| Poster | | Topic: Eredivisie geruchten/transfer topic |  |
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Gerucht: Medunjanin naar Feyenoord
Veel sites (waaronder de 'niet-echt-betrouwbare V-bal') wisten vandaag te meldden dat Haris Medunjanin een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Feyenoord.
De jonge talentvolle middenvelder kan in Alkmaar niet op veel speeltijd rekenen. Dit seizoen kreeg de speler maar twee keer de kans om zich te bewijzen in het eerste elftal van AZ. Feyenoord heeft al een langere tijd interesse in Medunjanin en werd daarom al vaker met Feyenoord in verband gebracht.
Mocht AZ er ook met Feyenoord uitkomen betekend dit dat de middenvelder binnenkort een contract tot 2011 bij Feyenoord zal gaan tekenen. Dit zou volgens de sites alleen kunnen gebeuren als AZ erin slaagt Mendes da Silva naar Alkmaar te halen.
Update:
Volgens de laatste geruchten zou Feyenoord een bod hebben uitgebracht van ruim 800.000 euro
http://www.azfanpage.nl
|
|
|
Teaser Internationale topspeler
Uit: amsterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 5363 Reg.: 31 december 2004 | Bieden wij toch 1.5 verkopen we wesley voor 12 en hebben een nieuwe toekomstige 10 en 10.5 over
Een leuke speler oogt wat sloom maar lijkt qua bewegen ook op Zlatan ( en nee ik zeg dus duidelijk niet dat het Zlatan is ........ ) .
|
|
|
AJAXforever International
Uit: Winterswijk Vak: 429 Posts: 1314 Reg.: 28 maart 2002 |
quote: Teaser schreef:
Bieden wij toch 1.5 verkopen we wesley voor 12 en hebben een nieuwe toekomstige 10 en 10.5 over
Een leuke speler oogt wat sloom maar lijkt qua bewegen ook op Zlatan ( en nee ik zeg dus duidelijk niet dat het Zlatan is ........ ) .
We moeten Wesley nu niet gaan verkopen.
|
|
|
real_striker Jeugdspeler
Uit: Pijnacker Vak: 425 Posts: 80 Reg.: 2 januari 2006 | Als hij echt verkocht gaat worden moet je hem overnemen. Wat een uitzonderlijk talent. Ik denk dat hij vergelijkbaar is met sneijder en v/d vaart. Maar ik zeg er wel bij dat dan wel die ervaren middenvelder moet komen die hem veel kan leren. Want alleen van lindenberg leer je denk ik niet zoveel. Ben benieuwd met wie van geel zal komen. Overigens dacht ik dat de prijs wel iets hoger was (vraagprijs 1,8 miljoen) maar ik weet niet meer waar ik dat gelezen had.
|
|
|
GangstaRiB Icoon
Uit: Purmerend Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 6201 Reg.: 8 maart 2001 | Medunjanin? Zelden zo'n luie voetballer gezien. Hij denkt dat ie Maradonna is, maar het is een slappeling. Zijn reputatie is em vooruitgesneld en hij is blijven steken in z'n ontwikkeling.
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Foeke Booy bekeek 18 jarige Ivoriaan
[13/03/2006] Foeke Booy heeft afgelopen zaterdag een bezoek gebracht aan het duel SK Beveren - Westerlo (4-1). De aandacht van de technisch directeur en coach van FC Utrecht ging uit naar de pas 18 jarige Gervinho. De Ivoriaan van Beveren kon terugkijken op een prima wedstrijd en nam ook nog eens een doelpunt voor zijn rekening.
Booy na afloop tegenover Belgische media: "Hij kon me bekoren." De oefenmeester, die in het geruchtencircuit nadrukkelijk wordt genoemd bij PSV om Hiddink op te volgen had geen goed woord over voor de overige spelers. ,,De andere spelers mogen bij ons bij de beloften nog niet meedoen", aldus Booy.
http://www.voetbalplus.nl
|
|
|
LoDoMeSh Internationale topspeler
Uit: Zaandam Vak: 117 Posts: 1620 Reg.: 2 mei 2004 |
quote: GangstaRiB schreef:
Medunjanin? Zelden zo'n luie voetballer gezien. Hij denkt dat ie Maradonna is, maar het is een slappeling. Zijn reputatie is em vooruitgesneld en hij is blijven steken in z'n ontwikkeling.
Toch wel triest dat een gerenomeerde club als Feyenoord(ahum) knielt voor een middelmatige wisselspeler van AZ.
Of AZ wordt overschat of Feyenoord is bezig om te wennen aan de toekomstige positionering(middenmoot).
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Haris is een uitstekende voetballer in balbezit. Dat illustreerde hij gister maar weereens. Een speler met een weergaloze (kap) techniek.
|
|
|
ajaxwintcl Vedette
Vak: - Posts: 1849 Reg.: 30 augustus 2003 | Aborah is vele malen beter dan Mendunjanin die gozer gaat het echt niet maken hoor laat hem maar lekker naar Feyenoord gaan.
|
|
|
Janssen Internationale topspeler
Uit: 013 Vak: 413 Posts: 1763 Reg.: 15 juli 2003 | Of Aborah nu zoveel beter is of meer potentie heeft dan Medunjanin, daar kun je over twisten.
Anyway, zoals het er nu uitziet hebben we volgend jaar met Sneijder, Perez en Sarpong al genoeg goede opties voor de 10-positie. Medunjanin zou dus niet echt een versterking betekenen, hooguit een leuke speler voor in de breedte maar dat was het dan. Trouwens nog maar zeer de vraag of volgend seizoen de nummer 10 terugkeert in de formatie van Blind, hij kan ook met de punt naar achteren blijven spelen. Op dit moment is het eventueel aantrekken van Medunjanin dus helemaal niet aan de orde, lijkt me.
Of de club van E. Koeman echt interesse heeft? Zou mij verbazen aangezien ze daar met Guzman en Hofs ook al twee redelijk goede opties in huis hebben. Verwacht dus niet dat het talent van AZ in de kuip op meer speelminuten kan rekenen dan in Alkmaar. Bovendien ligt de prioriteit voor versterking naar verluidt bij de linksback-positie en bij het aantrekken van een ervaren defensieve middenvelder.
|
|
|
Sempre Ajacied Vedette
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 februari 2003 | ADO loopt Delorge mis door traagheid FIFA
14/3/2006 11:28
Laurent Delorge komt dit seizoen niet in actie voor ADO Den Haag. Door de trage afhandeling van de FIFA keurde de KNVB de overgang af.
Delorge (26) en ADO Den Haag bereikten een akkoord over een meerjarig contract. De middenvelder zou zich per direct melden in het Zuiderpark, maar moet nu tot volgend seizoen wachten op zijn debuut voor ADO.
Tot 10 maart hebben clubs in Nederland de gelegenheid clubloze spelers te contracteren. ADO meende die deadline te hebben gehaald. Maar de FIFA gaf pas na enkele dagen bedenktijd het noodzakelijke transfercertificaat af.
De FIFA wilde niet zonder meer overgaan tot het afgeven van een transfercertificaat, omdat Delorge verdacht wordt van betrokkenheid bij het omkoopschandaal in België.
Het vermeende aannemen van steekpenningen was voor Anderlecht aanleiding de middenvelder half februari te ontslaan. Delorge zou zich in zijn tijd bij Lierse SK hebben laten verleiden tot het aannemen van smeergeld.
http://www.vi.nl
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | FC Twente hoopt op terugkeer Simon Cziommer
[14/03/2006] FC Twente gaat een poging wagen komende zomer Simon Cziommer opnieuw te contracteren. De Duitse middenvelder genoot zijn jeugdopleiding bij de Tukkers en speelde vier seizoenen in de hoofdmatch van FC Twente. Schalke '04 contracteerde in de zomer van 2003 maar dat werd geen succes. Cziommer werd voor anderhalf jaar gehuurd door Twente van Schalke. Momenteel speelt Cziommer op huurbasis voor Roda JC.
Naast FC Twente wil ook Roda JC de speler graag voor meerdere seizoenen vastleggen. Cziommer heeft een aflopend contract bij Schalke '04 en kan zodoende transfervrij de overstap maken. ‘We hebben nog geen contact met Simon gehad, maar we gaan zeker met hem praten’, aldus technisch-directeur Johan Plageman in Twentsche Courant Tubantia.
Bij FC Twente vertrekt overigens komende zomer de 22 jarige Remko Pasveer. De reservedoelman is het zat om achter Sander Boschker als tweede keus te acteren en wil graag aan spelen toekomen. ‘Ik vertrek definitief, of ik teken bij en laat me dan verhuren.’ FC Twente is volgens TC Tubantia al op zoek naar een nieuwe tweede doelman. De 28 jarige Peter van der Vlag (Cambuur) is volgens de krant een van de kandidaten.
|
|
|
Zlajan Idool 'Loedo!' Winnaar Ajax Netwerk Battle 2006
Uit: Hoevelaken Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3015 Reg.: 8 mei 2001 | Vijf spelers Manchester United trainen bij NEC
Uitgegeven: 16 maart 2006 23:22
NIJMEGEN - Vijf spelers van Manchester United hebben donderdag een speciale trainingssessie afgewerkt bij NEC. Dit meldt de club op de website. NEC heeft sinds kort op huurbasis de beschikking over hun ploeggenoot David Jones. Hij bevalt zo goed dat NEC ook dit vijftal wilde bekijken.
Doelman Tom Heaton, middenvelders Lee Martin, Souleymane Mamam en aanvallers Dong Fanghou en Sylvan Blake zijn nu verhuurd aan FC Antwerp.
bron: nu.nl
-------------------------------
Als NEC hier slim gebruik van blijft maken dan kunnen ze nog wel eens heel veel voordeel gaan plukken van deze 'samenwerking'. Dong Fanghou werd altijd bestempeld als een supertalent dus die jongen moet zeker wat kunnen, misschien kunnen ze hem huren komend seizoen. En als je het verslag deze week in VI las van het succes van René Meulensteen met de jeugd van Manchester United, dan kan je makkelijk de conclusie trekken dat NEC in de toekomst nog wel eens leuke, technisch vaardige spelers zou kunnen lenen van United.
|
|
|
|
arte et labore Internationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 1667 Reg.: 9 juli 2003 |
quote: Cziommer terug naar FC Twente
ROTTERDAM - Simon Cziommer keert na de zomer terug bij zijn grote liefde FC Twente. De Duitser heeft inmiddels een principe-akkoord bereikt met de Tukkers. Cziommer tekent in Enschede een twee- of driejarig contract. Op korte termijn wordt de transfer definitief bekrachtigd.
Cziommer is dit seizoen door Schalke 04 uitgeleend aan Roda JC. Ook de Limburgers wilden de middenvelder graag langer aan zich binden, maar Cziommer heeft er nooit een geheim van gemaakt het liefst naar FC Twente te gaan. Bij de ploeg van toekomstig trainer Fred Rutten genoot hij zijn jeugdopleiding en speelde hij al ruim vijf seizoenen in het eerste.
In de zomer van 2003 beproefde Cziommer zijn geluk bij Schalke, maar daar kreeg hij vanwege allerlei omstandigheden nooit echt een kans. Komende zomer loopt zijn contract in Gelsenkirchen af. Ondanks het mislukte avontuur bij Schalke houdt Cziommer de wens ooit door te breken in de Bundesliga.
Aldus het AD, prima versterking voor FC Twente.
|
|
|
Cosa Nostra Idool
Vak: 111 Posts: 5281 Reg.: 30 juni 2002 | Plus Rutten en Eijkelkamp het nieuwe technische duo, misschien dat ze daar eindelijk de jarenlange belofte in gaan lossen.
|
|
|
James Bondscoach Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Hoorde vandaag dat Postma waarschijnlijk terug gaat naar Utreg.
|
|
|
Jood from 010 Talent
Uit: Havenslaven-city Vak: - Posts: 164 Reg.: 24 november 2005 | ADO Den Haag aast op RBC's Sillah
21/3/2006 8 :49
ADO Den Haag ziet wel wat in Ebrima Sillah. De 25-jarige aanvaller van RBC Roosendaal kan bij de Haagse club een driejarig contract tekenen, meldt het Algemeen Dagblad.
Sillah is bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van RBC. In het seizoen 2002/03 kwam hij in vijftien partijen tot twee treffers, deze competitie heeft hij vijf goals gemaakt in hetzelfde aantal duels.
Aan het einde van het seizoen loopt Sillahs contract bij RBC af. Ebou speelde naast de Brabantse club ook nog voor Club Brugge, RC Harelbeke en Rubin Kazan.
Bron: vi.nl
[Dit bericht is veranderd door Jood from 010 (op 21 maart 2006 16:49:58).]
|
|
|
Ricardo Carvalho Lid 2de elftal
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 374 Reg.: 19 maart 2005 |
quote: Jood from 010 schreef:
ADO Den Haag aast op RBC's Sillah
21/3/2006 8 :49
ADO Den Haag ziet wel wat in Ebrima Sillah. De 25-jarige aanvaller van RBC Roosendaal kan bij de Haagse club een driejarig contract tekenen, meldt het Algemeen Dagblad.
Sillah is bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van RBC. In het seizoen 2002/03 kwam hij in vijftien partijen tot twee treffers, deze competitie heeft hij vijf goals gemaakt in hetzelfde aantal duels.
Aan het einde van het seizoen loopt Sillahs contract bij RBC af. Ebou speelde naast de Brabantse club ook nog voor Club Brugge, RC Harelbeke en Rubin Kazan.
Bron: vi.nl
ADO koopt ook om het kopen. Hopelijk degraderen ze zou lekker voor ze zijn, leuk met hun nieuwe stadion in de GGD
|
|
|
Jood from 010 Talent
Uit: Havenslaven-city Vak: - Posts: 164 Reg.: 24 november 2005 |
quote: Ricardo Carvalho schreef:
(...)
ADO koopt ook om het kopen. Hopelijk degraderen ze zou lekker voor ze zijn, leuk met hun nieuwe stadion in de GGD
Hier, nog een voor ado! We moeten nu wel de uitslagen van hen in de gaten gaan houden volgend seizoen Als ze een keer met 3-0 achter staan binnen een kwartier, weet je wel hoe het komt
ADO Den Haag legt Delorge alsnog vast
22/3/2006 10:19
ADO Den Haag heeft Laurent Delorge eindelijk te pakken. De 26-jarige middenvelder speelt vanaf komend seizoen drie jaar voor de nummer zestien van de Eredivisie.
Delorge kwam tot februari uit voor Anderlecht. De Brusselaars ontsloegen hem echter vanwege zijn vermeende betrokkenheid bij het Belgische omkoopschandaal.
ADO had daarom gehoopt de clubloze Belg per direct te kunnen inzetten. Dat mislukte omdat de FIFA te lang nodig had om de speler vrij te geven.
bron: vi.nl
|
|
|
damrak_Amsterdam Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 220 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: Cosa Nostra schreef:
Plus Rutten en Eijkelkamp het nieuwe technische duo, misschien dat ze daar eindelijk de jarenlange belofte in gaan lossen.
Echt ongeloofelijk dat FC Twente Jan v.Staa aan de kant schuift als trainer, hij heeft de ervaring, hij is niet arrogant en de resultaten zijn prima onder hem. Ik denk dat je als FC-Twente-speler jezelf gelukkig prijst met v.Staa als trainer. Voor mij `t zoveelste bewijs van de onkunde en het gebrek aan ECHT voetbalverstand dat bij veel BVO`s en ook bij onze club Ajax heerst...
[Dit bericht is veranderd door damrak_Amsterdam (op 22 maart 2006 11:48:25).]
|
|
|
BeeDeeVee Internationale topspeler
Uit: Thuis Vak: - Posts: 2103 Reg.: 23 november 2004 | Ach, die Van Sta is er eentje van het kaliber Fritz Korbach. Als tussenpaus best leuk, omdat hij spelers goed kan motiveren. Maar wanneer er meer dan dat bij komt kijken, zakt hij consequent door het ijs.
|
|
|
damrak_Amsterdam Veelbelovend talent
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 220 Reg.: 23 mei 2003 |
quote: BeeDeeVee schreef:
Ach, die Van Sta is er eentje van het kaliber Fritz Korbach. Als tussenpaus best leuk, omdat hij spelers goed kan motiveren. Maar wanneer er meer dan dat bij komt kijken, zakt hij consequent door het ijs.
Wat een trieste posting, wat bedoel je zakt hij door het ijs? Dat zou je kijkend naar de resulaten onder hem niet echt zeggen dat hij door het ijs zakt. Wat bedoel je met wanneer er meer bij komt kijken? Moet er nou altijd een `voetbalprofessor` op die stoel zitten die het vanuit tactisch oogpunt beter vindt om zijn beste speler op de bank te zetten? en de spelers te belasten met looplijnen en andere flauwekul? kap ff, dit is een prima trainer waar de spelers blij mee zijn en met hem ook nog goede resultaten halen...Echt triest dat ze z`n man weer zo makkelijk opzij schuiven omdat hij er niet goed genoeg voor zou zijn.
|
|
|
BeeDeeVee Internationale topspeler
Uit: Thuis Vak: - Posts: 2103 Reg.: 23 november 2004 | Van Staa is in het verleden bij zowel Heracles als Go Ahead Eagles niet in staat geweest echte prestaties neer te zetten en is slechts op basis van zijn goede babbel bij Twente terecht gekomen. Dat hij nu door een stukje karakter en een makkelijke babbel daar op dit moment resultaten haalt, is knap, maar dat zegt helemaal niets over zijn werkelijke kwaliteiten als trainer. Het is daarom ook niet voor niets dat ik hem vergelijk met Fritz Korbach, die ook werkelijk helemaal niets van het spelletje begreep, maar op korte termijn wel altijd resultaten boekte.
ps.
Hoe kom jij bij het woord triest? Beetje jammer.
|
|
|
James Bondscoach Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Dorus de Vries mag weg bij Ado. Iemand die mij dit kan uitleggen? Ik dacht dat het wel een talentvolle keeper was?
|
|
|
Ajaxbrabo Bankzitter
Vak: - Posts: 564 Reg.: 4 november 2004 |
quote: James Bondscoach schreef:
Dorus de Vries mag weg bij Ado. Iemand die mij dit kan uitleggen? Ik dacht dat het wel een talentvolle keeper was?
Ik weet niet of je wel eens wedstrijden van de matjes hebt gezien?Dan weet je gelijk waarom hij mag verkassen! 
|
|
|