Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie en eerste divisie
Eredivisie 2007-2008
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 22 »

Poster
Topic: Eredivisie 2007-2008 
nr23
Idool

Uit: Utrecht
Vak: 414
Reg.: 12 juli 2002
Gepost op 23 juni 2007 om 15:45:07.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vind het programma weinig overeenkomsten hebben met vorig jaar, vorig jaar hadden we juist al die lastige uitwedstrijden in het begin, nu bijna alles op het eind.

quote:
28. 09 maart: PSV - Ajax
29. 16 maart: Ajax - Willem II
30. 23 maart: FC Twente - Ajax
31. 29 maart: SC Heerenveen - Ajax

32. 06 april: Ajax - De Graafschap
33. 13 april: FC Groningen - Ajax
34. 20 april: Ajax - Heracles Almelo
We zullen die periode toch met wat puntjes voorsprong moeten in gaan denk ik..
 Help mods!
Pool: 1771e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1025e / 1022e / 968eOpstelling: 4-2-4
freezl
Internationale topspeler

Uit: valkenswaard
Vak: -
Reg.: 26 september 2004
Gepost op 23 juni 2007 om 15:55:48.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ach ,is allemaal koffiedik kijken,zeker met die afschuwlijke play-offs.
Wie strijdt op het eind vd competitie voor welke plaats met de daaraan verbonden tickets voor Europa.
Op het eind spelen tegen clubs die strijden voor degradatie te ontlopen is ook geen makkie.Ik wil maar zeggen dat het niet zoveel uitmaakt tegen wie je wanneer speelt.

Wel is van belang wie je treft net voor en net na een Europees duel,dat lijkt mij van meer invloed .

Al met al kan je nu nog niets zeggen daar die factoren niet bekend zijn.
 Help mods!
Pool: 152e, Ajax - NEC 5-0 (3-0)MotM: -Battle-rating: 1.460,5 (daag uit)VoVo: 210e / 577e / 187eOpstelling: 4-3-3
ForzaGrandeIbra
Vedette

Uit: Haarlem
Vak: 428
Reg.: 29 december 2003
Gepost op 23 juni 2007 om 16:14:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
nr23 schreef:

Vind het programma weinig overeenkomsten hebben met vorig jaar, vorig jaar hadden we juist al die lastige uitwedstrijden in het begin, nu bijna alles op het eind.

(...)

We zullen die periode toch met wat puntjes voorsprong moeten in gaan denk ik..

Wat Ajax betreft zijn de wedstrijden met als tegenstanders Utrecht, NEC, feyenoord, Sparta en Roda in precies hetzelfde gedeelte van de competitie gepland als afgelopen seizoen, waarbij ook het thuis- en uitgehalte/voordeel precies overeenkomt. Na de winterstop zitten ook, net als afgelopen seizoen, PSV- en Twente-uit dichtbij elkaar in de buurt en worden ze beide in Maart gespeeld.

Het is ook niet alleen bij Ajax het geval, neem Sparta. Die openen net als vorig jaar thuis tegen Vitesse, en Heracles-PSV was ook 2 jaar terug de openingswedstrijd. Verder zitten de toppers altijd in dezelfde weekenden.

Wat mij betreft mogen ze wellis starten met een klassieker, of een PSV-Ajax op de slotdag. Een beetje variatie kan geen kwaad.
 Help mods!
Pool: 22e, Ajax - NEC 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 391e / 815e / 427eOpstelling: 4-3-3
ArenA
Administrator
Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05

Uit: Zeist
Vak: 420
Reg.: 18 april 2002
Gepost op 23 juni 2007 om 16:39:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ForzaGrandeIbra schreef:

(...)

Wat mij betreft mogen ze wellis starten met een klassieker, of een PSV-Ajax op de slotdag. Een beetje variatie kan geen kwaad.

Je kan er mee starten als heeft dat bij mij zeker geen voorkeur, op de slotdag is natuurlijk geen optie.

De competitie is in 90 van de 100 gevallen al enkele wedstrijden voor het einde beslist, een topper als Ajax-psv zou dan geen enkele waarde meer hebben en zou dan zijn glans bijna geheel verliezen.
 Help mods!
Pool: 92e, Ajax - NEC 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 9e / 155e / 43eOpstelling: 4-3-3
AJAXJOOD187
Veelbelovend talent

Uit: Vlaardingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 december 2005
Gepost op 23 juni 2007 om 18:56:28.       MSN: marcelalblas@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit schijnt het officiele programma voor Ons Aller Ajax te moeten zijn:

Alle competitiewedstrijden Ajax:

19 augustus: De Graafschap - Ajax
26 augustus: Ajax - SC Heerenveen

02 september: Ajax - FC Groningen
15 september: Heracles Almelo - Ajax
23 september: AZ - Ajax
30 september: Ajax - VVV-Venlo

07 oktober: Sparta Rotterdam - Ajax
20 oktober: Ajax - NEC
28 oktober: FC Utrecht - Ajax

04 november: Ajax - Roda JC
11 november: Feyenoord - Ajax
25 november: Ajax - Vitesse

02 december: Ajax - NAC Breda
08 december: Willem II - Ajax
16 december: Ajax - PSV
23 december: Excelsior - Ajax
26 december: Ajax - FC Twente
30 december: VVV-Venlo - Ajax

Winterstop

13 januari: Ajax - AZ
20 januari: NEC - Ajax
23 januari: Ajax - FC Utrecht
27 januari: Vitesse - Ajax

03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
17 februari: Ajax - Sparta Rotterdam
24 februari: NAC Breda - Ajax

02 maart: Ajax - Excelsior
09 maart: PSV - Ajax
16 maart: Ajax - Willem II
23 maart: FC Twente - Ajax
29 maart: SC Heerenveen - Ajax

06 april: Ajax - De Graafschap
13 april: FC Groningen - Ajax
20 april: Ajax - Heracles Almelo.

Bron: ajaxshowtime,
maar ajaxonline.org zegt dat alle gemeentes/clubs en knvb pas volgende week gaan overleggen hoe alles te regelen, dus het kan zijn dat dit nog gewijzigd wordt!!

[Dit bericht is veranderd door AJAXJOOD187 (op 23 juni 2007 18:56:51).]
 Help mods!
Pool: 2193e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.464,7VoVo: -Opstelling: -
fluwelen linker
Vedette

Uit: Antwerpen-Deurne
Reg.: 1 september 2004
Gepost op 23 juni 2007 om 19:51:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjos schreef:

(...)
Dat is wel apart ja. Ben benieuwd welke criteria de KNVB daarvoor hanteert. Qua begroting zou het wel kloppen, want ik dacht dat we Heerenveen op dat gebied komend seizoen passeren en daarmee tot de top 4 horen. Twente komt daar voorlopig niet bij in de buurt. Qua resultaten is het discutabel om een club na vier seizoenen 'meedoen' als topclub te bestempelen. Wat dan overblijft is het 'gevoel'. De wedstrijden die AZ de afgelopen seizoenen tegen de traditionele top 3 heeft gespeeld zullen toch door de meeste voetballiefhebbers als topwedstrijden zijn gezien. Dat lijkt me echter geen criterium dat een KNVB zou moeten hanteren. Ik klaag er overigens niet over.

Van mij mogen jullie het hebben hoor, daar niet van. Maar ik vraag mij idd ook af op basis van welke criteria de KNVB bepaalt wie nu de 4 topclubs zijn. Als je historie als criterium neemt dan is het af te vragen of Az er zomaar bij mag horen. Als je financiën als criterium neemt dan is het af te vragen of 010 er wel recht op heeft. Als je de resultaten van pakweg de 5 voorbije seizoenen als criterium neemt dan kan je zowel aan 010 als aan Az twijfelen.
Maar goed, op dit moment is misschien Az logisch.
Je gaat je wel afvragen hoe Heerenveen, Twente, Utrecht en Groningen zich hierbij gaan voelen. Op deze manier maak je bovendien nog maar eens een bijkomend statement dat het om een Mickey Mouse competitie gaat want er wordt maar met 4 clubs rekening gehouden.
Na de play-offs weer een bizarre beslissing van de KNVB waar m.i. niet grondig over is nagedacht en geen strategie achter zit. Tja.
 Help mods!
Pool: 206e, Ajax - NEC 3-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.487,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Texas Rattlesnake
Lid 2de elftal

Uit: Roden
Reg.: 27 april 2004
Gepost op 23 juni 2007 om 21:36:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tsja, ik weet niet, maar het zit me niet zo lekker om tegen De Graafschap te starten. Het is wel een club die je makkelijk opzij moet kunnen zetten, maar het kan ook een ploeg zijn die volle bak gaat. Vooral het eerste competitie duel zullen ze zich wel graag weer laten zien dat ze er weer zijn. En laat dat dan ook nog eens tegen een topclub als Ajax zijn.

Begin ik toch liever tegen een Willem II, VVV of Heracles, als ik eerlijk moet zijn...
 Help mods!
Pool: 533e, Ajax - NEC 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 1243e / 1274e / 1380eOpstelling: 4-4-2
Sjos
Lid 2de elftal

Uit: Alkmaar
Reg.: 23 februari 2007
Gepost op 23 juni 2007 om 23:20:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fluwelen linker schreef:

(...)

Van mij mogen jullie het hebben hoor, daar niet van. Maar ik vraag mij idd ook af op basis van welke criteria de KNVB bepaalt wie nu de 4 topclubs zijn. Als je historie als criterium neemt dan is het af te vragen of Az er zomaar bij mag horen. Als je financiën als criterium neemt dan is het af te vragen of 010 er wel recht op heeft. Als je de resultaten van pakweg de 5 voorbije seizoenen als criterium neemt dan kan je zowel aan 010 als aan Az twijfelen.
Maar goed, op dit moment is misschien Az logisch.
Je gaat je wel afvragen hoe Heerenveen, Twente, Utrecht en Groningen zich hierbij gaan voelen. Op deze manier maak je bovendien nog maar eens een bijkomend statement dat het om een Mickey Mouse competitie gaat want er wordt maar met 4 clubs rekening gehouden.
Na de play-offs weer een bizarre beslissing van de KNVB waar m.i. niet grondig over is nagedacht en geen strategie achter zit. Tja.

Hoe dan ook, ik zie jullie al snel in Alkmaar.
 Help mods!
Pool: 506e, Ajax - NEC 1-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
LWD_ajax
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Leeuwarden
Reg.: 24 oktober 2004
Gepost op 23 juni 2007 om 23:30:52.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het maakt me echt niet uit tegen wie we moeten in het begin, we spelen toch wel tegen hun allemaal...
 Help mods!
Pool: 1846e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.486,8VoVo: -Opstelling: 4-3-3
The Fisherman
Veelbelovend talent

Uit: Heerhugowaard
Vak: 121
Reg.: 5 mei 2007
Gepost op 24 juni 2007 om 10:39:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Texas Rattlesnake schreef:

Tsja, ik weet niet, maar het zit me niet zo lekker om tegen De Graafschap te starten. Het is wel een club die je makkelijk opzij moet kunnen zetten, maar het kan ook een ploeg zijn die volle bak gaat. Vooral het eerste competitie duel zullen ze zich wel graag weer laten zien dat ze er weer zijn. En laat dat dan ook nog eens tegen een topclub als Ajax zijn.

Begin ik toch liever tegen een Willem II, VVV of Heracles, als ik eerlijk moet zijn...

Maakt toch allemaak niet uit joh, je speelt er 17 uit en 17 thuis, dat is voor iedereen hetzelfde. Feyenoord heeft wereom meteen een lastige, uit bij Utrecht net als vorig jaar uit naar Groningen dat zijn geen fijne wedstrijden om te beginnen. De Graafschap is een goede start.
 Help mods!
Pool: 508e, Ajax - NEC 4-0 (9-0)MotM: -Battle-rating: 2.507,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Marcoes
Bankzitter

Uit: Alphen a/d Rijn
Vak: 410
Reg.: 26 januari 2003
Gepost op 24 juni 2007 om 11:04:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eventuele CL-poule-wedstrijden zittenin tussen:

1. ronde 04 & 05
2. ronde 06 & 07
3. ronde 08 & 09
4. ronde 10 & 11
5. ronde 12 & 13
6. ronde 14 & 15

Dus voor AZ-uit (5), voor Utrecht-uit (9), voor feyenoord-uit (11) en voor PSV-thuis (15). Lekker combi's.
voor een utrecht uit is dat wel zwaar, fey uit is nou niet onze zwaartste uitwedstrijd . psv heb die week ook CL dus dat is niet het nadeel. En misschien speelt AZ voor die wedstrijd nog wel Uefa Cup.
 Help mods!
Pool: 2799e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1036e / 121e / 1023eOpstelling: 4-3-3
Red
Vedette

Uit: Purmerend
Reg.: 20 juni 2002
Gepost op 24 juni 2007 om 12:23:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Eventuele CL-poule-wedstrijden zittenin tussen:

1. ronde 04 & 05
2. ronde 06 & 07
3. ronde 08 & 09
4. ronde 10 & 11
5. ronde 12 & 13
6. ronde 14 & 15

Dus voor AZ-uit (5), voor Utrecht-uit (9), voor feyenoord-uit (11) en voor PSV-thuis (15). Lekker combi's.
wat is dit nou weer? wat een tering planning. dat worden echt zware weken zo te zien. goed voor het kampioensschap zoiets. mongolen weer. dan heb je 6 poulewedstrijden en 4 a 5 toppers in 1 seizoens helft, en allen zitten vlak na een CL duel. sorry dat ik het zeg maar ik vind dit geen toeval
 Help mods!
Pool: 237e, Ajax - NEC 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Ja-Rudy1983
Regelmatige invaller

Uit: Barneveld
Reg.: 14 juli 2002
Gepost op 24 juni 2007 om 20:04:00.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Foeke Booy naar Al-Nassr Athletic
Foeke Booy verlaat FC Utrecht. De trainer/technisch directeur van de Domstedelingen heeft een contract getekend voor één jaar bij Al-Nassr Athletic, zo meldt de clubwebsite van Al-Nassr.

Hiermee komt er een einde voor Booy aan zijn tijd in Utrecht. Sinds 2002 was de oefenmeester eindverantwoordelijke in Utrecht. Onder zijn leiding won de club tweemaal de KNVB Beker en eenmaal de Johan Cruijff Schaal. De 43-jarige Booy was in de Eredivisie de langstzittende zittende trainer.

De laatste weken kozen ook al een drietal spelers voor de uitdaging die het Midden-Oosten biedt. Adil Ramzi, Anouar Diba en Ali Boussaboun spelen komend seizoen voor Al Wakrah uit Qatar.

bron: http://www.voetbalprimeur.nl
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 3-4-3
AjaxDokkum
Lid 2de elftal

Uit: Dokkum
Reg.: 26 maart 2007
Gepost op 25 juni 2007 om 18:55:20.         MSN: ajaxcoolafca_h@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Om even terug te komen op de beginpost van dit topic,
eigenlijk wel een goed idee die gedrags-code.
Maar aan de andere kant ook niet hun mogen weleens normale onpartijdige en fatsoenlijke scheidrechters gaan regelen want wat er in bijvoorbeeld de wedstrijd az - AJAX gebeurde kan natuurlijk niet en daar zal het ongetwijfeld bijna iedereen wel mee eens zijn..

[Dit bericht is veranderd door AjaxDokkum (op 25 juni 2007 18:55:49).]
 Help mods!
Pool: 1964e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.478,1VoVo: 1296e / 747e / 1062eOpstelling: 4-3-3
Red
Vedette

Uit: Purmerend
Reg.: 20 juni 2002
Gepost op 27 juni 2007 om 09:54:14.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AjaxDokkum schreef:

Om even terug te komen op de beginpost van dit topic,
eigenlijk wel een goed idee die gedrags-code.
Maar aan de andere kant ook niet hun mogen weleens normale onpartijdige en fatsoenlijke scheidrechters gaan regelen want wat er in bijvoorbeeld de wedstrijd az - AJAX gebeurde kan natuurlijk niet en daar zal het ongetwijfeld bijna iedereen wel mee eens zijn..

voetbal is emotie en ik vind dat je die emotie niet moet gaan lopen temperen door allerlei gedragscodes die gemaakt zijn om de autoriteit een beter leven te geven bij het maken van fouten. zolang er niet gescholden en gediscrimineerd gaat worden vind ik dat alles zo'n beetje geoorloofd moet zijn. waarom zou je geen commentaar op de leiding mogen geven wanneer deze toch echt een mega fout maakt. de knvb wil de scheidsen tijdens een wedstrijd op een ivoren toren laten zitten. ook al is het t drama van het nederlandse voetbal, de scheids.
 Help mods!
Pool: 237e, Ajax - NEC 2-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
jaap12
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 11 juni 2004
Gepost op 27 juni 2007 om 12:05:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alle moeilijke uitwedstrijden zijn idd in de tweede seizoenshelft, maar dat zijn nou juist de wedstrijden die we afgelopen jaar wonnen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Danny de Ajacied
Jeugdspeler

Uit: Hoek van Holland
Reg.: 26 mei 2007
Gepost op 3 juli 2007 om 13:42:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb hier het programma van de Eredivisie

Programma Eredivisie 2007 - 2008
 Help mods!
Pool: 554e, Ajax - NEC 5-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
n1traM
Bankzitter

Uit: of thuis ajax is the best
Vak: 407
Reg.: 4 februari 2004
Gepost op 3 juli 2007 om 13:50:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Onderstaand is dus het officiele programma van Ajax geworden, alleen de wedstrijd op 2e kerstdag tegen FC Twente is 1 dag verplaatst naar 27 december.

quote:
AJAXJOOD187 schreef:

Dit schijnt het officiele programma voor Ons Aller Ajax te moeten zijn:

Alle competitiewedstrijden Ajax:

19 augustus: De Graafschap - Ajax
26 augustus: Ajax - SC Heerenveen

02 september: Ajax - FC Groningen
15 september: Heracles Almelo - Ajax
23 september: AZ - Ajax
30 september: Ajax - VVV-Venlo

07 oktober: Sparta Rotterdam - Ajax
20 oktober: Ajax - NEC
28 oktober: FC Utrecht - Ajax

04 november: Ajax - Roda JC
11 november: Feyenoord - Ajax
25 november: Ajax - Vitesse

02 december: Ajax - NAC Breda
08 december: Willem II - Ajax
16 december: Ajax - PSV
23 december: Excelsior - Ajax
27 december: Ajax - FC Twente
30 december: VVV-Venlo - Ajax

Winterstop

13 januari: Ajax - AZ
20 januari: NEC - Ajax
23 januari: Ajax - FC Utrecht
27 januari: Vitesse - Ajax

03 februari: Ajax - Feyenoord
10 februari: Roda JC - Ajax
17 februari: Ajax - Sparta Rotterdam
24 februari: NAC Breda - Ajax

02 maart: Ajax - Excelsior
09 maart: PSV - Ajax
16 maart: Ajax - Willem II
23 maart: FC Twente - Ajax
29 maart: SC Heerenveen - Ajax

06 april: Ajax - De Graafschap
13 april: FC Groningen - Ajax
20 april: Ajax - Heracles Almelo.

maar ajaxonline.org zegt dat alle gemeentes/clubs en knvb pas volgende week gaan overleggen hoe alles te regelen, dus het kan zijn dat dit nog gewijzigd wordt!!

Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Danny de Ajacied
Jeugdspeler

Uit: Hoek van Holland
Reg.: 26 mei 2007
Gepost op 3 juli 2007 om 14:02:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
n1traM schreef:

(...)

sorry dan, want dan heeft http://www.ajaxonline.org het niet goed gezien, want het staat alle maal al op http://www.knvb.nl
 Help mods!
Pool: 554e, Ajax - NEC 5-0 (2-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Fernando Redondo
Idool

Uit: 198.27.25.3
Vak: 405
Reg.: 13 november 2002
Gepost op 3 juli 2007 om 14:30:56.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het definitieve competitieprogramma wordt nog 780 gewijzigd door commercie of burgermeesters ed.

Worden die toppers tegelijkertijd gespeeld? Zal Tele2 blij mij zijn. Is dit al bekend?
 Help mods!
Pool: 2106e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.457,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
AFCA 428
International

Uit: Amstelveen
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 3 juli 2007 om 18:45:33.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

VVV-Ajax sla ik over. Is mij te duur aangezien het geen combi is en dus met Axios. En dat een dag vooroudjaar. De graafschap ook helaas omdat ik net terug kom van vakantie als de kaartverkoop is begonnen. Voor de rest overal wel heen.
 Help mods!
Pool: 3485e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ThijsN
Talent

Uit: Utrecht
Reg.: 27 november 2002
Gepost op 3 juli 2007 om 19:00:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

VVV-Ajax kan best een combi zijn hoor. Het schijnt dat bijna alle clubs een combi naar Venlo krijgen.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.455,8VoVo: -Opstelling: -
AFCA 428
International

Uit: Amstelveen
Reg.: 6 september 2005
Gepost op 3 juli 2007 om 19:02:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ALs het een combi is ga ik wel. Axios is voor mij 20 euro bovenop het kaartje omdat ik geen lid ben van de SVA...
 Help mods!
Pool: 3485e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.477,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Johnny Heitinga Rode kaart: waarschuwing
International

Vak: 424
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005
Gepost op 5 juli 2007 om 21:29:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Regioteam Alstätte FC Twente 0-12
Zomer, ed (3), Elia, Colak (2), Arnautovic, N'Kufo

omkoping komt dus zelfs in oefenwedstrijden voor, 3 eigen goals

van fctwente.net:

quote:
Vlak voor rust maakt Alstätter Daniel Hilbering zich onsterfelijk door zijn derde eigen goal van de wedstrijd te maken, na een vrije trap van Hersi.

[Dit bericht is veranderd door Johnny Heitinga (op 5 juli 2007 21:32:26).]
 Help mods!
Pool: 449e, Ajax - NEC 5-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MaGiCa
Internationale topspeler

Uit: Leeuwarden
Reg.: 10 april 2005
Gepost op 6 juli 2007 om 22:32:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'FC Utrecht zo goed als rond met Co Adriaanse'

--------------------------------------------------------------------------------

Datum: 6-jul-2007

FC Utrecht is zo goed als rond met Co Adriaanse. Dat bevestigt een bron binnen de club. De 59-jarige Amsterdammer, voormalig trainer van onder meer AZ, Ajax en FC Porto, stapte in mei met zijn assistenten Jan Olde-Riekerink en Chris Kronshorst op bij Metallurg Donetsk. Hij was een half jaar in dienst van de club. Adriaanse speelde in de zeventiger jaren voor FC Utrecht, in een team met onder andere de Deense international John Steen Olsen en Leo van Veen. (M
 Help mods!
Pool: 155e, Ajax - NEC 4-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 249e / 639e / 55eOpstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 22 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk