Ajax Netwerk
donderdag 2 oktober 2014 - 16:28                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 ... 151 »

HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Amsterhammer schreef:

Mijn God, ik kan me tijden herinneren, nog niet zo vreselijk lang geleden, waar het na een wedstrijd als vanavond behoorlijk druk in deze topic gewest was. Waar zijn de Madridistas om hun blijdschap te uiten?

Ik kom even langs om mijn blijdschap over het feit dat Barca nu zes punten los van Atletico staat uit te drukken. Dank. ;)
HR
Was ook een draak van een wedstrijd.

Wijfie Ramos had ook wel aangepakt mogen worden door de scheids met een dik verdiende rode kaart, het hoogte punt van de wedstrijd was dat die Costa een zwaai actie deed bij Ramos waardoor het wijfie heel erg schrok haha.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Het werk van deze eindbaas was al gedaan:

Die reactie van Casillas :D

Video doet niet?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fE0dqmUMfG8

[Dit bericht is veranderd door Bazza (op 2 december 2012 10:53:13).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

jasperdgg schreef:

(plaatje)
HR
Ik zag dit gisteren ook voorbij komen, en ook dat no look truukje en dan vragen mensen zich af waarom ze een hekel hebben aan Ronaldo :D , en als je het doet doe het dan goed.. en niet even een showtje inleiden en vervolgens falen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Was ook een draak van een wedstrijd.

Wijfie Ramos had ook wel aangepakt mogen worden door de scheids met een dik verdiende rode kaart, het hoogte punt van de wedstrijd was dat die Costa een zwaai actie deed bij Ramos waardoor het wijfie heel erg schrok haha.
HR
Heb je eigenlijk wel gezien wat er gebeurde tussen Costa en Ramos? Costa had geen enkele intentie om Ramos te slaan, net zo min als dat Ramos schrok van de beweging. Costa tufte zijn handschoen vol om vervolgens via de "slaande beweging" Ramos te bedienen van een "Rijkaardje".

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 2 december 2012 12:21:39).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Heb je eigenlijk wel gezien wat er gebeurde tussen Costa en Ramos? Costa had geen enkele intentie om Ramos te slaan, net zo min als dat Ramos schrok van de beweging. Costa tufte zijn handschoen vol om vervolgens via de "slaande beweging" Ramos te bedienen van een "Rijkaardje".
HR
Ik zie het ja dat hij net voordat hij met zijn hand zwaait hij erin spuugt! haha dat maakt de actie nog mooier!
Overigens schrok Ramos wel van die beweging maar dat terzijde.
HR
HR

Jimi
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Gut gut gut, wat hebben we het allemaal druk met de avondwandelingetjes van een trainertje in Zuid-Europa.

Het belangrijkste is dat we de lijn van gisteravond doortrekken en dinsdag een goed resultaat weghalen uit Madrid. Het volgende geldclubje dat de kracht ondervindt van een club die haar roots eindelijk weer heeft teruggevonden.

Zou ook weleens tijd worden om weer te winnen in Madrid, want onze statistiek tegen deze uitwas van het moderne voetbal hebben we de laatste jaren aardig verkwanseld.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Ik zie het ja dat hij net voordat hij met zijn hand zwaait hij erin spuugt! haha dat maakt de actie nog mooier!
Overigens schrok Ramos wel van die beweging maar dat terzijde.
HR
Ramos geeft zelf aan dat hij zijn hoofd wegdraaide omdat hij "spetters" voelde. Wel heeft hij tegen de scheids gezegd dat er een slaande beweging was.

Die Costa is net zo maf als Pepe, had in de hele wedstrijd zeker 2 keer een rode moeten krijgen. Ik snap echt niet dat je dit een mooie actie kunt noemen na alles wat je over Pepe en Ramos zegt. Net zo min horen dit soort acties op een voetbalveld thuis.

Ik ben benieuwd hoe je op deze Costa gaat reageren over 2 weken als ze in Nou Camp te gast zijn. Eens kijken of je zijn acties dan ook "mooier" vindt.

@Jimi, geen schijn van kans voor Ajax in Madrid. Jammer maar het is niet anders. Wat ik vooral meer dan balen vind is dat Dortmund erin gaat tegen City waardoor Ajax (net als alle andere Nederlandse clubs) nog voor de winterstop klaar is met Europa. De uitwas gaat het gewoon weer winnen van de romanticus.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 2 december 2012 14:02:46).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Ramos geeft zelf aan dat hij zijn hoofd wegdraaide omdat hij "spetters" voelde. Wel heeft hij tegen de scheids gezegd dat er een slaande beweging was.

Die Costa is net zo maf als Pepe, had in de hele wedstrijd zeker 2 keer een rode moeten krijgen. Ik snap echt niet dat je dit een mooie actie kunt noemen na alles wat je over Pepe en Ramos zegt. Net zo min horen dit soort acties op een voetbalveld thuis.

Ik ben benieuwd hoe je op deze Costa gaat reageren over 2 weken als ze in Nou Camp te gast zijn. Eens kijken of je zijn acties dan ook "mooier" vindt.

HR
Vind je het erg als ik Ramos niet geloof? kijk de beelden zelf maar hij schrok gewoon haha, de reden dat ik het mooi vond is omdat Ramos een vuile actie in de eerste helft deed, daar hoor ik je UITERAARD niet over.

Dus als zoiets gedaan wordt tegen Ramos of Pepe vind ik dat mooi ja, aangezien beide spelers toch niet vies zijn van zoiets? actie is reactie?

Tegen elke andere speler van Real had ik het afgekeurd maar niet tegen die 2.

:B
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Vind je het erg als ik Ramos niet geloof? kijk de beelden zelf maar hij schrok gewoon haha, de reden dat ik het mooi vond is omdat Ramos een vuile actie in de eerste helft deed, daar hoor ik je UITERAARD niet over.

Dus als zoiets gedaan wordt tegen Ramos of Pepe vind ik dat mooi ja, aangezien beide spelers toch niet vies zijn van zoiets? actie is reactie?

Tegen elke andere speler van Real had ik het afgekeurd maar niet tegen die 2.

HR
dit is te makkelijk, er gebeurde zoveel in de eerste helft... Er hadden er wel een stuk of 3 afgekund. Costa bv voor de kopstoot tegen Ramos, Ramos voor de slaande beweging en die Ardan voor het 2 laten hangen van zijn been (2x geel).

Ramos zwaait een arm naar achteren, de grens staat erbij en doet niets! Wat moet ik er over zeggen? Ik ontken toch niet dat het geen "rare" actie van Ramos is geweest?
Niemand hoeft Ramos te geloven, maar uit de beelden is nou niet bepaald op te maken dat hij schrok. Een schrikreactie vind namelijk vrijwel gelijk met de actie plaats, en als je heel goed kijkt, dan zit er een te lange tijd tussen de actie en de reactie van Ramos. Sterker, ik vind dat Ramos zelfs overdrijft, want hij geeft aan geraakt te zijn en dat is alles behalve waar.

Actie is reactie? dan moet je de reactie van Ramos zeker goedkeuren, want dat was naar aanleiding van de actie even daarvoor waarbij Ramos op zijn hakken getrapt wordt.

Blijft voor mij nog de vraag open staan hoe je gaat reageren over 2 weken als Simeone en zijn "vechtclubje" Nou Camp aandoet.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

dit is te makkelijk, er gebeurde zoveel in de eerste helft... Er hadden er wel een stuk of 3 afgekund. Costa bv voor de kopstoot tegen Ramos, Ramos voor de slaande beweging en die Ardan voor het 2 laten hangen van zijn been (2x geel).

Ramos zwaait een arm naar achteren, de grens staat erbij en doet niets! Wat moet ik er over zeggen? Ik ontken toch niet dat het geen "rare" actie van Ramos is geweest?
Niemand hoeft Ramos te geloven, maar uit de beelden is nou niet bepaald op te maken dat hij schrok. Een schrikreactie vind namelijk vrijwel gelijk met de actie plaats, en als je heel goed kijkt, dan zit er een te lange tijd tussen de actie en de reactie van Ramos. Sterker, ik vind dat Ramos zelfs overdrijft, want hij geeft aan geraakt te zijn en dat is alles behalve waar.

Actie is reactie? dan moet je de reactie van Ramos zeker goedkeuren, want dat was naar aanleiding van de actie even daarvoor waarbij Ramos op zijn hakken getrapt wordt.

Blijft voor mij nog de vraag open staan hoe je gaat reageren over 2 weken als Simeone en zijn "vechtclubje" Nou Camp aandoet.
HR
Haha tja als jij dat denkt, het is duidelijk dat ramos schrikt van de actie van Costa, prima als jij dat niet vind.

Actie is inderdaad Reactie, er gebeurt van alles in het veld en ik heb ook gezien dat Costa vervelend in het veld doet maar je ziet dat Ramos dan ook duidelijk een klap naar achter geeft.
Costa's wraak zit hem in dat incident in het strafschop gebied, en dat vond ik mooi om te zien ga dan niet als een meisje naar de scheidsrechter met hij wilde me slaan.

Meneer kan dus uitdelen maar niet incasseren.

En op je vraag heb ik al antwoord gegeven of lees je bepaalde dingen niet?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Haha tja als jij dat denkt, het is duidelijk dat ramos schrikt van de actie van Costa, prima als jij dat niet vind.

Actie is inderdaad Reactie, er gebeurt van alles in het veld en ik heb ook gezien dat Costa vervelend in het veld doet maar je ziet dat Ramos dan ook duidelijk een klap naar achter geeft.
Costa's wraak zit hem in dat incident in het strafschop gebied, en dat vond ik mooi om te zien ga dan niet als een meisje naar de scheidsrechter met hij wilde me slaan.

Meneer kan dus uitdelen maar niet incasseren.

En op je vraag heb ik al antwoord gegeven of lees je bepaalde dingen niet?
HR
Jawel lees ik, daarom zeg ik ook ik mis het antwoord. Voor de rest ga ik je gelijk geven. Hoewel het geen kwestie van geven en nemen is, het is een kwestie van hoe naai ik mijn tegenstander, komt op elke voetbalveld voor en ik ben tegen, direct aanpakken.

Hoe ga jij over 2 weken reageren op vriend Costa, want houdt er maar rekening mee dat Messi een lastige wedstrijd krijgt.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Jawel lees ik, daarom zeg ik ook ik mis het antwoord. Voor de rest ga ik je gelijk geven. Hoewel het geen kwestie van geven en nemen is, het is een kwestie van hoe naai ik mijn tegenstander, komt op elke voetbalveld voor en ik ben tegen, direct aanpakken.

Hoe ga jij over 2 weken reageren op vriend Costa, want houdt er maar rekening mee dat Messi een lastige wedstrijd krijgt.
HR
Mijn god je leest het echt niet he.

Tegen elke andere speler van Real had ik het afgekeurd maar niet tegen die 2.HR
Vertel wat begrijp je hier niet aan en waar mis je het antwoord?
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Jouw god, je begrijpt de vraag niet hey!?

De vraag was hoe ga jij reageren, niet bij welke spelers je iets goed of afkeurt.

Ik denk dat jij over 2 weken gaat praten over "de slager Costa, spoort niet, moet opgenomen worden, schandalig etc etc etc". Dat is de antwoord die ik mis, dat is het antwoord op mijn vraag, of althans in die strekking. Nou besef ik me best wel dat je nu deze vraag niet direct kunt beantwoorden, want het moet allemaal nog gebeuren, maar toch.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 2 december 2012 14:45:01).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

Jouw god, je begrijpt de vraag niet hey!?

De vraag was hoe ga jij reageren, niet bij welke spelers je iets goed of afkeurt.

Ik denk dat jij over 2 weken gaat praten over "de slager Costa, spoort niet, moet opgenomen worden, schandalig etc etc etc". Dat is de antwoord die ik mis, dat is het antwoord op mijn vraag.
HR
Laat maar Siempre serieus ik durf te wedden dat iedere ander posten al mijn antwoord weet en de enige die dat niet doet (misschien express) dat ben jij.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Laat maar Siempre serieus ik durf te wedden dat iedere ander posten al mijn antwoord weet en de enige die dat niet doet (misschien express) dat ben jij.
HR
Beetje rare reactie, je bent met mij in discussie, ik stel de vraag en wat andere posters ermee te maken hebben is mij even niet geheel duidelijk. Maar idd laat maar, ik zie wel over 2 weken hoe je reactie gaat zijn.... ;B
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Beetje rare reactie, je bent met mij in discussie, ik stel de vraag en wat andere posters ermee te maken hebben is mij even niet geheel duidelijk. Maar idd laat maar, ik zie wel over 2 weken hoe je reactie gaat zijn.... ;B
HR
Als je slim genoeg was, maar dat is uiteraard een Als dan had je het antwoord er al uit kunnen halen. :D
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Als je slim genoeg was, maar dat is uiteraard een Als dan had je het antwoord er al uit kunnen halen. :D
HR
Dat had gekund als je direct antwoord op de vraag had gegeven. Misschien ben ik wel slim, maar maak ik de fout dat ik jou net zo slim inschat... :P
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Dat had gekund als je direct antwoord op de vraag had gegeven. Misschien ben ik wel slim, maar maak ik de fout dat ik jou net zo slim inschat... :P
HR
Dat heb ik ook gegeven maar als je het antwoord niet ziet dan houdt het helaas op.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Dat heb ik ook gegeven maar als je het antwoord niet ziet dan houdt het helaas op.
HR
:D Je hebt idd een antwoord gegeven, maar niet op de vraag die ik stelde. Of moet ik het anders verwoorden, jouw antwoord was niet concreet genoeg en liet te veel ruimte voor interpretatie, terwijl mijn vraag concreet was. Je gaat de beste man "het allerbeste wensen". En ik ga mijn hart vasthouden, want het is echt een enorme slager!
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

:D Je hebt idd een antwoord gegeven, maar niet op de vraag die ik stelde. Of moet ik het anders verwoorden, jouw antwoord was niet concreet genoeg en liet te veel ruimte voor interpretatie, terwijl mijn vraag concreet was. Je gaat de beste man "het allerbeste wensen". En ik ga mijn hart vasthouden, want het is echt een enorme slager!
HR
Zoals gezegd het antwoord is te halen uit mijn antwoord maar goed of je ziet het niet of je wilt het niet zien prima.

Costa heeft er goed aan gedaan de beste dame en heer Ramos en Pepe eens terug te pakken, dat verdienen zij als geen ander.
Daarom vond ik het een hele mooie actie.

HR
HR

Jimi
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Siempre Real schreef:

(...)

@Jimi, geen schijn van kans voor Ajax in Madrid. Jammer maar het is niet anders. Wat ik vooral meer dan balen vind is dat Dortmund erin gaat tegen City waardoor Ajax (net als alle andere Nederlandse clubs) nog voor de winterstop klaar is met Europa. De uitwas gaat het gewoon weer winnen van de romanticus.
HR
We zullen zien. Ik geloof oprecht dat de kloof met het seizoen kleiner wordt en het rechttrekken van de verhoudingen een kwestie van tijd is.

Maar zelfs als dat niet zo mocht zijn: nog altijd 1000x liever met rechte rug, de kop omhoog en het unieke Ajax-voetbal onze eigen jeugd zien verliezen dan je spierwitte ziel verkopen aan het grootkapitaal.

Ongeacht de uitslag is er a.s. dinsdag in Bernabeu maar 1 club die met eer en eigenwaarde het veld op- én weer afloopt.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Op de dag dat de wereld weer een Ajacied en Madrileen rijker is geworden is het toch leuk dat we de Madrileense derby hebben gewonnen. Zo kan Sierd bij de volgende derby weer een mooie opsomming maken. Nog even en geen enkele Atletico supporter heeft een overwinning op Real meegemaakt :D
HR
HR

Daina
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002

Iker schreef:

Op de dag dat de wereld weer een Ajacied en Madrileen rijker is geworden is
HR
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Dat laatste is wat minder maar ik vergeef het je. xxx
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jimi schreef:

(...)

We zullen zien. Ik geloof oprecht dat de kloof met het seizoen kleiner wordt en het rechttrekken van de verhoudingen een kwestie van tijd is.

Maar zelfs als dat niet zo mocht zijn: nog altijd 1000x liever met rechte rug, de kop omhoog en het unieke Ajax-voetbal onze eigen jeugd zien verliezen dan je spierwitte ziel verkopen aan het grootkapitaal.

Ongeacht de uitslag is er a.s. dinsdag in Bernabeu maar 1 club die met eer en eigenwaarde het veld op- én weer afloopt.
HR
Sorry maar ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt met:

je spierwitte ziel verkopen aan het grootkapitaal.

ik zie dan Chelsea, City en PSG voor me, niet Real Barca of Bayern bv.

Verder hoop ik met je mee, zoveel Ajacied ben ik wel, ik hoop dat ze winnen in Madrid, want dat zou betekenen dat ze overwinteren, en dat is alleen maar goed voor de club. Maar ik deel je mening niet, het gat wordt elk jaar weer groter en groter. Ajax bouwt een aardig elftal en als ze klaar zijn om te oogsten, worden ze leeggeplukt (is dat wat je bedoelt met je spierwitte ziel verkopen aan het grootkapitaal.) Zo is het al jaren en zo zal het jaren blijven, hoe spijtig ook.

Op de dag dat de wereld weer een Ajacied en Madrileen rijker is geworden is het toch leuk dat we de Madrileense derby hebben gewonnen. Zo kan Sierd bij de volgende derby weer een mooie opsomming maken. Nog even en geen enkele Atletico supporter heeft een overwinning op Real meegemaakt.HR
Proficiat! er kunnen er niet genoeg van zijn op deze wereld! ;)

In het hele gedoe tussen Costa en Ramos heeft de zender "Cuatro" ontdekt dat wat Costa deed een reactie was op wat Ramos eerder deed, namelijk spugen!

forumillustratie

Het was mij niet opgevallen, ik ben van mening dat hij hiervoor een schorsing verdient. Dit heeft niets met voetbal te maken!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 2 december 2012 20:52:56).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 82,5% dat FC Utrecht wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PEC Zwolle.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!