| Poster | | Topic: Eredivisie 2007-2008 |  |
|
Amsterhammer Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1118 Reg.: 31 juli 2005 |
quote: Andrea Pirlo schreef:
(...)
Ongelovelijk dat deze lutser ons shirt heeft gedragen. 
Inderdaad! Net zo ongelovelijk is dat geen van drie officials zo'n gestrekte been zagen! 
|
|
|
Johnny Heitinga Internationale topspeler
Vak: 424 Posts: 2374 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Ik hoor net dat de gemeente Arnhem en alle andere crediteuren de schuld van Vitesse niet willen kwijtschelden (of gedeeltelijk). Het klinkt allemaal behoorlijk slecht, maar hoe erg is het nou? Komt er binnenkort een dag dat Vitesse op houd te bestaan (wat enkele jaren geleden ook al het geval leek te zijn), want zo klinkt het allemaal wel.
|
|
|
marx  Vedette
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 1858 Reg.: 4 mei 2004 |
quote: Johnny Heitinga schreef:
Ik hoor net dat de gemeente Arnhem en alle andere crediteuren de schuld van Vitesse niet willen kwijtschelden (of gedeeltelijk). Het klinkt allemaal behoorlijk slecht
Hoezo slecht?
quote: Johnny Heitinga schreef: maar hoe erg is het nou?
Hoezo erg? ONze Arnhemse vrinden hebben een schuld een 27 miljoen en moeten daarop een fikse rente betalen. Dat trekken ze niet en de vrees bestaat dat de kwaliteit van de selectie hierdoor ieder jaar achteruit zal gaan. Dat kan niemand met een beetje voetbalinzicht erg vinden.
quote: Johnny Heitinga schreef: Komt er binnenkort een dag dat Vitesse op houd te bestaan (wat enkele jaren geleden ook al het geval leek te zijn), want zo klinkt het allemaal wel.
Laten we het hopen. Financieel wanbeleid moet afgestraft worden. Ook in de voetbalwereld.
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6711 Reg.: 8 maart 2001 | Precies. Was het Vitesse niet die het Gelredome voor 40 miljoen verkocht aan de gemeente Arnhem, om hetzelfde stadion een paar jaar later "symbolisch" terug te kopen voor 1 euro? Iets in die trant in ieder geval. Door zo'n constructie was Vitesse in 1 keer een klap op weg geholpen, maar zelfs nu nog hebben ze deze verliezen. Ik hoop dat Aadje zijn afkoopsom goed geregeld heeft. 
|
|
|
Johnny Heitinga Internationale topspeler
Vak: 424 Posts: 2374 Uploads: 1 Reg.: 24 juli 2005 | Ik vind het ook niet erg als Vitesse er mee moet kappen ofzo. Allemaal hun eigen fout. Maar iedere keer wordt er weer dramatisch gedaan maar tot nu toe is er nog nooit wat gebeurd. Dat bedoel ik dus, hoe serieus en slecht is deze situatie nu weer.
|
|
|
Ares Icoon Chat Operator
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 6449 Reg.: 14 maart 2002 | BIj NOS Langs de Lijn zei hun Algemeen Directeur gisteren dat ze een schuld van 27 miljoen euro hebben. Die wordt per jaar weliswaar kleiner, maar in dit tempo is die schuld over 100 jaar nog niet afgelost.
Ze hebben dus een serieus probleem. Waar is al dat geld in vredesnaam naartoe gegaan? Komt dat echt allemaal grotendeels door Koeman en z'n Peeters en Martel aankopen?
|
|
|
marx  Vedette
Uit: nijmegen Vak: - Posts: 1858 Reg.: 4 mei 2004 |
quote: Ares schreef:
Ze hebben dus een serieus probleem. Waar is al dat geld in vredesnaam naartoe gegaan? Komt dat echt allemaal grotendeels door Koeman en z'n Peeters en Martel aankopen?
Vrij simpel. Vitesse heeft onder Karel Aalbers boven zijn stand geleefd. De tekorten werden ieder jaar gelapt door sponsor NUON en sponsor NUON deed dat omdat de baas aldaar dikke maatjes was met Aalbers, die op zijn beurt de financiële situatie te rooskleurig omschreef. Aalbers meende door miljoeneninvesteringen het financiële gat te kunnen dichten. Met als gevolg dat de tekorten per jaar groter werden. Toen vervolgens de Friese aandeelhouders van NUON begonnen te steigeren, stortte het luchtkasteel van Aalbers in. De man mokt sindsdien en de fans van Vitesse mokken met hem mee.
quote: Johnny Heitinga schreef:
Ik vind het ook niet erg als Vitesse er mee moet kappen ofzo. Allemaal hun eigen fout. Maar iedere keer wordt er weer dramatisch gedaan maar tot nu toe is er nog nooit wat gebeurd. Dat bedoel ik dus, hoe serieus en slecht is deze situatie nu weer.
De situatie is ernstig maar niet bedreigend voor VItesse, omdat de gemeente Arnhem door de bocht zal moeten. En ze moeten door de bocht omdat het geel-zwarte schorriemorrie boos wordt op de gemeente, als de schuld niet kwijtgescholden wordt. Zo gaat dat in het betaald voetbal.
|
|
|
Klasbakken Icoon
Uit: Heerhugowaard Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6910 Reg.: 10 juli 2002 | Vitesse in zwaar weer, what's new? Ik snap dus niet dat die club jaarlijks weer flink blijft inkopen. Ga dan verder met een jeugdig elftal en pas jeugdspelers in. Als je op deze voet blijft doorgaan, houdt het een keer op.
Even wat anders: Lokhoff wil graag degraderen met Excelsior? Wat bezielt deze man om de beste man van deze club, Geert den Ouden, niet op te stellen? Wat wil je dan? Den Ouden is een ondergewaardeerde voetballer. Zeer balsterk en heeft er al zeven inliggen. Onbegrijpelijk keuze.
|
|
|
david_vdb Bankzitter
Uit: heist-op-den-berg Vak: - Posts: 471 Reg.: 5 juli 2003 | Bestaat er een website waar je allerhande statistieken over de Eredivisie vindt? Bijvoorbeeld aantal assists, gele kaarten, doelpuntgemiddelden,.. Op http://www.eredivisie.nl staat namelijk zo goed als niets.
|
|
|
Black Noise Lid 2de elftal
|
Vossie Idool
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6306 Reg.: 25 februari 2003 | Dan maar hier...
De nieuwe tv-tender voor de Eredivisie. Aantal leuke feitjes zijn te halen uit de column van Van Nijnatten in het AD.
Bord op schoot op zondag blijft bestaan, alleen iets later waarschijnlijk (circa 8 uur) en om te zorgen dat ze op zondag meerdere wedstrijden live uit kunnen gaan zenden hebben ze een plan ontwikkeld met standaard wedstrijden om 14.00, 16.00 en 18.00 uur.
Benieuwd hoeveel het allemaal gaat opleveren.
|
|
|
AFCA 428 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 4424 Reg.: 6 september 2005 | Lekker. Moet je op zondagavond om 18.00 uur tegen groningen uit. Ben je pas 23.00 uur thuis. Goed plan hoor! 
|
|
|
Vossie Idool
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6306 Reg.: 25 februari 2003 | Ik mag inderdaad hopen dat ze met dergelijke dingen rekening houden.
|
|
|
|
Elviz Bankzitter
Uit: Neede Vak: 410 Posts: 473 Reg.: 6 februari 2003 |
quote: Vossie schreef:
Ik mag inderdaad hopen dat ze met dergelijke dingen rekening houden.
Reken er maar niet op.
Maargoed ik vind 2u, 4u en 6u in ieder geval stukken beter dan half 1, zoals aanstaande zondag. Als je dan Groningen uit hebt moet je om 6u je nest uit .
|
|
|
Vossie Idool
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 6306 Reg.: 25 februari 2003 | Precies, dat half 1 verdwijnt moet toch als muziek in de oren klinken.
Voortaan dus op z'n vroegst om twee uur aftrappen in de kuip bijv. Of zouden ze die wedstrijden om 6 uur willen hebben, met het bord op schoot?!
Ik reken nergens op, maar de knvb zal toch wel enigszins begrijpen dat az en utrecht uit beter om 6 uur kunnen dan groningen en roda bijv.
|
|
|
John Gijsbert Heitinga Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 12169 Reg.: 1 oktober 2002 | Tussenstand: Roda-Sparta 0-3
Ongelooflijk spelletje blijft het toch. Vorige was Roda nog ongenaakbaar. Vandaag is het een hele andere wedstrijd!
|
|
|
Gran Via Basisspeler
Vak: 112 Posts: 1108 Reg.: 3 oktober 2006 | Eindstand 2-3. Kan je nagaan hoe zwak dat PSV toch eigenlijk is. 
|
|
|
ArenA Administrator Derde plek Ajax Netwerk VoVo 04/05, winnaar HCE VoVo 04/05
Uit: Zeist Vak: 420 Posts: 9254 Reg.: 18 april 2002 |
quote: John Gijsbert Heitinga schreef:
Tussenstand: Roda-Sparta 0-3
Ongelooflijk spelletje blijft het toch. Vorige was Roda nog ongenaakbaar. Vandaag is het een hele andere wedstrijd!
Ik heb de wedstrijd niet gezien en zag net de eindstand langskomen waar ik met verbazing naar zit te kijken..
Hoe kun je een week geleden PSV alle hoeken van het veld laten zien en dan met 3-2 verliezen van Sparta en ook nog 3-0 achter komen?
De bal is rond zullen we maar zeggen..
[Dit bericht is veranderd door ArenA (op 14 december 2007 23:35:51).]
|
|
|
Jan The Man Regelmatige invaller
Uit: Stellendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 764 Reg.: 20 februari 2003 | Nou Wielaert is er in ieder geval niet bij tegen ons 27 december. Hij kreeg net een rode kaart en dat is minimaal 2 wedstrijden voor de verdediger.
|
|
|
appa Bankzitter
Uit: Gouda Vak: 401 Posts: 560 Reg.: 18 oktober 2002 | NAC - Sc Heerenveen 1-5
Heerenveen blijft het stiekem gewoon onwijs goed doen. Ook vanavond was Alves nog niet van de partij, maar scoorde een voor mij onbekende gozer weer twee maal.
|
|
|
LazoBlitz  Ballenjongen
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 48 Reg.: 15 december 2007 |
quote: appa schreef:
NAC - Sc Heerenveen 1-5
Heerenveen blijft het stiekem gewoon onwijs goed doen. Ook vanavond was Alves nog niet van de partij, maar scoorde een voor mij onbekende gozer weer twee maal.
Paulo Henrique, een jonge Braziliaanse spits.
In Heerenveen al de nieuwe Alves genoemd 
|
|
|
Red Vedette
Uit: Purmerend Vak: 410 Posts: 2795 Reg.: 20 juni 2002 |
quote: Vossie schreef:
Dan maar hier...
De nieuwe tv-tender voor de Eredivisie. Aantal leuke feitjes zijn te halen uit de column van Van Nijnatten in het AD.
Bord op schoot op zondag blijft bestaan, alleen iets later waarschijnlijk (circa 8 uur) en om te zorgen dat ze op zondag meerdere wedstrijden live uit kunnen gaan zenden hebben ze een plan ontwikkeld met standaard wedstrijden om 14.00, 16.00 en 18.00 uur.
Benieuwd hoeveel het allemaal gaat opleveren.
dan heb dat jaren lange geprotesteer tegen 12.30 toch nog geholpen. dat zie ik wel als een positief punt in eigenlijk. ben ik wel blij mee op deze dramatische dag zo.
|
|
|
5-Chivu-voor-Altijd-5 Idool Winnaar WK Klassement Ajax Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Amsterdam Vak: 410 Posts: 4903 Uploads: 1 Reg.: 14 maart 2002 | Tsjah maar op zondag om 16:00 of 18:00 vind ik gewoon klote.
Als half 1 weg is zou dat top zijn. En 14:00 of 14;30 boeit ook niet.
Maar zondag is al zo'n saaie kut dag heb dan liever rond de klok van 2 a 3 een wedstrijd.
Zaterdag avond en vrijdag avond lekker behouden.
|
|
|
Beetle Lid 2de elftal
Uit: Het uitvak, 416 Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 327 Reg.: 17 december 2001 |
quote: Jan The Man schreef:
Nou Wielaert is er in ieder geval niet bij tegen ons 27 december. Hij kreeg net een rode kaart en dat is minimaal 2 wedstrijden voor de verdediger.
Onzin.
Hij kreeg zijn tweede gele kaart. Da's een regelementaire schorsing voor 1 wedstrijd. Hij mist de wedstrijd tegen Heerenveen maar tegen Ajax is hij er weer bij.
|
|
|
fluwelen linker Vedette
Uit: Antwerpen-Deurne Vak: - Posts: 4449 Reg.: 1 september 2004 |
quote: Beetle schreef:
(...)
Onzin.
Hij kreeg zijn tweede gele kaart. Da's een regelementaire schorsing voor 1 wedstrijd. Hij mist de wedstrijd tegen Heerenveen maar tegen Ajax is hij er weer bij.
Volgens de livestream gisteravond op de website van NOS kreeg hij wel degelijk direct rood (anders staan er 2 gele kaarten naast mekaar) en in het verslag op NOS Tekst staat dat hij rood kreeg na een opstootje.
[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 16 december 2007 09:33:40).]
|
|
|