Ajax Netwerk
woensdag 17 september 2014 - 01:26                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Amsterhammer schreef:

Wat zeggen jouw Spaanse bronnen hierover, Siempre?

West Ham to make new bid for Real Madrid striker

http://www.talksport.co.uk/sports-news/football/premier-league/transfer-rumours/120710/west-ham-make-new-bid-real-madrid-striker-176275
HR
Klopt helemaal, eerste bod is afgewezen. Aardige voetballer, goede techniek, juiste mentaliteit maar niet goed genoeg om de concurrentie met Benzema en Gonzalo aan te gaan. Overigens zoals gebruikelijk spreekt Real altijd een terugkoop clausule af, zo ook in dit geval.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Op 4 augustus zal Real in de VS zijn voorbreiding voortzetten. Nu al worden bedragen betaald voor een kaartje van ruim 300 euro.... om een training van 90 minuten bij te kunnen wonen. Van elk verkocht kaartje vangt Real 50%.....
HR
HR

Mijn Mokums Paradijs
Icoon

Uit: Amsterdam
Vak: 422
Droomaankoop: Melvin Platje
Reg.: 9 september 2002

Hoe zit het eigenlijk met die Neymar? Gaan al tijden geruchten dat hij naar Spanje (Real, danwel Barca) zou vertrekken, maar gisteren hoorde ik weer dat hij in Brazilië wil blijven.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Mijn Mokums Paradijs schreef:

Hoe zit het eigenlijk met die Neymar? Gaan al tijden geruchten dat hij naar Spanje (Real, danwel Barca) zou vertrekken, maar gisteren hoorde ik weer dat hij in Brazilië wil blijven.
HR
Die man weet niet wat ie wil, daarnaast vraagt Santos nogal wat voor hem. Voor zover ik weet is Real er niet (meer) mee bezig, ik zou ook niet weten waarom ze wel zouden moeten.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

Siempre Real schreef:

Op 4 augustus zal Real in de VS zijn voorbreiding voortzetten. Nu al worden bedragen betaald voor een kaartje van ruim 300 euro.... om een training van 90 minuten bij te kunnen wonen. Van elk verkocht kaartje vangt Real 50%.....
HR
Wat een verrukkelijke geldmachine is het toch. Ik word ook fan denk ik!
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Wat een verrukkelijke geldmachine is het toch. Ik word ook fan denk ik!
HR
Beetje vreemde reactie.....

Ik heb het gepost om de absurditeit te benadrukken. Het gaat toch helemaal nergens meer over? Een kaartje om een stel voetballers te zien trainen kost ruim 300 euro, of men is bereid om het ervoor te betalen. Dat vind ik nogal bezopen. Maar goed, als het jouw criteria is om wel of geen fan te worden, zegt dat wel genoeg. Ik heb er verder heeeeeeeeeeeel weinig mee.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Die man weet niet wat ie wil, daarnaast vraagt Santos nogal wat voor hem. Voor zover ik weet is Real er niet (meer) mee bezig, ik zou ook niet weten waarom ze wel zouden moeten.
HR
Nou, Florentino Perez is niet vies van een belachelijke aankoop dankzij een bank om vervolgens via marketing weer winst te maken. Dus ik zie Neymar wel komen. ;)
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:
Maar goed, als het jouw criteria is om wel of geen fan te worden, zegt dat wel genoeg. Ik heb er verder heeeeeeeeeeeel weinig mee.
HR
Je bent nog altijd dezelfde, Siempre. Sarcasme is niet aan je besteed.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Je bent nog altijd dezelfde, Siempre. Sarcasme is niet aan je besteed.
HR
Ah, natuurlijk sarcasme....

We raadplegen Van Dale online woordenboek:

sar·cas·me (het; o)
1
bittere, bijtende spot

Maar goed, als het jouw criteria is om wel of geen fan te worden, zegt dat wel genoeg.HR

Je bent nog altijd dezelfde, Siempre. Sarcasme is niet aan je besteedHR
Gelukkig is het aan jou wel besteed.... forumillustratie

Cacciatore schreef:

(...)
Nou, Florentino Perez is niet vies van een belachelijke aankoop dankzij een bank om vervolgens via marketing weer winst te maken. Dus ik zie Neymar wel komen. ;)
HR
Perez hanteert ook 1 ijzeren regel, de speler in kwestie moet ook duidelijk en zonder enige aarzeling/twijfel aangeven graag naar Real te willen en niet met andere clubs flirten. Neymar doet niet anders, de ene dag is het Real, dan toch weer Barca om een dag later zijn contract bij Santos te verlengen. Ik geloof niet dat Real nog een poging gaat wagen, zolang de speler zelf geen poging onderneemt.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 13 juli 2012 11:23:51).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:
Gelukkig is het aan jou wel besteed...
HR
Hilarisch hoe je altijd eerst hapt en dan net doet alsof je zelf een grap aan het maken was. Een kind van vijf is nog minder doorzichtig.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Hilarisch hoe je altijd eerst hapt en dan net doet alsof je zelf een grap aan het maken was. Een kind van vijf is nog minder doorzichtig.
HR
hahahahahaha, wat ben jij een simpele ziel zeg!

forumillustratie

Leuk geprobeerd, mijn buurmeisje van 5 en haar demente oma van 95 zijn doorstantender.... maar vooral geloofwaardiger.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 13 juli 2012 13:10:30).]
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Het is weer van een hoog niveau, goed om te zien dat de mods het goede voorbeeld geven.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Het is weer van een hoog niveau, goed om te zien dat de mods het goede voorbeeld geven.
HR
Stop dan met die onzin van je man. En steeds opnieuw refereren naar mod zijn, pffff echt die demente oma van 95 is geloofwaardiger. Leven en laten leven, beste vriend!
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Real Madrid en de Spurs zijn elkaar tot op 2 mln genaderd in de onderhandelingen over Modric. De "vaste" vergoeding staat vast, Real betaald 35 mln. Het enige dat nu nog geregeld dient te worden zijn de variabelen en de te behalen doelen.
Spurs willen 7 mln aan variabelen terwijl Real maar 5 mln wil betalen.
HR
HR

0634
Administrator

Reg.: 2 januari 2006

Siempre Real schreef:

Real Madrid en de Spurs zijn elkaar tot op 2 mln genaderd in de onderhandelingen over Modric. De "vaste" vergoeding staat vast, Real betaald 35 mln. Het enige dat nu nog geregeld dient te worden zijn de variabelen en de te behalen doelen.
HR
Zou een geweldige aankoop zijn, die Modric. Ik ben echt een fan van zijn spel. Maar ervan uitgaande dat hij gaat spelen, zal dat dan ten koste gaan van Khedira? Hoe ziet Mourinho's ideale middenveld er voor dit jaar uit Siempre?
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Siempre Real schreef:

HR
In mijn optiek voegt Modric niets toe aan het spel van Madrid, ik heb liever dat hij niet komt. Hay que tirar de la cantera!
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Madridista schreef:

(...)

In mijn optiek voegt Modric niets toe aan het spel van Madrid, ik heb liever dat hij niet komt. Hay que tirar de la cantera!
HR
Werkelijk? Ik vind het wel een hoop geld, maar Modric zou volgens mij de kwaliteiten moeten hebben om bv Xavi te kunnen vervangen bij Barca. Echt een geweldige passende speler.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madridista schreef:

(...)

HR
Ik ben het met je eens. Er lopen een paar heerlijke talenten bij Castilla. Mou heeft er in ieder geval 7 bij de selectie gehaald, waarvan er reeds 2 een A contract hebben gekregen.

Zou een geweldige aankoop zijn, die Modric. Ik ben echt een fan van zijn spel. Maar ervan uitgaande dat hij gaat spelen, zal dat dan ten koste gaan van Khedira? Hoe ziet Mourinho's ideale middenveld er voor dit jaar uit Siempre?HR
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen idee heb. Ik ben niet gecharmeerd van Modric, tijdens het afgelopen EK heeft hij niet echt een verpletterende indruk op mij gemaakt. Er lopen vast wel spelers in het filiaal rond die met wat tijd en gewenning en een stuk minder duur ook goed genoeg zijn.
Modric mag van mij dan ook gerust voor Barca kiezen.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 16 juli 2012 19:35:36).]
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Madridista schreef:

(...)

HR
Ze hadden beter Ganso kunnen halen, die zie ik nog wel beter worden dan Modric en is volgens mij ook een stukje jonger.
HR
HR

Massimo
Vedette

Reg.: 20 januari 2010

Miquell schreef:

(...)

Ze hadden beter Ganso kunnen halen, die zie ik nog wel beter worden dan Modric en is volgens mij ook een stukje jonger.
HR
Ganso is een geweldig talent. Maar Modric is ook goed hoor en die is al wat verder dan Ganso. Gaat Madrid nog wel plezier aan beleven.
HR
HR

Drie Kruizen
Legende

Uit: Amsterdam
Reg.: 28 november 2004

Modric is een heerlijke speler, maar ik vraag me inderdaad af wie er dan af gaat? Khedira zou je zeggen. Dan speel je met Modric-Ozil-Alonso.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Drie Kruizen schreef:

Modric is een heerlijke speler, maar ik vraag me inderdaad af wie er dan af gaat? Khedira zou je zeggen. Dan speel je met Modric-Ozil-Alonso.
HR
Tsja, mijns inziens echt een super middenveld, daar kan je mee tikken als Barca.
HR
HR

nogzonidioot
Geselecteerd voor Oranje

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 7 mei 2009

Bij Modric zijn er 2 dingen waardoor ik twijfel of hij bij elke topclub zou kunnen spelen.

Ten eerste dat hij zelden 'beslissend' is, afgelopen seizoen had hij bijvoorbeeld maar 4 goals en 5 assists. Nou kun je net zo goed een topper zijn als middenvelder zonder dat soort uit de context gerukte getallen maar ik vind dat Modric ook te vaak voor de veilige optie gaat met zijn passes.

Het tweede is dat hij zelden snel speelt: hij kaatst niet vaak, loop meestal een stukje met de bal voordat hij passt, en als de situatie er om vraagt om snel te passen lijkt hij tijd (handelingssnelheid) tekort tekomen.

Dat eerste is redelijk subjectief en niet onoverkomelijk, maar ik denk dat die handelingssnelheid hem echt op gaat breken als hij bij Madrid speelt.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Overigens heeft Madrid ook Nuri Sahin nog. Alhoewel er sprake van zou zijn dat Mourinho Maicón zou willen halen en dan Sahin in de deal zou willen betrekken. In dat geval zou Madrid nog zo'n 8 miljoen voor Maicón moeten uitvorken. (Bron AS.com)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Gago voor 4 jaar naar Valencia, club en speler zijn een contract overeengekomen. Gago krijgt 1,5 mln p/j. Valencia moet nog wel tot een accoord komen met Real. Bronnen beweren dat dat niet lang op zich zal laten wachten, naar verluidt waren de clubs er al (mondeling) uit, echter Real stond erop dat Valencia eerst met de speler tot een accoord zou komen. Dezelfde bronnen weten te melden dat Real ca 5 mln euro tegemoet kan zien.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 47,4% dat Excelsior wint van FC Dordrecht. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-Paris Saint-Germain FC:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!