| Poster | | Topic: Eredivisie 2007-2008 |  |
|
Rasmussen Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 514 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: ThijsN schreef:
(...)
Huntelaar heeft er 9 he.
Alves nu 7.
Alleen het aantal wedstrijden komt niet overeen . Hadden wij niet meer van Heracles kunnen winnen vraag ik me toch af... 9-0 niet normaal
|
|
|
Patrick Kluivert 4 life Veelbelovend talent
Uit: Leiden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 251 Reg.: 8 april 2007 | Alvast 7! doelpunten in 1 wedstrijd! Die wilt zich echt revencheren op Totti! En die verslaggever zegt het nu ook Alves nu de nieuwe recordhouder sinds de invoering van de Eredivisie. 
|
|
|
MITEARULEZzZ Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 525 Reg.: 16 september 2004 | Zit ik net nog op stream van heerenveen..
Denk zet radio ff aan, en hoor, en dááááár is ie, de 2-2 Lekker Az 
Om de marktwaarde van Afonso Alves omhoog te helpen , hier een kort filmpje met alle goals van vanmiddag!
http://nl.youtube.com/watch?v=Z0zte2vE6yA
[Dit bericht is veranderd door MITEARULEZzZ (op 7 oktober 2007 16:53:47).]
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11838 Reg.: 1 oktober 2002 | Wat is voetbal ook vergankelijk. De ene minuut wordt Alves uitgekotst door de eigen aanhang en nu is hij weer de held....
|
|
|
Fossa Dei Leoni Idool
Uit: Vlaardingen Vak: 425 Posts: 3643 Reg.: 14 maart 2003 | De tering staat voor het eerst in de basis en schiet er gelijk 7 in.
|
|
|
Zuur Internationale topspeler
Uit: Brabant Vak: 413 Posts: 1547 Reg.: 31 mei 2003 | 4 scoren in 9 minuten moet ook een record zijn lijkt me?
|
|
|
Tikkie Terug Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3912 Reg.: 19 september 2003 |
quote: John Gijsbert Heitinga schreef:
Wat is voetbal ook vergankelijk. De ene minuut wordt Alves uitgekotst door de eigen aanhang en nu is hij weer de held....
Misschien heb je de uitleg van Verbeek een tijdje terug gehoord? Denk dat Alves niet zo'n lul is al velen hier denken. Echt, 7 goals: ongelofelijk!
|
|
|
Zlajan Idool 'Loedo!' Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Uit: Hoevelaken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3029 Reg.: 8 mei 2001 | De man is een fenomeen, dat moet iedereen toch wel toegeven. Ben erg benieuwd of Dirk Scheringa zich vanavond niet nog even achter zijn oren zal krabbelen als hij Alves bij de samenvattingen 7 keer ziet scoren.
|
|
|
Rasmussen Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 514 Reg.: 25 augustus 2005 | En Az wint ook alweer niet..... Het zit ons niet als enige tegen 
|
|
|
Administrator Icoon
Vak: - Posts: 16777134 Reg.: 26 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
pokalapoketl Talent
Uit: Grootebroek Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 145 Reg.: 3 mei 2006 | Hopelijk is dit een bevlieging want anders is de KNVB-beker ook een heel eind weg voor Ajax...
|
|
|
Teaser Internationale topspeler
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5620 Reg.: 31 december 2004 | Het toont enkel de gigantische wisselvalligheid aan van de clubs (7x scoren ook al is het Ronaldinho zelf is en mag nooit voorkomen natuurlijk iig niet zonder blessures of genoeg kaarten ).
[Dit bericht is veranderd door Teaser (op 7 oktober 2007 16:47:18).]
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11838 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: Tikkie Terug schreef:
Misschien heb je de uitleg van Verbeek een tijdje terug gehoord? Denk dat Alves niet zo'n lul is al velen hier denken. Echt, 7 goals: ongelofelijk!
Nee die heb ik even gemist. Vertel...
|
|
|
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3338 Reg.: 7 augustus 2002 | Die Verbeek nam het toen heel erg op voor Alves. Het komt er op neer dat mensen niet mogen oordelen op dingen waar ze geen weet van hebben. Er schijnt veel en veel meer gespeeld te hebben. Want zei Verbeek voetballers hebben ook een prive leven en daarom brengen we dit niet naar buiten.
[Dit bericht is veranderd door Daina (op 7 oktober 2007 17:13:30).]
|
|
|
Natalz Talent
Vak: - Posts: 189 Reg.: 1 maart 2003 | Leuk hoor die 7 goals. Maar ze stellen allemaal niet zoveel voor. Lijkt alsof die bij allemaal wat rommelt and geluk heeft.
|
|
|
Furibond Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2610 Reg.: 31 januari 2002 |
quote: Daina schreef:
Die Verbeek nam het toen heel erg op voor Alves. Het komt er op neer dat mensen niet mogen oordelen op dingen waar ze geen weet van hebben. Er schijnt veel en veel meer gespeeld te hebben. Want zei Verbeek voetballers hebben ook een prive leven en daarom brengen we dit niet naar buiten.
Ja hehe, als Verbeek zegt dat Alves aan werkweigering doet en zich gewoon hoort te melden, sturen de advocaten van Alves aan op een vertrouwensbreuk.
|
|
|
afca mokum Vedette
Uit: Gorinchem Vak: - Posts: 2250 Reg.: 15 augustus 2003 |
quote: Natalz schreef:
Leuk hoor die 7 goals. Maar ze stellen allemaal niet zoveel voor. Lijkt alsof die bij allemaal wat rommelt and geluk heeft.
Maar ze tellen wel...
|
|
|
Rasmussen Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 514 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: afca mokum schreef:
(...)
Maar ze tellen wel...
En wat een niet te verbreken record bleek te zijn, is gekraakt. Ik vind het wel leuk om hoge uitslagen te zien, maar liever aan onze kant. Maar een record is altijd een leuk sportief hoogtepunt
|
|
|
Tikkie Terug Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3912 Reg.: 19 september 2003 |
quote: Furibond schreef:
(...)
Ja hehe, als Verbeek zegt dat Alves aan werkweigering doet en zich gewoon hoort te melden, sturen de advocaten van Alves aan op een vertrouwensbreuk.
Verbeek komt op mij over als een uiterst oprecht persoon. Neem van mij aan, dat mocht Alves echt op een breuk zijn uitgeweest, hij gewoon op de bank had gezeten vandaag (en de rest van het seizoen). Als hij thuis prive problemen had, en deze niet openbaar wil maken moeten we daar toch respect voor hebben? Ik zal in zijn persoon precies hetzelfde gedaan hebben. Dat hij zonder opgaaf van deze redenen weg bleef is natuurlijk niet goed te praten. Verder kan ik hem hier niet op beoordelen.
|
|
|
Joaquin Sanchez  Regelmatige invaller
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1717 Reg.: 6 augustus 2006 |
Die Verbeek nam het toen heel erg op voor Alves. Het komt er op neer dat mensen niet mogen oordelen op dingen waar ze geen weet van hebben. Er schijnt veel en veel meer gespeeld te hebben. Want zei Verbeek voetballers hebben ook een prive leven en daarom brengen we dit niet naar buiten.
Het kan aan mij liggen, maar ik heb idee dat Alves een heel arme familie heeft die hij graag veel geld zou schenken ofzo?
|
|
|
sp1337 Talent
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 166 Reg.: 11 februari 2007 | Kijkend naar de huidige stand dan heeft de top 3 de volgende tegenstanders gehad:
Feyenoord 18 punten:
De nummers 4,14,11 thuis
De nummers 9,8,3,6 uit
Waarvan verloren van de nr. 3 (PSV)
Ajax 17 punten:
De nummers 11,7,18 thuis
De nummers 10,17,12,13 uit
Gelijk tegen de nummers 7 en 13 (Groningen en Sparta)
PSV 17 punten:
De nummers 16,6,1,14 thuis
De nummers 17,5,4 uit
Gelijk tegen de nummers 4 (NAC Breda) en 5 (FC Twente).
Puur kijkend naar deze statistieken heeft Feyenoord het zwaarste programma gehad tot nu toe en 1 punt voorsprong. Komend weekend voor alle 3 de teams een op papier eenvoudige thuiswedstrijd (Feyenoord-Excelsior, Ajax-NEC, PSV-VVV).
[Dit bericht is veranderd door sp1337 (op 15 oktober 2007 20:55:06).]
|
|
|
Daina Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3338 Reg.: 7 augustus 2002 | Ik word gewoon ziek van de Graafschap - Sparta. Waar Ajax met pijn en moeite een gelijkspel haalt tegen de Spartanen worden ze gewoon afgedroogd door de Graafschap met 4-0.
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 8824 Reg.: 18 april 2002 |
quote: sp1337 schreef:
Puur kijkend naar deze statistieken heeft Feyenoord het zwaarste programma gehad tot nu toe en 1 punt voorsprong. Komend weekend voor alle 3 de teams een op papier eenvoudige thuiswedstrijd (Feyenoord-Excelsior, Ajax-NEC, PSV-VVV).
Oordelen op de huidige stand is natuurlijk een pure momentopname zonder enige waarde. AZ staat 12e en Heerenveen staat 11, waar ploegen als De Graafschap 4e staat en NAC 5e.
Doe mij toch maar de tegenstanders De Graafschap en NAC ook al staan die hoger op de ranglijst.
|
|
|
ThijsN Talent
Uit: Utrecht Vak: 428 Posts: 197 Reg.: 27 november 2002 |
Ik word gewoon ziek van de Graafschap - Sparta. Waar Ajax met pijn en moeite een gelijkspel haalt tegen de Spartanen worden ze gewoon afgedroogd door de Graafschap met 4-0.
Waar wij De Graafschap met 1-8 afdrogen winnen zij weer met 0-2 in Arnhem en Groningen.
Zo is voetbal.
|
|
|
Timm. Talent
Uit: Amstelveen Vak: 409 Posts: 192 Reg.: 22 oktober 2006 | Volgende week een aantal leuke wedstrijden;
FC Twente- Feyenoord; Koploper Feyenoord tegen de verassing van het vorige seizoen FC Twente. Zal Twente het Feyenoord moeilijk kunnen maken, en zullen de rotterdammers daardoor de koppositie verliezen? We zullen zien.
FC Utrecht- Ajax; Traditioneel een van de moeilijkste uitwedstrijd voor Ajax, en nu al helemaal nu de ploef niet in vorm is.
NAC Breda- AZ; AZ is zwalkend, en NAC doet het erg goed dit seizoen. Dus het zal een heet avondje voor AZ worden.
en ook nog Sparta-PSV, Sparta is een angstener voor de grote clubs dit seizoen. Vorig jaar heeft PSV daar ook punten verloren.
|
|
|