Deze topic is open en bestaat uit 127 pagina's: « 1 ... 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 ... 127 »
JC-14
Internationale topspeler
Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009
quote:Hou toch op man. Ik heb de hele pot gezien en het was ronduit genant hoe Real Madrid voetbalde tot in de 70ste minuut toen eindelijk de echte voetballers ook mee mochten doen. Dan zie je het verschil tussen hoe laf en lelijk Real Madrid speelt onder Mourinho en hoe het zou kunnen spelen.
Madridista schreef:
En het gaat hier weer eens niet over hoe Madrid dat Man City totaal ownde, nee stel je voor je zal eens iets positiefs over Madrid zeggen.
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Welke wedstrijd heb jij gezien? In ieder geval niet dezelfde als ik gezien heb. De opstelling (namen en invulling van posities) mag dan wel laf geweest zijn, de uitvoering was dat duidelijk niet. Real had het beste van het spel, de meeste kansen en ze gaven niets weg. Tot aan die bewuste 70-ste minuut!
JC-14 schreef:
(...)
Hou toch op man. Ik heb de hele pot gezien en het was ronduit genant hoe Real Madrid voetbalde tot in de 70ste minuut toen eindelijk de echte voetballers ook mee mochten doen. Dan zie je het verschil tussen hoe laf en lelijk Real Madrid speelt onder Mourinho en hoe het zou kunnen spelen.
Jopiler
Legende
Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001
quote:Denk dat Real ze nu met een nulletje of zeven op gaat rollen.
Real Madrid vindt geen gehoor en moet in avond spelen
De aftrap van de zondag afgelaste wedstrijd Rayo Vallecano - Real Madrid staat gepland voor maandagavond 19.45 uur. Dat is tegen de wens van De Koninklijke in.
Na sabotage aan elektrische kabels bleek het onmogelijk zondagavond het duel af te werken. Real Madrid stelde voor maandagmiddag te spelen om eventuele nieuwe problemen met de lichtinstallatie voor te zijn. Bovendien past dat ook beter in het schema van trainer José Mourinho.
'Gezien ons volle schema is het de beste oplossing maandag om vijf uur 's middags te spelen', zei Real-directeur Miguel Pardeza, 'omdat we niet zeker zijn dat om acht uur 's avonds de problemen uit de wereld zijn.'
Maar de Spaanse profliga (LFP) had geen oog voor de argumenten van Real Madrid. 'Het gaat er niet om wat zij zeggen. De Liga bepaalt de tijden en er is besloten om 20.00 uur te beginnen', aldus vice-president Javier Tebas. 'Die beslissing is die van ons en daar valt niet aan te tornen. Het gaat ook om afspraken met de televisiezender die het duel uitzendt.'
Later werd het aanvangstijdstip een kwartier vervroegd vanwege de andere wedstrijd van maandag. Deportivo La Coruña - Sevilla begint om 21.30 uur.
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:ach, het is maar wat je wil zien. Man City had helemaal niets in te brengen en werd zwaar weggespeeld. Maar het kost sommigen toch zo veel moeite om iets positiefs over Madrid te zeggen.
Siempre Real schreef:
(...)
Welke wedstrijd heb jij gezien? In ieder geval niet dezelfde als ik gezien heb. De opstelling (namen en invulling van posities) mag dan wel laf geweest zijn, de uitvoering was dat duidelijk niet. Real had het beste van het spel, de meeste kansen en ze gaven niets weg. Tot aan die bewuste 70-ste minuut!
jasperdgg
Vedette
Vak: -
Reg.: 25 november 2005
quote:Is Man City een Europese grootmacht in eens of zo?
Madridista schreef:
(...)
ach, het is maar wat je wil zien. Man City had helemaal niets in te brengen en werd zwaar weggespeeld. Maar het kost sommigen toch zo veel moeite om iets positiefs over Madrid te zeggen.
Siempre Real
Moderator
quote:Historisch gezien niet, maar ze zijn wel kampioen van Engeland, en de PL wordt toch gezien als 1 van de sterkste zoniet de sterkste competitie van de wereld. Dan hebben we het nog niet over de spelers die er rond lopen.
jasperdgg schreef:
(...)
Is Man City een Europese grootmacht in eens of zo?
Siempre Real
Moderator
Siempre Real
Moderator
Denman
Vedette
Droomaankoop: Zlatan Ibrahimovic
Reg.: 16 september 2004
quote:Linksboven heeft mijn absolute voorkeur en anders linksonder, die aan de rechterkant pfffz
Siempre Real schreef:
Zie hier de 4 maquettes voor de verbouwing van Santiago Bernabeu. Het is mede aan de leden om uiteindelijk de winnaar te kiezen.
(plaatje)
Siempre Real
Moderator
quote:Moderniseren in alle opzichten, dus niet alleen de buitenkant, maar ook de tribunes en alle overige ruimtes. Of er meer zitplaatsen komen weet ik niet, maar Perez gaf wel aan dat het stadion voor 100% aan de FIFA/UEFA eisen zal voldoen. Mijn voorkeur gaat ook uit naar de linksboven....
Denman schreef:
(...)
Linksboven heeft mijn absolute voorkeur en anders linksonder, die aan de rechterkant pfffz![]()
Ben er afgelopen seizoen geweest toen met Ajax in de CL, mooi stadion op zich. Komen er ook meer zitplaatsen of is het alleen moderniseren?
Flurry
Lid 2de elftal
Reg.: 25 oktober 2007
quote:Die rechtsboven, kan de Arena daar op landen? Ziet er belachelijk uit. Linksboven zou ik ook op stemmen.
Siempre Real schreef:
Zie hier de 4 maquettes voor de verbouwing van Santiago Bernabeu. Het is mede aan de leden om uiteindelijk de winnaar te kiezen.
(plaatje)
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
Siempre Real
Moderator
quote:Als dat zo zou zijn, dan had niet Mourinho in de Arena gezeten maar 1 van de 20 scouts of Karanka of die Portugese assistent. Ook de spelers weten dat er in Amsterdam 3 punten te verdienen zijn en dat wel eens 3 hele belangrijke punten kunnen zijn/worden. Uiteraard is de Clasico ongelooflijk belangrijk en ligt daar de nadruk, dat is een heuse 6 punten wedstrijd. Reken er maar op dat Real er vol in gaat tegen Ajax en dat ze gaan proberen de wedstrijd zsm op slot te gooien.
TheLegend schreef:
Linksboven for sure, al heeft rechtsonder ook nog wel wat...
Siempre, hoe denkt men over de wedstrijd van aankomende woensdag? Ik las ergens dat sommige spelers al met Barcelona bezig zijn en Ajax maar als een soort van tussendoortje zien, de leiding van Real legt de focus echter bij Ajax (zoals het hoort, respect voor je tegenstander heet dat) maar hoe zit het nou werkelijk? Zien ze ons als een piepkleine speed bump op weg naar herstel in de competitie? Zien ze ons als speelbal en maken ze zich dus geen zorgen?
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
Amsterhammer
Moderator
Reg.: 31 juli 2005
Hendrix
Idool
Vak: 427
Reg.: 9 december 2005
Aias 82
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 27 februari 2003
Jimi
Bankzitter
Uit: Den Haag
Vak: 427
Reg.: 12 mei 2006
Siempre Real
Moderator
quote:Voor de rest geen problemen?
Jimi schreef:
Ooit zo'n statige club, nu al een jaar of 20 één van de verschrikkelijkste uitwassen van het moderne voetbal.
Dat ze helemaal kapot gaan woensdag!
Massimo
Vedette
Reg.: 20 januari 2010
quote:Ik vind dat ze de laatste jaren juist weer een beetje beleid daar maken in Madrid en het is weer wat minder los zand is dan voorheen. Daarvoor kochten ze elk jaar weer voor 100 miljoen 6 nieuwe aanvallers die het jaar erop weer vervangen moesten worden voor 6 andere aanvallers.
Jimi schreef:
Ooit zo'n statige club, nu al een jaar of 20 één van de verschrikkelijkste uitwassen van het moderne voetbal.
Dat ze helemaal kapot gaan woensdag!
Jopie C. uit B. te A.
Idool
Droomaankoop: Vurnon Anita
quote:Dat zal wellicht met die galavoorstelling te maken hebben halverwege de jaren negentig toen het publiek nota bene voor Ajax ging applaudiseren. Vond ik mooi. Daarentegen zag ik geen greintje respect toen Mou zn mannen opdroeg wat kaarten te pakken in de Arena teneinde met een schone lei te kunnen beginnen in de KO fase. Ach ja weeeer Real, om verschillende redenen begint die CL me steeds meer tegen te staan. Geen zin in de pot en ik hoop maar dat een vernedering ons bespaard zal blijven. Iig goed nieuws dat Barca wacht, na de 0-1/2 zullen ze gaan wisselen en rustig aan doen...
Siempre Real schreef:
(...)
Als dat zo zou zijn, dan had niet Mourinho in de Arena gezeten maar 1 van de 20 scouts of Karanka of die Portugese assistent. Ook de spelers weten dat er in Amsterdam 3 punten te verdienen zijn en dat wel eens 3 hele belangrijke punten kunnen zijn/worden. Uiteraard is de Clasico ongelooflijk belangrijk en ligt daar de nadruk, dat is een heuse 6 punten wedstrijd. Reken er maar op dat Real er vol in gaat tegen Ajax en dat ze gaan proberen de wedstrijd zsm op slot te gooien.
Ajax is nog steeds een grote naam in Spanje en zeker bij Real, niet dat ze er schrik van hebben, maar wel diep respect!
Siempre Real
Moderator
quote:Die wedstrijd heeft inderdaad wel indruk gemaakt, maar het respect is toch vooral gericht op de grootsheid van de club en zijn europese historie. Het respect bestaat uit het feit dat Mou toch zijn sterkste 11 het veld in stuurt, dat hij vervolgens bij een relaxte stand spelers geel laat pakken is volgens mij niet echt een desrespect naar de club Ajax, wel naar het voetbal in zijn algemeenheid. Hoewel ik het op zich niet eens zo heel erg vind, de scheids moet dat aanvoelen, daar moet hij niet aan mee willen werken en desnood trek ie rood voor spelbederf of zoiets. Ik heb me dan ook in die wedstrijd kapot geirriteerd aan de scheids, die trapte er met beide benen in.
Jopie C. uit B. te A. schreef:
(...)
Dat zal wellicht met die galavoorstelling te maken hebben halverwege de jaren negentig toen het publiek nota bene voor Ajax ging applaudiseren. Vond ik mooi. Daarentegen zag ik geen greintje respect toen Mou zn mannen opdroeg wat kaarten te pakken in de Arena teneinde met een schone lei te kunnen beginnen in de KO fase. Ach ja weeeer Real, om verschillende redenen begint die CL me steeds meer tegen te staan. Geen zin in de pot en ik hoop maar dat een vernedering ons bespaard zal blijven. Iig goed nieuws dat Barca wacht, na de 0-1/2 zullen ze gaan wisselen en rustig aan doen...
Jopie C. uit B. te A.
Idool
quote:Nou ja beiden dan. Het stond geloof ik 0-3 en het werd een aflevering van een slappe sitcom vol knipogen, "waar wilt u die bal scheids?". "huh toch niet hier? Hier dan?", "o wacht ik neem een aanloop maar ik vond de aanloop niet goed, ik ga het gewoon opnieuw proberen". En het publiek irriteerde zich terecht kapot. Nee Siempre dat was geen goede zet van je club/Mou.
Siempre Real schreef:
(...)
Die wedstrijd heeft inderdaad wel indruk gemaakt, maar het respect is toch vooral gericht op de grootsheid van de club en zijn europese historie. Het respect bestaat uit het feit dat Mou toch zijn sterkste 11 het veld in stuurt, dat hij vervolgens bij een relaxte stand spelers geel laat pakken is volgens mij niet echt een desrespect naar de club Ajax, wel naar het voetbal in zijn algemeenheid. Hoewel ik het op zich niet eens zo heel erg vind, de scheids moet dat aanvoelen, daar moet hij niet aan mee willen werken en desnood trek ie rood voor spelbederf of zoiets. Ik heb me dan ook in die wedstrijd kapot geirriteerd aan de scheids, die trapte er met beide benen in.
Bij de fans van Real is Ajax toch wel een grootheid.
Siempre Real
Moderator
quote:Maar we zijn het wel eens, ik ben namelijk ook van mening dat dit niet moet kunnen, maar ik ben ook van mening dat de scheids hier "schuldig" aan is. Hij behoort te weten welke spelers er op scherp staan, hij behoort het spelletje te doorzien en dan juist NIET de kaart trekken of na herhaaldelijk waarschuwen gewoon rood trekken. Er zijn veel manieren om een kaart te pakken, de manier die jij beschrijft is een schandalige en daar mag/moet een scheids niet intrappen.
Jopie C. uit B. te A. schreef:
(...)
Nou ja beiden dan. Het stond geloof ik 0-3 en het werd een aflevering van een slappe sitcom vol knipogen, "waar wilt u die bal scheids?". "huh toch niet hier? Hier dan?", "o wacht ik neem een aanloop maar ik vond de aanloop niet goed, ik ga het gewoon opnieuw proberen". En het publiek irriteerde zich terecht kapot. Nee Siempre dat was geen goede zet van je club/Mou.
Jopie C. uit B. te A.
Idool
quote:Het gaat natuurlijk al mis bij het genie van de UEFA die in zn onmetelijke wijsheid geen rekening houdt met een scenario als dit.
Siempre Real schreef:
(...)
Maar we zijn het wel eens, ik ben namelijk ook van mening dat dit niet moet kunnen, maar ik ben ook van mening dat de scheids hier "schuldig" aan is. Hij behoort te weten welke spelers er op scherp staan, hij behoort het spelletje te doorzien en dan juist NIET de kaart trekken of na herhaaldelijk waarschuwen gewoon rood trekken. Er zijn veel manieren om een kaart te pakken, de manier die jij beschrijft is een schandalige en daar mag/moet een scheids niet intrappen.
Deze topic is open en bestaat uit 127 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.