Ajax Netwerk
dinsdag 21 oktober 2014 - 21:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Vervolg van deel 6

forumillustratie

forumillustratie

Laatste post deel 5:

quote:HR
Cacciatore schreef:

(...)
Probleem is dat Mourinho een aankoopbeleid heeft waar je U tegen zegt. Tal Ben Haim, Ricardo Quaresma, McDonald Mariga en Hamit Altintop recentelijk zijn namen die hij uit de hoge hoed tovert, hij is er namelijk een koning in om een shitload aan spelers te kopen voor de breedte van de selectie.

Het grote probleem gaat komen na het vertrek van Mourinho, ik geloof al vanaf het begin van zijn aanstelling dat hij prijzen gaat winnen met Real. Zoals Cruyff ook zei. Echter is elke ploeg na het vertrek van Mourinho een team waar geen automatismen inzitten, waar geen sturing mogelijk is en waar er geen basis ligt voor de toekomst. Dit is gebleken bij Porto na het vertrek van Mourinho géén kampioen. Chelsea, géén kampioen, Inter géén kampioen. Allemaal teams die na het vertrek van Mourinho minimaal een jaar weer moeten bouwen.

We gaan zien hoe het loopt, zoals ik zei verwacht ik volgend jaar prijzen met afbraakvoetbal. Maar hey, een prijs is een prijs he?
HR

Madridista schreef:

(...)

6 goals tegen Sevilla, 6 tegen Valencia, de meeste doelpunten gemaakt in de PD, de topscorer in huis en dat allemaal met afbraakvoetbal? Dat geloof je zelf niet eens.
HR

Thufir Hawat schreef:

(...)
Kijk ook eens wie Mourinho opgevolgd hebben. Bij FC Porto Víctor Fernández, bij Chelsea Avram Grant/Scolari en bij Inter Benitez. Gek he, dat die elftallen instorten als je nietsnutten en has-beens voor de groep zet.

Zet nu Ronald Koeman bij Barcelona voor de ploeg en na een jaar is het ook een groot drama. :B
HR
[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 30 mei 2011 18:29:52).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Özil is de koning van de assist. Met 26 stuks is hij de man met de meeste assist in Europa. Hulk op 2 en Messi op 3 copmpleteren de top 3!
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Vak: -
Reg.: 18 maart 2004

Casillias
Arbeloa, Ramos, Carvalho, Marcelo
Alonso
Ozil Sahin

Ronaldo Kaka Di Maria

Oid dergelijks, ga op deze manier voetballen met de intentie zoals Barca, druk zetten naar voren, train je suf op het positiespel, wordt een team, waarbij Ronaldo niet het mannetje is. Ik denk dat ze best een eind zouden kunnen komen tegen Barca. Echter zullen er misschien een paar maanden overheen gaan, misschien een halfjaar, voordat dit voetbal erin zit en die tijd zal men waarschijnlijk niet hebben.
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

MrBuijs schreef:

Casillias
Arbeloa, Ramos, Carvalho, Marcelo
Alonso
Ozil Sahin

Ronaldo Kaka Di Maria

Oid dergelijks, ga op deze manier voetballen met de intentie zoals Barca, druk zetten naar voren, train je suf op het positiespel, wordt een team, waarbij Ronaldo niet het mannetje is. Ik denk dat ze best een eind zouden kunnen komen tegen Barca. Echter zullen er misschien een paar maanden overheen gaan, misschien een halfjaar, voordat dit voetbal erin zit en die tijd zal men waarschijnlijk niet hebben.
HR
Maicon en Coentrao zullen ook naar Madrid komen verwacht ik. Verder zal Mourinho 4-2-3-1 of in een ruit gaan spelen. Dat zijn zijn vaste formaties.
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Robehr schreef:

(...)

Maicon en Coentrao zullen ook naar Madrid komen verwacht ik. Verder zal Mourinho 4-2-3-1 of in een ruit gaan spelen. Dat zijn zijn vaste formaties.
HR
Wil/gaat Ramos echt naar het centrum?

En Siempre (of iemand anders), is men niet tevreden over Marcelo? Anders kan ik me een transfer van Fabio Coentrão toch niet voorstellen?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Robehr schreef:

(...)

HR
Maicon? Hoe kom je daar bij? Coentrao moet 35 mln kosten, grote kans dat dat wel gaat gebeuren. Daarnaast zal een poging gewaagd worden om de "anti Real clausule" van Kun Aguero af te kopen.

De namen die zeker mogen/moeten vertrekken: Drenthe (hij hoeft zich niet eens meer te melden, ook al komt er geen club voor hem), Lass, Gago. daarnaast zijn er een aantal spelers die waarschijnlijk verhuurd/uitgeleend gaan worden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

DarkChild schreef:

(...)

Wil/gaat Ramos echt naar het centrum?

En Siempre (of iemand anders), is men niet tevreden over Marcelo? Anders kan ik me een transfer van Fabio Coentrão toch niet voorstellen?
HR
Of ze tevreden zijn met Marcelo..... Hij is door de fans (seizoenskaarthouders) gekozen tot beste speler.
Ik denk dat Mourinho zo nu en dan met Marcelo verder naar voren wil spelen... Hij heeft ook niet echt een gelijkwaardige vervanger voor Marcelo zonder zijn hele verdediging door elkaar te gooien.

Zowel Gonzalo als Benzema zijn niet te koop, aldus Mourinho in een interview mat Cadena SER. Hij reageerde daarmee op geruchten uit Engeland en Italie.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

'Minstens 60 miljoen voor Fabregas' Van onze Telesportredactie Arsenal-speler Cesc Fabregas.

LONDEN - Real Madrid heeft Arsenal officieel benaderd om Cesc Fabregas over te nemen. De Londenaren hebben de Spaanse grootmacht volgens het Engelse boulaverdblad The Sun laten weten te mogen beginnen met bieden op 60 miljoen euro.

Fabregas staat ook al jaren in de belangstelling van Barcelona. Arsenal bereikte echter nooit een akkoord met de Catalanen. De Koninklijke zou willen voorkomen dat Barcelona Fabregas en Sergio Aguero (Atletico Madrid) aantrekt. Daarom heeft Real-president Florentino Perez 100 miljoen euro uitgetrokken om het duo binnen te halen.HR
Vooralsnog neem ik dit bericht nog met een korreltje zout, mede vanwege de melding door The Sun. Doen deze geruchten rondom Fabregas ook de ronde in Spanje?
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

TheLegend schreef:

(...)

Vooralsnog neem ik dit bericht nog met een korreltje zout, mede vanwege de melding door The Sun. Doen deze geruchten rondom Fabregas ook de ronde in Spanje?
HR
Ja, dat wil zeggen, het gerucht staat ook op de website van AS maar dat is gewoon het bericht van The Sun.

Overigens zou het mij niet verbazen als Arsenal dit soort berichten zelf de wereld inhelpt om de prijs een beetje op te drijven. Aan de andere kant is Florentino Pérez er helaas gek genoeg voor (is mijn mening dan hé, niet alle Madridista's denken er hetzelfde over)

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 3 juni 2011 13:29:58).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Nu Valdano weg is, blijft het transferbeleid dan wel hetzelfde.En dan heb ik het over de 3 fases.
HR
HR

Loki
Vedette

Reg.: 14 februari 2009

Ik zou inderdaad die Coentroa halen. En dan nog Robben. Kijk eens wat een fantastisch elftal en selectie:

Ronaldo Benzema Robben
Alonso Ozil Sahin
Marcelo Carvalho Pepe Maicon
Casillias

Altintop Higuain Di Maria
Khedira Kaka Lass
Countreao Albiol Garay Ramos
Adan
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

Nu Valdano weg is, blijft het transferbeleid dan wel hetzelfde.En dan heb ik het over de 3 fases.
HR
Valdano op zich heeft hier weinig mee te maken, het is het beleid dat Perez bij zijn verkiezing de socios beloofd heeft. Zoals het er nu naar uitziet gaat deze zomer idd de 2-de fase in, jonge talentvolle spelers. Perez is bereid om dik te investeren in "La Fabrica Blanca", op dit moment zijn 8 canteranos geselecteerd die in de komende 2 - 3 seizoenen definitief door moeten breken. Dat zou dan fase 3 moeten worden. Het project loopt nog steeds volgens schema.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Valdano op zich heeft hier weinig mee te maken, het is het beleid dat Perez bij zijn verkiezing de socios beloofd heeft. Zoals het er nu naar uitziet gaat deze zomer idd de 2-de fase in, jonge talentvolle spelers. Perez is bereid om dik te investeren in "La Fabrica Blanca", op dit moment zijn 8 canteranos geselecteerd die in de komende 2 - 3 seizoenen definitief door moeten breken. Dat zou dan fase 3 moeten worden. Het project loopt nog steeds volgens schema.
HR
Goede zaak Siempre!Ik was al bang dat met het vertrek van Valdano het plan zou gaan veranderen......
HRHR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Ik hoorde dat Zidane weer een geweldige wedstrijd speelde met oud real tegen oud bayern, en zag een paar flitsen van hem op youtube. Hij domineerde weer als vanouds. Strooide met passjes, was niet van de bal af te krijgen.

Ik ben van mening dat Zidane moet terugkeren bij Real als speler. Hij kan nog makkelijk mee op topniveau, aan zijn fitheid te zien. Een jaar of twee-drie.

Hij moet nog één keer laten zien wie de beste ter wereld ooit is. Dat is namelijk Zidane. Hij is veel en veel beter dan Messi en Xavi op dit moment. De man domineert een wedstrijd negentig minuten lang en bepaalt het tempo continu. Xavi is een geweldige speler, en ook één van de beste ooit. en Messi is een geweldige dribbelaar. Maar er is maar één koning. En dat is Zidane. Hij zou in zijn eentje dit Barcelona waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zien.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

het laatste schaap schreef:

Ik hoorde dat Zidane weer een geweldige wedstrijd speelde met oud real tegen oud bayern, en zag een paar flitsen van hem op youtube. Hij domineerde weer als vanouds. Strooide met passjes, was niet van de bal af te krijgen.

Ik ben van mening dat Zidane moet terugkeren bij Real als speler. Hij kan nog makkelijk mee op topniveau, aan zijn fitheid te zien. Een jaar of twee-drie.

Hij moet nog één keer laten zien wie de beste ter wereld ooit is. Dat is namelijk Zidane. Hij is veel en veel beter dan Messi en Xavi op dit moment. De man domineert een wedstrijd negentig minuten lang en bepaalt het tempo continu. Xavi is een geweldige speler, en ook één van de beste ooit. en Messi is een geweldige dribbelaar. Maar er is maar één koning. En dat is Zidane. Hij zou in zijn eentje dit Barcelona waarschijnlijk alle hoeken van het veld laten zien.
HR
Misschien niet in z'n eentje tegen heel Barcelona, maar inderdaad. Zidane kon alles wat Xavi en Iniesta samen kunnen, maar dan nog beter. Messi is een magistrale aanvaller, maar Zidane was een koning.

Hoe gaat het trouwens met z'n zoontje? Enzo Fernandez? Nog steeds in de jeugd van Real?
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Burzlew schreef:

(...)

Misschien niet in z'n eentje tegen heel Barcelona, maar inderdaad. Zidane kon alles wat Xavi en Iniesta samen kunnen, maar dan nog beter. Messi is een magistrale aanvaller, maar Zidane was een koning.

Hoe gaat het trouwens met z'n zoontje? Enzo Fernandez? Nog steeds in de jeugd van Real?
HR
Diep van binnen weet Zidane dat hij de boel weer kapot gaat spelen als ie terugkeert. Hij is fitter dan ooit. Maar hij is te bescheiden om terug te keren. De wereld zou dat niet aankunnen. Dan zou het realiteitsbeeld door Zidane aan flarden worden geschoten. Allerlei tienertjes denken namelijk dat Messi de beste speler ooit is. Misschien wel de beste dribbelaar, maar er zijn zoveel dribbelaars op deze aardkloot. Er zijn echter maar een paar regisseurs. Zidane is de regisseur onder de regisseurs. Hij is de ultieme poppenspeler. Messi is slechts een marionet, en zou onder de schaduw van Zidane niet meer dan een lappenpop zijn.
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

het laatste schaap schreef:

(...)

Diep van binnen weet Zidane dat hij de boel weer kapot gaat spelen als ie terugkeert. Hij is fitter dan ooit. Maar hij is te bescheiden om terug te keren. De wereld zou dat niet aankunnen. Dan zou het realiteitsbeeld door Zidane aan flarden worden geschoten. Allerlei tienertjes denken namelijk dat Messi de beste speler ooit is. Misschien wel de beste dribbelaar, maar er zijn zoveel dribbelaars op deze aardkloot. Er zijn echter maar een paar regisseurs. Zidane is de regisseur onder de regisseurs. Hij is de ultieme poppenspeler. Messi is slechts een marionet, en zou onder de schaduw van Zidane niet meer dan een lappenpop zijn.
HR
Dat Zidane veruit de grootste was van zijn tijd staat natuurlijk buiten kijf, maar je slaat wel weer een beetje door, zoals je zelf ook wel weet waarschijnlijk ;). In vergeljk met Messi, bedenk dat Messi al veel belangrijker is dan Zidane op zijn leeftijd, de hoogtijdagen van Zidane moesten nog komen op deze leeftijd, moet je kijken wat Messi daarentegen al heeft bereikt. Natuurlijk was Zidane door zijn positie op een andere manier belangrijker, hij scoorde minder, maar was opbouwend wel heel belangrijk natuurlijk, daarnaast heeft Zidane wel weer belangrijke goals gescoord in WK en CL finales. Als je gaat kijken hoe belangrijk Messi voetballend voor de ploeg is, dan is hij daarin ook een kanjer en is hij samen met Xavi en Iniesta enorm belangrijk voor zijn ploeg in de positie, iets was als spits zijnde enorm knap is om zelfs van daaruit zowel in de opbouw als in de afronding van waarde te kunnen zijn. Echter daarin is hij minder belangrijk dan Zidane ooit was. Misschien wordt Messi ooit nog naar het middenveld gaat. Wie de betere is? Andere tijd, andere spelers, andere clubs, ander land. We kunnen het in die zin nooit zeggen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

MrBuijs schreef:

(...)
Dat Zidane veruit de grootste was van zijn tijd staat natuurlijk buiten kijf, maar je slaat wel weer een beetje door, zoals je zelf ook wel weet waarschijnlijk ;). In vergeljk met Messi, bedenk dat Messi al veel belangrijker is dan Zidane op zijn leeftijd, de hoogtijdagen van Zidane moesten nog komen op deze leeftijd, moet je kijken wat Messi daarentegen al heeft bereikt. Natuurlijk was Zidane door zijn positie op een andere manier belangrijker, hij scoorde minder, maar was opbouwend wel heel belangrijk natuurlijk, daarnaast heeft Zidane wel weer belangrijke goals gescoord in WK en CL finales. Als je gaat kijken hoe belangrijk Messi voetballend voor de ploeg is, dan is hij daarin ook een kanjer en is hij samen met Xavi en Iniesta enorm belangrijk voor zijn ploeg in de positie, iets was als spits zijnde enorm knap is om zelfs van daaruit zowel in de opbouw als in de afronding van waarde te kunnen zijn. Echter daarin is hij minder belangrijk dan Zidane ooit was. Misschien wordt Messi ooit nog naar het middenveld gaat. Wie de betere is? Andere tijd, andere spelers, andere clubs, ander land. We kunnen het in die zin nooit zeggen.
HR
100% eens met je laatste stuk, geen eerlijke vergelijk! Echter het grote verschil zit hem wel in het elftal achter en rond de speler! Messi heeft wel wat achter hem lopen natuurlijk, die het hem een stuk makkelijker maken als dat Zidane dat had.

Zidane was in zijn tijd de beste net zoals Cruyff dat in zijn tijd was en Xavi op dit moment veruit de beste is... Messi is ook in mijn ogen de beste dribbelaar maar heeft wel iemand nodig die hem de bal geeft en hem in staat stelt te kunnen dribbelen...

La Gazetta: "Mourinho stelt Leonardo ruildeal voor, Kaka naar Inter en Maicon naar Real"

Volgens diverse Italiaanse en Spaanse media (die het ongetwijfeld van elkaar hebben overgenomen), heeft Mourinho zijn collega Leonardo (Inter) gebeld met een voorstel: Inter Kaka en Real Maicon. Het nieuws wordt breed gebracht door La Gazetta. Zowel Inter president als Real president zien deze deal niet meteen zitten. Perez heeft 65 mln uitgegeven aan Kaka en zou graag een deel daarvan weer terug zien komen bij een mogelijk verkoop van de Braziliaan. Een deal met Inter zou niet het gewenste bedrag opleveren temeer Inter (bij monde van de president) heeft verklaard niet veel geld te willen uitgeven aan transfers de komende zomer.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 6 juni 2011 10:50:10).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Xabi Alonso mist Liverpool en denkt aan terugkeer: ‘Waarom niet?’

Xabi Alonso verliet Liverpool in 2009 om te gaan spelen voor Real Madrid. De middenvelder vertrok met tegenzin, want de Spanjaard had het goed naar zijn zin op Anfield en was publiekslieveling. De verstoorde relatie met toenmalig manager Rafael Benítez deed hem besluiten te vertrekken. In de toekomst hoopt de inmiddels 29-jarige controleur weer terug te keren in de havenstad.

“Momenteel weet ik nog niet wat er gaat gebeuren, maar het is zeker een mogelijkheid”, vertelt Alonso in gesprek met Liverpool TV. “Waarom niet? In de voetballerij veranderen dingen zo snel en ik heb een passie voor Liverpool. Dus als de omstandigheden zich voordoen, waarom niet.”
“Het was erg moeilijk te vertrekken”, blikt de international terug. “Het was en zal altijd speciaal blijven. Het zit in mijn hart, want ik heb het hier allemaal intens beleefd. Ik mis veel dingen: de jongens, de atmosfeer op het trainingscomplex en de sfeer op Anfield. Die is niet te verslaan. Het zal altijd in mijn gedachten zijn.” Alonso sluit af met een voorspelling voor volgend seizoen. “Ik heb er zin. Nu Kenny Dalglish trainer is ziet het er team er weer goed uit.” HR
De eerste die daar vertrekt?

[Dit bericht is veranderd door Villas-Boas (op 6 juni 2011 14:51:18).]
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

Siempre Real schreef:

(...)

Maicon? Hoe kom je daar bij? Coentrao moet 35 mln kosten, grote kans dat dat wel gaat gebeuren. Daarnaast zal een poging gewaagd worden om de "anti Real clausule" van Kun Aguero af te kopen.

De namen die zeker mogen/moeten vertrekken: Drenthe (hij hoeft zich niet eens meer te melden, ook al komt er geen club voor hem), Lass, Gago. daarnaast zijn er een aantal spelers die waarschijnlijk verhuurd/uitgeleend gaan worden.
HR
Omdat Mourinho hem vorig seizoen ook al wilde hebben, ik verwacht dat Inter wat coulanter is. Een goede rechtsback kan Real gebruiken, dan kan Ramos op zijn werkelijke positie en Garay of Albiol richting de subtop.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Robehr schreef:

(...)

Omdat Mourinho hem vorig seizoen ook al wilde hebben, ik verwacht dat Inter wat coulanter is. Een goede rechtsback kan Real gebruiken, dan kan Ramos op zijn werkelijke positie en Garay of Albiol richting de subtop.
HR
Maicon is 30, en volgens het beleidsplan dat Perez heeft neergezet dus te oud. Tenzij er geen alternatief voorhanden is.
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Villas-Boas schreef:

(...)

De eerste die daar vertrekt?
HR
Alsof Liverpool Xabi Alonso kan betalen, Real zal er wel tientallen miljoenen voor willen hebben als het al bespreekbaar is.
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Miquell schreef:

(...)

Alsof Liverpool Xabi Alonso kan betalen, Real zal er wel tientallen miljoenen voor willen hebben als het al bespreekbaar is.
HR
Ze hadden ook geen moeite met Carroll en Suarez of was je die voor het gemak even vergeten;)
HR
HR

Gran Via Rode kaart: waarschuwing
Idool

Vak: 112
Reg.: 3 oktober 2006

Ik denk dat de meeste clubs in de PL- PD- Serie A, Suarez wel hadden kunnen betalen. ;)
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Gran Via schreef:

Ik denk dat de meeste clubs in de PL- PD- Serie A, Suarez wel hadden kunnen betalen. ;)
HR
Onzin natuurlijk.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 47,5% dat AS Monaco wint van Benfica SL. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Go Ahead Eagles:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!