| Poster | | Topic: Eredivisie geruchten/transfer topic |  |
|
Prof. R. Abramovich Idool
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3748 Reg.: 25 april 2003 | Maaskant praat vandaag met RBC
In het blad BN/De Stem staat het bericht dat Robert Maaskant vandaag aan het onderhandelen is met RBC Roosendaal. De trainer stond in het verleden twee keer eerder aan het roer bij de rode-lantaarndrager. Maaskant ontkende in een eerder stadium dat hij de vacature van Roks over wilde nemen, maar daar is inmiddels al verandering in gekomen.
"Het is een enorme uitdaging," zei de coach gisteren al. "Ik ga in elk geval praten. Want ik mis het enorm dat ik niet meer op het veld sta. Ik moet er wel goed over nadenken en wil ook weten hoe de club er nu precies voor staat.
"Pollemans zei dat ik eigenlijk niet zoveel te verliezen heb. Ik ben daar nog wat sceptischer over, maar wil wel dolgraag weer op het veld staan. Want ze hebben me bij Willem II niet alleen mijn werk afgenomen, maar ook mijn hobby. Dat zit me dwars.“
"Ja, ik weet dat er nog meerdere kandidaten zijn, maar het lijkt me dat ik eerste keus ben. Het is natuurlijk ook RBC. Dat is voor mij toch wat anders dan als bijvoorbeeld Heracles onderaan had gestaan met vier punten en mij als trainer wilde hebben. Ik ben bij RBC toch heel succesvol geweest."
Bron: http://www.voetbalzone.nl
Maaskant denkt, een derde keer in een korte tijd bij de zelfde club aan de slag gaan kan best. Gaat de goede kant op met zijn carriere.
Maar ja, ook weer een trainer die altijd van een baan verzekerd is.
|
|
|
Sir Theelepel Lid 2de elftal
Vak: - Posts: 446 Reg.: 12 juli 2003 | Vitesse haalt spits Junker uit Denemarken
4/1/2006 10:22
In Denemarken heeft Vitesse de beoogde opvolger van Matthew Amoah gevonden. De Arnhemse club weekte Mads Junker los bij FC Nordsjælland, waar hij er het laatste half jaar flink op los scoorde.
Na een medische keuring tekent Junker in Arnhem een contract tot medio 2010. Vitesse moet zeker twee miljoen euro neerleggen voor de 24-jarige spits, die sinds zijn komst in 2004 bij Nordsjælland van zich deed spreken. Het laatste half jaar maakte hij vijftien doelpunten in twintig wedstrijden.
Junker moet de opvolger worden van Amoah. De Ghanese clubtopscorer van Vitesse staat vanaf 1 januari onder contract bij Borussia Dortmund, dat een afkoopsom van 700.000 euro overmaakte naar Arnhem.
|
|
|
Stefano Ruiz Vedette
Uit: Eemnes Vak: - Posts: 2412 Reg.: 28 oktober 2003 | RBC gaat weer in zee met Robert Maaskant
4/1/2006 14:36
RBC Roosendaal heeft Robert Maaskant gestrikt als nieuwe coach. De bij Willem II ontslagen trainer begint voor de derde keer bij RBC. Maaskant moet doen waar zijn voorganger Dolf Roks niet in slaagde: punten pakken en directe degradatie ontlopen.
De 36-jarige Schiedammer tekende voor anderhalf seizoen in Brabant. In zijn eerste periode bij RBC promoveerde hij zowel in 2000 als in 2002 via de nacompetitie naar de Eredivisie. In het tussenliggende jaar degradeerde hij.
Maaskant maakte vervolgens een kort uitstapje naar Go Ahead Eagles maar keerde in februari 2003 weer terug op het oude nest. In de zomer van 2004 vertrok Maaskant naar Willem II, waar hij het in de competitie niet goed deed, maar wel via de bekerfinale Europees voetbal afdwong. Eind november moest hij echter plaatsmaken in Tilburg wegens teleurstellende resultaten.
RBC staat na achttien wedstrijden met een troosteloze score van vier punten onderaan in de Eredivisie. Willem II staat met negen punten uit zeventien duels nog het dichtste in de buurt.
Maaskant loopt het risico dat zijn geschonden imago verdere schade oploopt als RBC degradeert. De wil om snel weer aan de slag te gaan, won het van de angst voor gezichtsverlies.
Jurriaan van Poelje en Eric Hellemons worden zijn assistenten, Rob Meppelink hervat zijn oude functie van manager voetbalzaken.
Wat iedereen al vermoedde is nu definitief: Maaskant naar RBC, kijken of ie meer dan 4 punten kan halen 
|
|
|
Madness International
Vak: 125 Posts: 1442 Reg.: 19 maart 2003 | SC Heereenveen heeft een vervanger op het oog voor de naar Ajax vertrokken Klaas-Jan Huntelaar. Het gaat om de 24-jarige Afonso Alves, uitkomend voor het Zweedse Malmö FF. De Braziliaan zou zelf open te staan voor een vertrek naar de Nederlandse competitie, aldus zijn zaakwaarnemer.
Het afgelopen seizoen kwam de spits van de nummer vijf in Zweden 14 keer tot scoren in 24 gespeelde duels. Naar verluidt hebben de Friezen zo’n 1,3 miljoen euro over voor Afonso Alves, zo zegt het Zweedse dagblad Expressen.
stond toch ook ooit in de balangstelling van ons aller Ajax als ik me niet vergis ???
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3748 Reg.: 25 april 2003 | Maaskant blaast transfer af
RBC ziet toch af van het aantrekken van Charlie van den Ouweland. De middenvelder van Roda JC en de Roosendaalse club waren het nagenoeg eens over een contract maar trainer Maaskant ziet het niet in hem zitten.
Van den Ouweland, die drie seizoenen voor FC Den Bosch uitkwam en nu aan zijn eerste seizoen bij Roda JC bezig is, was vrijwel rond met RBC. Door de nieuwe trainer zien de Roosendaalers uiteindelijk toch af van de 24-jarige speler.
Karim Touzani, verdediger van FC Twente, staat wel in de belangstelling van RBC volgens het Algemeen Dagblad. Touzani speelde dit seizoen nog geen enkele wedstrijd in de hoofdmacht van de club uit Enschede
Bron: http://www.voetbalprimeur.nl
|
|
|
Ares Icoon
Uit: Rosmalen Vak: - Posts: 6013 Reg.: 14 maart 2002 | Mooi, Van den Ouweland verdient een mooiere club... Ik snap niet waarom RBC hem niet haalt. Net of het middenveld van RBC zo geweldig is .
|
|
|
Jose Emilio Amavisca Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11728 Reg.: 1 oktober 2002 | Nieuwe spits voor Heerenveen
SC Heerenveen heeft een nieuwe spits aan de selectie toegevoegd. Age Hains Boersma tekende maandag voor twee seizoenen bij de Friese voetbaltrots. De 23-jarige aanvaller is op dit moment topscorer van hoofdklasser VV Sneek. De geboren Fries voegt zich op 1 maart bij de selectie van trainer Gertjan Verbeek.
Boersma stond in de belangstelling van diverse andere betaald-voetbalclubs. Naar verluidt was de aanvaller zelfs bijna rond met FC Groningen, de aartsrivaal van Heerenveen.
Bron: NOS Teletekst
Een hele goedkope vervanger voor Huntelaar. Neem aan dat er vast nog wel iemand wordt gehaald. Of zal Heerenveen weer voor heel weinig geld een goede spits hebben gehaald.
|
|
|
El Martino Internationale topspeler Derde in Ajax Quiz 2003/2004
Vak: 122 Posts: 1572 Reg.: 21 augustus 2003 | (NOS-TT)
Henk Vos (37) maakt als amateur zijn rentree bij RBC Roosendaal.
Coach Robert Maaskant hoopt dat de 37-jarige spits als pinch-hitter en motivator nog van waarde kan zijn voor zijn selectie.
Vos,die ruim twee jaar geleden RBC voor NAC Breda verruilde, kwam dit seizoen op amateurbasis uit voor KRC Mechelen.

|
|
|
Die Lange Regelmatige invaller
Uit: Hoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 712 Reg.: 8 december 2004 | Tja, onder het motto "baat het niet, dan schaadt het niet". Alhoewel bij Vos nog wel eens de stoppen doorslaan en dus RBC op die manier zou kunnen benadelen.
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3748 Reg.: 25 april 2003 | RKC wil Danny Mathijssen huren van AZ
WAALWIJK, 11 januari 2006 10:34 - Danny Mathijssen maakt wellicht het seizoen af bij RKC Waalwijk. De Brabanders willen de 22-jarige middenvelder op huurbasis overnemen van AZ.
Matthijssen kreeg door blessureleed nog amper speeltijd in Alkmaar. Ook Sparta, RBC, Willem II en NAC hebben belangstelling voor Mathijsen, maar RKC staat vooraan in de rij.
Bron: http://www.voetbalonline.nl
|
|
|
Jeroen- Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2119 Reg.: 1 februari 2004 | Benieuwd hoe Vos ontvangen wordt bij RBC. Aantal seizoenen terug was hij het boegbeeld van de club en stond zijn beeltenis op de gedrukte seizoenkaarten. Luttele dagen later vertrok hij naar aartsrivaal NAC, wat hem niet in dank werd afgenomen. Het zal op een paar uitbranders van wat emotionele supporters uitlopen, want bij RBC is alle hulp welkom momenteel.
|
|
|
49. Ryan Babel Legende
Uit: Hulst Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 8608 Reg.: 19 maart 2001 | Vos en Touzani zijn geen verzwakkingen. Rudge is trouwens behoorlijk pissed omdat Rbc op het laatste moment besloot voor Touzani te kiezen.
De reacties over de komst van Vos zijn erg verschillend. Sommigen zien hem als een icoon, misschien wel de redder van dit Rbc, anderen nemen het hem nog steeds kwalijk dat hij naar Breda vertrok.
Wordt een interessante tweede seizoenshelft, met vanavond Willem 2-Heracles en Nac-Rkc Waalwijk.
|
|
|
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11728 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: 49. Ryan Babel schreef:
Vos en Touzani zijn geen verzwakkingen. Rudge is trouwens behoorlijk pissed omdat Rbc op het laatste moment besloot voor Touzani te kiezen.
De reacties over de komst van Vos zijn erg verschillend. Sommigen zien hem als een icoon, misschien wel de redder van dit Rbc, anderen nemen het hem nog steeds kwalijk dat hij naar Breda vertrok.
Wordt een interessante tweede seizoenshelft, met vanavond Willem 2-Heracles en Nac-Rkc Waalwijk.
Stond vanmorgen een groot stuk in de Telegraaf over de broedermoord in Brabant. Vooral ook dat het zo ongelooflijk is dat RKC over de laatste 5 seizoenen gemiddel meer punten heeft behaald dan WillemII en NAC. Dit terwijl NAC en WillemII een dubbele stadioncapaciteit hebben in vergelijking met RKC. Ook de begroting van beide is veel hoger dan die van RKC. Toch slaagt RKC er elk jaar weer in het veel beter te doen en niet alleen op het veld. De directeur van WillemII sprak ook zijn bewondering uit voor de werkwijze van RKC. Tel daarbij nog de wraak die Maaskant maar al te graag wil nemen op Willem II. Het wordt dus inderdaad nog een zeer interessant tweede gedeelte van de competitie voor de Brabantse clubs.
Eerlijk gezegd lijkt het mij toch sterk dat Vos het verschil nog kan maken bij RBC. Touzani kan dat zeker.
Voor de geinteresseerde hierbij het stuk uit de Telegraaf:
RKC ZET DE VERHOUDINGEN IN BRABANT OP ZIJN KOP
WAALWIJK, woensdag
Op de plattegrond van Noord-Brabant is Waalwijk maar een onopvallende vlek in vergelijking met steden als Breda en Tilburg, maar in voetballand liggen de verhoudingen momenteel anders. Terwijl NAC en Willem II een dramatische eerste seizoenshelft achter de rug hebben en hun trainers al opzijschoven, ontpopte het kleine RKC Waalwijk zich tot één van de revelaties in de eredivisie. „Om eerlijk te zijn: ik kijk wel eens met jaloezie naar RKC. Het is heel knap wat ze doen”, verzucht de geplaagde Willem II-voorzitter Jan Vullings.
De huidige klassering van RKC is geen incident. Over de afgelopen vijf seizoenen boekten de Waalwijkers een gemiddelde puntenoogst van 48,4 per jaar en hielden daarmee NAC (47,2) en Willem II (46) achter zich.
Een mirakel als je bedenkt dat het achterland beperkt is, de stadioncapaciteit van beide concurrenten twee keer zo groot is als die van RKC, terwijl ook de begroting van het voormalige lelijke eendje van de eredivisie met acht miljoen euro nog flink achterblijft bij die van Willem II (12 miljoen) en NAC (11,5 miljoen).
„Misschien bestaat het ’Wonder van Waalwijk’ toch echt”, lacht RKC-directeur Henry van der Vegt, „Het is in ieder geval zo dat wij als kleine club een grote saamhorigheid en heel korte lijnen kennen, waardoor wij snel op veranderende situaties kunnen inspelen.”
„Niemand had aan het begin van het seizoen gedacht dat we na zeventien wedstrijden op de vijfde plaats zouden staan. Volgens de analytici zou RKC in aanmerking komen voor een plaats in de nacompetitie”, herinnert trainer Adrie Koster zich.
„RKC is een heel creatieve club. Ondanks het feit dat er elk jaar veel spelers vertrekken, slaagt de leiding er altijd in een heel behoorlijk elftal neer te zetten. Nu moeten we ernaar streven dat er niet te veel contracten in één jaar aflopen. Het grootste deel van het basiselftal ligt inmiddels voor een langere tijd vast.”
De rust in Waalwijk staat in schril contrast met de rumoerige situatie in Breda en de zelfs paniekerige sfeer in Tilburg, al bezweert Vullings dat de ommekeer bij de nummer voorlaatst is ingezet. „In de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Triborgh, die we met 7-0 wonnen, kon je al zien dat we de lijn omhoog hebben ingezet”, meent de preses. „Met de nieuwelingen Mathieu Assou-Ekotto, José Valencia en Tristan Peersman erbij moet het beter gaan. Er is nu ook meer discipline in de ploeg. Een paar ’ettertjes’ zijn doorgeprikt”, verwijst de voorzitter naar Kees Zwamborns beslissing om Iwan Redan en Kevin Bobson uit de selectie te verwijderen.
Hoezeer Willem II momenteel zwalkt, blijkt uit de tegenstrijdige verklaringen die na het ontslag van trainer Robert Maaskant werden gedaan. Volgens Vullings nam technisch directeur Zwamborn het roer over, omdat de club geen geld had om een nieuwe trainer aan te stellen. Zwamborn zelf verklaarde dat hij Maaskant opvolgde, omdat de club in de zoektocht naar een nieuwe trainer niemand vond die Willem II weer op de rails zou kunnen krijgen. „Daarom kwam het bestuur bij mij. Ik stond niet te springen om als trainer aan de slag te gaan, maar wilde ook niet voor mijn verantwoordelijkheid weglopen. Ik denk de boel wel weer aan de praat te krijgen.”
In de aanloop naar de confrontatie met Heracles Almelo van vanavond belegde Willem II de afgelopen dagen een heus trainingskamp in Oisterwijk. Wie daar het slappe trainingswerk van de Tilburgers zag, vraagt zich af waarop het positivisme van Vullings en Zwamborn eigenlijk is gebaseerd. Bij de simpelste pass en trapoefeningen schoten de ballen alle kanten op, wat nog maar eens onderstreepte dat het zelfvertrouwen bij de spelers ver te zoeken is. De interim-trainer stond erbij en keek ernaar.
Het is in Tilburg een publiek geheim dat de spelers het totaal niet in de nieuwe man zien zitten. Dat zij dat niet openlijk durven aan te geven, komt door het feit dat Zwamborn twee petten op heeft. Als technisch directeur heeft hij een belangrijke stem in de sportieve toekomst van de spelers.
Een explosieve situatie met het RBC van de wraakzuchtige Maaskant op maar vijf punten achterstand. Wat dat betreft heeft NAC betere vooruitzichten op een goede tweede seizoenshelft. De Bredase middenmoter heeft meer dan voldoende kwaliteit in de ploeg en probeert met de nieuwe trainer Cees Lok, die bij NEC bekendstond om zijn goede organisatie, meer rendement uit de groep te halen.
Lok: „Mijn eerste taak is om de spelers zo veel mogelijk vastigheid te geven. Dan ben ik ervan overtuigd dat de aanwezige individuele kwaliteit, die hier zeker aanwezig is, naar boven zal komen.” Vanavond kan Lok met NAC de toon zetten voor de tweede seizoenshelft. In eigen stadion, uitgerekend tegen RKC.
[Dit bericht is veranderd door Jose Emilio Amavisca (op 11 januari 2006 15:05:32).]
|
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Interesse in Samaras bevestigd!
11/01 Teammanager Joop Heida van Heerenveen bevestigt dat Arsenal belagstelling heeft voor Georgios Samaras. Maar er zijn meer kapers op de kust.
De club uit Londen zou 5,7 miljoen euro over hebben voor de Griekse aanvaller. Joop Heida bevestigt de belangstelling. ,,Maar Arsenal is niet de enige club met belangstelling'', zegt Heida tegen BBC Sport. ,,En hij gaat in ieder geval niet in januari.'' Mocht Samaras vertrekken, dan is dat pas aan het einde van dit seizoen. ,,Deze zomer kijken we verder'', bevestigt Heida.
Over het bedrag van 5,7 miljoen euro zegt Heida: ,,Iedereen is te koop, maar dat bedrag is niet genoeg voor Samaras. Er is nog niet echt een bod binnen, maar scouts hebben hem verschillende keren bekeken.'' Ook de vader van Georgios Samaras zegt (tegen Sky Sports) dat er nog geen officieel contact is geweest: ,,We kunnen niets zeggen voordat er een bod is gedaan. Er zijn veel scouts die naar de wedstrijden van Heerenveen komen. Ik denk niet dat Georgios de club nu verlaat. Misschien in de zomer.''
|
|
|
devil1986 International
Posts: 1421 Reg.: 22 december 2002 | En terecht. Samaras is in mijn ogen een topper, iemand die groter kan worden dan Huntelaar. Alleen hij is nog erg wisselvallig, en dat is dan weer de andere mindere kant van deze topper. Hij moet constanter worden. De interesse van Arsenal (en ook de eerdere interesse al een tijd terug) kijk ik helemaal niet van op.
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 |
quote: devil1986 schreef:
En terecht. Samaras is in mijn ogen een topper, iemand die groter kan worden dan Huntelaar. Alleen hij is nog erg wisselvallig, en dat is dan weer de andere mindere kant van deze topper. Hij moet constanter worden. De interesse van Arsenal (en ook de eerdere interesse al een tijd terug) kijk ik helemaal niet van op.
Hij heeft gewoon hele andere kwaliteiten dan Huntelaar. Goede speler, dat zeker. Maar laat hem eerst nog maar een jaar basis spelen bij Heerenveen.
|
|
|
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11728 Reg.: 1 oktober 2002 | RBC grijpt alsnog naast Touzani
RBC heeft op het laatste moment bot gevangen bij Karim Touzani. De verdediger van FC Twente leek nagenoeg rond met de Roosendalers, maar blies de transfer vandaag alsnog af. Hij schermt met belangstelling van andere clubs.
FC Twente en RBC bereikten in een eerder stadium reeds een akkoord. Het wachten was op het ja-woord van de centrale verdediger. Touzani voerde vandaag een gesprek met trainer Robert Maaskant en besloot daarna niet in te gaan op de aanbieding van RBC. Naar eigen zeggen wil hij wachten op aanbiedingen van andere clubs.
RBC is de grote verliezer in het verhaal. De Roosendalers hadden ook Humphrey Rudge nagenoeg binnen, maar gaven de voorkeur aan Touzani. Dat viel niet in goede aarde bij Rudge. Het is dan ook de vraag of de verdediger van het Schotse Hibernian alsnog bereid is een akkoord te sluiten met de in noodverkerende ploeg van trainer Robert Maaskant.
http://www.voetbalfanz.nl
Toch geen Touzani voor RBC. Had toch een goede aanwinst geweest. Nu mag RBC nog een half jaar aankloten met Fortes en Molenaar.
|
|
|
devil1986 International
quote: Golden A.F.C.A. schreef:
(...)
Hij heeft gewoon hele andere kwaliteiten dan Huntelaar. Goede speler, dat zeker. Maar laat hem eerst nog maar een jaar basis spelen bij Heerenveen.
Daar ben ik het wel mee eens. De wisselvalligheid moet weggewerkt worden, wil hij echt een kans maken op een topclub. Maar ik vind hem serieus veel weghebben van Ibrahimovic.
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | vertrekken is inmiddels zeker. Wanneer dat gebeurt, is nog niet helemaal duidelijk maar lang zal het niet duren. ,,Als het morgen niet gebeurt en volgende week evenmin, dan maak ik het seizoen af bij Heerenveen. Ik kan daar niks van zeggen, ik kan niet in de toekomst kijken'', zegt Samaras. ,,Als er voor 1 februari een goede club komt, is er de kans dat ik wegga. Dat is onzeker, maar zeker weet ik wel dat ik na dit seizoen vertrek bij Heerenveen en ook uit Nederland. Ik ben hier nu vijf jaar, ik heb genoeg geleerd. Het wordt tijd om het een niveau hoger te proberen.''
Stukje van abelenstra.com
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3748 Reg.: 25 april 2003 | Molhoek trekt naar AZ
AZ en RKC hebben een akkoord bereikt over de overgang van Rogier Molhoek, zo valt te lezen op de officiële website van de Alkmaarders. De 24-jarige middenvelder heeft zich voor 4,5 jaar aan de Alkmaarse club gebonden. Molhoek had nog een contract tot de zomer van 2007 bij de Waalwijkers.
De middenvelder is uiterst tevreden met de overgang naar de kaasstad. "Ik ben er uiteraard heel erg blij mee, het is toch een goede stap hoger. Het zal zeker wennen worden in het begin, er lopen hier in Alkmaar veel internationals rond dus het zal wel even flink buffelen worden op de training.
Over de hoogte van de transfersom doet AZ geen mededelingen. De in Oud-Beijerland geboren Molhoek begon zijn professionele loopbaan in 1999 bij Dordrecht ’90 en verkaste twee seizoenen later naar RKC. Molhoek speelde 83 wedstrijden voor de Waalwijkse ploeg en wist zes keer te scoren
http://www.voetbalzone.nl
|
|
|
Uit: Amsterdam Vak: 428 Posts: 3748 Reg.: 25 april 2003 | 'Bechan trekt naar Xanthi'
Kiran Bechan zet zijn carriere voort in Griekenland. De aanvaller van FC Groningen is volgens De Telegraaf dichtbij een akkoord met Xanthi.
Vandaag reist de speler van FC Groningen met zijn zaakwaarnemer af naar het land om de zaak rond te krijgen. Vanwege verschillende blessures kwam de 23-jarige Amsterdammer maar weinig aan spelen toe in het noorden.
Bron:http://www.voetbalzone.nl
Ex-Ajacied Bechan. Jammer dat hij daar gaat voetballen. Dan is hij totaal uit beeld. Horen we dus nooit meer iets van.
|
|
|
phar Lid 2de elftal
quote: Prof. R. Abramovich schreef:
'Bechan trekt naar Xanthi'
Kiran Bechan zet zijn carriere voort in Griekenland. De aanvaller van FC Groningen is volgens De Telegraaf dichtbij een akkoord met Xanthi.
Vandaag reist de speler van FC Groningen met zijn zaakwaarnemer af naar het land om de zaak rond te krijgen. Vanwege verschillende blessures kwam de 23-jarige Amsterdammer maar weinig aan spelen toe in het noorden.
Bron:http://www.voetbalzone.nl
Ex-Ajacied Bechan. Jammer dat hij daar gaat voetballen. Dan is hij totaal uit beeld. Horen we dus nooit meer iets van.
In Groningen zit'ie ook op een dood spoor. Hij heeft wel eens iets leuks laten zien, maar te weinig. En is verder ook veel geblesseerd geweest, al met al heeft'ie weinig geluk gehad. En op zijn positie speelt Danny Buijs, en da's een vechtertje. Dat soort jongens krijg je altijd verrekte moeilijk uit de basis.
|
|
|
Golden A.F.C.A. Icoon
Uit: Noord-Holland Noord Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 9628 Reg.: 20 juli 2001 | Feyenoord Krant: Roda JC aast op Saidi
Gepost op 17-01-2006 11:37 door Gino Ninaber
Roda Jc heeft bij Feyenoord kenbaar gemaakt interesse te hebben in Karim Saidi, zo meldt de Feyenoord Krant vandaag. Tot een concreet bod van Roda Jc kwam het overigens tot dusver nog niet.
Feyenoord staat zoals bekend wel open voor een transfer van de Tunesisch international.
Momenteel is de verdediger geblesseerd, en mist zodoende de Afrika Cup.
|
|
|
7-Rosales-7 International
Uit: Amstelveen Vak: 428 Posts: 1878 Reg.: 25 september 2005 | Roda JC ziet af van Feyenoorder Saidi
17/1/2006 14:37
Karim Saidi stond op de nominatie de defensie van Roda JC te versterken. Maar de Limburgers zien af van het aantrekken van de Tunesiër.
Zeker na de komst van Ron Vlaar is Saidi veroordeeld tot een bijrol bij Feyenoord. De Rotterdamse club wilde daarom meewerken aan een transfer. Maar Roda JC, dat vooral op zoek is naar een tijdelijke oplossing, is (voorlopig) afgehaakt.
Feyenoord geeft de voorkeur aan een verkoop, terwijl Roda JC zich richtte op het tijdelijk overnemen van Saidi. De Tunesiër kampt bovendien met een hamstringblessure, waarvan de ernst nog niet helemaal duidelijk is.
|
|
|
KevinAFCA Idool
Uit: Herwen Vak: 126 Posts: 3655 Reg.: 10 maart 2001 | Lazovic naar ADO Den Haag'
ADO Den Haag en Bayer Leverkusen hebben een akkoord bereikt over een verhuur van Lazovic. De jonge Serviër staat nog onder contract bij Feyenoord, maar mocht begin dit seizoen naar Duitsland om daar speelminuten te maken. Omdat hij daar ook op de reservebank is beland, mochten de Oosterburen hem doorverhuren.
De overstap is nog niet helemaal rond ondanks dat Feyenoord haar goedkeuring heeft gegegeven. Maar de verhurende partij wil langer wachten om te kijken of een eventuele andere club zich aandient voor de aanvaller. Maar volgens de Feyenoord Krant is de kans groot dat hij aan het einde van de maand naar Den Haag vertrekt.
Aan het begin van dit seizoen was de club van trainer Frans Adelaar ook al zeer geinteresseerd in Lazovic. Hij werd destijds verhuurd aan Leverkusen, maar dit was niet zijn voorkeur. Nu lijkt het er op dat Lazovic alsnog voor ADO Den Haag uit gaat komen.
voetbalzone.nl
De miljoenen aankoop en en dus topaankoop toentertijd van Feyenoord gaat lekker ballen in Den Haag. Wat een scouting heeft feyenoord toch om jarloers op te zijn!
[Dit bericht is veranderd door KevinAFCA (op 17 januari 2006 15:07:34).]
|
|
|