| Poster | | Topic: Eredivisie geruchten/transfer topic |  |
|
Stanley Menzo Idool
Uit: Hoofddorp Vak: 127 Posts: 11728 Reg.: 1 oktober 2002 |
quote: ArenA schreef:
(...)
Ach de wedstrijd tegen Valencia uit was zijn beste wedstrijd in zijn loopbaan en dat zal het waarschijnlijk ook wel blijven.
Ik heb het al vaker gezegd maar ik snap het echt niet. Didulica is na Grim de slechtste keeper die Ajax ooit onder contract heeft gestaan bij Ajax. Totaal overgewaardeerd door 60 goede minuten tegen Valencia.
Totaal geen partij voor Timmer.
|
|
|
Maurito Idool
Vak: - Posts: 3684 Reg.: 19 maart 2001 | Timmer is een zeer matige keeper.
|
|
|
MaassluisGekkenhuis Lid 2de elftal Winnaar Soccer.netwerk pokercup I
Uit: Maassluis Vak: - Posts: 415 Reg.: 15 augustus 2005 |
quote: Stanley Menzo schreef:
(...)
Ik heb het al vaker gezegd maar ik snap het echt niet. Didulica is na Grim de slechtste keeper die Ajax ooit onder contract heeft gestaan bij Ajax. Totaal overgewaardeerd door 60 goede minuten tegen Valencia.
Dit getuigd wel van weinig respect voor Grim & Didulica, Grim heeft een behoorlijke periode goed gespeeld en Didulica heeft de kans niet gekregen, maar dan zegt niks over zijn kwaliteiten.
|
|
|
wamberto17 Jeugdspeler
Vak: 127 Posts: 67 Reg.: 27 september 2002 | Je vergeet de uitwedstrijd in Lyon, hielt hij ons ook op de been. En altijd bij de supporters met zijn vuist op het hart slaan.
Beethe meer respect voor Joey en uiteraard ook voor Fredje.
quote: Stanley Menzo schreef:
(...)
|
|
|
Stanley Menzo Idool
quote: wamberto17 schreef:
Je vergeet de uitwedstrijd in Lyon, hielt hij ons ook op de been. En altijd bij de supporters met zijn vuist op het hart slaan.
Beethe meer respect voor Joey en uiteraard ook voor Fredje.
(...)
Nigel sloeg ook met zijn hand op zijn hart en we weten nu wat dat heeft betekent. Ik vind dat zo'n onzin. Omdat iemand met zijn hand op zijn hart slaat is hij ineens een van ons.
Ik beoordeel iemand op zijn voetbalkwaliteiten. Die waren bij Grim en Didulica nou niet bepaald met hoge mate aanwezig. Het zijn Ajax onwaardige keepers en daar is denk ik geen woord te veel aan gezegd. Daarbij spreekt Grim mij als mens ook totaal niet aan. Dat is gewoon mijn gevoel en mening en die mag ik natuurlijk gewoon hebben. Zo zal jij ook spelers minder kunnen waarderen die bij mij heel erg hoog staan. Zo gaat dat nu eenmaal.
|
|
|
Onze Nieuwe Coach Vedette
Uit: West-Friesland Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2593 Reg.: 31 januari 2002 | Ik vind het ook schandalig dat Grim jarenlang in het doel heeft mogen staan terwijl we Lobont hadden, en dat Lobont nou weer is weggejaagd door Grim... 
|
|
|
Vossie Idool
Uit: 015 Vak: 410 Posts: 5747 Reg.: 25 februari 2003 | Dat laatste is totaal onzin.
Lobont mocht gewoon weg, Stekelenburg is onze nr 1... Lobont is te goed en te groot om jaren op de bank te blijven zitten.
|
|
|
Stanley Menzo Idool
quote: Vossie schreef:
Dat laatste is totaal onzin.
Lobont mocht gewoon weg, Stekelenburg is onze nr 1... Lobont is te goed en te groot om jaren op de bank te blijven zitten.
Dat laatste is dus echt geen onzin. Het is toch redelijk bekend dat Grim en Bogdan elkaar toch niet goed lagen. Dit kwam voornamelijk van de kant van Grim in de tijd dat ze allebei om de plek onder de lat vochten. Grim heeft Bogdan echt weggejaagd als trainer waar hij hem als keeper al aardig aan het sarren was.
Vandaar ook dat de persoon Grim mij totaal niet ligt.
|
|
|
El Martino Internationale topspeler Derde in Ajax Quiz 2003/2004
Vak: 122 Posts: 1572 Reg.: 21 augustus 2003 | (VI.nl)
AZ kan te dure Joey Didulica doorstrepen
11/6/2006 21:02
EXCLUSIEF - AZ poogde Joey Didulica naar Alkmaar te halen, maar is daar niet in geslaagd. De Australische Kroaat blijkt te duur voor de ploeg van coach Louis van Gaal.
Didulica staat nog onder contract bij Austria Wien. Daar verdient hij een salaris, waaraan AZ niet zegt te kunnen voldoen. Technisch directeur Marcel Brands hoopt nog wel de Braziliaan Bruno Fernandes los te weken bij Atlético Mineiro.
-----
Spaanse clubs vragen naar Dwight Tiendalli
11/6/2006 20:41
EXCLUSIEF - Dwight Tiendalli heeft tijdens het EK voor spelers onder 21 jaar goede reclame voor zichzelf gemaakt. Espanyol en Celta de Vigo zijn zeer geïnteresseerd in de rechtsback van FC Utrecht.
Bij de Utrechtse club staat Tiendalli nog tot medio 2008 onder contract, maar beide Spaanse clubs hebben de clubleiding al op de hoogte gebracht van hun belangstelling. Ook Real Betis Sevilla zou gecharmeerd zijn van Tiendalli, maar heeft zich nog niet gemeld.
Tijdens het EK maakte Tiendalli dusdanig indruk dat hij werd gekozen in het Elftal van het Toernooi. De twintigjarige back heeft er twee seizoenen opzitten in de hoofdmacht van FC Utrecht.
|
|
|
arte et labore Internationale topspeler
Uit: Nijmegen Vak: - Posts: 1667 Reg.: 9 juli 2003 |
quote: Heerenveen bereikt akkoord met Braziliaan
12/6/2006 12:37
De komst van Afonso Alves naar SC Heerenveen is bijna rond. De Friese club heeft een mondeling akkoord met de Braziliaan van het Zweedse Malmö FF. Verwacht wordt dat hij later deze week zijn handtekening zet onder een vijfjarig contract.
De onderhandelingen tussen Heerenveen en Alves liepen al langer. De Friezen dreigden de transfer echter af te blazen toen er maar geen akkoord kon worden bereikt. Heerenveen meldt nu dat de laatste hindernissen uit de weg zijn geruimd.
Alves is een 25-jarige aanvallende middenvelder die sinds 2002 uitkomt in de Zweedse competitie, eerst voor Ögryte IS en later voor Malmö. De Braziliaan scoorde in Zweedse dienst 52 keer in negentig wedstrijden.
ik ben benieuwd, Heerenveen heeft hem al langer op de korrel. Volgens mij is hij ook al eens aan Ajax gelinkt.
|
|
|
Jeroen. Vedette
Uit: Bergen op Zoom Vak: 412 Posts: 2119 Reg.: 1 februari 2004 | Dingsdag woedend op Vitesse-directeur
12/6/2006 23:43
'Ik heb zeven geweldige jaren gehad bij Vitesse', vertelt Michael Dingsdag in de nieuwe Voetbal International. De centrale verdediger speelt komend seizoen bij SC Heerenveen en hield een nare smaak over aan zijn afscheid van de Arnhemse club.
In een verhaal in tijdschrift Hard Gras verklaarde Vitesse's directeur Paul van der Kraan dat hij een lek was en dat hij met zijn vader verzonnen transfergeruchten over hemzelf op internet zette. Daarnaast lijkt hij bij een flink aantal supporters uit de gratie na zijn vertrek uit Arnhem.
'Hoe dúrft-ie?', reageert Dingsdag op de opmerkingen van Paul van der Kraan. 'Als zo'n man wat tegen me heeft, moet hij zelf naar me toekomen. Terugtrappen heeft geen zin, dat ziet niet in mijn karakter. Maar ik kan wel zeggen dat het ongelooflijk veel pijn gedaan heeft.'
In de nieuwe Voetbal International geeft Dingsdag zijn waarheid over het afgelopen seizoen bij Vitesse, schetst hij een zelfportret en legt hij uit waarom hij naar Heerenveen verkast. Klik hier voor de inhoud van VI nummer 24, met daarin ook het laatste WK-nieuws.
Bron: Voetbal International
|
|
|
Heinz Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: 127 Posts: 1048 Reg.: 10 december 1999 | Het Hard-Grasnummer waar Dingsdag zich zo druk over maakt is geweldig leesvoer. Ik heb me een middagje slap gelachen. Fijne strandtip!
|
|
|
WilboAJAX Regelmatige invaller
Uit: Krimpen a/d IJssel Vak: - Posts: 686 Reg.: 17 januari 2005 | EXCLUSIEF - AZ-verdediger en WK-international Tim de Cler maakt binnen afzienbare tijd de overstap naar Feyenoord. Uit betrouwbare bron heeft Voetbalzone vernomen dat beide clubs inmiddels overeenstemming hebben bereikt over de transfersom.
De Cler zou AZ enkele miljoenen euro's opleveren. De linksback moet in Rotterdam de opvolger worden van Pascal Bosschaart, die de trainersstaf niet kan overtuigen.
Feyenoord moet nog wel met De Cler onderhandelen over een contract. Dit lijkt geen probleem te worden aangezien de verdediger diverse malen heeft aangegeven graag de overstap te maken naar De Kuip.
Aanvankelijk was ook AS Monaco-verdediger Gael Givet in beeld bij Feyenoord. De Fransman, die momenteel met zijn land actief is op het WK, bleek echter te duur. Ook zijn salariseisen zouden Feyenoord te gortig zijn geweest.
|
|
|
|
WilboAJAX Regelmatige invaller
Uit: Krimpen a/d IJssel Vak: - Posts: 686 Reg.: 17 januari 2005 |
quote: De Engelse tabloid The Daily Mirror weet te melden dat het bod van AZ op Jerzy Dudek is geaccepteerd. Dit zou betekenen dat de doelman voor 1,4 miljoen euro overkomt van Liverpool, waar hij geen uitzicht meer had op speeltijd.
Dudek moet bij AZ de concurrentie aangaan met Henk Timmer. De derde doelman van het Nederlands Elftal geniet niet het volste vertrouwen van coach Louis van Gaal, die ook al enkele tijd op zoek was naar een nieuwe, goede sluitpost. Zo werden eerder al de Braziliaan Bruno en Joey Didulica benaderd.
Voor Dudek zou een transfer naar AZ een terugkeer op de Nederlandse velden betekeken. De Pool stond eerder al enkele jaren onder de lat bij Feyenoord, waar hij nog altijd bekend staat als één van de beste keepers die de club ooit heeft gehad.
Ik vraag mij af hoe zeker dit is!
|
|
|
Abu Geselecteerd voor Oranje
Vak: 404 Posts: 1044 Reg.: 6 december 2005 | Lees net in het Az topic dat medunjanin naar Sparta gaat, die hebben op het middenveld en voorin een leuk team!
D. van Dijk --Anastasiou ---Zijler
-------------Medunjanin----
Keita ------------------Obodai
Geen idee wat ze achterin hebben staan maar dit ziet op zich goed uit!
|
|
|
vakG Veelbelovend talent
Uit: Lelystad Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 288 Reg.: 23 november 2003 | Aad de Mos naar Vitesse
ARNHEM - Na een zoektocht van enkele maanden heeft Vitesse eindelijk een nieuwe trainer. De club uit Arnhem presenteert vandaag om 16.00 uur Aad de Mos (59) als opvolger van Edward Sturing, die hoofd opleidingen wordt bij PSV. De Mos tekent een contract voor één jaar met een optie voor nog één seizoen. Beide partijen kunnen in mei 2007 de samenwerking beëindigen.
De Hagenaar – eerder onder meer actief bij Ajax, Anderlecht, KV Mechelen, PSV en Werder Bremen – neemt Dick de Boer mee als assistent, terwijl Pieter Huistra bij het eerste elftal blijft betrokken.
Vitesse richtte eerst zijn pijlen op Jan Boskamp, maar beging daarbij een fout. De Nederlander bleek alleen over het Belgische trainersdiploma te beschikken en mocht niet in Nederland aan de slag. De Mos werd al in een eerder stadium benaderd. Maar de club uit Arnhem haakte af toen zijn voorkeur uitging naar het Turkse Trabzonspor.
bron: De Telegraaf
|
|
|
JoodRD Internationale topspeler
Vak: - Posts: 1669 Reg.: 21 mei 2000 | Haha Aad de Mos, lekker voor ze 
|
|
|
Lederen Knikker  International
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 5460 Reg.: 28 juni 2005 | Misschien hier alvast een wedje maken hoe groot zijn afkoopsom wordt?
|
|
|
Stanley Menzo Idool
quote: Lederen Knikker schreef:
Misschien hier alvast een wedje maken hoe groot zijn afkoopsom wordt?
Mijn vraag is eigenlijk: Heeft Aadje afkoopsom al eens eerder een afkoopsom in euro's gehad?
Zo niet dan kan ook deze valuta straks worden bijgeschreven op het imponerende lijstje van afkoopsomvaluta's.
Aan de andere knat hij doet het wel gewoon. Cruyff heeft al jaren een grote bek maar doet niets. bang om zijn goede naam te verliezen. Aadje afkoopsom draait er zijn hand niet voor om. terwijl hij natuurlijk ook allang binnen is.
|
|
|
marcovdbajaxfanatic Lid 2de elftal
Uit: mercato saraceno Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 429 Reg.: 21 april 2003 | Stefano Seedorf naar Cesena ...dat zeggen ze hier in italie...ik hoop het 
|
|
|
Woot Vedette
Vak: 107 Posts: 1981 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: marcovdbajaxfanatic schreef:
Stefano Seedorf naar Cesena ...dat zeggen ze hier in italie...ik hoop het 
Ben je een Cesena fan dan? 
|
|
|
marcovdbajaxfanatic Lid 2de elftal
Uit: mercato saraceno Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 429 Reg.: 21 april 2003 | ja ;B
ik woon hier in de buurt...en je weet als hij komtt en ik ken somige bestuur leden van cesena kan ik een mooi shirt van hem hebben en messchien ook van ze neef
[Dit bericht is veranderd door marcovdbajaxfanatic (op 28 juni 2006 17:01:53).]
|
|
|
Red Vedette
Uit: Purmerend Vak: 410 Posts: 2604 Reg.: 20 juni 2002 |
quote: arte et labore schreef:
(...)
ik ben benieuwd, Heerenveen heeft hem al langer op de korrel. Volgens mij is hij ook al eens aan Ajax gelinkt.
deze speler viel mij vorig jaar op in beelden die over het inet struinde van Rosenberg. deze speler was in die beelden beter dan Markus vond ik. ben erg benieuwd. lijkt me echt een hele goede aankoop van Heerenveen.
|
|
|
El Martino Internationale topspeler Derde in Ajax Quiz 2003/2004
Vak: 122 Posts: 1572 Reg.: 21 augustus 2003 | (VI.nl)
Roda: 'Van Tornhout past perfect bij ons'
29/6/2006 18:35
Roda JC heeft er een nieuwe speler bij. De komst van Dieter Van Tornhout, door de Belgische aanvaller zelf al een week geleden aangekondigd, is nu ook officieel rond.
Van Tornhout tekende voor vier jaar bij de Limburgers en komt over van Club Brugge, de Belgische club die hem afgelopen halfjaar verhuurde aan Sparta Rotterdam. Bij Sparta scoorde de 21-jarige spits één keer in veertien eredivisieduels.
'Dieter is een speler die perfect past in de selectie die wij voor ogen hebben. Hij is een jonge, talentvolle voetballer met een goede mentaliteit. Daarnaast is hij balvast, kopsterk en een echt aanspeelpunt in de voorhoede', typeerde algemeen directeur Huub Narinx Roda's nieuwe aanwinst.
|
|
|
RSCA Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 287 Reg.: 22 oktober 2005 | Stoica ook naar Roda JC. 
|
|
|