Ajax Netwerk
donderdag 17 augustus 2017 - 01:40                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 8

HR

Deze topic is open en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 97 »

HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 17 januari 2008

We gaan weer verder waar we gebleven zijn. Blijf allemaal lekker veel posten hier (trollen mag soms)
HRHR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2005

Mijn dank aan Mr M voor het sluiten van deel 7.
HR
HR

Madridista
Idool

Graag gedaan.

Vanavond speelt Madrid een wedstrijd ter ere van Raúl tegen diens huidige club, Al Sadd. Raúl zal één helft met Madrid meespelen, de andere met Al Sadd. Als eerbetoon aan Raúl zal Cristiano Ronaldo niet met nummer 7 spelen maar met nummer 11. Hierdoor kan Raúl met het nummer spelen waarmee hij zoveel successen bij Madrid heeft meegemaakt.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Mooi gebaar. Zo hoort het!

[Dit bericht is veranderd door Amsterhammer (op 22 augustus 2013 18:18:09).]
HR
HR

Notlupus
Idool

Uit: Helsinki
Reg.: 26 februari 2010

Zonde dat zoiets gebeurd met een Al Sadd. Voor mijis Raul toch wel een bijna mythisch figuur. Ondanks dat ik niks met Madrid heb vond ik het best klote dat hij moest vertrekken en niet als een Maldini afsluiten bij de club waar hij hoort.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Reg.: 25 november 2005

quote:HR
Madridista schreef:

Graag gedaan.

Vanavond speelt Madrid een wedstrijd ter ere van Raúl tegen diens huidige club, Al Sadd. Raúl zal één helft met Madrid meespelen, de andere met Al Sadd. Als eerbetoon aan Raúl zal Cristiano Ronaldo niet met nummer 7 spelen maar met nummer 11. Hierdoor kan Raúl met het nummer spelen waarmee hij zoveel successen bij Madrid heeft meegemaakt.
HR
En morgen kan hij het nummer 11 aan Gareth Bale overhandigen.
HR
HR
Wat een held is Raul. Ik mis de tijden van Real toen hij nog daar speelde. Verder fantastische tv avond op Real Madrid TV.
HR
HR

the birdman
International

Vak: 428
Reg.: 8 mei 2009

http://sportmagazine.knack.be/sport/nieuws/voetbal-internationaal/gareth-bale-voor-99-miljoen-euro-naar-real-madrid/article-4000380761574.htm

Zouden een deal hebben, zou gaan. Zeker is het dus nog niet, maar waar rook is, is vuur. Veel te veel voor zo'n ballentrapper als Bale. Real had wijzer moeten wezen, 25M bieden, want hij is echt niet veel meer waard, en als de Spurs dat bod misprijzend opzij hadden geschoven er fijntjes op wijzen dat een speler van het kaliber Bale echt niet meer waard is.

Real doet dus gewoon mee in de gekte, maar waarom? Bale hebben ze niet nodig, of zijn ze bang dat 1 van die idiote Arabieren of Russen met hem gaan lopen, omdat zij echt geen idee hebben wat een speler waard is.

[Dit bericht is veranderd door the birdman (op 23 augustus 2013 11:40:51).]
HR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

(...)

En morgen kan hij het nummer 11 aan Gareth Bale overhandigen.
HR
Tja, het ging nu even over een eerbetoon aan Raúl.

Maar als we het nou toch over Bale hebben, AS.com meldt dat Madrid een laatste bod heeft gedaan van € 90 miljoen.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 23 augustus 2013 12:01:29).]
HR
HR

jasperdgg
Idool

the birdman schreef:
Real doet dus gewoon mee in de gekte, maar waarom? Bale hebben ze niet nodig, of zijn ze bang dat 1 van die idiote Arabieren of Russen met hem gaan lopen, omdat zij echt geen idee hebben wat een speler waard is.
HR
Real moet een Brit hebben om die markt aan te boren, dat mag wel wat kosten. Het belang van het aantrekken van Bale is puur commercieel, niet sportief. Zo gaat dat in Madrid.
HR
HR

Betis Balompie
Talent

Reg.: 25 augustus 2005

the birdman schreef:
Real doet dus gewoon mee in de gekte,
HR
Madrid heeft die gekte uitgevonden! Financial Fair Play, anyone?
HR
HR

Madridista
Idool

Betis Balompie schreef:

(...)

Madrid heeft die gekte uitgevonden! Financial Fair Play, anyone?
HR
Tja, bij Betis bijten ze op een houtje :B
HR
HR

TheLegend
Idool

Uit: Huizen
Droomaankoop: Paulo Bruno Dybala
Reg.: 10 april 2011

Koning voetbal is dus daadwerkelijk overleden, jammer.
HR
HR

Betis Balompie
Talent

Reg.: 25 augustus 2005

Madridista schreef:

(...)

Tja, bij Betis bijten ze op een houtje :B
HR
Ja, nadat Lopera onze kas heeft leeggeroofd en ons met 90 miljoen euro (!) aan schuld liet zitten, zijn ze onder notarieel toezicht gekomen. Sindsdien is de schuld bijna afbetaald (na herstructurering bleef er 45 miljoen over, en daarvan is inmiddels 35 miljoen van terugbetaald).

Na de verkoop van Beñat was er wat ruimte over om te investeren (Verdú). Binnen een paar jaar moet de schuld op 0 staan.

Hoe zit dat eigenlijk met Madrid?
HR
HR

Iceman
Idool

Uit: Leiden
Vak: 410
Reg.: 10 augustus 2003

Mijn club is het niet, dat Madrid, maar dit is toch wel echt heel erg mooi hoor.

Heb niks met Real en Raul maar zelfs ik kreeg hier kippenvel van.

Kunnen ze hier nog wat van leren met die borstbeelden en AFCA vestjes. Dat ze dat bij de Kenneth Perezjes van de wereld doen oke, maar helden als Vertonghen, Litmanen en noem maar op verdienen beter.

Prachtig, daar weten ze hoe het moet. Chickenskin!
http://www.fcupdate.nl/video/5233/raul-speelt-en-scoort-weer-voor-real/
HR
HR

ernie09
Vedette

Uit: Uithoorn
Droomaankoop: Klaas-Jan Huntelaar
Reg.: 20 juni 2002

Iceman schreef:

Kunnen ze hier nog wat van leren met die borstbeelden en AFCA vestjes. Dat ze dat bij de Kenneth Perezjes van de wereld doen oke, maar helden als Vertonghen, Litmanen en noem maar op verdienen beter.

Prachtig, daar weten ze hoe het moet. Chickenskin!
http://www.fcupdate.nl/video/5233/raul-speelt-en-scoort-weer-voor-real/
HR
Litmanen ok, maar Vertonghen? Een held hoor, maar Raul heeft praktisch zijn hele leven aan die club gegeven. Ik weet niet of je prijzen hebt gezien op een seconde of 20, maar dat is alleen al wat Raul gewonnen heeft.
HR
HR

Madridista
Idool

Betis Balompie schreef:

(...)

Ja, nadat Lopera onze kas heeft leeggeroofd en ons met 90 miljoen euro (!) aan schuld liet zitten, zijn ze onder notarieel toezicht gekomen. Sindsdien is de schuld bijna afbetaald (na herstructurering bleef er 45 miljoen over, en daarvan is inmiddels 35 miljoen van terugbetaald).

Na de verkoop van Beñat was er wat ruimte over om te investeren (Verdú). Binnen een paar jaar moet de schuld op 0 staan.

Hoe zit dat eigenlijk met Madrid?
HR
Madrid is aardig aan het saneren, zitten nu - geloof ik - op "slechts" 150.000.000 schuld. Maar goed, ze kwamen van ruim een half miljard.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Real schijnt concurrentie te hebben van Manchester United voor Gareth Bale... kam me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Utd zo veel geld over heeft voor een speler.
HR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

Real schijnt concurrentie te hebben van Manchester United voor Gareth Bale... kam me eerlijk gezegd niet voorstellen dat Utd zo veel geld over heeft voor een speler.
HR
Ik mag hopen dat ManU hem koopt.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Ze zijn echt gek aan het worden: Iker voorgoed tweede keeper en Bale halen. Het is krankzinnig.
HR
HR

jasperdgg
Idool

Iker schreef:

Ze zijn echt gek aan het worden: Iker voorgoed tweede keeper en Bale halen. Het is krankzinnig.
HR
De gekte is nooit ver weg bij Real Madrid, dat maakt het ook wel weer leuk.
HR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

(...)

De gekte is nooit ver weg bij Real Madrid, dat maakt het ook wel weer leuk.
HR
Van mij mag het wel een beetje minder leuk ;)

En het is natuurlijk volledig van de pot gerukt dat Iker niet speelt. Ik mis Siempre in dit topic, die had nog wel eens inside information.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 27 augustus 2013 13:31:10).]
HR
HR

Bazza
Legende

Droomaankoop: Jean-Paul Boëtius
Reg.: 20 januari 2002

Madridista schreef:

(...)

Madrid is aardig aan het saneren, zitten nu - geloof ik - op "slechts" 150.000.000 schuld. Maar goed, ze kwamen van ruim een half miljard.
HR
Klopt dat zei ik in het vorige topic, nav een artikel ergens online.Het was wel geschreven door iemand met veel verstand van zaken.Meer weet ik er niet meer over.
HR
HR

Madridista schreef:

(...)

HR
Of ze van ver komen is voor mij niet relevant, ze hebben een enorme schuld dan moet het met de noodlijdende banken en crisis in Spanje toch gewoon niet mogelijk zijn om 100 miljoen uit te geven?

Zoals een bekende voetbalspeler een voorbeeldfunctie heeft, heeft een club dat naar mijn mening ook.
HR
HR

Madridista
Idool

ArenA schreef:

(...)

Of ze van ver komen is voor mij niet relevant, ze hebben een enorme schuld dan moet het met de noodlijdende banken en crisis in Spanje toch gewoon niet mogelijk zijn om 100 miljoen uit te geven?

Zoals een bekende voetbalspeler een voorbeeldfunctie heeft, heeft een club dat naar mijn mening ook.
HR
Dus als iemand een hypotheek heeft van pak em beet 150.000 euro dan mag hij van jou geen nieuwe auto kopen? Want de schulden van Madrid zijn gewoon afgedekt.
HRHR

Deze topic is open en bestaat uit 97 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 8

HR

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie heeft Ajax het dringendst nog versterking nodig?

Verdediging
Middenveld
Aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 95,2% dat FC Twente wint van VVV Venlo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Rosenborg BK:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!