Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 13:09                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 151 »

HR

JC-14
Internationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

quote:HR
Madridista schreef:

En het gaat hier weer eens niet over hoe Madrid dat Man City totaal ownde, nee stel je voor je zal eens iets positiefs over Madrid zeggen.
HR
Hou toch op man. Ik heb de hele pot gezien en het was ronduit genant hoe Real Madrid voetbalde tot in de 70ste minuut toen eindelijk de echte voetballers ook mee mochten doen. Dan zie je het verschil tussen hoe laf en lelijk Real Madrid speelt onder Mourinho en hoe het zou kunnen spelen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

JC-14 schreef:

(...)

Hou toch op man. Ik heb de hele pot gezien en het was ronduit genant hoe Real Madrid voetbalde tot in de 70ste minuut toen eindelijk de echte voetballers ook mee mochten doen. Dan zie je het verschil tussen hoe laf en lelijk Real Madrid speelt onder Mourinho en hoe het zou kunnen spelen.
HR
Welke wedstrijd heb jij gezien? In ieder geval niet dezelfde als ik gezien heb. De opstelling (namen en invulling van posities) mag dan wel laf geweest zijn, de uitvoering was dat duidelijk niet. Real had het beste van het spel, de meeste kansen en ze gaven niets weg. Tot aan die bewuste 70-ste minuut!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 20 september 2012 16:50:05).]
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Real Madrid vindt geen gehoor en moet in avond spelen
De aftrap van de zondag afgelaste wedstrijd Rayo Vallecano - Real Madrid staat gepland voor maandagavond 19.45 uur. Dat is tegen de wens van De Koninklijke in.

Na sabotage aan elektrische kabels bleek het onmogelijk zondagavond het duel af te werken. Real Madrid stelde voor maandagmiddag te spelen om eventuele nieuwe problemen met de lichtinstallatie voor te zijn. Bovendien past dat ook beter in het schema van trainer José Mourinho.

'Gezien ons volle schema is het de beste oplossing maandag om vijf uur 's middags te spelen', zei Real-directeur Miguel Pardeza, 'omdat we niet zeker zijn dat om acht uur 's avonds de problemen uit de wereld zijn.'

Maar de Spaanse profliga (LFP) had geen oog voor de argumenten van Real Madrid. 'Het gaat er niet om wat zij zeggen. De Liga bepaalt de tijden en er is besloten om 20.00 uur te beginnen', aldus vice-president Javier Tebas. 'Die beslissing is die van ons en daar valt niet aan te tornen. Het gaat ook om afspraken met de televisiezender die het duel uitzendt.'

Later werd het aanvangstijdstip een kwartier vervroegd vanwege de andere wedstrijd van maandag. Deportivo La Coruña - Sevilla begint om 21.30 uur.HR
Denk dat Real ze nu met een nulletje of zeven op gaat rollen.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Siempre Real schreef:

(...)

Welke wedstrijd heb jij gezien? In ieder geval niet dezelfde als ik gezien heb. De opstelling (namen en invulling van posities) mag dan wel laf geweest zijn, de uitvoering was dat duidelijk niet. Real had het beste van het spel, de meeste kansen en ze gaven niets weg. Tot aan die bewuste 70-ste minuut!
HR
ach, het is maar wat je wil zien. Man City had helemaal niets in te brengen en werd zwaar weggespeeld. Maar het kost sommigen toch zo veel moeite om iets positiefs over Madrid te zeggen.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

Madridista schreef:

(...)

ach, het is maar wat je wil zien. Man City had helemaal niets in te brengen en werd zwaar weggespeeld. Maar het kost sommigen toch zo veel moeite om iets positiefs over Madrid te zeggen.
HR
Is Man City een Europese grootmacht in eens of zo?

[Dit bericht is veranderd door jasperdgg (op 24 september 2012 23:50:10).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Is Man City een Europese grootmacht in eens of zo?
HR
Historisch gezien niet, maar ze zijn wel kampioen van Engeland, en de PL wordt toch gezien als 1 van de sterkste zoniet de sterkste competitie van de wereld. Dan hebben we het nog niet over de spelers die er rond lopen.

Ik bedoel maar te zeggen, daar kun je aardig over discusseren...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 25 september 2012 06:17:23).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Adidas blijft tot het seizoen 2019-2020 kledingsponsor van Real, het bedrag dat daarmee gemoeid is, is niet bekend gemaakt.

Wel zijn enkele andere (financiele) cijfertjes van het afgelopen seizoen bekend gemaakt:

Totale inkomsten: 514 mln euro een stijging va 7% tov vorig seizoen.
De inkomsten zijn als volgt verdeeld:
9% inkomsten socios (lidmaatschap en giften)
29% direct gerelateerd aan stadion activiteiten (concerten, beurzen, rondleidingen, losse kaartverkopen etc)
31% Uitzendrechten
32% Marketing inkomsten.
In de 514 mln zijn de inkomsten uit verkoop spelers niet meegenomen.
De schuldenlast is met 26% teruggebracht tot 125 mln euro netto.

In kas heeft Real zo'n 113 mln euro, dat is ruim 15% meer dan vorig seizoen.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 26 september 2012 21:47:32).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Zie hier de 4 maquettes voor de verbouwing van Santiago Bernabeu. Het is mede aan de leden om uiteindelijk de winnaar te kiezen.

forumillustratie
HR
HR

Denman
Vedette

Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004

Siempre Real schreef:

Zie hier de 4 maquettes voor de verbouwing van Santiago Bernabeu. Het is mede aan de leden om uiteindelijk de winnaar te kiezen.

(plaatje)
HR
Linksboven heeft mijn absolute voorkeur en anders linksonder, die aan de rechterkant pfffz :denk

Ben er afgelopen seizoen geweest toen met Ajax in de CL, mooi stadion op zich. Komen er ook meer zitplaatsen of is het alleen moderniseren?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Denman schreef:

(...)

Linksboven heeft mijn absolute voorkeur en anders linksonder, die aan de rechterkant pfffz :denk

Ben er afgelopen seizoen geweest toen met Ajax in de CL, mooi stadion op zich. Komen er ook meer zitplaatsen of is het alleen moderniseren?
HR
Moderniseren in alle opzichten, dus niet alleen de buitenkant, maar ook de tribunes en alle overige ruimtes. Of er meer zitplaatsen komen weet ik niet, maar Perez gaf wel aan dat het stadion voor 100% aan de FIFA/UEFA eisen zal voldoen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de linksboven....
HR
HR

Flurry
Bankzitter

Reg.: 25 oktober 2007

Siempre Real schreef:

(plaatje)
HR
Die rechtsboven, kan de Arena daar op landen? Ziet er belachelijk uit. Linksboven zou ik ook op stemmen.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Linksboven for sure, al heeft rechtsonder ook nog wel wat...

Siempre, hoe denkt men over de wedstrijd van aankomende woensdag? Ik las ergens dat sommige spelers al met Barcelona bezig zijn en Ajax maar als een soort van tussendoortje zien, de leiding van Real legt de focus echter bij Ajax (zoals het hoort, respect voor je tegenstander heet dat) maar hoe zit het nou werkelijk? Zien ze ons als een piepkleine speed bump op weg naar herstel in de competitie? Zien ze ons als speelbal en maken ze zich dus geen zorgen?
HR
HR

Siempre Real
Legende

TheLegend schreef:

Linksboven for sure, al heeft rechtsonder ook nog wel wat...

Siempre, hoe denkt men over de wedstrijd van aankomende woensdag? Ik las ergens dat sommige spelers al met Barcelona bezig zijn en Ajax maar als een soort van tussendoortje zien, de leiding van Real legt de focus echter bij Ajax (zoals het hoort, respect voor je tegenstander heet dat) maar hoe zit het nou werkelijk? Zien ze ons als een piepkleine speed bump op weg naar herstel in de competitie? Zien ze ons als speelbal en maken ze zich dus geen zorgen?
HR
Als dat zo zou zijn, dan had niet Mourinho in de Arena gezeten maar 1 van de 20 scouts of Karanka of die Portugese assistent. Ook de spelers weten dat er in Amsterdam 3 punten te verdienen zijn en dat wel eens 3 hele belangrijke punten kunnen zijn/worden. Uiteraard is de Clasico ongelooflijk belangrijk en ligt daar de nadruk, dat is een heuse 6 punten wedstrijd. Reken er maar op dat Real er vol in gaat tegen Ajax en dat ze gaan proberen de wedstrijd zsm op slot te gooien.

Ajax is nog steeds een grote naam in Spanje en zeker bij Real, niet dat ze er schrik van hebben, maar wel diep respect!
HRHR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Verstand van stadions hebben jullie wel, want die linksboven is op zeker de mooiste.
Hopen dat we een puntje kunnen pakken tegen Real.Tuurlijk wint Real normaal gesproken, maar onmogelijk is een puntje ook weer niet.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Kenners zijn het duidelijk eens - linksboven moet het worden. ;)
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

Oioioi hopelijk gaan deze diva's helemaal kapotgespeeld worden aankomende woensdag.

En dat de Boer dan even nonchy op de knietjes voor de dug-out waar Real gezeten is langsglijdt.

[Dit bericht is veranderd door Hendrix (op 1 oktober 2012 19:36:07).]
HR
HR

Aias 82
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 februari 2003

Lekker idee, dat die noodsteun voor Spanje zo'n mooie bestemming krijgt.
HR
HR

Jimi
Bankzitter

Uit: Den Haag
Vak: 129
Reg.: 12 mei 2006

Ooit zo'n statige club, nu al een jaar of 20 één van de verschrikkelijkste uitwassen van het moderne voetbal.

Dat ze helemaal kapot gaan woensdag!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jimi schreef:

Ooit zo'n statige club, nu al een jaar of 20 één van de verschrikkelijkste uitwassen van het moderne voetbal.

HR
Voor de rest geen problemen?
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Jimi schreef:

HR
Ik vind dat ze de laatste jaren juist weer een beetje beleid daar maken in Madrid en het is weer wat minder los zand is dan voorheen. Daarvoor kochten ze elk jaar weer voor 100 miljoen 6 nieuwe aanvallers die het jaar erop weer vervangen moesten worden voor 6 andere aanvallers.

Ook de periode eind jaren 90 - begin jaren 00 heeft Real Madrid toch wel erg goed voetbal gespeeld. Wonnen in die periode niet voor niets 3x de CL.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita

Siempre Real schreef:

(...)

Als dat zo zou zijn, dan had niet Mourinho in de Arena gezeten maar 1 van de 20 scouts of Karanka of die Portugese assistent. Ook de spelers weten dat er in Amsterdam 3 punten te verdienen zijn en dat wel eens 3 hele belangrijke punten kunnen zijn/worden. Uiteraard is de Clasico ongelooflijk belangrijk en ligt daar de nadruk, dat is een heuse 6 punten wedstrijd. Reken er maar op dat Real er vol in gaat tegen Ajax en dat ze gaan proberen de wedstrijd zsm op slot te gooien.

Ajax is nog steeds een grote naam in Spanje en zeker bij Real, niet dat ze er schrik van hebben, maar wel diep respect!
HR
Dat zal wellicht met die galavoorstelling te maken hebben halverwege de jaren negentig toen het publiek nota bene voor Ajax ging applaudiseren. Vond ik mooi. Daarentegen zag ik geen greintje respect toen Mou zn mannen opdroeg wat kaarten te pakken in de Arena teneinde met een schone lei te kunnen beginnen in de KO fase. Ach ja weeeer Real, om verschillende redenen begint die CL me steeds meer tegen te staan. Geen zin in de pot en ik hoop maar dat een vernedering ons bespaard zal blijven. Iig goed nieuws dat Barca wacht, na de 0-1/2 zullen ze gaan wisselen en rustig aan doen...
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Dat zal wellicht met die galavoorstelling te maken hebben halverwege de jaren negentig toen het publiek nota bene voor Ajax ging applaudiseren. Vond ik mooi. Daarentegen zag ik geen greintje respect toen Mou zn mannen opdroeg wat kaarten te pakken in de Arena teneinde met een schone lei te kunnen beginnen in de KO fase. Ach ja weeeer Real, om verschillende redenen begint die CL me steeds meer tegen te staan. Geen zin in de pot en ik hoop maar dat een vernedering ons bespaard zal blijven. Iig goed nieuws dat Barca wacht, na de 0-1/2 zullen ze gaan wisselen en rustig aan doen...
HR
Die wedstrijd heeft inderdaad wel indruk gemaakt, maar het respect is toch vooral gericht op de grootsheid van de club en zijn europese historie. Het respect bestaat uit het feit dat Mou toch zijn sterkste 11 het veld in stuurt, dat hij vervolgens bij een relaxte stand spelers geel laat pakken is volgens mij niet echt een desrespect naar de club Ajax, wel naar het voetbal in zijn algemeenheid. Hoewel ik het op zich niet eens zo heel erg vind, de scheids moet dat aanvoelen, daar moet hij niet aan mee willen werken en desnood trek ie rood voor spelbederf of zoiets. Ik heb me dan ook in die wedstrijd kapot geirriteerd aan de scheids, die trapte er met beide benen in.

Bij de fans van Real is Ajax toch wel een grootheid.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Die wedstrijd heeft inderdaad wel indruk gemaakt, maar het respect is toch vooral gericht op de grootsheid van de club en zijn europese historie. Het respect bestaat uit het feit dat Mou toch zijn sterkste 11 het veld in stuurt, dat hij vervolgens bij een relaxte stand spelers geel laat pakken is volgens mij niet echt een desrespect naar de club Ajax, wel naar het voetbal in zijn algemeenheid. Hoewel ik het op zich niet eens zo heel erg vind, de scheids moet dat aanvoelen, daar moet hij niet aan mee willen werken en desnood trek ie rood voor spelbederf of zoiets. Ik heb me dan ook in die wedstrijd kapot geirriteerd aan de scheids, die trapte er met beide benen in.

Bij de fans van Real is Ajax toch wel een grootheid.
HR
Nou ja beiden dan. Het stond geloof ik 0-3 en het werd een aflevering van een slappe sitcom vol knipogen, "waar wilt u die bal scheids?". "huh toch niet hier? Hier dan?", "o wacht ik neem een aanloop maar ik vond de aanloop niet goed, ik ga het gewoon opnieuw proberen". En het publiek irriteerde zich terecht kapot. Nee Siempre dat was geen goede zet van je club/Mou.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Nou ja beiden dan. Het stond geloof ik 0-3 en het werd een aflevering van een slappe sitcom vol knipogen, "waar wilt u die bal scheids?". "huh toch niet hier? Hier dan?", "o wacht ik neem een aanloop maar ik vond de aanloop niet goed, ik ga het gewoon opnieuw proberen". En het publiek irriteerde zich terecht kapot. Nee Siempre dat was geen goede zet van je club/Mou.
HR
Maar we zijn het wel eens, ik ben namelijk ook van mening dat dit niet moet kunnen, maar ik ben ook van mening dat de scheids hier "schuldig" aan is. Hij behoort te weten welke spelers er op scherp staan, hij behoort het spelletje te doorzien en dan juist NIET de kaart trekken of na herhaaldelijk waarschuwen gewoon rood trekken. Er zijn veel manieren om een kaart te pakken, de manier die jij beschrijft is een schandalige en daar mag/moet een scheids niet intrappen.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Maar we zijn het wel eens, ik ben namelijk ook van mening dat dit niet moet kunnen, maar ik ben ook van mening dat de scheids hier "schuldig" aan is. Hij behoort te weten welke spelers er op scherp staan, hij behoort het spelletje te doorzien en dan juist NIET de kaart trekken of na herhaaldelijk waarschuwen gewoon rood trekken. Er zijn veel manieren om een kaart te pakken, de manier die jij beschrijft is een schandalige en daar mag/moet een scheids niet intrappen.
HR
Het gaat natuurlijk al mis bij het genie van de UEFA die in zn onmetelijke wijsheid geen rekening houdt met een scenario als dit.

Maarre dit zal niet vergeten zijn bij menigeen en ik denk dat bv CR er wel weer van langs zal krijgen. Triest omdat CR juist niet mee wilde doen aan deze poppenkast (hoewel volgens mij had ik het er destijds met je over maar was er een andere reden dat CR geen kaart wilde pakken). Iig omdat ik het nu toch over CR in het Real topic heb; is er bij de evaluatie van vorig seizoen nog respect gegeven voor zn prestaties? Ik noem het imo belangrijkste moment van het seizoen in de uitwedstrijd tegen de matrassen. Atletico was teruggekomen en Real was hard punten aan het morsen. Het zag ernaar uit dat het momentum bij Barca lag en op dat moment in de 77e minuut ofzo krijgt CR de bal en hij jast die bal toch vanaf links buiten het strafschop achter hun keep. Dat was in mijn ogen de ommekeer waardoor het CR zowaar gelukt is een kampioenschap van 1 van de sterkste teams uit de geschiedenis af te snoepen. Respect daarvoor!
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 84,8% dat Go Ahead Eagles wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!