Ajax Netwerk
zaterdag 25 oktober 2014 - 20:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Ajax in de media - nieuws en geruchten » [De Telegraaf] Vinden hoofdsponsor eerste taak nieuwe Ajax-directeur

HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

HR

keeskoi
Idool

Uit: lelystad
Vak: -
Droomaankoop: -
Reg.: 23 november 2005

Vinden hoofdsponsor eerste taak nieuwe Ajax-directeur
Vrienden Vd Sar: Goede keus
AMSTERDAM - Edwin van der Sar haalde maandag herinneringen op aan Ajax toen hij naar de ArenA reed voor zijn presentatie als nieuwe directeur marketing van de Amsterdamse club. "Ik zag mezelf als trots mannetje met een TDK-tas op de bus stappen”, zei hij.

"Ik moest aan mijn eerste auto van de club denken. En aan mijn periode tussen 1989 en 1999 bij het eerste elftal. Nu heb ik weer een reden om naar Ajax te rijden. Er ligt een mooie uitdaging. We zoeken nog een hoofdsponsor", aldus de 42-jarige Van der Sar.

Hoofdsponsor
Het vinden van een opvolger van hoofdsponsor Aegon, die in de zomer van 2014 van het Ajax-shirt verdwijnt, is de eerste taak voor Van der Sar. "Mijn beoogde benoeming kwam in De Telegraaf terecht en vier dagen later maakte Aegon bekend te zullen stoppen als hoofdsponsor. Mijn vrienden zeiden: 'goede keuze'.
HRHR
HR

Deze topic is open en bestaat uit 1 pagina: 1

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » B - Ajax Netwerk » Ajax in de media - nieuws en geruchten » [De Telegraaf] Vinden hoofdsponsor eerste taak nieuwe Ajax-directeur

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR