Ajax Netwerk
donderdag 31 juli 2014 - 01:18                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 ... 151 »

HR

Frankie de missing link
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2009

quote:HR
Alonso wordt wel weer opzichtig gespaard zeg, ongelooflijk. En dan Kieft maar vergelijken met Busquets die maar 1 lichte overtreding maakt na zijn terechte kaart.HR
Om een tweede gele kaart vragen in een verder vrij faire wedstrijd is niet chique. Scheids floot top en liet vanaf het begin niet zo'n bestorming van hem toe.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Marcelo Bielsa schreef:

Hoop voor Real dat er niets ernstig is met Ronaldo, liep de laatste 15 min er niet fit bij..
HR
Het leek dat hij uit de kom was, maar dan loop je helemaal niet meer zo makkelijk en hij kom hem nog redelijk draaien/bewegen
HR
HR

Kaaks
Bankzitter

Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007

Marcelo Bielsa schreef:

Hoop voor Real dat er niets ernstig is met Ronaldo, liep de laatste 15 min er niet fit bij..
HR
Ronaldo kan ondanks klachten uitkomen voor Portugal
08/10/2012 14:39

Voetbalminnend Portugal kan opgelucht ademhalen. Superster Cristiano meldt zich maandag ondanks lichte schouderklachten alsnog in het trainingskamp van de nationale ploeg. De aanvaller van Real Madrid hield geen schade over aan El Cláscio tegen Barcelona (2-2) bleek in het ziekenhuis.

Aanvankelijk bestond de vrees dat de schouderblessure Ronaldo aan de kant zou houden in de komende WK-kwalificatieduels met medekoploper Rusland (vrijdag) en Noord-Ierland (16 oktober). Real meldt evenwel maandag in een persbericht dat onderzoeken in het ziekenhuis geen ernstig letsel hebben aangetoond.

Ronaldo, die twee keer trefzeker was tegen Barcelona, probeerde in het duel van zondag te scoren met een omhaal. Dat lukte niet, bovendien kwam de Portugees ongelukkig terecht op zijn schouder. Een periode van afwezigheid bleek niet nodig.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

#@$^&&$#@! Wat hadden we Barca gisteren pijn kunnen doen zeg, als het met de rust 0-3 staat hebben ze niets in te brengen en had de 2-de helft schriftelijk afgedaan kunnen zijn, nu help je ze nog in de wedstrijd door de kansen niet af te maken... Beetje meer scherpte van Benzema en mazzel van Özil waren genoeg geweest. Al met al klein beetje teleurgesteld met de 2-2. Overall wel de terechte uitslag denk ik.

Besef me eigenlijk dat ik best tevreden ben met de 2-2... Had Real gewonnen,dan hadden die matrassen alleen aan kop gestaan... Nu staan ze op doelsaldo 2-de! ;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 8 oktober 2012 19:05:55).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre, iemand wees me op het volgende stukje uit de volkskrant.Aangezien het ook over Real gaat en jij weleens hebt gewezen op het succes van de shirtverkoop, plaatst ik het even:

Uit een onderzoek van Pr-marketing.de blijkt dat Real Madrid en Manchester United wereldwijd de afgelopen vijf jaar de meeste shirts hebben verkocht. Beide clubs verkochten per jaar gemiddeld zo'n 1,4 miljoen exemplaren.

Barcelona is de derde populairste club. De Catalanen verkochten er 1,15 miljoen. Chelsea, Bayern, Liverpool, Arsenal, Juventus, Inter en AC Milan maken de toptien compleet.

Opvallend is dat alleen clubs die met Nike en Adidas spelen, in de toptien verschenen. Liverpool speelt dit seizoen weliswaar met uitrusting van Warrior Sports, maar het onderzoek had betrekking op de seizoenen 2007-2008 tot 2011-2012. In die periode prijkte Adidas op de borst.HR
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

Siempre, iemand wees me op het volgende stukje uit de volkskrant.Aangezien het ook over Real gaat en jij weleens hebt gewezen op het succes van de shirtverkoop, plaatst ik het even:

(...)
HR
Hahahaha, mooi hey!? Kun je nagaan hoe het Barca vergaan zou zijn als ze iets meer aan marketing in eigen hand hadden genomen. Ik blijf erbij dat Barca niet het maximale rendement uit de laatste jaren van winnen heeft gehaald. Ze hadden alle prijzen die ze gewonnen hebben veel meer kunnen cashen op marketing gebied.
Ze hebben wel een enorme sprong gemaakt de laatste 2-3 jaar, de jaren daarvoor was het verschil tussen United en Real aan de ene en Barca aan de andere kant veel groter.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Chelsea??? Wie wil er in godsnaam in een shirt van zo'n nepclub rondlopen? Er lopen ook niet bepaald aansprekende spelers rond. Kan me niet voorstellen dat er een paar duizend man met Lampard op de rug naar de voetbaltraining gaat :D .
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

RodyTur10 schreef:

Chelsea??? Wie wil er in godsnaam in een shirt van zo'n nepclub rondlopen? Er lopen ook niet bepaald aansprekende spelers rond. Kan me niet voorstellen dat er een paar duizend man met Lampard op de rug naar de voetbaltraining gaat :D .
HR
Heel Afrika. Drogba, Essien, Mikel, Kalou, Makalele.
HR
HR

Bazza
Icoon

Hendrix schreef:

(...)

Heel Afrika. Drogba, Essien, Mikel, Kalou, Makalele.
HR
Geld genoeg daaro
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

RodyTur10 schreef:

HR
Als je maar in de top van de CL meedoet kom je al een heel eind. En Drogba en Terry waren bijvoorbeeld sterren op hun posities. In Engeland e.o zijn Lampard en Cole natuurlijk ook heel populair.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

RodyTur10 schreef:

HR
Ik. Als ik 25 zou zijn en ik kon een megacontract bij chelsea tekenen zou ik daar met alle plezier 2 jaar op de bank gaan zitten, geen enkel probleem.
HR
HR

Bazza
Icoon

Robehr schreef:

(...)

Als je maar in de top van de CL meedoet kom je al een heel eind. En Drogba en Terry waren bijvoorbeeld sterren op hun posities. In Engeland e.o zijn Lampard en Cole natuurlijk ook heel populair.
HR
Goed punt.Daar waar een PSG of City tot voor kort misschien 74 shirtjes per jaar verkochten, zal dat nu tot enkelen 100.000'en stijgen.Zo werkt het in het wereldje.
HR
HR

Albatros
Bankzitter

Uit: Spakenburg
Reg.: 14 augustus 2003

RodyTur10 schreef:

HR
Ik. Prachtig shirt.
HRHR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Marcelo minstens drie maanden uitgeschakeld met een gebroken middenvoetsbeentje. Ook Coentrao is momenteel geblesseerd. Na Barca kampt ook Real met persoonlijke problemen in de defensie.
HR
HR

Robehr
Vedette

Jopiler schreef:

Marcelo minstens drie maanden uitgeschakeld met een gebroken middenvoetsbeentje. Ook Coentrao is momenteel geblesseerd. Na Barca kampt ook Real met persoonlijke problemen in de defensie.
HR
Gaat Arbeloa naar linksback. Rechtsback kan Essien wel spelen.
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Robehr schreef:

(...)

Gaat Arbeloa naar linksback. Rechtsback kan Essien wel spelen.
HR
Ik weet niet of Arbeloa dat trekt, linksback. Ramos kan RB en Varane dan als CV.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Dit is natuurlijk het moment bij uitstek om de canteranos te testen, Mou heeft feitelijk 2 keuzes. Of hij gooit zijn elftal achterin om, Arbeloa naar de plek van Marcelo, Ramos op rechts en Varane centraal, of hij zet Nacho op de plek van Marcelo en laat de rest voorwat het is. Hij zou Nacho ook nog kunnen vervangen door Casado, van RM Castilla.

Real madrid en Barcelona hebben een deal gesloten..... Beide clubs hebben elkaar gevonden in wat in Spanje de sterrenreis wordt genoemd. De clubs hebben gezamenlijk een privé vliegtuig gehuurd om direct na afloop van de wedstrijd Chili - Argentinië hun sterren naar Europa te kunnen vliegen.
Messi, Mascherano en Alexis van Barca zullen in hetzelfde vliegtuig terug vliegen als Di Maria en Gonzalo van Real.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 16 oktober 2012 17:15:25).]
HR
HR

Snorscheren
Lid 2de elftal

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 11 juni 2005

Coentrao is toch weer bijna fit?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Snorscheren schreef:

Coentrao is toch weer bijna fit?
HR
Bijna is nog niet helemaal... ;B Het is een beetje vaag allemaal, al 2 keer kwam het groene licht en tot 2 keer toe kreeg ie een tikje... Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet eens exact weet wat ie nou mankeert.
HR
HR

Bazza
Icoon

Al iets bekend over de blessure van Higuain?Zat vannacht Argentinie te kijken en hij moest er geblesseerd af na een aanslag van een Chileen.Schitterend doelpunt trouwens van Higuain.
HR
HR

Zlatanist
Vedette

Vak: 411
Reg.: 10 juni 2009

Nou die hele discussie over het schuiven met Arbeloa om de blessure van Marcelo te kunnen opvangen kan ook de kast in. Ook Arbeloa is geblesseerd geraakt.
HR
HR

Robehr
Vedette

Denk er over om begin december Real - Atletico te bezoeken? Hebben jullie tips? Kaartje nu al bestellen of daar pas kopen? Wil zaterdagochtend vertrekken en maandagmiddag/avond terug vliegen.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Dortmund goed gevoetbald en absoluut verdiend gewonnen, had dit niet verwacht.

Zou zomaar kunnen dat Real tijdperk een beetje aan het afbrokkelen is, ik vind ze sowieso minder voetballen dan vorig seizoen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

Dortmund goed gevoetbald en absoluut verdiend gewonnen, had dit niet verwacht.

Zou zomaar kunnen dat Real tijdperk een beetje aan het afbrokkelen is, ik vind ze sowieso minder voetballen dan vorig seizoen.
HR
Hoe hard heb je gelachen toen je dit typte??? Kan me namelijk niet voorstellen dat je hier serieus in bent.
Persoonlijke fouten doen Real de das om, een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest. Real was matig, zeer matig en dan lijkt het alsof Dortmund zo goed was, maar ook bij hun ging er van alles fout, ook zij waren zeer matig. Het was één grote foutenfestival, nivo Jupiler league.

Wat mij vooral op viel waren de vele glijpartijen, constant gleed er wel een speler weg.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Kloten madrid, waarom winnen ze nou niet gewoon. Dan had ajax kunnen winnen van city (2x) en dortmund en 2e worden :P.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 16,2% dat Heracles Almelo wint van AZ. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!