Ajax Forums
 Ajax Netwerk
Ajax Forums
 Eredivisie, eerste divisie en amateurvoetbal
Eredivisie geruchten/transfer topic
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | regels | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 21 pagina's: « 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 21 »

Poster
Topic: Eredivisie geruchten/transfer topic 
Maarten Stekelenburg
International

Uit: Amstelveen
Vak: 428
Reg.: 25 september 2005
Gepost op 31 augustus 2006 om 13:26:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Engelaar voor drie jaar naar FC Twente

31/8/2006 12:46

FC Twente heeft de strijd om Orlando Engelaar gewonnen. De 27-jarige aanvaller heeft een akkoord bereikt met de Tukkers over een contract voor drie jaar, met een optie voor nog een seizoen. Alleen de medische keuring kan de transfer nog dwarsbomen.
Engelaar stond onder contract bij RC Genk, maar kende in België wisselend succes. De lange aanvaller scoorde negen keer in zijn eerste seizoen en was erg populair. Hij zou zelfs Belg kunnen worden om voor De Rode Duivels te kunnen uitkomen.

De laatste twee seizoenen werd zijn inbreng minder. Genk-voorzitter Jos Vaessen dreigde hem afgelopen jaar zelfs te verkopen als hij niet gauw beter zou gaan spelen.

Bij Twente moet Engelaar de concurrentie aan met Blaise N'Kufo en Guilherme Afonso om een plek centraal in de aanval. NAC Breda en Willem II zaten ook achter hem aan.

Bron: vi.nl

Het is nu dus definitief. Goede aanwinst voor Fc Twente. Engelaar is voor subtoppers uit Nederland een prima aanwinst.
 Help mods!
Pool: 494e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.470,4VoVo: 522e / 986e / 145eOpstelling: 4-3-3
9.Huntelaar
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Almere
Vak: -
Reg.: 14 juli 2003
Gepost op 1 september 2006 om 09:14:34.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nog even een overzicht met transfers op de slotdag van de transferperiode.

Clubs handelen veel op slotdag transferperiode

RIJSWIJK - Op de laatste dag van de transferperiode hebben veel clubs uit het Nederlandse betaald voetbal nog even snel zaken gedaan. De meest opvallende transfers kwamen uit Rotterdam en Eindhoven. Feyenoord haalde bij aartsvijand Ajax spits Angelos Charisteas weg als opvolger voor de populaire Dirk Kuijt.

Landskampioen PSV versterkte zich donderdag definitief met spits Patrick Kluivert en verdediger Jan Kromkamp.

Charisteas verloor bij Ajax de afgelopen seizoenen de concurrentieslag met Markus Rosenberg en later Klaas-Jan Huntelaar.

De Griekse spits, die in Amsterdam nog een contract had tot de zomer van 2008, tekent in Rotterdam een contract voor drie seizoenen. Hij verblijft momenteel met de nationale ploeg in Moldavië voor een EK-kwalificatiewedstrijd. Het is de negende nieuweling in de selectie van Erwin Koeman.

Tardelli

Ook PSV had dringend behoefte aan versterking. Het verloor de laatste week aanvaller Jan Vennegoor of Hesselink en verdediger André Ooijer. Daarnaast verhuurde het donderdag de Amerikaan DaMarcus Beasley voor de rest van het seizoen aan het Engelse Manchester City. PSV huurde in zijn plaats de jonge Braziliaan Diego Tardelli van Sao Paulo.

Kluivert

De laatste jaren weinig imponerende spits Patrick Kluivert en de in Engeland bij Liverpool amper spelende Jan Kromkamp werden donderdag als de opvolgers binnengehaald. Vooral de komst van Kluivert (30) riep in Eindhoven nogal wat vraagtekens op, zowel intern bij de clubleiding als bij de aanhang. De voormalig spits van onder meer Ajax en Barcelona was van Valencia, dat hem ook nog verhuurde aan Newcastle United.

De laatste seizoenen was hij meer geblesseerd dan fit. Kluivert kwam donderdag door de medische keuring en conditietest. Hij tekende voor één seizoen, waarbij de twee partijen aangaven na de huidige voetbaljaargang in principe wel met elkaar door te willen. "Ik ben gebrand te laten zien wat ik allemaal in huis heb", zei hij donderdag na het slagen bij de medische - en conditietest.

Kromkamp

Ook Kromkamp (26) zat in het verdomhoekje. De talentvolle verdediger verruilde in de zomer van 2005 AZ voor het Spaanse Villarreal. Daar slaagde hij er niet in een basisplaats te veroveren. Hij vertrok naar Liverpool, waar hij als rechtsback ook nauwelijks aan de bak kwam. PSV moet hem uiteindelijk weer op zijn niveau terugbrengen. Dat de Eindhovenaren het wel in hem zien zitten, blijkt uit het contract voor vijf jaar.

AZ

Ook AZ deed nog zaken op de voorlopig laatste transferdag. De titelkandidaat haalde opnieuw een talent naar Alkmaar. Ryan Donk (20) versterkt met onmiddellijke ingang de defensie van AZ. De ploeg van Louis van Gaal raakte onlangs Joris Mathijsen kwijt aan HSV. Donk speelde sinds 2003 bij RKC Waalwijk. Hij maakt momenteel deel uit van Jong Oranje en tekende in Alkmaar voor vijf seizoenen.

Pius Ikedia maakt op huurbasis de omgekeerde weg. De 26-jarige aanvaller speelt de rest van het seizoen in Waalwijk.

NEC haalde opnieuw een huurling uit Manchester. Middenvelder Chris Eagles (20) komt over van Manchester United. Hij blijft in elk geval tot het begin van 2007. Afgelopen seizoen kreeg NEC David Jones van United op huurbasis binnen. Die beviel goed, maar mocht dit keer niet weg van Alex Ferguson.

Bosschaart

ADO Den Haag haalde Pascal Bosschaart (26) weg bij Feyenoord. De verdediger kon zich nooit bewijzen bij de Rotterdammers en speelt dit seizoen op huurbasis in Den Haag. Daarna gaat hij definitief over. ADO Den Haag haalde ook Richard Knopper van Vitesse. De ploeg raakte wel weer spits Geert den Ouden (30) kwijt aan Willem II. De Tilburgers versterkten zich ook nog met de 32-jarige Edwin Hermans, die overkomt van Fortuna Sittard.

FC Twente versterkte zich nog met een spits. Orlando Engelaar werd in België bij Racing Genk weggeplukt. Hij tekende in Enschede voor drie jaar. Engelaar speelde eerder voor NAC. In Breda meldt zich middenvelder Brian Pinas bij NAC. Hij komt transfervrij van het Belgische Cercle Brugge. Pinas kwam eerder uit voor FC Groningen, Newcastle United, Excelsior en Feyenoord.
 Help mods!
Pool: 727e, Ajax - NEC 2-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 625e / 370e / 582eOpstelling: 4-3-3
9.Huntelaar
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Almere
Reg.: 14 juli 2003
Gepost op 1 september 2006 om 09:48:59.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sparta huurt Terol van FC Utrecht
door onze Telesportredactie

ROTTERDAM - Joost Terol heeft een nieuwe club gevonden. De 26-jarige keeper wordt door Sparta Rotterdam gehuurd van FC Utrecht.
Terol stond in Utrecht als doelman zijnde op de derde plaats achter Michel Vorm en Franck Grandel.
 Help mods!
Pool: 727e, Ajax - NEC 2-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 625e / 370e / 582eOpstelling: 4-3-3
AJAXforever
International

Uit: Winterswijk
Vak: 429
Reg.: 28 maart 2002
Gepost op 1 september 2006 om 23:03:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
9.Huntelaar schreef:

(...)

Kromkamp

Ook Kromkamp (26) zat in het verdomhoekje. De talentvolle verdediger verruilde in de zomer van 2005 AZ voor het Spaanse Villarreal. Daar slaagde hij er niet in een basisplaats te veroveren. Hij vertrok naar Liverpool, waar hij als rechtsback ook nauwelijks aan de bak kwam. PSV moet hem uiteindelijk weer op zijn niveau terugbrengen. Dat de Eindhovenaren het wel in hem zien zitten, blijkt uit het contract voor vijf jaar.

(...)

Dat doet hij toch goed al weer de 4e club binnen 1 jaar.
 Help mods!
Pool: 722e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 541e / 120e / 697eOpstelling: 4-3-3
Der Kaiser
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Vak: 127
Reg.: 22 september 2005
Gepost op 4 september 2006 om 13:36:11.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan heeft hij zeker veel "ervaring".
 Help mods!
Pool: 788e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Lederen Knikker Rode kaart: waarschuwing
International

Reg.: 28 juni 2005
Gepost op 4 september 2006 om 14:24:30.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Der Kaiser schreef:

Dan heeft hij zeker veel "ervaring".

Hij weet hoe hij zich warm moet houden op de bank. Hij had voor Ajax moeten kiezen, de bank is hier verwarmd, hoeft hij geen moeite meer te doen.
 Help mods!
Pool: 3385e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.411,2VoVo: -Opstelling: 4-2-4
urby naar duitsland
Vedette

Vak: 427
Reg.: 10 oktober 2002
Gepost op 4 september 2006 om 14:41:37.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kromkamp is gehaald voor de communicatie in de kleedkamer. Hij spreekt alle taen die nodig zijn in de PSV-selectie.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.496,4VoVo: -Opstelling: incompleet
AJAXforever
International

Gepost op 4 september 2006 om 22:17:47.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
urby naar duitsland schreef:

Kromkamp is gehaald voor de communicatie in de kleedkamer. Hij spreekt alle taen die nodig zijn in de PSV-selectie.

Spreekt hij ook Portugees dan??
 Help mods!
Pool: 722e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 541e / 120e / 697eOpstelling: 4-3-3
Leftwinger II
Talent

Reg.: 28 april 2004
Gepost op 4 september 2006 om 23:37:03.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
AJAXforever schreef:

(...)

Spreekt hij ook Portugees dan??

Haha, Kromkamp spreekt denk ik geeneens vloeiend Engels. Heb hem eens gezien in een docu over voetballers in het buitenland..prototype Hollandse Boer...In een Spaans restaurant zeiken dat ze geen patatjes hebben en zo
 Help mods!
Pool: 2146e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
TAS
Veelbelovend talent

Reg.: 26 juni 2004
Gepost op 27 september 2006 om 10:41:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ali Elkhattabi houdt het voor gezien

Bij gebrek aan interesse zet Ali Elkhattabi op 29-jarige leeftijd een punt achter zijn carrière. Zijn zoektocht naar een nieuwe club heeft hij gestaakt.

In zijn elfjarige loopbaan maakte Elkhattabi voldoende indruk als spits. Alleen in zijn, wat nu blijkt laatste seizoen deed de Marokkaan in dienst van RBC Roosendaal qua productiviteit weinig van zich spreken.

Vooral voor Sparta Rotterdam maakte Elkhattabi faam als goalgetter. Het leverde de spits, die bij SC Heerenveen niet uit verf was gekomen, een overgang naar AZ op. Maar in Alkmaar kon hij zich niet manifesteren als vaste waarde.

Eind augustus vroeg Elkhattabi zich hardop af, waarom er geen interessante club zich meldde. 'Ik had niet gedacht dat ik geen club meer zou vinden', vertelde de Marokkaan in het AD. 'Dit is echt een grote teleurstelling voor me.'

Alleen NAC Breda kwam met een voorstel over de brug, maar dat werd als 'veel te laag' afgewezen. 'Aan de andere kant ben ik blij dat ze überhaupt interesse hebben getoond, want verder heb ik niets gehoord. Jammer. Sparta bijvoorbeeld, daar zou ik echt heel graag nog voor willen uitkomen. Vroeger heb ik vaak gedacht dat ik daar de laatste jaren van mijn carrière zou slijten.'

Elkhattabi speelde in totaal 238 competitiewedstrijden, waarin hij 81 keer doel trof. De gewezen aanvaller gaat zich nu richten op het onroerend goed. In die bedrijfstak was hij de laatste jaren al bezig.

http://www.vi.nl

Toch opvallend dat hij geen nieuwe club heeft kunnen vinden, zal wel met z'n salaris eisen te maken hebben.
 Help mods!
Pool: -, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Klasbakken
Idool

Uit: Heerhugowaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 10 juli 2002
Gepost op 27 september 2006 om 12:36:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, ga dan gewoon naar NAC man, als verder niemand interesse toont. Vond het altijd toch wel een bruikbare spits. In dit kader snapte ik de 'move' van AZ naar RBC niet.

Zonde, was een leuke voetballer. Misschien via een amateurclub nog naar een leuke club in de Jupiler League.

Wat zou zo'n gozer nu gaan doen voor de kost? Ik bedoel: is hij geschoold ofzo? Interessant...
 Help mods!
Pool: 883e, Ajax - NEC 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.295,1VoVo: 1985e / 1887e / 1437eOpstelling: 3-4-3
Sven
Moderator

Uit: ...Spijkenisse...
Vak: 424
Reg.: 6 december 2000
Gepost op 27 september 2006 om 12:42:28.     MSN: Wie niet? [PM indien gewenst]      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klasbakken schreef:
Wat zou zo'n gozer nu gaan doen voor de kost? Ik bedoel: is hij geschoold ofzo? Interessant...

Dat staat er toch?

quote:
De gewezen aanvaller gaat zich nu richten op het onroerend goed. In die bedrijfstak was hij de laatste jaren al bezig.

Help mods!
Pool: 420e, Ajax - NEC 3-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.425,5VoVo: 538e / 269e / 224eOpstelling: 4-3-3
Chivu & Co
Vedette

Reg.: 1 januari 2001
Gepost op 27 september 2006 om 16:20:46.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Gerucht:
afgelopen zondagmiddag liep ik in het Maasgebouw van de Kuip Orlando Engelaar tegen het lijf, druk in gesprek met Feyenoord-vertegenwoordigers, waaronder Sjaak Troost. Zouden ze...
 Help mods!
Pool: 661e, Ajax - NEC 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.548,4 (daag uit)VoVo: 350e / 494e / 472eOpstelling: 4-3-3
Vossie
Idool

Uit: 015
Vak: 410
Reg.: 25 februari 2003
Gepost op 27 september 2006 om 16:22:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hebben ze lekker opgelet dan een maand hiervoor.
Volgens mij komt Engelaar uit de fey-jeugd en woontie misschien nog wel in de buurt.
Gewoon te gast bij dat 6-punten duel in het rotterdamse...
 Help mods!
Pool: 2114e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.449,3VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Chivu & Co
Vedette

Gepost op 27 september 2006 om 16:25:05.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou kunnen, daarom is het ook maar een gerucht.
 Help mods!
Pool: 661e, Ajax - NEC 2-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.548,4 (daag uit)VoVo: 350e / 494e / 472eOpstelling: 4-3-3
BadAsS
Regelmatige invaller

Reg.: 9 september 2002
Gepost op 27 september 2006 om 16:47:21.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat doe jij daar eigenlijk Chivu & Co ?
 Help mods!
Pool: 1338e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.471,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Martino
Internationale topspeler
Derde in Ajax Quiz 2003/2004

Vak: 122
Reg.: 21 augustus 2003
Gepost op 27 september 2006 om 16:47:58.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

vi.nl

Ali Elkhattabi schrijft zichzelf nog niet af

27/9/2006 14:16
Zijn carrière zit in het slop bij gebrek aan een interessante club. Maar gestopt is de 29-jarige aanvaller Ali Elkhattabi nog niet.
'Ik sta absoluut open voor een club', zegt Elkhattabi tegen VI.nl. 'Bij een goede aanbieding wil ik best nog een paar jaar voetballen.' De spits werd deze zomer alleen benaderd door NAC Breda, dat echter met een te mager bod kwam.

Elkhattabi speelde het afgelopen seizoen in het shirt van RBC Roosendaal. De Brabantse club huurde de Marokkaanse aanvaller van AZ, waar hij niet meer hoefde te rekenen op veel speeltijd. Sinds zijn optreden tegen zijn oude club Sparta Rotterdam op 8 april kwam hij niet meer in actie.
 Help mods!
Pool: 254e, Ajax - NEC 3-0 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: 52e / 279e / 50eOpstelling: 4-3-3
sanderNR14
Internationale topspeler

Vak: 409
Reg.: 15 februari 2005
Gepost op 27 september 2006 om 16:50:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chivu & Co schreef:

Gerucht:
afgelopen zondagmiddag liep ik in het Maasgebouw van de Kuip Orlando Engelaar tegen het lijf, druk in gesprek met Feyenoord-vertegenwoordigers, waaronder Sjaak Troost. Zouden ze...

Lijkt me sterk, heeft net een nieuw avontuur gevonden in Enschede.

[Dit bericht is veranderd door sanderNR14 (op 27 september 2006 16:51:03).]
 Help mods!
Pool: 3263e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.487,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Keje Molenaar
Vedette

Vak: 124
Reg.: 26 februari 2004
Gepost op 27 september 2006 om 18:45:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Klasbakken schreef:

Tja, ga dan gewoon naar NAC man, als verder niemand interesse toont. Vond het altijd toch wel een bruikbare spits. In dit kader snapte ik de 'move' van AZ naar RBC niet.

Zonde, was een leuke voetballer. Misschien via een amateurclub nog naar een leuke club in de Jupiler League.

Sparta had hem gewoon moeten halen. Anastasiou en Elkhattabi samen in de spits is voor die club een koningsduo. Ik kan me niet voorstellen dat hij een salaris vraagt waar je bang van wordt.
 Help mods!
Pool: 2425e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.362,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Chivu & Co
Vedette

Gepost op 28 september 2006 om 11:03:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BadAsS schreef:

Wat doe jij daar eigenlijk Chivu & Co ?

Ach, een paar keer per seizoen ga ik vreemd
Was via mijn werk uitgenodigd voor de Rotterdamse derby in zo'n business seat. Beetje bieren en ondertussen in je broek zeiken van het lachen om wat er op het veld gebeurt.
 Help mods!
AJAXforever
International

Gepost op 28 september 2006 om 18:38:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Chivu & Co schreef:

(...)

Ach, een paar keer per seizoen ga ik vreemd
Was via mijn werk uitgenodigd voor de Rotterdamse derby in zo'n business seat. Beetje bieren en ondertussen in je broek zeiken van het lachen om wat er op het veld gebeurt.

Ach ja er is natuurlijk geen beter vermaak dan leedvermaak.

Ook nog eens die club wat extra geld aftroggelen door flink te zuipen in die business seat.
 Help mods!
Jopiler
Moderator

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001
Gepost op 6 december 2006 om 13:48:45.     MSN: ja      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Roda en Sparta azen op Ivoriaanse doelman

Roda JC maakt een goede kans Barry Boubacar Copa vast te leggen. De 26-jarige Ivoriaanse doelman staat onder contract bij SK Beveren, maar heeft wel oren naar een transfer naar Nederland.
'Het is zeker dat Copa na dit seizoen het Belgische Beveren verlaat', vertelde zijn zaakwaarnemer Jean-Claude Lagaisse aan het AD. 'En hij wil graag in de Nederlandse Eredivisie aan de slag. De kans is groot dat dit ook lukt.'

Maar Roda is niet de enige kanshebber. 'Ik heb inmiddels informeel met een aantal clubs gesproken. Maar concreet is nog niets, want we zijn eerst aan het inventariseren. Sparta en Roda JC zijn twee van de clubs waarmee ik al contact heb gehad.'

Copa ligt nog tot komende zomer vast bij de nummer veertien van de Eerste Klasse. De tienvoudig international kwam in 2003 naar Beveren.

Roda wil eerste keeper Vladan Kujovic behouden en is aan het onderhandelen met de Servische doelman. Ook Kujovic' contract loopt aan het einde van het seizoen af.
Copa is een zeer behoorlijke doelman. Onder de Ivorianen van Beveren nog een echte clubman. Speelt al jaren bij Beveren.
Speelde eerder voor Rennes, waar hij tweede doelman kon worden achter Cech, maar voor Beveren koos.
Zou zonde zijn voor Beveren, maar een leuke keeper voor de eredivisie.
 Help mods!
Pool: 296e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.314,6VoVo: -Opstelling: 4-3-3
James Bondscoach
Icoon

Uit: Noord-Holland Noord
Reg.: 20 juli 2001
Gepost op 6 december 2006 om 14:08:42.       MSN: 7.5      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Heerenveen: Sulejmani komt, Kissi gaat
Foto: Orangepictures06 december 2006, 13:43
Door: Jelmer Geerds
Heerenveen versterkt zich per 1 januari 2007 met Miralem Sulejmani. De 18-jarige linkerspits komt over van Partizan Belgrado. Bovendien werd bekend dat het contract met Abdelkarim Kissi is ontbonden.
Sulejmani tekent in het Friese Haagje een contract voor drie-en-een-half jaar. De talentvolle Serviër kan zowel als linker- en als rechterspits uit de voeten. Eerder werd Sulejmani gelinkt aan AZ, dat geruime tijd jacht maakte op de vleugelspits.

Tegelijk maakten de Friezen bekend dat Abdelkarim Kissi de club per direct zal verlaten. De Marokkaan leefde al enige tijd in onmin met trainer Gertjan Verbeek. Kissi gaf eerder in de media al aan te willen vertrekken bij Heerenveen en voegde er terloops aan toe dat volgens hem van enig collectief bij Heerenveen geen sprake is. Die smeekbede werd giftig ontvangen door Verbeek, die de middenvelder voorhield maar eens kritisch naar zichzelf te kijken.

Tenslotte werd woensdag ook A-junior Robin Huisman de Jong vastgelegd. Hij speelde reeds in de jeugdopleiding van Heerenveen. De 18-jarige verdediger tekent voor anderhalf jaar.

Zo goed vond ik die boy uit Joego niet, maar Heerenveen heeft misschien meer gezien, of gokt het erop.
 Help mods!
Pool: 2606e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.454,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kriss
Veelbelovend talent

Reg.: 16 augustus 2004
Gepost op 6 december 2006 om 14:38:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
James Bondscoach schreef:

Heerenveen: Sulejmani komt, Kissi gaat
Foto: Orangepictures06 december 2006, 13:43
Door: Jelmer Geerds
Heerenveen versterkt zich per 1 januari 2007 met Miralem Sulejmani. De 18-jarige linkerspits komt over van Partizan Belgrado. Bovendien werd bekend dat het contract met Abdelkarim Kissi is ontbonden.
Sulejmani tekent in het Friese Haagje een contract voor drie-en-een-half jaar. De talentvolle Serviër kan zowel als linker- en als rechterspits uit de voeten. Eerder werd Sulejmani gelinkt aan AZ, dat geruime tijd jacht maakte op de vleugelspits.

Tegelijk maakten de Friezen bekend dat Abdelkarim Kissi de club per direct zal verlaten. De Marokkaan leefde al enige tijd in onmin met trainer Gertjan Verbeek. Kissi gaf eerder in de media al aan te willen vertrekken bij Heerenveen en voegde er terloops aan toe dat volgens hem van enig collectief bij Heerenveen geen sprake is. Die smeekbede werd giftig ontvangen door Verbeek, die de middenvelder voorhield maar eens kritisch naar zichzelf te kijken.

Tenslotte werd woensdag ook A-junior Robin Huisman de Jong vastgelegd. Hij speelde reeds in de jeugdopleiding van Heerenveen. De 18-jarige verdediger tekent voor anderhalf jaar.

Zo goed vond ik die boy uit Joego niet, maar Heerenveen heeft misschien meer gezien, of gokt het erop.

zo goed vonden mensen Klaas-Jan ook niet toen hij naar Heereveen ging
 Help mods!
Pool: 3137e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.398,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Stanley Purl Menzo
Idool

Uit: Hoofddorp
Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002
Gepost op 8 december 2006 om 12:07:00.     MSN: ja, pm maar      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

'RKC sprak met Wotte over trainersfunctie'

Als opvolger van de ontslagen trainer Adrie Koster heeft RKC Waalwijk zijn zinnen gezet op Mark Wotte, meldt De Telegraaf. De 45-jarige oefenmeester is momenteel verbonden aan de Egyptische club Ismaelia, maar heeft een clausule in zijn contract dat hij tussentijds mag vertrekken naar een Nederlandse club.
RKC wil per 1 januari een nieuwe trainer aanstellen, zo maakte technisch directeur Henry van der Vegt afgelopen week bekend. Volgens De Telegraaf heeft het eerste gesprek met Wotte al plaatsgevonden. Op 27 november ontdeed de club zich vanwege de teleurstellende resultaten van Koster. Sindsdien neemt Adrie Bogers de honneurs waar.

Wotte was in Nederland het laatst werkzaam bij Feyenoord, waar hij de positie van technisch directeur bekleedde. In een verder verleden was hij hoofdtrainer bij ADO Den Haag, FC Utrecht, FC Den Bosch en Willem II en was hij in dienst van de KNVB. Bij de nationale bond had hij onder meer de verantwoordelijkheid over Jong Oranje.

VI

Ongelooflijk dat clubs er nog steeds intrappen en bij Wotte uitkomen.
 Help mods!
Pool: 2743e, Ajax - NEC MotM: -Battle-rating: 1.434,3VoVo: -Opstelling: 4-2-4

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 21 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 »
Alle tijden zijn CET (Amsterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Ajax Netwerk