Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 05:23                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » Eredivisie geruchten/transfer topic

HR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 24 »

HR

lucifera
Administrator
Nr.1 klassement S.Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: een ei
Vak: 413
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Hier kunnen alle geruchten en transfers betreft de eredivisie besproken worden.

Let erop dat je de bron erbij vermeld en probeer zoveel mogelijk goede sites te gebruiken. Onzingeruchten van bepaalde sites zijn er volop in deze tijd die zien we dus liever niet.

[Dit bericht is veranderd door Heinz (op 10 juni 2006 19:57:32).]
HR
HR

Jose Mario Mourinho
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

MOLS HOOP IN DEN HAAG

Oud-winnaar Gouden Schoen wil revanche op zichzelf nemen

DEN HAAG, donderdag
In Den Haag is nog volop werk te vinden. Als je denkt op een hoog niveau te kunnen voetballen, heeft eredivisieclub ADO misschien een baan voor jou. De Hagenezen zoeken namelijk met spoed een aanvaller, middenvelder en verdediger. Sollicitaties kan men richten aan de heer F. Adelaar, hoofdtrainer van ADO Den Haag. Een vereiste is wel om qua salaris niet hoog in de boom te gaan zitten. In het kort is daarmee de jaarlijkse persdag van de roemruchte club uit de residentie wel geschetst. Of het moet natuurlijk de presentatie zijn geweest van Michael Mols, oud-winnaar van de Gouden Schoen, die op 34-jarige leeftijd zijn revanche wil. Wraakneming op zijn minder geslaagde seizoen bij FC Utrecht, waar de fans hem op handen droegen.

Maar het had weinig gescheeld of de voormalige goalgetter had er een paar maanden geleden definitief een punt achter gezet. Ik had zo mijn twijfels. Dat kwam door mijn ongelukkige seizoen bij Utrecht. Daarna heb ik lang nagedacht en kwam ik tot de conclusie dat ik niet op zon manier wilde stoppen met voetballen. Toen ik van de Rangers uit Glasgow weer bij Utrecht kwam, had ik voor mezelf de lat niet hoog gelegd. Voor de supporters lag dat kennelijk anders. Die hadden een hoger verwachtingspatroon.

Nu moet hij in zijn nadagen ADO op sleeptouw nemen. Mols ziet dat als een verplichting. Want, hiervoor heb ik zes maanden niets gedaan. Daar kon ik onmogelijk vrede mee hebben. Bij ADO wil ik mijn loopbaan goed afsluiten, zeg maar revanche nemen op mezelf. Ik moet trouwens wel zeggen dat ik erg tegen de voorbereiding heb aangekeken. Maar het blijft een leuk spelletje en ADO is een mooie club. Met Mols trok de ploeg van Frans Adelaar ook John OBrien van Ajax n het Engelse talent Sean Doherty van Fulham aan. Van OBrien valt voorlopig niets te verwachten, aangezien hij met het Amerikaanse elftal bezig is om de Gold Cup binnen te slepen. Ook verkeert ADO nog in volstrekte onzekerheid over Cedric van der Gun. De aanvaller heeft zijn zinnen gezet op een buitenlands avontuur. Hij had daar tot 1 juli de tijd voor gekregen, maar ADO heeft hem nog even extra tijd gegund.

Hoewel de bouw van het nieuwe stadion in Forepark vertraging heeft opgelopen, waardoor de begroting ongeveer hetzelfde (7,5 miljoen) bleef, kondigde directeur Robert Langenbach met trots een nieuwe shirtsponsor aan. Zorgverzekeraar DSW verbond zich voor twee seizoenen aan de Hagenaars. Adelaar was daar blij om, maar kon vanwege de vertraging rond de bouw van het nieuwe stadion niet uitbundig zijn. Daarom luidt zijn doelstelling ook voor de aanstormende competitie: handhaven en misschien meer. Maar dan dienen zich een dezer dagen nog wel een paar knappe sollicitanten de weg naar het Zuiderpark te vinden.

De Telegraaf

Mols waar ik vroeger wel bewondering voor had is vorig jaar helemaal door het ijs gezakt. Slecht gespeeld en die vuistslag tegen volgens mij een speler van De Graafschap was echt schandalig. Soms kun je maar beter op het goede moment stoppen. Ik denk dat dit ook geldt voor Mols. Vraag me af of hij een goed duo kan gaan vormen met Geert den Ouden.
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Uit: 073
Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 24 december 2004

Rzasa 'vergist' zich en moet weg bij H'veen

5/7/2005 14:26

Tomasz Rzasa is een illusie armer. De Pool dacht zich maandag weer te kunnen aansluiten bij de selectie van SC Heerenveen, maar mocht het trainingsveld niet op. Hij wist niet dat zijn contract was afgelopen.
Rzasa tekende vorige zomer een eenjarig contract bij SC Heerenveen met een optie voor nog een seizoen als hij minstens zeventig procent van de duels zou spelen. Hij voldeed net aan die eis, en dacht dat de optie automatisch zou worden gelicht. Dat bleek niet het geval, hij had het zelf moeten doen aan het einde van vorig seizoen, beweert de Friese club.

Bij Heerenveen komt Rzasa niet meer in de toekomstplannen voor. Met Jeroen Drost, Fernando Derveld, Danijel Pranjic en Alessandro Beccia heeft coach Gertjan Verbeek vier spelers die op de linksachterpositie uit de voeten kunnen.

We hopen niet dat het tot een conflict komt bij de arbitragecommissie', vertelde coach Verbeek in de Leeuwarder Courant. 'Tomasz zoekt nu een andere club. Hij en wij hebben de goede hoop dat hij nog ergens transfervrij aan de bak komt.' De 32-jarige international zou in gesprek zijn met twee clubs.

lekkere zaakwaarnemer heb je dan ook wel :D
Ik zou hem meteen ontslaan.

[Dit bericht is veranderd door Pinto (op 7 juli 2005 19:13:52).]
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Deense verdediger Olesen op proef bij ADO

7/7/2005 16:22

Allan Olesen strijkt vrijdag neer in het Zuiderpark voor een stage. De Deense verdediger krijgt de gelegenheid de technische staf van ADO den Haag te overtuigen van zijn kwaliteiten.
Olesen (23) stond onder contract bij Brndby IF, waar hij in het seizoen 2002/03 het meeste van zich deed spreken. Een jaar later moest de verdediger genoegen nemen met een rol op het tweede plan, waarna hij met een verhuur aan FC Nordsjlland weer aan spelen toekwam.

Bron: vi.nl

[Dit bericht is veranderd door Pinto (op 7 juli 2005 22:37:42).]
HR
HR

Peter Kenyon
Basisspeler
Derde Ajax Netwerk Pool 2004/2005

Vak: 129
Reg.: 2 oktober 2002

Einde loopbaan Michael Jansen?

Vitesse komt vanmiddag met een verklaring omtrent de gezondheidssituatie van verdediger Michael Jansen. Alom wordt gevreesd dat de Nijmegenaar zijn loopbaan voortijdig moet stoppen. Het gerucht gaat dat Jansen een hartprobleem heeft

voetbalelf.nl
HR
HR

jaap12
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: 120
Reg.: 11 juni 2004

Dat zou wel erg zuur zijn.
HR
HR

Des Keizers Schaar
Vedette

Uit: Haarlem
Reg.: 15 mei 2001

Inderdaad hartproblemen.

Hartproblemen voor Vitesse-verdediger Jansen

Michael Jansen kan in de eerste seizoenshelft niet in actie komen voor Vitesse. De 21-jarige verdediger blijkt met een hartritmestoornis te kampen. De kwaal kwam aan het licht toen Jansen zich uitgebreid liet onderzoeken na op 15 mei het bewustzijn te hebben verloren na een botsing met Steven Pienaar in het thuisduel met Ajax (0-2).

Aanvankelijk leek Jansen alleen een hersenschudding te hebben, maar al snel werd duidelijk dat er meer aan de hand was. Vanwege aanhoudende klachten over duizeligheid en misselijkheid moest hij eind mei afzeggen voor een oefenstage van het Nederlands Elftal.

Jansen werd deze zomer al geopereerd aan zijn hart, maar het probleem is nog niet helemaal verholpen. De Nijmegenaar moet daarom nader worden onderzocht
HR
HR
FC Twente verlengt contract N'Kufo tot 2009

Het contract van spits Blaise N'Kufo bij FC Twente is opengebroken en verlengd tot medio 2009, de oude verbintenis liep af in 2007. In het nieuwe contract is geen gelimiteerde transfersom opgenomen.

Blaise N'Kufo kwam in de zomer van 2003 over van het Duitse Hannover 96, de Congolese spits met een Zwitsers paspoort bleek al snel een revelatie. De afgelopen twee seizoen scoorde hij in zestig wedstrijden dertigmaal, waardoor hij interesse van buitenlandse clubs opwekte.

In zijn loopbaan wisselde Blaise N'Kufo vaak van club, hij kwam eerder uit voor Lausanne Sports, Echallens FC, Al-Arabi, Yverdon Sports, Grasshoppers, Lugano, FC Luzern, FSV Mainz 05 en Hannover 96, maar bij FC Twente lijkt hij zich thuis te voelen.

Directeur Johan Plageman is content: "Het spreekt voor zich dat we hier erg blij mee zijn. Hieruit blijkt dat Blaise het bij FC Twente naar zijn zin heeft en FC Twente is ook erg blij met Blaise. Met de verlenging van het contract geeft hij uitdrukking aan zijn wens om mee te helpen aan de verdere op- en uitbouw van FC Twente."

BRON: voetbalprimeur.nl

Een hele goede zet van Twente. Had ik niet verwacht dat ie zou blijven. Misschien is zijn broertje ook zo goed. Hebben ze toch een leuk team dit seizoen.
HR
HR

Nate
Vedette

Uit: Bergen op Zoom
Vak: -
Droomaankoop: Nicklas Helenius
Reg.: 1 februari 2004

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 8 juli 2005 om 18:33:38.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: jeroen.afcajax@gmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
Het zegt ook wel genoeg over N'Kufo. Zoals je al eerder aangaf heeft hij het niet gered bij wat modale Zwitserse en Duitse clubs. Het niveau wat hij bij Twente (een subtopper) laat zien is zijn plafond. Dat zijn broertje nu ook is gecontracteerd is niet meer dan een leuke bijkomstigheid. Ben benieuwd of dit een groter talent is dan Blaise.
HR
HR

Sempre Ajacied
Vedette

Reg.: 1 februari 2003

quote:HR
Nate schreef:

Het zegt ook wel genoeg over N'Kufo. Zoals je al eerder aangaf heeft hij het niet gered bij wat modale Zwitserse en Duitse clubs. Het niveau wat hij bij Twente (een subtopper) laat zien is zijn plafond. Dat zijn broertje nu ook is gecontracteerd is niet meer dan een leuke bijkomstigheid. Ben benieuwd of dit een groter talent is dan Blaise.
HR
Niet gered, hij loopt bijna over 1 op 2.

seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1993/94 Lausanne Sports 2 0
1994/95 Echallens FC 16 9
1995/96 Al-Arabi 12 6
1996/97 Yverdon Sports 35 12
1997/98 Lausanne Sports 34 18 Zwitserland degradatie
1998/99 Grasshoppers 13 2 Zwitserland
1998/99 Lugano 11 10
1999/00 Lugano 10 4
1999/00 Grasshoppers 5 2 Zwitserland
2000/01 FC Luzern 19 7 Zwitserland
2000/01 FSV Mainz 05 14 6
2001/02 FSV Mainz 05 28 14
2002/03 Hannover 96 9 0 Bundesliga
2003/04 FC Twente 28 14 Eredivisie
2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie
Totaal 268 120
HR
HR

Golden A.F.C.A.
Legende

Uit: Noord-Holland Noord
Vak: 102
Reg.: 20 juli 2001

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 9 juli 2005 om 20:54:13.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: 7.5  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR
'ADO-jonkie voor habbekrats naar Newcastle'
R. Deelstra | 09-07-2005 19:48:58

Wed 15 gratis op voetbal bij MrBookmaker

ADO Den Haag verliest Tim Krul, de doelman van Oranje onder 17. De jonge sluitpost gaat volgens Engelse bronnen naar Newcastle United.

De Hagenaars hadden verzuimd Krul te contracteren. Hierdoor krijgt ADO niet meer dan de opleidingsvergoeding. Dit zo'n 200.000 duizend euro bedragen.

http://www.voetbalzone.nl
HR
HR

Christiaan
Administrator

Uit: Enschede
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Uploads: 1
Reg.: 24 mei 2000

Sempre Ajacied schreef:

(...)

Niet gered, hij loopt bijna over 1 op 2.

seizoen club wedstrijden doelpunten competitie
1993/94 Lausanne Sports 2 0
1994/95 Echallens FC 16 9
1995/96 Al-Arabi 12 6
1996/97 Yverdon Sports 35 12
1997/98 Lausanne Sports 34 18 Zwitserland degradatie
1998/99 Grasshoppers 13 2 Zwitserland
1998/99 Lugano 11 10
1999/00 Lugano 10 4
1999/00 Grasshoppers 5 2 Zwitserland
2000/01 FC Luzern 19 7 Zwitserland
2000/01 FSV Mainz 05 14 6
2001/02 FSV Mainz 05 28 14
2002/03 Hannover 96 9 0 Bundesliga
2003/04 FC Twente 28 14 Eredivisie
2004/05 FC Twente 32 16 Eredivisie
Totaal 268 120
HR
Dat zou mij ook nog wel lukkig, komop de meeste clubs zijn onder de goudengids divisie niveau.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

Christiaan schreef:

(...)

Dat zou mij ook nog wel lukkig, komop de meeste clubs zijn onder de goudengids divisie niveau.
HR
Dus Grasshoppers, Luzern, Mainz, Hannover, Twente zijn van het niveau-FC Zwolle, -Helmond SPort?
HRHR
HR

TAS
Lid 2de elftal

Reg.: 26 juni 2004

Staat nu ook op VI dat Krul naar Newcastle United gaat. Ongelooflijk, wat stom van ADO dat ze deze jongen niet eerder gecontracteerd hebben. Heb hem op het EK onder 17 zien keepen en vond hem zeker kwaliteiten hebben.
Onvoorstelbaar ook, dat wanneer je je best doet met het opleiden van spelers, je de beste jeugdspelers niet tijdig vast legt. Beter gezegd een blunder ...
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Newcastle legt ADO-doelman Krul (17) vast

10/7/2005 19:40

Tim Krul verhuist van ADO Den Haag naar Newcastle United. De zeventienjarige doelman tekent een contract voor drie jaar en wordt waarschijnlijk derde keeper bij de nummer veertien van het Premiership.
Krul speelde zich in mei in de kijker op het EK voor spelers onder zeventien jaar. Mede dankzij het sterke spel van de jonge keeper bereikte Oranje de finale, waarin Turkije te sterk bleek.

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door Pinto (op 10 juli 2005 20:49:22).]
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

TAS schreef:

Staat nu ook op VI dat Krul naar Newcastle United gaat. Ongelooflijk, wat stom van ADO dat ze deze jongen niet eerder gecontracteerd hebben. Heb hem op het EK onder 17 zien keepen en vond hem zeker kwaliteiten hebben.
Onvoorstelbaar ook, dat wanneer je je best doet met het opleiden van spelers, je de beste jeugdspelers niet tijdig vast legt. Beter gezegd een blunder ...
HR
Ook van Ado is het dom, maar is het voor die jongen zelf ook niet echt slim buiten de euro's om dan
HR
HR

Pinto
Geselecteerd voor Oranje

Van de Haar kiest voor RKC Waalwijk

10/7/2005 21:41

RKC Waalwijk heeft er een nieuwe spits bij. Hans van de Haar (30) komt over van FC Utrecht, waar de concurrentie groot is. De fysiek sterke aanvaller tekent voor twee jaar en sluit maandag aan in het trainingskamp dat RKC in Zeeland heeft opgeslagen.
Van de Haar had nog een doorlopend contract bij FC Utrecht. Komend seizoen lijkt de aanvaller in De Galgenwaard echter weer op de bank te belanden. Trainer Foeke Booy heeft immers spitsen Robin Nelisse en Marc-Antoine Fortun aangetrokken.

Naast RKC, dat eerder net naast Joos Valgaeren en Andr Bergdlmo greep, had ook Heracles Almelo serieuze belangstelling in Van de Haar. Coach Peter Bosz vreesde echter dat de beperkte financile middelen een probleem zouden zijn.

HR

Groninger Pinas op proef bij Cercle Brugge

10/7/2005 21:26

Brian Pinas krijgt de kans een contract te verdienen bij Cercle Brugge. De linksbuiten heeft van FC Groningen, waar hij nog een jaar onder contract staat, toestemming gekregen mee te trainen met de nummer elf van de Belgische Eerste Klasse.
Groningen krijgt zelf Bruno Silva op proef. De Uruguayaan van Danubio (drie interlands) traint vanaf maandag mee. Afhankelijk van de indruk die hij achterlaat zal FC Groningen beslissen hoe lang de 25-jarige rechtsback de kans krijgt zich in de kijker te spelen.

Bron: vi.nlHR

Roda JC krijgt kans op revanche tegen Slovan

10/7/2005 20:47

Roda JC treft in de derde ronde van de Intertoto Cup Slovan Liberec, de tegenstander waarop het vorig jaar strandde. De Tsjechen plaatsten zich voor de dubbele ontmoeting met de Limburgers via Beitar Jerusalem. Slovan won zowel de heenwedstrijd in eigen huis (5-1) als de return in Isral (2-1).
Een jaar geleden begon Roda thuis met een 1-1 gelijkspel. In Liberec verloor het vervolgens met 1-0. Ook nu start Roda thuis (16 juli) en is de return een week later in Tsjechi.

HR

RBC test Argentijnse linksback Zavagno

RBC Roosendaal heeft de komende dagen de Argentijn Luciano Zavagno op proef. De 27-jarige linksback, die ook over een Italiaans paspoort beschikt, kwam de afgelopen jaren uit voor RC Strasbourg, Troyes AC, Derby County, Ancona en Estudiantes. RBC heeft ook al enkele dagen de Franse linksbuiten Mickael Marquet op proef.

De 23-jarige speler van Ajaccio AC deed afgelopen vrijdag mee in het oefenduel met HSC'28. Hij maakte n goal in de 10-0 zege.

Bron: voetbal.nl
HR
[Dit bericht is veranderd door Pinto (op 10 juli 2005 21:54:05).]
HR
HR

ajax tha champion
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Vonlanthen van PSV verhuurt aan NAC. Staat op NOS-TT en vi.nl.
HR
HR

49. Ryan Babel
Legende

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 maart 2001

RBC test Argentijnse linksback Zavagno

RBC Roosendaal heeft de komende dagen de Argentijn Luciano Zavagno op proef. De 27-jarige linksback, die ook over een Italiaans paspoort beschikt, kwam de afgelopen jaren uit voor RC Strasbourg, Troyes AC, Derby County, Ancona en Estudiantes. RBC heeft ook al enkele dagen de Franse linksbuiten Mickael Marquet op proef.

De 23-jarige speler van Ajaccio AC deed afgelopen vrijdag mee in het oefenduel met HSC'28. Hij maakte n goal in de 10-0 zege.

Bron: voetbal.nlHR
Marquet is inmiddels terug naar Frankrijk, hij is afgetest.
Luciano Zavagno is, in tegenstelling tot eerdere berichten, niet op proef bij RBC. De Argentijn is wel bekend bij de Roosendaalse club, maar zal (nog) niet getest worden. Wie er wel op proef komt deze week is een Mexicaanse aanvaller Del Pea.

Rbc gaat een moeilijk jaar tegemoed. Financieel gaat het niet best, een aantal sterke spelers vertrokken, (Aerts, Hesp etc.) dit gaat niet meevallen.

Volgens bronnen in Roosendaal wil Rbc een tweetal jongen Ajacieden huren. Om wie het zou gaan, is voorlopig niet bekend. Emanuelson werd genoemd, maar het is mij niet helemaal duidelijk of Ajax hem (nog) wil verhuren.
HR
HR

Revo Manucharyan
Legende

Uit: Overslag/Tilburg
Reg.: 20 augustus 2002

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 juli 2005 om 15:23:50.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  MSN: coldplay_x@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Volgens bronnen in Roosendaal wil Rbc een tweetal jongen Ajacieden huren. Om wie het zou gaan, is voorlopig niet bekend. Emanuelson werd genoemd, maar het is mij niet helemaal duidelijk of Ajax hem (nog) wil verhuren.HR
Hmmz 2 Ajacieden

Als het om spelers uit de A-selectie zou gaan dan ga je toch denken aan Emanuelson,Obodai,Boukhari,Lindgren.

Ik denk niet dat Boukhari zelf zou willen en vraag me af of Lindgren Blind Lindgren weg zou doen.
Ik ga dus echt hopen dat Rbc ons van Obodai wil verlossen B) .
HR
HR

Kwiet
Talent

Vak: 427
Reg.: 5 juni 2003

Van Hooijdonk - Vonlanthen..

Kan me mindere aanvalskoppels voorstellen bij een club als Nac.. B)
HR
HR

Danny de Ajacied
Vedette

Uit: Hoek van Holland (NL) en Schoten (Bel)
Vak: 424
Reg.: 6 juli 2003

Als Ajax 2 spelers gaat laten verhuren dan kom ik toch wel snel uit bij Emanuelson, Obodai en of De Ridder ... Maar van mij mag alleen die Obodai weg en of verkocht worden die voeg toch niets extra 's toe!
HR
HR

Cosa Nostra
Icoon

Vak: 111
Reg.: 30 juni 2002

Pinto schreef:

Newcastle legt ADO-doelman Krul (17) vastHR
Bizar verhaal! Ik dacht eerst dat het om een grap ging, maar een teamgenoot van 'm (goede vriend van me) bevestigt dit verhaal ook. Toch opmerkelijk, die jongen speelde afgelopen seizoen nog in de B1 en wordt nu derde keeper bij Newcastle. Vind het ten eerste dom van hem, hij had namelijk binnen 2 jaar eerste keeper kunnen worden bij ADO en binnen no-time uit kunnen groeien tot n van de beste keepers in Nederland en zo alsnog een mooie transfer kunnen verdienen. Nu zit hij op z'n (net) 17e in een vreemd land en moet hij het doen met wedstrijdjes op maandag- en dinsdagavonden waar het voetbal meer weg heeft van rugby.
Ten tweede is het natuurlijk een enorme blunder van ADO, maarja... hij stond ook in de B1 afgelopen seizoen, terwijl er in de A1 een clown liep die regelmatig tegenstanders neersloeg.

Money, money, money!
HR
HR

mikey007
Ballenjongen

Uit: Den haag
Reg.: 5 februari 2005

Deze posting is niet nieuw sinds je vorige bezoek Gepost op 11 juli 2005 om 17:35:52.  Profiel  Stuur een email  Stuur een privébericht  Bezoek de homepage  MSN: mikey_jood@hotmail.com  Wijzig deze posting  Quote deze posting in je reactie
HR

Ik ga dus echt hopen dat Rbc ons van Obodai wil verlossen HR
Inderdaad en dan het liefst ipv huren gewoon kopen :B
HR
HR

Danny de Ajacied
Vedette

Uit: Hoek van Holland (NL) en Schoten (Bel)
Vak: 424
Reg.: 6 juli 2003

Feyenoord heeft een Miljoenen aanbod gedaan op Denny Landzaat van AZ! :denk waar halen ze op eens dat geld vandaag ! :denk Ik hoop niet dat die naar rottredam gaat ik heb veel liever dat die naar Ajax komt of zo!

Bron: Sportjournaal kijk effe om 18:55 uur op NED 2

[Dit bericht is veranderd door Danny de Ajacied (op 11 juli 2005 18:43:29).]
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal » Eredivisie geruchten/transfer topic

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,2% dat NEC wint van FC Twente. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!