| Poster | | Topic: [Centraal] PSV topic 2007/2008 (Deel 9) |  |
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 2231 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: Frederique schreef:
(...)
Dat ligt nou echt helemaal aan anderen. Daar hebben wij geen invloed op of hand in 
Je zou haast denken van wel Wat een mazzel weer voor onze Brabantse vrienden zeg 
|
|
|
sp1337 Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 330 Reg.: 11 februari 2007 |
quote: GangstaRiB schreef:
(...)
Dat kan heel goed, maar dan vind ik het raar dat Affelay niet doorzet. Maar goed, mocht Affelay niet doorzetten dan hoop ik dat de KNVB stappen onderneemt tegen Van Hulten.
Vorige keer zijn wij genaaid, nu is óf Van Hulten óf Affelay de lul.
Dus als Affelay gelijk krijgt, dan is dat voor mij geen enkel probleem. Als dat zo is, dan moet Van Hulten hangen.
Maar het feit dat Affelay nu al afzwakt, neigt ernaar dat Affelay niet zo sterk staat.
Ik vind je conclusie maar vreemd. Wat heeft Afellay er aan dat Van Hulten aan de hoogste boom wordt gehangen. Door het af te kappen kan hij zich weer mooi concentreren op zaken die er toe doen: voetbal.
|
|
|
Demenkovets Jeugdspeler
Uit: The Netherlands Vak: - Posts: 91 Reg.: 16 december 1999 |
quote: Woot schreef:
(...)
Je zou haast denken van wel Wat een mazzel weer voor onze Brabantse vrienden zeg 
Vooral als je dan bedenkt dat wanneer Ajax kampioen was geworden ze in Amsterdam die 10 miljoen extra hadden kunnen bijschrijven
(er voor het gemak van uitgaande dat Twente dan eveneens de playoffs hadden gewonnen)
|
|
|
Paganitzu Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 173 Reg.: 21 november 2006 |
quote: BeeJay schreef:
(...)
Pardon? Dat je je aangesproken voelt door een rustige en algemene discussie tussen Fred en mij over een oefenwedstrijdje is al grappig en misplaatst maar je verhaal over Maza de mexicaanse international slaat ook nergens op.
Ik hoor over hem en Bréchet in mijn omgeving alleen maar goede verhalen uit het PSV-kamp. Iemand die zeker een basisplaats gaat krijgen. Iedereen zeurt over Addo, Alcides en andere lui in de verdediging maar deze twee zijn top.
Daarnaast denk ik dat ik in heel algemene zin mijn waarnemingen van die oefenwedstrijd neerpen. Om je geheugen even op te frissen
Je zegt dat PSV supporters "Maza" verschrikkelijk goed vinden, ik spreek dat tegen. Meer zeg ik niet en ik voel me zeker niet aangesproken en wat daar misplaatst aan zou zijn begrijp ik ook niet. Qua verdedigers bedoelde ik trouwens "nieuwe" verdedigers, dat is mijn fout.
Maar goed, een korte blik op psv.netwerk.to laat al zien dat er veel twijfels over hem zijn.
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.500,0 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 7347 Reg.: 8 maart 2001 |
quote: sp1337 schreef:
(...)
Ik vind je conclusie maar vreemd. Wat heeft Afellay er aan dat Van Hulten aan de hoogste boom wordt gehangen. Door het af te kappen kan hij zich weer mooi concentreren op zaken die er toe doen: voetbal.
Nee, ik hoop dat de KNVB stappen tegen van Hulten onderneemt.
Er wordt met 2 maten gemeten. De speler (Sneijder) wordt publiekelijk op het schavot gezet en Van Hulten komt er maar makkelijk mee weg.
Tenzij Affelay natuurlijk aan het liegen is...... dan moet Affelay hangen.
|
|
|
Snotneus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 283 Reg.: 29 december 2005 |
(...)
Ajax wordt gigantisch benadeeld en nu gebeurt er niks. En als het zo blijft heeft Van Hulten de schijn tegen en kan Affelay/PSV dat mooi uitbuiten. En reken maar dat dat gebeurt.
Er wordt met 2 maten gemeten. De speler (Sneijder) wordt publiekelijk op het schavot gezet en Van Hulten komt er maar makkelijk mee weg.
Dit heb ik altijd al eens willen doen hier:
piep-piep-allo!
Maak je niet dik gangsta, tis bijna weekend
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.483,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
GangstaRiB Icoon
quote: Snotneus schreef:
(...)
Dit heb ik altijd al eens willen doen hier:
piep-piep-allo!
Maak je niet dik gangsta, tis bijna weekend
Mjah beetje jammer dat je altijd op het verkeerde moment zo'n punt wil scoren.
Kijk, we hebben het hier niet over subjectieve dingen als: was het een penalty ja of nee. Of was het een rode kaart, ja of nee.
Dit is gewoon met een procedure uit te zoeken.
Maar goed, het streelt mij enigzins dat je het stigma 'calimero' nog in je hart draagt.
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 | Als er personen zijn die denken dat dit zomaar ff wordt weggeduwd hebben zij het helemaal mis.
Ten eerste weet de knvb vooral die kwal van een uilenberg dat de ander 2 hier voor publiekelijk aan de schandpaal zijn gehangen.
Dus dit kan absoluut niet , dit wordt gewoon uitgezocht.
En was ook al kenbaar gemaakt door de onderzoek commisie die het toch maar door zet.
Doet men dit niet dan snijdt het scheidsrechterskorps onder leiding van uilenberg zich zeeer diep in z,n vingers.
Er zal zowie opgelet worden tijdens de comp wat wel en niet kan ,dus laat men dit op z,n beloop.
Dan is de grondweg om op tetreden tegen over een ander, dit ongeacht wie er gelijk heeft of niet.
De trend is hier mee gezet.
i rest my case 
|
|
|
Demenkovets Jeugdspeler
Uit: The Netherlands Vak: - Posts: 91 Reg.: 16 december 1999 | Natuurlijk dient dit uitgezocht te worden, vooral als het een scheidsrechter betreft die dit gezegd zou hebben. Een scheids hoort een onpartijdig en objectief leidsman te zijn. Of een speler nou van PSV, Ajax, Sparta of Omniworld is, dit soort dingen -indien op waarheid berust- zég je nou eenmaal niet. Ten eerste spreek je hiermee een persoonlijke voorkeur (afkeer) van een speler uit waar je boven hoort te staan. Ten tweede heb je de fluit en kaarten om mee te oordelen. Zegt of doet de betreffende spelers iets ongeoorloofds (tegen de regels), dan fluit je en trek je desgewenst (cf de regels) een kaart. Dan sta je als scheidsrechter helemaal in je recht. Maar met een dergelijke opmerking ondermijn je je eigen onpartijdigheid. Misschien niet in wezen, maar wel in schijn en dat is zeer kwalijk. Daarom vind ik het wel belangrijk dat dit uitgezocht wordt. Een getuigenis van Van Kouwen die het blijkbaar gehoord heeft is wat dat betreft wel belangrijk in het onderzoek, een onpartijdig geluid.
|
|
|
liam Geselecteerd voor Oranje
Vak: 420 Posts: 1177 Reg.: 10 juli 2002 | Stevens heeft met Affelay gesproken, hem veroordeeld vanwege zijn achterlijke agressieve gedrag. (heel de wedstrijd was hij al gefrustreerd). Hij is erachter gekomen dat Van Hulten de waarheid spreekt (ik heb hem gehoord op de radio, die man was oprecht) en heeft Affelay dringend verzocht van de zaak af te zien. Op deze manier hopen ze dat het met een sisser afloopt. Affelay moet nog heel veel leren en mag blij zijn als hij dit jaar 34 wedstrijden voor PSV MAG spelen. Over het buitenland nog maar te zwijgen. Ik zou het overigens helemaal niet erg gevonden hebben als Van Hulten de sigaar zou zijn. Ik ben die niet gegeven pingel bij Twente-uit (Suarez / Boschker bij stand 1-1 waardoor Ajax misschien wel kampioen zou zijn geworden) nog niet vergeten namelijk.
|
|
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 |
quote: Demenkovets schreef:
Natuurlijk dient dit uitgezocht te worden, vooral als het een scheidsrechter betreft die dit gezegd zou hebben. Een scheids hoort een onpartijdig en objectief leidsman te zijn. Of een speler nou van PSV, Ajax, Sparta of Omniworld is, dit soort dingen -indien op waarheid berust- zég je nou eenmaal niet. Ten eerste spreek je hiermee een persoonlijke voorkeur (afkeer) van een speler uit waar je boven hoort te staan. Ten tweede heb je de fluit en kaarten om mee te oordelen. Zegt of doet de betreffende spelers iets ongeoorloofds (tegen de regels), dan fluit je en trek je desgewenst (cf de regels) een kaart. Dan sta je als scheidsrechter helemaal in je recht. Maar met een dergelijke opmerking ondermijn je je eigen onpartijdigheid. Misschien niet in wezen, maar wel in schijn en dat is zeer kwalijk. Daarom vind ik het wel belangrijk dat dit uitgezocht wordt. Een getuigenis van Van Kouwen die het blijkbaar gehoord heeft is wat dat betreft wel belangrijk in het onderzoek, een onpartijdig geluid.
Hoe onpatijdig kan je zijn met een uilenberg als hoofd van het scheidsrechterskorps?
Ik zet hier mijn vraag tekens neer????? 
|
|
|
|
Snotneus Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 283 Reg.: 29 december 2005 |
Dit is gewoon met een procedure uit te zoeken.
Van Hulten zegt A, Ibi zegt B.
Welke procedure is er dan om uit te zoeken wie de waarheid spreekt als ze beiden achter hun verhaal blijven staan?
De vvv'er die erbij stond het oordeel laten vellen?
Groetjes van calimero 
|
|
| Pool: - | MotM: - | Battle-rating: 1.483,8 | VoVo: - | Opstelling: - |
|
witchmaster Vedette
Uit: bronsgroeneiken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2420 Reg.: 6 augustus 2000 |
(...)
Welke procedure is er dan om uit te zoeken wie de waarheid spreekt als ze beiden achter hun verhaal blijven staan?
Groetjes van calimero 
je overziet de getuigen calimero , beter lezen hoor!
|
|
|
Demenkovets Jeugdspeler
Uit: The Netherlands Vak: - Posts: 91 Reg.: 16 december 1999 |
(...)
Groetjes van calimero 
Getuigen van derden ja. Zoals "die vvv-er die erbij stond". Wanneer die één van beide verhalen bevestigen heb je grond voor een oordeel. Zijn deze getuigen er niet zal de zaak bij gebrek aan bewijs geseponeerd worden. Dan blijft het het woord van de één tegen het woord van de ander.
Als bovenstaande verhaal over Stevens en Afellay klopt, vind ik dat een ontzettend domme actie van Afellay en toont hij daarmee aan nog lang niet volwassen te zijn. Hij had kunnen weten dat zoiets uitvergroot wordt in de media en als je het gelijk niet aan je zijde hebt kan dat keihard tegen je keren. Dom, dom, dom.
|
|
|
Frederique Vedette
Vak: - Posts: 2250 Reg.: 7 november 2004 |
quote: Demenkovets schreef:
(...)
Getuigen van derden ja. Zoals "die vvv-er die erbij stond". Wanneer die één van beide verhalen bevestigen heb je grond voor een oordeel. Zijn deze getuigen er niet zal de zaak bij gebrek aan bewijs geseponeerd worden. Dan blijft het het woord van de één tegen het woord van de ander.
Als bovenstaande verhaal over Stevens en Afellay klopt, vind ik dat een ontzettend domme actie van Afellay en toont hij daarmee aan nog lang niet volwassen te zijn. Hij had kunnen weten dat zoiets uitvergroot wordt in de media en als je het gelijk niet aan je zijde hebt kan dat keihard tegen je keren. Dom, dom, dom.
Het verhaal van Liam "zou" waar kunnen zijn, maar dat weet ook hij niet. Dat van Hulten oprecht klinkt dank me de koekoek... Die blijft natuurlijk bij zijn standpunt dat hij het niet gezegd heeft. Die ziet de bui al hangen mochten Afellay en van Kouwen wel goede oren gehad hebben
|
|
|
GangstaRiB Icoon
(...)
Groetjes van calimero 
We zullen het zien. Eerst maar eens zien of die VVV'er bij z'n standpunt blijft.
Bij Sneijder was het ook een welles-nietes discussie. En de Spartaan in kwestie (Vlug) zei in eerste instantie ook dat Sneijder niks tegen de scheids had gezegd, maar tegen de hem (Vlug dus).
En als ik de beelden bekijk die ik had gezien, was niet alleen die VVV'er in de buurt van het akkefietje, volgens mij stond er nog een andere psv'er bij.
|
|
|
FoodForThought  Vedette
Vak: - Posts: 2383 Reg.: 11 augustus 2003 | laten we het eens over de uitslag van die wedstrijd en over de vorm van de phillips sport vereniging hebben...
|
|
|
Frederique Vedette
Vak: - Posts: 2250 Reg.: 7 november 2004 |
quote: FoodForThought schreef:
laten we het eens over de uitslag van die wedstrijd en over de vorm van de phillips sport vereniging hebben...
Daar hebben we het al uitgebreid over gehad 
|
|
|
129 Idool
Uit: Amsterdam Vak: 129 Posts: 4422 Reg.: 10 mei 2002 |
CL loting:
twente- arsenal
luik-liverpool
10 miljoen erbij en nieuwe spits.
1+1=2 Kampioenschap 5 op rij komt eraan 
Hey hoi, jij bent er ook weer, gezellig! Je vorige flater even laten bezinken, om na een paar dagen alsof er niks gebeurd is weer de pipo uit te komen hangen
Wat een praatjes meteen weer, leuk hoor 
[Dit bericht is veranderd door 129 (op 1 augustus 2008 15:35:03).]
|
|
|
witchmaster Vedette
quote: 129 schreef:
(...)
Hey hoi, jij bent er ook weer, gezellig! Je vorige flater even laten bezinken, om na een paar dagen alsof er niks gebeurd is weer de pipo uit te komen hangen
Wat een praatjes meteen weer, leuk hoor 
de naam snotneus zegt toch alles niet soms 
|
|
|
BeeJay Veelbelovend talent
Uit: - Vak: - Posts: 297 Reg.: 24 maart 2005 |
quote: Paganitzu schreef:
Je zegt dat PSV supporters "Maza" verschrikkelijk goed vinden, ik spreek dat tegen. Meer zeg ik niet en ik voel me zeker niet aangesproken en wat daar misplaatst aan zou zijn begrijp ik ook niet. Qua verdedigers bedoelde ik trouwens "nieuwe" verdedigers, dat is mijn fout.
Maar goed, een korte blik op psv.netwerk.to laat al zien dat er veel twijfels over hem zijn.
Ja dat heb ik zeker gezegd. En in mijn omgeving vind men dat ook. Ook op PN vinden mensen dat. Ik kan dat wel weer gaan quoten hier maar dan wordt ik uiteraard weer beschuldigd van selectief quoten. Ik zou zeggen lees het zelf eens door en doe er je voordeel mee.
Daarnaast moet je inderdaad leren lezen. Misschien dat dat helpt zaken te begrijpen.
Ik zeg letterlijk dat ik misschien te hoge verwachtingen van Maza heb. Mede door invloed van PSV supporters die hem vérschrikkelijk goed vonden. Misschien iets te generaliserend maar ik bedoel hier heus jou niet mee en gebruik dit nogmaals in een discussie met iemand anders.
Maar als je je er prettiger bij voelt.. Maza is inderdaad niet zo goed.
Misplaatst is als je een gedéélte van mijn berichtje, in een discussie met een ander, aanhaalt om aan mij te vragen onder welke steen ik vandaan kom om vervolgens een algemeen verhaaltje over oefenwedstrijden te spuien.
Daarnaast snap ik al helemaal niet hoe je je niét aangesproken kunt voelen door me, maar het blijkbaar wel nodig vond me te quoten? Eigenlijk snap ik helemaal niets meer van je posts.
Ik ga er ook mee ophouden. Zal wel met me verkeerde been uit bed gestapt zijn denk ik....
Toevoeging:
Sorry voor deze inhoudsloze post voor mede-reaguurders maar kan er slecht tegen als mensen je selectief quoten, je beginnen aan te spreken met "Onder welke steen kom jij vandaan" om vervolgens een algemeen nietszeggend verhaal te posten met mijn quote daartussen.
edit:typo
[Dit bericht is veranderd door BeeJay (op 1 augustus 2008 17:02:52).]
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Amersfoort Vak: 420 Posts: 10145 Reg.: 18 april 2002 | |
|