Ajax Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 16:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 151 »

HR

Jodinho 31
Internationale topspeler

Uit: Weesp
Vak: 116
Droomaankoop: Christian Chivu
Reg.: 21 juli 2003

Siempre zie jij de komst van Modric en/of Neymar naar Real zitten en welke speler(s) zou jij anders in plaats daarvan dan graag naar Madrid zien komen?
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Klasse overwinning gister op Ac Milan, Real Madrid en Barca gaan weer de dienst uit maken in Europa :)

Overigens:

quote:HR
Schuldgevoel bij Mourinho: 'Ik had mij toen nooit zo moeten gedragen'

José Mourinho geeft eerlijk toe dat hij zich een jaar geleden heeft laten gaan. In de strijd om de Spaanse Super Cup tussen Real Madrid en Barcelona stak de trainer van de Koninklijke zijn vinger in het oog van Tito Vilanova, die toentertijd de rechterhand van Josep Guardiola was. De tegenwoordig hoofdtrainer van Barcelona beantwoordde de agressie van Mourinho met een ferme klap. Mourinho en Vilanova kregen een schorsing voor hun gedrag, maar deze werd uiteindelijk kwijtgescholden door de Spaanse voetbalbond. "Ik had mij nooit zo moeten gedragen", geeft Mourinho woensdag toe in gesprek met Fox Sport. "Dat moge duidelijk zijn. Maar ik ben niet iemand die zomaar wat doet. Er was sprake van een voorgeschiedenis, waardoor ik mijn zelfbeheersing verloor." "Ik werk daar juist heel hard met mijn spelers aan", benadrukt Mourinho. "Alleen maar denken aan spelen en hard werken. Ik ben degene die fout zat. Tito zei het een paar weken geleden al. Die beelden zullen altijd gretig aftrek vinden. Het belangrijkste is het negatieve beeld. Tussen Tito en mij bestaat geen enkel probleem. We hebben elkaar daarna diverse malen ontmoet en er was niets aan de hand. Dat verhaal is nu klaar en nu moeten we ervoor zorgen dat het zich niet herhaalt."HR
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Jodinho 31 schreef:

Siempre zie jij de komst van Modric en/of Neymar naar Real zitten en welke speler(s) zou jij anders in plaats daarvan dan graag naar Madrid zien komen?
HR
Voor mij persoonlijk hoeft geen van beiden te komen. Modric heeft mij tot nu toe niet kunnen overtuigen en Neymar is teveel "dandy", daar hebben we er al 1 van CR. Ik geloof niet dat Neymar nog "in the picture" is bij Real. Wat Modric betreft, de laatste bod van Real ligt nog altijd zo'n kleine 10 mln verwijderd van de vraagprijs. Real heeft de Spurs laten weten dat de nu geboden 30 mln een "take it or leave it" bod is. Spurs heeft geprobeerd om nog wat spelers uit het filiaal los te peuteren om toch aan de gevraagde 40 mln te komen.

Modric heeft bij de Spurs aangegeven graag naar Madrid te willen vertrekken, dat spreekt in zijn voordeel. Komende week staat een gesprek tussen beide clubleidingen gepland. Ik zou het erg jammer vinden als Perez 30 of meer mln zou uitgeven aan deze voetballer.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Siempre Real schreef:

(...)

Voor mij persoonlijk hoeft geen van beiden te komen. Modric heeft mij tot nu toe niet kunnen overtuigen en Neymar is teveel "dandy", daar hebben we er al 1 van CR. Ik geloof niet dat Neymar nog "in the picture" is bij Real. Wat Modric betreft, de laatste bod van Real ligt nog altijd zo'n kleine 10 mln verwijderd van de vraagprijs. Real heeft de Spurs laten weten dat de nu geboden 30 mln een "take it or leave it" bod is. Spurs heeft geprobeerd om nog wat spelers uit het filiaal los te peuteren om toch aan de gevraagde 40 mln te komen.

Modric heeft bij de Spurs aangegeven graag naar Madrid te willen vertrekken, dat spreekt in zijn voordeel. Komende week staat een gesprek tussen beide clubleidingen gepland. Ik zou het erg jammer vinden als Perez 30 of meer mln zou uitgeven aan deze voetballer.
HR
Ik had gehoopt dat het gedoe rond Modric klaar zou zijn door het aantrekken van Witsel van Benfica. Overigens is dat laatste nu niet meer zo zeker aangezien Anzhi 40 miljoen schijnt te willen uitgeven voor de Belgische international.
Modric voegt in mijn optiek helemaal niets toe aan RM.
HR
HR

Frederique Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 7 november 2004

waar gaat dit nog over..Een aardig voetballende Belg

Witsel naar Real Madrid
Benfica is met Real Madrid tot een akkoord gekomen over de 23-jarige Belg Axel Witsel. Dat meldt de Portugese krant 'A Bola' op zijn voorpagina. Volgende week wordt het nieuws officieel bekendgemaakt volgens het dagblad. Momenteel zit Real Madrid nog in Amerika voor hun US tour. Door een clausule in zijn contract mag Witsel voor 40 miljoen weg en zal dat dus naar alle waarschijnlijkheid de transferprijs worden.
:\( :\(
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Frederique schreef:

Witsel naar Real Madrid
Benfica is met Real Madrid tot een akkoord gekomen over de 23-jarige Belg Axel Witsel. Dat meldt de Portugese krant 'A Bola' op zijn voorpagina. Volgende week wordt het nieuws officieel bekendgemaakt volgens het dagblad. Momenteel zit Real Madrid nog in Amerika voor hun US tour. Door een clausule in zijn contract mag Witsel voor 40 miljoen weg en zal dat dus naar alle waarschijnlijkheid de transferprijs worden.
HR
Witsel is wel heel erg goed hoor.

Enige verschil wat jammer is, is dat een speler als Witsel met hetzelfde contract voor een miljoen of 20 dan wordt verkocht en dat die Portugezen clubs er vrijwel altijd bijna het dubbele voor weet te krijgen.
HR
HR

Frederique Gele kaart: waarschuwing
Icoon

Reg.: 7 november 2004

Massimo schreef:

(...)

Witsel is wel heel erg goed hoor.

Enige verschil wat jammer is, is dat een speler als Witsel met hetzelfde contract voor een miljoen of 20 dan wordt verkocht en dat die Portugezen clubs er vrijwel altijd bijna het dubbele voor weet te krijgen.
HR
Witsel is zeker geen beroerde speler maar 40 miljoen voor dat niveau ... Voor mij gaat het echt nergens meer over...
HR
HR

Madridista
Idool

Frederique schreef:

(...)
Witsel is zeker geen beroerde speler maar 40 miljoen voor dat niveau ... Voor mij gaat het echt nergens meer over...
HR
Witsel is echt drie klassen beter dan Modric.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Frederique schreef:

(...)
HR
Tuurlijk is hij geen 40 miloen waard. Alleen daar had ik het dus ook over, dat bij de topclubs in Portugal regelmatig het dubbele van de marktwaarde wordt betaald. Als Witsel bij Ajax of PSV had gespeeld, dan had hij waarschijnlijk maar de helft opgebracht van nu.

@ Madridista. Ik vind Modric minstens het niveau hebben van Witsel en zelfs al wat verder in zijn ontwikkeling. Vanwaar dat je Witsel zoveel beter vindt dan Modric ?
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Madridista schreef:

(...)

HR
Vind Witsel wel overschat. Goede voetballer hoor, maar net als Modric gewoon subtop. Niet meer.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Frederique schreef:

Witsel naar Real Madrid
HR
Niets van waar, vooralsnog! Anzhi zit ook achter de speler aan, en in Portugal gaat men ervan uit dat als Real hem wil, ze de hoofdprijs moeten betalen omdat Anzho bereid zou zijn om de hoofdprijs te betalen.

Er is dus nog geen akkoord tussen clubs en al helemaal niet met de speler. Ik kan het ook nergens terug vinden op de site van A Bola.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

HR
Haha juist.. Witsel is een aardige voetballer en een uitstekende benenbreker maar absoluut niet beter dan een Modric.
Denk dat jij te weinig wedstrijden heb gezien van beide heren.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Di Maria verlengt tot 2018....
HRHR
HR

Madridista
Idool

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Haha juist.. Witsel is een aardige voetballer en een uitstekende benenbreker maar absoluut niet beter dan een Modric.
Denk dat jij te weinig wedstrijden heb gezien van beide heren.
HR
Overigens was mijn opmerking over Witsel natuurlijk gechargeerd maar ik vind hem zeker niet minder dan Modric, eerder beter. Maar 40 miljoen is zowel voor hem als voor Modric veel te veel geld.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 10 augustus 2012 10:30:36).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Nog steeds helemaal niets over de deal met Benfica gehoord of gezien. Ook "vrienden en kennissen" in Spanje zeggen van niets te weten.

Villas Boas: Modric gaat alleen weg als die juiste bod van Real komt.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Real "beweegt" in de zaak Modric. Real zal haar eerste bod van 30 mln handhaven, maar is bereid om te onderhandelen over enkele "variabelen"... Het ziet er dus naar uit dat het spel nu echt gaat beginnen.... :\(
HR
HR

Siempre Real
Legende

Update Modric zaak:
Clubs hebben een akkoord bereikt, Real betaalt 32 mln vast en enkele (5 mln) in variabelen. Het enige waar nog geen overeenkomst over is zouden de te behalen doelen zijn.

Even leek een deal te mislukken toen PSG zich melde, zij waren bereid de gevraagde 45 mln op tafel te leggen, echter Modric zelf wenste niet in te gaan op het aanbod van de Fransen.

Mijn mening: veel te veel geld voor een (zwaar) overgewaardeerde speler.

Update zaak Sahin:
Beslissing valt deze week. Sahin mag verhuurd/uitgeleend worden. Meest serieuse kandidaat is Arsenal.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 13 augustus 2012 10:49:35).]
HR
HR

Madridista
Idool

Ik hoop dat die deal met Modric nog afketst!
HR
HR
Die nieuwe bijnaam van Mourinho mag wat mij betreft met twee letters worden uitgebreid: Unicorn!
HR
HR

thirdstarheroes
Basisspeler

Reg.: 26 november 2011

Wat een onzin dat Real weer een middenvelder als Modric/Witsel probeert te halen.
Loopt er dan echt niks rond in de jeugd wat je kan opstellen?

Elke keer die zinloze aankopen die na 1 of 2 seizoenen al niet meer bij de selectie zitten en wel weer 30 miljoen hebben gekost.. Wat een beleid..
HR
HR

Madridista
Idool

Dat "beleid" is bij alle (Spaanse) topclubs hetzelfde. Barcelona heeft een aantal jaren noodgedwongen uit de jeugdopleiding geput omdat er geen geld was maar ook die hebben in de loop der tijd wel het een en ander gekocht en gaan ook weer kopen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sky Sports weet te melden dat Modric morgen naar Madrid vliegt om zijn handtekening te zetten onder een contract dat hem aan Real Madrid verbindt. Echter voordat dat gebeurt zullen speler en club nog tot een akkoord moeten komen. In grote lijnen zijn ze dat al, alleen de duur van het contract zou nog een punt van discussie zijn. Met dr transfer is een bedrag van zo'n 38 mln gemoeid, 32 mln aan vaste en 6 mln aan variabelen.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Absoluut een goede aankoop van Mourinho, gaat hij nog heel veel plezier aan beleven.
HR
HR

Madridista
Idool

Marcelo Bielsa schreef:

Absoluut een goede aankoop van Mourinho, gaat hij nog heel veel plezier aan beleven.
HR
Ik hoop dat je gelijk krijgt. Volgens mij is dit geen goede aankoop, Modric is geen speler van het niveau dat Madrid nastreeft.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

Ik hoop dat je gelijk krijgt. Volgens mij is dit geen goede aankoop, Modric is geen speler van het niveau dat Madrid nastreeft.
HR
Dat vind ik zelf van Callejon, Arbeloa en Khedira, maar goed zij spelen er allemaal nog.
Ik denk zelfs dat Modric tot een van de beste spelers gaat horen bij Real Madrid.

Ben zeker een liefhebber van zo een voetballer (Real Madrid wordt nu veel leuker om te kijken) ;)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,8% dat Manchester City wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!