Ajax Netwerk
donderdag 25 mei 2017 - 01:20                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV Topic 2006/2007

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 68 pagina's: « 1 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 ... 68 »

HR

Ares
Moderator
Opper Chat Operator

Uit: Rosmalen
Vak: -
Reg.: 14 maart 2002

quote:HR
urby naar duitsland schreef:

Laten we het erop houden dat Ajax in Europa, Afrika en Azie (muv Zuid Korea) bekender is en dat PSV in Zuid Amerika en Midden Amerika bekender is.HR
Ajax is toch zowiezo veel bekender in het mooiste land van Zuid Amerika: Argentini. In Colombia is Ajax is groter. Verder ken ik Zuid Amerika en Midden Amerika niet (lees: ken ik niemand uit die landen), dus ik kan daar verder niet over oordelen.
HR
HR

Almere vak V
Basisspeler

Uit: Dronten
Reg.: 3 september 1999

Teaser schreef:

Buiten het feit dat het buitenland me wat minder interesseerd heb ik toch het idee dat men de club moet waarderen en niet een speler die er toevallig enige tijd slijt .
Dus het hele verhaal van SF zoals de link salcido kan al zou het 100 miljoen mensen betreffen meteen de prullebak in , dat PSV bekend is door Guss Hiddingoe is idem ..... de club daar gaat het om .

AC Milan interesseerde me weinig , weinig ondanks dat v Basten er speelde daar en tegen interesseerde Barcelona me des te meer , de stad en het stadion , de club en het tenue en de spelers horen daarbij maar niet omdat een Kluivert daar speelde het opeens belangrijk werd .
Zo ook een gigantische Bergkamp fan maar duidelijk geen Arsenal fan , de club mist iets in mijn optiek .

Als men kiest voor een club omdat er een favoriete speler zit ben je gewoon fan van die speler / coach of wat dan ook ......
HR
Spijker op de kop!! PSV is mijn club en wie daar dan voetbal is voor mij een stuk minder interessant. Of hij nou geel, groen, bruin, zwart of blauw is, hee, hoo of bi, een Duitser of een Nederlander van welke club hij komt. Het interesseert me werkelijk helemaal niks. Gaat voor Teaser misschien iets te ver.

Okee van mij had Kluivert niet hoven komen. Heeft alles met de persoon te maken maar niks met de voetballer. Maar als hij volgende week in blessuretijd de winnende erin schiet tegen ben ik benieuwd hoeveel mensen er blijven zitten in het Philips Stadion.
HR
HR

keeskoi
Internationale topspeler

Uit: lelystad
Reg.: 23 november 2005

Almere vak V schreef:

(...)

Spijker op de kop!! PSV is mijn club en wie daar dan voetbal is voor mij een stuk minder interessant. Of hij nou geel, groen, bruin, zwart of blauw is, hee, hoo of bi, een Duitser of een Nederlander van welke club hij komt. Het interesseert me werkelijk helemaal niks. Gaat voor Teaser misschien iets te ver.

Okee van mij had Kluivert niet hoven komen. Heeft alles met de persoon te maken maar niks met de voetballer. Maar als hij volgende week in blessuretijd de winnende erin schiet tegen ben ik benieuwd hoeveel mensen er blijven zitten in het Philips Stadion.
HR
In blessure tijd?? met gelijke stand?? is de keet al 3/4 leeg man.
HR
HR

psvsanfrancisco Rode kaart: waarschuwing
Talent

Uit: San Francisco
Reg.: 3 september 2006

Der Kaiser,

Wel leuk en aardig allemaal dat je in de VS gevoetbald hebt en heb gewoond, maar ik woon er nu, jij in het verleden. Waarom hebben ajacieden altijd iets met het verleden, dat boeit me net zo veel als naar het kijken naar verf dat opdroogt.

In California kennen meer mensen psv, en California is tevens de staat met de meeste inwoners. Maar verder zal ik daar niet teveel tijd aan besteden.

Musea in A'dam ? Je bedoelt het kijken naar stilstaande niet bewegende objecten ? Kunnen ze net zo goed naar Arena gaan en ajax kijken, lol

Even zonder gekheid, en serieus :

Musea is allemaal bijzaak, de meeste bezoekers komen voor RLD, drank en joints. Kijk hoe het stikt van de britten op de Wallen, daar lopen meer mensen dan er musea binnen lopen.

Een nachtje Rembrandt, alsof ik dat niet heb gedaan in het verleden. Die opdringerige uitsmijters die je amper naar buiten willen laten als je ze minder dan 2 euro fooi geeft, al ben je maar minuut binnen geweest, die ellende lange rijen voot de K2, Sinners, Escape en jantjes verjaardag. Die herrie van die tram die over het rembrands raast,dus niet rustig op een terrasje kan zitten, nee dank je; geef mij maar eindhoven, alkmaar, zaandam enzo. Kan ik rustig op terras biertje drinken, zonder die herrie van die tram aan mijn kop.

Natuurlijk heb je coffeeshops in 040, maar de mensen uit het buitenland gaan eerder naar 020 voor coffeeshops. De cannabis cup is weer eens van 19 24 november, weer duizenden hippies wereldwijd naar adam, met als afsluiting in De Melkweg, leuk, lekker stoned door de stad heen lopen, gezellig maar niet heus.

Door Lamey en Ball tevreden gehouden ?
Hebben we daarom niet Salcido ( deze speler is bekender hier dan dat heel ajax is ) en Kromkamp gehaald ?

En met Ball en Lamey werden we wel weer 24 punten voor op ajax kampioen, zegt genoeg. Lamey is geen topper, maar schiet niet in eigen doel in een wel heel belangrijke wedstrijd, zoals Vermaelen tegen kopenhagen, hahaha.

Alsof ajax een goede verdediging heeft, alleen Stam is goed, maar heitinga, urby en vermaelen zijn van Utrecht nivo ( alle respect voor 030 )

PSV is in alle linies sterker dan ajax, als ik dan mijn opstelling hanteer.

Verdediging:

Alex beter dan stam. Bij stam is het beste er wel af. Hij is trager dan Alex.
Over urbi, vermaelen en heitinga, tja. Die vallen schril af tegen Salcido, cocu en kromkamp. Ik zet cocu verdediging.

Middenveld.

Simons, Mendez en aisatti.

Wie heft ajax daar ? Gabri en roger. Die speelden amper in spanje terwijl simons en Mendez wel speelden vorig jaar. Aisatti is beter dan sneijder, die rent als een kip zonder kop over het veld en heeft af en toe een goed schot, maar dat was het dan wel weer.

Aanval.

KJH is goed, maar als hij niet scoort, loopt het al stuk minder bij 020.
Babel en Rosales, leuke voetballers om te zien, maar zijn weinig effectief.

PSV heft kone/tardelli, kluivert en farfan. Die combinatie acht ik toch doeltreffender dan KJH en die andere 2 waarvan rendement 0 is.

Over de keepers hoef ik het maar niet te hebben.

Jammer dat we niet bij kopenhagen in de poule zitten, dan zouden we 020 laten zien hoe je die houthakkers verslaat. Gewoon door ook houthakkers en fysieke spelers neer te zetten als Mendez, Alex, Addo ( dan wel ), farfan, simons, kone etc.

PSV Italiaans ? We hebben toen we laatste 2 keer kampioen werden, het meeste gescoord, nou ja, veel meer dan ajax dan. Dus is PSV nou zo goed, of is ajax nou zo slecht ? Onze backs komen op en we hebben al 3 spitsen voorin, wij spelen het mest aanvallende voetbal, waar ajax dat claimt.

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 6 september 2006 00:06:00).]
HR
HR

Jeroen.
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Reg.: 1 februari 2004

Ik hoop dat de competitie snel weer begint, dan kunnen we het over actuele zaken hebben. De tijd is hier weer helemaal teruggedraaid naar 4 jaar terug als je kijkt naar het discussiegehalte. Maar goed, dat geeft mij de ruimte om allerlei aannames te ontkrachten zoals deze.

Qua 'Klassieker' in historische zin ok maar wanneer speelden Feyenoord en Ajax voor het laatst om het kampioenschap, begin jaren 80?HR
Seizoen 2001/2002.

[Dit bericht is veranderd door Jeroen. (op 5 september 2006 23:09:38).]
HR
HR

Der Kaiser
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 22 september 2005

Amsterdammer schreef:

Het is toch duidelijk dat PSV nooit groter zal worden dan Ajax. Dat er dus nog PSV'ers bestaan die proberen te beweren dat Ajax kleiner dan PSV is hahaha zeer lachwekkend. Gelukkig ken ik zat normale PSV'ers die gewoon toegeven dat feyenooit groter is laat staan Ajax. Overal in de wereld is Ajax bekend en ja zelfs in Azi. In Korea hebje dan weer Hiddink link met PSV dus daar dan weer niet dat kan. Ik ga ook vaak naar Indonesi op vakantie ik heb namelijk klein beetje indo bloed zoals Johnny ;). Iedereen kent Cruijff, Van Basten en AJAK want zo zeggen ze dat daar. Ze kunnen niet Ajax uitspreken. PSV kennen ze dan weer niet.......laat staan van der Kuylen ofzo. Echt prachtig land is Indonesie. Je ziet nog veel Nederlandse gebouwen nog en je hebt nog een hoop oude garde die Nederlands kunnen. De nieuwe Indonesier niet natuurlijk, maar Johan Kruip, Van Basten en AjaK is een begrip voor een land met 250 miljoen inwoners.
HR
Ik ben ook Indo B)
HR
HR

freezl
Idool

Uit: valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Zo te zien hebben we er een 'nieuwe Zapata' bij in de vorm van SF :D
Hoe krijg je het voor mekaar om zoveel onzin op 1 dag uit te kramen :denk

Nu weet ik het zeker dat je echt niets vh voetbal in Nederland hebt gezien en je baseert op zoals je het zelf al aangaf; van horen zeggen.........

Ben je niet de nieuwe Zapata dan toch zeker familie van Bush! :P
HR
HR

Der Kaiser
Vedette

scho0634 schreef:

(...)

Hier ga ik het dan toch ff voor Psv opnemen.

Psv is al jaren Feyenoord voorbij. Natuurlijk zal de Klassieker altijd Ajax-Feyenoord e.o. blijven, maar de realiteit leert dat Feyenoord uitsluitend op basis van een grijs verleden, een mooi stadion en een grote aanhang een topclub genoemd wordt.

Qua resultaten is het al jarenlang bedroefend. De laatste titel dateert alweer van 8 jaar geleden. En dat is de afgelopen 30 jaar eerder regel dan uitzondering. Ook bekers werden nauwelijks gewonnen en al jaren wordt er geen CL voetbal gespeeld. De Uefa cup winst 4 jaar geleden is de enige positieve uitzondering voor Feyenoord. Het spelersmateriaal is al jaren bedroevend, ook dit jaar weer. De meeste spelers zijn Nederlandse subtop. De aanvoerder was jarenlang nr. 12 van Psv!!!

Ik kan niet anders zeggen dat Feyenoord uitsluitend de topclub-status verdiend op randzaken (historie, publiek en stadion), op resultaten kan je met de beste wil van de wereld niet zeggen dat Feyenoord nog steeds een topclub is. En hoe je het ook went of keert; Psv is dat zeker wel.
HR
Amsterdammer zegt toch ook niet dat het een TOPclub is, maar een ECHTE club......

psvsanfrancisco schreef:

Der Kaiser,

Wel leuk en aardig allemaal dat je in de VS gevoetbald hebt en heb gewoond, maar ik woon er nu, jij in het verleden. Waarom hebben ajacieden altijd iets met het verleden, dat boeit me net zo veel als naar het kijken naar verf dat opdroogt.

In California kennen meer mensen psv, en California is tevens de staat met de meeste inwoners. Maar verder zal ik daar niet teveel tijd aan besteden.

Musea in A'dam ? Je bedoelt het kijken naar stilstaande niet bewegende objecten ? Kunnen ze net zo goed naar Arena gaan en ajax kijken, lol

Musea is allemaal bijzaak, de meeste bezoekers komen voor RLD, drank en joints. Kijk hoe het stikt van de britten op de Wallen, daar lopen meer mensen dan er musea binnen lopen.

Een nachtje Rembrandt, alsof ik dat niet heb gedaan in het verleden. Die opdringerige uitsmijters die je amper naar buiten willen laten als je ze minder dan 2 euro fooi geeft, al ben je maar minuut binnen geweest, die ellende lange rijen voot de K2, Sinners, Escape en jantjes verjaardag. Die herrie van die tram die over het rembrands raast,dus niet rustig op een terrasje kan zitten, nee dank je; geef mij maar eindhoven, alkmaar, zaandam enzo. Kan ik rustig op terras biertje drinken, zonder die herrie van die tram aan mijn kop.

Natuurlijk heb je coffeeshops in 040, maar de mensen uit het buitenland gaan eerder naar 020 voor coffeeshops. De cannabis cup is weer eens van 19 24 november, weer duizenden hippies wereldwijd naar adam, met als afsluiting in De Melkweg, leuk, lekker stoned door de stad heen lopen, gezellig maar niet heus.

Hebben we daarom niet Salcido ( deze speler is bekender hier dan dat heel ajax is ) en Kromkamp gehaald ?

En met Ball en Lamey werden we wel weer 24 punten voor op ajax kampioen, zegt genoeg. Lamey is geen topper, maar schiet niet in eigen doel in een wel heel belangrijke wedstrijd, zoals Vermaelen tegen kopenhagen, hahaha.

Alsof ajax een goede verdediging heeft, alleen Stam is goed, maar heitinga, urby en vermaelen zijn van Utrecht nivo ( alle respect voor 030 )

PSV is in alle linies sterker dan ajax, als ik dan mijn opstelling hanteer.

Verdediging:

Over urbu, vermaelen en heitinga, tja. Die vallen schril af tegen Salcido, cocu en kromkamp. Ik zet cocu verdediging.

Middenveld.

Simons, Mendez en aisatti.

Wie heft ajax daar ? Gebrielle en roger. Die speelden amper in spanje terwijl simons en Mendez wel speelden vorig jaar. Aisatti is beter dan sneijder, die rent als een kip zonder kop over het veld en heeft af en toe een goed schot, maar dat was het dan wel weer.

Aanval.

PSV heft kone/tardelli, kluivert en farfan. Die combinatie acht ik toch doeltreffender dan KJH en die andere 2 waarvan rendement 0 is.

Over de keepers hoef ik het maar niet te hebben.

Jammer dat we niet bij kopenhagen in de poule zitten, dan zouden we 020 laten zien hoe je die houthakkers verslaat. Gewoon door ook houthakkers en fysieke spelers neer te zetten als Mendez, Alex, Addo ( dan wel ), farfan, simons, kone etc.

PSV Italiaans ? We hebben toen we laatste 2 keer kampioen werden, het meeste gescoord, nou ja, veel meer dan ajax dan. Dus is PSV nou zo goed, of is ajax nou zo slecht ? Onze backs komen op en we hebben al 3 spitsen voorin, wij spelen het mest aanvallende voetbal, waar ajax dat claimt.
HR
Waarom praat je over P$v, je hebt het toch ook maar in het verleden een paar keer bekeken, de meesten weten NU heus wel wie er beter is... AFC Ajax!

Hoeren, bier en drugs heb je in eihoven ook, Amsterdam is VEEL gezelliger dan eindhoven.

Rosales is trouwens ook bekender in Argentini dan heel P$v.
En Urby en Johnny zijn allebei international, en Man U is al genteresseerd in Heitinga, dus jij mag wel zo veel vinden, maar zij gaan bij topclubs spelen, dat lief klein ooijertje nou alleen maar naar Blackburn kan gaan.......

Alex beter dan Stam??? Dat zagen we tijdens de Johan Cruijff Schaal, dit zegt dus al genoeg hoeland je P$v al niet hebt zien voetballen, ga uit het verleden en kom gezellig eens NU een kijkje nemen, misschien dat Marty McFly je eens wilt helpen.
AIfelatti beter dan Sneijder.. Daarom zit Sneijder in het NL elftal??? interesse van Milan.......???
onze aanvallers rendement 0,0?? nee kone scoort altijd :B zelfs onze sneijder scoort meer dan jullie spits, en ja ik moet toch zeggen dat P$v altijd erom bekend stond om aanvallend voetbal, jij hebt gelijk, fifa.com misschien? :B
En je praat nu over Salcido en Mendez alsof je die goed kent......... Ach ik hou nu maar op want jij bent dus een type die niet te serieus te nemen valt. P$v is the best of the rest, en Salcido beste back van de wereld.

Een vraagje aan je.. Hoe vaak heeft Ajax de Europacup gewonnen??
Bedankt man, kweet dat het pijn doet bij je. :)

[Dit bericht is veranderd door Der Kaiser (op 6 september 2006 00:03:10).]
HR
HR

Vossie
Icoon

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003

Dat meneer SF niet tegen een razende tram kan is spijtig voor hem, dat jij eindhoven zoveel leuker vind dan Amsterdam ook. Allemaal persoonlijke voorkeur.
Je hele betoog dat psv in californie/mexico bekender is dan Ajax is echt geweldig, boeit dat nou.
Ajax is de meeste grootse en grootste/bekendste club van Nederland, ook in het buitenland. Zo'n Salcido is gewoon een passant, geen icoon zoals Cruijff, Van Basten, Bergkamp en Kluivert bijv.
Denk je nu echt dat ze in Korea nog steeds met ze allen voor de buis zitten als psvau speelt!?

Dat je weinig voetbal ziet blijkt wel uit je speler analyse... ken jij tardelli, heb je kone ooit zien spelen!? ;B Doeltreffend icm met kone is egt een grap.
Kluivert is idd een topper, maar moet eerst fit worden... die nu al boven KJH plaatsen is wel erg grappig. Farfan is de beste speler van psv, maar kan het niet alleen voorin.
Babel is nog jong, maar al aardig doeltreffend... meer dan kone en de onbekende bij betis mislukte tardelli.
Kromkamp is echt niet beter dan Heitinga, zie NL elftal. Urby en Vermaelen zijn je waarschijnlijk onbekend. Addo komt niet eens in de buurt bij Vermaelen en Salcido is idd een goede aankoop, maar moet het ook nog eerst een jaar lang laten zien. Cocu in de verdediging zetten is nonsens... daar speeltie gewoon niet.
Afgeven op Gabri en Roger omdat ze niet speelde vorig jaar is ook erg makkelijk. Nu spelen ze wel en niet onverdienstelijk. Mendez en Simons speelden wel, nou dat maakt ze meteen betere spelers zeg. Wie de neuk is Mendez!? Simons is een simpele balafpakker van Belgi... basisspeler bij Brugge of bankzitten bij Barca... ik weet het zo net niet...

Veel plezier verder in SF en houdt ajb op met al die onzin, het is echt vervelend.
Ook leuk dat je elk jaar alleen komt om het 'vanzelfsprekende' kampioensfeest in 040 te vieren... meneer de internetsucces'supporter'! ;B

[Dit bericht is veranderd door Vossie (op 6 september 2006 00:00:09).]
HR
HR

Der Kaiser
Vedette

Vossie schreef:

Dat meneer SF niet tegen een razende tram kan is spijtig voor hem, dat jij eindhoven zoveel leuker vind dan Amsterdam ook. Allemaal persoonlijke voorkeur.
Je hele betoog dat psv in californie/mexico bekender is dan Ajax is echt geweldig, boeit dat nou.
Ajax is de meeste grootse en grootste/bekendste club van Nederland, ook in het buitenland. Zo'n Salcido is gewoon een passant, geen icoon zoals Cruijff, Van Basten, Bergkamp en Kluivert bijv.
Denk je nu echt dat ze in Korea nog steeds met ze allen voor de buis zitten als psvau speelt!?

Dat je weinig voetbal ziet blijkt wel uit je speler analyse... ken jij tardelli, heb je kone ooit zien spelen!? ;B Doeltreffend icm met kone is egt een grap.
Kluivert is idd een topper, maar moet eerst fit worden... die nu al boven KJH plaatsen is wel erg grappig. Farfan is de beste speler van psv, maar kan het niet alleen voorin.
Babel is nog jong, maar al aardig doeltreffend... meer dan kone en de onbekende bij betis mislukte tardelli.

Veel plezier verder in SF en houdt ajb op met al die onzin, het is echt vervelend.
Ook leuk dat je elk jaar alleen komt om het 'vanzelfsprekende' kampioensfeest in 040 te vieren... meneer de internetsucces'supporter'! ;B
HR
Salcido is wel een klasse beter dan Cruijff, want hij is bekender in San Fransisco, heb ik zelf op straat aan alle mensen gevraagd. :B :D
HR
HR

Teaser
Idool

Uit: amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 31 december 2004

Almere vak V schreef:

HR
Helaas ... ram ik die spijker een keer op z'n kop wordt het niet hlemaal begrepen ;)
De overdreven teksten van wereldwijde supporters gaat me iets te ver en vooral de redenen die er aangedragen werd met name van SF .
Je houd van een club waar het voor staat en vooral waar het de 'wereld' mee wil veroveren ( okee iet wat sterk uitgedrukt maar toch .. ) .
Ajax in dit geval staat bekend om wat de club is en wat het voortbrengt , zonder in prijzen te gaan spitten gewoon men weet waar Ajax voor staat , de opleiding , type spelers en spel wat men uiteindelijk op de mat wil leggen .

Nu de insteek van de spelers die jij aandraagt , het interesseerd mij ook niets zolang hij maar in de groep/club past meer niet .
Wat betreft de spelers van een van de drie clubs waarvan men het bloed wel kan drinken , als er jaren tussen zit zoals nu Kluivert en de club waar hij groot is geworden heeft hem niet nodig of een andere reden weerhoud hem van een terugkeer vind ik het logisch als een ander hem probeert binnen te halen .... ze voetballen immers voor zichzelf/beroep en daarna pas voor het publiek .
Het wordt een hekel punt als hij van waarde is voor de een en de ander probeert hem weg te kapen , anders is het indien het een speler is die bij een van de grote clubs totaal niet aan spelen toekomt dus eigenlijk niet van grote waarde is voor de selectie ( kan van alles zijn van geen geschikte type speler tot overbodig door teveel spelers op zijn positie ) .

Als de clubs met enige inzicht en begrip zo zouden handelen en de supporters ( hoe moeilijk het ook is ) er begrip voor hebben dan verlaten we misschien de positie van mickey mouse competitie en worden er echte krakers op de mat gelegd , kwaliteit omhoog en europees sterker .

Nadeel ? geen monopolie van 2 a 3 clubs maar meerdere die gaan voor de miljoenen van de CL en geld is hard nodig bij de Nederlandse clubs , dus onzekerheid van die machtspositie ( en vooral bij de supporters ) tenzij ze echt slim handelen tov elkaar .
Voordeel ? voetbal !!!!! en een interessantere competitie , de kampioen is dan echt de grote kampioen ....
Zoals ik al eerder gezegd heb , de waarde van een kampioenschap wordt mede bepaald door de kracht van de concurenten ........... niet dat het ooit zal gebeuren maar toch :B
HR
HR

Aad De Mos de Zesde
Jeugdspeler

Reg.: 29 juli 2006

Amsterdammer schreef:

Het is toch duidelijk dat PSV nooit groter zal worden dan Ajax. Dat er dus nog PSV'ers bestaan die proberen te beweren dat Ajax kleiner dan PSV is hahaha zeer lachwekkend. Gelukkig ken ik zat normale PSV'ers die gewoon toegeven dat feyenooit groter is laat staan Ajax. Overal in de wereld is Ajax bekend en ja zelfs in Azi. In Korea hebje dan weer Hiddink link met PSV dus daar dan weer niet dat kan. Ik ga ook vaak naar Indonesi op vakantie ik heb namelijk klein beetje indo bloed zoals Johnny ;). Iedereen kent Cruijff, Van Basten en AJAK want zo zeggen ze dat daar. Ze kunnen niet Ajax uitspreken. PSV kennen ze dan weer niet.......laat staan van der Kuylen ofzo. Echt prachtig land is Indonesie. Je ziet nog veel Nederlandse gebouwen nog en je hebt nog een hoop oude garde die Nederlands kunnen. De nieuwe Indonesier niet natuurlijk, maar Johan Kruip, Van Basten en AjaK is een begrip voor een land met 250 miljoen inwoners.
HR
En de allerbekenste Nederlandse voetballert in Indonesi is toch echt Ruud van Nistelrooij, dus ik zeg dikke doei, selamat malam met je slappe lulverhalen. Het is mij om het even wie waar bekender is -en dat zou voor jou toch echt hetzelfde moeten zijn-, als Kluivert 'r 4 innaait in de Arena dan kom ik jullie hier opkloten, scoort Kls-Jan 'r 4 in Eindhoven dan verwacht ik een berichtje op het PN. Daar is eenieder supporter voor. Praten over wie 'groter' is is net als praten over de lengte van je lul: hoe meer je 't er over hebt, hoe meer je waarschijnlijk te verhullen hebt. En daarin zou je kunnen stellen dat de meeste PSVsupporters bekrompen provincialen zijn, maar voor een Amsterdammer ben jij en zijn velen van je stadsgenoten die hier posten ook absoluut te stm voor woorden.

[Dit bericht is veranderd door Aad De Mos de Zesde (op 6 september 2006 00:12:47).]
HR
HR

Revo
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002

psvsanfrancisco schreef:

Der Kaiser,

In California kennen meer mensen psv, en California is tevens de staat met de meeste inwoners. Maar verder zal ik daar niet teveel tijd aan besteden.HR
Bekend maakt ook bemind? Teaser gaf daar al een mooie vergelijking in. Psv is het eerste wel ja, maar het tweede?
Maar je bent ook wel selectief in het qouten van je posts heb ik al gemerkt.

Musea in A'dam ? Je bedoelt het kijken naar stilstaande niet bewegende objecten ? Kunnen ze net zo goed naar Arena gaan en ajax kijken, lolHR
Dat je zelf de culturele bagage ontbreekt (klaarblijkelijk) om musea te kunnen apprecieren betekent nog niet dat dat bij iedereen zo is. Musea zijn voor velen zeker een beweegreden om naar Amsterdam te komen. Of dacht jij dat al die 50+'ers speciaal kwamen om te kunnen blowen.

Natuurlijk heb je coffeeshops in 040, maar de mensen uit het buitenland gaan eerder naar 020 voor coffeeshops. De cannabis cup is weer eens van 19 24 november, weer duizenden hippies wereldwijd naar adam, met als afsluiting in De Melkweg, leuk, lekker stoned door de stad heen lopen, gezellig maar niet heus.HR
Gelukkig is Eindhoven wel zo'n hoogvlieger qua evenmenten.
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum78/21.php :D
Echt je bent gewoon exemplarisch voor het spreekwoord : De pot verwijt de ketel. :D

Hebben we daarom niet Salcido ( deze speler is bekender hier dan dat heel ajax is ) en Kromkamp gehaald ? HR
Salcido is een aardige speler, Kromkamp wordt ik echt niet warm of koud van, sorry.

En met Ball en Lamey werden we wel weer 24 punten voor op ajax kampioen, zegt genoeg. Lamey is geen topper, maar schiet niet in eigen doel in een wel heel belangrijke wedstrijd, zoals Vermaelen tegen kopenhagen, hahaha. HR
Mja als ik dit soort opmerkingen lees zie ik gewoon heel veel opgekropte frustratie. Zielig hoor verder.
Maargoed als ik er serieus op zou moeten reageren, kijk de wedstridj van Lamey tegen Lyon nog eens terug van afgelopen seizoen. Ik heb zelden een speler zo bang zien spelen.

Alsof ajax een goede verdediging heeft, alleen Stam is goed, maar heitinga, urby en vermaelen zijn van Utrecht nivo ( alle respect voor 030 )HR
Mja Eric Addo als basisspeler, nuff said. Toch vreemd dat Tottenham 5 miljoen gaat bieden voor een speler van het niveau Utrecht. :denk

Verdediging:

Over urbu, vermaelen en heitinga, tja. Die vallen schril af tegen Salcido, cocu en kromkamp. Ik zet cocu verdediging.HR
Ogararu minder dan Kromkamp, right. Dan heb jij hem zoals zovelen gewoon amper zien spelen. Salcido is ook iemand die zich moet bewijzen en Cocu speelt naar mijn weten niet in de verdediging.

Simons, Mendez en aisatti.HR
Mendez, al zien spelen?:D
Simons, mja we hebben allemaal gezien hoe hij het doet zonder ondersteuning van de tandem Ooijer-Cocu
Aisatti, lees eens voor de grap wat De Haan daarover zei.

Wie heft ajax daar ? Gebrielle en roger. Die speelden amper in spanje terwijl simons en Mendez wel speelden vorig jaar. Aisatti is beter dan sneijder, die rent als een kip zonder kop over het veld en heeft af en toe een goed schot, maar dat was het dan wel weer.HR
Aisatti beter dan Sneijder :D Hilarisch.

PSV heft kone/tardelli, kluivert en farfan. Die combinatie acht ik toch doeltreffender dan KJH en die andere 2 waarvan rendement 0 is.HR
Want Tardelli geflopt in Europa en Kluivert, tijden geblesseerd geweest hebben zich immers al helemaal bewezen niet waar? :D Het mooie met mensen zoals jij is dat wanneer Kluivert voor Ajax had gekozen je dat weer als negatief had uitgelegd.

Jammer dat we niet bij kopenhagen in de poule zitten, dan zouden we 020 laten zien hoe je die houthakkers verslaat. Gewoon door ook houthakkers en fysieke spelers neer te zetten als Mendez, Alex, Addo ( dan wel ), farfan, simons, kone etc. HR
Zo overtuigend als in de J.C. schaal zeker. :D

PSV Italiaans ? We hebben toen we laatste 2 keer kampioen werden, het meeste gescoord, nou ja, veel meer dan ajax dan. Dus is PSV nou zo goed, of is ajax nou zo slecht ? Onze backs komen op en we hebben al 3 spitsen voorin, wij spelen het mest aanvallende voetbal, waar ajax dat claimt.HR
Deze laat maar liggen voor Torcida. :B

Kijk dat jij verder als gast geen enkel respect toont voor andere BB'rs door verbasteringen van namen is nog tot daaraantoe. Maar de frustratie druitp echt van je posts af, je ijlt. Jammer want het enige wat je met deze posts doet is het discussieklimaat verpesten voor diegenen die hier wle met de juiste intententies kwamen zoals Almere vak V of AlsoPsvfan. Nogmaals doe iets aan de frustraties, de psychiaters moeten toch niet ver weg wonen in San-Franciso.

[Dit bericht is veranderd door Revo (op 6 september 2006 00:16:00).]
HRHR
HR

keeskoi
Internationale topspeler

Uit: lelystad
Reg.: 23 november 2005

psvsanfrancisco schreef:

Der Kaiser,

HR
Jij begint over ff serieus??
Man welk tijdperk of liever gezegd welke invloedsfeer leef jij??
Tuurlijk hebben coffeeshops en de hoeren aantrekkingskaracht. Dat gebeurt ook in dat fantastische land waar jij woont. De een naait een stagiaire en liegt dan alles bij mekaar. De ander voert een blinde oorlog tegen drugs en mensen die in drugs handelen, gooit ff alle drugs op 1 hoop is zelf ruim alcohol verslaafd (geweest) slaat zijn vrouw al word dat ook ineens ontkend etc. Wint verkiezingen omdat zijn broer dozen vol stemmen laat verdwijnen een hertelling stopt op het moment dat de zaak precair word .Als ik je lees hoor ik de gemiddelde domme yank. lijkt me dat het dus echt besmettelijk is want ook jij gooit ermee. Een land waar je met een laken om en een puntmuts op negers mag afmaken verbaal. Een land waar je gewoon als nazi gekleed de straat op mag, waar een piep komt bij een vloek of het woord kut. Man man man wat een fantastisch land.
Wij voeren hier een liberaal beleid t.o.v. soft drugs. Dat beleid werkt. Heb je in dat fantastische land van jouw een plantje dan zit je zo in sing sing. Wij hebben hier ook een abortus beleid, nou die yanks zijn allemaal anti.
Laat ons gewoon die coffeeshops en het tolerante beleid. Zelfs landen als frankrijk en duitsland komen hier de kunst afkijken. Omdat dat beleid werkt. Dus kom niet met je amerikaanse normen en waarden aanzeilen. Ik persoonlijk schijt op amerika. Op hun beleid en hun blinde haat tegen alles wat wij normaal en liberaal vinden.
Als jij serieus wil zijn, begin dan met te respecteren wat een land als groot goed ervaart. Met de progressieve houding t.o.v soft drugs hebben we de zaak al een heel eind genormaliseerd. Er hoeft niet meer gejat te worden voor soft drugs. Ik ben trots op een land waar je gewoon je jointje mag roken zonder dat je meteen door de fbi word ingerekend. Ik rook gelukkig ook. Amerikanen doen dat stiekum op hun party's. En hebben buiten de grootste bek over aanpakken ervan.
Hard drugs is een andere discussie.

Dat er lawaai is in een grote stad als Amsterdam is normaal. Heb je in elke grote stad in dat klote land ook. Als je rust wil ga je maar de bossen in. OOk in Amsterdam zijn terrassen zat waar je vrij rustig je pilsje kan drinken. Op straat. Jullie verstoppen daar alles. Biertje in een papieren zak want dan weet niemand (hahah) dat je een biertje drinkt.Dat jij Amsterdam lawaaiig vind, kijk eens op stratums end. Daar is herrie een handelsmerk.
laten we geen discussie gaan voeren over hoe slecht Amsterdam is en hoe goed e'hoven of dat takkelandje van je.
Dat de gemiddelde buitenlander/tourist in Amsterdam komt heeft te maken met schiphol, de bekendheid van Amsterdam en haar allure.
Dat er een groot deel niet naar musea gaat, boeiend.
Dat de amerikaan in Amsterdam de hoeren bezoekt komt omdat het daar verboden is en strafbaar. Liever openbaar en eerlijk dan stiekum en toch doen.
Vraag de gemiddelde yank waar Amsterdam ligt en ze weten vaak niet eens het land te noemen maar Amsterdam kennne ze wel. E'hoven is volslagen onbekend. Kan je net zo goed naar Eemnes vragen.

Over je voetbal zaken die je daarna noemt kan ik ook het e.e.a zeggen maar eerst maar dit stuk doen. Je voetbal zaken zijn overigens voor een groot deel dezelfde lariekoek.

Volgende keer hebben we het daarover. Eerst maar ff duidelijk krijgen waarom je zo over ons land sneert.
Voor de duidelijkheid ik ga niet over Amerika zeiken want dan word het een heel groot stuk. Wat daar allemaal mis is kan je boeken mee vullen.

Volgende keer on topic over de verschillen tussen jouw provincie clubje en de club uit een wereldstad , al ben ik ook geen Amsterdammer en heb zo ook mijn bedenkingen over Amsterdam.
Hopelijk bespaar je ons je bush retoriek en praat je volgend keer over voetbal. Dan doe ik dat ook.
Wie zei ook al weer: "I did not inhale"??? Hypocriet klotevolk.

[Dit bericht is veranderd door Heinz (op 6 september 2006 07:37:11).]
HR
HR

Amsterdammer
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 12 januari 2005

Aad De Mos de Zesde schreef:

(...)

En de allerbekenste Nederlandse voetballert in Indonesi is toch echt Ruud van Nistelrooij, dus ik zeg dikke doei, selamat malam met je slappe lulverhalen. Het is mij om het even wie waar bekender is -en dat zou voor jou toch echt hetzelfde moeten zijn-, als Kluivert 'r 4 innaait in de Arena dan kom ik jullie hier opkloten, scoort Kls-Jan 'r 4 in Eindhoven dan verwacht ik een berichtje op het PN. Daar is eenieder supporter voor. Praten over wie 'groter' is is net als praten over de lengte van je lul: hoe meer je 't er over hebt, hoe meer je waarschijnlijk te verhullen hebt. En daarin zou je kunnen stellen dat de meeste PSVsupporters bekrompen provincialen zijn, maar voor een Amsterdammer ben jij en zijn velen van je stadsgenoten die hier posten ook absoluut te stm voor woorden.
HR
van Nistelrooy? Dat je daar eigenlijk trots op bent.......het is eigenlijk een anti-voetballer hij kan eigenlijk niet veel met een bal. Penalties en vlak voor de doellijn erin knallen is zijn handelsmerk.

Maar iedergeval de naam van Nistelrooy word niet gezien als nostalgie en legende maar gewoon als een topvoetballer van vandaag BIJ MANCHESTER EN REAL net zoals Adriano, Robinho, Ronaldinho, Deco, Inzaghi, Kaka, Nesta, Puyol, Eto (ja ik kan zo nog een uur doorgaan) etc

De naam AJAX is z enorm dat wij dat hier niet beseffen. Buiten Amsterdam wil men het niet ns beseffen (is te begrijpen). AJAX heeft wereldwijd naam gemaakt als een club die streeft om mooi total-football te spelen, geweldige jeugdopleiding, enorme successen, legendes heeft voorgebracht (Cruijff, Rijkaard, Van Basten, Bergkamp...etc)

Het verschil tussen Nistelrooy en Cruijff is eigenlijk overbodig om uit te leggen. Zelfs Goellit is z bekend daar iedereen weet dat dat een grootheid is. Nistelrooy is geen legende is werkelijk niks vergeleken met wat Cruijff en Rijkaard zijn.

[Dit bericht is veranderd door Peter (op 6 september 2006 01:07:15).]
HR
HR

chivu23
Ballenjongen

Uit: sittard
Reg.: 25 februari 2005

Gaan we nou echt serieus in op een psvfan die wel zoon duidelijke roze bril op heeft dat ie psv het aanvallendste voetbal ziet spelen? Opkomende backs?? lamey kan nog nie eens verdedigen laat staan dat ie aan aanvallen moet denken!
Maar als psv zo aanvallend is ingesteld he..Waarom riep dan iedereen de afgelopen twee jaar dat ze "duits of italiaans anti-voetbal" speelden??
Bovendien vink het knap dat ie spelers die die nog nooit heeft zien voetballen bij zn "mooie" cluppie al neerzet als grootmachten.
De aanvallers van psv zijn beter?! Kone kan niet scoren.. farfan maakt elke keer overtreding voordat ie scoort, Tardelli ken je nog helemaal niet en kluivert moet nog maar bewijzen of hij zn oude nivo kan halen.
Maar het feit dat jullie een ajacied moeten halen om ons bij te kunnen benen zegt volgens mij al voldoende..;-)
HR
HR

AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002

psvsanfrancisco schreef:

Aanval.

Babel en Rosales, leuke voetballers om te zien, maar zijn weinig effectief.HR

Ja, dat hebben we wel gezien tijdens de Johan Cruijff Schaal.
Jij vast ook wel, want jij kwam alleen in de Arena als Ajax tegen een ploeg uit de top 7 speelt.

[Dit bericht is veranderd door AJAXforever (op 6 september 2006 01:45:57).]
HR
HR

Talent

keeskoi schreef:

(...)

Jij begint over ff serieus??
Man welk tijdperk of liever gezegd welke invloedsfeer leef jij??
Tuurlijk hebben coffeeshops en de hoeren aantrekkingskaracht. Dat gebeurt ook in dat fantastische land waar jij woont. De een naait een stagiaire en liegt dan alles bij mekaar. De ander voert een blinde oorlog tegen drugs en mensen die in drugs handelen, gooit ff alle drugs op 1 hoop is zelf ruim alcohol verslaafd (geweest) slaat zijn vrouw al word dat ook ineens ontkend etc. Wint verkiezingen omdat zijn broer dozen vol stemmen laat verdwijnen een hertelling stopt op het moment dat de zaak precair word .Als ik je lees hoor ik de gemiddelde domme yank. lijkt me dat het dus echt besmettelijk is want ook jij gooit ermee. Een land waar je met een laken om en een puntmuts op negers mag afmaken verbaal. Een land waar je gewoon als nazi gekleed de straat op mag, waar een piep komt bij een vloek of het woord kut. Man man man wat een fantastisch land.
Wij voeren hier een liberaal beleid t.o.v. soft drugs. Dat beleid werkt. Heb je in dat fantastische land van jouw een plantje dan zit je zo in sing sing. Wij hebben hier ook een abortus beleid, nou die yanks zijn allemaal anti.
Laat ons gewoon die coffeeshops en het tolerante beleid. Zelfs landen als frankrijk en duitsland komen hier de kunst afkijken. Omdat dat beleid werkt. Dus kom niet met je amerikaanse normen en waarden aanzeilen. Ik persoonlijk schijt op amerika. Op hun beleid en hun blinde haat tegen alles wat wij normaal en liberaal vinden.
Als jij serieus wil zijn, begin dan met te respecteren wat een land als groot goed ervaart. Met de progressieve houding t.o.v soft drugs hebben we de zaak al een heel eind genormaliseerd. Er hoeft niet meer gejat te worden voor soft drugs. Ik ben trots op een land waar je gewoon je jointje mag roken zonder dat je meteen door de fbi word ingerekend. Ik rook gelukkig ook. Amerikanen doen dat stiekum op hun party's. En hebben buiten de grootste bek over aanpakken ervan.
Hard drugs is een andere discussie.

Dat er lawaai is in een grote stad als Amsterdam is normaal. Heb je in elke grote stad in dat klote land ook. Als je rust wil ga je maar de bossen in. OOk in Amsterdam zijn terrassen zat waar je vrij rustig je pilsje kan drinken. Op straat. Jullie verstoppen daar alles. Biertje in een papieren zak want dan weet niemand (hahah) dat je een biertje drinkt.Dat jij Amsterdam lawaaiig vind, kijk eens op stratums end. Daar is herrie een handelsmerk.
Kijk eens naar e'hoven waar je als clubbestuurder gewoon je knaapjes kan misbruiken en zonder condoom(heel amerikaans) kan tekeer gaan. laten we geen discussie gaan voeren over hoe slecht Amsterdam is en hoe goed e'hoven of dat takkelandje van je.
Dat de gemiddelde buitenlander/tourist in Amsterdam komt heeft te maken met schiphol, de bekendheid van Amsterdam en haar allure.
Dat er een groot deel niet naar musea gaat, boeiend.
Dat de amerikaan in Amsterdam de hoeren bezoekt komt omdat het daar verboden is en strafbaar. Liever openbaar en eerlijk dan stiekum en toch doen.
Vraag de gemiddelde yank waar Amsterdam ligt en ze weten vaak niet eens het land te noemen maar Amsterdam kennne ze wel. E'hoven is volslagen onbekend. Kan je net zo goed naar Eemnes vragen.

Over je voetbal zaken die je daarna noemt kan ik ook het e.e.a zeggen maar eerst maar dit stuk doen. Je voetbal zaken zijn overigens voor een groot deel dezelfde lariekoek.

Volgende keer hebben we het daarover. Eerst maar ff duidelijk krijgen waarom je zo over ons land sneert.
Voor de duidelijkheid ik ga niet over Amerika zeiken want dan word het een heel groot stuk. Wat daar allemaal mis is kan je boeken mee vullen.

Volgende keer on topic over de verschillen tussen jouw provincie clubje en de club uit een wereldstad , al ben ik ook geen Amsterdammer en heb zo ook mijn bedenkingen over Amsterdam.
Hopelijk bespaar je ons je bush retoriek en praat je volgend keer over voetbal. Dan doe ik dat ook.
Wie zei ook al weer: "I did not inhale"??? Hypocriet klotevolk.
HR
Nou nou, wat een anger allemaal en je hebt op heel veel punten ongelijk wat VS bereft, maar goed. ik zal dit topic er niet mee vervelen, want jou onwetendheid is so duidelijk, dat dat geen uitleg hoeft.

AJAXforever schreef:

psvsanfrancisco schreef:

(...)

Ja, dat hebben we wel gezien tijdens de Johan Cruijff Schaal.
Jij vast ook wel, want jij kwam alleen in de Arena als Ajax tegen een ploeg uit de top 7 speelt.
HR
ik heb het in het verleden gezegd, ik zeg het nu, en ik zal het in de toekomst zeggen. Die JC schaal is net zo belangrijk als een oefen potje in het bos, het is gewoon een oefen partijtje. Waarom denk je dat psv 2 jaar geleden in de halve finale tegen feyenoord met een b - elftal opkwam ? gewoon om de reserve spelers te laten spelen of om voor wat recreatie te zorgen voor de a spelers zodat ze rustig aan kunnen doen. het neige dat telt is kampion worden, en ver komen in de CL, de rest interesseert me net zo veel als het kijken naar het verdampen van water

[Dit bericht is veranderd door psvsanfrancisco (op 6 september 2006 03:43:22).]
HR
HR

Talent

chivu23 schreef:

Gaan we nou echt serieus in op een psvfan die wel zoon duidelijke roze bril op heeft dat ie psv het aanvallendste voetbal ziet spelen? Opkomende backs?? lamey kan nog nie eens verdedigen laat staan dat ie aan aanvallen moet denken!
Maar als psv zo aanvallend is ingesteld he..Waarom riep dan iedereen de afgelopen twee jaar dat ze "duits of italiaans anti-voetbal" speelden??
Bovendien vink het knap dat ie spelers die die nog nooit heeft zien voetballen bij zn "mooie" cluppie al neerzet als grootmachten.
De aanvallers van psv zijn beter?! Kone kan niet scoren.. farfan maakt elke keer overtreding voordat ie scoort, Tardelli ken je nog helemaal niet en kluivert moet nog maar bewijzen of hij zn oude nivo kan halen.
Maar het feit dat jullie een ajacied moeten halen om ons bij te kunnen benen zegt volgens mij al voldoende..;-)
HR
Goed vorig jaar was het minder met die opkomende backs, maar 2 jaar geleden met lee en ooier wel. nu zal dat gaan met kromkamp en salcido. het gaat erom dat er bij psv een aanvallende visie is, dat men er alles aan doet aanvallend te spelen. Daarom hebben we 2 aanvallende backs nu, salcido had als mooi voorbeeld zijn goal in de confederations cup tegen argentinie. Bij ajax wil men altijd maar 4-3-3 spelen, maar het heeft geen nut als je daar de spelers niet voor hebt. psv speelt kan in een 4-4 - 2 systeem nog veel aanvallender spelen dan ajax in ee 4-3-3 omdat wij ook dit jaar opkomende backs hebben.

ja, iedereen riep dat psv duits/italiaans speelde. ja, je hebt bij iedereen een poll gehouden natuurlijk.
HR
HR

Talent

Revo,

je zegt dat ik selectief bent, maat moet je naar jezelf kijken, jij loopt zelf ook alles te quoten, dat is pas selectief antwoord geven, maar goed.

dus jij denkt dat het bezoeken van musea iets extra's bijdraagt aan je culturele baggage ? Je kan ook gewoon plaatjes van schilderijen op internet zoeken met informatie.

Ik heb het niet over evenementen, daar heb ik het nooit over gehad, laat staan dat ik ooit heb gezegd dat eindhoven meer evenementen heeft dan amsterdam. Het ging over het rembrandts plein, er werd gesuggereerd alsof dat zo leuk is, en ik heb duidelijk aangegeven waarom ik er geen bal aan vindt, dat is gewoon mijn mening.

Ik hou van rust om me heen als ik op een terrasje een biertje pak.

Je hebt het over Lamey tegen Lyon, nou sorry hoor, maar je kan het slecht spelen van Lamey tegen Lyon niet vergelijken met het slecht spelen van Vermaelen tegen Kopenhagen, ik acht Lyon toch wel een stuk sterker dan kopenhagen, met alles respect voor Kopenhagen natuurlijk.

eric Addo is een goede speler.
Samen met alex, Lamey en Ball hield hij Ajax mooi wel van het scoren tijdens ajax - PSV vorig jaar in de competitie. zo slecht is hij niet, hij wordt onderschat. Ik heb toch liever Addo in mijn verdediging van Vermaelen, Heitinga of Urby.

Salcido heeft zich al genoeg bewezen in het Mexicaans elftal, dus ik kan gewoon zeggen dat het een goede speler is. Met Tardelli heb ik het zelfde gevoel als toen Romario en Ronaldo naar Eindhoven kwamen, dus met hem komt het wel goed. Cocu speelt normaal ook niet in verdediging, maar ik zei duidelijk dat het over mijn opstelling ging, hoe ik het zou willen.

Mendez heb ik op het WK zien spelen ja, en als piet de visser hilarisch is over hem, wie ben ik om dat te betwisten, daar is hij scout voor.

Ja, en aisatti vind ik beter dan sneijder. sneijder is goed als hij ruimte krijgt, maar in de kleine ruimte bakt hij er niets van.

Waarom zou ik gefrustreerd zijn, de laatste jaren heb ik helemaal geen reden om gefrustreerd te zijn, psv doet het beter dan ajax dus ik ben hartstikke blij. en dit jaar worden we weer kampioen, daar twijfel ik niet aan, alleen zal het nu tot de laatste speeldag spannend worden. Het mooiste zou ik vinden dat psv kampioen wordt op doelsaldo van 1 doelpunt meer dan ajax.

Verder wordt er door sommigen gezegd dat ik provoceer, je kan het ook zien dat sommigen nergens tegenkunnen en niet van die lange tenen moeten hebben. Als psv en eindhoven worden bekritiseerd, verdedig ik me.

[Dit bericht is veranderd door psvsanfrancisco (op 6 september 2006 04:16:41).]
HR
HR

Talent

Vossie,

Dat meneer SF niet tegen een razende tram kan is spijtig voor hem, dat jij eindhoven zoveel leuker vind dan Amsterdam ook. Allemaal persoonlijke voorkeur.HR
Daar heb je helemaal gelijk in, het is ook allemaal mijn persoonlijke voorkeur, maar het lijkt erop alsof dat niet kan, dat ik amsterdam perse mooier moet vinden, nou dat vind ik dus gewoon niet. als ik de drukke bay area ontvlucht naar nederland, wil ik rustig een biertje kunnen drinken op het terras zonder tram herrie

Denk je nu echt dat ze in Korea nog steeds met ze allen voor de buis zitten als psvau speelt!?HR
het boeit op zich ook niet of ajax of psv nou groter is, dat had ik in mijn 1ste of 2de post al aangegeven, maar ik lees nu zoveel op dit forum dat hoe goed ajax wel niet is, wat voor een erelijst ze hebben, nogmaals. die erelijst wat ajax in het verleden heeft behaald, vind ik net zo interessant als naar het kijken naar verf dat aan het opdrogen is. ajax was goed begin jaren 70 enzo, toen was ik nog niet eens geboren, alsof het me dan interesseert.

Dat je weinig voetbal ziet blijkt wel uit je speler analyse... ken jij tardelli, heb je kone ooit zien spelen!? HR
Ik heb kone zien spelen, ja. hij scoorde 2 keer uit tegen heerenveen. ik heb zijn mooie goal gezien tegen az uit. tardelli ken ik niet, maar ik kende ronaldo en romario ook niet toen ze naar psv kwamen.

Kluivert is idd een topper, maar moet eerst fit worden... die nu al boven KJH plaatsen is wel erg grappig. Farfan is de beste speler van psv, maar kan het niet alleen voorinHR
.

Ik heb ook gezegds dat KJH goed is, maar dat die 2 wingers niet effectief zijn, ik kijk naar de totale aanval.

Kromkamp is echt niet beter dan Heitinga, zie NL elftal. Urby en Vermaelen zijn je waarschijnlijk onbekend. HR
Zie NL elftal ?? Moet ik echt ingaan op het feit dat Van Basten Ajax voortrekt ? Dat er 5 ajax spelers speelden tegen de 0 -4 verloren wedstrijd tegen psv, terwijl iedereen kon zien dat vaart, sneijder, babel, heitinga helemaal niets kon inbrengen tegen cocu, bommel en ooier. Van Basten is a joke. Urby is me wel bekend, maar Vermalen ken ik eigenlijk niet nee. IK heb hem nooit zien spelen, alleen dan dat eigen doelpunt tegen kopenhagen, vind ik wel leuk.

Addo komt niet eens in de buurt bij Vermaelen HR
hahaha, je maakt een grap zeker. Speelde Vermaelen WK ? Nee, Addo, JA. Nuff said

Cocu in de verdediging zetten is nonsens... daar speeltie gewoon niet.HR
daar speelt hij ook niet, maar het ging over de opstelling die ik graag wilde zien, dat heb ik ook duidelijk aangegeven in die post

Afgeven op Gabri en Roger omdat ze niet speelde vorig jaar is ook erg makkelijk. Nu spelen ze wel en niet onverdienstelijk. HR
Er is ook iets belangrijks als spelritme, je zal mij ook niet horen ontkennen dat het geen goede spelrs zijn, alleen zeg ik dat zij, net als kluivert, er weer in moeten komen en dat vergt tijd

Wie de neuk is Mendez!? HR
Iemand die alle WK wedstrijden speelde voor zijn land.
Deed Gabri, roger, Vermaelen dat ook voor hun land ?? ;B

Simons is een simpele balafpakker van Belgi... basisspeler bij Brugge of bankzitten bij Barca... ik weet het zo net niet...HR
basisspeler van PSV is hij nu, en basis speler psv is beter dan bankzitter Barca, vooral om het spel ritme.

Veel plezier verder in SF en houdt ajb op met al die onzin, het is echt vervelend.HR
onzin die ik schrijf ? Ik onderbouw toch waarom ik psv beter vind. Maar goed, laat ik er maar mee ophouden, we zien het wel van het weekend als psv in punten/doelpunten inloopt op Ajax :)

[Dit bericht is veranderd door psvsanfrancisco (op 6 september 2006 05:29:10).]
HR
HR

Talent

chivu23 schreef:

HR
Zo, de afgelopen 2 jaar zei iedereen dat psv italiaans speelde. Wow, ken jij iedereen, spreek jij iedereen, heb je iedereen naar zijn of haar mening gevraagd. Nee, dis, want je hebt niet naar mijn meining gevraagd, en ik zeg dat psv aanvallend speelt. Afgelopen 2 jaar dus, heb je het over. Lee en ooier waren toch aanvallende backs, Lee haalde zelfs vaak de achterlijn om een voorzet te geven, dis ja, we spelen aanvallend en met aanvallende backs, omdat Salcido zo'n gelijk soortige speler is, denk maar aan zijn goal tegen argentinie in 2005 in confederations cup.

kone kan niet scoren ?kone heeft vorig jaar 11 keer gescoord en babel 2 en Rosales 0, dus dat zegt genoeg.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Arouna_Kon%C3%A9

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ryan_Babel

http://nl.wikipedia.org/wiki/Mauro_Rosales

en volgens mij heeft psv vorig jaar meer keer gescoord dan ajax, dus er is en was niets mis mee met onze aanvallers, cijfers liegen immers niet.
HR
HR

freezl
Idool

Uit: valkenswaard
Reg.: 26 september 2004

Of je snapt het niet of je bent echt de grootste stumperd hier sinds het roemloos einde van Zapata die stilletjes door de achteringang zich met het schaamrood op de kaken ,dit netwerk heeft verlaten.
Ik wed dat ook jou datzelfde lot 'overkomt' ;)
HR
HR

Talent

freezl schreef:

Of je snapt het niet of je bent echt de grootste stumperd hier sinds het roemloos einde van Zapata die stilletjes door de achteringang zich met het schaamrood op de kaken ,dit netwerk heeft verlaten.
HR
wie is zapata ?
HR
HR

NewBlood
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Eindhoven
Reg.: 23 mei 2003

freezl schreef:

HR
Dat zal dan eerder uit moedeloosheid dat er hier toch geen eer te behalen valt zijn dan door de grootsheid van de betogen afgeleverd door de aanwezige Ajaxsupporters hier.

Eigenlijk zou deze topic eens een keer een stille dood moeten sterven want na zo'n 800 pagina's hebben we het nog steeds over precies hetzelfde als waar we ooit begonnen zijn.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 68 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » [Centraal] PSV Topic 2006/2007

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Hoe beoordeel jij dit seizoen?

Goed
Meer dan voldoende
Voldoende
Anders

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 76,3% dat NEC wint van NAC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.