Ajax Netwerk
vrijdag 22 augustus 2014 - 11:50                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 151 »

HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Droomaankoop: -
Reg.: 8 augustus 2001

quote:HR
Siempre Real schreef:

Speciaal voor jou zal ik volgende keer de telefoongesprekken opnemen.

Het is heel simpel, de spelers van Real gingen zwaar over de scheef. Hoort niet, hebben ze niet nodig en gaat helemaal nergens over. Het zijn gewoon een stel eikels, een wedstrijd of 7 schorsen en Mou moeten ze op een vlot de stille oceaan op sturen. Daar vlak achteraan moeten ze een 2-de vlot maken met Busquets, Pique, Messi, Alves en Villa. Een derde voor de "harde kern" van de Barca fans en een 4-de voor..... (die mag je zelf invullen)

Het is idd spijtig dat mijn posts zo gelezen worden. Ze zijn namelijk niet zo bedoeld namelijk. Ik werp een licht van 2 kanten, waarbij ik (in tegenstelling tot eerder) niet verstop dat Real dit allemaal niet nodig heeft. Voetballend ten onder, de rest achterwege laten.... Geen vingerwijzing derhalve, maar 2 zijdig bekijken. Nu lijkt het net of vanuit de andere kant helemaal niets gebeurt is, of het allemaal engeltjes zijn. Nou alles behalve.
HR
De enige reacties die ik van u lees zijn "Ja, bij Real, maar bij Barcelona ...". Bij elke "kritiek" die je formuleert op Real Madrid, zit er automatisch een verwijzing naar Barcelona. Heel dat neutrale jasje die je jezelf aanmeet wordt daarmee wel serieus aan flarden gescheurd.

Soit, gisteren op betaaltv hebben ze nog die kick van Marcelo op Messi getoond en die elleboogstoot van Pepe op Piqué. Echt ongelooflijk dat het bestuur van Real Madrid dit gedrag tolereert. Zoals een analist zei, hier is niets Koninklijk meer aan.

http://www.youtube.com/watch?v=crcXVE9tPv0

http://www.youtube.com/watch?v=cobNncdnfkQ

Als je dan met droge ogen zit te verklaren "ey jongens, er zijn wel pamfletten rondgedeeld é, PAMFLETTEN", dan zet ik toch een aantal vraagtekens bij uw zogezegde kritische benaderingen. Als je als bestuur van Real Madrid bovenstaande beelden niet aangrijpt om kritiek te formuleren, moet je gewoon weg van het voetbal. Idem voor Mourinho, wat hij doet heeft niets meer met voetbal te maken. Je weet gewoon dat hij spelers als Pepe instrueert dat ze er met de botte bijl in moeten en zoveel mogelijk overtredingen moeten maken. Hoe harder, hoe beter. Mourinho zal dan achteraf wel zeggen dat het theater is van de spelers van Barcelona.

Walgelijk. Gedrag.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 14 augustus 2001

retep1 schreef:

Waarom blijft Real niet gewoon voetballen

Siempre weet de reden
HR
Absoluut! Het heeft alleen geen enkele zin, omdat alles verdraaid of totaal verkeerd geïnterpreteerd wordt. Het valt niet mee om objectief en zonder gekelurde bril te lezen. Als ik zeg dat wat mij betreft geen clasicos meer gespeeld worden, dan denk ik dat dat genoeg zegt over mijn standpunt. Waar 2 vechten hebben 2 schuld, hier gaat het echter alleen maar over de overtredingen, logisch want dat hebben we zichtbaar. De randzaken doen er dan niet meer toe. Het enige wat ik dan wil doen is laten zien dat er ook andere zaken spelen behalve de misdragingen op het veld van de Real spelers, die wat mij betreft gewoon door de spaanse bond aangepakt moeten worden. Helaas kan ik dat niet visualiseren en moet ik het op "vage" bronnen houden.

Ach en al dat commentaren, het zal me een worst wezen. Ik heb het gehad met dat hele opgeblazen gedoe. Deze wedstrijden zijn sinds Laporta voorzitter werd geen sportwedstrijden meer (ook nu weer staat hij vooraan om zijn anti nMadrid en Spanje ideologieën te verkopen). Het is een podium geworden om je politieke ideen gestalte te geven. Jammer dat niemand zich daarin verdiept en de andere kant van het verhaal wil zien. Nog steeds wil ik niet vingerwijzen, wat de spelers van mijn clubje hebben gedaan is met geen toetsenbord recht te breien, de gevolgen zullen dan ook gewoon geaccepteerd (moeten) worden.

Ik walg van de clasicos.... :\( En alle provocerende en intimiderende uitspraken van AN leden die deze gelegeheid te baat nemen om Real door de shit te halen, neem ik ook voor lief. Ik ben blij dat jullie in moeilijke tijden zo'n geweldige steun zijn. Bedankt daarvoor! ;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 20 augustus 2011 10:44:03).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Siempre Real schreef:

(...)

Ik walg van de clasicos.... :\( En alle provocerende en intimiderende uitspraken van AN leden die deze gelegeheid te baat nemen om Real door de shit te halen, neem ik ook voor lief. Ik ben blij dat jullie in moeilijke tijden zo'n geweldige steun zijn. Bedankt daarvoor! ;B
HR
Als ik jou was zou ik hier niet zo blij mee zijn want ik denk dat bv een Tukker er precies hetzelfde over denkt. Real gooit zn naam te grabbel! Enerzijds zou ik, stel dat het in deze FdB betreft en dat Boilesen zich tov Messi als een gek gaat gedragen, als eerste primitieve gedachte wel denken "no one likes us we dont care" maar na een nachtje slapen zou ik met het schaamrood op mn kaken meteen zeggen dat er actie ondernomen moet worden. De rode draad in alle "provocerende en intimiderende uitspraken" is vooral dat die Mou van god los is en dat zijn elftal enkele gekken herbergt. Gelukkig geef je dat zelf ook toe, deze man moet zsm door Real/Spaanse voetbalbond tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Een voetbaltrainer staat imo enorm onder druk, kijk bv eens hoe de immer rustige Pep daar als een gek te keer ging langs de lijn na de 3-2. Als je bv Jol uit pure ellende hoort zeggen "geef me 10 mio voor vleugelspelers en ik maak je kampioen" dan moet je als kader meteen actie ondernemen omdat het ernaar uit gaat zien dat hij geen "controle" meer heeft. Idem als je de dorpsidioot zich ziet misdragen en duidelijk niet het juiste voorbeeld ziet geven aan zn eigen spelers, en zeker aangezien dit niet de eerste keer was. Man ik kan me nog herinneren dat Mou tegen Liverpool toen Chelski scoorde ook zeer provocerend langs het Liverpool publiek ging juichen. Tis gewoon een recidivist die middels de psychologie van de koude grond "wij tegen hun" compleet disrespectful is jegens Barca (mooiste voetbal ooit) en de scheidsen (durf te wedden dat t kwartje nog Mous kant uitvalt ook als je een compilatie maakt van de laatste 6 clasico's).
HR
HR

Siempre Real
Legende

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Als ik jou was zou ik hier niet zo blij mee zijn want ik denk dat bv een Tukker er precies hetzelfde over denkt. Real gooit zn naam te grabbel! Enerzijds zou ik, stel dat het in deze FdB betreft en dat Boilesen zich tov Messi als een gek gaat gedragen, als eerste primitieve gedachte wel denken "no one likes us we dont care" maar na een nachtje slapen zou ik met het schaamrood op mn kaken meteen zeggen dat er actie ondernomen moet worden. De rode draad in alle "provocerende en intimiderende uitspraken" is vooral dat die Mou van god los is en dat zijn elftal enkele gekken herbergt. Gelukkig geef je dat zelf ook toe, deze man moet zsm door Real/Spaanse voetbalbond tegen zichzelf in bescherming worden genomen.

Een voetbaltrainer staat imo enorm onder druk, kijk bv eens hoe de immer rustige Pep daar als een gek te keer ging langs de lijn na de 3-2. Als je bv Jol uit pure ellende hoort zeggen "geef me 10 mio voor vleugelspelers en ik maak je kampioen" dan moet je als kader meteen actie ondernemen omdat het ernaar uit gaat zien dat hij geen "controle" meer heeft. Idem als je de dorpsidioot zich ziet misdragen en duidelijk niet het juiste voorbeeld ziet geven aan zn eigen spelers, en zeker aangezien dit niet de eerste keer was. Man ik kan me nog herinneren dat Mou tegen Liverpool toen Chelski scoorde ook zeer provocerend langs het Liverpool publiek ging juichen. Tis gewoon een recidivist die middels de psychologie van de koude grond "wij tegen hun" compleet disrespectful is jegens Barca (mooiste voetbal ooit) en de scheidsen (durf te wedden dat t kwartje nog Mous kant uitvalt ook als je een compilatie maakt van de laatste 6 clasico's).
HR
Dit is nou typisch zo'n reactie waarop ik uitmaak dat mijn posts niet overkomen. Het moet ergens beginnen, zoek het begin op. Nog voordat er ook maar 1 bal gerolt had waren er al enorme wrijvingen. We praten een jaar of 3-4 terug. Het gaat niet om de wedstrijden van dit jaar, het gaat veel verder terug! Het is te makkelijk om je mening te basseren op de gebeurtenissen op het veld, dat is slechts een gevolg. De aanleiding zit veel dieper. En ja, de Spaanse bond MOET ingrijpen, MOET ervoor zorgen dat dit soort wedstrijden, die door miljoenen mensen bekeken worden, een reclame voor het Spanje in het algemeen en voor het Spaanse voetbal in het bijzonder wordt. En daar zit een ander deel van het probleem....

Dan hebben we nu al 2 stukjes van het probleem, het echte probleem te pakken. Deel 1: slechte verliezers
Deel 2: tegenstrijdige belangen.

Zo zullen we waarschijnlijk langzaam maar zeker tot een duidelijke probleemstelling komen, waarbij zal blijken dat het 1 het ander niet uitsluit maar juist versterkt!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 20 augustus 2011 12:00:32).]
HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Siempre,

Ik heb een paar maanden geleden al met je gediscussieerd, over de politieke lading en de huidige politieke situatie die er achter dit duel schuilt. Ik heb toen middels karikatuur geprobeerd de situatie inhoudelijk zichtbaar te maken.
In mijn optiek bagataliseerde je dat toen wat en verkondigde dat het vooral over voetbal moest gaan.
Inmiddels denk je daar anders over getuige je uitspraak over Laporta.

Je bespreekt jezelf ook behoorlijk tegen. Vlak na elkaar beweer je eerst dat randzaken er niet meer toe doen, om vervolgens direct te verklaren dat er ook andere zaken een rol spelen behalve de overtredingen.

Laporta roept wat, in Bernabeu wordt Eviva Espana gezongen. Deze politieke strijd zit door de clasico heen verweven.

De randzaken zijn de randzaken, maar nu worden de randzaken naar het speelveld getrokken. Simpelweg: De Spaanse overheid kan nu niet leven met separistische Catalanen. Zeker niet vanwege de huidige financiële crisis. Dat uit zich in en verharding van de clasico op het veld. Als Barca blijft winnen werkt dat staatsondermijnend.

Ik denk dat jij dat ergens heel precies weet maar dat je vanuit je liefde voor Real dit niet kan of wil onderkennen.

[Dit bericht is veranderd door retep1 (op 20 augustus 2011 18:35:54).]
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Siempre Real schreef:

(...)

Dit is nou typisch zo'n reactie waarop ik uitmaak dat mijn posts niet overkomen. Het moet ergens beginnen, zoek het begin op. Nog voordat er ook maar 1 bal gerolt had waren er al enorme wrijvingen. We praten een jaar of 3-4 terug. Het gaat niet om de wedstrijden van dit jaar, het gaat veel verder terug! Het is te makkelijk om je mening te basseren op de gebeurtenissen op het veld, dat is slechts een gevolg. De aanleiding zit veel dieper. En ja, de Spaanse bond MOET ingrijpen, MOET ervoor zorgen dat dit soort wedstrijden, die door miljoenen mensen bekeken worden, een reclame voor het Spanje in het algemeen en voor het Spaanse voetbal in het bijzonder wordt. En daar zit een ander deel van het probleem....

Dan hebben we nu al 2 stukjes van het probleem, het echte probleem te pakken. Deel 1: slechte verliezers

Zo zullen we waarschijnlijk langzaam maar zeker tot een duidelijke probleemstelling komen, waarbij zal blijken dat het 1 het ander niet uitsluit maar juist versterkt!
HR
De randzaken volg ik niet, uit je posts leid ik af dat Laporta en Catalunya er iets mee te maken kan hebben. Verder heb je wel ns wat uitspraken van spelers van Barca gepost mbt Madrid. Was het niet Busquets die Marcelo een aap had genoemd? Waar twee vechten hebben twee schuld echter ik denk dat Mou als verantwoordelijke trainer en Portugees first but foremost zich bezig houdt met een tactiek om Barca het leven zo moeilijk mogelijk te maken terwijl hij er duidelijk niet in slaagt zijn spelers onder controle te houden en zelf het slechte voorbeeld geeft. Een synoniem voor "koninklijk" zou kunnen zijn dat je ergens boven staat en sportieve revanche haalt op het veld, quod non!

Daar wordt vervolgens over geoordeeld dus ondanks verzachtende omstandigheden kan je het de leken, waar dan ook ter wereld, niet kwalijk nemen lijkt me zo dat ze hun afschuw uitspreken over het gedrag van Real op en langs t veld.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Uit: Oud zuid
Reg.: 25 juli 2007

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Joh stel je niet zo aan man met je pathetische gelul. Is er een dode gevallen tussen Real en Barca ofzo?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madrid30 schreef:

(...)

Joh stel je niet zo aan man met je pathetische gelul. Is er een dode gevallen tussen Real en Barca ofzo?
HR
En dat vraag je aan mij?
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Bjorn121 schreef:

(...)

De enige reacties die ik van u lees zijn "Ja, bij Real, maar bij Barcelona ...". Bij elke "kritiek" die je formuleert op Real Madrid, zit er automatisch een verwijzing naar Barcelona. Heel dat neutrale jasje die je jezelf aanmeet wordt daarmee wel serieus aan flarden gescheurd.

Soit, gisteren op betaaltv hebben ze nog die kick van Marcelo op Messi getoond en die elleboogstoot van Pepe op Piqué. Echt ongelooflijk dat het bestuur van Real Madrid dit gedrag tolereert. Zoals een analist zei, hier is niets Koninklijk meer aan.

http://www.youtube.com/watch?v=crcXVE9tPv0

http://www.youtube.com/watch?v=cobNncdnfkQ

Als je dan met droge ogen zit te verklaren "ey jongens, er zijn wel pamfletten rondgedeeld é, PAMFLETTEN", dan zet ik toch een aantal vraagtekens bij uw zogezegde kritische benaderingen. Als je als bestuur van Real Madrid bovenstaande beelden niet aangrijpt om kritiek te formuleren, moet je gewoon weg van het voetbal. Idem voor Mourinho, wat hij doet heeft niets meer met voetbal te maken. Je weet gewoon dat hij spelers als Pepe instrueert dat ze er met de botte bijl in moeten en zoveel mogelijk overtredingen moeten maken. Hoe harder, hoe beter. Mourinho zal dan achteraf wel zeggen dat het theater is van de spelers van Barcelona.

Walgelijk. Gedrag.
HR
Wat die spelers van Real doen in die filmpjes hoort niet maar dat theater van Messi en Pique evengoed niet. Denk je nou werkelijk dat ze hier iets pijnlijks voelden? Ze worden nauwelijks geraakt.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Als ze Mourinho ontslaan is dit hele gezeik van de ene op de andere dag afgelopen. Daar ben ik van overtuigd. Hij is een eindeloze bron van frustratie, agressie en zelfgenoegzaamheid.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

En dat vraag je aan mij?
HR
Het is niet des Madrids om te lopen zeiken en zeuren en vertellen wat de Spaanse bond allemaal MOET doen. Barcelona is 10 keer beter nu, punt. Applaus. Kunnen ze eindelijk een aantal EC 1 halen
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madrid30 schreef:

(...)

Het is niet des Madrids om te lopen zeiken en zeuren en vertellen wat de Spaanse bond allemaal MOET doen. Barcelona is 10 keer beter nu, punt. Applaus. Kunnen ze eindelijk een aantal EC 1 halen
HR
Ik praat dan ook niet namens Madrid, maar op persoonlijke titel, wat ik vind dat er zou moeten gebeuren. Afschaffen die Clasicos bv.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

Ik praat dan ook niet namens Madrid, maar op persoonlijke titel, wat ik vind dat er zou moeten gebeuren. Afschaffen die Clasicos bv.
HR
Wat bedoel je met afschaffen?
HRHR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

AJAXHengelo schreef:

(...)

Wat die spelers van Real doen in die filmpjes hoort niet maar dat theater van Messi en Pique evengoed niet. Denk je nou werkelijk dat ze hier iets pijnlijks voelden? Ze worden nauwelijks geraakt.
HR
Of er theater of niet is, maakt geen bal uit. Dat zijn smerige overtredingen die een fiks aantal wedstrijden schorsing verdienen. Dat iemand daarna doorrolt of niet, maakt echt geen bal uit. Eén van de regels is nog altijd dat de intentie de doorslag geeft bij het bepalen van een kaart. En hier is geen enkele bal in de buurt, dus het enige wat Marcelo en Pepe voor ogen hebben is de speler raken. Misschien moeten ze gewoon karate gaan doen, dat past meer bij hun stijl.
HR
HR

AJAXHengelo
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hengelo Ov.
Reg.: 3 juni 2002

Ik zeg ook duidelijk dat het niet hoort. Maar ik zeg er ook bij dat het theater wat erna gemaakt wordt net zo misselijkmakend is.

Dat jij het doorrollen er bij vindt horen, terwijl ze nauwelijks geraakt worden, vind ik dan weer belachelijk. Want geen van beide spelers heeft ergens last van.

En nogmaals, ik vind de overtredingen van de Real spelers ook belachelijk.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madrid30 schreef:

(...)

Wat bedoel je met afschaffen?
HR
Simpel, niet meer spelen!

Ik zeg Español in het verleden, degene die het Spaanse voetbal langer als 2 jaar volgen weten exact wat ik bedoel.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

Ik zeg Español in het verleden, degene die het Spaanse voetbal langer als 2 jaar volgen weten exact wat ik bedoel.
HR
Ontneem mensen maar het plezier wat ze beleven aan zo'n wedstrijd ja. Dat heb je allemaal uitgedacht daar in Vlissingen of niet, Siempre Real?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madrid30 schreef:

(...)

Ontneem mensen maar het plezier wat ze beleven aan zo'n wedstrijd ja. Dat heb je allemaal uitgedacht daar in Vlissingen of niet, Siempre Real?
HR
Nou nee, toevallig was ik een paar weken geleden in Amsterdam, alwaar ik het vliegtuig naar Madrid moest nemen. In het sport cafe, waar gerookt mag worden, kwam ik in gesprek met een voetballiefhebber. Al rap kwam het gesprek op de clasicos uit. Dus eigenlijk heb ik het samen met nog een voetballiefhebber, die ook totaal geen plezier heeft beleefd aan de clasicos, bedacht. Past perfect in het politiek plaatje van Laporta. Een eigen Catalaanse competitie, of aansluiting bij Frankrijk. Perfect toch? Maar ik ben blij dat jij nog wel plezier beleefd aan dit soort wedstrijden. Ik verlies liever met 5-0...
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

Siempre Real schreef:

(...)

Nou nee, toevallig was ik een paar weken geleden in Amsterdam, alwaar ik het vliegtuig naar Madrid moest nemen. In het sport cafe, waar gerookt mag worden, kwam ik in gesprek met een voetballiefhebber. Al rap kwam het gesprek op de clasicos uit. Dus eigenlijk heb ik het samen met nog een voetballiefhebber, die ook totaal geen plezier heeft beleefd aan de clasicos, bedacht. Past perfect in het politiek plaatje van Laporta. Een eigen Catalaanse competitie, of aansluiting bij Frankrijk. Perfect toch? Maar ik ben blij dat jij nog wel plezier beleefd aan dit soort wedstrijden. Ik verlies liever met 5-0...
HR
Ik heb me vermaakt hoor tijdens de wedstrijd. Doelpunten, goed voetbal, strijd, heb het allemaal gezien. Maar jij bedenkt samen met een andere "voetballiefhebber" in het enige cafe waar kennelijk gerookt mag worden dat je die wedstrijden beter niet kunt spelen. Waar ben je van het pad af gegaan vraag ik me dan in alle ernst af.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Real probeert ze ook al een tijdje niet te spelen. Ze proberen ze al een tijdje te ontregelen. Tot grote onvrede van de voetbalwereld.
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

wat zeg je nu? schreef:

(...)

Real probeert ze ook al een tijdje niet te spelen. Ze proberen ze al een tijdje te ontregelen. Tot grote onvrede van de voetbalwereld.
HR
Ja misschien is het beter als Madrid gewoon weg blijft bij die wedstrijden, of beter nog, alle tegenstanders van Barcelona. Dan wordt het pas echt genieten toch?
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

En we komen nu allemaal tot de conclusie dat de gehate Ronaldo gewoon de sportiefste speler was die op het veld stond.

De rest had rood moeten krijgen.

Wat een geweldige speler die Cristiano. :B
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Madrid30 schreef:

(...)

Ik heb me vermaakt hoor tijdens de wedstrijd. Doelpunten, goed voetbal, strijd, heb het allemaal gezien. Maar jij bedenkt samen met een andere "voetballiefhebber" in het enige cafe waar kennelijk gerookt mag worden dat je die wedstrijden beter niet kunt spelen. Waar ben je van het pad af gegaan vraag ik me dan in alle ernst af.
HR
Als je zijn postings hier een beetje volgt kun je zien dat hij al maanden, zo niet jaren van het pad af is.

Mourinho afschaffen, daar zou ik me wel in kunnen vinden, dan zijn we gegarandeerd van al dit gezeik af.
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

marx schreef:

(...)

Complete onzin! Het gedrag van Mourinho is een schande voor het voetbal. Want als trainers zich dit kunnen permitteren, kunnen supporters het ook. En supporters zijn heethoofden en als ze zich laten inspireren door Mourinho , kan er geen voetbal meer gespeeld worden. Mourinho maakt het voetbal kapot. Dat jij dat niet inziet, zegt veel over jezelf.
HR
Welnee joh. De acties van Mourinho zijn honderdduizenden keren bekeken op Youtube. Mensen genieten hiervan. Waarom? Omdat ze dit zelf niet durven te flikken. Mourinho doet wat de meeste mensen graag zouden willen doen, nml. gewoon iemand in z'n oog prikken, maar niet durven.

De reacties naar Mourinho toe zij pure jaloezie en een uiting van minderwaardigheidscomplexen. Hij doet het gewoon met 20 camera's langs de zijlijjn, met een half miljard kijkers. Zou jij het durven? Nee, daar ben je te pussy voor. Net als ik. Net als iedereen op dit forum.

Mourinho flikt dit soort gekkigheden, en nóg heeft ie de steun van spelers, voorzitter en supporters. De meeste mensen zouden niet eens durven dromen dat ze zoveel status hebben.

Y0rn. schreef:

En we komen nu allemaal tot de conclusie dat de gehate Ronaldo gewoon de sportiefste speler was die op het veld stond.
HR
Onzin. Ronaldo is alleen maar met zichzelf bezig. Hij steekt geen poot uit voor z'n teamgenoten, die in een discussie en gevecht verzeild geraakt waren. Simpelweg omdat het hem geen reet kan schelen. Dat heeft niet zoveel met professionaliteit te maken. Dat heeft gewoon te maken met het feit dat het hem geen reet kan schelen allemaal.

[Dit bericht is veranderd door het laatste schaap (op 21 augustus 2011 05:24:13).]
HR
HR

Madrid30
Bankzitter

het laatste schaap schreef:

(...)

Onzin. Ronaldo is alleen maar met zichzelf bezig. Hij steekt geen poot uit voor z'n teamgenoten, die in een discussie en gevecht verzeild geraakt waren. Simpelweg omdat het hem geen reet kan schelen. Dat heeft niet zoveel met professionaliteit te maken. Dat heeft gewoon te maken met het feit dat het hem geen reet kan schelen allemaal.
HR
In hoeverre is dit een reactie op dat hij de sportiefste speler op het veld zou zijn? Ik zie het niet namelijk.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Eto'o halen als die kans er is?

Ja, natuurlijk
Ja, alleen als hij binnen salarisplafond blijft
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,0% dat Feyenoord wint van Zorya Luhansk. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PSV.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!