Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
Eredivisie 2007-2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 22 »

Poster
Topic: Eredivisie 2007-2008 
sp1337
Talent

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 februari 2007
Gepost op 24 oktober 2007 om 17:08:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ArenA schreef:

(...)

Oordelen op de huidige stand is natuurlijk een pure momentopname zonder enige waarde. AZ staat 12e en Heerenveen staat 11, waar ploegen als De Graafschap 4e staat en NAC 5e.

Doe mij toch maar de tegenstanders De Graafschap en NAC ook al staan die hoger op de ranglijst.

Ben ik het niet mee eens. Tuurlijk is de lijst vertekend, omdat nog niet elke ploeg elke tegenstander tenminste 1 keer heeft gehad. Maar het geeft ook goed aan bij welke ploegen het tot nu toe in deze competitie goed loopt en bij welke minder. Zo kun je bijv. de hoge notering, ondanks het vaak mindere spel van Ajax, verklaren door het op papier eenvoudige programma dat ze hebben gehad. Ook vind ik dat Feyenoord wel degelijk al getest is gezien de uitwedstrijden die ze gehad hebben. Bij PSV zie je dat het uit tot nu toe relatief niet veel soeps is. Daarom zie ik de ontmoeting met Sparta ook niet met heel veel vertrouwen tegemoet als PSV supporter zijnde.

Het zegt niet alles deze statistiek, maar dat het geen enkele waarde heeft vind ik te zwart-wit. Ik zou nu liever tegen AZ spelen dan tegen NAC bijv. Over een paar weken kan dat natuurlijk anders zijn als AZ weer begint te draaien, maar dan zie je dat toch ook weer terug in de stand die er dan is?!
 Help mods!
Pool: 1188e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.497,4VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Ryan B.
International

Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 27 oktober 2007 om 19:47:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alves al weer gescoord. Beste spits van de competitie
 Help mods!
Pool: 2252e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ryan B.
International

Gepost op 27 oktober 2007 om 21:03:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

0-3 Alves. Is alleen topscoorder nu.
 Help mods!
Pool: 2252e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Johnny Heitinga
International

Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 28 oktober 2007 om 16:10:45.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zo dan..NEC heeft het de geest gekregen 4-1 inmiddels tegen Grunn (wel met een man meer, maar ook dan moet je nog zorgen dat je de bal in het kan krijgen )
 Help mods!
Pool: 526e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Arjan256
Ballenjongen

Uit: Amersfoort
Reg.: 1 september 2007
Gepost op 28 oktober 2007 om 17:09:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ajax inmiddels weer 2e in de competitie. Alleen PSV staat nog 2 punten voor

Alves mogen ze wat mij betreft aanstaande woensdag op vakantie sturen. Veel te gevaarlijk die man

Jammer dat NAC geen puntje heeft gepakt in Breda tegen AZ vandaag.
 Help mods!
Pool: 2175e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Ryan B.
International

Gepost op 28 oktober 2007 om 20:01:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat is Sankoh slecht zeg!
 Help mods!
Johnny Heitinga
International

Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 28 oktober 2007 om 20:01:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hehe, meneer Sankoh presteert het om bij alle 5 de tegendoelpunten betrokken te zijn geweest + de rode kaart voor Svedik was natuurlijk vooral aan hem te danken
 Help mods!
Pool: 526e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
GangstaRiB
Icoon

Uit: Purmerend
Reg.: 8 maart 2001
Gepost op 29 oktober 2007 om 10:33:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoelang gaat de Kromme het nog uithouden bij Utrecht? Het lijkt er wel op alsof het hem geen fuck interesseert hoe Utrecht het doet en gisteren zat ie schaapachtig te lachen toen hij geconfronteerd werd op een tactische ingreep van Koster. Met die ingreep had Ajax het tamelijk makkelijk in Utrecht, maar Van Hanegem leek niet helemaal te beseffen dat hij overtroefd was...
 Help mods!
Pool: -, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.416,0VoVo: -Opstelling: incompleet
thomas1804
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 4 februari 2007
Gepost op 31 oktober 2007 om 22:51:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zie ajax over een week of twee gewoon weer aan kop staan. Als je kijkt naar de stand nu dan zie je:
Team G W G V P V T
1 PSV 9 7 2 0 23 23 - 3
2 Ajax 9 6 3 0 21 27 - 9
3 Feyenoord 9 7 0 2 21 17 - 7
PSV heeft op dit moment 2 punten meer als Ajax en Feyenoord. Maar PSV moet komend weekend naar Heereveen, daarna naar Fenerbache en dan komen ze AZ tegen. Heereveen thuis is altijd lastig en als je midweeks Fenerbache uit en dan kom je AZ tegen. Dus voor PSV is het moeilijk om de Koppositie te behouden. En dan heb je natuurlijk ook nog de trainer die vandaag is vertrokken.
De andere concurent is Feyenoord. Zij spelen morgen tegen Gronignen, daarna de Graafschap, maar dan word het spannend omdat ze tegen Ajax moeten. Feyenoord heeft tegen PSV al laten zien dat ze tegen een topclub moeite hebben met presteren. Als Ajax dat wint staan we gewoon weer boven aan. En als je dat de terugkeer van Davids en Leonardo hebt, dan zie ik Ajax gewoon weer kampioen worden zoals het hoort!!!
 Help mods!
Pool: 1756e, Ajax-Vitesse 1-0 (3-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 738e / 1153e / 808eOpstelling: 4-3-3
John Gijsbert Heitinga
Idool

Uit: Hoofddorp
Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002
Gepost op 1 november 2007 om 08:45:20.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFONSO ALVES NAAR MANCHESTER CITY

Afonso Alves (26) verruilt SC Heerenveen in de winterstop voor Manchester City. De Friese club bereikte gisteren een principeakkoord met de huidige nummer drie van de Premier League over de afkoopsom voor het tot 2011 lopende contract van de Braziliaan. Manchester City-eigenaar Thaksin Shinawatra zou een bedrag van rond de twintig miljoen euro voor de topschutter over hebben en mogelijk ex-Heerenveen-speler Georgios Samaras in de deal betrekken. De precieze details zijn nog niet bekendgemaakt. Alves speelde eerder voor Örgryte IS en Malmö FF in Zweden.

Dat er de Engelsen veel aan was gelegen om Alves in te lijven, bleek uit de delegatie die gisteren naar Nederland reisde. Naast de puisant rijke ex- en gevluchte president van Thailand – Shinawatra – zou ook manager Sven-Göran Eriksson in het vliegtuig naar Schiphol zijn gestapt. Het akkoord van Heerenveen met Manchester City is een lelijke streep door de rekening van AZ, dat de voetballer van het jaar en topscorer van de eredivisie na een eerdere mislukte overgang in de winterstop alsnog hoopte vast te leggen.

De Alkmaarders haalden zich afgelopen zomer de woede van Heerenveen op de hals door op het allerlaatste moment een bod uit te brengen op Alves. Die was zó boos dat de deal niet doorging, dat hij zich schuilhield in Brazilië en wegbleef van de Heerenveen-training. Nadat hij zich wel weer in Friesland meldde, ging hij door met waar hij eind vorig seizoen mee bezig was en scoorde hij in vier eredivisieduels tien keer. De zeven treffers tegen Heracles Almelo betekenden een record en wereldwijde bekendheid.

De transfer kwam gisteren uitgerekend tot stand op de dag dat Shinawatra zijn tevredenheid uitte over Eriksson en kenbaar maakte dat de manager komende winter nog eens een flink bedrag mag uittrekken voor een spits en middenvelders. Manchester City spendeerde afgelopen transferperiode bijna 58 miljoen euro.

Gisteren werd ook bekend dat bondscoach Dunga topschutter Alves opnieuw heeft opgenomen in zijn selectie. Brazilië voetbalt half november in de WK-kwalificatiereeks uit tegen Peru en thuis tegen Uruguay. Ook oud-PSV’er Alex behoort tot de selectie. Diens voormalige clubgenoot Gomes werd niet opgeroepen. Bij Manchester City treft Alves de Braziliaanse international Elano.

Help mods!
Pool: 2919e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.434,3VoVo: -Opstelling: incompleet
AFCA 428
International

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 1 november 2007 om 09:49:22.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met beide handen aangrijpen Heerenveen. 20 miljoen en mogelijk nog Samaras. Een werelddeal.
 Help mods!
Pool: 3634e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
JesperOlsenFan
Talent

Uit: Hoensbroek
Reg.: 30 augustus 2004
Gepost op 2 november 2007 om 20:33:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA 428 schreef:

Met beide handen aangrijpen Heerenveen. 20 miljoen en mogelijk nog Samaras. Een werelddeal.

Dan vangt een club als Heerenveen echt de hoofdprijs, hoewel ik zeker weet dat Alves nog vele miljoenen meer waard is.
 Help mods!
Pool: 1148e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 2.038,8 (daag uit)VoVo: 1139e / 1186e / 893eOpstelling: 4-3-3
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Zeist
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 2 november 2007 om 22:32:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AFCA 428 schreef:

Hoewel je als club natuurlijk weinig hebt aan een speler als Samaras zeker als die de vele doelpunten moet opvangen van Alves, is 20 miljoen + Samaras natuurlijk wel een uitstekende deal.

Die 20 miljoen alleen al zou ik aanpakken, de speler wil absoluut weg en dit is een record voor een speler voor een club buiten de top3. Hoewel je misschien nog wel meer zou kunnen vangen voor Alves als hij zo door gaat dit seizoen qua doelpunten.
 Help mods!
Pool: 50e, Ajax-Vitesse 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 13e / 146e / 71eOpstelling: 4-3-3
Mark
Moderator
Winnaar Ajax Netwerk VoVo Beker 2006/2007

Reg.: 7 maart 2000
Gepost op 3 november 2007 om 00:00:04.       MSN: mark_v_noorloos@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vanavond Willem II - VVV, wat een niveau mensen De tranen schieten je toch spontaan in de ogen. Ik heb geloof ik geen een goede combinatie of aanval gezien, en dan overdrijf ik niet. Constant balverlies en onrust, verschrikkelijk gewoon. Liepen een paar jongens bij die wat kunnen maar ook een hoop die volgens mij in de Hoofdklasse echt niet opvallen (zoals bijvoorbeeld Demouge)..

Maar goed, volgende week beter zullen we maar zeggen..
 Help mods!
Pool: 167e, Ajax-Vitesse 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.493,1VoVo: 382e / 904e / 326eOpstelling: 4-4-2
TylerDurden
International

Uit: Purmerend
Vak: 410
Reg.: 24 juni 2002
Gepost op 5 november 2007 om 01:29:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Van Wijk houdt het voor gezien bij Willem II

05/11/2007 00:15

Na minder dan anderhalf jaar vertrekt Dennis van Wijk bij Willem II. 'In goed overleg' maakt de 44-jarige trainer in Tilburg de weg vrij.

Van Wijk maakte als relatief onbekende trainer in 2006 zijn opwachting bij Willem II. Zijn ervaring had hij voornamelijk opgedana in België. Maar zijn eerste seizoen in Tilburg verliep mede door een stortvloed aan blessures teleurstellend.

Maar ook in 2007 maakte Willem II weinig klaar. Dat is de reden geweest voor de breuk tussen trainer en club. 'Naar aanleiding van de tegenvallende sportieve prestaties legt Van Wijk, in goed overleg met de club, zijn functie als trainer-coach van Willem II per direct neer', luidt de officiële verklaring van Willem II.

De druk op Van Wijk was groot na de nederlaag tegen VVV-Venlo. De trainer stelde vrijdag zelf niet te zullen opstappen. 'In tegenstelling tot veel voetballers ben ik nog niet financieel onafhankelijk. Ik heb een gezin, ik heb kinderen en wil dus geld verdienen.'

Na een onderhoud met voorzitter Hans Verbunt heeft de oud-Ajacied gekozen te stoppen bij Willem II. Technisch manager Andries Jonker neemt de honneurs waar, totdat er een opvolger voor Van Wijk is gevonden.

Behalve Van Wijk legt ook Pieter-Jan Wassing zijn functie neer. Het bestuurslid technische zaken neemt op die manier zijn verantwoordelijkheid voor de slechte prestaties.

'Binnen de club heb ik de afgelopen jaren een belangrijke bijdrage geleverd aan het financieel gezond maken van de club en de wijzigingen binnen de technische organisatie', aldus Wassing. 'Ondanks aantoonbare verbeteringen, die op de langere termijn zeker zullen bijdragen aan de groei van de club, is niet tegen te spreken dat de huidige sportieve resultaten tegenvallen.'

En weer een trainer die weg is bij z'n club. Na Ten Cate en Koeman. Willem II is trouwens ook wel erg slecht. Ben benieuwd wie daar nog iets van kan maken.

[Dit bericht is veranderd door TylerDurden (op 5 november 2007 01:31:07).]
 Help mods!
Pool: -, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jeffrey Sarpong
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 5 november 2007 om 13:37:47.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat er voor de kerst nog wel een paar uit zullen vliegen bij hun club. Willem de Zwijger zou wel eens de volgende kunnen zijn bij Utrecht.
 Help mods!
Pool: 892e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.380,5VoVo: 1630e / 64e / 1640eOpstelling: 4-3-3
Edgar Steven Davids
International

Reg.: 25 september 2005
Gepost op 5 november 2007 om 20:58:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aandewiel lijkt dus de volgende te worden:

Schimmig steekspel rond Sparta-coach Aandewiel
05/11/2007 19:51

Gert Aandewiel weet niet waar hij aan toe is. De coach van Sparta Rotterdam, dat is afgezakt naar de laatste plaats in de Eredivisie, krijgt verschillende tekens van boven.

Algemeen directeur Peter Bonthuis vertelde fans en pers aan de rand van het trainingsveld dat 'contracten er zijn om ontbonden te worden'. Het einde van Aandewiel op de bank bij Sparta lijkt daardoor aanstaande.

Uit Bonthuis' woorden lijkt af te lezen dat Aandewiel het niet lang meer maakt op Het Kasteel. 'Als wij de zekerheid zouden hebben dat het met iemand anders beter zou gaan, zou hij morgen voor de groep staan. Maar die garantie heb je nooit in het voetbal.'

Technisch directeur Danny Blind probeerde het binnenbrandje te blussen. Voor de camera's van de NOS bagatelliseerde Blind het verhaal van collega Bonthuis.

'Je moet alles in het juiste perspectief zien. Je komt niet zomaar uit de onderste regionen weg. Wij moeten de kop erbij houden en niet meegaan in het opportunisme van de media en de supporters.'
 Help mods!
Pool: 622e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.470,4VoVo: 568e / 1150e / 391eOpstelling: incompleet
scio
Regelmatige invaller

Uit: Rheden
Reg.: 17 oktober 2005
Gepost op 6 november 2007 om 15:15:31.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Blatter wil spoedig '6+5-regeling'
Geschreven door Bart Kruyt op dinsdag, 6 november om 15:07

Diverse Europese grootmachten zien er geen heil in, maar als het aan FIFA-voorzitter Joseph Blatter ligt wordt de zogenaamde '6+5-regeling' zo snel mogelijk toegepast. Deze regeling houdt in dat in elk elftal minstens zes spelers uit eigen land moeten staan. In Kuala Lumpur plakte Blatter een datum aan de plannen. De preses wil de regeling vanaf het seizoen 2010-2011 invoeren. De Zwitser ergert zich mateloos aan alle 'overzeese' aankopen die Europese topclubs vandaag de dag doen. Hierdoor word de eigen jeugdopleiding verwaarloosd, meent Blatter. De preses haalde als voorbeeld Internazionale aan, dat dit weekend met geen enkele Italiaan aantrad tegen Juventus. Ook Arsenal verschijnt wel eens zonder een Engelsman in de ploeg.

Wanneer het aan Blatter ligt is dit snel verleden tijd. De voorzitter heeft verregaande plannen om een maximum aantal van vijf buitenlanders in het basiselftal toe te laten. Volgens de Europese wetten zou de beperking echter niet mogelijk zijn. In het Bosmanarrest van 1995 werd bepaald dat clubs niet meer aan een maximum aantal buitenlanders gebonden zouden zijn, omdat dit op racisme zou duiden.

Zo kan het echter niet verder, meent Blatter. De preses heeft te maken met veel kritiek op zijn voorstellen, maar Sir Alex Ferguson van Manchester United toonde zich vandaag een voorstander van de plannen. De oefenmeester, die al 21 jaar bij United werkt: “In het belang van het spelletje in Engeland zou het goed zijn als we meer zelf opgeleide, Engelse spelers zouden zien bij topclubs. Ik ben het volkomen eens met Blatter, maar clubs zoals Liverpool en Arsenal zullen weerstand bieden.â€

Ik wist het nergens anders neer te zetten dus dan maar hier. Het lijkt erop dat deze ZEER positieve ontwikkeling wel uitvoering gaat krijgen. Ploegen als Roda JC en in mindere mate PSV zullen het zwaar krijgen. Ook Heerenveen zal zich erop moeten instellen dat ze alleen de grootste schatten uit Scandinavië hierheen halen. Voor heel Spanje en Engeland is dit natuurlijk een doodsteek, maar dat boeit niet

[Dit bericht is veranderd door scio (op 6 november 2007 15:16:15).]
 Help mods!
Pool: 1364e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.433,6 (daag uit)VoVo: 2491e / 2126e / 2235eOpstelling: 4-3-3
Luis Alberto Suarez
Bankzitter

Reg.: 17 november 2005
Gepost op 11 november 2007 om 00:29:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aandewiel is de volgende trainer die ontslagen wordt denk ik zomaar deze positie is toch ook niet meer te houden ??? als je kijk bij Sparta naar het materiaal , de uit eindelijke resulaten is het gewoon rondt uit slecht.
 Help mods!
Pool: 826e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.484,1VoVo: 412e / 734e / 499eOpstelling: incompleet
ajax the champions
Lid 2de elftal

Reg.: 10 juli 2004
Gepost op 11 november 2007 om 16:08:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Aandewiel onslagen dus. Het tweede slachteroffer van de mannen van Wetzel

Over twee weken zou het zomaar 3 uit 3 kunnen worden als VVV weet te winnen in Almelo
 Help mods!
Pool: 2276e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.497,7VoVo: 659e / 1120e / 549eOpstelling: incompleet
Oderint Dum Metuant Rode kaart: waarschuwing
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002
Gepost op 11 november 2007 om 16:13:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Erg kortzichtig van Sparta, dit had ik zeker niet verwacht van Danny Blind. Sparta speelt bij vlagen gewoon zeer goed voetbal i.t.t. een Willem II bijvoorbeeld, dat is in ieder geval al een goede basis om op verder te gaan. De doelpunten komen vanzelf wel. Met dit ontslag schiet Sparta echt helemaal niets op, maar dat is weer het oppurtunisme in de voetbalwereld...
 Help mods!
Pool: -, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.489,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Jeffrey Sarpong
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 11 november 2007 om 17:28:10.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Oderint Dum Metuant schreef:

Erg kortzichtig van Sparta, dit had ik zeker niet verwacht van Danny Blind. Sparta speelt bij vlagen gewoon zeer goed voetbal i.t.t. een Willem II bijvoorbeeld, dat is in ieder geval al een goede basis om op verder te gaan. De doelpunten komen vanzelf wel. Met dit ontslag schiet Sparta echt helemaal niets op, maar dat is weer het oppurtunisme in de voetbalwereld...

Ik kan het ontslag wel begrijpen. Sparta speelt niet slecht inderdaad, maar de punten moeten op een gegeven moment wel komen. En als het dan zelfs al tegen VVV niet meer lukt, tegen wie moet het dan wel gaan lukken?

Zet een goede, wat ervarenere (is dat een woord? ) trainer voor deze groep en Sparta handhaaft zich wel.

[Dit bericht is veranderd door Jeffrey Sarpong (op 11 november 2007 17:28:41).]
 Help mods!
Pool: 892e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.380,5VoVo: 1630e / 64e / 1640eOpstelling: 4-3-3
Edgar Steven Davids
International

Reg.: 25 september 2005
Gepost op 11 november 2007 om 21:17:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik snap 1 ding niet. Je haalt in de zomer een jonge trainer binnen die Haarlem leuk voetbal heeft laten spelen.

Je geeft Aandewiel een contract voor 3 jaar. Kennelijk heb je dus veel vertrouwen in deze trainer, anders leg je hem niet voor 3 jaar vast.

Vervolgens heb je een tegenvallende seizoensstart, maar waarom dan gelijk de trainer ontslaan? Hoe kan binnen die 11 wedstrijdne het vertrouwen dat ze kennelijk in Aandewiel hadden zo omslaan??

Dit kost alleen maar klauwen met geld aangezien ze een contract van 2,5 jaar af moeten kopen. Daarnaast moeten ze weer op zoek naar een nieuwe trainer. Dit kost ook alleen maar geld.

Had dan gewoon Aandewiel lekker laten zitten en dat geld besteed in een spits die de ballen er inrost. Dat had mij een betere oplossing geleken.
 Help mods!
Pool: 622e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.470,4VoVo: 568e / 1150e / 391eOpstelling: incompleet
Fides
Talent

Reg.: 5 augustus 2007
Gepost op 17 november 2007 om 12:38:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Klopt. Sparta heeft met spelers als Boukhari, Polak, De Roover, Lindenbergh, Westerveld en Dissels gewoon een Eredivisiewaardig team. Helaas spelen er gewoon wat zwakke schakels in het elftal (geen echte killer in de spits en Arne Slot....+ een vrij zwakke bank) en de mentaliteit lijkt niet altijd perfect te zijn.
 Help mods!
Pool: 1070e, Ajax-Vitesse MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 821e / 1295e / 789eOpstelling: 4-2-4
thomas1804
Jeugdspeler

Reg.: 4 februari 2007
Gepost op 17 november 2007 om 14:08:36.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Fides schreef:

Klopt. Sparta heeft met spelers als Boukhari, Polak, De Roover, Lindenbergh, Westerveld en Dissels gewoon een Eredivisiewaardig team. Helaas spelen er gewoon wat zwakke schakels in het elftal (geen echte killer in de spits en Arne Slot....+ een vrij zwakke bank) en de mentaliteit lijkt niet altijd perfect te zijn.

De menataliteit niet altijd goed? Volgens mij is de mentaliteit rond uit slecht.
 Help mods!
Pool: 1756e, Ajax-Vitesse 1-0 (3-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 738e / 1153e / 808eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk