Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie en eerste divisie
Eredivisie geruchten/transfer topic
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 21 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 21 »

Poster
Topic: Eredivisie geruchten/transfer topic 
El Martino
Internationale topspeler
Derde in Ajax Quiz 2003/2004

Vak: 122
Reg.: 21 augustus 2003
Gepost op 11 juli 2005 om 23:26:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

(voetbal.nl)

Van der Schaaf terug bij Vitesse

Remco van der Schaaf keert terug naar Vitesse. De 26-jarige middenvelder van PSV tekende voor drie jaar bij de Arnhemmers, waar hij zijn profcarrière in 1997 begon. Vitesse, dat maandagavond een 9-0 oefenzege boekte op de amateurs van Opheusden, wilde geen mededelingen doen over de hoogte van de transfersom.

Van der Schaaf verhuisde in 2002 van Vitesse naar PSV. In Eindhoven kwam hij echter nooit helemaal uit de verf. Hij speelde 39 competitieduels in het rood-witte shirt.
 Help mods!
Pool: 254e, Ajax - NEC 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 52e / 279e / 50eOpstelling: 4-3-3
49. Ryan Babel
Legende

Uit: Hulst
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 19 maart 2001
Gepost op 13 juli 2005 om 17:12:56.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

RBC HOOPT VANMIDDAG MARCELINO VAST TE LEGGEN

Naar verwachting zal de Portugees Edgar Marcelino vandaag in Nederland arriveren en als het aan manager voetbalzaken Rob Meppelink ligt, wordt de aanvaller ook direct vastgelegd. Ondanks de vele Portugese kapers op de kust hoopt RBC het talent van Sporting Lissabon één jaar te kunnen huren. De speler zelf zou ook liever voor de Roosendaalse club uitkomen dan voor een Portugese. Marcelino is zowel links als rechts voorin inzetbaar.

Bron: rbcroosendaal.nl en de Telegraaf.

[Dit bericht is veranderd door 49. Ryan Babel (op 13 juli 2005 17:14:13).]
 Help mods!
Pool: 296e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.314,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
El Martino
Internationale topspeler
Derde in Ajax Quiz 2003/2004

Reg.: 21 augustus 2003
Gepost op 15 juli 2005 om 19:27:17.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[vi.nl]

Sjaak Polak naar Sparta, Thomas Rzasa naar ADO

15/7/2005 19:13
Promovendus Sparta Rotterdam heeft zich vrijdag versterkt met Sjaak Polak. De 29-jarige linkerverdediger keert daarmee terug in de Maasstad, waar hij eerder uitkwam voor Excelsior. Ook met ADO Den Haag kwam Sparta al tot een akkoord.
Na zijn periode bij de stadgenoot (in de eerste divisie) maakte Polak wel de nodige omzwervingen. Hij vertrok in 2001 in naar FC Twente, om twee jaar geleden aan te schuiven bij ADO in zijn geboortestad Den Haag. Polak, die voor drie jaar op het Kasteel tekende, moet overigens nog wel medisch worden gekeurd.

ADO Den Haag slaagde er razendsnel in om een opvolger te vinden voor Polak: de transfervrije Thomas Rzasa tekende voor één jaar in het Zuiderpark.

Voor de Pool, die eerder uitkwam voor Feyenoord, komt daarmee een einde aan een vervelende periode. Hij meldde zich begin vorige week bij SC Heerenveen, omdat hij er vanuit ging dat hij afgelopen seizoen een contractverlenging van een jaar bij die club had verdiend. Hij had daarvoor aan het einde van afgelopen seizoen echter zelf de optie moeten lichten.

-------

NEC bereikt akkoord met Jonas Olsson

15/7/2005 18:27
NEC heeft overeenstemming bereikt met verdediger Jonas Olsson over een verbintenis bij de Nijmeegse club, meldt Omroep Gelderland. De 22-jarige Zweed was deze week op proef in De Goffert en maakte dermate veel indruk dat de club van trainer Cees Lok meteen tot actie overging.
De lange verdediger (1 meter 95) is het best op zijn plaats in het centrum van de verdediging, maar kan ook defenisief op middenveld uit de voeten.

De overgang van Olsson is overigens nog niet helemaal in kannen en kruiken, want een akkoord met Landskrona BoIS, de huidige club van de verdediger, is er nog niet. Naar verluidt moeten de Nijmegenaren acht ton voor Olssen op tafel leggen. Een akkoord tussen beide clubs wordt overigens snel verwacht.
 Help mods!
Pool: 254e, Ajax - NEC 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 52e / 279e / 50eOpstelling: 4-3-3
49. Ryan Babel
Legende

Gepost op 19 juli 2005 om 14:26:51.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tim's Dream Comes True:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~687512,00.html
 Help mods!
49. Ryan Babel
Legende

Gepost op 23 juli 2005 om 21:38:49.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

RBC gaat tot het uiterste om Ali Elkhattabi te halen. De Roosendaalse club heeft daarbij momenteel echter concurrentie van ADO Den Haag en inmiddels een - niet nader genoemde - Engelse club. Woensdagavond laat stokten de onderhandelingen tussen RBC en Elkhattabi. In Roosendaal wordt er vanuit gegaan dat deze na het weekend weer zullen worden hervat.
Elkhattabi, tot 2006 bij AZ onder contract, toonde zich afgelopen seizoen ontevreden over zijn invalbeurten. Hij kreeg inmiddels te verstaan dat hij transfervrij weg mag uit Alkmaar. Eerder al deden NAC en Groningen serieuze pogingen hem in te lijven. Maar beide club schrokken van de salariseisen van de veelscorende spits. Dat zou inmiddels niet meer aan de orde zijn, omdat AZ bereid is een deel van het salaris van Elkhattabi op te hoesten.

Ali Elkhattabi staat bekend om zijn techniek, zijn scorend vermogen en ook zijn vliegangst. Elkhattabi is een multifunctionele speler. Hij kan als centrumspits, als rechtsbuiten en als schaduwspits uit de voeten.

Bron: Bn/DeStem
 Help mods!
mzo
Idool

Uit: Den Haag
Reg.: 20 augustus 2000
Gepost op 26 juli 2005 om 21:19:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
49. Ryan Babel schreef:

RBC gaat tot het uiterste om Ali Elkhattabi te halen. De Roosendaalse club heeft daarbij momenteel echter concurrentie van ADO Den Haag en inmiddels een - niet nader genoemde - Engelse club. Woensdagavond laat stokten de onderhandelingen tussen RBC en Elkhattabi. In Roosendaal wordt er vanuit gegaan dat deze na het weekend weer zullen worden hervat.
Elkhattabi, tot 2006 bij AZ onder contract, toonde zich afgelopen seizoen ontevreden over zijn invalbeurten. Hij kreeg inmiddels te verstaan dat hij transfervrij weg mag uit Alkmaar. Eerder al deden NAC en Groningen serieuze pogingen hem in te lijven. Maar beide club schrokken van de salariseisen van de veelscorende spits. Dat zou inmiddels niet meer aan de orde zijn, omdat AZ bereid is een deel van het salaris van Elkhattabi op te hoesten.

Ali Elkhattabi staat bekend om zijn techniek, zijn scorend vermogen en ook zijn vliegangst. Elkhattabi is een multifunctionele speler. Hij kan als centrumspits, als rechtsbuiten en als schaduwspits uit de voeten.

Bron: Bn/DeStem

Op infothuis een haagse zender, heeft al gestaan dat hij niet naar aso gaat!
Trouwens weet iemand wanneer de transfermarkt sluit?
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
49. Ryan Babel
Legende

Gepost op 26 juli 2005 om 23:29:21.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Goed nieuws voor onze Rbc-fans:

quote:
TELEGRAAF: 'RBC ROOSENDAAL HUURT ELKHATTABI'
door Denise | 26-07-2005
Ali Elkhattabi draagt het komende seizoen het shirt van eredivisionist RBC Roosendaal. De Brabantse club huurt de 28-jarige aanvaller voor één jaar van AZ. De Marokkaan is daarna transfervrij, omdat hij in Alkmaar een contract tot 1 juli 2006 heeft, aldus De Telegraaf. Elkhattabi kon ook aan de slag bij Stoke City, van de Nederlandse trainer Jan Boskamp, maar koos ervoor om in Nederland te blijven.

Help mods!
mzo
Idool

Gepost op 27 juli 2005 om 07:43:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
49. Ryan Babel schreef:

Goed nieuws voor onze Rbc-fans:

(...)

ben wel geen rbc fan maar vind het wel leuk dat hij naar niet naar aso gaat, ik hoop echt in het diepst van mijn hart dat die ploeg zo snel mogelijk degradeerd!
 Help mods!
BeeDeeVee
Internationale topspeler

Uit: Thuis
Vak: -
Reg.: 23 november 2004
Gepost op 27 juli 2005 om 11:05:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op VI.nl staat dat hij desondanks vrijwel zeker naar het buitenland verkast.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.472,7VoVo: -Opstelling: 3-4-3
Peter79
Geselecteerd voor Oranje

Uit: heerhugowaard
Reg.: 3 november 2002
Gepost op 27 juli 2005 om 11:07:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mzo schreef:
Trouwens weet iemand wanneer de transfermarkt sluit?

31 augustus
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
mzo
Idool

Gepost op 27 juli 2005 om 11:59:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BeeDeeVee schreef:

Op VI.nl staat dat hij desondanks vrijwel zeker naar het buitenland verkast.

wie van der gun neem ik aan?????
 Help mods!
BeeDeeVee
Internationale topspeler

Uit: Thuis
Reg.: 23 november 2004
Gepost op 27 juli 2005 om 12:05:47.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mzo schreef:

(...)

wie van der gun neem ik aan?????

Ali Elkhatabbi. Maar goed, nu blijkt hij dus opeens wel naar RBC te gaan. Het kan dus snel gaan blijkt maar weer.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.472,7VoVo: -Opstelling: 3-4-3
ajax tha champion
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004
Gepost op 5 augustus 2005 om 14:40:35.         MSN: dewez_lucien@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rose naar Sparta

http://www.vi.nl
 Help mods!
Pool: 897e, Ajax - NEC 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.380,5VoVo: 1513e / 64e / 1536eOpstelling: 4-3-3
HansVonk
Jeugdspeler

Uit: -
Vak: Teletekst Supporter
Reg.: 23 juli 2002
Gepost op 9 augustus 2005 om 11:08:53.     MSN: -      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Sevilla heeft Samaras op de korrel'

9/8/2005 10:22

In de jacht op een aanvaller heeft Sevilla een lijstje gemaakt, waarop ook de naam van Heerenveen-aanvaller Giorgios Samaras prijkt.
Shabani Nonda (AS Roma) en de Braziliaan Fred (Flamengo) zijn inmiddels afgevallen als kandidaten. Frederic Kanouté van Tottenham Hotspur geldt nu als belangrijkste optie voor Sevilla, dat topscorer Julio Baptista kwijtraakte aan Real Madrid.

Volgens Marca heeft ook Giorgios Samaras de interesse gewekt van Sevilla. Maar de tien miljoen euro, die SC Heerenveen vraagt voor de Griekse aanvaller, wordt als te hoog ervaren.

Bron: vi.nl
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Peter Kenyon
Basisspeler
Derde Ajax Netwerk Pool 2004/2005

Vak: 129
Reg.: 2 oktober 2002
Gepost op 24 oktober 2005 om 14:01:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Twente wil Amoah als vervanger Culina

FC Twente ziet in Matthew Amoah de ideale opvolger van de naar PSV vertrokken Jason Culina. Omroep Gelderland meldt dat Vitesse en FC Twente inmiddels hebben gesproken over een overgang van Amoah.

"Ik heb inderdaad met directeur Plageman gesproken over Amoah. Maar het is een beetje raar gegaan, want daarna heb ik niks meer van ze gehoord", aldus Jan Streuer, manager voetbalzaken bij Vitesse. Een vertrek in de winterstop behoort ook nog tot de mogelijkheden. "Wij hebben dan heel weinig tijd om een vervanger te halen. Daar moet dan wel een heel goed bedrag tegenover staan. Wij hebben natuurlijk ook nog een sportief belang."

Ook Amoah weet nog niet waar hij volgend jaar zal spelen. "Ik heb wel vaag iets gehoord, maar ik weet het niet. Twente is op zich een mooie club, maar ik ga liever naar het buitenland."

bron:vi
 Help mods!
Pool: 2103e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1217e / 1126e / 1195eOpstelling: 4-3-3
Peter Kenyon
Basisspeler
Derde Ajax Netwerk Pool 2004/2005

Vak: 129
Reg.: 2 oktober 2002
Gepost op 24 oktober 2005 om 22:32:58.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

KNVB gooit Nederlandse transfermarkt op slot

De KNVB heeft een einde gemaakt aan de uitzonderingspositie die Nederland inneemt op de transfermarkt.
Clubs in Nederland hebben sinds december 2002 de gelegenheid per seizoen twee spelers aan te trekken buiten de internationale transferperiodes om. Een van de voorwaarden is wel dat de twee jokers afkomstig moeten zijn van Nederlandse clubs.

Op last van de FIFA heeft de KNVB een einde gemaakt aan deze bijzondere regeling. Als uitvloeisel van de maatregel sluit de nationale transfermarkt op 31 oktober.

Onder meer PSV maakte dit seizoen gebruik van deze uitzonderingsregeling. Na het sluiten van de transfermarkt werd Jason Culina (FC Twente) nog naar Eindhoven gehaald.

bron vi.nl

Meer als terecht .
Het slaat natuurlijk nergens op dat deze regel in nederland van toepassing was.
De kleinere clubs in nederland worden vaak de dupe van deze regel
 Help mods!
Pool: 2103e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1217e / 1126e / 1195eOpstelling: 4-3-3
Golden A.F.C.A.
Icoon

Uit: Noord-Holland Noord
Reg.: 20 juli 2001
Gepost op 18 november 2005 om 12:37:25.       MSN: 7.5      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Nieuwstadt hoopt op ontslag Maaskant is een kop op Vi. Ik kan hem niet openen , maar de kop lis opvallend.
 Help mods!
Pool: 2606e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.454,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Revo Manucharyan
Idool

Uit: Overslag/Tilburg
Vak: 413
Reg.: 20 augustus 2002
Gepost op 18 november 2005 om 12:41:30.       MSN: coldplay_x@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Nieuwstadt hoopt op ontslag Maaskant

18/11/2005 12:00

Voor Willem II staat vrijdag een heel belangrijk duel op het programma. Want in Tilburg zullen De Tricolores moeten winnen van Vitesse om de kritiek te stillen. Coach Robert Maaskant greep in door enkele ervaren spelers buiten zijn selectie te laten.
Zo zullen Albert van der Haar, Frank van Mosselveld, Jos van Nieuwstadt en Iwan Redan alle vier vanaf de tribune moeten toekijken hoe hun ploeggenoten het ervan afbrengen tegen Vitesse. Van Nieuwstadt en Redan moesten donderdag zelfs al meetrainen met de beloften van Willem II.

Tot woede van Van Nieuwstadt. 'Mijn collega's mogen winnen. Maar voor mijzelf hoop ik dat Willem II van Vitesse verliest. Dan moet de trainer waarschijnlijk weg en schijnt er voor mij weer wat licht aan het eind van de tunnel', ventileert de verdediger zijn frustratie in het Brabants Dagblad.

'Ik durf het nu te zeggen. Ontslaan zullen ze me niet en ik kan ook niet meer dieper zinken. (...) Ik voel me vernederd. (…) Ik ben op mijn 25ste ineens achtste keus.'

Van Nieuwstadt, die het seizoen nog begon als reserve-aanvoerder en deze competitie drie duels in actie kwam, heeft het helemaal gehad met Maaskant. 'Ik heb er al met mijn zaakwaarnemer over gesproken. Als ik tribuneklant blijf, wil ik in de winterstop naar een andere club. Dan heeft Willem II niks meer aan mij.'

De in Waalwijk geboren verdediger is bezig aan zijn achtste seizoen bij Willem II. 'Mijn contract loopt aan het einde van het seizoen af. Ik reken op de loyaliteit van Willem II, zodat ik mijn carrière een mooi vervolg kan geven.'
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Die Lange
Regelmatige invaller

Uit: Hoorn
Reg.: 8 december 2004
Gepost op 18 november 2005 om 17:39:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Typisch een reactie van een voetballer zonder zelfkritiek. Kijk, je weet de situatie niet precies, misschien liggen Maaskant en Van Nieuwstadt elkaar gewoon niet.

Het is lachwekkend wat van Nieuwstadt zegt, hij behoort tot de grijze middelmaat in de eredivisie en mag blij zijn dat ie bij Willem II speelt.

Ben benieuwd naar de maatregelen van Maaskant/Willem II.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: 1368e / - / 1106eOpstelling: 4-3-3
49. Ryan Babel
Legende

Gepost op 30 december 2005 om 16:42:26.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Om de magere eerste seizoenshelft na de winterstop weg te poetsen heeft Willem II zich laten gelden op de transfermarkt. De Tilburgse club kan in januari twee spelers uit de Belgische competitie verwelkomen: Tristan Peersman en Matthieu Assou-Ekotto.
Peersman tekent naar eigen zeggen 'een van de volgende dagen' een contract bij Willem II. De Tilburgse club haalt de doelman weg bij Anderlecht, waar hij dit seizoen niet aan spelen is toegekomen. Peersman, die een slag om de arm houdt omdat enkele details nog moeten worden ingevuld, ziet met zijn overgang een wens in vervulling gaan.

'Voor mij stond het al lang vast dat ik naar Willem II zou gaan. Ik wou graag naar Nederland. De competitie is er sterker dan in België', zegt de doelman in de Gazet van Antwerpen. 'Willem II is ook al jaren een mooie, stabiele club. En het is niet ver weg, ik hoef niet te verhuizen. Dat gaf de doorslag niet, maar het is makkelijk.'

In Tilburg wil Peersman weer zijn oude niveau halen, iets dat hij bij Anderlecht de laatste jaren niet heeft kunnen laten zien. 'Maar voor revanche ga ik niet naar Willem II. Ik hoef niemand iets te bewijzen, ik speel voor mezelf en de club, niet voor de buitenwereld', aldus de 26-jarige doelman. 'Willem II is een nieuwe start, ik moet weer het niveau van twee jaar geleden halen. Daarom koos ik voor een mix van het sportieve en financiële, want er waren clubs die meer geld boden. Maar ik moet eerst weer goed presteren.'

Willem II heeft het bij het winkelen in België niet gelaten bij Peersman. Bij Standard Luik heeft de Tilburgse club Assou-Ekotto weggehaald. De Franse middenvelder, die in Luik geen basisplaats meer heeft, heeft een contract tot medio 2008 getekend.

Assou-Ekotto zal waarschijnlijk de eerste twee wedstrijden voor Willem II moeten missen. De 27-jarige Fransman, die in de winterstop twee jaar geleden met La Louvière tegen Willem II oefende, moet nog een schorsing van twee duels uitzitten naar aanleiding van zijn rode kaart in het duel met de reserves van Roeselare. De KNVB neemt in de regel deze straf over.
 Help mods!
Golden A.F.C.A.
Icoon

Gepost op 30 december 2005 om 19:50:14.       MSN: 7.5      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jeugdspeler van Dinamo, Damir Dzidic vertrekt naar Feyenoord.

Dinamo zal zijn beste jeugdspeler deze winter verliezen, Damir Dzidic geboren in Mostar.De verdediger, basisspeler van het Kroatische U19 team "pakt zijn boeltje en zal zijn carriere vervolgen bij de Nederlandse Eredivisie club Feyenoord", aldus Goran Drulic, die zijn beste vriend is en voormalig speler van Dinamo en het Kroatische nationale team.

Waarom zal Dzidic Dinamo gaan verlaten? De verhalen gaan dat het eigenlijk een beslissing is van zijn vader. Omdat Ivica, de oudere broer van Damir, nooit de kans heeft gekregen in het eerste van Dinamo. Ivica heeft de gehele jeugdschool van Dinamo doorlopen en is nu de huidige aanvoerder van NK Zrijnski. Het lijkt er op dat hun vader bang is dat er zoiets soortgelijks ook zal gebeuren met zijn jongste zoon, Damir.

Wat zeggen mensen rond de club Dinamo? De hoofd opleidingen, Bozidar Sikic zegt: "Het is jammer dat Damir Dzidic ons verlaat, maar op dit moment is het niet een speler voor ons eerste team."

De coach van het Kroatisch team U19, Ivica Grnja zegt: "Damir was mijn beste en meest stabiele, evenwichtigste speler tijdens het kwalifikatie tournooi in Sarajevo."

Er zijn nog twee jeugdspelers naast Damir Dzizdic, die Dianmo zullen verlaten. Fiser gaat naar Medjimurije, terwijl Golub naar Lucko gaat. Veel mensen in het stadion Maksimir denken dat alleen het verlies van Damir Dzizdic niet zomaar valt te compeseren.
 Help mods!
Pool: 2606e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.454,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Golden A.F.C.A.
Icoon

Gepost op 1 januari 2006 om 13:43:18.       MSN: 7.5      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Cziommer in beeld bij Roda JC'31 december 2005, 15:15
Door: Jelmer Geerds
Simon Cziommer keert mogelijk terug in de Eredivisie. De middenvelder die jarenlang uitblonk bij FC Twente, staat in de belangstelling van Roda JC. De Limburgse Eredivisionist kondigde al aan in de winterstop zich te willen versterken met twee spelers.
Cziommer komt sinds zijn overstap van FC Twente naar Schalke '04 amper aan spelen toe. De Duitse middenvelder werd daarom al een seizoen uitgeleend aan de Tukkers, maar keerde vorige zomer weer terug naar Gelsenkirchen. Daar hoopte hij op een nieuwe kans, maar ook dit seizoen kan Cziommer in de Arena auf Schalke geen potten breken.

Roda JC-trainer Huub Stevens werd vrijdag geconfronteerd met de belangstelling, maar wilde niet op het gerucht reageren.

http://www.voetbalprimeur.nl
 Help mods!
robiono
Bankzitter

Uit: Een plaatje in de Achterhoek
Reg.: 6 juli 2005
Gepost op 1 januari 2006 om 15:09:01.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'Filipovic, Bodnar weg bij Roda'
Pieter Ooms | 01-01-2006 13:52:45

Wed €15 gratis bij MrBookmaker

Het heeft er alle schijn van dat Roda JC-trainer Huub Stevens in de winterstop Laszlo Bodnar en Predrag Filipovic kwijt raakt. Beide spelers staan al geruime tijd in de belangstelling van Salzburg en Lokeren. Met beide clubs is al een akkoord bereikt en lijken de transfers slechts een kwestie van tijd.

Laszlo Bodnar (26) kwam vorig seizoen over van het Oekraïense Arsenal Kiev. Bij Roda JC veroverde hij een basisplaats, maar werd bekend door zijn vlammende schoten en zijn opvliegende karakter. Wanneer hij morgen de medische keuring van het Oostenrijkse Salzburg doorstaat, kan hij een contract voor drie jaar tekenen.

Pedrag Filipovic (31) leek lange tijd naar PSV te vertrekken, maar trainer Stevens voorkwam dat. Al snel toonde het Belgische Lokeren haar interesse en inmiddels heeft de ploeg uit Kerkrade een principe-akkoord met de Zuiderburen bereikt.

bron: voetbalzone
 Help mods!
chap
Lid 2de elftal

Uit: Heemstede
Reg.: 25 oktober 2005
Gepost op 1 januari 2006 om 23:27:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

FC Utrecht lonkt naar Gregoor van Dijk. De middenvelder kan aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken bij Roda JC, waar zijn contract afloopt.
FC Utrecht heeft zich al bij Roda gemeld voor de 24-jarige middenvelder. Volgens Dagblad De Limburger zou de club uit Kerkrade zelf geen heil meer zien in een gesprek over contractverlenging, ook al wilden de Limburgers hun aanvoerder aanvankelijk behouden. De salariseisen van Van Dijk zouden te hoog zijn.

'Ik heb nog niets besloten en moet nog met FC Utrecht gaan praten. Dat mijn huis te koop staat, zegt niets. Dat is al maanden het geval', aldus Van Dijk in De Limburger. Hij is bezig aan zijn vijfde seizoen in dienst van de nummer elf van de Eredivisie.

Bron VI
 Help mods!
Gryga Perros
Vedette

Vak: 124
Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 3 januari 2006 om 12:41:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roda JC raakt Filipovic kwijt aan Lokeren

2/1/2006 20:46

Predrag Filipovic keert terug in de Belgische competitie. De 31-jarige linksback verruilt per direct Roda JC voor SC Lokeren.
Dinsdag zet Filipovic zijn handtekening onder een contract dat hem tot medio 2007 aan SC Lokeren bindt. In de overeenkomst is een optie voor nog twee jaar opgenomen.

Filipovic kwam in 2002 terecht bij Roda JC, dat de Servische verdediger overnam van SK Lommel. De linksback was in zijn eerste drie jaar in Nederlandse dienst een vaste waarde.

Dit seizoen raakte hij zijn basisplaats echter kwijt. Dat was een hard gelag voor Filipovic, omdat Roda JC een transfer naar PSV vroeg in het seizoen tegenhield.

Bron: VI.nl

Haha, eerst in de belangstelling staan van PSV en dan vertrekken naar één of ander Belgisch clubje.
 Help mods!
Pool: 2425e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.362,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 21 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk