Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 ... 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 ... 128 »
Miquell
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Droomaankoop: -
Reg.: 30 september 2004
skimovic
Internationale topspeler
Reg.: 23 juli 2002
quote:Hoe zit dat eigenlijk? Ik herinner me dat Atletico en Real nogal tegenpolen zijn en niet bepaald vrienden. Beetje Ajax Feyenoord verhouding.
Miquell schreef:
Ik denk dat mocht Ronaldo verkocht worden, Neymar en Falcao naar Madrid zullen gaan om zijn scorend vermogen op te vangen. Mocht City inderdaad zoveel willen betalen dan zou de komst van deze twee spelers geen enkel probleem moeten zijn.
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011
quote:Volgens mij heerst er wel aardig wat rivaliteit, maar vooral vanaf de kant van Atlético (net als met Feyenoord
skimovic schreef:
(...)
Hoe zit dat eigenlijk? Ik herinner me dat Atletico en Real nogal tegenpolen zijn en niet bepaald vrienden. Beetje Ajax Feyenoord verhouding.
Is dat dan zo veranderd? Of is een overstap van Falcao minde rgevoelig dan ik denk?
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:CR inruilen voor Neymar? Liever niet, liever een Potugese als een Brziliaanse relnicht! Falcao, die dan weer wel, dat is by far de beste "9" op dit moment!
Miquell schreef:
Ik denk dat mocht Ronaldo verkocht worden, Neymar en Falcao naar Madrid zullen gaan om zijn scorend vermogen op te vangen. Mocht City inderdaad zoveel willen betalen dan zou de komst van deze twee spelers geen enkel probleem moeten zijn.
quote:Voor de matrassen is het een doodzonde om de overstap te maken naar stadsvijand Real, echter voor elke speler is het natuurlijk een enorme stap vooruit in zijn carriere en dus gebeurt het idd regelmatig, ook andersom overigens. Liever 5 jaar achter elkaar Barca kampioen als 1 keer Atletico en andersom geldt het in een veelvoud. Ondanks dat ze achter elkaar 2 grote europese prijzen pakken, kunnen ze niet tippen aan die ene kampioenschap van Real. Oh wat zouden ze graag ruilen...
skimovic schreef:
(...)
Hoe zit dat eigenlijk? Ik herinner me dat Atletico en Real nogal tegenpolen zijn en niet bepaald vrienden. Beetje Ajax Feyenoord verhouding.
Is dat dan zo veranderd? Of is een overstap van Falcao minde rgevoelig dan ik denk?
Bugsy
Vedette
Winnaar Eredivisie Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012
Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Reg.: 23 september 2005
quote:Na Zlatan natuurlijk
Siempre Real schreef:
(...)
CR inruilen voor Neymar? Liever niet, liever een Potugese als een Brziliaanse relnicht! Falcao, die dan weer wel, dat is by far de beste "9" op dit moment!
Siempre Real
Moderator
quote:
Bugsy schreef:
(...)
Na Zlatan natuurlijk
Siempre Real
Moderator
State Scarlet
Moderator
Uit: Panningen
Vak: -
Reg.: 15 juli 2002
Siempre Real
Moderator
quote:In grote lijnen, het is ietwat te gecompliceerd om in een simpele post te zetten.
State Scarlet schreef:
Kun je dan wel even het hele verhaal vertellen?
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006
quote:Op dat vlak mag Ronaldo ook wel een kritisch naar zichzelf kijken. Messi propagandeert zich op het veld ook stukker positiever dan Ronaldo. Laat hem eerst zijn eigen gedrag veranderen.
Siempre Real schreef:
Mister Ego is in zijn wiek geschoten, omdat hij vindt dat hij niet genoeg erkenning krijgt vanuit de club. Het verhaal van de wijze waarop Barca Messi propagandeert doet nog het meeste pijn, want CR is van mening dat met wat extra hulp van de club, niet Iniesta maar hij de prijs van MVP had moeten/kunnen krijgen.
Siempre Real
Moderator
quote:Dan vraag je nogal wat van hem...
Rocky85 schreef:
(...)
Op dat vlak mag Ronaldo ook wel een kritisch naar zichzelf kijken. Messi propagandeert zich op het veld ook stukker positiever dan Ronaldo. Laat hem eerst zijn eigen gedrag veranderen.
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Toch vind ik dat reuze meevallen, tuurlijk laat Ronaldo zich weleens vallen maar niet meer dan Messi of Iniesta, verschil is dat het er bij een klein menneke vaak wat natuurlijker uitziet dan bij een reus als Ronaldo. Ook was Ronaldo in alle Clasicos met Mourinho bij uitstek dé speler die wilde voetballen, die niet gefrustreerd werd en zich zelfs distantieerde van wilde apen als Ramos en Pepe.
Rocky85 schreef:
(...)
Op dat vlak mag Ronaldo ook wel een kritisch naar zichzelf kijken. Messi propagandeert zich op het veld ook stukker positiever dan Ronaldo. Laat hem eerst zijn eigen gedrag veranderen.
ElSalvador74
Legende
Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
quote:1 woord: tondeuse
Siempre Real schreef:
(...)
Dan vraag je nogal wat van hem...
jellie
Vedette
Reg.: 13 september 2002
Siempre Real
Moderator
quote:Dat heb ik hier al meer gezegd, hij houdt in zijn uppie zo'n beetje de hele economie van dat eiland op gang. Ik heb dan ook op dat vlak enorm veel sympathie voor de mens CR, waar ik me mateloos aan erger is het feit dat hij 9 van de 10 keer zijn eigen wedstrijd speelt, hij maakt "het team" niet beter, hij maakt "het elftal" sterker.
jellie schreef:
Ik heb altijd een redelijke hekel aan Ronaldo gehad, tot ik naar Funchal ging voor mijn werkgever. Ronaldo komt uit Madeira en heeft jaren lang iedere school daar van een enorme bak geld voorzien om kinderen naar school te kunnen helpen en ze gedegen onderwijs te kunnen geven. Dit alles zonder ook maar een woord hierover naar de pers te lekken. Vorig jaar vond de premier het wenselijk om dit uiteindelijk te vertellen. Ronaldo is wel degelijk menselijk en verloochend zijn afkomst niet.
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Reg.: 2 januari 2006
quote:Toch heeft hij het stigma van een speler die voornamelijk voor zichzelf speelt in plaats van voor het team. Messi heeft dat veel minder. Of het terecht is, is een ander verhaal, maar dat beeld bestaat iig bij het grote publiek. Dat beeld is niet alleen ontstaan doordat Real hem niet genoeg "promoot". Zijn gedrag (al dan niet in het verleden) speelt ook mee in die beeldvorming.
Cacciatore schreef:
Toch vind ik dat reuze meevallen, tuurlijk laat Ronaldo zich weleens vallen maar niet meer dan Messi of Iniesta, verschil is dat het er bij een klein menneke vaak wat natuurlijker uitziet dan bij een reus als Ronaldo. Ook was Ronaldo in alle Clasicos met Mourinho bij uitstek dé speler die wilde voetballen, die niet gefrustreerd werd en zich zelfs distantieerde van wilde apen als Ramos en Pepe.
Siempre Real
Moderator
nogzonidioot
Geselecteerd voor Oranje
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009
Siempre Real
Moderator
quote:Dat is slechts 1 deel van de soap, deel 2 en 3 moeten nog opgelost worden... De verlenging is overigens nog niet rond, maar zal vandaag als voorstel aan de speler voorgelegd worden.
nogzonidioot schreef:
Het ging dus niet om geld, maar om de waardering en de aandacht die spreekt uit het kunnen tekenen van een sterk verbeterd contract. Sorry dat we aan je bronnen twijfelden Siempre
Siempre Real
Moderator
Siempre Real
Moderator
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Je hebt al vaker bijval gehad uit onverwachte hoek(ondergetekende), maar hoe mooi sommige cijfers ook zijn.......sommigen zien het toch nooit.
Siempre Real schreef:
Enkele cijfertjes....
Siempre Real
Moderator
quote:Nu dacht ik: Als het op NU.nl staat, zullen ze het wel geloofwaardig vinden!
Bazza schreef:
(...)
Je hebt al vaker bijval gehad uit onverwachte hoek(ondergetekende), maar hoe mooi sommige cijfers ook zijn.......sommigen zien het toch nooit.
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:
Siempre Real schreef:
(...)
Nu dacht ik: Als het op NU.nl staat, zullen ze het wel geloofwaardig vinden!
Gallery Play
Vedette
Uit: Capelle aan den IJssel
Droomaankoop: Abe Lenstra
Reg.: 30 oktober 2008
quote:Mijn complimenten, ze leren het zelfs bij Real Madrid! Denk jij dat ze dit doen voor die nieuwe FFP regels? Of gewoon een positieve meevaller. 125 miljoen schuld blijft natuurlijk ook nog heel veel geld, het is een begin.
Siempre Real schreef:
Enkele cijfertjes....
Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.