Ajax Netwerk
zondag 31 augustus 2014 - 10:15                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 ... 151 »

HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

quote:HR
Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Dat vind ik zelf van Callejon, Arbeloa en Khedira, maar goed zij spelen er allemaal nog.
Ik denk zelfs dat Modric tot een van de beste spelers gaat horen bij Real Madrid.

Ben zeker een liefhebber van zo een voetballer (Real Madrid wordt nu veel leuker om te kijken) ;)
HR
Met deze twee ben ik het eens, hoewel ik Khedira nog wel een nuttige stoorzender vindt. Arbeloa vind ik vooral voetballend tekort komen maar dat valt in het Spaanse elftal nog wat meer op als bij Madrid omdat hij daar meer steun krijgt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

De discussie over Arbeloa gaat een beetje dezelfde kant op als die van Ramos vs Maicon van een tijdje terug of de hele discussie van een aantal jaren geleden over Salgado.

Toen werd er ook gezegd dat Ramos weinig goed deed. Nu blijkt Ramos één van de sterkhouders van het team. Arbeloa is zo'n zelfde verhaal. Al tijden een discussie gaande, RTVE heeft na het afgelopen EK alle cijfertjes mbt Arbeloa op een rij gezet, en de conclusie is verbazend.

Arbeloa is een vaste waarde, heeft de minste ovetredingen begaan, via "zijn kant" kreeg Spanje de minste tegendoelpunten, daarnaast heeft hij meer goede passes afgeleverd als bv Alba. Nou ben ik de eerste om toe te geven dat Arbeloa geen ramos of zelfs Salgado is, maar het is een buitengewoon nuttige speler die je gewoon keihard nodig hebt in je team.

Khedira wordt overigens als één van de beste aankopen van de laatste jaren gezien in Madrid. Mou is meer dan tevreden over hem.

Ander nieuws:

Gonzalo Higuain staat op het punt zijn contract open te breken en te verlengen tot 2016. Arbeloa, Albiol en Di Maria gingen het voor.

Sahin lijkt te worden verhuurd aan Liverpool. De speler zelf wilde liever naar Arsenal, maar Mou en Zidane hebben hem ervan weten te overtuigen dat juist Liverpool een betere keus zou zijn.

De komst van Modric betekent vrijwel zeker het afscheid van Kaka. AC zal een laatste en ultieme poging wagen de speler naar Milan te halen.

Na 3 maanden is Marcelo weer terug in Madrid. Marcelo is de laatste die zich bij de selectie aansluit.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 16 augustus 2012 14:57:52).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

AC Milan heeft er een concurrent bij als het gaat om de overname van Kaka. LA Galaxy wil de Braziliaan in December overnemen, Kaka wordt gezien als de opvolger van Beckham. De Engelsman (37 jaar inmiddels) heeft een in december aflopend contract wat zeer waarschijnlijk niet verlengt wordt.

Xabi Alonso is de volgende die in aanmerking komt voor contractverlenging. De speler zelf heeft aangegeven nog 2jaar te willen verlengen. De club wil die wens honoreren. Xabi Alonso heeft afgelopen week zijn 103-de interland gespeeld, daarmee komt hij op plaats 4 terecht als het gaat om spelers met de meeste interlands"

Iker 138
Zubi 126
Xavi 114
Alonso 103
Raul 102
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

Iker Casillas is ook wel een fenomeen zeg, die kan de 200 halen! Wel jammer en dat geldt natuurlijk voor elk land, dat door het flink toegenomen aantal interlands per jaar de verhoudingen helemaal scheef zijn. De grote voetballers van weleer komen niet meer voor in de top van zo'n lijst.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre,

Ik ben vanaf volgende week in Spanje en wil de Clasico bezoeken, weet jij waar ik kaartjes kan kopen voor el Clasico in Bernabeu, hoeveel de kaartjes kosten en of er een vrije verkoop is...? Bij voorbaat dank!

[Dit bericht is veranderd door Cacciatore (op 19 augustus 2012 19:54:34).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Cacciatore schreef:

Siempre,

Ik ben vanaf volgende week in Spanje en wil de Clasico bezoeken, weet jij waar ik kaartjes kan kopen voor el Clasico in Bernabeu, hoeveel de kaartjes kosten en of er een vrije verkoop is...? Bij voorbaat dank!
HR
El Clasico als in de supercup? Daar zijn nog kaarten voor idd, die zijn via de normale kanalen te kopen. Gewoon bij het stadion. Voor de competitie wedstrijd geef ik je heel weinig kans, maar je kunt het altijd proberen bij het stadion. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je kaarten kunt krijgen voor een stijf uitverkochte wedstrijd... Wellicht dat Madridista het wel weet...
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

Pfff beste botsing bij de 1-1 :\(
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Siempre Real schreef:

(...)

El Clasico als in de supercup? Daar zijn nog kaarten voor idd, die zijn via de normale kanalen te kopen. Gewoon bij het stadion. Voor de competitie wedstrijd geef ik je heel weinig kans, maar je kunt het altijd proberen bij het stadion. Ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe je kaarten kunt krijgen voor een stijf uitverkochte wedstrijd... Wellicht dat Madridista het wel weet...
HR
Bedankt voor je antwoord! Het betreft de supercup idd, enig idee of ik ook bij een ticketstore ofzo in Spanje die kaartjes kan krijgen of gewoon op de bonnefooi op de wedstrijd avond die kant op. Ps hoe doe jij het zelf?
HR
HR

Bazza
Icoon

295 camera's en geen die laat zien of het buitenspel was van Soldado.
HR
HR

Stijn
Regelmatige invaller

Uit: Hoenderloo
Reg.: 7 maart 2002

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Ik heb eigenlijk een zelfde soort vraag maar dan voor de Clasico van 6 oktober in Barcelona, is het dan min of meer onmogelijk om nog aan kaarten te komen?
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Gelijk gespeeld en Pepe er geblesseerd af. Mooi begin.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Bazza schreef:

295 camera's en geen die laat zien of het buitenspel was van Soldado.
HR
was dan ook geen buitenspel.

Bedankt voor je antwoord! Het betreft de supercup idd, enig idee of ik ook bij een ticketstore ofzo in Spanje die kaartjes kan krijgen of gewoon op de bonnefooi op de wedstrijd avond die kant op. Ps hoe doe jij het zelf?HR
Sorry, ik moet je helaas het antwoord schuldig blijven, ik ben al jaren niet meer naar een wedstrijd geweest waarbij ik zelf de kaarten moest regelen.... ;) Wellicht moet je even je vraag bij de Nederlandse fanclub moet leggen. Zij kunnen je waarschijnlijk wel van een antwoord voorzien...

Ik heb eigenlijk een zelfde soort vraag maar dan voor de Clasico van 6 oktober in Barcelona, is het dan min of meer onmogelijk om nog aan kaarten te komen?HR
Onmogelijk niet, lastig wel. Ook voor jou, probeer eens via de fanclub.
HR
HR

Bazza
Icoon

Siempre Real schreef:

was dan ook geen buitenspel
HR
Ik kon het iig niet waarnemen.
HRHR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

Gelijk gespeeld en Pepe er geblesseerd af. Mooi begin.
HR
Soms hé......
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Madridista schreef:

(...)

Soms hé......
HR
Sorry maar ben het er wel mee eens, kon ook een glimlach niet verbergen bij het zien van Pepe.
HR
HR

Madridista
Idool

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Sorry maar ben het er wel mee eens, kon ook een glimlach niet verbergen bij het zien van Pepe.
HR
dus ook jij bent gewoon ... nou ja, laat ook maar. Altijd grote bekken op dit forum over sportief zijn maar het wel leuk vinden als een speler van RM geblesseerd raakt (of moet die sportiviteit maar van 1 kant komen?)

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 20 augustus 2012 13:25:51).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Ik lees dat hij in het ziekenhuis wordt gehouden om te bepalen of er iets mis is met z'n hersens. Alsof je doktoren nodig hebt om dat vast te stellen...
HR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

Ik lees dat hij in het ziekenhuis wordt gehouden om te bepalen of er iets mis is met z'n hersens. Alsof je doktoren nodig hebt om dat vast te stellen...
HR
Sterker nog, bij sommige forumleden weet ik honderd procent zeker dat ze niet sporen en dan heb ik zo nog nooit gezien. :B

Maar effe serieus jongens, komen jullie nou alleen in het RM topic om een beetje te trollen?

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 20 augustus 2012 13:29:30).]
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Madridista schreef:

(...)

dus ook jij bent gewoon ... nou ja, laat ook maar. Altijd grote bekken op dit forum over sportief zijn maar het wel leuk vinden als een speler van RM geblesseerd raakt (of moet die sportiviteit maar van 1 kant komen?)
HR
Ach komop zeg, er is niemand hier die hoopt dat Casillas geblesseerd raakt. Pepe daarentegen had nog wat slecht karma dwarszitten. :D
HR
HR

Madridista
Idool

Cacciatore schreef:

(...)

Ach komop zeg, er is niemand hier die hoopt dat Casillas geblesseerd raakt. Pepe daarentegen had nog wat slecht karma dwarszitten. :D
HR
Dus dan mag ik wel vinden dat Mascherano en Alves geblesseerd moeten raken maar niet bijvoorbeeld Messi en Iniesta?? Vind ik persoonlijk nogal vaag.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

HR
Ja wat?
Ik mag toch wel vinden wie van mij geblesseerd mogen raken, zeker na zijn vuile spelletjes afgelopen jaren.
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HR
HR

Madridista
Idool

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Ja wat?
Ik mag toch wel vinden wie van mij geblesseerd mogen raken, zeker na zijn vuile spelletjes afgelopen jaren.
HR
De reactie van Piqué: "Acabo de ver las imágenes por televisión. Son escalofriantes. Espero que no sea nada grave y que pronto pueda volver a jugar al fútbol".

ik zal ze even vertalen (voor de medeforumleden die het Spaans niet machtig zijn)
"Ik heb zojuist de beelden op televisie gezien. Ze zijn huiveringwekkend. Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat hij snel weer kan voetballen"

Gerard Piqué - zo kan het ook.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

De reactie van Piqué: "Acabo de ver las imágenes por televisión. Son escalofriantes. Espero que no sea nada grave y que pronto pueda volver a jugar al fútbol".

ik zal ze even vertalen (voor de medeforumleden die het Spaans niet machtig zijn)
"Ik heb zojuist de beelden op televisie gezien. Ze zijn huiveringwekkend. Ik hoop dat het niets ernstigs is en dat hij snel weer kan voetballen"

Gerard Piqué - zo kan het ook.
HR
Top van Pique!

Maar ik ben geen Pique ik ben ik, en geef mijn mening over die "vervelende" blessure van Pepe.

Ik hoop dat hij nu zijn lesje heeft geleerd.
HR
HR

RodyTur10
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Hoogeveen
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 29 januari 2011

jasperdgg schreef:

HR
:D :D :D

Ik heb verder niets tegen Real Madrid, hoewel...

1) Ik heb iets tegen Mourinho en zijn angsthazengedrag en zijn gebrek aan fatsoen, waarmee hij de reputatie van het voetbal schaadt.
2) Ik heb iets tegen de wacko's bij Real (Pepe, Ramos, Marcelo), die alles verrot trappen wat op hun pad komt als ze het sportief niet kunnen winnen.
3) Ik heb iets tegen de manier hoe Real met zijn spelers omgaat en ze bij het grofvuil zet als ze weer een nieuwe ster willen binnenhalen.
4) Ik heb iets tegen het Madrileense publiek dat zich volkomen verliest in de realiteit, wanneer het niet loopt zoals gewild
5) Ik heb iets tegen de wijze waarop de directie en technische staf probeert om de arbitrage te intimideren om in hun voordeel te fluiten

Mooie club verder ;) .
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

In welke linie moet Ajax zich nog versterken?

Niet, Ajax is compleet als Blind blijft
de verdediging
het middenveld
de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 92,9% dat Feyenoord wint van Willem II. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor FC Groningen-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!