoorlijk verstandige post, chapeau.
quote: Beer ze anus schreef:
(...) fouten die hij heeft gemaakt zoals Sneijder op het laatste moment verkopen zal hij ook nooit meer doen.
Dat is geen fout; tegen clubs met centen kunnen Ajax en PSV niet op...
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
The Hunter Talent
Vak: - Posts: 137 Reg.: 19 december 2005 |
quote: een schaap - 2 jaar later schreef: PSV krijgt steeds meer het imago van een maffia-club.

|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.449,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Steven Defour op 10 Vedette
Vak: - Posts: 2929 Reg.: 1 juli 2002 | Ik zou niet eens verbaasd zijn als uitkomt dat Lemic wat scheidsrechters en spelers van de tegenpartij heeft omgekocht.
|
|
|
Beer ze anus Geselecteerd voor Oranje
Uit: Castricum Vak: 426 Posts: 1082 Reg.: 27 januari 2006 |
quote: Botigol schreef:
(...)Dat is geen fout; tegen clubs met centen kunnen Ajax en PSV niet op...
Je kan toch gewoon nee zeggen zoals HSV deed bij Vd Vaart. Hij zei daarvoor nog ik blijf bij Ajax als je Real Madrid gewoon resoluut nee verkocht had je hem nog wel een jaar behouden.
Nu liep je CL mis en een kampioenschap wat ik met Sneijder 15 goals 10 assist (voorzichtig) nog wel had willen zien. Dit jaar mogen er na 7 juli geen bepalende spelers meer weg.
Tegen het geld kunnen ze niet opboksen maar ze kunen wel regels treffen zoadat op het laatste moment geen bepalende spelers weggaan. Die niet op te vullen zijn.
|
|
|
jaap12 Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1509 Reg.: 11 juni 2004 | Dit is toch echt wel genieten hoor, dit nieuws. Als ook Piet de Visser nog weggaat gaat eigenlijk de man achter het succes weg. Dan ben ik benieuwd of de aakopen nog steeds zo goed zijn. Ik denk ook dat als je die Lemic nu niet weghaalt dat dit probleem altijd blijft terugkomen. Alleen jammer voor PSV, gelukkig voor ons, dat hij PSV`s beste speler heeft ingepalmd en hem weghaalt, maar op de langere termijn is het beter als die Lemic weg is. Op de korte termijn moet Ajax hiervan profiteren.
|
|
|
maduroman Regelmatige invaller Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430 Posts: 692 Reg.: 30 september 2005 | Maar als Lemic, Gomes, Valckx en de Visser problemen hebben met Reker. Waarom gaat Reker dan niet weg in plaats van 3 PSV'ers en een belangrijke zaakwaarnemer.
Wat de rol van Lemic betreft: voor een club is zo'n man heel belangrijk, maar je moet hem wel kort houden. Dit gebeurde wel bij Hiddink en Koeman. Maar Vergoossen zit toch maar 6 maanden bij PSV dus het zal hem een zorg zijn of meneer Lemic te vriend wordt gehouden.
Daarnaast hebben wij het steeds maar over Lemic,Gomes,Valckx en de Visser als tegenstanders van Reker, maar ik denk dat Aisatti hier ook wel bij kan worden gezet.
|
|
|
The Hunter Talent
Vak: - Posts: 137 Reg.: 19 december 2005 |
quote: maduroman schreef:
Maar als Lemic, Gomes, Valckx en de Visser problemen hebben met Reker. Waarom gaat Reker dan niet weg in plaats van 3 PSV'ers en een belangrijke zaakwaarnemer.
Daarom. Reker weg, van Geel binnen. Na Fontein en Goedhart naar AZ is het nu van Geel naar eindhoven. Nou mijnheer van Basten, er staat u een leuke klus te wachten volgend jaar.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.449,9 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
De Beezem Talent
Uit: Beverwijk Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 190 Reg.: 12 juli 2007 |
Maar als Lemic, Gomes, Valckx en de Visser problemen hebben met Reker. Waarom gaat Reker dan niet weg in plaats van 3 PSV'ers en een belangrijke zaakwaarnemer.
Wat de rol van Lemic betreft: voor een club is zo'n man heel belangrijk, maar je moet hem wel kort houden. Dit gebeurde wel bij Hiddink en Koeman. Maar Vergoossen zit toch maar 6 maanden bij PSV dus het zal hem een zorg zijn of meneer Lemic te vriend wordt gehouden.
Daarnaast hebben wij het steeds maar over Lemic,Gomes,Valckx en de Visser als tegenstanders van Reker, maar ik denk dat Aisatti hier ook wel bij kan worden gezet.
En Bakkal steunt Gomes. Gomes weg = Bakkal ook weg. Omdat hij zo goedkoop is kan die overal heen.
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2370 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: The Hunter schreef:
(...)
Echt, lees de reacties eens op het PN, ze schijten daar 7 kleuren stront. Ze hebben heel goed in de gaten dat hun cluppie wordt geregeld door de maffia, maar ze durven er geen stappen tegen te ondernemen. Het lieve, brave, gemoedelijke p$v wordt geregeerd door de voetbal-maffia. Wie had dat durven dromen.
quote:
Gringo schreef:
Beter GEEN van Geel. Ik word permanent voor FC Heerenveen als hij bij PSV komt.
Kijk dat zijn de echte 
|
|
|
Caramba Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 663 Reg.: 8 november 2005 | Ongelooflijk, val van de ene verbazing in de andere. Heb net even de fora bij de lampjes zitten doornemen. GEWELDIG!
Doordat Vergoossen en Reker vrienden zijn is dit allemaal aan het licht gekomen, en zakt de boel nu als een grote plumpudding in elkaar. Natuurlijk wordt Reker niet ontslagen.
Ik denk dat PSV in 1 klap een straatlengte wordt teruggeworpen, tijd voor een nieuwe hegemonie onder leiding van AJAX en van Basten.
Jammer dat nou net die play-offs worden afgeschaft.....
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 | Het blijft verbazen de gedachtegang van de gemiddelde PSVer. Ze willen Reker en dergelijke eruit wippen en vast blijven houden aan de zaak Lemic en consorten. Nou is het mede door Reker naar buiten gekomen dus wil men het weer uit het zicht hebben maar in feite weinig eraan veranderen. Het is allemaal te waardevol die lijntjes maar het moet wel in de schaduw blijven.... zo komt het iig een beetje over.
Ze wllen geen oplossing maar een 'cover-up'...
|
|
|
Japie Mol Lid 2de elftal
Uit: Nootdorp Vak: - Posts: 402 Reg.: 27 april 2002 |
quote: Teaser schreef:
Het blijft verbazen de gedachtegang van de gemiddelde PSVer. Ze willen Reker en dergelijke eruit wippen en vast blijven houden aan de zaak Lemic en consorten. Nou is het mede door Reker naar buiten gekomen dus wil men het weer uit het zicht hebben maar in feite weinig eraan veranderen. Het is allemaal te waardevol die lijntjes maar het moet wel in de schaduw blijven.... zo komt het iig een beetje over.
Inderdaad, het wordt steeds gekker daar in Eindhoven. De supporters willen dus dat de club "in handen blijft" van een louche zaakwaarnemer en een Valckx die als het ware als een marionettepop wordt gebruikt door diezelfde zaakwaarnemer. Terwijl Reker die zaakwaarnemer en z'n vriendjes (mijns inziens terecht) er uit wil werken. Ik dacht dat de interne rotzooi bij ons groot was, maar dat valt werkelijk in het niet bij de situatie in Eindhoven, op dit moment.
Wat ik mij tevens afvraag is hoe Huub Stevens tegen deze hele zaak aankijkt. Hij dacht een een redelijk gespreid bedje terecht te komen, maar daar is nu absoluut geen sprake meer van.
[Dit bericht is veranderd door Japie Mol (op 26 april 2008 18:01:14).]
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5821 Reg.: 21 december 2000 |
Het blijft verbazen de gedachtegang van de gemiddelde PSVer. Ze willen Reker en dergelijke eruit wippen en vast blijven houden aan de zaak Lemic en consorten. Nou is het mede door Reker naar buiten gekomen dus wil men het weer uit het zicht hebben maar in feite weinig eraan veranderen. Het is allemaal te waardevol die lijntjes maar het moet wel in de schaduw blijven.... zo komt het iig een beetje over.
Tja , ze vinden het ook niet erg wat er gebeurd, ze zijn alleen boos dat het nu ook naar buÃten komt . Zolang dat niet had gebeurd hadden ze het kunnen ontkennen en doorbouwen op het huidige 'succes'. Maar ja, nu is het bekend dus moet er wat gebeuren, dat ze voor 'de foute' optie gaan verbaasd mij totaal niet.
|
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2370 Reg.: 31 mei 2003 | Ik denk dat er uberhaupt geen juiste optie is. Die Reker is natuurlijk ook een verschrikking.
Dit is een grote puinhoop waar mijns inziens niet zomaar een oplossing voor kan worden gevonden.
|
|
|
maduroman Regelmatige invaller Winnaar Europees Klassement Ajax Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: 430 Posts: 692 Reg.: 30 september 2005 | Even speculeren: Gomes wil Oranje in en wil daarom in Nederland blijven. Mocht hij per se weg willen bij PSV is het dan geen optie om hem te kopen? Dan kan Steek alsnog naar Tottenham.
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 |
quote: Brasil schreef:
Tja , ze vinden het ook niet erg wat er gebeurd, ze zijn alleen boos dat het nu ook naar buÃten komt . Zolang dat niet had gebeurd hadden ze het kunnen ontkennen en doorbouwen op het huidige 'succes'. Maar ja, nu is het bekend dus moet er wat gebeuren....
Ah dus het maakt niet uit wat je uitvreet zolang er maar niets bekend wordt en als dat gebeurt dan hoef je enkel een oplossing te zoeken en het verdwijnt??
Hmmzz dan heeft een onderzoekje ook geen nut en kan men gewoon doorgaan als er de belofte maar is dat men het op gaat lossen
Het wordt tijd dat die hele club eens doorgelicht wordt en dan durven ze daar nog over anderen te oordelen of ze wel of geen bestaansrecht hebben omdat ze hun zaakjes niet op orde hebben... 
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 26 april 2008 18:40:39).]
|
|
|
Boer_met_Kiespijn Jeugdspeler
Uit: Land der Boeren Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 87 Reg.: 24 augustus 2005 | Ik denk dat ik voorlopig maar even wegblijf van deze topic. Is een stuk minder "gezellig" .
|
|
|
Zuur Vedette
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 2370 Reg.: 31 mei 2003 |
quote: Boer_met_Kiespijn schreef:
Ik denk dat ik voorlopig maar even wegblijf van deze topic. Is een stuk minder "gezellig" .
Nee joh het is juist hartstikke gemoedelijk hier!
|
|
|
Der Kaiser Internationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1737 Reg.: 22 september 2005 |
Even speculeren: Gomes wil Oranje in en wil daarom in Nederland blijven. Mocht hij per se weg willen bij PSV is het dan geen optie om hem te kopen? Dan kan Steek alsnog naar Tottenham.
Ik wil ook 30 miljoen euro op mijn rekening gestort krijgen..
Gomes heeft al interlands voor Brazilie gespeeld, dus Gomes mag lekker weg uit Nederland. 
|
|
|
PietjePuk Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 777 Reg.: 2 maart 2005 | Zo luitjes, ook ik trap hem even af. Even er tussenuit met een groep gemoedelijke brabanders, is nodig .
Ik wens jullie veel plezier met ons PSV. Ik zie wel wat er allemaal gebeurt is als ik terugkom.
Toch ff melden voordat jullie denken dat ik het op heb gegeven
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.492,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 | Mooi strategisch moment om er een paar dagen tussenuit te gaan 
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 | De oorspronkelijke maffia is ontstaan op Sicilië (zie Cosa Nostra), als antwoord op de 'overheersing' van de verschillende regeringen en tegenwoordig die van Rome. De term is zeer waarschijnlijk ontleend aan een folkloristisch toneelstuk van Giuseppe Rizzotto, getiteld "I Mafiusi di la Vicaria". Een andere mogelijke oorsprong van de naam verwijst naar de Arabische overheersers die in het Saracenen-tijdperk Palermo regeerden, namelijk de stam Ma Afir. Nog een mogelijke, Arabische invloed is Mu Afat. Mu betekent moed, Afat het beschermen van de zwakkeren tegenover de sterken , zoals ajax die niet zonder normale middelen bestreden kan worden
En men dus een mafia praktijk opzal moeten zetten .
De steekpenningen die naar groningen en vites zijn gegaan de laatste 2 seizoenen zijn ook onderdeel van mafia praktijken 
|
|
|
B.A. Baracus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 215 Reg.: 27 mei 2003 | Even de slecht nieuws show doorbreken.
quote: 27/4/2008 - 'Nederlands paspoort stimulans om langer bij PSV te blijven voor Farfan'
(Gepost door RvN)
Volgens de krant El Bocon in Peru denkt Jefferson Farfan er nu toch nadrukkelijk aan om bij PSV te blijven komende zomer. Niet alleen heeft Huub Stevens er daar bij hem op aangedrongen, ook zou hij dan in 2009 in aanmerking komen voor een Nederlands paspoort. Dat maakt het vervolgens voor hem makkelijker om overal terecht te kunnen in andere competities, zonder in regelingen van niet EU-spelers te vallen. Contacten met Fiorentina en Lyon zouden er wel zijn voor een transfer in januari of volgende zomer.
PSV Netwerk
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.475,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Chris78 Bankzitter
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 577 Reg.: 7 november 2006 |
Bijzondere analyse. Waar ik me over verbaas is dat Reker op zijn functioneren aangvallen wordt door Gomes. In plaats van dat Reker inhoudelijk ingaat op de argumenen die Gomes aandraagt stapt hij met 'het Lemic verhaal' naar het ED en lijkt zo de aandacht op de kritiek die naar hem geuit werd van zich af te wenden. Ik heb het bij de aanstelling van Reker al eens gepost hier maar zo worden het 7 magere jaren.
|
|
|
Gran Via Geselecteerd voor Oranje
Vak: 112 Posts: 1284 Reg.: 3 oktober 2006 | B.A.Baracus schreef:
quote: ook zou hij dan in 2009 in aanmerking komen voor een Nederlands paspoort. Dat maakt het vervolgens voor hem makkelijker om overal terecht te kunnen in andere competities, zonder in regelingen van niet EU-spelers te vallen.
Als er een geval is waarom iemand geen Nederlander moet/kan worden is dit het ultieme voorbeeld.
Het zou meer dan schandelijk zijn tov het geval Nando Rafael.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|