Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 128 »
Madridista
Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Punt 4) het Madrid publiek is een stuk sportiever dan het Barcelona publiek.
RodyTur10 schreef:
(...)
![]()
![]()
![]()
Ik heb verder niets tegen Real Madrid, hoewel...
1) Ik heb iets tegen Mourinho en zijn angsthazengedrag en zijn gebrek aan fatsoen, waarmee hij de reputatie van het voetbal schaadt.
2) Ik heb iets tegen de wacko's bij Real (Pepe, Ramos, Marcelo), die alles verrot trappen wat op hun pad komt als ze het sportief niet kunnen winnen.
3) Ik heb iets tegen de manier hoe Real met zijn spelers omgaat en ze bij het grofvuil zet als ze weer een nieuwe ster willen binnenhalen.
4) Ik heb iets tegen het Madrileense publiek dat zich volkomen verliest in de realiteit, wanneer het niet loopt zoals gewild
5) Ik heb iets tegen de wijze waarop de directie en technische staf probeert om de arbitrage te intimideren om in hun voordeel te fluiten
Mooie club verder.
Marcelo Bielsa
Icoon
Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:De man geeft zijn mening over Real Madrid in een Real Madrid topic en jij begint over Barcelona.. raar.
Madridista schreef:
(...)
Punt 4) het Madrid publiek is een stuk sportiever dan het Barcelona publiek.
Punt 5) Wel eens van de connectie LaPorta - Villar gehoord?
Cacciatore
Vedette
Droomaankoop: -
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Nou, eigenlijk wel ja. Alves vind ik persoonlijk een goede speler maar ik kan me voorstellen dat tegenstanders hem zwaar irritant vinden. Geldt eveneens voor Mascherano. Zuigertjes die nou eenmaal nodig zijn in een team.
Madridista schreef:
(...)
Dus dan mag ik wel vinden dat Mascherano en Alves geblesseerd moeten raken maar niet bijvoorbeeld Messi en Iniesta?? Vind ik persoonlijk nogal vaag.
Madridista
Idool
Reg.: 17 januari 2008
quote:Tja, mag jij raar vinden. Maar ik vind het nog een stuk vreemder als je het leuk vindt dat een speler van welke club dan ook geblesseerd raakt.
Marcelo Bielsa schreef:
(...)
De man geeft zijn mening over Real Madrid in een Real Madrid topic en jij begint over Barcelona.. raar.
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:Maar het is in ieder geval wel mijn mening in een topic waar het thuis hoort, denk ook niet dat ik gereageerd had als jij een opmerking maakte op Jasper.
Madridista schreef:
(...)
Tja, mag jij raar vinden. Maar ik vind het nog een stuk vreemder als je het leuk vindt dat een speler van welke club dan ook geblesseerd raakt.
Cacciatore
Vedette
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:Jep
Cacciatore schreef:
Een wijs man zei ooit eens:
"What goes around, comes around." - Justin Timberlake, 2005
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011
quote:Punt 4 is een beetje lastig, omdat het Barcelona altijd voor de wind gaat. Maar ik zie bij Real een publiek dat totaal geen klasse toont, wanneer er een scheidsrechterlijke beslissing wordt genomen die discutabel is en in de wedstrijden tegen Barcelona en Atlético is het vanaf begin af aan zeer vijandig te noemen. Sportiviteit straalt er niet echt vanaf, maar dat kan ook komen door de ophitserij van Mourinho. Kan me ook een wedstijd herinneren tegen Barça en de Catalanen o.l.v. Ronaldinho met 3-0 wonnen in Bernabeu en onder applaus van het veld gingen.
Madridista schreef:
(...)
Punt 4) het Madrid publiek is een stuk sportiever dan het Barcelona publiek.
Punt 5) Wel eens van de connectie LaPorta - Villar gehoord?
jasperdgg
Vedette
Fantasista
Talent
Reg.: 20 augustus 2012
quote:Wil volgens de media zelf naar Arsenal, maar Mourinho wil hem bij Liverpool hebben. Mourinho wil geen potentiele CL kandidaten versterken, hij mag Wenger niet echt en Rogers wel. Dus heeft hij Sahin het liefst naar Liverpool.
jasperdgg schreef:
Iemand een idee waar Sahin heen gaat? Arsenal? Liverpool?
jasperdgg
Vedette
Amsterhammer
Moderator
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Het heeft allemaal met geld te maken en niets met sentimenten. De meeste clubs die Sahin wilden huren/lenen, wilden dat Real zijn salaris zou blijven betalen, bovendien wilde geen van allen (ook Liverpool niet) de huursom betalen die Real vroeg. Nu lijkt het erop dat ze met Arsenal een akkoord hebben, waarbij Arsenal niet alleen de gevraagde huursom betalen, maar zelfs iets extra. Hiervoor krijgen ze een optie tot koop die afloopt op 30 juni 2013 (vastgestelde prijs 17 mln). Arsenal neemt de veolledige salaris (2,8 mln net/jaar) op zich.
Fantasista schreef:
(...)
Wil volgens de media zelf naar Arsenal, maar Mourinho wil hem bij Liverpool hebben. Mourinho wil geen potentiele CL kandidaten versterken, hij mag Wenger niet echt en Rogers wel. Dus heeft hij Sahin het liefst naar Liverpool.
Sahin zelf wil niet naar Liverpool, gaf hij laatst aan in een Duits interview. Hij vond ze niet competetief genoeg. Het lijkt er de laatste dagen op dat hij toch naar Arsenal verkast.
Beetje een samenvatting van de berichten die ik op Marca, BBC en nog zo'n Duits tijdschrift heb gelezen.
Fantasista
Talent
Reg.: 20 augustus 2012
quote:Mwoah, volgens mij heeft Mourinho hier wil een aandeel in en volgens mij heeft Mourinho al is bij Real de verhuur van een speler geblokkeerd, namelijk Pedro Leon. Hij heeft dus al eerder dit soort dingen geflikt. In de kranten die ik heb gelezen, is er steeds bij vermeld dat Mou hem naar Liverpool wil zien vertrekken en niet naar Arsenal.
Siempre Real schreef:
(...)
Het heeft allemaal met geld te maken en niets met sentimenten. De meeste clubs die Sahin wilden huren/lenen, wilden dat Real zijn salaris zou blijven betalen, bovendien wilde geen van allen (ook Liverpool niet) de huursom betalen die Real vroeg. Nu lijkt het erop dat ze met Arsenal een akkoord hebben, waarbij Arsenal niet alleen de gevraagde huursom betalen, maar zelfs iets extra. Hiervoor krijgen ze een optie tot koop die afloopt op 30 juni 2013 (vastgestelde prijs 17 mln). Arsenal neemt de veolledige salaris (2,8 mln net/jaar) op zich.
Mou heeft helemaal niets te vertellen waar een speler wel of niet heen gaat, uiteraard heeft hij wel zijn mening gegeven toen er naar gevraagd is. Onomwonden zei hij desgevraagd dat hij liever niet ziet dat Real spelers verhuurd/uitleent aan potentiele tegenstander in C.L. Mou geeft alleen aan welke spelers van hem weg mogen/moeten, hetzij verkoop hetzij verhuur. En dit antwoord was niet eens direct gerelateerd aan Sahin.
Robery
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007
quote:Ik denk dat hij dat wel weet. Hij heeft vorig jaar nog z'n vinger in Tito's oog gestoken!
jasperdgg schreef:
Dank Fanta. Het blijft een vrij kleinzielige man, die Mourinho. Benieuwd of hij aan het eind van het seizoen wel weet wie Villanova is.
jasperdgg
Vedette
quote:"After the game, the Madrid manager was asked about what he had done to Tito Vilanova. "Pito Vilanova?" he asked. "As for Pito Vilanova, or whatever his name is, I don't know what he is called, I have got nothing to say."
Robery schreef:
(...)
Ik denk dat hij dat wel weet. Hij heeft vorig jaar nog z'n vinger in Tito's oog gestoken!
Marcelo Bielsa
Icoon
Cacciatore
Vedette
Siempre Real
Moderator
Siempre Real
Moderator
Bugsy
Vedette
Winnaar Eredivisie Klassement Ajax Netwerk VoVo 2011/2012
Uit: Amsterdam
Vak: 0-vak
Reg.: 23 september 2005
quote:Niet dat ie ongelijk heeft in deze.
Siempre Real schreef:
Mourinho dient Cruijff van repliek
25-8-12 - 18:29 bron: ANP
Coach José Mourinho van Real Madrid heeft Johan Cruijff fijntjes van repliek gediend. De held van Ajax en Barcelona liet zich afgelopen week een tikje laatdunkend uit over de Portugese trainer, die volgens Cruijff als voetballer niet veel had voorgesteld. Bovendien zou Mourinho in de visie van de legendarische nummer 14 te veel spelers kopen en te weinig voetballers uit de eigen jeugd van Madrid laten doorstromen.
In de Spaanse media sloeg de eigengereide Mourinho zaterdag terug, opvallend subtiel voor zijn doen. Hij noemde Cruijff niet bij naam, maar verwees naar hem als 'een meneer'. 'Iemand die als coach van Barcelona Europees kampioen werd in 1992 met inderdaad veel spelers uit de eigen opleiding, zoals Koeman, Romario, Stoitsjkov en Laudrup', schamperde de zelfbenoemde 'Special One'.
Zo, die kan ie ook even in zijn zak steken... Way to go, Mou!
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:Nou ik denk inderdaad dat Cruijff er de pest in zegt wat Mourinho terug antwoord
Siempre Real schreef:
Mourinho dient Cruijff van repliek
25-8-12 - 18:29 bron: ANP
Coach José Mourinho van Real Madrid heeft Johan Cruijff fijntjes van repliek gediend. De held van Ajax en Barcelona liet zich afgelopen week een tikje laatdunkend uit over de Portugese trainer, die volgens Cruijff als voetballer niet veel had voorgesteld. Bovendien zou Mourinho in de visie van de legendarische nummer 14 te veel spelers kopen en te weinig voetballers uit de eigen jeugd van Madrid laten doorstromen.
In de Spaanse media sloeg de eigengereide Mourinho zaterdag terug, opvallend subtiel voor zijn doen. Hij noemde Cruijff niet bij naam, maar verwees naar hem als 'een meneer'. 'Iemand die als coach van Barcelona Europees kampioen werd in 1992 met inderdaad veel spelers uit de eigen opleiding, zoals Koeman, Romario, Stoitsjkov en Laudrup', schamperde de zelfbenoemde 'Special One'.
Zo, die kan ie ook even in zijn zak steken... Way to go, Mou!
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002
Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,3% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.