Ajax Netwerk
donderdag 23 oktober 2014 - 14:21                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Bazza schreef:

(...)

Dan zal het wel waar zijn
HR
En als het niet waar is, dan zal het me verder een worst zijn eigenlijk ;B
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

Ronaldo is 'verdrietig door professionele redenen' en zorgt voor vraagtekens

Zondag, 2 september 2012 om 23:30 (bro"n: Voetbalzone)

Cristiano Ronaldo was zondagavond de grote man bij Real Madrid. De aanvaller maakte twee doelpunten in de met 3-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Granada, maar vierde zijn treffers niet. Ronaldo legde na afloop uit dat hij besloot om niet te juichen, omdat hij 'wegens professionele redenen verdrietig is'. Onduidelijk is waar de sterspeler van Real op doelt.

Ronaldo benadrukte in ieder geval dat zijn teleurstelling niets te maken heeft met het feit dat niet hij, maar Andrés Iniesta werd gekozen tot Beste speler van Europa 2011/12. "Ik juich niet als ik verdrietig ben en dat was nu het geval", zei Ronaldo. "Het gaat om een professionele reden, niet privé. De mensen die hier werken weten waar het over gaat en meer zeg ik er niet over."

--> wat heeft die huilebalk nu weer...?
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

ElSalvador74 schreef:

HR
Gel was op
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Siempre Real schreef:

Ik weet niet of het gelul is, als zelfs de speler het toegeeft... De vraag is alleen inderdaad "wat is beduidend?" Daar heeft ie geen antwoord op gegeven. Bij Real zou hij ca 3,5 mln p/j krijgen en bij PSG kon hij 5 mln krijgen. Wat ik dan weer niet weet is of die 5 van PSG bruto dan wel netto zijn en of de bedragen exact kloppen.
HR
Ik bedoelde gewoon dat hij niet voor een hongerloon zal komen voetballen :). En zoals ik al zei, Spaanse competitie spreekt meer tot de verbeelding en als je kan kiezen tussen Real, PSG of City, is Real (als voetballer) toch de meest aantrekkelijke ploeg (alleen al qua historie).
HR
HR

lvdk
International

Reg.: 8 januari 2011

ElSalvador74 schreef:

Ronaldo is 'verdrietig door professionele redenen' en zorgt voor vraagtekens

HR
Vermoed dat hij in de rust zijn haar niet mocht doen..
HR
HR

mzo
Legende

lvdk schreef:

(...)

Vermoed dat hij in de rust zijn haar niet mocht doen..
HR
Hij scoorde al voor rust de 1-0
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Eerste geruchten over vertrekwens Ronaldo verschijnen in media

Maandag, 3 september 2012 om 10:35 Bron: Voetbalzone

Cristiano Ronaldo scoorde tweemaal tegen Granada, maar vierde zijn doelpunt niet omdat hij 'wegens professionele redenen verdrietig is'. De aanvaller wilde verder geen duidelijkheid geven en liet daarmee veel ruimte voor speculaties. De eerste geruchten dat Ronaldo zou willen vertrekken bij Real Madrid zijn reeds de wereld in geholpen door Cadena Ser.

Real presenteerde afgelopen weekend Michael Essien als nieuwe aanwinst en bij de perspresentatie was Ronaldo druk in gesprek met voorzitter Florentino Pérez en algemeen directeur José Angel Sánchez. Nu wordt geclaimd dat Ronaldo in dit onderhoud zou hebben aangegeven dat hij zich niet meer goed voelt bij Real en dat hij de club wil gaan verlaten. Zijn contract in het Santiago Bernabéu loopt nog drie jaar door.

Real betaalde drie jaar geleden ongeveer 92 miljoen euro aan Manchester United en met die transfersom is Ronaldo nog altijd de duurste speler ooit. De 96-voudig international laat in Spanje wel zien waarom Real hem zo graag wilde hebben: Ronaldo maakte al 150 doelpunten voor Real in slechts 149 officiële wedstrijden. Met de Koninklijke werd hij in het afgelopen seizoen landskampioen van Spanje.
HR
HR

mzo
Legende

ElSalvador74 schreef:

Eerste geruchten over vertrekwens Ronaldo verschijnen in media

Maandag, 3 september 2012 om 10:35 Bron: Voetbalzone

Cristiano Ronaldo scoorde tweemaal tegen Granada, maar vierde zijn doelpunt niet omdat hij 'wegens professionele redenen verdrietig is'. De aanvaller wilde verder geen duidelijkheid geven en liet daarmee veel ruimte voor speculaties. De eerste geruchten dat Ronaldo zou willen vertrekken bij Real Madrid zijn reeds de wereld in geholpen door Cadena Ser.

Real presenteerde afgelopen weekend Michael Essien als nieuwe aanwinst en bij de perspresentatie was Ronaldo druk in gesprek met voorzitter Florentino Pérez en algemeen directeur José Angel Sánchez. Nu wordt geclaimd dat Ronaldo in dit onderhoud zou hebben aangegeven dat hij zich niet meer goed voelt bij Real en dat hij de club wil gaan verlaten. Zijn contract in het Santiago Bernabéu loopt nog drie jaar door.

Real betaalde drie jaar geleden ongeveer 92 miljoen euro aan Manchester United en met die transfersom is Ronaldo nog altijd de duurste speler ooit. De 96-voudig international laat in Spanje wel zien waarom Real hem zo graag wilde hebben: Ronaldo maakte al 150 doelpunten voor Real in slechts 149 officiële wedstrijden. Met de Koninklijke werd hij in het afgelopen seizoen landskampioen van Spanje.
HR
Daar zal het zeker wel mee te maken hebben, maar de enige club die het kan en wil betalen is denk ik City, en misschien PSG. Maar na laatste genoemde zal ik persoonlijk niet heen gaan qua land, en qua voetbalcompetitie. MAar als PSG nu naar mij zal bellen ga ik wel nadenken :P
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Ronaldo en Zlatan in 1 team... dan wordt heibel op de training :B
HR
HR

corus92
Regelmatige invaller

Reg.: 15 februari 2006

Dan hoop ik dat Zlatan is goed een bal op zn smoel rost,wat een jankert man. Een ander verdient in 10 levens nog niet wat deze man in 1 jaar verdiend maar meneer is verdrietig. En juist hierom zal hij altijd nr 2 achter messi blijven
HR
HR

mzo
Legende

ElSalvador74 schreef:

Ronaldo en Zlatan in 1 team... dan wordt heibel op de training :B
HR
Ik denk Ronaldo nog een makkelijk mens is als je kijk naar welke spelers hij gespeelt heeft
HR
HR

ElSalvador74
Legende

mzo schreef:

(...)

Ik denk Ronaldo nog een makkelijk mens is als je kijk naar welke spelers hij gespeelt heeft
HR
zoals?
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Ben benieuwd wat Siempre ons hier over kan vertellen.

Zou dit een ding zijn tussen Mourinho en Ronaldo? In dat geval, wiens kant zou de clubleiding dan kiezen? Ik zou het wel weten in ieder geval.
HRHR
HR

mzo
Legende

ElSalvador74 schreef:

(...)zoals?
HR
Ja ik heb niet al mijn spelers en elftallen op mijn netvlies.

Maar als je bij Juve, Inter, AC, en Barca hebt gespeelt zit er vast en zeker wel 1 of 2 hufters in het team.
Bij AJAX alleen al Mido maar dat was zijn beste vriend als je het mag geloven haha
HR
HR

ElSalvador74
Legende

misschien is Ronaldo wel depressief....?

'Het is eigenlijk heiligschennis dat Ronaldo zegt dat hij ongelukkig is'

Maandag, 3 september 2012 om 18:10 (Voetbalzone)

Cristiano Ronaldo is het gesprek van de dag in voetbalminnend Spanje. De aanvaller annex sterspeler van Real Madrid gaf zondagavond aan dat hij zich om professionele redenen ongelukkig voelt. Zijn twee doelpunten tegen Granada (3-0) vierde hij dan ook niet. "Als Cristiano zich ongelukkig voelt, dan zullen de mensen op straat doodongelukkig zijn en alleen maar huilen",claimt Carles Rexach.

Het is algemeen bekend dat Spanje met een financiële crisis kampt. Meer dan vijf miljoen Spanjaarden zitten zonder werk. "Cristiano heeft alles in zijn leven", stelt de ex-speler en -trainer van Barcelona. "Hij staat in de top tien van mensen die alles hebben en zich alles kunnen veroorloven. Hij heeft alles. Hij ziet er goed uit, heeft veel geld, roem, succes en is een van de beste spelers van de wereld."

"Ik zou niet weten wat hij nog meer wil. Zeggen dat hij zich ongelukkig voelt, is eigenlijk heiligschennis." Volgens diverse Spaanse media heeft Ronaldo zaterdag een onderhoud gehad met voorzitter Florentino Pérez om te zeggen dat hij wil vertrekken bij Real Madrid. Het contract van de Portugees loopt medio 2016 af. Saillant: de zomerse transfermarkt in Frankrijk en Rusland is nog open.

--> Siempre. kom er eens in?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ik heb hem gebeld, maar ook aan mij wilde hij niets kwijt.

Beetje jammer dat er zoveel ophef over gemaakt wordt, ik heb het ook wel eens niet naar mijn zin, so what!
HR
HR

mzo
Legende

Siempre Real schreef:

Beetje jammer dat er zoveel ophef over gemaakt wordt, ik heb het ook wel eens niet naar mijn zin, so what!
HR
Bang voor CL loting misschien
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Siempre Real schreef:

HR
:D

snap het punt van Rexach wel een béétje hoor...
HR
HR

Siempre Real
Legende

ElSalvador74 schreef:

(...) :D

snap het punt van Rexach wel een béétje hoor...
HR
Ik niet, hij slaat de plank volledig mis. Het heeft niets met geld/roem/uiterlijk/succes te maken. typisch iemand die zonodig een reactie moet geven, zoals zo velen met dank aan de pers....

Nogmaals, jammer dat er zo'n ophef over gemaakt wordt.

CR is niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die zich niet gelukkig voelt...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 3 september 2012 20:52:05).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Reg.: 27 juni 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Ik niet, hij slaat de plank volledig mis. Het heeft niets met geld/roem/uiterlijk/succes te maken. typisch iemand die zonodig een reactie moet geven, zoals zo velen met dank aan de pers....

Nogmaals, jammer dat er zo'n ophef over gemaakt wordt.

CR is niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn die zich niet gelukkig voelt...
HR
Doet hij natuurlijk ook zelf he, door opzichtig niet te juichen en zo'n statement te geven
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Wedden dat het puur om geld gaat? Hij heeft waarschijnlijk vernomen wat er bij PSG en Man City betaald wordt en kan het niet accepteren dat hij minder krijgt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Wedden dat het puur om geld gaat? Hij heeft waarschijnlijk vernomen wat er bij PSG en Man City betaald wordt en kan het niet accepteren dat hij minder krijgt.
HR
Wedden van niet! In ieder geval niet in de context zoals jij het zegt. Er zijn er bij beide clubs niet zo gek veel die meer als CR krijgen namelijk.
HR
HR

thirdstarheroes
Basisspeler

Reg.: 26 november 2011

Ronaldo moet eens even heel goed nadenken met z'n gelkoppie.
Walgelijk hoe hij zich aan kan stellen zeg. En dan vind hij het nog steeds raar dat overal waar hij in de wereld komt te ballen er Messi Messi wordt geroepen.

Zowel als voetballer en als persoon een klasse minder naar mijn mening!
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:

(...)

Wedden van niet! In ieder geval niet in de context zoals jij het zegt. Er zijn er bij beide clubs niet zo gek veel die meer als CR krijgen namelijk.
HR
Het zijn er niet zo gek veel inderdaad, maar Ronaldo is de beste speler van de grootste club van de wereld, hij verwacht dus gewoon ook de best betaalde speler te zijn. Dat een mindere speler als Zlatan bv meer verdient kan hij maar moeilijk verkroppen.
HR
HR

Emp
Vedette

Reg.: 7 juni 2009

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Kerel, dat ventje heeft een ego dat groter is dan die van heel AN bij elkaar. Daarnaast is hij nog eens zo narcistisch als de pest. Get real, zou ik zeggen.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wie moet er in de spits?

Sigthorsson
Milik
Klaassen
Kishna
Zivkovic
Een ander

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 6,1% dat Standard Luik wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-Go Ahead Eagles.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!