Ajax Netwerk
donderdag 31 juli 2014 - 03:19                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 ... 151 »

HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Droomaankoop: -
Reg.: 10 juni 2009

Real gaat gewoon door hoor? Uit bij City gelijk spelen is geen schande, daarnaast waren ze volgens mij in de eerste helft wel weer oppermachtig. In de tweede helft leek het wat minder. Real gaat het ver schoppen in de CL dit jaar denk ik, grote kanshebber om te winnen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

Tussen nu en 5 jaar heeft Real de Cl wel een keer gewonnen denk ik.Te grote club, te goed elftal.
HR
HR

Ome Michel
Moderator

Uit: Lelystad
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 11 november 1999

quote:HR
Bazza schreef:

Tussen nu en 5 jaar heeft Real de Cl wel een keer gewonnen denk ik.Te grote club, te goed elftal.
HR
Ja, die tiende gaat er echt wel komen binnen de door jou genoemde periode. Dan mogen ze misschien ook wel iets op het shirt plakken. Tja, ik kijk nou niet bepaald uit naar Real uit moet ik bekennen :denk
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Cacciatore schreef:

Weer gelijk in Europa, het zoveelste matige resultaat. Zou het ooit weer goedkomen met Real en een grote prijs?
HR
Als het na 15 minuten 4-0 staat, heeft City weinig tot niets te zeggen. Zelfs Sierd was daar van overtuigd. De scheids was een bepalende factor in deze wedstrijd.
HR
HR

Albinho Rode kaart: waarschuwing
Legende

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Real Madrid mag zich beklagen na verlies in Sevilla
Zaterdag, 24 november 2012 om 23:49
Uitduels in Sevilla zijn dit seizoen niet besteed aan Real Madrid. De Spaans kampioen verloor in september op bezoek bij Sevilla al en ging daar zaterdag opnieuw ten onder: dit keer tegen Real Betis. Beñat werd matchwinner voor het team van Pepe Mel, dat dankzij de 1-0 zege stijgt naar de vierde plaats. Real heeft echter reden tot klagen, want twee geldige goals van Karim Benzema werden afgekeurd wegens buitenspel. Real moet nu vrezen dat Barcelona zondag de voorsprong uitbreidt van elf punten. De derde nederlaag betekent voor Real dat het nu al vaker verloren heeft dan in het vorige kampioensseizoen 2011/12 (twee keer).

Real Madrid ging de wedstrijd in Sevilla tegemoet met de gedachte het gat naar Barcelona te verkleinen tot vijf punten. Amper een kwartier onderweg in het Benito Villamarín van los Béticos moest de missie echter al bijgesteld worden tot het ongedaan maken van een achterstand. Ángel Di María verdedigde wat onbeheerst uit en leverde de bal in bij Beñat. De door zoveel clubs begeerde international van Spanje bedacht zich niet, schudde Sami Khedira van zich af en haalde hard uit: Iker Casillas was kansloos op zijn schot.
Real had opmerkelijk weinig stootkracht in huis om Betis daarna met de rug tegen de muur te zetten. De regerend kampioen van Spanje was voor de 1-0 alleen even gevaarlijk geworden via Cristiano Ronaldo, die over schoot. En na de goal van Beñat schampte hij een voorzet slechts met het hoofd naast. Achterin bleef het ook opletten geblazen voor de Koninklijke: Sergio Ramos verdedigde gelukkig goed bij een kans voor José Cañas en voorkwam zo meer schade voor Real. Real had de arbitrage niet mee toen een rake volley van Benzema afgekeurd werd, maar vocht door. Mourinho zag dat zijn team worstelde en voerde in de rust wijzigingen door.

De Portugees bracht Luka Modric en Kaká in het veld voor Khedira en Mesut Özil, die teleurstellend speelden. Het bracht niet het effect teweeg waarop the Special One hoopte: Betis bleef opmerkelijk veel aan de bal, de venijnige uitbraken van Real kwamen er niet en Ronaldo oogde vrij futloos. Gezegd moet wel dat een geldige treffer van Benzema weer afgekeurd werd en dat het Real dus ook niet mee zat. Pas na een uur kwam er weer echt leven in de brouwerij en moest Ángel zijn keeper Adrián te hulp schieten bij een aanval. Terstond werd ook Kaká gevaarlijk
Betis beet echter ook nog wel van zich af. Met nog twintig minuten op de klok zocht Real Madrid (dat José Callejón erbij kreeg voor Di María) steeds intensiever de weg naar voren, maar dat zorgde er ook voor dat er achterin ruimtes vrij kwamen te liggen. Bijna profiteerde Salva Sevilla daarvan, maar hij maakte een beweging teveel in plaats van direct te schieten: de kans ging zo verloren. Ronaldo toonde negen minuten voor tijd zijn uitstekende trap eindelijk, maar Adrián ramde zijn vrije schop weg onder de lat en redde tien seconden later op een kopbal van dichtbij van Benzema.HR
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Spaanse scheidsrechters zijn idd van het niveau Kuipers, Blom, enz enz.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Kon er niet eens treurig om worden, gelaten heb ik de wedstrijd gezien. Heb me al een poos neergelegd bij GEEN titel dit seizoen, betrap me er zelfs op dat ik Barca wil zien winnen want dat betekent dat de matrassen er niet mee gaan slepen.

Moet er echt niet aan denken dat juist zij de titel zouden wegkapen... Volgende week in Bernabeu de matrassen op bezoek.... Hoe dan ook winnen!
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Siempre Real schreef:

Volgende week in Bernabeu de matrassen op bezoek.... Hoe dan ook winnen!
HR
Zodan stel als Barca vandaag en volgende week wint hebben ze al een aardig gat zeg. Spaanse competitie het blijft maar om 2 ploegen gaan. Gaat steeds meer lijken op de Schotse competitie
HR
HR

Siempre Real
Legende

mzo schreef:

(...)

Zodan stel als Barca vandaag en volgende week wint hebben ze al een aardig gat zeg. Spaanse competitie het blijft maar om 2 ploegen gaan. Gaat steeds meer lijken op de Schotse competitie
HR
Het gat met de matrassen is maar 3 punten. Komend weekend Real tegen Atletico en Barca tegen Bilbao. Dan is het Betis tegen Barca en Real tegen Valladolid (Real uit) en dat weekend daarop (15/16 dec) is het Barca vs Matrassen en Real vs Espanyol. Komen dus een paar zeer leuke wedstrijden aan de komende weken.
HR
HR

mzo
Legende

Siempre Real schreef:

(...)

Het gat met de matrassen is maar 3 punten. Komend weekend Real tegen Atletico en Barca tegen Bilbao. Dan is het Betis tegen Barca en Real tegen Valladolid (Real uit) en dat weekend daarop (15/16 dec) is het Barca vs Matrassen en Real vs Espanyol. Komen dus een paar zeer leuke wedstrijden aan de komende weken.
HR
Ja tuurlijk dat snap ik wel, maar als Real volgende week wint, is het verschil bij een winst van Barca 6 punten. Om in jou taal mee te praten zie ik die "matrassen" geen kampioen worden. Dus wordt het wel een hele saaie competitie op zo een manier
HR
HR

Siempre Real
Legende

mzo schreef:

(...)

Ja tuurlijk dat snap ik wel, maar als Real volgende week wint, is het verschil bij een winst van Barca 6 punten. Om in jou taal mee te praten zie ik die "matrassen" geen kampioen worden. Dus wordt het wel een hele saaie competitie op zo een manier
HR
Ik ga nu echt vloeken in de kerk.... Ik heb aan het begin van het seizoen geroepen dat de matrassen dit jaar de verrassing zouden worden, en wel door de titel te pakken. Niet alleen Real gaat erin tegen ze, ook Barca gaat erin tegen ze. Simeone heeft er een vechtmachine van gemaakt en ze hebben Falcao, die maakt ze net zo makkelijk als Messi of CR. Vergis je er niet in, ze hebben echt een heel goed elftal, een hecht team...

Ja, de ergste nachtmerrie van een Madridista zie ik werkelijkheid worden...
HR
HR

mzo
Legende

Siempre Real schreef:

(...)

Ik ga nu echt vloeken in de kerk.... Ik heb aan het begin van het seizoen geroepen dat de matrassen dit jaar de verrassing zouden worden, en wel door de titel te pakken. Niet alleen Real gaat erin tegen ze, ook Barca gaat erin tegen ze. Simeone heeft er een vechtmachine van gemaakt en ze hebben Falcao, die maakt ze net zo makkelijk als Messi of CR. Vergis je er niet in, ze hebben echt een heel goed elftal, een hecht team...

HR
Tja wie weet zal wel een verrassing zijn, Falcao naar Real als CR vertrekt in de winterstop, kan of kan niet?
HR
HR

Siempre Real
Legende

mzo schreef:

(...)

Tja wie weet zal wel een verrassing zijn, Falcao naar Real als CR vertrekt in de winterstop, kan of kan niet?
HR
Moeilijk maar kan.
HRHR
HR

mzo
Legende

Siempre Real schreef:

(...)

Moeilijk maar kan.
HR
Zie je andere mogelijkheden dan?

Of houden ze het geld bij een eventuele transfer in de winter in de knip?
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Tja, zolang die colchoneros nog de broek vol hebben als ze naar Bernabéu moeten ......
HR
HR

Siempre Real
Legende

mzo schreef:

(...)

Zie je andere mogelijkheden dan?

Of houden ze het geld bij een eventuele transfer in de winter in de knip?
HR
Voor zover ik tot nu toe begrepen heb, is een verkoop van CR voor minder dan 200 mln niet eens bespreekbaar, laat staan een dubbel deal met én CR én Varane voor 150 mln.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zou weten wat Perez zou doen. Ik vermoed dat hij niet de volle mep uit zou geven aan een vervanger voor CR. Ik zou het in ieder geval niet doen, ik zou toch richting canteranos kijken en wellicht dat Callejon wat meer speeltijd kan krijgen.

Ik moet het nog zien dat CR in de winter vertrekt...
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Als Real van Atletico zou verliezen, zou dat dan het einde van Mourinho betekenen? In de CL eigenlijk ook al overklast door Dortmund, de competitie is dan echt zo goed als verloren. Lijkt me dat de druk dan erg groot wordt?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Zlatanist schreef:

Als Real van Atletico zou verliezen, zou dat dan het einde van Mourinho betekenen? In de CL eigenlijk ook al overklast door Dortmund, de competitie is dan echt zo goed als verloren. Lijkt me dat de druk dan erg groot wordt?
HR
Mogelijk scenario... Hoewel, er staat een flink bedrag tegenover een mogelijk ontslag en het zwaartepunt ligt op de 10-de C.L. dit jaar, dus zo'n vaart zal het niet lopen denk ik. Uitschakeling in de C.L. betekent meer dan waarschijnlijk wel adieu Mou. De titel is geen must, plaatsing voor C.L. het liefst direct is voldoende. Dat mag geen probleem zijn, denk ik!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Zlatan ziet een ruildeal met CR wel zitten, de Zweed zou het niet naar zijn zin hebben in Parijs. Hij wilde in eerste instantie al helemaal niet naar de Franse hoofdstad, maar accepteerde dat AC het geld goed kon gebruiken. Zlatan zou gezegd hebben dat als CR naar Parijs zou komen, hij dan graag naar Madrid zou willen.

Verhaal komt uit de geruchtencircuit en moet met een korrel zout genomen worden.
De reden dat ik het hier toch post, is omdat Zlatan in een eerder stadium flink uithaalde naar Barca en toen aangaf ooit het ongelijk van Barca te willen bewijzen en dat kon alleen door met Real successen te behalen, volgens de Zweed.
HR
HR

champy95
Legende

Uit: Brussel
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 oktober 2002

Heeft Real het geld nodig vanwege de financial fairplay?
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Zlatan is 31, Ronaldo 27. Ik zou niet weten waarom Real hier mee in zou stemmen.
HR
HR

mzo
Legende

jasperdgg schreef:

Zlatan is 31, Ronaldo 27. Ik zou niet weten waarom Real hier mee in zou stemmen.
HR
Precies wat moet je met Zlatan scoort zelden of nooit...........
HR
HR

jasperdgg
Vedette

mzo schreef:

(...)

Precies wat moet je met Zlatan scoort zelden of nooit...........
HR
Wat is dit nou voor zeldzaam domme opmerking?
HR
HR

mzo
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Wat is dit nou voor zeldzaam domme opmerking?
HR
Een domme opmerking is een niet geplaatste opmerking.
Net zoals domme vragen bestaan domme opmerkingen ook niet.

Reageren op een domme opmerking is dom, wat ook weer niet kan

Dus waarom is mijn reactie dom
HR
HR

jasperdgg
Vedette

We hebben het over een ruil van twee spelers, dat Zlatan veel doelpunten maakt is toch niet relevant als de speler die je er voor weg doet nog meer doelpunten maakt?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat Heracles Almelo wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!