Deze topic is open en bestaat uit 127 pagina's: « 1 ... 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 ... 127 »
Marcelo Bielsa
Icoon
Uit: Oostvoorne
Vak: -
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:Hoop niet dat je je broek ondergespoten hebt.
Siempre Real schreef:
(...)
Prachtig, de frustratie druipt ervan af, zulke opmerkingen....
TheLegend
International
Uit: Huizen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
Lawro & Hansen
Icoon
Droomaankoop: -
Reg.: 29 december 2003
quote:Balotelli ook. Dat je ze er al mee moet feliciteren geeft aan met wat voor figuren je te maken hebt. Dat het best meevalt als ze op weliswaar regelmatige basis tweejaarlijks de raarste strapatsen uithalen. Het bewust op iemands hand gaan staan is reden genoeg iemand onomwonden verminderd toerekeningsvatbaar te verklaren op basis van objectiviteit, zoniet z'n aanhangers hier. Typerend.
TheLegend schreef:
Pepe heeft zich op dit EK behoorlijk goed gedragen, hopelijk kan hij dat volhouden wanneer ze Spanje treffen.
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Ik voel hier een veroordeling. Moet je lekker zelf weten. Als jij het nodig hebt je medeposters met dedain te behandelen zodat je je daardoor beter voelt; be my guest. Overigens ben ik helemaal geen aanhanger van Pepe maar ik probeer alleen af en toe enige nuance in de beeldvorming aan te brengen.
Lawro & Hansen schreef:
(...)
Balotelli ook. Dat je ze er al mee moet feliciteren geeft aan met wat voor figuren je te maken hebt. Dat het best meevalt als ze op weliswaar regelmatige basis tweejaarlijks de raarste strapatsen uithalen. Het bewust op iemands hand gaan staan is reden genoeg iemand onomwonden verminderd toerekeningsvatbaar te verklaren op basis van objectiviteit, zoniet z'n aanhangers hier. Typerend.
Lawro & Hansen
Icoon
Reg.: 29 december 2003
quote:Thnx. Nuanceer lekker een end weg, het is eigenlijk precies m'n punt. Juist mensen in wiens shirt-ie speelt zouden er niet omheen moeten draaien. Doen ze wel. Spijtig.
Madridista schreef:
(...)
Ik voel hier een veroordeling. Moet je lekker zelf weten.
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
Madridista
Idool
quote:Dat zou ik niet weten, ik ken hem niet buiten het voetbal om. Hoe hij als mens is daar kom je op een voetbalveld niet zo makkelijk achter.
jasperdgg schreef:
Het is vrij simpel, goed voetballen is iets wat elke voetballer probeert te doen zodra hij het veld in stapt. Dat Pepe daar toevallig in slaagt maakt zijn tekortkomingen als mens op geen enkele manier goed.
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
quote:Oké, ik ben overigens zelf geen aanhanger van Real en Pepe dat even ter zijde, maar waarom - in z'n algemeenheid - altijd van het negatieve uit gaan? Omdat hij zich aardig misdragen heeft hoef je de positieve dingen toch niet links te laten liggen? Hij is nog altijd een behoorlijke randdebiel maar dan nog, als hij zich weet te gedragen mag dat best benoemd worden. Dat veranderd niets aan zijn status, tenzij hij zich tegen Spanje weer weet te misdragen.
Lawro & Hansen schreef:
(...)
Balotelli ook. Dat je ze er al mee moet feliciteren geeft aan met wat voor figuren je te maken hebt. Dat het best meevalt als ze op weliswaar regelmatige basis tweejaarlijks de raarste strapatsen uithalen. Het bewust op iemands hand gaan staan is reden genoeg iemand onomwonden verminderd toerekeningsvatbaar te verklaren op basis van objectiviteit, zoniet z'n aanhangers hier. Typerend.
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Nee want een ieder hoort zicht te gedragen, dus hoef je dat niet te benoemen.Misdraagt iemand zich(vooral als het keer op keer is) dan mag je het benoemen omdat het afwijkend gedrag is.
TheLegend schreef:
(...)
Oké, ik ben overigens zelf geen aanhanger van Real en Pepe dat even ter zijde, maar waarom - in z'n algemeenheid - altijd van het negatieve uit gaan? Omdat hij zich aardig misdragen heeft hoef je de positieve dingen toch niet links te laten liggen? Hij is nog altijd een behoorlijke randdebiel maar dan nog, als hij zich weet te gedragen mag dat best benoemd worden. Dat veranderd niets aan zijn status, tenzij hij zich tegen Spanje weer weet te misdragen.
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
Amsterhammer
Moderator
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005
quote:Ik was ook zonder te posten verder gegaan als ik niet jouw bijdraag op de vorige pagina tegen gekomen was.
Siempre Real schreef:
Tis weer komkommertijd... Same story, elk jaar opnieuw!
Marcelo Bielsa
Icoon
Siempre Real
Moderator
quote:Was jij niet de ene die een poosje geleden beloofd hier niet meer te posten? Wilde je er alleen aan herinneren, want ik post wel eens onzin, maar jij verslaat me dubbel en dwars....
Marcelo Bielsa schreef:
Sollicitatie procedure bij Real tegenwoordig is denk ik ook van; Haat je Barca? okay pluspunt, kun je schoppen en schelden? aangenomen.
Bonuspunt: nooit of te nimmer iets negatiefs over de club zelfs zeggen want dan wordt je ontslagen.
Ik kan niet wachten op het nieuwe seizoen.
quote:Dit was zo'n onzin zin van mij, uiteraard niet gemeend zie ook de smilies!
Ik was ook zonder te posten verder gegaan als ik niet jouw bijdraag op de vorige pagina tegen gekomen was. .
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:Ik ben er weer! mooi toch? en wat jij van mijn posts vind interesseert mij vrij weinig aangezien ik je toch niet serieus neem.
Siempre Real schreef:
Was jij niet de ene die een poosje geleden beloofd hier niet meer te posten? Wilde je er alleen aan herinneren, want ik post wel eens onzin, maar jij verslaat me dubbel en dwars....
Siempre Real
Moderator
Marcelo Bielsa
Icoon
quote:[Dit bericht is veranderd door Ares (op 23 juni 2012 15:09:04).]
Di Stefano geniet van Ronaldo: 'Hij doet het tot nog toe geweldig'
Zaterdag, 23 juni 2012 om 11:10
Cristiano Ronaldo wordt geliefd en gehaat en Alfredo Di Stefano behoort overduidelijk tot de eerste groep. De clublegende van Real Madrid zegt te genieten van de prestaties van de Portugees op dit EK. Tegen Nederland was Ronaldo twee keer trefzeker en in de kwartfinale tegen Tsjechië tekende hij met het hoofd voor de beslissende treffer.
De 85-jarige Di Stefano onderkent het belang van de inbreng van de buitenspeler. “Ik heb niet alle wedstrijden gezien, maar Cristiano Ronaldo doet het geweldig. Tegen Tsjechië onderscheidde hij zich weer met een geweldig doelpunt. Hij is een complete speler, een aanvaller die altijd op de juiste plek staat en gemakkelijk scoort”, vertelt de coryfee in de Diario de Noticias.
Ook de overige Portugese spelers van Real Madrid kunnen Di Stefano bekoren. “Pepe en Fábio Coentrao doen het ook uitstekend. Pepe is een fenomenale speler.” Tot slot laat de Argentijn zich uit over de strijd tussen Ronaldo en Lionel Messi, die ook in de zomer gewoon verder woedt. “Het zijn de twee beste spelers ter wereld, maar ik wil dat de beste ter wereld een speler van Real Madrid is.”
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
Madridista
Idool
quote:Fernando Alonso? Die speelt toch voor Ferrari? Maar serieus, hoezo?
Cacciatore schreef:
Wel leuk dat Alonso nu ook weet hoe het voelt om een Barca speler te zijn
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Het Pepe momentje
Madridista schreef:
(...)
Fernando Alonso? Die speelt toch voor Ferrari? Maar serieus, hoezo?
Madridista
Idool
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Hij moet er nog wel ff over nadenken............
Madridista schreef:
Kaká zal Madrid wel gaan verlaten. Volgens AS zou de eigenaar van de Chinese club Guangzhou bereid zijn hem een salaris van 18 miljoen per jaar te betalen.
Siempre Real
Moderator
Amsterhammer
Moderator
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005
Deze topic is open en bestaat uit 127 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,4% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.