| Poster | | Topic: Eredivisie 2007-2008 |  |
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 8728 Reg.: 18 april 2002 | Volgende wedstrijd van Heerenveen;
Za 29 /9 /2007 20:00 competitie: Feyenoord - Heerenveen
Ik vraag me af of Alves dan weer mee zal doen, als je ervan uit gaat dat Feyenoord normaal gesproken thuis wint dan zal Heerenveen blijven steken op 5 punten uit 6 wedstrijden. Nu zal Heerenveen niet gaan voor het kampioenschap, maar voor plek 4 en 5 hebben ze dan al een achterstand wat erg groot aan het worden is.
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11733 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: ArenA schreef:
Ik vraag me af of Alves dan weer mee zal doen, als je ervan uit gaat dat Feyenoord normaal gesproken thuis wint dan zal Heerenveen blijven steken op 5 punten uit 6 wedstrijden. Nu zal Heerenveen niet gaan voor het kampioenschap, maar voor plek 4 en 5 hebben ze dan al een achterstand wat erg groot aan het worden is.
Ik ben heel benieuwd hoe medespelers en supporters verder reageren op Alves. Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat hij ooit nog een wedstrijd speelt voor Heerenveen.
Zo'n speler wil je toch niet in je team hebben denk ik. Om ht over de supporters maar helemaal niet te hebben.
|
|
|
the farmer Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 948 Reg.: 26 november 2006 | Ik heb de Graafschap 45 minuten tegen Ajax gezien, de tot de 30 minuut hielden ze vrij makkelijk stand na de goals was het over. Op basis van die 30 minuten had ik wel verwacht dat ze punten zouden pakken. Daarna niks meer van ze gezien alleen de uitslagen en die zijn heel mooi . Gelukkig doet Twente weer mee om Europees voetbal .
Een van de mooiste scrimmages ooit (?) voor de goal van Utrecht .
[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 23 september 2007 20:11:14).]
|
|
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 1985 Reg.: 26 februari 2003 | |
|
AJAXJOOD187 Veelbelovend talent
Uit: Vlaardingen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 264 Reg.: 30 december 2005 | 'AZ behoort niet tot topclubs, zoiets wordt historisch bepaald en niet geforceerd'
26-09-07
FC Utrecht-voorzitter Jan-Willem van Dop hekelt tijdens een bijeenkomst van veertien 'kleinere' Eredivisieclubs de term 'Top-4' en weerspreekt dat AZ tot de topclubs van Nederland behoort. 'Zoiets wordt historisch bepaald en niet zo geforceerd zoals nu gebeurt. Is AZ nu ineens een traditional? Maar AZ heeft helemaal niets gewonnen, één titel 25 jaar geleden. Afgelopen zondag zaten er bij AZ-Ajax 16.500 toeschouwers op de tribune, bij SC Heerenveen-FC Utrecht waren dat er 25 duizend, dus waar hebben we het over? Laat AZ eerst eens twee landstitels pakken, dan hebben ze recht van spreken', aldus Van Dop.
AjaxF-side.NL
De veertien 'kleinere' Eredivisieclubs voerden gisteren (dinsdag) overleg om te praten over de televisierechten. In Utrecht verzamelden zij zich zonder de 'grote vier' PSV, Ajax, Feyenoord en AZ. De bijeenkomst was een reactie op het dreigement van AZ en Ajax om de live- en buitenlandrechten uit de Eredivisie CV te halen en zelf te verkopen. Vooral de Alkmaarders zijn stellig in hun plannen omdat voorzitter Dirk Scheringa tot vijf keer meer geld denkt te incasseren aan de verkoop van de beelden.
De veertien andere clubs kraken de instelling van AZ. 'Wij denken niet aan onszelf, maar in het belang van het totale voetbal', legt Van Dop uit in de nieuwe Voetbal International. 'Dat zou AZ ook eens moeten doen. Wij zullen een stappenplan gaan ontwikkelen als Dirk Scheringa zijn voornemen daadwerkelijk doorzet.'
De veertien Eredivisieclubs pleiten voor het collectief verkopen van de tv-rechten. Van Dop dreigde onlangs al dat áls Scheringa besluit door te zetten, de overige clubs de Alkmaarse ploeg zullen boycotten. De 'kleine veertien' zullen dan niet voor de uitwedstrijden tegen AZ komen opdagen.
Bron: VI
En zo is het maar net
Eindelijk een verstandige uitspraak van Dhr van Dop!
Ben benieuwd hoe dit afloopt, klinkt wel problematisch 
|
|
|
BoudStyle International
Uit: Abcoude Vak: 420 Posts: 1477 Reg.: 17 juli 2003 |
quote: AJAXJOOD187 schreef:
Van Dop dreigde onlangs al dat áls Scheringa besluit door te zetten, de overige clubs de Alkmaarse ploeg zullen boycotten. De 'kleine veertien' zullen dan niet voor de uitwedstrijden tegen AZ komen opdagen.
Bron: VI
Zozo, dus AZ krijgt zo maar gratis 42 punten en ook nog eens gratis 42 doelpunten in de schoot geworpen? Zal dan wel eens hard gaan met die kampioenschappen voor AZ. forceren/creeren ze alsnog een top 4.
Kansloos dreigenment dus, maar feit blijft wel dat beide partijen een punt hebben.
Hopelijk komt de voetballiefhebber als winnaar uit de bus. Zit er niet echt op te wachten om op 6 verschillende zenders de competitie te volgen...
[Dit bericht is veranderd door BoudStyle (op 26 september 2007 17:09:51).]
|
|
|
Richard Witschge Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 342 Reg.: 8 januari 2004 | Alves doet het weer, al 3 keer gescoord tegen Heracles (eerste helft)
|
|
|
Rasmussen Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 471 Reg.: 25 augustus 2005 |
quote: Richard Witschge schreef:
Alves doet het weer, al 3 keer gescoord tegen Heracles (eerste helft)
Sterker nog... in 8 minuten, goede spits, raar figuur
|
|
|
MITEARULEZzZ Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 495 Reg.: 16 september 2004 |
quote: Rasmussen schreef:
(...)
Sterker nog, hij is nóg sterker, 7x in 80 minuten 
[Dit bericht is veranderd door MITEARULEZzZ (op 7 oktober 2007 16:07:14).]
|
|
|
Jan-jf Veelbelovend talent
Uit: Soest Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 248 Reg.: 1 augustus 2005 |
(...)
5 doelpunten al voor Alves..
Edit: 7
[Dit bericht is veranderd door Jan-jf (op 7 oktober 2007 16:07:29).]
|
|
|
Rasmussen Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 471 Reg.: 25 augustus 2005 | Het is nu al 8-0 , wat een afgang
|
|
|
RO1007 Vedette
Uit: Almere Vak: - Posts: 2028 Reg.: 6 februari 2004 |
quote: Jan-jf schreef:
(...)
5 doelpunten al voor Alves..
Edit: 7
Deze man staat in 1 wedstrijd nagenoeg gelijk met Huntelaar op de topscorers lijst. Kan Heerenveen een hoop geld op gaan leveren.
edit: 9-0 
[Dit bericht is veranderd door RO1007 (op 7 oktober 2007 16:10:30).]
|
|
|
Administrator Idool
Vak: - Posts: 16777183 Reg.: 26 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
metro50 Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 53 Reg.: 23 april 2006 | 7...is dat record voor eredivisie?
Alves kan Hunter toch weer bedreigen in topscorcersklassement.
|
|
|
Rasmussen Bankzitter
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 471 Reg.: 25 augustus 2005 | 9-0, is dit een nieuw record van doelpunten in de eredivisie? Voor alves bedoel ik
[Dit bericht is veranderd door Rasmussen (op 7 oktober 2007 16:11:19).]
|
|
|
Red Vedette
Uit: Purmerend Vak: 410 Posts: 2605 Reg.: 20 juni 2002 | wtf
nog 1 en hij staat gelijk met Hunt. in 1! wedstrijd.
|
|
|
pokalapoketl Talent
Uit: Grootebroek Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 141 Reg.: 3 mei 2006 | Jammer dat het bij Alves moet gebeuren. Die is nu weer helemaal het mannetje zeker.
Doet verder niets af van de prestatie overigens.
|
|
|
ThijsN Talent
Uit: Utrecht Vak: 428 Posts: 185 Reg.: 27 november 2002 |
9-0, is dit een nieuw record van doelpunten in de eredivisie? Voor alves bedoel ik
Voor Alves wel. Niemand heeft ooit 7 keer gescoord in één wedstrijd.
|
|
|
metro50 Jeugdspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 53 Reg.: 23 april 2006 |
quote: Red schreef:
wtf
Nee, hunt staat op 9, op teletekst staat 8 per 6 oktober en die dag was gisteren. Maar ongelooflijk van Alves.
Het is zelfs 9-0 nu, Sibon scoorde 2x.
|
|
|
Luis Alberto Suarez Ajacied17  Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 361 Reg.: 17 november 2005 |
quote: metro50 schreef:
7...is dat record voor eredivisie?
Alves kan Hunter toch weer bedreigen in topscorcersklassement.
ja dat is een recor 
|
|
|
ThijsN Talent
Uit: Utrecht Vak: 428 Posts: 185 Reg.: 27 november 2002 |
quote: Red schreef:
wtf
Huntelaar heeft er 9 he.
Alves nu 7.
|
|
|
AJAX 2007/2008 Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1553 Reg.: 11 juli 2000 | Dan weet Ajax wat het morgen, nee vandaag al moet doen. Een grote zak geld brengen naar Heerenveen en Alves mee terug brengen. Dan heb je alvast een vervanger voor huntelaar. Maar dit gebeurt toch niet! Maar een erg knappe prestatie!
|
|
|
Teaser Internationale topspeler
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5380 Reg.: 31 december 2004 | Komt behalve Huntelaar ons doelsaldo nu ook al in gevaar???
Mooi record maar onzinnig natuurlijk. Ajax zal niet aan zijn wens en vraagprijs kunnen voldoen dus het zal voor Heerenveen afwachten zijn of hij na de winter er ook nog speelt..... neeehhh 
|
|
|
Botigol Lid 2de elftal
Uit: het Brabantse land Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 332 Reg.: 24 februari 2007 |
quote: Luis Alberto Suarez schreef:
(...)
ja dat is een recor 
Klopt, het oude record (zes keer scoren in één wedstrijd) stond op naam van Marco van Basten en Jeffrey Taihuttu (wel in de Eerste Divisie). Volgens mij heeft nog iemand zes keer in één wedstrijd gescoord maar die naam is me even ontschoten.
|
|
|
Administrator Idool
Vak: - Posts: 16777183 Reg.: 26 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|