Ajax Netwerk
maandag 22 september 2014 - 02:11                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Ajax in de media - nieuws en geruchten » [De Telegraaf] Cruijff: Ik weet van niks

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

keeskoi
Idool

Uit: lelystad
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 23 november 2005

De Telegraaf:
Cruijff: Ik weet van niks
BARCELONA - Johan Cruijff is verrast door zijn afscheid als adviseur bij de Mexicaans club Chivas Guadalajara. "Ik weet van niks. Ik hoor het ook nu pas. Ik ben aan het uitzoeken hoe het zit", liet Cruijff maandagochtend weten aan Telesport. Cruijff was recentelijk nog in Mexico om de plannen voor 2013 door te spreken.
Cruijff werd eind februari bij Chivas binnengehaald om het slecht draaiende team weer op te bouwen. De club is elf keer kampioen van Mexico geweest, maar heeft haar glorieperiode ver achter zich.

Chivas wist onder trainer John van ’t Schip, speciaal aangesteld door Cruijff, nipt de nacompetitie te halen, maar daarna ging het in de achtste finales direct fout tegen latere finalist Toluca.

Chivas USA
Eerder moest Cruijff al via de media vernemen dat hij was aangesteld als adviseur van Chivas USA. In zijn column in Telesport liet Cruijff destijds weten dat van een dienstverband geen sprake was.
HRHR
HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Ajax in de media - nieuws en geruchten » [De Telegraaf] Cruijff: Ik weet van niks

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR