Ajax Netwerk
dinsdag 2 september 2014 - 20:51                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 151 »

HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

als het waar is, is het natuurlijk wel een groffe schande.
ik vind het van Özil niet bijster slim om dit nu in de openbaarheid te gooien.
alsof er niet al genoeg gezeik is omtrent de islam in de wereld...
straks gaat Al Qaida zich er nog mee bemoeien... :I
HR
HR

Simon Wiesenthal
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

quote:HR
het laatste schaap schreef:

Mourinho heeft een masterplan. Hij wil een speler opofferen om Messi minimaal een gebroken enkel te bezorgen, zodat hij er een heel jaar uit is. Pepe en Marcelo zijn zijn kamikazepiloten. Let maar op, de volgende wedstrijd wordt er een kamikazecharge op Messi uitgevoerd.

Mourinho is een gemeen meesterbrein. Hij lacht zich kapot om iedereen (jullie inclus). Hij weet dat de enige manier om Barcelona af te stoppen het van kant maken van Messi is. Daarom zet hij Pepe altijd op Messi, in de hoop dat Pepe een keer zijn botten breekt.

In principe zou hij het liefst een huurmoordenaar op Messi afsturen, maar dat mag niet van de wet, anders had ie het gedaan.
HR
:D Je weet dat deze voorspelling past in de categorie "let maar op voor het nieuwjaar gaat het regenen".

JC-14 schreef:

(...)

Daar gaat mijn respect voor Ozil...
HR
Hoezo?

[Dit bericht is veranderd door Simon Wiesenthal (op 19 augustus 2011 09:22:18).]
HR
HR

Bazza
Icoon

Droomaankoop: -
Reg.: 20 januari 2002

Cacciatore schreef:

Speciaal voor Siempre die het altijd over de media heeft. Hier een prachtig staaltje geschiedsvervalsing. Het spaanse TVE laat een geknipt filmpje zien van het klapje dat Mourinho krijgt nadat hij in de ogen prikt van Tito. Chapeau Madrid!

HR
LOL censuur op zn best.En het gebeurde echt direct na elkaar, en dan alleen dit laten zien :I
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Simon Wiesenthal schreef:

(...)

Hoezo?
HR
Het is een beetje voorbarig inderdaad aangezien ik niet precies weet wat er is gebeurd. Maar iemand die geweld gebruikt als zijn geloof beledigd wordt kan ik nooit respecteren.
HR
HR

Hendrix
Idool

Vak: 129
Reg.: 9 december 2005

JC-14 schreef:

(...)

Het is een beetje voorbarig inderdaad aangezien ik niet precies weet wat er is gebeurd. Maar iemand die geweld gebruikt als zijn geloof beledigd wordt kan ik nooit respecteren.
HR
Villa sloeg Ozil met de vlakke hand in het gezicht en, naar nu blijkt, beledigde hem ook nog eens omdat hij toevallig moslim is. En dan vind jij het raar dat hij van zich af bijt?!
HR
HR

afca_aram
Veelbelovend talent

Uit: Zoetermeer
Reg.: 9 december 2008

JC-14 schreef:

(...)

Daar gaat mijn respect voor Ozil...
HR
Omdat hij opkomt voor zijn geloof ga je geen respect meer opbrengen voor hem. Jezus man wat denk je dan wel over Villa (triest dat hij over geloof begint)

Geloof en voetbal gaat niet samen maar je hoeft als volwassen kerel toch niet beledigen.

Heb je wel respect voor Villa dan?
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Zoals ik al zei, ik weet niet precies wat er gebeurd is. Als blijkt dat Villa hem geslagen heeft heb ik daar absoluut geen respect voor.

Voor zover ik heb kunnen opmaken uit de filmpjes gaf Ozil Villa een duw, waarna Villa een duw terug gaf en wat woorden zei. Vervolgens liep Villa weg en ging Ozil erachteraan.
HR
HR

BeeDeeVee
Icoon

Uit: Thuis
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 23 november 2004

Hendrix schreef:
(...)
Villa sloeg Ozil met de vlakke hand in het gezicht en, naar nu blijkt, beledigde hem ook nog eens omdat hij toevallig moslim is. En dan vind jij het raar dat hij van zich af bijt?!
HR
Voetballers beledigen elkaar in dit soort wedstrijden met alles wat ze maar kunnen gebruiken. Triest, ja, maar het is wel erg naïef om te denken dat dit nooit voor komt. Denk aan Materazzi vs. Zidane. Meestal is het overigens een teken van onmacht van de spelers die dit nodig denken te hebben. Tenzij je Mark van Bommel heet, dan is het gewoon je speelwijze. Ik wil ook niet weten wat bijvoorbeeld een Patrick Kluivert van allerhande middelmatige verdedigers naar zijn hoofd geslingerd heeft gekregen, om te beginnen met Lorenzo Staelens.

Dat iemand als Özil zich uitgerekend hierdoor laat provoceren en dat nog gebruikt om het goed te praten ook, zegt ook wel wat over hem. Zelfs kleine kinderen laten zich niet zo opnaaien als je Sinterklaas een ouwe gek noemt. Zoveel drukte om iets met het realiteitsgehalte van het Spaghettimonster, te zot voor woorden.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

In volle glorie:

forumillustratie

Dit kan je als clubbestuur toch niet toelaten?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

JC-14 schreef:

In volle glorie:

(plaatje)

Dit kan je als clubbestuur toch niet toelaten?
HR
Die Pito zelf zegt dat Mou hem in zijn wang geknepen heeft....

Ik weet nog wel een paar dingen die je als clubbestuur niet kan toelaten. Je sterspeler die in het voorbij gaan spuugt naar de coach van de tegenstander bv. Of je eigen spelers die in de tunnel, bij het uitkomen van de kleedkamer roepen dat ze gaan stierenvechten nu het nog mag in Catalunya. Wat een clubbestuur al helemaal niet mag tolereren is dat fanclubs voor de wedstrijd pamfletten uitdelen met zongteksten gericht tegen spelers van Real. Zo was er een tekst over özil en de islam, ik bespaar jullie de vertaling maar het ging over varkens en voortplanting. En wat een clubbestuur al helemaal niet moet tolereren is theater, overdreven aanstellerij. Natuurlijk een buiteling om een vrijetrap te versieren of om te proberen de scheids om de tuin te leiden is wat anders dan je tegenstander een kaart aan te naaien door overdreven te gaan gillen als je nog maar aangeraakt wordt.

Wat Marcelo doet is niet goed te praten, wat Pepe doet hoort niet thuis op een voetbalveld. Wat Mou doet is een Real trainer onwaardig. Allemaal waar en allemaal dingen waar ik absoluut niets tegenin te brengen heb/kan of wil hebben. Maar het verhaal heeft 2 kanten, kant 1 is duidelijk, dat is goed in beeld gebracht. Kant 2 is de kant zoals hierboven. Minder goed zichtbaar, zeker als je de media niet volgt, geen of nauwelijks Spaans praat en al helemaal niet als je geen "ooggetuigen" hebt.

Wat mij betreft, geen clasicos meer! Het gaat alleen fout tegen Barca, raar toch? Nee dus. De provocaties komen uit Barcelona. Triest dat het zo moet, zowel het gedrag van de Real spelers en coach als al het andere wat absoluut niets met voetbal te maken heeft...... Ik ben er helemaal klaar mee, ik had absoluut niets tegen Barca, maar ik voel nu toch enige afkeer. Als je kwa naam en historie niet groter kunt zijn, dan is dit de manier om je rivaal te kleineren, terwijl ze dat voetballend veel beter kunnen.... Jammer!
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Die Pito zelf zegt dat Mou hem in zijn wang geknepen heeft....

Ik weet nog wel een paar dingen die je als clubbestuur niet kan toelaten. Je sterspeler die in het voorbij gaan spuugt naar de coach van de tegenstander bv. Of je eigen spelers die in de tunnel, bij het uitkomen van de kleedkamer roepen dat ze gaan stierenvechten nu het nog mag in Catalunya. Wat een clubbestuur al helemaal niet mag tolereren is dat fanclubs voor de wedstrijd pamfletten uitdelen met zongteksten gericht tegen spelers van Real. Zo was er een tekst over özil en de islam, ik bespaar jullie de vertaling maar het ging over varkens en voortplanting. En wat een clubbestuur al helemaal niet moet tolereren is theater, overdreven aanstellerij. Natuurlijk een buiteling om een vrijetrap te versieren of om te proberen de scheids om de tuin te leiden is wat anders dan je tegenstander een kaart aan te naaien door overdreven te gaan gillen als je nog maar aangeraakt wordt.

Wat Marcelo doet is niet goed te praten, wat Pepe doet hoort niet thuis op een voetbalveld. Wat Mou doet is een Real trainer onwaardig. Allemaal waar en allemaal dingen waar ik absoluut niets tegenin te brengen heb/kan of wil hebben. Maar het verhaal heeft 2 kanten, kant 1 is duidelijk, dat is goed in beeld gebracht. Kant 2 is de kant zoals hierboven. Minder goed zichtbaar, zeker als je de media niet volgt, geen of nauwelijks Spaans praat en al helemaal niet als je geen "ooggetuigen" hebt.

Wat mij betreft, geen clasicos meer! Het gaat alleen fout tegen Barca, raar toch? Nee dus. De provocaties komen uit Barcelona. Triest dat het zo moet, zowel het gedrag van de Real spelers en coach als al het andere wat absoluut niets met voetbal te maken heeft...... Ik ben er helemaal klaar mee, ik had absoluut niets tegen Barca, maar ik voel nu toch enige afkeer. Als je kwa naam en historie niet groter kunt zijn, dan is dit de manier om je rivaal te kleineren, terwijl ze dat voetballend veel beter kunnen.... Jammer!
HR
Je doet het gewoon alweer. Wat een ongelooflijke vingerwijzende kleuter ben jij, bovendien eentje die zonder bronnen van alles en nog wat de wereld ingooit. Werkelijk ongelooflijk!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Cacciatore schreef:

(...)

Je doet het gewoon alweer. Wat een ongelooflijke vingerwijzende kleuter ben jij, bovendien eentje die zonder bronnen van alles en nog wat de wereld ingooit. Werkelijk ongelooflijk!
HR
:\( :denk wat een kleuterlijke trieste reactie... Bedroevend! :\(

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 19 augustus 2011 20:06:27).]
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Kom dan eens met bronnen voor deze beschuldigingen.

HR
Voor het geval je het waarschijnlijk nog niet door hebt zijn er van alle misdaden die Real al een aantal wedstrijden op een rij aan het begaan is beelden dus je hoeft niet bang te zijn dat ik mijn beweringen niet hard kan maken.
HRHR
HR

Daina
Idool

Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002

Tering, ik ga deze 2 topics de komende tijd maar eens vermijden. Wat een kleutergedrag als Barca en Real tegen elkaar hebben gespeeld!
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Ik moet toegeven dat ik toch wel de reactie van Cacciatore snap, ik had eigenlijk meer van een grote Real Madrid fan verwacht dan gelijk wijzen naar barca.

Spijtig.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Speciaal voor jou zal ik volgende keer de telefoongesprekken opnemen.

Het is heel simpel, de spelers van Real gingen zwaar over de scheef. Hoort niet, hebben ze niet nodig en gaat helemaal nergens over. Het zijn gewoon een stel eikels, een wedstrijd of 7 schorsen en Mou moeten ze op een vlot de stille oceaan op sturen. Daar vlak achteraan moeten ze een 2-de vlot maken met Busquets, Pique, Messi, Alves en Villa. Een derde voor de "harde kern" van de Barca fans en een 4-de voor..... (die mag je zelf invullen)

Het is idd spijtig dat mijn posts zo gelezen worden. Ze zijn namelijk niet zo bedoeld namelijk. Ik werp een licht van 2 kanten, waarbij ik (in tegenstelling tot eerder) niet verstop dat Real dit allemaal niet nodig heeft. Voetballend ten onder, de rest achterwege laten.... Geen vingerwijzing derhalve, maar 2 zijdig bekijken. Nu lijkt het net of vanuit de andere kant helemaal niets gebeurt is, of het allemaal engeltjes zijn. Nou alles behalve.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 19 augustus 2011 20:25:36).]
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Wat een gezeur en discussie over dat akkefietje langs de lijn zeg. Het was het hoogtepunt van de wedstrijd (die overigens weer voetballend ondermaats was). Het was een genot om te zien dat de spelers met elkaar op de vuist gingen, dat Mourinho zijn rol van gemene stiefmoeder opperbest speelde.

De wedstrijd was, zoals alle voorgaande wedstrijden dit jaar, niets aan. En dan krijg je dit huzarenstuk voorgeschoteld. Prachtig. Ik denk dat velen hier stiekem van genoten hebben en nu heel hypocriet doen alsof dat niet zo is, puur om barca danwel real onderuit te halen.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Wat een gezeur en discussie over dat akkefietje langs de lijn zeg. Het was het hoogtepunt van de wedstrijd (die overigens weer voetballend ondermaats was). Het was een genot om te zien dat de spelers met elkaar op de vuist gingen, dat Mourinho zijn rol van gemene stiefmoeder opperbest speelde.

De wedstrijd was, zoals alle voorgaande wedstrijden dit jaar, niets aan. En dan krijg je dit huzarenstuk voorgeschoteld. Prachtig. Ik denk dat velen hier stiekem van genoten hebben en nu heel hypocriet doen alsof dat niet zo is, puur om barca danwel real onderuit te halen.
HR
Je kan het gewoon niet laten. Zulke uitspraken, en jouw conclusie dat er aan alle classico's dit jaar "niets aan" was, laten alleen maar zien hoe pervers jouw kijk op de wereld is. Ik ben dan ook zeker hypocriet omdat ik niet van vechtpartijen geniet. :denk
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Spelers die zich misdragen is tot daar aan toe. Maar een coach die zich zo gedraagt in het Europese voetbal is echt ongehoord. Vooral bij een normaal gesproken nette club zoals Real Madrid.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Siempre Real schreef:

Speciaal voor jou zal ik volgende keer de telefoongesprekken opnemen.

Het is heel simpel, de spelers van Real gingen zwaar over de scheef. Hoort niet, hebben ze niet nodig en gaat helemaal nergens over. Het zijn gewoon een stel eikels, een wedstrijd of 7 schorsen en Mou moeten ze op een vlot de stille oceaan op sturen. Daar vlak achteraan moeten ze een 2-de vlot maken met Busquets, Pique, Messi, Alves en Villa. Een derde voor de "harde kern" van de Barca fans en een 4-de voor..... (die mag je zelf invullen)

Het is idd spijtig dat mijn posts zo gelezen worden. Ze zijn namelijk niet zo bedoeld namelijk. Ik werp een licht van 2 kanten, waarbij ik (in tegenstelling tot eerder) niet verstop dat Real dit allemaal niet nodig heeft. Voetballend ten onder, de rest achterwege laten.... Geen vingerwijzing derhalve, maar 2 zijdig bekijken. Nu lijkt het net of vanuit de andere kant helemaal niets gebeurt is, of het allemaal engeltjes zijn. Nou alles behalve.
HR
Ook al was het geen quote op een reactie van mij, je kan zeggen wat je wil over de persoon die ik quote (Siempre) hij durft wel gewoon aan te geven dat er ook bij Real een aantal zijn die niet 'sporen'.

Ik ergerde me heel vaak dood aan dat geval van Suarez bij Ajax, als je daar wat over zei dan spoorde je niet (zo in het algemeen). Doe je het niet, zoals in het geval van een Real Madrid fan over Real Madrid of idem dito over Barcelona als fan zijnde doe je het ook niet goed.

Een mening zal altijd een beetje gekleurd zijn, niet erg want daar heeft iedereen last van. Ik vind bijvoorbeeld Bode Miller een mafkees, maar dat komt niet omdat hij zo goed kan afdalen, dat is omdat ik niet zoveel met Amerikanen heb. Dus heb ik over vrijwel alle Amerikanen een licht gekleurde mening.

Ondanks dat moet je wel normaal een oordeel kunnen vellen over je 'tegenstander' maar ook over je eigen club/vereniging/favoriete sporter etc. Nogmaals je kan lullen wat je wilt maar dat doet hij dus. Waarvoor hulde.

Dan nog even over dat publiek van Barcelona, als die dingen echt zijn geroepen (inclusief geluiden aan het adres van Marcelo, gek of niet doet er niet toe) dan moet daar wat aan gedaan worden. Maar hoe zit het dan met het publiek van Real, vallen daar nooit wanklanken dan? Het publiek, een deel, van Barcelona wordt bijna weggezet als een stelletje idioten. Dat soort lui tref je toch overal aan? Wat uiteraard NIET wil zeggen dat ze het maar vooral moeten doen. Maar laten we nou a.u.b. niet gaan doen alsof er nooit wat over Messi geroepen wordt in Madrid. Dat zou wel hypocriet zijn.

Het komt helaas overal voor, maar het is jammer dat een heleboel mensen alleen maar over Madrid oordelen zonder ook maar te kijken naar wat Barcelona doet. Als fan van Ajax moet je ook altijd eerst naar je eigen club kijken vind ik, daarna kan je altijd gaan oordelen over je tegenstander. Wij moeten niet gaan janken als ze een aansteker naar Sulejmani gooien, want wat deden ze toen Janssen die corners moest nemen tijdens de kampioenswedstrijd? Is dat veroordeeld? Daar kon iedereen wel mee lachen leek het, zeker in die bepaalde hoek.

[Dit bericht is veranderd door TheLegend (op 19 augustus 2011 22:25:51).]
HR
HR

DarkChild
Moderator

Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 27 juni 2002

Siempre Real schreef:

HR
Begrijp ik nu goed, doordat je het gedrag van Marcelo en Pepe met een schorsing wil afdoen, dat je dat van de 'Barcelona spelers op een vlot de stille oceaan op' erger vindt?
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Amsterhammer schreef:

(...)

Je kan het gewoon niet laten. Zulke uitspraken, en jouw conclusie dat er aan alle classico's dit jaar "niets aan" was, laten alleen maar zien hoe pervers jouw kijk op de wereld is. Ik ben dan ook zeker hypocriet omdat ik niet van vechtpartijen geniet. :denk
HR
Het is helemaal niet pervers. Mensen hebben enorm moeten lachen om de acties van Mourinho. Zelfs Sierd de Vos zat te genieten als commentator (''lekker even rellen'').

Dat er dan mensen semi-moralistisch lopen doen heeft over het algemeen niets te maken met hun verheven morele standaarden, maar puur met het feit dat ze voor Barca of Real zijn. Dat zie je ook terug op dit forum, en zie je ook terug bij jou (overduidelijk Barca-adept).
HR
HR

retep1
Basisspeler

Vak: 421
Reg.: 1 december 2006

Waarom blijft Real niet gewoon voetballen

Siempre weet de reden
HR
HR

Warrior76
Ballenjongen

Reg.: 5 september 2010

Dat een gentleman als Jorge Valdano is weggestuurd omdat hij niet matcht met Jose Mou zegt volgens mij al veel over de cultuur die is ontstaan bij Madrid. Niemand kan ontkennen dat de classico's na de komst van Mou voornamelijk gaan over randzaken. Waar zijn de cultuurbewakers van Madrid die dit niet langer tolereren?
Natuurlijk gaat Barca niet vrijuit, maar als het gaat over actie - reactie, dan zie ik toch een duidelijk begin. Het enige voordeel voor Nederland is dat - als dit zo doorgaat - Spanje volgend jaar de titel gaat kosten.
HR
HR

marx
Icoon

Uit: nijmegen
Droomaankoop: Vadocz Kristian
Reg.: 4 mei 2004

(...)

Dat er dan mensen semi-moralistisch lopen doen heeft over het algemeen niets te maken met hun verheven morele standaarden, maar puur met het feit dat ze voor Barca of Real zijn. Dat zie je ook terug op dit forum, en zie je ook terug bij jou (overduidelijk Barca-adept).
HR
Complete onzin! Het gedrag van Mourinho is een schande voor het voetbal. Want als trainers zich dit kunnen permitteren, kunnen supporters het ook. En supporters zijn heethoofden en als ze zich laten inspireren door Mourinho , kan er geen voetbal meer gespeeld worden. Mourinho maakt het voetbal kapot. Dat jij dat niet inziet, zegt veel over jezelf.

[Dit bericht is veranderd door marx (op 20 augustus 2011 09:15:16).]
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 46,2% dat AS Monaco wint van Bayer 04 Leverkusen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Heracles Almelo:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!