Ajax Netwerk
woensdag 23 juli 2014 - 12:02                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 ... 151 »

HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

quote:HR
jasperdgg schreef:

We hebben het over een ruil van twee spelers, dat Zlatan veel doelpunten maakt is toch niet relevant als de speler die je er voor weg doet nog meer doelpunten maakt?
HR
Dan kan je CR alleen ruilen voor Messi want in de wereld lopen niet zoveel speler meer als CR die meer doelpunten maken.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

Juist ja. En daarnaast is Ronaldo 4 jaar jonger dan Zlatan, dus een ruil slaat nergens op, hoe goed Zlatan ook is.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

jasperdgg schreef:

Juist ja. En daarnaast is Ronaldo 4 jaar jonger dan Zlatan, dus een ruil slaat nergens op, hoe goed Zlatan ook is.
HR
CR gaat daar echt wel weg hoor in de zomer of de winterstop ondanks zijn leeftijd en zijn doelpunt aantal
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Dat is weer een hele andere discussie.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

piept en kraakt bij Real.

Mourinho: ‘Hart ligt nog steeds bij Inter, ik heb meer dan eens gehuild

José Mourinho leidde Real Madrid afgelopen seizoen naar de eerste Spaanse titel sinds 2008, maar in de huidige jaargang hebben de Portugese oefenmeester en zijn ploeg het een stuk lastiger. The Special One krijgt veel kritiek te verwerken en maakt zich met zijn recente uitspraken waarschijnlijk niet geliefd bij de Real-supporters; voor Mourinho is er maar één echte liefde en dat is Internazionale.

De coach verruilde de Italiaanse club in 2010 voor de Koninklijke, maar deed dat vooral op advies van anderen. “Het was al de derde keer dat Real bij me aanklopte”, vertelt Mourinho aan TVI. “Mijn vrienden zeiden dat ik altijd het gevoel zou houden dat ik iets miste, als ik niet naar Madrid ging. Ik vertrok, omdat je geschiedenis schrijft als je met Real Madrid iets wint.”
“Mijn hart ligt echter nog altijd bij Inter”, vervolgt de Portugees. “Ik ben nog nooit ergens gelukkiger geweest dan ik daar was. Ik heb meer dan eens gehuild toen ik die club verliet. Mijn hart ligt in Milaan, ik zal altijd een zwak blijven houden voor die club. Inter is een familie waartoe ik altijd zal behoren. Als ze winnen vier ik feest, en als ze verliezen lijd ik daaronder.”HR
Denk dat het einde Mourinho is na dit seizoen, dan kan Real Madrid eindelijk weer eens een club worden waar tegen op gekeken wordt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

Marcelo Bielsa schreef:

piept en kraakt bij Real.

HR
De wens de moeder van de gedachte?

Denk dat het einde Mourinho is na dit seizoen, dan kan Real Madrid eindelijk weer eens een club worden waar tegen op gekeken wordt.HR
Ik blijf het merkwaardig vinden dat de club in één lijn wordt getrokken met een passant. Real is een club waar tegen op gekeken wordt, daar veranderd een naam niets aan. Mou is Real, maar Real is zeker geen Mou!

Ik denk dat het allemaal wel los loopt, of zoals Cruyff laatst zei: "Laat Real lekker met rust, we moeten ons geen Madriditis aanpraten."
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Ik blijf het merkwaardig vinden dat de club in één lijn wordt getrokken met een passant. Real is een club waar tegen op gekeken wordt, daar veranderd een naam niets aan. Mou is Real, maar Real is zeker geen Mou!

Ik denk dat het allemaal wel los loopt, of zoals Cruyff laatst zei: "Laat Real lekker met rust, we moeten ons geen Madriditis aanpraten."
HR
de wens de moeder de gedachte? die begrijp ik niet helemaal.

De club wordt geleid door een man en dat is Jose, hij is verantwoordelijk voor het voetbal en wat Real laat zien.
Niet iets om echt trots op te zijn uiteraard, maar goed objectief kan ik in deze niet zijn net als jij.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

de wens de moeder de gedachte? die begrijp ik niet helemaal.

De club wordt geleid door een man en dat is Jose, hij is verantwoordelijk voor het voetbal en wat Real laat zien.
Niet iets om echt trots op te zijn uiteraard, maar goed objectief kan ik in deze niet zijn net als jij.
HR
Het piept en kraakt bij Real.... De wens de moeder van de gedachte? Denk niet dat ik nog verder moet uitleggen...

De club dat is vele malen meer dan Mou en het eerste elftal. Mou is verantwoordelijk voor dat eerste elftal, hij leidt verder helemaal niets, laat staan een club. De club wordt perfect geleid door Perez en zijn secundanten, daar heeft Mou verder niets mee van doen.

Je kunt een afkeer hebben van een bepaald iemand, maar het gaat te ver om dat door te voeren op een club. Ik had altijd een broertje dood aan Stoichkov, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan de club FC Barcelona had. In een later stadium vond ik Laporta een ware @#*&%$ maar ook toen kon ik geen hekel aan de club hebben. Je kunt de club niet aansprakelijk stellen voor de daden van 1 man.

Andersom geldt dat trouwens ook, ik als Real fan heb een hekel (wat overigens helemaal nergens op gebasseerd is behalve het feit dat mijn Pa dat ook had, het paplepel verhaal) aan de club Atletico, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan bv Torres of Simeone for that matter.

Heeft verder weinig met objectiviteit te maken, meer met realiteit.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 november 2012 21:11:57).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

Het piept en kraakt bij Real.... De wens de moeder van de gedachte? Denk niet dat ik nog verder moet uitleggen...

De club dat is vele malen meer dan Mou en het eerste elftal. Mou is verantwoordelijk voor dat eerste elftal, hij leidt verder helemaal niets, laat staan een club. De club wordt perfect geleid door Perez en zijn secundanten, daar heeft Mou verder niets mee van doen.

Je kunt een afkeer hebben van een bepaald iemand, maar het gaat te ver om dat door te voeren op een club. Ik had altijd een broertje dood aan Stoichkov, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel aan de club FC Barcelona had. In een later stadium vond ik Laporta een ware @#*&%$ maar ook toen kon ik geen hekel aan de club hebben. Je kunt de club niet aansprakelijk stellen voor de daden van 1 man.

Andersom geldt dat trouwens ook, ik als Real fan heb een hekel (wat overigens helemaal nergens op gebasseerd is behalve het feit dat mijn Pa dat ook had, het paplepel verhaal) aan de club Atletico, maar dat wil niet zeggen dat ik een hekel heb aan bv Torres of Simeone for that matter.

Heeft verder weinig met objectiviteit te maken, meer met realiteit.
HR
Nou je hoort/leest de laatste tijd meer negatieve verhalen.
Dus nogmaals nee ik weet niet wat je bedoelt.

Ik heb geen afkeer tegen Mourinho, ik vind hem niet bij Real passen, Real is door Mourinho ook de laatste jaren in een kwaad dag licht gezet, dat was niet niets voor de grootste club van de wereld.

Ik heb geen hekel aan Mourinho (wel aan Pepe, maar dat is een ander verhaal), Mourinho leidt in mijn ogen Real Madrid, hij is het gezicht van Madrid, het voetbal van het eerste elftal is wat je ziet en dat is gewoon erg negatief + aantal personen.

Dat is mijn kijk, nogmaals ik geef mijn mening over hoe ik het zie, jij ziet het anders.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

'Mourinho wacht ontslag bij nederlaag in stadsderby'
Donderdag, 29 november 2012 om 22:46
José Mourinho staat voor een cruciale wedstrijd. Volgens diverse Spaanse media riskeert de oefenmeester van Real Madrid zijn baan als men zaterdag in eigen huis van Atlético Madrid verliest. De achterstand op koploper Barcelona bedraagt liefst elf punten, terwijl Atlético al acht punten meer verzamelde. Een nederlaag in het Bernabéu kan funest zijn voor de continuïteit van de Portugees.

Voorzitter Florentino Pérez en de rest van het bestuur wikken en wegen het congé van de oefenmeester als ook zaterdag een nederlaag wordt geleden. Afgelopen zaterdag verloor de titelverdediger met 1-0 van Real Betis en was de kritiek op de verrichtingen van los Merengues niet mals. De nabije omgeving van Pérez verzoekt de hoogste sportbestuurder om maatregelen te nemen als er weer wordt verloren.
In de bekerwedstrijd tegen Alcoyano, afgelopen dinsdag, keerde een deel van het publiek zich tegen Mourinho. In aanloop naar het bekerduel zag de oefenmeester zich al genoodzaakt om aan te geven dat zijn relatie met het bestuur meer dan uitstekend is. Saillant: in het verleden stonden zes ex-trainers van Real Madrid 's winters minimaal negen punten achter op de koploper en allen werden ontslagen.HR
HR
HR

Siempre Real
Legende

welke diverse Spaanse media worden bedoelt? Ik heb me suf gezocht maar niets gevonden, niet in El Pais, niet in El Mundo, niet in Marca of AS, waar komt het verhaal eigenlijk vandaan?

Niet dat het niet aannemelijk is, maar ik kan er niets over vinden...
HR
HR

Kaaks
Bankzitter

Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007

Mourinho gaat fans Real proveren Van onze Telesportredactie
MADRID - Jose Mourinho gaat een opmerkelijke actie aan zijn toch al flamboyante loopbaan toevoegen. De coach van Real Madrid zal zaterdag veertig minuten voor de aftrap tegen Atletico Madrid in zijn eentje het veld betreden om zich vrijwillig te laten uitfluiten door het kritische thuispubliek.

In de Primera Division ligt Real al een straatlengte achter op aartsrivaal FC Barcelona. En dus, zoals dat gaat bij de Spaanse topclub, staat de trainer onder druk. In het doordeweekse bekerduel tegen Alcoyano kreeg Mourinho al de volle laag van de fans.

Mourinho licht zijn opvallende voornemen toe. "Als er fans zijn die me uit willen fluiten, kunnen ze dat doen. Fans die er veertig minuten voor het begin nog niet zijn, wil ik tijdens de wedstrijd niet meer horen. Morgenavond zal ik om twintig over negen in mijn eentje het veld op lopen."

Met de regelrechte provocatie voegt de Portugees een nieuw hoofdstuk toe aan de lange reeks incidenten rond zijn persoon. "Voor mij is dit helemaal geen uitdaging. Als ze me willen uitfluiten, zal ik dat nederig ondergaan. Ik blijf kalm, maak je geen zorgen. Ik loop al heel wat jaren mee. Ze juichen je toe, ze fluiten je uit. Zo gaat dat in het voetbal."
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Kaaks schreef:

MADRID - Jose Mourinho gaat een opmerkelijke actie aan zijn toch al flamboyante loopbaan toevoegen. De coach van Real Madrid zal zaterdag veertig minuten voor de aftrap tegen Atletico Madrid in zijn eentje het veld betreden om zich vrijwillig te laten uitfluiten door het kritische thuispubliek.

In de Primera Division ligt Real al een straatlengte achter op aartsrivaal FC Barcelona. En dus, zoals dat gaat bij de Spaanse topclub, staat de trainer onder druk. In het doordeweekse bekerduel tegen Alcoyano kreeg Mourinho al de volle laag van de fans.

Mourinho licht zijn opvallende voornemen toe. "Als er fans zijn die me uit willen fluiten, kunnen ze dat doen. Fans die er veertig minuten voor het begin nog niet zijn, wil ik tijdens de wedstrijd niet meer horen. Morgenavond zal ik om twintig over negen in mijn eentje het veld op lopen."

Met de regelrechte provocatie voegt de Portugees een nieuw hoofdstuk toe aan de lange reeks incidenten rond zijn persoon. "Voor mij is dit helemaal geen uitdaging. Als ze me willen uitfluiten, zal ik dat nederig ondergaan. Ik blijf kalm, maak je geen zorgen. Ik loop al heel wat jaren mee. Ze juichen je toe, ze fluiten je uit. Zo gaat dat in het voetbal."
HR
De vertaling slaat nergens op Telesport heeft de boodschap volkomen gemist, maar de actie is geniaal!!!! Zeker als je bedenkt dat degene die 40 minuten van te voren binnen zijn, de Onda Sur zijn en juist die nemen het voor Mou op. Het is een prachtige manier om "de andere supporters" een lange neus te geven.

De echte supporters die staan nog altijd achter Mourinho, hoewel dat na een nederlaag morgen natuurlijk helemaal anders zal zijn.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

De vertaling slaat nergens op Telesport heeft de boodschap volkomen gemist, maar de actie is geniaal!!!! Zeker als je bedenkt dat degene die 40 minuten van te voren binnen zijn, de Onda Sur zijn en juist die nemen het voor Mou op. Het is een prachtige manier om "de andere supporters" een lange neus te geven.

De echte supporters die staan nog altijd achter Mourinho, hoewel dat na een nederlaag morgen natuurlijk helemaal anders zal zijn.
HR
De vertaling is altijd verkeerd als het tegen Madrid of de trainer of een speler is.Heerlijke vent ben je :D
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:
De echte supporters die staan nog altijd achter MourinhoHR
Lekkker is dat dan. Hopen op een zege voor Atletico, dan kan de club weer in haar oude glorie hersteld worden.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Siempre Real schreef:

De vertaling slaat nergens op Telesport heeft de boodschap volkomen gemist, maar de actie is geniaal!!!! Zeker als je bedenkt dat degene die 40 minuten van te voren binnen zijn, de Onda Sur zijn en juist die nemen het voor Mou op. Het is een prachtige manier om "de andere supporters" een lange neus te geven.HR
Het is een pathetische zelfkastijding die zijn weerga niet kent. Zo megalomaan en tegelijkertijd zo ontzettend sneu. Wat een clown, die Mourinho.

De echte supporters die staan nog altijd achter Mourinho, hoewel dat na een nederlaag morgen natuurlijk helemaal anders zal zijn.HR
Dan is die steun dus geen reet waard.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Hendrix schreef:
Het is een pathetische zelfkastijding die zijn weerga niet kent. Zo megalomaan en tegelijkertijd zo ontzettend sneu. Wat een clown, die Mourinho.
HR
Als we Siempre mogen geloven gaat hij zich daar dus laten adoreren door de harde kern. Desondanks inderdaad ontzettend triest.

Wordt er eigenlijk al gespeculeerd wie zijn opvolger moet worden?
HR
HR

Kaaks schreef:

HR
Ik heb wel respect voor Mou bij deze actie. Hij neemt op zichzelf op om spelers te beschermen. Ik geloof ook dat echte supporters achter Mou staan.
Zelden zulke trainer gezien, of nooit eerders gezecht.
Hij kan arrogant zijn en klootzak maar er is iets die ik leuk vind aan Mou.
Voetbal zonder Mou, LvG en soortgelijke zou stuk saaier zijn.

Hij maakt punt met deze actie.

[Dit bericht is veranderd door Bugsy (op 1 december 2012 12:05:56).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Het was, is, en blijft een triest mannetje. Belachelijke actie als je weet dat er niemand behalve de harde kern aanwezig zal zijn.
HR
HR

Siempre Real
Legende

:D Pitbulls!!!!

heeft iemand van jullie überhaupt de persconferentie gezien waarin Mou dit heeft gezegd???? Laat me raden: Nee, maar we reageren toch want dat is leuk... ;B

Jammer!

nou vooruit, ik zal jullie helpen. ergens links bovenin staat een venster met het filmpje waar een deel van de persconferentie getoodn wordt. Let vooral op de non verbale communicatie, zeg maar de mimiek van Mourinho. Het is alleen jammer dat ze de vragen niet laten horen...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 1 december 2012 18:56:28).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Mourinho nieuws!!

Er ontstaat steeds meer spanning bij Real Madrid. Coach José Mourinho is boos op sponsor Audi omdat zijn technische staf onlangs bewust geen voertuig kreeg uitgedeeld. De Portugees probeerde daar verandering in te brengen, maar het bedrijf bleef achter zijn standpunt staan: alleen gratis auto's voor de spelers, de trainer en de directie. Mourinho nam daarom met een zeer boos gezicht zijn riante Audi A8

Mourinho zou Mourinho niet zijn als hij geen wraak zou nemen. De oefenmeester rijdt tegenwoordig namelijk met Rui Faria mee naar het trainingscomplex van Real Madrid. Zijn landgenoot en assistent-trainer heeft geen Audi en zodoende tart men de sponsor. Het bestuur is niet gediend van de actie van Mourinho, maar kan de oefenmeester natuurlijk niet verplichten om de carpoolpraktijken te verbiedenHR
HR
HR

Siempre Real
Legende

wat een held is die man toch... :B José Mourinho!!!!!

En wat gebeurde er zojuist in Bernabeu???? Mourinho werd harstochtelijk toegklapt en gejuicht door de ca 3000 aanwezige fans. Actie geslaagd... :B

Nog meer Mou nieuws:

Mourinho
Overigens kreeg Del Bosque zaterdag een flinke sneer te verwerken van Mourinho, die zelf niet wakker ligt van zijn nominatie. 'Ik heb geen tijd om aan prijzen te denken. Dat kun je beter vragen aan Del Bosque, die drie maanden vrij heeft, of Guardiola, die het hele jaar vakantie heeft.'
HR
[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 1 december 2012 21:38:27).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

jasperdgg schreef:

(...)

Als we Siempre mogen geloven gaat hij zich daar dus laten adoreren door de harde kern. Desondanks inderdaad ontzettend triest.

Wordt er eigenlijk al gespeculeerd wie zijn opvolger moet worden?
HR
Ik hoop dat Klopp het gaat worden als opvolger van Jose, staan ze in ieder geval niet meer zo veel voor schut. (zoiets zoals vanavond)

Voetballend ga je er ook op vooruit.

Edit: Sierd gaat helemaal los! geweldig!

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 1 december 2012 22:05:33).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Mijn God, ik kan me tijden herinneren, nog niet zo vreselijk lang geleden, waar het na een wedstrijd als vanavond behoorlijk druk in deze topic gewest was. Waar zijn de Madridistas om hun blijdschap te uiten?

Ik kom even langs om mijn blijdschap over het feit dat Barca nu zes punten los van Atletico staat uit te drukken. Dank. ;)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,4% dat PSV wint van Botev Plovdiv / SKN St Pölten. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!