Ajax Netwerk
maandag 22 september 2014 - 00:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 151 »

HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Droomaankoop: -
Reg.: 9 december 2005

Gewoon doodzonde achteraf dat Ajax niet dat gelijkspel uit het vuur had gesleept in Dortmund. Dan had je nog alle kans van de wereld op CL overwintering gehad. Hoewel dat nu met overwinningen bij City en thuis tegen Dortmund ook nog zou kunnen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Van de film schreef:

Kloten madrid, waarom winnen ze nou niet gewoon. Dan had ajax kunnen winnen van city (2x) en dortmund en 2e worden :P.
HR
Idd, klote Madrid!!!! En ik meen het nog ook! Stelletje lapzwamsen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jawel, ik heb de wedstrijd nog maar eens bekeken... Naast de dingen die al genoemd zijn, vallen me nog een paar zaken op. Varane, wat een heerlijke verdediger is dat zeg! Ik heb niets tegen Arbeloa, sterker ik vind dat hij het heel goed doet ondanks zijn beperkingen in de opbouw, maar een cetrum Pepe Varane en Ramos als back zie ik wel zitten!

Ander detail, na het uitvallen van Khedira verloor Real de rust op het middenveld. Khedira is voor mij samen met Özil 1 van de beste aankopen van de laatste jaren!

Real had deze wedstrijd niet hoeven verliezen, er ging ontzettend veel fout aan beide kanten, maar door persoonlijke fouten heeft Real verloren waar een gelijkspel meer op zijn plaats was en een overwinning meer tot de mogelijkheden behoorde dan de geleden nederlaag. Dortmund speelde tactisch een uitgekiende pot, wist goed waar de zwakke schakel zat (Essien) en maakte daar goed gebruik van. Echter, als Ajax tegen Dortmund met dezelfde overtuiging speelt als tegen City, dan is een overwinning zeer goed mogelijk. Dortmund heeft mij niet kunnen overtuigen.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Stond Essien linksback?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Cacciatore schreef:

Stond Essien linksback?
HR
Yep, en hij overtuigde allerminst. Zwak in de verdeiging en nog zwakker in de opbouw. Kwam nauwelijks op en als ie dat al deed nliep ie de anderen voor de voeten.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Yep, en hij overtuigde allerminst. Zwak in de verdeiging en nog zwakker in de opbouw. Kwam nauwelijks op en als ie dat al deed nliep ie de anderen voor de voeten.
HR
Op zich ook wel logisch, linskback is compleet anders dan het middenveld en hij is geloof ik ook nog niet eens linksbenig...? Desalniettemin verwacht je dan tenminste allereerst een verdedigend sterke pot en daarnaast een beetje opbouwend voetbal.
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Wanneer is eigenlijk de verwachting dat Marcello of Coentrao terug keert bij Real???
HR
HR

Siempre Real
Legende

Miquell schreef:

Wanneer is eigenlijk de verwachting dat Marcello of Coentrao terug keert bij Real???
HR
Coentrao heeft inmiddels de training hervat, Marcelo is zeker nog 6 tot 8 weken out!
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Coentrao heeft inmiddels de training hervat, Marcelo is zeker nog 6 tot 8 weken out!
HR
Dan is het nog geen ramp dus.Toch lekker dat je 2 toppers hebt voor de linksback want dat is bij bijna elke ploeg het zorgenkindje.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Dan is het nog geen ramp dus.Toch lekker dat je 2 toppers hebt voor de linksback want dat is bij bijna elke ploeg het zorgenkindje.
HR
Nee, een ramp is het niet. Toch is in zulke gevallen 2 ook niet voldoende zo zie je. Mou had best een canterano ipv Essien kunnen gebruiken.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Hey Siempre, aqui desde Tenerife. Ik ga zo Mallorca - Madrid kijken. ik vond pepe slecht tegen die Duitsers.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madridista schreef:

Hey Siempre, aqui desde Tenerife. Ik ga zo Mallorca - Madrid kijken. ik vond pepe slecht tegen die Duitsers.
HR
Que tal en Canarias? Waren ze niet allemaal slecht tegen Dortmund? Heb zelden zoveel foute passes gezien in 1 wedstrijd. We hadden mazzel dat ook de Duitsers nietn anders deden dan foute passes geven. Pepe was geen uitzondering, wel een ongelooflijke blunder bij de 1-0.
HR
HR

Madridista
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Que tal en Canarias? Waren ze niet allemaal slecht tegen Dortmund? Heb zelden zoveel foute passes gezien in 1 wedstrijd. We hadden mazzel dat ook de Duitsers nietn anders deden dan foute passes geven. Pepe was geen uitzondering, wel een ongelooflijke blunder bij de 1-0.
HR
Canarias was geweldig. Alleen zie je daar de crisis wel heel goed, het is de economisch zwakste región autónoma met 33,6% van de beroepsbevolking in de WW (nou ja, werkloos, WW krijgen ze lang niet allemaal) ook zie je heel veel onafgemaakte bouwprojecten en zelfs (snel)wegen.

Met die wedstrijd had ik geloof ik mazzel, het scheen volgens MARCA tv de beste wedstrijd van Madrid tot nu toe zijn geweest. Ik moet ook zeggen dat ik ze goed vond spelen, dit in tegenstelling met die wedstrijd tegen die Duitsers. Mou liet een canterano invallen, Morata, en die vond ik erg goed spelen.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 31 oktober 2012 13:28:24).]
HRHR
HR

Red
Idool

Uit: Purmerend / Kopenhagen
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 20 juni 2002

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2012/10/psg_wil_mourinho_en_ronaldo.html:

Opnieuw bereidt het steenrijke Paris Saint-Germain een duizelingwekkende transfer voor. De Italiaanse krant Gazzetta dello Sport meldt dat de Arabische eigenaren van PSG verkennende gesprekken voeren met trainer José Mourinho en superster Cristiano Ronaldo van Real Madrid. De club uit Parijs zou zo'n honderd miljoen euro overhebben voor het duo.

Onlangs liet Ronaldo doorschemeren ongelukkig te zijn in Madrid. Volgens Spaanse media is de Portugese aanvaller ontevreden met zijn salaris (veertien miljoen euro) bij de 'Koninklijke'. Gelukkig kan Paris Saint-Germain wel zijn gewenste jaarsalaris van achttien miljoen betalen, zo denkt de Italiaase sportkrant te weten.

Afgelopen zomer smeet Paris Saint-Germain al met tientallen miljoenen voor onder meer Zlatan Ibrahimovic en Thiago Silva.HR
Een vraag komt gelijk bij me op: What the hell?
HR
HR

Madridista
Idool

Red schreef:

http://www.powned.tv/nieuws/sport/2012/10/psg_wil_mourinho_en_ronaldo.html:

(...)

Een vraag komt gelijk bij me op: What the hell?
HR
AS.com citeert ook uit la Gazzetta dello Sport en zegt dat Falcao dan ipv Cristiano zou komen. Nou ben ik zelf nogal fan van de voetballer CR maar tja, als Falcao zou komen dan vind ik het niet heel erg als Ronaldo naar Frankrijk gaat.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

100 miljoen? Zouden ze het daarvoor doen in Madrid aangezien CR al 99 koste en dan vergeten we Mourinho nog maar even voor het gemak?

Parijs is het nieuwe Absurdistan. Down with PSG please :denk
HR
HR

Siempre Real
Legende

Voor 100 mln mogen die Fransozen de schoenen bekijken waarop CR van de auto naar de kleedkamer loopt. Natuurlijk zal Real Madrid niet zondermeer elke bod op CR afwijzen, maar dan moet dat bod wel ergens in de buurt van de clausule komen, dus ergens rond de 200 mln. Echter, uiteindelijk is het aan CR zelf om te beslissen wat hij wil, Real gaat geen spelers "vasthouden" die niet willen blijven, maar daar moet wel voor betaald worden.

Mocht het inderdaad zo zijn dat PSG een niet af te wijzen bod op tafel legt én de speler geeft aan weg te willen, dan mag Real van mij best Falcao halen, maar dat mag van mij ook Kun zijn hoor.... Van de 40+ doelpunten die hij vorig seizoen heeft gemaakt, hebben feitelijk maar 50% rechstreeks bijgedragen aan het kampioenschap (echte 3 punters), nou die 20+ maakt Kun of Falcao ook.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

TheLegend schreef:

100 miljoen? Zouden ze het daarvoor doen in Madrid aangezien CR al 99 koste en dan vergeten we Mourinho nog maar even voor het gemak?

Parijs is het nieuwe Absurdistan. Down with PSG please :denk
HR
Snapte het bod ook al niet zo zeer haha
HR
HR

Siempre Real
Legende

Het is echt niet te bevatten dat er bij Real geen of zeer weinig eigen jeugd doorbreekt als je dit lijstje van ex canteranos bekijkt:

Mata / Chelsea
Juanfran / Atletico
Negredo / Sevilla
Soldado / Valencia
Miguel Torres / Getafe
Sarabia, Codina en Borja / Getafe

Nog meer `producten van La Fabrica Blanca` die elders in de PD spelen of zelfs in het buitenland:
Parejo, Diego López, Alberto Bueno, Fran Rico, Juan Carlos, Riki, Casilla, Cobeño, Adrián, Carvajal, Joselu, Javi garcia, Borja Valero, Granero, Raul Bravo, Aganzo, Luis Garcia en Jurado....

Kun je een aardig elftalletje mee maken dat zo mee zou doen voor de titel in de eredivisie en veel andere europese competities.
HR
HR

nogzonidioot
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Siempre Real schreef:

Het is echt niet te bevatten dat er bij Real geen of zeer weinig eigen jeugd doorbreekt als je dit lijstje van ex canteranos bekijkt:

Mata / Chelsea
Juanfran / Atletico
Negredo / Sevilla
Soldado / Valencia
Miguel Torres / Getafe
Sarabia, Codina en Borja / Getafe

Nog meer `producten van La Fabrica Blanca` die elders in de PD spelen of zelfs in het buitenland:
Parejo, Diego López, Alberto Bueno, Fran Rico, Juan Carlos, Riki, Casilla, Cobeño, Adrián, Carvajal, Joselu, Javi garcia, Borja Valero, Granero, Raul Bravo, Aganzo, Luis Garcia en Jurado....

Kun je een aardig elftalletje mee maken dat zo mee zou doen voor de titel in de eredivisie en veel andere europese competities.
HR
Van dat rijtje zou toch alleen Mata maar gelijkwaardig zijn aan de huidige spelers van Real, de rest is allemaal net een stapje onder absolute top.
HR
HR

Siempre Real
Legende

nogzonidioot schreef:

(...)
Van dat rijtje zou toch alleen Mata maar gelijkwaardig zijn aan de huidige spelers van Real, de rest is allemaal net een stapje onder absolute top.
HR
Dat is een conclusie die je nu kunt trekken van sommigen (Raul Bravo bv), maar er zijn er veel die nooit ook maar 1 minuut speeltijd hebben gehad en het nu elders meer dan goed doen. En het grote probleem is dat canteranos tegenwoordig niet eens meer op een kans wachten, als zich een mogelijkheid voordoet zijn ze vertrokken.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Hoeveel jeugdspelers van Real hebben er eigenlijk uberhaupt mogen debuteren de laatste, laten we zeggen, 3 jaar?
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Dat is een conclusie die je nu kunt trekken van sommigen (Raul Bravo bv), maar er zijn er veel die nooit ook maar 1 minuut speeltijd hebben gehad en het nu elders meer dan goed doen. En het grote probleem is dat canteranos tegenwoordig niet eens meer op een kans wachten, als zich een mogelijkheid voordoet zijn ze vertrokken.
HR
Maar als er zo veel zijn die nog geen minuut speeltijd hebben gehad, dan lijkt het me dat Real canteranos eerder een kans moet geven.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

(...)

Maar als er zo veel zijn die nog geen minuut speeltijd hebben gehad, dan lijkt het me dat Real canteranos eerder een kans moet geven.
HR
Kijk dat is nou net het probleem. Ze krijgen geen of bijna geen kans, ze moeten echt uitzonderlijk zijn, van het nivo Casillas, Raul en Guti.

Hoeveel jeugdspelers van Real hebben er eigenlijk uberhaupt mogen debuteren de laatste, laten we zeggen, 3 jaar?HR
Als we het tijdperk Mourinho nemen, dan hebben er toch wel een aantal spelers hun debuut gemaakt, exact heoveel weet ik niet, maar ik zit er niet ver naast als ik zeg 10. Ze leggen de lat veel te hoog, geven ze geen kans om rustig naar een bepaald nivo te groeien. Neem Mata, die was te licht, maar speelt nu wel mooi bij een Europese topper en is wereldkampioen!
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

In aanvulling op bovenstaande toch weer een geweldige qoute gehoord van Sierd.

“Als jeugdspeler van Real Madrid heb je een grotere kans om astronaut zullen worden dan speler van Real Madrid 1.”
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 4,8% dat NAC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor JOS Watergraafsmeer-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!