Ajax Netwerk
zaterdag 26 juli 2014 - 09:07                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 ... 151 »

HR
Vooractie van CR bij tweede doelpunt was geweldig. Helaas Barca moet blij zijn dat 2-1 achterstaat.
HR
HR

Quattroporte Rode kaart: waarschuwing
Legende

Vak: 122
Droomaankoop: -
Reg.: 26 april 2002

HR
HR

quote:HR
Madridista schreef:

(...)

Punt 4) het Madrid publiek is een stuk sportiever dan het Barcelona publiek.
HR
Nou, sportiviteit drupelt vanaf bij Real supporters.
HR
HR

JeroenE
Vedette

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 september 2007

Quattroporte schreef:

Hala Madrid!
HR
Ben je altijd voor Real geweest of verkies je echt het huidige Real boven het huidige Barca??
HR
HR

Legende

Bugsy schreef:

(...)

HR
Bugsy, terzijde, maar weet je iets van Mickey af?
HR
HR

robinajax
Vedette

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 15 september 2006

Bugsy schreef:

(...)

HR
'Puta Barca, puta Barca hé hé' :denk
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Hala Madrid! Grande Iker!
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

JeroenE schreef:

(...)
Ben je altijd voor Real geweest of verkies je echt het huidige Real boven het huidige Barca??
HR
Komt bijna nooit in dit topic, voor mij zijn de echte madrid supporters Madridista, Siempre en ook wel Iker, de rest hoor je alleen als ze iets winnen.

Overigens mijn felicitaties aan de echte supporters uiteraard.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 30 augustus 2012 08:48:55).]
HR
HR

Legende

JeroenE schreef:

(...)
HR
Sinds altijd al, sinds mijn jongste jaren. Heb in mijn jeugd in het buitenland gewond en heb daaraan Juve en Real overgehouden. Beiden al langer dan Ajax dus zelfs.

Het feit dat ik hier niet vaak op duik heeft er met name mee te maken dat ik eigenlijk geen Spaans voetbal volg, behalve dus wedstrijden van Real.

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Komt bijna nooit in dit topic, voor mij zijn de echte madrid supporters Madridista, Siempre en ook wel Iker, de rest hoor je alleen als ze iets winnen.

Overigens mijn felicitaties aan de echte supporters uiteraard.
HR
Haha, ik zal er rekening mee houden. Fijn om te weten in ieder geval dat jij je ook bezig houdt met het beoordelen van supporters van andere clubs.

[Dit bericht is veranderd door Quattroporte (op 30 augustus 2012 09:33:20).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Quattroporte schreef:

(...)

Haha, ik zal er rekening mee houden. Fijn om te weten in ieder geval dat jij je ook bezig houdt met het beoordelen van supporters van andere clubs.
HR
Graag gedaan!
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Er wordt veel geschreven dat Real een weergaloze eerste helft speelde en dat Barcelona het moeilijk had op een manier die ze de afgelopen 5 jaar niet gehad hebben. Ik was erg benieuwd hoe dit eruit gezien heeft en vroeg me af of iemand een uitgebreide samenvatting of de gehele eerste helft heeft. Bij een uitgebreide samenvatting denk ik dan aan een minuut of 10 a 15.

Alvaswt bedankt!
HR
HR

Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Graag gedaan!
HR
En wat mag ik nu doen met jouw beoordeling dat ik geen "echte" ben (kennelijk omdat ik hier niet vaak genoeg kom)?

Moet ik Ajax-supporters ook gaan meten aan hun stadionbezoek, bijvoorbeeld?

Hoe vaak ben jij al in Camp Nou geweest? Ik denk minder vaak dan ik in Bernabeu. En wat zou dat dan zeggen?
HR
HR

Bruine ster
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Maarssen
Vak: 123
Droomaankoop: Carlos Fierro
Reg.: 10 juli 2008

Alweer schijtmadrid.

forumillustratie
HRHR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Quattroporte schreef:

(...)

En wat mag ik nu doen met jouw beoordeling dat ik geen "echte" ben (kennelijk omdat ik hier niet vaak genoeg kom)?

Moet ik Ajax-supporters ook gaan meten aan hun stadionbezoek, bijvoorbeeld?

Hoe vaak ben jij al in Camp Nou geweest? Ik denk minder vaak dan ik in Bernabeu. En wat zou dat dan zeggen?
HR
Achh wilt meneer een wedstrijdje houden? valt me op dat je altijd dit soort vragen gaat stellen als je probeert boven mij te staan.

Tot op heden nog niet gelukt.

Je bent eigenlijk alleen hier te bekennen als Real Madrid wint, zodra ze verloren hebben of iets minder goed gaat ben je niet te bekennen.
Dat is wat ik ermee wilt zeggen, beetje de Zapata zeg maar.

Maakt niet uit ieder zijn ding.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 31 augustus 2012 08:20:52).]
HR
HR

Fantasista
Talent

Reg.: 20 augustus 2012

Frankie de missing link schreef:

Er wordt veel geschreven dat Real een weergaloze eerste helft speelde en dat Barcelona het moeilijk had op een manier die ze de afgelopen 5 jaar niet gehad hebben. Ik was erg benieuwd hoe dit eruit gezien heeft en vroeg me af of iemand een uitgebreide samenvatting of de gehele eerste helft heeft. Bij een uitgebreide samenvatting denk ik dan aan een minuut of 10 a 15.

Alvaswt bedankt!
HR
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Iker schreef:

Hala Madrid! Grande Iker!
HR
Prachtig moment toen ie Gonzalo genadeloos op zijn flikker gaf, tot 2 keer toe... In de rust richting kleedkamer (niet door de tv geregistreerd) en na afloop van de wedstrijd (prachtig in beeld gebracht door de regie)... Ik vroeg me af wat hij Gonzalo nou zei, en ik weet het inmiddels:

"Wat wil je, de toeschouwers dood hebben? Je scoort er 1 maar dat hadden er 6 moeten zijn! Als je zo doorgaat vallen er doden op de tribunes"

Hoe ik dit weet? Nou gewoon, de radioverslaggever vroeg het Iker... ;B

Iker is absoluut de beste keeper van de wereld, en ik gun het Iniesta, maar de prijs voor beste speler had natuurlijk naar san Iker moeten gaan... Nou ja, dan maar die andere prijs in december!
HR
HR

Jopiler
Legende

Uit: Hulst
Reg.: 19 maart 2001

Real huurt Essien voor één seizoen van Chelsea.
Bron: BBC.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Jopiler schreef:

Real huurt Essien voor één seizoen van Chelsea.
Bron: BBC.
HR
en verhuurt Lassana Diarra aan Anzki...
HR
HR

Legende

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Achh wilt meneer een wedstrijdje houden? valt me op dat je altijd dit soort vragen gaat stellen als je probeert boven mij te staan.

Tot op heden nog niet gelukt.

Je bent eigenlijk alleen hier te bekennen als Real Madrid wint, zodra ze verloren hebben of iets minder goed gaat ben je niet te bekennen.
Dat is wat ik ermee wilt zeggen, beetje de Zapata zeg maar.

Maakt niet uit ieder zijn ding.
HR
Wedstrijdje? Ik vraag je gewoon iets omdat je zo venijnig (en voor mij onbegrijpelijk) uit de hoek komt. Dus jij begint mij het Real-fan zijn te ontzeggen, op werkelijk idiote gronden. Ik ben hier de laatste 10 jaar ecjt wel vaker geweest. Maar primair houd ik me bezig met Ajax.

Maar geef eens antwoord. Ik ben gewoon benieuwd, omdat jij nu eenmaal begint om iets af te meten aan hoe vaak iemand in een topic komt. Dan vraag ik je hoe vaak je in het stadion komt. Is toch een normale wedervraag?
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Quattroporte schreef:

(...)

Wedstrijdje? Ik vraag je gewoon iets omdat je zo venijnig (en voor mij onbegrijpelijk) uit de hoek komt. Dus jij begint mij het Real-fan zijn te ontzeggen, op werkelijk idiote gronden. Ik ben hier de laatste 10 jaar ecjt wel vaker geweest. Maar primair houd ik me bezig met Ajax.

Maar geef eens antwoord. Ik ben gewoon benieuwd, omdat jij nu eenmaal begint om iets af te meten aan hoe vaak iemand in een topic komt. Dan vraag ik je hoe vaak je in het stadion komt. Is toch een normale wedervraag?
HR
Zoals ik zei je post hier alleen als Real Madrid iets gewonnen heb, vorige keer was dat ook.
Siempre en Co posten hier regelmatig ook als het niet zo goed gaat, en als Real Madrid wat wint ben jij weer aanwezig.

Viel me gewoon op.

Zoals gezegd maakt dat niet uit ieder zijn ding, ben vrij om mijn mening daarover te geven :)

Antwoord op je vraag 11 keer. (Barca stadion uiteraard, laatste keer 3 jaar geleden helaas)

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 1 september 2012 18:39:02).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Waarom Kaka NIET bij AC speelt...

Het leek een beklonken deal, Kaka zou 1 jaar op huurbasis naar Milan vertrekken, Milan zou zijn "ficha" (salaris en premies) geheel over nemen. Milan kreeg ook een optie tot koop. Tot zover niets verrassends onder de zon...

Echter, doordat AC de volledige "ficha" over nam en ook nog eens een eenzijdige optie tot koop, zou dat betekenen dat indien AC af zou zijn van een overname na het eerste jaar, Kaka terug zou keren naar Real en hij onder een andere belastingstatus zou vallen. De wet Beckham zou dan voor hem van toepassing zijn. Deze wet zegt dat buitenlandse spelers die na een bepaalde datum zijn aangetrokken, niet meer in de lage inkomstenbelasting zitten (24%) maar in de hoge (42%).

De verhuur onder deze omstandigheden valt ook onder de wet Beckham. Real wilde van Milan een toezegging dat de speler na 1 jaar overgenomen zou worden, een toezegging die AC niet wilde doen, ondanks dat er al een prijs was afgesproken.

Het geval wil dat Kaka een netto contract heeft met Real en dat dus niet de speler maar de club meer bealsting zou moeten betalen, en dat was voor Real niet accepteerbaar.

Modric laat met zijn transfer naar Real miljoenen aan salaris en premies liggen. De speler had meerdere aanbiedingen, oa City en PSG wilden veel geld steken in de speler. Op aanraden van Pedja Mijatovic heeft de speler gekozen voor Real, ondanks dat hij in Madrid beduidend minder kon gaan verdienen.

Guti (oud Real speler), heeft zijn verontwaardiging uitgesproken over Real's laatste transfer. Hij noemt het vertrek van Granero en de komst van Essien onbegrijpelijk. Volgens Guti is Granero de betere speler en bovendien een Spanjaard. En hier ben ik het absoluut mee eens!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 2 september 2012 13:18:34).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:
Modric laat met zijn transfer naar Real miljoenen aan salaris en premies liggen. De speler had meerdere aanbiedingen, oa City en PSG wilden veel geld steken in de speler. Op aanraden van Pedja Mijatovic heeft de speler gekozen voor Real, ondanks dat hij in Madrid beduidend minder kon gaan verdienen.

HR
Ik snap dat jij slecht de messenger bent, maar dit lijkt me gewoon gelul.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Denk dat dat beduidend minder wel zal meevallen :). Soit, als je moet kiezen tussen Real, PSG of ManCity, zou ik het ook wel snel weten (ook al ben ik supporter van Barcelona).
HR
HR

Siempre Real
Legende

Ik weet niet of het gelul is, als zelfs de speler het toegeeft... De vraag is alleen inderdaad "wat is beduidend?" Daar heeft ie geen antwoord op gegeven. Bij Real zou hij ca 3,5 mln p/j krijgen en bij PSG kon hij 5 mln krijgen. Wat ik dan weer niet weet is of die 5 van PSG bruto dan wel netto zijn en of de bedragen exact kloppen.

Op de persconferentie vanmorgen werd Modric met de bekentennis van Mijatovic geconfronteerd. Modric beaamde het verhaal en gaf zelfs toe dat hij een beter salaris had kunnen krijgen bij zowel City en PSG, zonder exacte bedragen te noemen. Modric noemde Mijatovic een vriend en gaf aan dat goede raad van een vriend onbetaalbaar was.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

Ik weet niet of het gelul is, als zelfs de speler het toegeeft... De vraag is alleen inderdaad "wat is beduidend?" Daar heeft ie geen antwoord op gegeven. Bij Real zou hij ca 3,5 mln p/j krijgen en bij PSG kon hij 5 mln krijgen. Wat ik dan weer niet weet is of die 5 van PSG bruto dan wel netto zijn en of de bedragen exact kloppen.

Op de persconferentie vanmorgen werd Modric met de bekentennis van Mijatovic geconfronteerd. Modric beaamde het verhaal en gaf zelfs toe dat hij een beter salaris had kunnen krijgen bij zowel City en PSG, zonder exacte bedragen te noemen. Modric noemde Mijatovic een vriend en gaf aan dat goede raad van een vriend onbetaalbaar was.
HR
Dan zal het wel waar zijn
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax, nu Van Rhijn geblesseerd is geraakt, een nieuwe rechtsback halen?

Ja, ik heb geen vertrouwen in zijn vervangers
Ja, maar dan wel omdat ik niet tevreden ben over Van Rhijn
Nee, ik heb vertrouwen in de jeugd
Nee, ik heb geen vertrouwen in aankopen

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 50,8% dat Feyenoord wint van Besiktas JK. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!