Ajax Netwerk
donderdag 24 april 2014 - 20:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 151 »

HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

quote:HR
Siempre Real schreef:

(...)

Prachtig, de frustratie druipt ervan af, zulke opmerkingen.... :D
HR
Hoop niet dat je je broek ondergespoten hebt. :D

+1 voor post van Bazza

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 22 juni 2012 13:55:08).]
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Pepe heeft zich op dit EK behoorlijk goed gedragen, hopelijk kan hij dat volhouden wanneer ze Spanje treffen. Het wordt allemaal schromelijk overdreven. Ja hij doet rare dingen maar hey dat doet Ibrahimovich ook toch? Die trapt z'n ploeggenoten voor de lol tegen de nek et cetera. En wat dachten we van Materazzi vroeger, die was misschien nog wel een stukje erger...
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2003

TheLegend schreef:

Pepe heeft zich op dit EK behoorlijk goed gedragen, hopelijk kan hij dat volhouden wanneer ze Spanje treffen.HR
Balotelli ook. Dat je ze er al mee moet feliciteren geeft aan met wat voor figuren je te maken hebt. Dat het best meevalt als ze op weliswaar regelmatige basis tweejaarlijks de raarste strapatsen uithalen. Het bewust op iemands hand gaan staan is reden genoeg iemand onomwonden verminderd toerekeningsvatbaar te verklaren op basis van objectiviteit, zoniet z'n aanhangers hier. Typerend.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Lawro & Hansen schreef:

(...)
Balotelli ook. Dat je ze er al mee moet feliciteren geeft aan met wat voor figuren je te maken hebt. Dat het best meevalt als ze op weliswaar regelmatige basis tweejaarlijks de raarste strapatsen uithalen. Het bewust op iemands hand gaan staan is reden genoeg iemand onomwonden verminderd toerekeningsvatbaar te verklaren op basis van objectiviteit, zoniet z'n aanhangers hier. Typerend.
HR
Ik voel hier een veroordeling. Moet je lekker zelf weten. Als jij het nodig hebt je medeposters met dedain te behandelen zodat je je daardoor beter voelt; be my guest. Overigens ben ik helemaal geen aanhanger van Pepe maar ik probeer alleen af en toe enige nuance in de beeldvorming aan te brengen.
HR
HR

Lawro & Hansen
Icoon

Reg.: 29 december 2003

Madridista schreef:

(...)

Ik voel hier een veroordeling. Moet je lekker zelf weten.HR
Thnx. Nuanceer lekker een end weg, het is eigenlijk precies m'n punt. Juist mensen in wiens shirt-ie speelt zouden er niet omheen moeten draaien. Doen ze wel. Spijtig.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Het is vrij simpel, goed voetballen is iets wat elke voetballer probeert te doen zodra hij het veld in stapt. Dat Pepe daar toevallig in slaagt maakt zijn tekortkomingen als mens op geen enkele manier goed.
HR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

Het is vrij simpel, goed voetballen is iets wat elke voetballer probeert te doen zodra hij het veld in stapt. Dat Pepe daar toevallig in slaagt maakt zijn tekortkomingen als mens op geen enkele manier goed.
HR
Dat zou ik niet weten, ik ken hem niet buiten het voetbal om. Hoe hij als mens is daar kom je op een voetbalveld niet zo makkelijk achter.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Tsja, op het veld is hij dan ook geen mens, daar is hij een beest.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Lawro & Hansen schreef:

(...)
HR
Oké, ik ben overigens zelf geen aanhanger van Real en Pepe dat even ter zijde, maar waarom - in z'n algemeenheid - altijd van het negatieve uit gaan? Omdat hij zich aardig misdragen heeft hoef je de positieve dingen toch niet links te laten liggen? Hij is nog altijd een behoorlijke randdebiel maar dan nog, als hij zich weet te gedragen mag dat best benoemd worden. Dat veranderd niets aan zijn status, tenzij hij zich tegen Spanje weer weet te misdragen.
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

TheLegend schreef:

(...)

Oké, ik ben overigens zelf geen aanhanger van Real en Pepe dat even ter zijde, maar waarom - in z'n algemeenheid - altijd van het negatieve uit gaan? Omdat hij zich aardig misdragen heeft hoef je de positieve dingen toch niet links te laten liggen? Hij is nog altijd een behoorlijke randdebiel maar dan nog, als hij zich weet te gedragen mag dat best benoemd worden. Dat veranderd niets aan zijn status, tenzij hij zich tegen Spanje weer weet te misdragen.
HR
Nee want een ieder hoort zicht te gedragen, dus hoef je dat niet te benoemen.Misdraagt iemand zich(vooral als het keer op keer is) dan mag je het benoemen omdat het afwijkend gedrag is.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Tis weer komkommertijd... Same story, elk jaar opnieuw!
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Siempre Real schreef:

Tis weer komkommertijd... Same story, elk jaar opnieuw!
HR
Ik was ook zonder te posten verder gegaan als ik niet jouw bijdraag op de vorige pagina tegen gekomen was.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Sollicitatie procedure bij Real tegenwoordig is denk ik ook van; Haat je Barca? okay pluspunt, kun je schoppen en schelden? aangenomen.

Bonuspunt: nooit of te nimmer iets negatiefs over de club zelfs zeggen want dan wordt je ontslagen.

Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

Sollicitatie procedure bij Real tegenwoordig is denk ik ook van; Haat je Barca? okay pluspunt, kun je schoppen en schelden? aangenomen.

Bonuspunt: nooit of te nimmer iets negatiefs over de club zelfs zeggen want dan wordt je ontslagen.

Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen.
HR
Was jij niet de ene die een poosje geleden beloofd hier niet meer te posten? Wilde je er alleen aan herinneren, want ik post wel eens onzin, maar jij verslaat me dubbel en dwars....

Ik was ook zonder te posten verder gegaan als ik niet jouw bijdraag op de vorige pagina tegen gekomen was. .HR
Dit was zo'n onzin zin van mij, uiteraard niet gemeend zie ook de smilies!

Perez zal binnenkort de officiele cijfers openbaar maken over afgelopen seizoen, gesproken wordt van een inkomsten stroom van zo'n 500 mln euro. Perez heeft bij zijn verkiezing in 2009 beloofd de club weer financieel gezond te maken en heeft toen als target een inkomsten stroom van 500 mln euro binnen 5 jaar gesteld. Het ziet er dus naar uit dat die magische grens wellicht al dit seizoen bereikt gaat worden. Real is hiermee opnieuw de club met de meeste inkomsten.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 juni 2012 21:29:13).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

Was jij niet de ene die een poosje geleden beloofd hier niet meer te posten? Wilde je er alleen aan herinneren, want ik post wel eens onzin, maar jij verslaat me dubbel en dwars....

HR
Ik ben er weer! mooi toch? en wat jij van mijn posts vind interesseert mij vrij weinig aangezien ik je toch niet serieus neem. :D

Overigens spelen 2 Real spelers vanavond erg onder maat, schijnt toch erg moeilijk te zijn voor sommige voetballers om het spel te maken ipv te counteren.

PS.
je opmerking over Messi.. toch raar dat je dan de zin begint met "Moet eerlijk zeggen" en dan vervolgens zegt dat het onzin is... rare manier van grapjes maken.. aangezien ik je er wel voor aanziet dat je dat soort dingen wel meent om vervolgens hier onder hevige kritiek toch terug te krabbelen.
En ach smileys.. zet er voortaan even bij wat je nu precies wel en niet meent.

Maar goed ieder zijn ding!

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 22 juni 2012 21:51:51).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Goed, maar weer naar het voetballen.

Duel Duitsland - Griekenland 4-2

Mesut Özil

Bondscoach Joachim Löw zal het niet snel hardop zeggen, maar in de Duitse ploeg is er maar één de absolute vedette. Waar de coach erin slaagt zijn ensemble als een eenheid te laten opereren, onderschreef hij vrijdagavond in de EK-kwartfinale tegen Griekenland het belang van Mesut Özil. Miroslav Klose werd boven Mario Gomez, nota bene topscorer met drie goals, verkozen. Dat Klose een betere klik heeft met de Duitse dirigent speelde daarbij een rol.

Özil beschaamde het vertrouwen van zijn trainer, die een geheel nieuwe voorhoede afstemde op de nummer tien, niet. Als vanouds sloop de middenvelder door de linies om zijn slimme loopacties geregeld te laten volgen door de juiste voortzetting. Zonder dat het direct opvalt, legt Özil vele kilometers af en is hij tevens bereid waar nodig het werk voor zijn ploeggenoten op te knappen. Qua spel een vedette, qua instelling een teamspeler; het zal Löw bekoren.

Na de eerste twee duels op het EK kreeg Özil wat kritiek te verwerken. Hij was nog niet in zijn beste vorm, erkende hij ook zelf. Maar hoe verder de Duisters komen, hoe meer de spelmaker in het toernooi lijkt te groeien. Ook Löw weet dat de kansenregen tegen de Grieken kon ontstaan door de povere tegenstand, maar dat een sterkere tegenstander minder weggeeft. Toch zijn de briljante ingevingen van Özil altijd aanwezig om een wedstrijd open te breken. Met Özil in de ploeg is Duitsland verzekerd van de nodige kansen, ook in de halve finale en de mogelijke eindstrijd.

Özil onderschrijft zelf ook dat hij beter en beter wordt. 'Tegen Griekenland vond ik mezelf goed spelen. Het team heeft me goed ondersteund. Dit was een betere prestatie dan in de eerste wedstrijd, toen ik ook tot man van de wedstrijd werd verkozen. We zijn nu vooral blij met het bereiken van de volgende ronde. Of het Engeland of Italië wordt in de halve finale? Het maakt ons niet uit; wij willen naar de finale. Bondskanselier Angela Merkel heeft ons gefeliciteerd met onze prestatie.'

Duel Duitsland - Griekenland 4-2

Sami Khedira

Waar Sami Khedira nog wel eens de adjudant van Özil wordt genoemd, bewees hij vrijdag nog maar eens meer in zijn mars te hebben. Keer op keer dook hij op voor het Griekse doel.

Waar Khedira samen met Bastian Schweinsteiger voor balans in het Duitse elftal moet zorgen, draagt hij ook nog eens bij aan het gevarieerde aanvalsspel.

Met zijn fraaie 2-1, een schitterende volley, toonde Khedira aan veel meer dan een breker te zijn. Op het juiste moment de diepte kiezen en vervolgens ook de technische bagage hebben om tot een sublieme afronding te komen. Het was slechts een bevestiging van de kwaliteiten van de dynamische middenvelder.

Vreemd toch dat er dan "kenners" zijn die het compleet anders beweren te hebben gezien. :denk

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 23 juni 2012 15:09:34).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Di Stefano geniet van Ronaldo: 'Hij doet het tot nog toe geweldig'
Zaterdag, 23 juni 2012 om 11:10
Cristiano Ronaldo wordt geliefd en gehaat en Alfredo Di Stefano behoort overduidelijk tot de eerste groep. De clublegende van Real Madrid zegt te genieten van de prestaties van de Portugees op dit EK. Tegen Nederland was Ronaldo twee keer trefzeker en in de kwartfinale tegen Tsjechië tekende hij met het hoofd voor de beslissende treffer.

De 85-jarige Di Stefano onderkent het belang van de inbreng van de buitenspeler. “Ik heb niet alle wedstrijden gezien, maar Cristiano Ronaldo doet het geweldig. Tegen Tsjechië onderscheidde hij zich weer met een geweldig doelpunt. Hij is een complete speler, een aanvaller die altijd op de juiste plek staat en gemakkelijk scoort”, vertelt de coryfee in de Diario de Noticias.
Ook de overige Portugese spelers van Real Madrid kunnen Di Stefano bekoren. “Pepe en Fábio Coentrao doen het ook uitstekend. Pepe is een fenomenale speler.” Tot slot laat de Argentijn zich uit over de strijd tussen Ronaldo en Lionel Messi, die ook in de zomer gewoon verder woedt. “Het zijn de twee beste spelers ter wereld, maar ik wil dat de beste ter wereld een speler van Real Madrid is.”
HR
[Dit bericht is veranderd door Ares (op 23 juni 2012 15:09:04).]
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Gaat weer nergens over hier. Gedraag je eens. Allemaal.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Wel leuk dat Alonso nu ook weet hoe het voelt om een Barca speler te zijn :D
HR
HR

Madridista
Idool

Cacciatore schreef:

Wel leuk dat Alonso nu ook weet hoe het voelt om een Barca speler te zijn :D
HR
Fernando Alonso? Die speelt toch voor Ferrari? Maar serieus, hoezo?
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Madridista schreef:

(...)

Fernando Alonso? Die speelt toch voor Ferrari? Maar serieus, hoezo?
HR
Het Pepe momentje :D
HR
HR

Madridista
Idool

Kaká zal Madrid wel gaan verlaten. Volgens AS zou de eigenaar van de Chinese club Guangzhou bereid zijn hem een salaris van 18 miljoen per jaar te betalen.
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Madridista schreef:

Kaká zal Madrid wel gaan verlaten. Volgens AS zou de eigenaar van de Chinese club Guangzhou bereid zijn hem een salaris van 18 miljoen per jaar te betalen.
HR
Hij moet er nog wel ff over nadenken............
HR
HR

Siempre Real
Legende

Alvaro Morata mag zich vanaf vandaag volwaardig selectie lid van de hooofdmacht noemen. Hij is door Mou overgeheveld van het filaal Castilla.

Mourinho haalt de 'nieuwe Raúl' bij A-selectie Real Madrid

04/07/2012 15:54

Álvaro Morata maakt in het nieuwe seizoen vast deel uit van de A-selectie van Real Madrid. Coach José Mourinho acht de negentienjarige aanvaller, na twee seizoenen te zijn uitgekomen voor Real Madrid Castilla, rijp voor de overstap.

Al jaren geldt Morata als een groot talent en mocht hij als junior zelfs rekenen op de vergelijkingen met clubicoon Raúl. In het seizoen 2010/11 liet Mourinho hem al eens debuteren in het competitieduel met Real Zaragoza (1-3 winst). Een bewuste keuze van de Portugese coach, aangezien Raúl zestien jaar eerder tegen dezelfde tegenstander zijn competitiedebuut maakte. Het zorgde tijdelijk voor een hype rondom Morata, die vorig één wedstrijd in de hoofdmacht meespeelde.

Hoewel Morata van nature een nummer 9 is, moet hij zich als A-selectielid richten op de rol van linkervleugelaanvaller. De positie van Cristiano Ronaldo is de enige waarvoor Real Madrid geen vast alternatief heeft. Op rechts kan Mourinho kiezen uit Ángel Di María en José Callejón, terwijl de opties in de punt bestaan uit Karim Benzema en Gonzalo Higuaín.

Real Madrid maakte woensdag verder bekend de contracten met de verdedigers Álvaro Arbeloa en Raúl Albiol te hebben verlengd tot medio 2016.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 4 juli 2012 18:37:47).]
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 78,6% dat Valencia wint van Sevilla FC. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Heracles Almelo-Ajax:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!