Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 ... 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... 128 »
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001
Jopie C. uit B. te A.
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
quote:Het is de taak van de scheidsrechter om de spelregels toe te passen en spelers te straffen die de spelregels overtreden. Het is niet de taak van de scheidsrechter om politieke spelletjes mee te spelen. Als ze daar aan beginnen is het hek van de dam.
Siempre Real schreef:
Maar we zijn het wel eens, ik ben namelijk ook van mening dat dit niet moet kunnen, maar ik ben ook van mening dat de scheids hier "schuldig" aan is. Hij behoort te weten welke spelers er op scherp staan, hij behoort het spelletje te doorzien en dan juist NIET de kaart trekken of na herhaaldelijk waarschuwen gewoon rood trekken. Er zijn veel manieren om een kaart te pakken, de manier die jij beschrijft is een schandalige en daar mag/moet een scheids niet intrappen.
Jimi
Bankzitter
Uit: Den Haag
Vak: 427
Reg.: 12 mei 2006
quote:Voor de rest geen problemen. Gewoon frustratie omdat we al 15 jaar keihard voorbijgestreefd worden door clubs die leven uit de schier onuitputtelijke geldpot van de argeloze Europese belastingbetaler. Langsrazende oliesjeiks zijn een goede 2e bron van ergernis.
Siempre Real schreef:
(...)
Voor de rest geen problemen?
Miquell
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn
Reg.: 30 september 2004
quote:De enige jeugdspelers van ons die morgen iets zouden toevoegen zijn Van Rhijn en Babel, en Vermeer. Zoveel meer jeugdspelers als Real hebben we dan niet in het veld staan toch???
Jimi schreef:
(...)
Voor de rest geen problemen. Gewoon frustratie omdat we al 15 jaar keihard voorbijgestreefd worden door clubs die leven uit de schier onuitputtelijke geldpot van de argeloze Europese belastingbetaler. Langsrazende oliesjeiks zijn een goede 2e bron van ergernis.
Madrid is van dat eerste een uitwas. Zich schaamteloos wentelend in een cultuur waarbinnen een speler tot marketingvehikel is verheven en geen normale naam meer heeft maar consequent wordt aangeduid met het potsierlijke 'CR9'. Dan kun je als club nog zo'n mooie historie en prijzenkast hebben, een garantie voor een ruggengraat is dat blijkbaar niet. Ik krijg daar koude rillingen van.
Het zou dan ook extra zoet smaken als zo'n club tegen alle logica in van het veld gespeeld wordt morgen. Op basis van eigen jeugd, een visie en een rotsvast vertrouwen in de in de afgelopen 50 jaar ontwikkelde aanvallende voetbalfilosofie.
0634
Administrator
Reg.: 2 januari 2006
Fantasista
Talent
Reg.: 20 augustus 2012
quote:@ Siempre Real
0634 schreef:
Niet iedereen lijkt blij te zijn met Mourinho.
http://www.vi.nl/achtergronden/club/228667/Real-werkt-in-explosieve-sfeer-toe-naar-duel-met-Ajax.htm
Of Ramos wil gewoon graag weg. Dat kan natuurlijk ook.
Siempre Real
Moderator
quote:Klopt, allebei. VI niet te serieus nemen, het gaat om Real dan is objectiviteit ver te zoeken bij VI.
Fantasista schreef:
(...)
@ Siempre Real
Zidane is toch nog steeds jeugdtrainer? Tenminste dat berichtte Marca laatst.
En volgens mij sprak Mourinho na de nederlaag wel over zijn aandeel en zei hij dat het zijn schuld was dat hij op dat moment geen team had. Maar dat weet ik ook niet zeker.
0634
Administrator
quote:Vraagje: hoezo dan? Heeft VI iets tegen Real?
Siempre Real schreef:
Klopt, allebei. VI niet te serieus nemen, het gaat om Real dan is objectiviteit ver te zoeken bij VI.
Siempre Real
Moderator
quote:Ik kan niet anders concluderen, als ze al iets publiceren zijn het 9 van de 10 keer negatieve verhalen. Neem als voorbeeld de jaarcijfers, waarom plaatsen ze dat niet? Dat waren mooie cijfers, waarmee Real duidelijk laat zien hard op weg te zijn om alle financiele "oneffenheden" weg te werken. Ik heb ze wel eens een mail gestuurd met een link naar een stuk waarin uit één gezet werd wat Real allemaal doet voor de Madrileense jeugd, met de vraag dat te vertalen en te plaatsen. Kreeg ik keurig een reactie terug dat ze het niet relevant vonden en weinig voetbal gerelateerd, moet je wel weten dat het om voetbalclinics, trainingen, pleintjes, rondleidingen etc etc etc ging, alleen maar voetbal voetbal en nog eens voetbal.
0634 schreef:
(...)
Vraagje: hoezo dan? Heeft VI iets tegen Real?
0634
Administrator
quote:Oké dat kan. Ik ben geen VI-lezer, dus kan er niet over oordelen.
Siempre Real schreef:
(...)
Ik kan niet anders concluderen, als ze al iets publiceren zijn het 9 van de 10 keer negatieve verhalen. Neem als voorbeeld de jaarcijfers, waarom plaatsen ze dat niet? Dat waren mooie cijfers, waarmee Real duidelijk laat zien hard op weg te zijn om alle financiele "oneffenheden" weg te werken. Ik heb ze wel eens een mail gestuurd met een link naar een stuk waarin uit één gezet werd wat Real allemaal doet voor de Madrileense jeugd, met de vraag dat te vertalen en te plaatsen. Kreeg ik keurig een reactie terug dat ze het niet relevant vonden en weinig voetbal gerelateerd, moet je wel weten dat het om voetbalclinics, trainingen, pleintjes, rondleidingen etc etc etc ging, alleen maar voetbal voetbal en nog eens voetbal.
Dan het verhaal waar jij naar linkt, Mourinho heeft in de bewuste persconferentie (die ik overigens gezien heb), letterlijk gezegd dat het hem niet gelukt was om na een gedegen voorbreiding een TEAM samen te stellen, dat het hem niet gelukt was om de juiste mentaliteit in het elftal te krijgen, hij heeft gezegd dat zijn team geen winnaarsmentaliteit had getoond tegen Sevilla en dat het hem aan te rekenen was. Ze maken van een mug een olifant.
Of Vi iets tegen Real heeft? Ik zou bijna zeggen vomondig JA!!!
Hendrix
Idool
quote:Oioioi wat een bizarre PR-unit.
Siempre Real schreef:
(...)
Ik kan niet anders concluderen, als ze al iets publiceren zijn het 9 van de 10 keer negatieve verhalen. Neem als voorbeeld de jaarcijfers, waarom plaatsen ze dat niet? Dat waren mooie cijfers, waarmee Real duidelijk laat zien hard op weg te zijn om alle financiele "oneffenheden" weg te werken. Ik heb ze wel eens een mail gestuurd met een link naar een stuk waarin uit één gezet werd wat Real allemaal doet voor de Madrileense jeugd, met de vraag dat te vertalen en te plaatsen. Kreeg ik keurig een reactie terug dat ze het niet relevant vonden en weinig voetbal gerelateerd, moet je wel weten dat het om voetbalclinics, trainingen, pleintjes, rondleidingen etc etc etc ging, alleen maar voetbal voetbal en nog eens voetbal.
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Niet alleen VI hoor. Ik hoop dat ze er morgen met 8-0 afgaan. En in het weekend weer.
Siempre Real schreef:
Siempre Real
Moderator
quote:Nee hoor, want met dezelfde vaart plaatsen ze wel dat Barca 2 Israelische ex gevangene aan kaarten helpt. Dat hele item ging over sport en maatschappij, over de ontwikkelingen van de sport in Spanje sinds de spelen in Barcelona en de maatschappelijke betrokkenheid van de clubs. Het was dus niet eens een item puur op Real gericht, maar in dat stuk (deel 10 geloof ik) kwamen de voetbalclubs ter sprake.
Hendrix schreef:
(...)
Oioioi wat een bizarre PR-unit.
quote:Hier heb ik niet zo veel moeite mee, er zijn zat clubs die ik het licht in de ogen niet gun. Soms zelfs zonder enige onderbouwing of alleen maar om de competitie waarin ze spelen, maar een blad als VI moet wel enigszins objectief zijn vind ik.
Niet alleen VI hoor. Ik hoop dat ze er morgen met 8-0 afgaan. En in het weekend weer.
quote:Ramos is een type die zijn mond niet houdt en altijd een mening heeft en niet bang is die te uiten. Daar wordt tijd aan besteed, gesproken en daarna weer verder. Ramos is een prof, een serieuse prof maar wel één met de hart op zijn tong. Zo zijn er meer, maar dat wil niet zeggen dat ze rollen bollend door de kleedkamer gaan. Of zoals Ramos het gisteren nog zei, ik hoef het toch niet met de mister eens te zijn? Uiteindelijk beslist hij of ik het er nu wel of niet mee eens ben, maar ik wil wel altijd zeggen dat ik het er niet mee eens ben en gelukkig mag dat bij Mourinho, hij is de beste trainer die ik ken.
Overigens klopt het wel dat er vorig jaar ook al eens naar buiten kwam dat er wrijving was tussen Ramos en Mourinho. Zo gek is het niet als daar ergens nog wat suddert?
Jimi
Bankzitter
Uit: Den Haag
Reg.: 12 mei 2006
quote:
Hendrix schreef:
Oioioi wat een bizarre PR unit.
quote:Ongelooflijk. Ga jij in je vrije tijd ook met de Seinpost langs de deuren?
Siempre Real schreef:
(...)
Nee hoor, want met dezelfde vaart plaatsen ze wel dat Barca 2 Israelische ex gevangene aan kaarten helpt. Dat hele item ging over sport en maatschappij, over de ontwikkelingen van de sport in Spanje sinds de spelen in Barcelona en de maatschappelijke betrokkenheid van de clubs. Het was dus niet eens een item puur op Real gericht, maar in dat stuk (deel 10 geloof ik) kwamen de voetbalclubs ter sprake.
Siempre Real
Moderator
quote:We gingen toch samen?
Jimi schreef:
(...)
Ongelooflijk. Ga jij in je vrije tijd ook met de Seinpost langs de deuren?
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 3 augustus 2002
Siempre Real
Moderator
quote:Blijven voetballen, kort en scherp op de bal verdedigen en achterin geen ruimtes weggeven, druk op de laatste linie zetten en proberen de overtreding rond de 16 uit te lokken.
Burzlew schreef:
Nou Siempre, zeg het maar. Hoe kan Ajax vanavond Real verslaan?
Kaaks
Bankzitter
Uit: Leiderdorp
Reg.: 30 april 2007
quote:Daley Blind vraagt wat kort en scherp op de bal verdedigen inhoud :-)
Siempre Real schreef:
(...)
Blijven voetballen, kort en scherp op de bal verdedigen en achterin geen ruimtes weggeven, druk op de laatste linie zetten en proberen de overtreding rond de 16 uit te lokken.
Siempre Real
Moderator
quote:Heeft ie het weer niet begrepen? Heb het hem vanmorgen nog uitgelegd...
Kaaks schreef:
(...)
Daley Blind vraagt wat kort en scherp op de bal verdedigen inhoud :-)
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
quote:Tja, als Munsterman (Derksens billenmaat) "zoveel goed werk doet in de wijken" moet dat bijna iedere week genoemd worden. Maar ik denk dat Johan D denkt dat hij van Johan C niet positief mag zijn over Madrid. (terwijl dat laatstgenoemde volgens mij niks kan schelen)
Siempre Real schreef:
(...)
Dan het verhaal waar jij naar linkt, Mourinho heeft in de bewuste persconferentie (die ik overigens gezien heb), letterlijk gezegd dat het hem niet gelukt was om na een gedegen voorbreiding een TEAM samen te stellen, dat het hem niet gelukt was om de juiste mentaliteit in het elftal te krijgen, hij heeft gezegd dat zijn team geen winnaarsmentaliteit had getoond tegen Sevilla en dat het hem aan te rekenen was. Ze maken van een mug een olifant.
raptor1979
Internationale topspeler
Uit: den haag
Reg.: 2 augustus 2010
quote:LOL
Kaaks schreef:
(...)
Daley Blind vraagt wat kort en scherp op de bal verdedigen inhoud :-)
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
quote:je moet een 110% antimadrid shirt kopen (utrechter)
wat zeg je nu? schreef:
(...)
Niet alleen VI hoor. Ik hoop dat ze er morgen met 8-0 afgaan. En in het weekend weer.
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Hendrix
Idool
quote:
Madridista schreef:
Overigens hoop ik wel dat Ajax vanavond wint, bij mij staat Ajax op 1 en Madrid op anderhalf.

Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 75,0% dat FC Volendam wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.