| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 | Hoe zit het eigenlijk met clausules in spelers contracten? hier mogen toch ook geen 'derde partijen' aan verdienen? zoals een zaakwaarnemer eigenaar blijft voor een flinke hap uit de slagroom taart?
Wie???.....
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6057 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Teaser schreef:
Hoe zit het eigenlijk met clausules in spelers contracten? hier mogen toch ook geen 'derde partijen' aan verdienen? zoals een zaakwaarnemer eigenaar blijft voor een flinke hap uit de slagroom taart?
Wie???.....
Ja, ga jij die put nog ff verder opentrekken zeg! Ben je nou helemaal belatafeld?
Gaan we ff uitzoeken..
Voor nu;
Eindhoven---Voetbal-Maffiahoofdstad. 
|
|
|
Timm. Lid 2de elftal
Uit: Amstelveen Vak: 409 Posts: 356 Reg.: 22 oktober 2006 |
quote: Demenkovets schreef:
Vlado Lemic: Zaakwaarnemer van de Braziliaanse en Servische kabel in de selectie van PSV. Heeft een flinke vinger in de pap wat betreft het transferbeleid van PSV. Heeft de nodige drukmiddelen om 'zijn' spelers in de picture te houden. Zeer malafide figuur, die een rol heeft in het dubieuze verhaal omtrent de investeringspraktijken. Het vermeende dreigen bij Simons in de kwestie Aissati is hier een goed voorbeeld van.
Zou je dat van Simons kunnen uitleggen, want volgens mij hebben ik wat gemist.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.495,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 |
quote: Daniëlla schreef:
Ja, ga jij die put nog ff verder opentrekken zeg! Ben je nou helemaal belatafeld?
Van mij mogen ze de gehele mestoverschot in Eindhoven dumpen. Mensen die zo geblinddoekt door het leven gaan ruiken het verschil toch niet. Ik ben zeer nieuwsgierig naar de transfers van oa Reis en Fagner die ook een vreemde bijsmaak hadden (qua handelen en situatie).
|
|
|
Amsterdam-Oost Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2594 Reg.: 3 mei 2000 | Even een paar dagen er tussenuit geweest en dan dit
Ik boek meteen weer een vakantie
Ook Guus is geschrokken.
Het is geen mestlucht, het is een heel riool dat opengaat. 
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 | Als Guus met de comunicatie lijntjes de open gelegde lijntjes bedoeld kan ik er zeker in mee gaan dat juist dat het verschil maakte (buiten eigen falen van Ajax om natuurlijk).
Zoals ik al hier tijdens de interesse van Ajax in Hiddink zei, gebruik hem om zijn lijntjes en bepaal zelf wat er mee te doen, geef hem geen vrijheid want da eindig je ver in de shit. Vergeet niet dat ook Hiddink een steentje aan dit PSV scenario heeft bijgedragen...
|
|
|
Als Guus met de comunicatie lijntjes de open gelegde lijntjes bedoeld kan ik er zeker in mee gaan dat juist dat het verschil maakte (buiten eigen falen van Ajax om natuurlijk).
Zoals ik al hier tijdens de interesse van Ajax in Hiddink zei, gebruik hem om zijn lijntjes en bepaal zelf wat er mee te doen, geef hem geen vrijheid want da eindig je ver in de shit. Vergeet niet dat ook Hiddink een steentje aan dit PSV scenario heeft bijgedragen...
Precies. Dat Hiddink is geschrokken is niet alleen omdat het nu PSV is waar het niet zo goed loopt....Zijn lijntjes liggen op straat en als een weldenkend mens daar eens opduikt kom je nog voor smeuige verrassingen te staan. ( wij niet natuurlijk, wij wisten dit al )
|
|
|
Micheltje International
Uit: Lelystad Vak: 428 Posts: 1276 Reg.: 11 november 1999 | Kan er niets aan doen... Maar ik geniet. Ze hebben jaren naar ons uitgehaald(het bestuur zelfs openlijk!!) Dus nu mogen wij even lachen.. Wil hier mee de PSVfans niet kwetsen, maar kan er echt even niks aan doen...
Ja, nu zullen ze voelen dat zoiets gewoon pijn doet...
Ze willen trouwens vGeel gaat het gerucht. 
[Dit bericht is veranderd door Micheltje (op 26 april 2008 11:12:11).]
|
|
|
B.A. Baracus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 215 Reg.: 27 mei 2003 | Dus tot nu toe hebben we: Gerets, Van Raay, Hiddink, Arnesen, Timmer, Schuitema, Westerhof, Reker, De Visser, Valckx, Linse, Lemic, Koeman die allemaal tot de voetbalhoofdstadmaffia behoren? Ik begrijp jullie voorpret, maar ik denk dat ik de hoofdfilm nog even afwacht.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.475,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Serve_73 Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 152 Reg.: 26 januari 2008 |
quote: B.A. Baracus schreef:
Dus tot nu toe hebben we: Gerets, Van Raay, Hiddink, Arnesen, Timmer, Schuitema, Westerhof, Reker, De Visser, Valckx, Linse, Lemic, Koeman die allemaal tot de voetbalhoofdstadmaffia behoren? Ik begrijp jullie voorpret, maar ik denk dat ik de hoofdfilm nog even afwacht.
Ja hoor gooi alles maar op een hoop om zo de aandacht af te leiden. Als je dit forum gelezen hebt en zelf eens wat onderzoek had gedaan, weet je precies wie bij dat netwerk hoort en wie niet.
Dus veel plezier met googlen en lezen dit weekend.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Makelaar1 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 564 Reg.: 19 december 2003 |
quote: Daniëlla schreef:
(...)
@ Makelaar;
Hé waar ben je nou? Zit je nou nog steeds te lezen? Hoeft niet hoor, inmiddels staat het ook al in de kranten...
Meestal is men niet zo snel als het anti-berichten PSV zijn maar dit keer is het niet meer bij te houden, mijn advies; steek je kop in het zand en doe net of het niet waar is, voel je geen pijn ook.
Daan, ik vindt het allemaal niet zo spannend. Daarbij moest ik ook nog ff 3 kinderen verzorgen ook mooi en daarbij komt dat ik teveel tegenstrijdige dingen hoor. A) de zaken zoals beschreven in de krant, lekker leesvoer, en
de bronnen van de diverse mensen die wel dicht bij de club staan. Laten we er geen misverstand van maken het is een baggerzooi maar ik vindt het niet zo spannend als de telegraaf, VI en het ED. Ik denk dat we er sterker uit komen. ps reker haalt het weekend niet denk ik... 
|
|
|
freezl Vedette
Uit: valkenswaard Vak: - Posts: 3191 Reg.: 26 september 2004 | Het is natuurlijk allemaal ff smullen voor (voornamelijk)ons,maar zolang er nergens daadwerkelijk wordt aangegeven dat de UEFA/FIFA een officieel onderzoek start,dan zal alles ' gewoon' in de welbekende doofpot worden gepropt,ligt eraan hoe groot die is 
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 9056 Reg.: 6 december 2000 |
quote: Micheltje schreef:
Kan er niets aan doen... Maar ik geniet. Ze hebben jaren naar ons uitgehaald(het bestuur zelfs openlijk!!) Dus nu mogen wij even lachen.. Wil hier mee de PSVfans niet kwetsen, maar kan er echt even niks aan doen...
Ja, nu zullen ze voelen dat zoiets gewoon pijn doet...
Ze willen trouwens vGeel gaat het gerucht. 
Het wordt ook inderdaad bijna voorspelbaar...
quote: Van Geel genoemd bij PSV
Volgens De Telegraaf circuleert de naam van Van Geel bij PSV als mogelijke opvolger van Stan Valckx. Na Fontein en clubarts Goedhart die naar AZ vertrekken gaat mogelijk opnieuw een van de personen die het veld moesten ruimen bij Ajax naar een van de concurrenten.
|
|
|
|
Demenkovets Jeugdspeler
Uit: The Netherlands Vak: - Posts: 91 Reg.: 16 december 1999 |
quote: Timm. schreef:
(...)
Zou je dat van Simons kunnen uitleggen, want volgens mij hebben ik wat gemist.
Dat had te maken met Aissati. Die had een minuut voor tijd (weet niet meer tegen wie, dacht De Graafschap) geweigerd in te vallen en was daardoor naar het 2e verbannen. Gomes kwam hiertegen in verweer en Lemic dreigde Simons dit als aanvoerder te steunen, anders zou Gomes vier wedstrijden niet keepen, wat PSV het kampioenschap zou kunnen kosten. Uiteindelijk kwam Aissati ervan af met de maximale boete (€ 5.000).
Achtergrond hierbij: de zaakwaarnemer van Aissati (Linse) onderhoudt nauwe banden met Lemic en zijn vaak samen betrokken bij transfers, o.a. van Drenthe naar Real (die ook niet vlekkeloos verliep).
|
|
|
Teaser Vedette
Dus tot nu toe hebben we: Gerets, Van Raay, Hiddink, Arnesen, Timmer, Schuitema, Westerhof, Reker, De Visser, Valckx, Linse, Lemic, Koeman die allemaal tot de voetbalhoofdstadmaffia behoren? Ik begrijp jullie voorpret, maar ik denk dat ik de hoofdfilm nog even afwacht.
Je probeert de boel weer te bagataliseren door zin en onzin door elkaar te gooien zoals de PSVer eigen is wanneer de boze buitenwereld weer met lelijke berichten komt.
Een berichtje van een jaar geleden:
quote:
Oud nieuws het zou leerzamer zijn dit soort berichten te plaatsen op het PN , ik blijf herhalen dat de PSVer zijn geschiedenis niet of te weinig kent .
Denken te kunnen wijzen naar anderen als er ook maar iets gebeurt , in veelvoud is het terug te vinden in eigen kringen
Mooie man v Raaij ik lag met buikpijn op de grond toen ik de zin "maar het is wel mijn waarheid" tegen kwam .
Zijn echte leven is interessanter dan degeen die is verschenen in boekvorm , die zou ik graag willen weten/lezen .
Lemic -> PSV -> Kezman -> Chelsea -> Hiddink -> Robinho ?? ( even uit gedachte ) er is genoeg te lezen maar RIO zei het laatst ook al dat niet iedereen 'direkt' te 'linken' is met PSV maar men weet donders goed wat er speelt ....
Een berichtje over een voorvalletje zo'n 4 jaar geleden:
quote:
Roman Abramovich, de puissant rijke eigenaar van Chelsea, zocht in 2004 toenadering tot Ajax om een deal te sluiten met de Amsterdammers over de jeugdopleiding. Arie van Eijden wees het aanbod van de Londense topclub resoluut van de hand, zo vertelde de algemeen directeur van Ajax afgelopen weekeinde in de Volkskrant.
Abramovich zou twee keer zijn langsgekomen in Amsterdam. De Rus wilde het model van de jeugdopleiding overnemen. Ook wilde Chelsea een samenwerkingsconstructie zoals de club die nu heeft met PSV in het aantrekken van onder meer Alex. Van Eijden wenste echter niet in te gaan op het aanbod van de multimiljardair. "Voor je het weet, ben je niet meer de baas over je eigen club", lichtte de directeur in de Volkskrant toe.
En hoe zou dit bewaarheid worden al die jaren later. Hoe het allemaal af gaat lopen weet niemand maar die blinde vlekken en kopjes in het zand de afgelopen jaren is alleen maar leuk te noemen.... 
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 26 april 2008 12:00:28).]
|
|
|
B.A. Baracus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 215 Reg.: 27 mei 2003 | Edit: Reker hoort natuurlijk niet in het rijtje thuis.
Wat ik met mijn post wil aangeven is dat ik me niet voor kan stellen dat dit schandaal zo gigantisch groot is, omdat er dan zoveel mensen betrokken bij betrokken zouden moeten zijn. En niet de minste mensen.
Zoals wij* PSV'ers misschien de neiging hebben om dingen te bagatallisern (logisch: we hopen dat het meevalt), hebben jullie* Ajacieden de neiging dingen te dramatiseren (logisch: hopen dat het tegenvalt).
[Dit bericht is veranderd door B.A. Baracus (op 26 april 2008 12:08:46).]
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.475,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Edit: Reker hoort natuurlijk niet in het rijtje thuis.
Wat ik met mijn post wil aangeven is dat ik me niet voor kan stellen dat dit schandaal zo gigantisch groot is, omdat er dan zoveel mensen betrokken bij betrokken zouden moeten zijn. En niet de minste mensen.
Zoals wij* PSV'ers misschien de neiging hebben om dingen te bagatallisern (logisch: we hopen dat het meevalt), hebben jullie* Ajacieden de neiging dingen te dramatiseren (logisch: hopen dat het tegenvalt).
Beste BA, er valt niks meer te hopen, alle linkjes zijn uitgemeten, de waarheid ligt compleet op straat, het is afwachten wie van de 'hogere' machten ze oppakt.
Daar is niks dramatisch aan, althans, voor ons (vooralsnog) niet.
|
|
|
M Idool
Uit: Leiden Vak: - Posts: 3170 Reg.: 23 juli 2002 | Ik vind het interessant wat daar gebeurd, maar ik zie liever dat Ajax sterker wordt ipv psv zwakker.
Ik snap niet zo goed waarom er op het forum van de buren zoveel mensen hun handen in het vuur steken voor die joego?
|
|
|
Paganitzu Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 173 Reg.: 21 november 2006 | Zo, gezellig hier? 
In elk geval zit PSV diep, diep in de problemen.
Je hebt twee mogelijkheden:
|| Kies voor Reker
- Piet de Visser vertrekt
- Valckx vertrekt
- Gomes vertrekt
- Je raakt een belangrijk stuk van je netwerk kwijt
+ Je bent van Lemic verlost
|| Kies voor Gomes
+ Belangrijke PSV personen blijven
- Macht Lemic kan groeien
Reker heeft er een puinhoop van gemaakt, door bestuurlijke puinhoop heeft Lemic de kans gekregen om zich machtig te maken in PSV. Reker probeert nu zijn fout "goed" te maken door hem geheel uit PSV te snijden. Helaas zijn de gevolgen daarvan behoorlijk ernstig.
Een capabele AD als Hiddink én V. Raay kon hem wel gebruiken zonder hem te veel macht te geven. Het was voor beiden een win-win situatie. Mijn hoop is dat een Ploegsma dat ook kan. Verder hoop ik dat én Valckx én Reker PSV spoedig gaan verlaten.
Verder verschillen we over mafia van mening maar dat zal nooit veranderen.
[Dit bericht is veranderd door Paganitzu (op 26 april 2008 12:26:41).]
|
|
|
Teaser Vedette
Valt wel mee dat dramatiseren vind je niet? Er is vaak genoeg gezegd dat er wel wat voor te zeggen is over een saenwerkingsverband. De issue was echter met wie. Dat jullie daarmee erg lacherig terug kwamen met 'mafia' en 'mafia praktijken' Whoehahaha!!! tsja dat krijg je nu na al die jaren even zo maar mee. Nog geen eens vanuit Ajacieden kant nee van eigen kant.
Zelfs nu zijn er nog genoeg die twijfels hebben onder leiding van het levende bewijs dat onzin geen grenzen kent "Oisterwijk". Ik zeg Whoehahaha maar een eind weg want in het voetbal komt vroeg of laat toch alles naar buiten. De vraag is echter het verloop en wordt PSV gespaart, het schijnt er op te lijken dat men bereid is PSV te laten vallen want de andere kant is machtiger en kan geen scenario zoals bij PSV zich nu voor doet gebruiken....
Het valt me enkel wel op dat diegenen die PSV niet te afhankelijk willen maken het onderste uit de kan kunnen krijgen. Timmer en ook Reker zijn de boemannen nee men wil niets weten, zien of horen van wat er allemaal fout, smerig of louche is als er aan het eind van het seizoen maar gedronken kan worden. Leve het resultaat ten koste van alles nietwaar?
Welnu die 4 op een rij zal in herinnering blijven maar ik denk niet vanwege die vier op een rij (tenzij je er wat namen voor invult).
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 26 april 2008 12:34:22).]
|
|
|
Paganitzu Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 173 Reg.: 21 november 2006 |
Het valt me enkel wel op dat diegenen die PSV niet te afhankelijk willen maken het onderste uit de kan kunnen krijgen. Timmer en ook Reker zijn de boemannen nee men wil niets weten, zien of horen van wat er allemaal fout, smerig of louche is als er aan het eind van het seizoen maar gedronken kan worden. Leve het resultaat ten koste van alles nietwaar?
Welnu die 4 op een rij jaar zal in herinnering blijven maar ik denk niet vanwege die vier op een rij (tenzij je er wat namen voor invult).
Omdát Reker een van de oorzaken is van deze crisis. Reker is zo idioot geweest om beloftes te doen over speeltijd aan een "louche" zaakwaarnemer. Die zijn niet nagekomen en Lemic is "boos" geworden. Lemic probeerde met druk er voor te zorgen dat die "belachelijke" afspraken toch nakomen worden.
Een grote AD als Hiddink heeft de uitstraling en kwaliteiten om met dit soort mensen om te gaan zonder dat er problemen ontstaan. Hij kan er voordeel uit halen waardoor PSV zich verder kan ontwikkelen. Reker heeft dat niet, ook zonder dit conflict heeft hij vaak genoeg bewezen dat hij non-tactisch is en incapabel. De vele affaires in 9 maanden Reker is geen toeval, dit was gewoon de druppel.
|
|
|
Sven Moderator
Uit: ...Spijkenisse... Vak: 424 Posts: 9056 Reg.: 6 december 2000 |
quote: Paganitzu schreef:
(...)
Omdát Reker een van de oorzaken is van deze crisis. Reker is zo idioot geweest om beloftes te doen over speeltijd aan een "louche" zaakwaarnemer. Die zijn niet nagekomen en Lemic is "boos" geworden. Lemic probeerde met druk er voor te zorgen dat die "belachelijke" afspraken toch nakomen worden.
Een grote AD als Hiddink heeft de uitstraling en kwaliteiten om met dit soort mensen om te gaan zonder dat er problemen ontstaan. Hij kan er voordeel uit halen waardoor PSV zich verder kan ontwikkelen. Reker heeft dat niet, ook zonder dit conflict heeft hij vaak genoeg bewezen dat hij non-tactisch is en incapabel. De vele affaires in 9 maanden Reker is geen toeval, dit was gewoon de druppel.
Maar is het niet een beetje naief om er van uit te gaan dat dit allemaal pas in gang gezet is onder Reker? De malafide invloeden zijn al langer aanwezig op de Herdgang, het duurde alleen even iets langer voordat het ging stinken.
Grappig ook, de discussie 'wat is een échte PSV-er?'.
De één zegt dat Gomes, Valckx en De Visser dat zijn. (Mwah?) Persoonlijk denk ik dat het kamp Lemic volledig weggesneden moet worden, want zaakwaarnemers met zóveel invloed is gewoon ongezond. Staat Willy van der Kuijlen niet achter Reker? Is dat geen PSV-er in hart en nieren dan? Of kiezen jullie daar liever voor Gomes, Lemic en Piet de Visser?
Lijkt me dat dat nou niet de namen zijn om je club weer 'gezond' te krijgen...
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5821 Reg.: 21 december 2000 | Wat een mooie dag, de zon schijnt, mijn hoofdpijn is weg, een nieuwe topic over psv en nóg steeds geen dagjesmensen .
Van Geel naar psv, ik zou er niet raar van op staan te kijken, alles wat bij Ajax wegmoet kan bij psv zo naar binnen (of die andere club die zo'n afkeer tegen Ajacieden heeft ).
Maffiahoofdstad van Nederland , hij is fijn!
|
|
|
Teaser Vedette
quote: Paganitzu schreef:
Dat Reker niet het beste is op die plek wat je je wensen kan zijn we het al langer ovre eens. Hij praat voor zijn beurt en is niet de zakenman die je je wensen kan. Neemt niet weg dat er dingen zijn die je gewoon niet onder controle kan houden als het eenmaal zo ver is. Dat hij het met pappen en nat houden probeert te redden (lees alles doet wat er nodig is om contracten te verlengen/ondertekend te krijgen) is wellicht een noodsprong. Wat als de spelers in kwestie weg zouden gaan? PSV wil geen stap terug doen zoals ze eigenlijk al 2 jaar geleden hadden moeten doen maar moet steeds meer en meer terwijl de basis daarvoor niet aanwezig is binnen de club. Noodgrepen en problemen naar de toekomst verschuiven maar ook door gaan op de weg die men al insloeg. Dat kan niet dus zal ook Reker er uiteindelijk aan toe moeten geven om die positie binnen handbereik te houden. Ook jullie accepteren geen stap terug of wel???
quote:
Een grote AD als Hiddink heeft de uitstraling en kwaliteiten om met dit soort mensen om te gaan zonder dat er problemen ontstaan. Hij kan er voordeel uit halen waardoor PSV zich verder kan ontwikkelen.
Ga nou eens naar de bron en zie oa dat door Hiddink deze weg nog nadrukkelijker bewandeld werdt. Hij wilde zelfs nog verder gaan tot er gezegd werdt "ho eens even". Dat hij beter met dit soort figuren weet om te gaan zal best maar ook voor Hiddink geldt voor wat hoort wat dus uiteindelijk zal ook Hiddink flink toe moeten geven om te krijgen wat hij wil. Hoe ver ben je dan als club?
Hiddink weet het stil te houden maar hoever zou je zijn over 2 jaar als je als PSV zijnde Hiddink aan zijn eisen en wensen de vrije hand had gegeven? hou er rekening mee volgens Hiddink ging de samenwering ed nog niet ver genoeg...
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 26 april 2008 12:49:25).]
|
|
|
Paganitzu Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 173 Reg.: 21 november 2006 |
quote: Sven schreef:
(...)
Maar is het niet een beetje naief om er van uit te gaan dat dit allemaal pas in gang gezet is onder Reker? De malafide invloeden zijn al langer aanwezig op de Herdgang, het duurde alleen even iets langer voordat het ging stinken.
Grappig ook, de discussie 'wat is een échte PSV-er?'.
De één zegt dat Gomes, Valckx en De Visser dat zijn. (Mwah?) Persoonlijk denk ik dat het kamp Lemic volledig weggesneden moet worden, want zaakwaarnemers met zóveel invloed is gewoon ongezond. Staat Willy van der Kuijlen niet achter Reker? Is dat geen PSV-er in hart en nieren dan? Of kiezen jullie daar liever voor Gomes, Lemic en Piet de Visser?
Lijkt me dat dat nou niet de namen zijn om je club weer 'gezond' te krijgen...
Lemic was er al langer, maar de vorige AD konden wél goed met hem omgaan. V. Raay, Hiddink zullen dat allemaal bevestigen. Bij Reker zijn de problemen met Lemic begonnen, onder andere door bestuurlijke puinhopen.
quote:
Teaser schreef:
Ga nou eens naar de bron en zie oa dat door Hiddink deze weg nog nadrukkelijker bewandeld werdt. Hij wilde zelfs nog verder gaan tot er gezegd werdt "ho eens even". Dat hij beter met dit soort figuren weet om te gaan zal best maar ook voor Hiddink geldt voor wat hoort wat dus uiteindelijk zal ook Hiddink flink toe moeten geven om te krijgen wat hij wil. Hoe ver ben je dan als club?
Hiddink weet het stil te houden maar hoever zou je zijn over 2 jaar als je als PSV zijnde Hiddink aan zijn eisen en wensen de vrije hand had gegeven? hou er rekening mee volgens Hiddink ging de samenwering ed nog niet ver genoeg...
Helaas was Lemic er al vóór Hiddink...
[Dit bericht is veranderd door Paganitzu (op 26 april 2008 12:51:51).]
|
|
|