| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 | Verbaast me niets ik heb ooit al eens gezegd dat de meute daar liever voorgelogen wordt met resultaat dan de waarheid te horen zonder resultaat.
Wat nu als Reker gelijk heeft? er worden inmiddels al acties geplant, een advertentie opgesteld die door supporters betaald wordt en wie weet wat nog meer om die leugenaar Reker eruit te werken. Hoe weet men dat de anderen laten we gemakkelijkheidshalve zeggen kamp 'Londen' wel de waarheid spreekt???
Het enige wat ze wellicht weten is dat die anderen spelers kunnen leveren die anders grotendeels onhaalbaar zijn voor PSV. Ik denk dat men dus voor het eigen belang gaat als supporter en daarbij de situatie helemaal niet wil weten of kennen zolang ze er maar komen.
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 30 april 2008 18:06:40).]
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 | Gisteren avond op langs de lijn zei een verslagever dat hij nog een ander rekel NIET op een leugen had betrapt.
Zelfs de gene die dicht bij de top staan niet.
En ieder wist wat rekel zo zou handelen dat was IEDEREEN bekent is het een beetje flauw om hen nu aftevallen.
Om dat een zeker gomez wies contract door rekel 3 MAAL was oppen gebroken om verlengd teworden opeens gaat miauwen tegen de pers.
Dit is gewoon een reden geweest om weg bij een club tekomen ook bij ajax haden we in het verleden iemand die zo reageerde.
Maar deze gomez gaat nu ook nog eens eisen dat een rekel opstapt.
Dat kan deze speler helemaal niet eens en daar heeft hij het recht niet eens voor om zo iets tedoen.
ik vindt het uitstekend dat de rvc achter rekel staat en zo hoort het ook hij heeft immers niets gedaan buiten z,n boekje om.
en dit is door diversen zowel op de dwangbuis en radio bekend gemaakt.
Psv is voor psv en suporter en niet voor een losgeslagen keeper die even het recht in zijn eigen hand neemt , vindt het alleen jammer dar er andere mee miaauwen .
Heel slim van deze club om gomez direct naar brasil testuren en de rest van het 11tal naar griekenland of het zal baten? denk het niet de pers heeft bloed geroken .
En zal niet rusten eer de laatste druppel is uitgeperst , wij van ajax weten dit helaas ook.
En die stumpers die een aktie optouw gaan zetten , daar kan je alleen maar omlachen een advertentie in de boer en tuinder die leest men toch bijna niet.
|
|
|
Makelaar1 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 564 Reg.: 19 december 2003 | Schuitema: We staan achter Reker
EINDHOVEN - De raad van commissarissen van PSV heeft woensdag opnieuw steun betuigd aan algemeen directeur Jan Reker, die onder vuur ligt bij de landskampioen uit Eindhoven.
ANP
"Wij als commissarissen laten onze algemeen directeur niet in de kou staan. En dat blijft zo", aldus voorzitter Frits Schuitema in De Telegraaf.
Wanbeleid
De commissarissen lieten vorige week al weten achter Reker te staan, nadat doelman Heurelho Gomes in een interview met Voetbal International de algemeen directeur betichtte van wanbeleid. "Reker eruit of ik eruit", zei de keeper onder meer.
Vrijdag liet ook technisch manager Stan Valckx weten geen vertrouwen meer te hebben in Reker. Superscout Piet de Visser was deze week de volgende die openlijk kritiek uitte op de algemeen directeur.
Geen verrassing
De onrust bij PSV kwam voor de commissarissen niet als een verrassing. "Wat er nu allemaal gebeurt, verrast ons niet. Maar in deze situatie lijkt het ons beter om op de achtergrond te blijven en niet op elke uitspraak te reageren", aldus Schuitema.
De commissarisen hebben geen twijfels over het beleid van Reker. "Naar onze mening doet de organisatie het goed. De financiële positie is goed, we zijn kampioen geworden en hebben overwinterd in Europa."
Schuitema
Schuitema hekelt dan ook de woorden van doelman Gomes, die als eerste uithaalde naar Reker. "Een oordeel geven over de algemeen directeur is niet de taak van een jongen van 27, die uit een andere cultuur hier naartoe is gekomen en in vier jaar al drie keer een verbeterd contract heeft gekregen", volgens de voorzitter van de raad.
"We laten ons niet vertellen door wie dan ook dat onze algemeen directeur weg moet."
Mooi bericht, als goed lezer kom je tot de navolgende conclusie naast Valckx, Gomes en de Visser heeft ook de rvc het vertrouwen opgezegd. Het wordt inderdaad een mooie zomer 
|
|
|
DamzkoO Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Oost Vak: - Posts: 661 Uploads: 5 Reg.: 24 mei 2006 |
quote: Makelaar1 schreef:
Mooi bericht, als goed lezer kom je tot de navolgende conclusie naast Valckx, Gomes en de Visser heeft ook de rvc het vertrouwen opgezegd. Het wordt inderdaad een mooie zomer 
Probeer je jezelf nou een goed gevoel aan te praten of hoe zit dat? 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.476,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Floris Stempel Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 685 Reg.: 13 februari 2007 |
quote: Teaser schreef:
Verbaast me niets ik heb ooit al eens gezegd dat de meute daar liever voorgelogen wordt met resultaat dan de waarheid te horen zonder resultaat.
Wat nu als Reker gelijk heeft? er worden inmiddels al acties geplant, een advertentie opgesteld die door supporters betaald wordt en wie weet wat nog meer om die leugenaar Reker eruit te werken. Hoe weet men dat de anderen laten we gemakkelijkheidshalve zeggen kamp 'Londen' wel de waarheid spreekt???
Het enige wat ze wellicht weten is dat die anderen spelers kunnen leveren die anders grotendeels onhaalbaar zijn voor PSV. Ik denk dat men dus voor het eigen belang gaat als supporter en daarbij de situatie helemaal niet wil weten of kennen zolang ze er maar komen.
Een advertentie? Wat een helden! Als dat onder de ogen van Reker komt bezwijkt hij zeker. Komop zeg, geld inzamelen voor een advertentie om Reker 'weg te werken', het moet niet gekker worden. Actie, actie Eindhovuh style!! 
|
|
|
Botigol Bankzitter
Uit: het Brabantse land Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 597 Reg.: 24 februari 2007 |
Verbaast me niets ik heb ooit al eens gezegd dat de meute daar liever voorgelogen wordt met resultaat dan de waarheid te horen zonder resultaat.
Nou nou, wat ben je toch een profeet. Ik zou zeggen; sla je zelf eventjes nóg een keer op de borst, immers, zulke alwetende personen als jij zie je niet vaak. Als je nu ook nog eens op normale wijze kon formulere zonder zinnen van 12 regels die als los zand aan elkaar hangen, dán zou je écht helemaal een held zijn!
Al een heel seizoen lang is Reker hier het lulletje, maar nu het je uit komt, zou het plotseling wel zo kunnen zijn dat hij gelijk heeft? Dat je roept wat je uit komt is al langer bekend, maar dit gaat wel heel erg ver...
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Joaquin Sanchez Geselecteerd voor Oranje
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2157 Reg.: 6 augustus 2006 |
quote: Zuur schreef:
Had die slapjanus maar naar Ajax moeten komen. Nu ligt zijn carriere in het slop.
Inderdaad. Nu gun ik hem die bank ook wel.
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 | Nogmaals kan iemand bewijzen dat rekel fout is geweest ?
Er is nog steeds niemand (behalve een handvol suporters DIE denken het teweten) die dat kan maatstaven dus geen enkel bewijs.
En is het niet zo dat ALLE clubs een speler iets beloven en dat wel eens niet nakomt ?
Dit gebeurt namelijk bij alle clubs , dus waarom rekel hier over aan vallen?
Gomez zit helemaal fout en zo fout als het maar kan,dit KAN zijn om z,n contract open tebreken en naar een ander club testappen.
Iets wat zijn manager ook wel lekker vindt want 15 miljoen is wel lekker voor een keeper.
Ik zelf geloof dat rekel gewoon gelijk heeft en dat de man met de lange armen er naast zat en is opgejut om stampij temaken geld is geld niet waar?
En een advertentie in de boer en tuinder helpt ook geen zier , ze worden gewoon uitgelachen geloof mij maar.
Nu iedereen is weg gestuurd naar griekenland zogenaamd een oefentrip (hahaha moderne manier om mond dood temaken) en de aanstoker zit lekker in brasil en ligt natuurlijk zich krom telachen want de pleuro,s die komen er wel aan .
Hoe kan je zo stom zijn om de man die tot 3 maal je contract verbeterd zo vuil tebehandelen .
Ik ga een aktie optouw zetten om rekel voor de komende 20 jaar een vast contract telaten geven 
|
|
|
Makelaar1 Bankzitter
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 564 Reg.: 19 december 2003 |
quote: DamzkoO schreef:
(...)
Probeer je jezelf nou een goed gevoel aan te praten of hoe zit dat? 
Nee hoor ik doe niet aan telefoonsex dus ik praat me geen goed gevoel aan. Ik concludeer slechts als de leidig overdreven zegt vetrouwen te hebben in iemand, dan zijn ze in voetballand vaak de week erna weg. Ik denk niet dat dan het probleem is opgelost. Maar het begin is gemaakt.
|
|
|
Westlander Talent
Uit: WESTLAND Vak: - Posts: 170 Reg.: 12 december 2002 |
quote: witchmaster schreef:
Hoe kan je zo stom zijn om de man die tot 3 maal je contract verbeterd zo vuil tebehandelen .
Over wie heb je het? Reker is er pas 1 jaar.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5848 Reg.: 1 september 2004 |
(...)
Nee hoor ik doe niet aan telefoonsex dus ik praat me geen goed gevoel aan. Ik concludeer slechts als de leidig overdreven zegt vetrouwen te hebben in iemand, dan zijn ze in voetballand vaak de week erna weg. Ik denk niet dat dan het probleem is opgelost. Maar het begin is gemaakt.
Dat gebeurt alleen bij Ajax. Bij een warme club als psv is het toch niet de gewoonte om zijn woord niet na te komen? 
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 |
quote: Botigol schreef:
Nou nou, wat ben je toch een profeet. Ik zou zeggen; sla je zelf eventjes nóg een keer op de borst, immers, zulke alwetende personen als jij zie je niet vaak. Als je nu ook nog eens op normale wijze kon formulere zonder zinnen van 12 regels die als los zand aan elkaar hangen, dán zou je écht helemaal een held zijn!
Zolang jij zulke teksten produceert weet ik dat die snaar geraakt is en dat is genoeg. Profeet? neeh simpel alles naast elkaar leggen en vooral je oogjes niet willen sluiten wanneer het tegen de club is. Niet alleen de teksten uit het PSV kamp als enige waarheid wilen zien maar ook en misschien wel vooral teksten vanuit het andere kamp erbij nemen en de rode draad zoeken.
Zolang men alleen teksten wil opvoeren die in de goednieuwsshow van PSV passen is het simpel te concluderen dat men liever voorgelogen wordt dan iets anders wil zien. Als daarnaast ook nog eens de supporters zelf (lees velen) komen vertellen "ja maar ik hoop zo dat het niet waar is" en daarom het niet wil geloven is mijn tekst niet profetisch maar gewoon zoals het door hen zelf gezegd wordt.
BTW je kan blijven janken over los zand maar dat is alleen als je er zelf weinig van begrijpt. Ik hoef geen dingen specifiek te benoemen als de personen en acties al bekend zijn. Voor de rest, al staat het er in het Turks zolang men het begrijpt vind ik het best. Ik zit hier niet voor een journalistiek hoogstaand stukje net zoals jij.
quote:
(...)Al een heel seizoen lang is Reker hier het lulletje, maar nu het je uit komt, zou het plotseling wel zo kunnen zijn dat hij gelijk heeft? Dat je roept wat je uit komt is al langer bekend, maar dit gaat wel heel erg ver...
Voor het geval je het niet door hebt is de tekst in zijn geheel gericht aan de PSV supporter die hem hier alle credits gaven. Hij was een held door al die contracten te verlengen. Wij daarentegen waren 'op zoek', hoe wisten wij dat hij loze beloftes maakte?
Nu echter wil het kamp van de lijntjes opstandig doen en Gomes dreigt weg te gaan is hij opeens een lul en leugenaar. Van mij dus de vraag (zie ook de vraagtekens meneer de linguist) hoe weten jullie nou dat hij de boel bijelkaar liegt terwijl nog geen weken geleden hij de held was die enkel door ons als leugenaar gezien werdt uit jaloezie en frustratie. Daarnaast zei ik al eerder het is kiezen tussen twee kwaden.
En dat ik enkel roep wat mij uitkomt is jouw mening en staaf dat even met voorbeelden. Tot nog toe veel geblaat hier en bij jullie over foute/verzonnen/onzin uitspraken maar op de vraag lever mij 1 of 2 van die uitspraken is er nog nooit een geweest die er 1 kon leveren.
Dat jij en velen met jou een eigen formulering van teksten maakt** en daar met z'n allen heilig in gaan geloven is niet mijn probleem. Ook het op de grote hoop schuiven van teksten en die aan 1 persoon toeschrijven is een kunst maar ook hier niet mijn probleem.
**Eigen formulering van teksten zoals:
Er hier wordt gezegd dat Roman een mafia achtig netwerk op poten wil zetten (en achtergrond heeft) en bij jullie al meteen vertaald werdt als dat PSV aan mafia praktijken doet.(hoe wrang het is dat men intern ook deze teksten uiteindelijk gebruikt). Zeer lacherig tot op de dag van vandaag als waarheid gezien werdt omdat jullie elkaar opnaaien en nalullen zodat de oorspronkelijke tekst al niet meer gezien wordt door jullie en enkel nog de eigen draai als waarheid telt.
Kortom: Mééhhéhééhh maar een eind weg 
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 1 mei 2008 10:38:44).]
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6057 Reg.: 14 augustus 2001 |
quote: Botigol schreef:
(...)Al een heel seizoen lang is Reker hier het lulletje, maar nu het je uit komt, zou het plotseling wel zo kunnen zijn dat hij gelijk heeft? Dat je roept wat je uit komt is al langer bekend, maar dit gaat wel heel erg ver...
Klopt helemaal, hij is hier inderdaad al het hele seizoen- en nu blijkt, terecht- het lulletje. Neemt niet weg dat hij probeert van de foute personen in de club af te komen. Dat hij dat op een zeer onorthodoxe wijze doet is natuurlijk weer superstom maar hij is wél degene die het probeert.....Kortom, hij doet 2 dingen fout en 1 ding goed....Jullie staan er mooi voor, da's duidelijk. 
|
|
|
|
Makelaar1 Bankzitter
quote: Daniëlla schreef:
(...)
Jullie staan er mooi voor, da's duidelijk. 
Thanks en dat al vier jaar op rij 
|
|
|
Brasil Icoon
Vak: - Posts: 5821 Reg.: 21 december 2000 |
quote: Nou nou, wat ben je toch een profeet. Ik zou zeggen; sla je zelf eventjes nóg een keer op de borst, immers, zulke alwetende personen als jij zie je niet vaak. Als je nu ook nog eens op normale wijze kon formulere zonder zinnen van 12 regels die als los zand aan elkaar hangen, dán zou je écht helemaal een held zijn!
Ahhh nu komt de aap uit de mouw, .... Teaser had al die tijd wel gelijk maar je begreep hem niet? Dat klinkt enigzins wel plausibel want er zijn daadwerkelijk woorden gebruikt die het niveau 'Boeeerruuuhh' te boven gaan .
@Teaser: Voortaan dus gewoon Jokidoki taal gebruiken, dan krijg je veel sneller je gelijk. 
|
|
|
Daniëlla Administrator Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: 413 Posts: 6057 Reg.: 14 augustus 2001 |
(...)
Thanks en dat al vier jaar op rij 
Duidelijk een voorbeeld van angst, zweet en frustratie, dan kom je voor het gemak met zulke dingen. Héél begrijpelijk vanuit jullie standpunt gezien. 
maw, je staat voor lul op deze manier...
[Dit bericht is veranderd door Daniëlla (op 1 mei 2008 12:09:01).]
|
|
|
Teaser Vedette
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7692 Reg.: 31 december 2004 |
quote: Brasil schreef:
@Teaser: Voortaan dus gewoon Jokidoki taal gebruiken, dan krijg je veel sneller je gelijk. 
Dat gelijk kan me gestolen worden eerlijk gezegd, had liever 3 1/2 jaar verder in de discussie gestaan ipv welles/nietes spelletjes. Het is voor iedereen zo op te snorren allemaal. Probleem is enkel dat je er wel voor open moet staan en kunnen begrijpen dat er ook dingen zijn die tegen je club zijn die waar(?) kunnen zijn.
Als je verwijst naar eerdere uitspraken en daarop te horen krijgt dat je op je borst slaat is kul het verwijst enkel naar die mogelijkheid om het zelf ook te achterhalen.
Voor de enkele serieuzere poster is het sneu te noemen maar voor die blinde vinken mag het wat mij betreft nog een stapje of twee a drie verder gaan. Des te harder ze geconfronteert worden met de ontdekking dat echt alles kitsch is en gemaakt is aan hun club enkel en alleen om er bij te kunnen horen des te mooier de dag is voor mij.
En dan echt op de borst kloppen en uitschreeuwen dat alles op eigen kracht gaat dat is als Stevie Wonder begint te zingen "I can see clearly now" ..... 
|
|
|
B.A. Baracus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 215 Reg.: 27 mei 2003 |
quote: Floris Stempel schreef:
(...)
Een advertentie? Wat een helden! Als dat onder de ogen van Reker komt bezwijkt hij zeker. Komop zeg, geld inzamelen voor een advertentie om Reker 'weg te werken', het moet niet gekker worden. Actie, actie Eindhovuh style!! 
Het is een inderdaad een trieste actie. Dit zet toch geen zoden aan de dijk. Ze kunnen beter Reker een keer opwachten bij de Herdgang om hem eens een keer goed in elkaar te rossen... Of het Philips Stadion in brand steken... Of de Eindhovens binnenstad slopen... Of een glasplaat tegen Rekers harses gooien...
Klopt helemaal, hij is hier inderdaad al het hele seizoen- en nu blijkt, terecht- het lulletje. Neemt niet weg dat hij probeert van de foute personen in de club af te komen. Dat hij dat op een zeer onorthodoxe wijze doet is natuurlijk weer superstom maar hij is wél degene die het probeert.....Kortom, hij doet 2 dingen fout en 1 ding goed....Jullie staan er mooi voor, da's duidelijk.
Het probleem is inderdaad niet zwart-wit, maar grijs. Zowel Reker als De Visser als Lemic als Valckx als Gomes hebben zowel goede als foute dingen gedaan. Het zou fijn zijn als we alle fouten dingen voortaan weg kunnen laten, maar dat schijnt zo niet te werken.
Wie moet er blijven, wie moet er weg? Ik zou het op dit moment niet weten.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.475,2 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
DamzkoO Regelmatige invaller
Uit: Amsterdam Oost Vak: - Posts: 661 Uploads: 5 Reg.: 24 mei 2006 |
quote: 1/5/2008 - Statement RvC over onrust
(Gepost door RvN)
De Raad van Commissarissen heeft op PSV.nl een statement geplaatst over de huidige onrust bij PSV.
De Raad van Commissarissen en directie sluiten de ogen er niet voor dat kritische geluiden hebben geleid tot onrust binnen en rondom de club. De mate en vorm van commentaar doen schade aan de club en betrokkenen hetgeen door ons wordt betreurd. De kritische kanttekeningen en voorbeelden worden met name toegespitst op algemeen directeur Jan Reker. Enerzijds is dat begrijpelijk, hij is als algemeen directeur immers eindverantwoordelijk, maar anderzijds niet eerlijk. Het gaat bijvoorbeeld te ver om hem aan te spreken op specifieke voetbalzaken die immers de verantwoordelijkheid van de trainer en zijn staf betreffen.
Het is zeer wel mogelijk dat de directie in haar eerste jaar fouten heeft gemaakt. De tijdelijke onrust en onduidelijkheden door diverse trainerswisselingen midden in het seizoen maakten het werkklimaat zeker niet eenvoudig. Niettemin deden zich situaties voor waaruit lering getrokken moet worden voor de toekomst.
De Raad van Commissarissen staat volledig achter de belangrijke beslissingen die de directie heeft genomen. Wel zal in het vervolg extra aandacht worden besteed aan communicatieve aspecten en zullen meer duidelijke werkafspraken worden gemaakt om te voorkomen dat onnodige misverstanden ontstaan.
PSV betreurt het dat personen met een lang en waardevol clubverleden tot de slotsom zijn gekomen dat er geen vertrouwensbasis meer bestaat, maar respecteert dit. PSV is een grote club, maar bestaat ook uit een relatief kleine organisatie, waarin wederzijds vertrouwen een absolute vereiste is om te kunnen opereren. De directie, onder leiding van Jan Reker, zet zich volledig in voor gezonde verhoudingen binnen de club: op sportief, financieel, commercieel en organisatorisch gebied. Dit beleid wordt breed gedragen binnen de club en we rekenen er dan ook op dat het vertrouwen binnen de club op korte termijn volledig hersteld wordt.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.476,6 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
Makelaar1 Bankzitter
(...)
Duidelijk een voorbeeld van angst, zweet en frustratie, dan kom je voor het gemak met zulke dingen. Héél begrijpelijk vanuit jullie standpunt gezien. 
maw, je staat voor lul op deze manier...
Jajajaja Daan ik weet dat jij buikkramp krijgt van het lachen van de situatie bij PSV, maar als jij een ludieke post zo weet te gebruiken zodat ik volgens jouw angst, zweet en frustatie heb, vraag ik me af wie hier nu voor lul staat, hetgeen in jouw situatie op zich al moeilijk genoeg is 
|
|
|
kezman88 Basisspeler
Uit: Sittard Vak: - Posts: 837 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: FGI schreef:
Pfff... Niet dat ik ze op een ander idee wil brengen en het is enerzijds nog wel logisch ook dat ze voor Reker kiezen, maar die goede organisatie (lees: Janneman) is wel het laatste waaraan ze die prestaties te danken hebben. Die financiële positie hebben ze aan ons te danken, het Europees overwinteren aan Gomes en de 4 titels dankzij het vier jaar samenstellen van een selectie door Valckx na scoutingswerk van De Visser.
Die goede organisatie is verantwoordelijk voor de trainerssoap, voor de administatieve uitschakeling in de beker en voor die gigantische teringbende die er nu is. En dat in een jaar tijd.
Hoe dom kan je zijn? 
Op die vraag zou ik graag het antwoord weten FGI, maar het is te triest voor woorden dat ze weigeren in te grijpen.
De RvC (in de vorm van Schuitema) kleineert liever nog even de keeper die ons al 2 jaar lang de titel heeft bezorgd, dan dat ze eens ingrijpen in de chaos die Reker in een paar maanden tijd heeft weten te creëeren.
quote: Floris Stempel schreef:
Supportersdruk kennen ze niet in Eindhoven en het einde van het seizoen maakt het nog moeilijker om iets te organiseren daar.
(Je kunt wel een grote bek opentrekken, maar ik geloof dat Jaake en Fontein veel langer gezeten heeft dan mening Ajacied had gewild, ondanks grote protestmarsen van jullie kant. Volgens mij moest er ook een rapport verschijnen voordat deze mensen van het toneel verdwenen. Ondanks jullie grote "supportersdruk". )
Zoals ik ook al heb aangegeven op het PN kan Reker heel erg blij zijn dat de competitie (na het behalen van het kampioenschap) voor PSV is afgelopen.
Anders had Reker heus wel spreekkoren en spandoeken in het stadion aangetroffen en dan had hij waarschijnlijk minder laconiek gereageerd over druk die volgens hem niet aanwezig is.
We zullen zien wat de toekomst gaat brengen, maar ik mag toch zwaar hopen dat alles in het werk gesteld zal gaan worden om Gomes en Piet de Visser voor PSV te behouden.
|
|
|
AFCA 428 Internationale topspeler
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 5067 Reg.: 6 september 2005 | Dat Jaakke bleef zitten ondanks de protestmars, liederen, spreekkoren, spandoeken, bedreigingen en bestormingen zei meer over Jaakke dan over het zogenaamde ontbreken van de supportersdruk van onze supporters Kezman88.
|
|
|
kezman88 Basisspeler
Uit: Sittard Vak: - Posts: 837 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: AFCA 428 schreef:
Dat Jaakke bleef zitten ondanks de protestmars, liederen, spreekkoren, spandoeken, bedreigingen en bestormingen zei meer over Jaakke dan over het zogenaamde ontbreken van de supportersdruk van onze supporters Kezman88.
Ik weet dat die druk van de kant van de supporters er geweest is, maar je bent toch met me eens dat deze niet tot nauwelijks heeft geholpen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat er genoeg druk van de supporters komen op Reker is en zal komen, maar de vraag is dus of dit ook het gewenste effect tot gevolg heeft.
(Ik ben niet zo'n voorstander van de praktijken die ervoor hebben gezorgd dat vd Herik niet meer in de Kuip durft te komen.)
Ik hoop ook van harte dat het niet zover zal en hoeft te komen en dat Reker de eer aan zichzelf zal houden, maar de teksten van de RvC stemmen mij niet echt positief.
|
|
|
Floris Stempel Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 685 Reg.: 13 februari 2007 |
quote: kezman88 schreef:
(...)
(Je kunt wel een grote bek opentrekken, maar ik geloof dat Jaake en Fontein veel langer gezeten heeft dan mening Ajacied had gewild, ondanks grote protestmarsen van jullie kant. Volgens mij moest er ook een rapport verschijnen voordat deze mensen van het toneel verdwenen. Ondanks jullie grote "supportersdruk". )
Zonder supportersdruk zou er geen opdracht zijn gegeven voor het benoemen van een onderzoekscommissie en was er dus geen rapport verschenen. 
|
|
|
OudWestJood Talent
Uit: Amsterdam Oud-West Vak: 411 Posts: 129 Reg.: 17 april 2007 | die Piet de Visser en Gomes blijven niet, omdat Reker alle vertrouwen blijft houden van de RvC. De Visser heeft zelfs zijn contract al ingeleverd 
|
|
|