Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 01:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 ... 151 »

HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Marca: 'Mourinho en Pérez eens over beëindigen van samenwerking'
Maandag, 3 december 2012 om 10:50
Real Madrid won zaterdagavond met 2-0 van stadsgenoot Atlético Madrid, maar de geruchten over een vertrek van José Mourinho bij de Spaanse landskampioen zijn daarmee niet opgehouden. Marca pakt maandagochtend uit met het bericht dat Mourinho en Florentino Pérez hebben besloten om de samenwerking te beëindigen. Mourinho zal het seizoen nog wel afmaken bij Real, maar zal volgens de vaak goed geïnformeerde sportkrant vervolgens vertrekken.

De Portugees is bezig aan zijn derde seizoen bij Real, maar niet langer populair bij een deel van de fans. Mourinho werd al eerder uitgejouwd en stapte zaterdag ruim drie kwartier voor aanvang van de derby met Atlético het veld op, waar hij zich vrijwillig liet uitfluiten door de supporters die daar behoefte aan hadden. Vooraf was al gesuggereerd dat Mourinho ontslagen zou worden als de wedstrijd tegen Atlético niet gewonnen zou worden.
Real won dus wel, met 2-0, maar de druk op de positie van Mourinho is niet veel minder groot geworden. Het contract van de coach (de bestbetaalde hoofdtrainer ter wereld) loopt nog tot medio 2016 door, maar Mourinho en clubvoorzitter Pérez zouden in het afgelopen weekend hebben geconcludeerd dat het beter is om na dit seizoen uit elkaar te gaan. Mourinho heeft er geen geheim van gemaakt dat hij graag terug zou willen keren naar de Engelse Premier League.HR
HR
HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Was ook een draak van een wedstrijd.

Wijfie Ramos had ook wel aangepakt mogen worden door de scheids met een dik verdiende rode kaart, het hoogte punt van de wedstrijd was dat die Costa een zwaai actie deed bij Ramos waardoor het wijfie heel erg schrok haha.
HR
Kom jij hier nou echt alleen om te trollen? flikker toch eens op man.

Ik durf te wedden dat er flink wat gasten zijn die hadden gehoopt dat die colchoneros zouden winnen, nou in geen honderd jaar! Jammer jongens. In plaats van positief te schrijven over 'jullie" Barcelona trollen jullie liever hier.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 3 december 2012 13:36:29).]
HR
HR

Jimi
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 12 mei 2006

Madridista schreef:

(...)

Ik durf te wedden dat er flink wat gasten zijn die hadden gehoopt dat die colchoneros zouden winnen, nou in geen honderd jaar! Jammer jongens. In plaats van positief te schrijven over 'jullie" Barcelona trollen jullie liever hier.
HR
'Trollen', zegt de Madrid-supporter op een Ajax-forum. Lachwekkend.

Hoop grondig dat we die club morgen helemaal de vernieling in spelen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Jimi schreef:

(...)

HR
Hoop doet leven Jimi, ik ben de eerste om jou te feliciteren als het zo mocht zijn....

@Madridista, maak je niet druk, tis allemaal pure jaloezie! ;B
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

HR
Mag ik mijn mening niet geven over Real Madrid? en ik ben positief over Barcelona in dat topic, niet gezien?
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Madridista schreef:

(...)

HR
Nou, ik iig niet. Kwam alleen om mijn blijdschap te laten blijken dat 'we' nu zes punten voor staan op jullie mattrassen - jullie blij, ik blij, happy days. ;)

edit - typo

[Dit bericht is veranderd door Amsterhammer (op 3 december 2012 14:07:37).]
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Jimi schreef:

(...)

HR
Misschien zou je ook eens andere posts van mij kunnen lezen, ik ben in de 1e plaats Ajaxsupporter en vlak daarna Madridista. Maar goed teruglezen is altijd moeilijk, wat in de rondte schreeuwen is makkelijk.
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Hoop doet leven Jimi, ik ben de eerste om jou te feliciteren als het zo mocht zijn....

@Madridista, maak je niet druk, tis allemaal pure jaloezie! ;B
HR
Ben je niet voor Ajax vanavond?
HR
HR

Alex90
Ballenjongen

Reg.: 14 november 2012

Score predictions?!
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Ik vrees toch dat het iets van 3-1 voor RM wordt, maar hoop doet altijd leven...de Hammers hebben ook van Chelski gewonnen. ;B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Y0rn. schreef:

(...)

Ben je niet voor Ajax vanavond?
HR
Ik ben voor een gelijkspelletje! Als beiden tegen elkaar spelen, dan hoop ik altijd op een gelijkspel, alleen als het echt beslissend is, dan gaat mijn voorkeur naar Real.... sorry!

Maar meer ben ik vandaag voor Dortmund.. ;B
HR
HR

adje_afca
Talent

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 19 februari 2008

Siempre Real schreef:

(...)

Ik ben voor een gelijkspelletje! Als beiden tegen elkaar spelen, dan hoop ik altijd op een gelijkspel, alleen als het echt beslissend is, dan gaat mijn voorkeur naar Real.... sorry!

Maar meer ben ik vandaag voor Dortmund.. ;B
HR
en nu is het beslissend voor Ajax en heeft het voor Real totaal geen waarde, en nog ga jij voor een gelijkspel? Dan ben je niet bepaalt een Ajax supporter, meer een Ajax-sympathisant, naar mijn mening.
HR
HR

Siempre Real
Legende

adje_afca schreef:

(...)

en nu is het beslissend voor Ajax en heeft het voor Real totaal geen waarde, en nog ga jij voor een gelijkspel? Dan ben je niet bepaalt een Ajax supporter, meer een Ajax-sympathisant, naar mijn mening.
HR
Bovenal ben ik VOETBALLIEFHEBBER! Een gelijkspel van Ajax betekent dat ze wat-er-ook-in-Dortmund gebeurt, door zijn naar de Euro league.
De tijd dat ik een week chago was als Ajax verloor heb ik idd al achter me gelaten, daar ben ik eerlijk in. Ik zie me wel als Ajax fan, maar als het begrip sympathisant inhoudt hoe ik over Ajax denk, dan kan ik daar mee leven.

Toen ik vanuit Spanje naar Nederland kwam als kleine jongen, was ik al Real fan. Daar is Ajax bij gekomen.
HRHR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Bovenal ben ik VOETBALLIEFHEBBER! Een gelijkspel van Ajax betekent dat ze wat-er-ook-in-Dortmund gebeurt, door zijn naar de Euro league.
De tijd dat ik een week chago was als Ajax verloor heb ik idd al achter me gelaten, daar ben ik eerlijk in. Ik zie me wel als Ajax fan, maar als het begrip sympathisant inhoudt hoe ik over Ajax denk, dan kan ik daar mee leven.

Toen ik vanuit Spanje naar Nederland kwam als kleine jongen, was ik al Real fan. Daar is Ajax bij gekomen.
HR
Het is toch ook niet erg dat je meer een Real fan bent, je bent spaans en je zegt zelf al dat je eerder voor Real was dan Ajax.

Je had het ook alleen bij Real Madrid kunnen houden, maar je bent fan van 2 clubs waarmee je Real iets meer gunt
Heb ik alleen maar respect voor. (ook voor de eerlijkheid)
HR
HR

adje_afca
Talent

Droomaankoop: Bryan Ruiz
Reg.: 19 februari 2008

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Oke ik begrijp je standpunt, ware het alleen dat Ajax aan een punt niet genoeg had gehad als City zou winnen. Vandaar dat ik het opmerkelijk vond. ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

adje_afca schreef:

(...)

Oke ik begrijp je standpunt, ware het alleen dat Ajax aan een punt niet genoeg had gehad als City zou winnen. Vandaar dat ik het opmerkelijk vond. ;)
HR
Ja,foutje.... Ik was ervan overtuigd dat het verschil 2 punten was, dus met een gelijkspel voor Ajax maakte het verder niet uit wat er Dortmund gebeurde... Fout dus, groot was dan ook mijn blijdschap toen ik zag dat Dortmund gewonnen had.

Het is toch ook niet erg dat je meer een Real fan bent, je bent spaans en je zegt zelf al dat je eerder voor Real was dan Ajax.

Je had het ook alleen bij Real Madrid kunnen houden, maar je bent fan van 2 clubs waarmee je Real iets meer gunt
Heb ik alleen maar respect voor. (ook voor de eerlijkheid)
HR
Ik heb echt maar aan 2 clubs een echte hekel, als in dat ik hoop dat ze altijd en overal verliezen: PSV en Atletico.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Ik heb echt maar aan 2 clubs een echte hekel, als in dat ik hoop dat ze altijd en overal verliezen: PSV en Atletico en Barcelona
HR
B)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Siempre Real schreef:

(...)

Ik heb echt maar aan 2 clubs een echte hekel, als in dat ik hoop dat ze altijd en overal verliezen: PSV en Atletico en Barcelona
HR
B)
HR
Ik weet dat het moeilijk te geloven is, maar helaas voor een ieder die denkt dat het wel zo is.... Barca valt niet onder de categorie clubs waar ik een hekel aan heb, ze vallen wel onder de categorie concurrenten op sportieve vlak die ik liever onder Real zie op de ranglijst.

for that matter: ik heb ook geen hekel aan Feyenoord, maar ik zie ze heel graag onder Ajax op de ranglijst staan....

Sorry Bazza, maar je zult toch echt nog langer voor de spiegel moeten staan en blijven herhale: Siempre heeft een hekel aan Barca.... Wellicht dat je na een poos het zelf gaag geloven, maar de waarheid is net even anders. ;)

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 5 december 2012 11:18:29).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Florentino Perez tegen het Portugese A Bola:

Jose Mourinho zal zeker tot 2016 mijn trainer zijn en wellicht nog langer.HR
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

Florentino Perez tegen het Portugese A Bola:

(...)
HR
En als hij toch vertrekt gaat hij iig geen jaar op vakantie
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

En als hij toch vertrekt gaat hij iig geen jaar op vakantie
HR
:D weer een geweldige opmerking van Mou!
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

:D weer een geweldige opmerking van Mou!
HR
Jep en geeft aan hoe Pep nog steeds in het hoofd van Mou zit
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Bazza schreef:

(...)

Jep en geeft aan hoe Pep nog steeds in het hoofd van Mou zit
HR
Pep is de grote nachtmerrie van Jose.
HR
HR

Fantasista
Talent

Reg.: 20 augustus 2012

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

HR
:D
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

HR
Absoluut waar. Denk dat ie er nog regelmatig gillend wakker van wordt.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 68,8% dat Athletic de Bilbao wint van Shakhtar Donetsk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!