Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 21:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Persoonlijk geloof ik er niets van dat Mou met 5 aanvallende spelers een wedstrijd in gaat, wel in geval de wedstrijd erom mocht vragen. Ik denk dan ook dat hij gaat kiezen voor 1 van beiden (Özil/Modric). Kaka is op zeker de sigaar, ik denk dat Lass ook beter eieren voor zijn geld kan kiezen. voor Granero ziet het er ook niet rooskelurig uit, hoewel hij ook als vervanger van Khedira/Alonso uit de voeten kan. Een 4-3-3 met idd CR-Benzema/Gonzalo-Di Maria met daarachter een middenveld Özil-Alonso-Modric... Koffiedik kijken. Het enige wat ik absoluut zeker weet is dat Modric kansen gaat krijgen, hij is op voorspraak van Mou gehaald.
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Vak: -
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 18 september 2004

Systeem kan toch gewoon het zelfde blijven. Zet je Ozil lekker op rechts af en toe en Modric op 10. Of Modric op links en Ronaldo op rechts. Kunnen ze lekker rouleren.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
0634 schreef:

Naja, het is op zich wel een heerlijk middenveld hoor, Alonso, Ozil, Modric. Om je vingers bij af te likken zeg. Doet (op papier in ieder geval) niet veel onder voor die van Barca. Aan de andere kant vind ik Khedira ook zo slecht nog niet en die is dan dus het zaadje.
HR
Xavi, Busquets en Iniesta tegenover Ozil, Alonso en Modric.. denk dat er nog wel een klasse verschil is.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

0634 schreef:

Naja, het is op zich wel een heerlijk middenveld hoor, Alonso, Ozil, Modric. Om je vingers bij af te likken zeg. Doet (op papier in ieder geval) niet veel onder voor die van Barca. Aan de andere kant vind ik Khedira ook zo slecht nog niet en die is dan dus het zaadje.
HR
Alonso zou net mee kunnen bij barca. Ozil niet, die moet ruimte voor zich hebben om te dribbelen en zijn passes in kwijt te kunnen. Modric is gewoon niveau tottenham en niet meer. Dus ik vind het meer een middenveld dat elkaar niet aanvult en dus maar matig. En khedira, laat me niet lachen, dat is de timmy simons van spanje. Die is verreweg, maar dan ook verreweg niet goed genoeg.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Real speelt ook anders dan Barca, dan heb je ook andere spelers nodig. Maar het is wel top hoor. En let nou maar op, die Modric gaat het prima doen. Die redt het daar echt wel. Beloofd ;) .

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 27 augustus 2012 23:38:22).]
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

0634 schreef:

Real speelt ook anders dan Barca, dan heb je ook andere spelers nodig. Maar het is wel top hoor. En let nou maar op, die Modric gaat het prima doen. Die redt het daar echt wel. Beloofd ;) .
HR
Als het helpt wil ik die belofte wel delen. Ik vind Modric echt een heerlijke speler. Ozil-Alonso-Modric is een prachtmiddenveld. Niet a la Barca, maar er zijn natuurlijk meerdere wegen die naar Rome leiden.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

0634 schreef:

HR
Modric is niet de man die Madrid naar een hoger plan gaat tillen, maar het is lastig om hier een weddenschap op af te sluiten. Barca wordt minder, Madrid ongeveer gelijk.

Zeg het maar, wanneer heb jij gelijk?
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

0634 schreef:

HR
Als die over 8 maande elke wedstrijd in de basis staat heb jij gewonnen.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Van de film schreef:

(...)

Als die over 8 maande elke wedstrijd in de basis staat heb jij gewonnen.
HR
Gewonnen? Met wat dan? Ik heb er niet om gewed Film... ;)

Maareeh, dat zal niet lukken, Mourinho kennende, maar wel 75%-80% van de potjes.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Ik ben ook fan van Modric en denk dat hij het uitstekend gaat doen bij Madrid. Maar ik geef toe dat ik de ballen verstand heb van voetbal.
HR
HR

Albinho Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Mourinho blijkt slechtst presterende Real-coach in thuisduel met Barcelona
Dinsdag, 28 augustus 2012 om 11:56

Woensdagavond mag José Mourinho mogelijk zijn eerste thuiswinst op Barcelona als coach van Real Madrid begroeten. In de vijf eerder gespeelde confrontaties in het Santiago Bernabéu wist de bewierookte Portugese oefenmeester nog nooit van de rivaal uit Catalonië te winnen. Een uniek dieptepunt, zo becijferde de Spaanse media. Nooit eerder bleef een coach van Real in eigen huis namelijk zo lang zonder zege op de Azulgrana.
Exact 499 dagen geleden werkte Mourinho als coach van Real zijn eerste thuiswedstrijd af tegen de ploeg van toenmalig coach Josep Guardiola. Dat treffen eindigde in een 1-1 gelijkspel. Enkele dagen later won Barcelona in de Champions League met 0-2. In de strijd om de Spaanse supercup van vorig seizoen bleef het 2-2, waarna de bezoekers zowel in de competitie (1-3) als in de Spaanse Beker (1-2) wederom te sterk bleken.

Het Real van voor Mourinho bleef de afgelopen twintig jaar nooit langer dan twee duels zonder overwinning in het eigen stadion. Tussen 1993 en 2010 won Barcelona zes van de 23 ontmoetingen op vijandig grondgebied. Woensdag wacht Real de tweede wedstrijd in de strijd om de Spaanse supercup. Het eerste duel, vorig week in Camp Nou, eindigde in een 3-2 overwinning voor Tito Vilanova en zijn manschappen.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

jasperdgg schreef:

Maar ik geef toe dat ik de ballen verstand heb van voetbal.
HR
Moet je dan niet op het FN zijn?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Niet alleen Kaka is de pisang na het aantrekken van Modric, ook Granero mag vertrekken. Overigens lijkt het erop dat Real nog niet klaar is op de (transfer)markt, zolang het nog geen 31 aug is, is alles mogelijk aldus Mou. Op de vraag of we meer aankopen mochten verwachten antwoorde hij afwijkend, volgens de Potugees kan het ook zijn dat Real nog spelers gaat verkopen.

Opvallend is de fitheid waarmee Modric in Madrid is aangekomen, ondanks dat hij al een poos geen wedstrijd of serieuse training heeft meegemaakt is de speler topfit en zou hij morgen in de return van de supercup al zijn debuut kunnen maken.
HRHR
HR

Legende

Siempre Real schreef:

Niet alleen Kaka is de pisang na het aantrekken van Modric, ook Granero mag vertrekken. Overigens lijkt het erop dat Real nog niet klaar is op de (transfer)markt, zolang het nog geen 31 aug is, is alles mogelijk aldus Mou. Op de vraag of we meer aankopen mochten verwachten antwoorde hij afwijkend, volgens de Potugees kan het ook zijn dat Real nog spelers gaat verkopen.

Opvallend is de fitheid waarmee Modric in Madrid is aangekomen, ondanks dat hij al een poos geen wedstrijd of serieuse training heeft meegemaakt is de speler topfit en zou hij morgen in de return van de supercup al zijn debuut kunnen maken.
HR
Waar haal jij je info vandaan?

VZ:

Modric speelt nog niet tegen Barcelona: 'Hij heeft nauwelijks getraind' Dinsdag, 28 augustus 2012 om 17:30 Luka Modric zal nog even geduld moeten hebben. De middenvelder rondde maandag zijn langverwachte transfer van Tottenham Hotspur naar Real Madrid af, maar zal woensdagavond nog niet debuteren voor zijn nieuwe werkgever. José Mourinho laat weten dat zijn enige zomeraankoop tot nu toe eerst ritme moet opdoen: "Hij heeft nauwelijks getraind", aldus de oefenmeester. Real krijgt woensdagavond bezoek van Barcelona, dat langskomt voor de Spaanse Supercoppa. De heenwedstrijd in het Camp Nou eindigde in een 3-2 zege voor de thuisploeg en Real heeft dus zeker een doelpunt nodig om de prijs te kunnen pakken. Modric zal de wedstrijd vanaf de tribune bekijken: de Kroaat komt nog niet in aanmerking voor een plek in de wedstrijdselectie. Tegenover AS laat Mourinho echter weten zeer blij te zijn met de komst van de middenvelder: "Hij is altijd onze eerste keuze geweest, met een enorme voorsprong op de tweede keus. We weten wat voor speler we hebben binnengehaald en we zijn blij met zijn komst. Maar zijn transfer betekent niet dat we voor deze zomer klaar zijn op de transfermarkt: er kunnen nog spelers komen of vertrekken." Een van de spelers die lijkt te gaan vertrekken is Ricardo Carvalho, die overbodig is geraakt. "Hij komt niet in mijn toekomstplannen voor, maar hij heeft nog een eenjarig contract en dat moeten we respecteren", zei Mourinho. "Maar ik denk dat Ricardo deze week nog zal vertrekken. Hij heeft veel opties, maar het is aan hem om een beslissing te nemen over zijn toekomst."HR
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Albinho schreef:
Waar haal jij je info vandaan?
HR
Sowieso vind ik het altijd een beetje raar, die persbericht stukjes van Siempre en dan zonder bronvermelding er bij.
HR
HR

Aias 82
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 27 februari 2003

Is er iemand op dit forum die in Spanje woont, Spaanse kranten leest of anderszins en die weet of er in Spanje al eens ophef is ontstaan over deze door gemeenten en Spaanse banken (allebei de overheid) gefinancierde megatransfers in een tijd dat het geld daar ook aan andere dingen te besteden zou moeten zijn?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Topfit en wedstrijdritme zijn 2 verschillende dingen. Modric heeft geen conditie achterstand en heeft ook geen overgewicht. Dat maakt dat hij fit genoeg is om eventueel woensdag mee te doen. Dat mou hem niet opstelt omdat hij geen wedstrijd ritme zou hebben, staat daar los van. De uistpraak dat hij topfit is komt van de medische dienst van Sanitas, de keuringsarts.

Raar of niet, beoordeel de stukjes niet op de poster, maar op de inhoud. Zul je zien dat ze 9 van de 10 keer kloppen... Ik krijg de info en zet het hier neer, soms haal ik het uit de media en soms uit andere bronnen. Nogmaals, vergeet de poster en richt je op de inhoud.

Een kleine aanvulling op de eerste alinea, had ik uiteraard in mijn vorige post moeten zetten, maar ik ging ervan uit dat het duidelijk was. Topfit is gerelateerd aan zijn medische gesteldheid, dus idd geen conditie achterstand, geen overgewicht, prima vet percentage etc etc etc.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 augustus 2012 19:30:45).]
HR
HR

Siem de goalmachien
Vedette

Droomaankoop: Albin Ekdal
Reg.: 11 november 2008

De keuringsarts bedoelt daarmee dat hij geen rotte knie of hartafwijking heeft. Dus wat daar zo opvallend aan is ontgaat me.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Siem de goalmachien schreef:

De keuringsarts bedoelt daarmee dat hij geen rotte knie of hartafwijking heeft. Dus wat daar zo opvallend aan is ontgaat me.
HR
Niets dus, behalve dat hij conditioneel ook top is bv. Het is wel eens anders bij spelers die lang in een transfersoap hebben gezeten. Neem als voorbeeld Cesc vorig jaar, die had een lichte conditie achterstand, waarbij stress de grote veroorzaker was.

Zit ik zo het één en ander terug te lezen en valt me dit op...

Ik post:

Opvallend is de fitheid waarmee Modric in Madrid is aangekomen, ondanks dat hij al een poos geen wedstrijd of serieuse training heeft meegemaakt is de speler topfit en zou hij morgen in de return van de supercup al zijn debuut kunnen makenHR
Krijg ik als respons van Albinho:

Modric speelt nog niet tegen Barcelona: 'Hij heeft nauwelijks getraind' .... Luka Modric zal nog even geduld moeten hebben. De middenvelder rondde maandag zijn langverwachte transfer van Tottenham Hotspur naar Real Madrid af maar zal woensdagavond nog niet debuteren voor zijn nieuwe werkgever. José Mourinho laat weten dat zijn enige zomeraankoop tot nu toe eerst ritme moet opdoen: "Hij heeft nauwelijks getraind", aldus de oefenmeester.HR
Met de vraag waar ik aan mijn info kom... Volgens mij staat er gewoon 2 keer hetzelfde.... :denk

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 augustus 2012 20:05:17).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:
Raar of niet, beoordeel de stukjes niet op de poster, maar op de inhoud. Zul je zien dat ze 9 van de 10 keer kloppen... Ik krijg de info en zet het hier neer, soms haal ik het uit de media en soms uit andere bronnen. Nogmaals, vergeet de poster en richt je op de inhoud.
HR
De poster maakt me niet uit, het is gewoon raar. Die stukjes zijn duidelijk geknipt en geplakt maar dan staat er niet bij waar vandaan. Als je het uit de media hebt, zet er dan gewoon bij welke media. Nu lijkt het helemaal alsof je zinloos interessant loopt te doen met je bronnen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

De poster maakt me niet uit, het is gewoon raar. Die stukjes zijn duidelijk geknipt en geplakt maar dan staat er niet bij waar vandaan. Als je het uit de media hebt, zet er dan gewoon bij welke media. Nu lijkt het helemaal alsof je zinloos interessant loopt te doen met je bronnen.
HR
Dan lees je toch niet echt goed, want als ik het uit een site/krant heb, dan zet ik daar vaak wel de bron bij. Als het van een radio of tv programma komt, noem ik vaak de zender (Radio Onda, Radio Catalunya, RTVE, Cadena SER etc etc). Alleen soms, heel soms vertaal ik info die ik via via krijg en dan probeer ik het idd als een "artikel" te posten. Ik kan daar dan wel zetten dat de bron free lance journalist Gallego is, maar dat zegt geen mens iets hier.

Zinloos interessant doen? Waarom? Wat win ik daar bij? En wat maakt het uit waar het vandaan komt als blijkt dat het klopt?

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 augustus 2012 20:19:37).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Ok, prima. Waar het mij om gaat is dat je soms gewoon als jezelf post en soms een nieuwsbericht copy en paste. Het is fijn om de twee gescheiden te houden en dat is heel makkelijk door er gewoon bij te zetten van wie of wat je het hebt. Als dat een bron is die je niet wilt vermelden, dan zet je dat er bij, is ook goed.

Ik kan me een tijd geleden dat dit ook al ontaardde in een discussie. Mensen gingen er van uit dat jij achter datgene stond wat je postte, dus ging men met je in discussie. Vervolgens was je verdediging "don't shoot the messenger." Dus lijkt het mij handig om extra duidelijk te zijn wanneer je acteert als doorgeefluik en wanneer je je eigen mening verkondigt.

[Dit bericht is veranderd door jasperdgg (op 28 augustus 2012 20:34:24).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Ok, prima. Waar het mij om gaat is dat je soms gewoon als jezelf post en soms een nieuwsbericht copy en paste. Het is fijn om de twee gescheiden te houden en dat is heel makkelijk door er gewoon bij te zetten van wie of wat je het hebt. Als dat een bron is die je niet wilt vermelden, dan zet je dat er bij, is ook goed.

Ik kan me een tijd geleden dat dit ook al ontaardde in een discussie. Mensen gingen er van uit dat jij achter datgene stond wat je postte, dus ging men met je in discussie. Vervolgens was je verdediging "don't shoot the messenger." Dus lijkt het mij handig om extra duidelijk te zijn wanneer je acteert als doorgeefluik en wanneer je je eigen mening verkondigt.
HR
Ik draai het juist om, als het mijn mening is dan zet ik dat expleciet neer in de vorm van: Ik vind, ik denk of mijn mening is... Maar dat doe ik de laatste tijd niet meer, zomaar mijn mening hier verkondigen.
HR
HR

Legende

Siempre Real schreef:

(...)

Met de vraag waar ik aan mijn info kom... Volgens mij staat er gewoon 2 keer hetzelfde.... :denk
HR
Jij zegt dat hij fit genoeg is om zn debuut te maken, VZ meldt hij niet speelt omdat ie nog niet fit genoeg is. Dat is niet hetzelfde. Maar het zal mij verder aan me reet roesten.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Albinho schreef:

(...)

Jij zegt dat hij fit genoeg is om zn debuut te maken, VZ meldt hij niet speelt omdat ie nog niet fit genoeg is. Dat is niet hetzelfde. Maar het zal mij verder aan me reet roesten.
HR
Goed lezen, VZ schrijft dat hij niet genoeg (wedstrijd)ritme heeft, ze nemen het woord fit niet in de mond... Ik post dat hij zo fit is dat hij zijn debuut zou kunnen maken (met de nadruk op zou kunnen)... Kan me voorstellen dat het je verder aan je reet zal roesten, maar toch belangrijke details... er staat gewoon 2 keer hetzelfde

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 augustus 2012 21:05:10).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 42,1% dat Real Madrid CF wint van Bayern München. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van PEC Zwolle-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!