Deze topic is open en bestaat uit 130 pagina's: « 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 130 »
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Dan kan je CR alleen ruilen voor Messi want in de wereld lopen niet zoveel speler meer als CR die meer doelpunten maken.
jasperdgg schreef:
We hebben het over een ruil van twee spelers, dat Zlatan veel doelpunten maakt is toch niet relevant als de speler die je er voor weg doet nog meer doelpunten maakt?
jasperdgg
Vedette
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:CR gaat daar echt wel weg hoor in de zomer of de winterstop ondanks zijn leeftijd en zijn doelpunt aantal
jasperdgg schreef:
Juist ja. En daarnaast is Ronaldo 4 jaar jonger dan Zlatan, dus een ruil slaat nergens op, hoe goed Zlatan ook is.
jasperdgg
Vedette
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Marcelo Bielsa
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:Denk dat het einde Mourinho is na dit seizoen, dan kan Real Madrid eindelijk weer eens een club worden waar tegen op gekeken wordt.
Mourinho: ‘Hart ligt nog steeds bij Inter, ik heb meer dan eens gehuild’
José Mourinho leidde Real Madrid afgelopen seizoen naar de eerste Spaanse titel sinds 2008, maar in de huidige jaargang hebben de Portugese oefenmeester en zijn ploeg het een stuk lastiger. The Special One krijgt veel kritiek te verwerken en maakt zich met zijn recente uitspraken waarschijnlijk niet geliefd bij de Real-supporters; voor Mourinho is er maar één echte liefde en dat is Internazionale.
De coach verruilde de Italiaanse club in 2010 voor de Koninklijke, maar deed dat vooral op advies van anderen. “Het was al de derde keer dat Real bij me aanklopte”, vertelt Mourinho aan TVI. “Mijn vrienden zeiden dat ik altijd het gevoel zou houden dat ik iets miste, als ik niet naar Madrid ging. Ik vertrok, omdat je geschiedenis schrijft als je met Real Madrid iets wint.”
“Mijn hart ligt echter nog altijd bij Inter”, vervolgt de Portugees. “Ik ben nog nooit ergens gelukkiger geweest dan ik daar was. Ik heb meer dan eens gehuild toen ik die club verliet. Mijn hart ligt in Milaan, ik zal altijd een zwak blijven houden voor die club. Inter is een familie waartoe ik altijd zal behoren. Als ze winnen vier ik feest, en als ze verliezen lijd ik daaronder.”
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001
quote:De wens de moeder van de gedachte?
Marcelo Bielsa schreef:
piept en kraakt bij Real.
quote:Ik blijf het merkwaardig vinden dat de club in één lijn wordt getrokken met een passant. Real is een club waar tegen op gekeken wordt, daar veranderd een naam niets aan. Mou is Real, maar Real is zeker geen Mou!
Denk dat het einde Mourinho is na dit seizoen, dan kan Real Madrid eindelijk weer eens een club worden waar tegen op gekeken wordt.
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:de wens de moeder de gedachte? die begrijp ik niet helemaal.
Siempre Real schreef:
(...)
Ik blijf het merkwaardig vinden dat de club in één lijn wordt getrokken met een passant. Real is een club waar tegen op gekeken wordt, daar veranderd een naam niets aan. Mou is Real, maar Real is zeker geen Mou!
Ik denk dat het allemaal wel los loopt, of zoals Cruyff laatst zei: "Laat Real lekker met rust, we moeten ons geen Madriditis aanpraten."
Siempre Real
Moderator
quote:Het piept en kraakt bij Real.... De wens de moeder van de gedachte? Denk niet dat ik nog verder moet uitleggen...
Marcelo Bielsa schreef:
(...)
de wens de moeder de gedachte? die begrijp ik niet helemaal.
De club wordt geleid door een man en dat is Jose, hij is verantwoordelijk voor het voetbal en wat Real laat zien.
Niet iets om echt trots op te zijn uiteraard, maar goed objectief kan ik in deze niet zijn net als jij.
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:Nou je hoort/leest de laatste tijd meer negatieve verhalen.
Siempre Real schreef:
(...)
Het piept en kraakt bij Real.... De wens de moeder van de gedachte? Denk niet dat ik nog verder moet uitleggen...
De club dat is vele malen meer dan Mou en het eerste elftal. Mou is verantwoordelijk voor dat eerste elftal, hij leidt verder helemaal niets, laat staan een club. De club wordt perfect geleid door Perez en zijn secundanten, daar heeft Mou verder niets mee van doen.
Je kunt een afkeer hebben van een bepaald iemand, maar het gaat te ver om dat door te voeren op een club. Ik had altijd een broertje dood aan Stoichkov, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan de club FC Barcelona had. In een later stadium vond ik Laporta een ware @#*&%$ maar ook toen kon ik geen hekel aan de club hebben. Je kunt de club niet aansprakelijk stellen voor de daden van 1 man.
Andersom geldt dat trouwens ook, ik als Real fan heb een hekel (wat overigens helemaal nergens op gebasseerd is behalve het feit dat mijn Pa dat ook had, het paplepel verhaal) aan de club Atletico, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan bv Torres of Simeone for that matter.
Heeft verder weinig met objectiviteit te maken, meer met realiteit.
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:
'Mourinho wacht ontslag bij nederlaag in stadsderby'
Donderdag, 29 november 2012 om 22:46
José Mourinho staat voor een cruciale wedstrijd. Volgens diverse Spaanse media riskeert de oefenmeester van Real Madrid zijn baan als men zaterdag in eigen huis van Atlético Madrid verliest. De achterstand op koploper Barcelona bedraagt liefst elf punten, terwijl Atlético al acht punten meer verzamelde. Een nederlaag in het Bernabéu kan funest zijn voor de continuïteit van de Portugees.
Voorzitter Florentino Pérez en de rest van het bestuur wikken en wegen het congé van de oefenmeester als ook zaterdag een nederlaag wordt geleden. Afgelopen zaterdag verloor de titelverdediger met 1-0 van Real Betis en was de kritiek op de verrichtingen van los Merengues niet mals. De nabije omgeving van Pérez verzoekt de hoogste sportbestuurder om maatregelen te nemen als er weer wordt verloren.
In de bekerwedstrijd tegen Alcoyano, afgelopen dinsdag, keerde een deel van het publiek zich tegen Mourinho. In aanloop naar het bekerduel zag de oefenmeester zich al genoodzaakt om aan te geven dat zijn relatie met het bestuur meer dan uitstekend is. Saillant: in het verleden stonden zes ex-trainers van Real Madrid 's winters minimaal negen punten achter op de koploper en allen werden ontslagen.
Siempre Real
Moderator
Kaaks
Bankzitter
Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007
Siempre Real
Moderator
quote:De vertaling slaat nergens op Telesport heeft de boodschap volkomen gemist, maar de actie is geniaal!!!! Zeker als je bedenkt dat degene die 40 minuten van te voren binnen zijn, de Onda Sur zijn en juist die nemen het voor Mou op. Het is een prachtige manier om "de andere supporters" een lange neus te geven.
Kaaks schreef:
Mourinho gaat fans Real proveren Van onze Telesportredactie
MADRID - Jose Mourinho gaat een opmerkelijke actie aan zijn toch al flamboyante loopbaan toevoegen. De coach van Real Madrid zal zaterdag veertig minuten voor de aftrap tegen Atletico Madrid in zijn eentje het veld betreden om zich vrijwillig te laten uitfluiten door het kritische thuispubliek.
In de Primera Division ligt Real al een straatlengte achter op aartsrivaal FC Barcelona. En dus, zoals dat gaat bij de Spaanse topclub, staat de trainer onder druk. In het doordeweekse bekerduel tegen Alcoyano kreeg Mourinho al de volle laag van de fans.
Mourinho licht zijn opvallende voornemen toe. "Als er fans zijn die me uit willen fluiten, kunnen ze dat doen. Fans die er veertig minuten voor het begin nog niet zijn, wil ik tijdens de wedstrijd niet meer horen. Morgenavond zal ik om twintig over negen in mijn eentje het veld op lopen."
Met de regelrechte provocatie voegt de Portugees een nieuw hoofdstuk toe aan de lange reeks incidenten rond zijn persoon. "Voor mij is dit helemaal geen uitdaging. Als ze me willen uitfluiten, zal ik dat nederig ondergaan. Ik blijf kalm, maak je geen zorgen. Ik loop al heel wat jaren mee. Ze juichen je toe, ze fluiten je uit. Zo gaat dat in het voetbal."
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:De vertaling is altijd verkeerd als het tegen Madrid of de trainer of een speler is.Heerlijke vent ben je
Siempre Real schreef:
(...)
De vertaling slaat nergens op Telesport heeft de boodschap volkomen gemist, maar de actie is geniaal!!!! Zeker als je bedenkt dat degene die 40 minuten van te voren binnen zijn, de Onda Sur zijn en juist die nemen het voor Mou op. Het is een prachtige manier om "de andere supporters" een lange neus te geven.
De echte supporters die staan nog altijd achter Mourinho, hoewel dat na een nederlaag morgen natuurlijk helemaal anders zal zijn.
jasperdgg
Vedette
quote:Lekkker is dat dan. Hopen op een zege voor Atletico, dan kan de club weer in haar oude glorie hersteld worden.
Siempre Real schreef:
De echte supporters die staan nog altijd achter Mourinho
Hendrix
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
quote:Het is een pathetische zelfkastijding die zijn weerga niet kent. Zo megalomaan en tegelijkertijd zo ontzettend sneu. Wat een clown, die Mourinho.
Siempre Real schreef:
De vertaling slaat nergens op Telesport heeft de boodschap volkomen gemist, maar de actie is geniaal!!!! Zeker als je bedenkt dat degene die 40 minuten van te voren binnen zijn, de Onda Sur zijn en juist die nemen het voor Mou op. Het is een prachtige manier om "de andere supporters" een lange neus te geven.
quote:Dan is die steun dus geen reet waard.
De echte supporters die staan nog altijd achter Mourinho, hoewel dat na een nederlaag morgen natuurlijk helemaal anders zal zijn.
jasperdgg
Vedette
quote:Als we Siempre mogen geloven gaat hij zich daar dus laten adoreren door de harde kern. Desondanks inderdaad ontzettend triest.
Hendrix schreef:
Het is een pathetische zelfkastijding die zijn weerga niet kent. Zo megalomaan en tegelijkertijd zo ontzettend sneu. Wat een clown, die Mourinho.
Bugsy
Vedette
Winnaar Eredivisie Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012
Vak: 0-vak
Reg.: 23 september 2005
quote:Ik heb wel respect voor Mou bij deze actie. Hij neemt op zichzelf op om spelers te beschermen. Ik geloof ook dat echte supporters achter Mou staan.
Kaaks schreef:
Mourinho gaat fans Real proveren Van onze Telesportredactie
MADRID - Jose Mourinho gaat een opmerkelijke actie aan zijn toch al flamboyante loopbaan toevoegen. De coach van Real Madrid zal zaterdag veertig minuten voor de aftrap tegen Atletico Madrid in zijn eentje het veld betreden om zich vrijwillig te laten uitfluiten door het kritische thuispubliek.
In de Primera Division ligt Real al een straatlengte achter op aartsrivaal FC Barcelona. En dus, zoals dat gaat bij de Spaanse topclub, staat de trainer onder druk. In het doordeweekse bekerduel tegen Alcoyano kreeg Mourinho al de volle laag van de fans.
Mourinho licht zijn opvallende voornemen toe. "Als er fans zijn die me uit willen fluiten, kunnen ze dat doen. Fans die er veertig minuten voor het begin nog niet zijn, wil ik tijdens de wedstrijd niet meer horen. Morgenavond zal ik om twintig over negen in mijn eentje het veld op lopen."
Met de regelrechte provocatie voegt de Portugees een nieuw hoofdstuk toe aan de lange reeks incidenten rond zijn persoon. "Voor mij is dit helemaal geen uitdaging. Als ze me willen uitfluiten, zal ik dat nederig ondergaan. Ik blijf kalm, maak je geen zorgen. Ik loop al heel wat jaren mee. Ze juichen je toe, ze fluiten je uit. Zo gaat dat in het voetbal."
Amsterhammer
Moderator
Reg.: 31 juli 2005
Siempre Real
Moderator
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:
Er ontstaat steeds meer spanning bij Real Madrid. Coach José Mourinho is boos op sponsor Audi omdat zijn technische staf onlangs bewust geen voertuig kreeg uitgedeeld. De Portugees probeerde daar verandering in te brengen, maar het bedrijf bleef achter zijn standpunt staan: alleen gratis auto's voor de spelers, de trainer en de directie. Mourinho nam daarom met een zeer boos gezicht zijn riante Audi A8
Mourinho zou Mourinho niet zijn als hij geen wraak zou nemen. De oefenmeester rijdt tegenwoordig namelijk met Rui Faria mee naar het trainingscomplex van Real Madrid. Zijn landgenoot en assistent-trainer heeft geen Audi en zodoende tart men de sponsor. Het bestuur is niet gediend van de actie van Mourinho, maar kan de oefenmeester natuurlijk niet verplichten om de carpoolpraktijken te verbieden
Siempre Real
Moderator
quote:[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 1 december 2012 21:38:27).]
Mourinho
Overigens kreeg Del Bosque zaterdag een flinke sneer te verwerken van Mourinho, die zelf niet wakker ligt van zijn nominatie. 'Ik heb geen tijd om aan prijzen te denken. Dat kun je beter vragen aan Del Bosque, die drie maanden vrij heeft, of Guardiola, die het hele jaar vakantie heeft.'
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:Ik hoop dat Klopp het gaat worden als opvolger van Jose, staan ze in ieder geval niet meer zo veel voor schut. (zoiets zoals vanavond)
jasperdgg schreef:
(...)
Als we Siempre mogen geloven gaat hij zich daar dus laten adoreren door de harde kern. Desondanks inderdaad ontzettend triest.
Wordt er eigenlijk al gespeculeerd wie zijn opvolger moet worden?
Amsterhammer
Moderator
Reg.: 31 juli 2005
Deze topic is open en bestaat uit 130 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 51,4% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.