Ajax Netwerk
zondag 23 november 2014 - 15:32                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 ... 151 »

HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

quote:HR
RodyTur10 schreef:

(...)

:D :D :D

Ik heb verder niets tegen Real Madrid, hoewel...

1) Ik heb iets tegen Mourinho en zijn angsthazengedrag en zijn gebrek aan fatsoen, waarmee hij de reputatie van het voetbal schaadt.
2) Ik heb iets tegen de wacko's bij Real (Pepe, Ramos, Marcelo), die alles verrot trappen wat op hun pad komt als ze het sportief niet kunnen winnen.
3) Ik heb iets tegen de manier hoe Real met zijn spelers omgaat en ze bij het grofvuil zet als ze weer een nieuwe ster willen binnenhalen.
4) Ik heb iets tegen het Madrileense publiek dat zich volkomen verliest in de realiteit, wanneer het niet loopt zoals gewild
5) Ik heb iets tegen de wijze waarop de directie en technische staf probeert om de arbitrage te intimideren om in hun voordeel te fluiten

Mooie club verder ;) .
HR
Punt 4) het Madrid publiek is een stuk sportiever dan het Barcelona publiek.
Punt 5) Wel eens van de connectie LaPorta - Villar gehoord?
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista schreef:

(...)

HR
De man geeft zijn mening over Real Madrid in een Real Madrid topic en jij begint over Barcelona.. raar.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Droomaankoop: -
Reg.: 23 augustus 2009

Madridista schreef:

(...)

Dus dan mag ik wel vinden dat Mascherano en Alves geblesseerd moeten raken maar niet bijvoorbeeld Messi en Iniesta?? Vind ik persoonlijk nogal vaag.
HR
Nou, eigenlijk wel ja. Alves vind ik persoonlijk een goede speler maar ik kan me voorstellen dat tegenstanders hem zwaar irritant vinden. Geldt eveneens voor Mascherano. Zuigertjes die nou eenmaal nodig zijn in een team.

Maar het is toch niet zo vreemd dat er met 2 maten wordt gemeten mbt spelers van Real? Cristiano, Ozil, Higuain, Benzema, Alonso en Kaka bijvoorbeeld zijn spelers die alom veel respect verdienen en ook krijgen. Ik zal niet weten waarmee Pepe ooit respect moet hebben verdient, of ontzag of empathie of uberhaubt sympathie. Het is een grafmongool die zich zovaak heeft bewezen als notoire schopper, iemand die briesend vol haat mensen onderuit trapt, na trapt -en slaat en vervolgens de rode kaart in ontvangst neemt met een blik van ongeloof. "Ik, Pepe die rood krijgt? Ben je wel helemaal goed bij je hoofd...? "
HR
HR

Madridista
Idool

Reg.: 17 januari 2008

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

De man geeft zijn mening over Real Madrid in een Real Madrid topic en jij begint over Barcelona.. raar.
HR
Tja, mag jij raar vinden. Maar ik vind het nog een stuk vreemder als je het leuk vindt dat een speler van welke club dan ook geblesseerd raakt.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

Tja, mag jij raar vinden. Maar ik vind het nog een stuk vreemder als je het leuk vindt dat een speler van welke club dan ook geblesseerd raakt.
HR
Maar het is in ieder geval wel mijn mening in een topic waar het thuis hoort, denk ook niet dat ik gereageerd had als jij een opmerking maakte op Jasper.

En dat jij vreemd vind dat mag jij vinden net als dat ik het gerechtigheid vond dat hem dit gister overkwam.

Of dacht je daadwerkelijk dat een Messi of die speler van Getafe niet dachten van "lekker voor hem"

Ik heb altijd gezegd dat ik een hekel had aan Pepe, dit heb ik nooit gehad bij een Feyenoord speler.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 20 augustus 2012 13:54:46).]
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Een wijs man zei ooit eens:

"What goes around, comes around." - Justin Timberlake, 2005
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Cacciatore schreef:

Een wijs man zei ooit eens:

"What goes around, comes around." - Justin Timberlake, 2005
HR
Jep;) Laten we het daar maar op houden.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Ik gun nooit iemand een blessure, behalve Pepe.

Ik zou er verder niet blij van worden als iemand hem een rotschop gaf of zo, dan verlaag je je tot zijn niveau en daar zit niemand op te wachten. Maar zo'n ongeluk als hem gisteren overkomt, dat stemt me nou niet echt verdrietig nee, al had Real Madrid hem dit leed kunen besparen door al jaren geleden zijn contract te ontbinden, wat elke club met een klein beetje fatsoen had gedaan.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Madridista schreef:

(...)

HR
Punt 4 is een beetje lastig, omdat het Barcelona altijd voor de wind gaat. Maar ik zie bij Real een publiek dat totaal geen klasse toont, wanneer er een scheidsrechterlijke beslissing wordt genomen die discutabel is en in de wedstrijden tegen Barcelona en Atlético is het vanaf begin af aan zeer vijandig te noemen. Sportiviteit straalt er niet echt vanaf, maar dat kan ook komen door de ophitserij van Mourinho. Kan me ook een wedstijd herinneren tegen Barça en de Catalanen o.l.v. Ronaldinho met 3-0 wonnen in Bernabeu en onder applaus van het veld gingen.

Wat betreft beïnvloeding van scheidsrechters is het sowieso erg gesteld in Zuid-Europa. De connectie Laporta-Villar ken ik niet. Ik ben geen echte kenner van het Spaanse voetbal zoals jij. Altijd geklaag en speculatie voor en na wedstrijden tijdens persconferenties over de scheidsrechter. Zowel in de CL als m.b.t. wedstrijden tegen Barcelona. Word daar erg moe van. En dan hebben ze toch ook nog een oud-scheidsrechter in dienst genomen om de arbitrage vooraf in de watten te leggen? Rare praktijken. En als dat ergens anders ook gebeurt, betekent dat nog niet dat zoiets normaal is.

Wat betreft Pepe: dat is gewoon een enorme klootviool, dus daar heb ik geen medelijden mee. En dat is niet omdat hij bij Real speelt. Dat er mensen zijn die iets dergelijks bijv. N.de Jong, Gattuso, Barton of Balotelli ook wel zouden gunnen neem ik ze niet kwalijk.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Iemand een idee waar Sahin heen gaat? Arsenal? Liverpool?
HR
HR

Fantasista
Talent

Reg.: 20 augustus 2012

jasperdgg schreef:

Iemand een idee waar Sahin heen gaat? Arsenal? Liverpool?
HR
Wil volgens de media zelf naar Arsenal, maar Mourinho wil hem bij Liverpool hebben. Mourinho wil geen potentiele CL kandidaten versterken, hij mag Wenger niet echt en Rogers wel. Dus heeft hij Sahin het liefst naar Liverpool.

Sahin zelf wil niet naar Liverpool, gaf hij laatst aan in een Duits interview. Hij vond ze niet competetief genoeg. Het lijkt er de laatste dagen op dat hij toch naar Arsenal verkast.

Beetje een samenvatting van de berichten die ik op Marca, BBC en nog zo'n Duits tijdschrift heb gelezen.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Dank Fanta. Het blijft een vrij kleinzielige man, die Mourinho. Benieuwd of hij aan het eind van het seizoen wel weet wie Villanova is.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 21 augustus 2012 17:34:05).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Carvalho verhuurd aan QPR, die ook Dawson van Spurs kopen.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Fantasista schreef:

(...)

Wil volgens de media zelf naar Arsenal, maar Mourinho wil hem bij Liverpool hebben. Mourinho wil geen potentiele CL kandidaten versterken, hij mag Wenger niet echt en Rogers wel. Dus heeft hij Sahin het liefst naar Liverpool.

Sahin zelf wil niet naar Liverpool, gaf hij laatst aan in een Duits interview. Hij vond ze niet competetief genoeg. Het lijkt er de laatste dagen op dat hij toch naar Arsenal verkast.

Beetje een samenvatting van de berichten die ik op Marca, BBC en nog zo'n Duits tijdschrift heb gelezen.
HR
Het heeft allemaal met geld te maken en niets met sentimenten. De meeste clubs die Sahin wilden huren/lenen, wilden dat Real zijn salaris zou blijven betalen, bovendien wilde geen van allen (ook Liverpool niet) de huursom betalen die Real vroeg. Nu lijkt het erop dat ze met Arsenal een akkoord hebben, waarbij Arsenal niet alleen de gevraagde huursom betalen, maar zelfs iets extra. Hiervoor krijgen ze een optie tot koop die afloopt op 30 juni 2013 (vastgestelde prijs 17 mln). Arsenal neemt de veolledige salaris (2,8 mln net/jaar) op zich.

Mou heeft helemaal niets te vertellen waar een speler wel of niet heen gaat, uiteraard heeft hij wel zijn mening gegeven toen er naar gevraagd is. Onomwonden zei hij desgevraagd dat hij liever niet ziet dat Real spelers verhuurd/uitleent aan potentiele tegenstander in C.L. Mou geeft alleen aan welke spelers van hem weg mogen/moeten, hetzij verkoop hetzij verhuur. En dit antwoord was niet eens direct gerelateerd aan Sahin.
HR
HR

Fantasista
Talent

Reg.: 20 augustus 2012

Siempre Real schreef:

(...)

Het heeft allemaal met geld te maken en niets met sentimenten. De meeste clubs die Sahin wilden huren/lenen, wilden dat Real zijn salaris zou blijven betalen, bovendien wilde geen van allen (ook Liverpool niet) de huursom betalen die Real vroeg. Nu lijkt het erop dat ze met Arsenal een akkoord hebben, waarbij Arsenal niet alleen de gevraagde huursom betalen, maar zelfs iets extra. Hiervoor krijgen ze een optie tot koop die afloopt op 30 juni 2013 (vastgestelde prijs 17 mln). Arsenal neemt de veolledige salaris (2,8 mln net/jaar) op zich.

Mou heeft helemaal niets te vertellen waar een speler wel of niet heen gaat, uiteraard heeft hij wel zijn mening gegeven toen er naar gevraagd is. Onomwonden zei hij desgevraagd dat hij liever niet ziet dat Real spelers verhuurd/uitleent aan potentiele tegenstander in C.L. Mou geeft alleen aan welke spelers van hem weg mogen/moeten, hetzij verkoop hetzij verhuur. En dit antwoord was niet eens direct gerelateerd aan Sahin.
HR
Mwoah, volgens mij heeft Mourinho hier wil een aandeel in en volgens mij heeft Mourinho al is bij Real de verhuur van een speler geblokkeerd, namelijk Pedro Leon. Hij heeft dus al eerder dit soort dingen geflikt. In de kranten die ik heb gelezen, is er steeds bij vermeld dat Mou hem naar Liverpool wil zien vertrekken en niet naar Arsenal.

Maar goed Sahin lijkt dus naar Arsenal, goed voor hem.

edit fluwelen linker: een beetje minder stoere taal kan ook!

[Dit bericht is veranderd door fluwelen linker (op 22 augustus 2012 20:43:47).]
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

jasperdgg schreef:

Dank Fanta. Het blijft een vrij kleinzielige man, die Mourinho. Benieuwd of hij aan het eind van het seizoen wel weet wie Villanova is.
HR
Ik denk dat hij dat wel weet. Hij heeft vorig jaar nog z'n vinger in Tito's oog gestoken!
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Robery schreef:

(...)

Ik denk dat hij dat wel weet. Hij heeft vorig jaar nog z'n vinger in Tito's oog gestoken!
HR
"After the game, the Madrid manager was asked about what he had done to Tito Vilanova. "Pito Vilanova?" he asked. "As for Pito Vilanova, or whatever his name is, I don't know what he is called, I have got nothing to say."

By changing the first letter, Mourinho had turned Tito into Pito, Spanish slang for penis."

http://www.guardian.co.uk/football/2012/apr/28/tito-vilanova-barcelona-pep-guardiola
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Real Madrid niets veranderd ten opzichte van vorig seizoen, had even de hoop maar die was gelijk weg.

Afgunst richting Barca is weer goed te zien.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Het was niet veel hé vanavond? Jammer want de momenten dat ze aanzetten gaat het balletje vaak snel rond.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sahin toch naar Liverpool.

Liverpool neemt Sahin op huurbasis over van Real Madrid
25/08/2012 10:05

Niet Arsenal, maar Liverpool heeft zich verzekerd van de diensten van Nuri Sahin. De middenvelder wordt voor een seizoen gehuurd van Real Madrid.

De Turkse international, die na afloop van het seizoen 2010/11 een zesjarig contract tekende in Madrid, komt bij De Koninklijke niet in de plannen voor van coach José Mourinho.

Lange tijd leek het erop dat de middenvelder naar The Gunners zou verkassen. Coach Arsène Wenger zag in Sahin de opvolger van de naar Barcelona vertrokken Alex Song. Maar Liverpool heeft de speler op het laatste moment voor de neus van de Londenaren weggekaapt.

Arsenal en Real konden het niet eens worden over de voorwaarden aangezien de Londenaren graag een optie tot koop wilde bedingen. Bovendien was Liverpool bereid een grotere huursom te betalen.

Naar verluidt betaald Liverpool 5 mln euro huur... Zoals al erder gezegdm its all about the money!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Mourinho dient Cruijff van repliek

25-8-12 - 18:29 bron: ANP

Coach José Mourinho van Real Madrid heeft Johan Cruijff fijntjes van repliek gediend. De held van Ajax en Barcelona liet zich afgelopen week een tikje laatdunkend uit over de Portugese trainer, die volgens Cruijff als voetballer niet veel had voorgesteld. Bovendien zou Mourinho in de visie van de legendarische nummer 14 te veel spelers kopen en te weinig voetballers uit de eigen jeugd van Madrid laten doorstromen.
In de Spaanse media sloeg de eigengereide Mourinho zaterdag terug, opvallend subtiel voor zijn doen. Hij noemde Cruijff niet bij naam, maar verwees naar hem als 'een meneer'. 'Iemand die als coach van Barcelona Europees kampioen werd in 1992 met inderdaad veel spelers uit de eigen opleiding, zoals Koeman, Romario, Stoitsjkov en Laudrup', schamperde de zelfbenoemde 'Special One'.

Zo, die kan ie ook even in zijn zak steken... Way to go, Mou! ;B

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 26 augustus 2012 10:46:41).]
HR
HR

Siempre Real schreef:

Coach José Mourinho van Real Madrid heeft Johan Cruijff fijntjes van repliek gediend. De held van Ajax en Barcelona liet zich afgelopen week een tikje laatdunkend uit over de Portugese trainer, die volgens Cruijff als voetballer niet veel had voorgesteld. Bovendien zou Mourinho in de visie van de legendarische nummer 14 te veel spelers kopen en te weinig voetballers uit de eigen jeugd van Madrid laten doorstromen.
In de Spaanse media sloeg de eigengereide Mourinho zaterdag terug, opvallend subtiel voor zijn doen. Hij noemde Cruijff niet bij naam, maar verwees naar hem als 'een meneer'. 'Iemand die als coach van Barcelona Europees kampioen werd in 1992 met inderdaad veel spelers uit de eigen opleiding, zoals Koeman, Romario, Stoitsjkov en Laudrup', schamperde de zelfbenoemde 'Special One'.

HR
Niet dat ie ongelijk heeft in deze.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

HR
Nou ik denk inderdaad dat Cruijff er de pest in zegt wat Mourinho terug antwoord :denk

Vond Mourinho wel lachen afgelopen week sago op de bank zitten, je ziet hem denken van "godverdomme waarom speelt mijn team niet zo mooi voetbal"

Mourinho was een van de mensen waar ik tegen opkeek in het trainers wereldje, maar dit is absoluut niet meer zo.
Het is een eng ventje geworden... zonde.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Ozil :B
Higuain B)
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Albiol laat zich dollen en het staat nu 2-1 voor Getafe met nog een kwartier. Totaal niet verwacht dit. :I
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 100,0% dat SC Heerenveen wint van Heracles Almelo. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Paris Saint-Germain FC-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!