Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 19:38                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 ... 151 »

HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003

quote:HR
Siempre Real schreef:

Kan, maar Barca kan hem niet betalen ;B Ik denk dat Mourinho Di Maria op termijn ziet vertrekken, zelfde geldt voor Kaka. Silva past verder perfect in het beleid van meer Spanjaarden. Silva zou best wel de kop kunnen kosten van Di Maria, die na zijn belssure verre van de oude is.

Ik had Silva een jaar of 2-3 geleden al graag zien komen...
HR
Real ook niet ;).
Vind ik wel zonde. In plaats van di maria weer helpen op te krabbelen gaan jullie dus weer een nieuwe halen. Op zich is dat gezien de historie van grote clubs in europa misschien niet vreemd, maar ik vind het wel jammer.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Vak: -
Reg.: 25 november 2005

Van de film schreef:

(...)

Real ook niet ;).
Vind ik wel zonde. In plaats van di maria weer helpen op te krabbelen gaan jullie dus weer een nieuwe halen. Op zich is dat gezien de historie van grote clubs in europa misschien niet vreemd, maar ik vind het wel jammer.
HR
Ja maar het past wel in het beleid van meer Spanjaarden! Zijn prima bezig dus bij Real.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Van de film schreef:

(...)

Real ook niet ;).
HR
Real zou het wel kunnen... Wat ik jammer vindt is dat ze Silva niet 3 jaar geleden hebben gehaald, had waarschijnlijk een paar 10-tallen mln gescheeld. Ik denk dat er wat spelers heen en weer gaan, mocht het echt tot een deal komen.
Di Maria of Silva, de keuze is voor mij niet zo moeilijk: Silva!
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

jasperdgg schreef:

(...)

Ja maar het past wel in het beleid van meer Spanjaarden! Zijn prima bezig dus bij Real.
HR
:D ;)

Maar goed, zijn er al bedragen genoemd?
HR
HR

skimovic
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2002

Madridista schreef:

(...)

Ik snap niet dat Madrid VdWiel niet nu meteen haalt, kost relatief weinig en als het niet werkt kun je hem altijd aan clubs als Getafe of zo verkopen. Trouwens Siempre, enhorabuena!! (met die twee Clubes Gallegos bedoel ik)
HR
Snap je dat inmiddels al wat beter? ;B

Die zou falikant falen daar, of nee dat is dan niet zijn schuld maar die van Ronaldo, want die wil niet mee verdedigen en geeft hem de bal niet..

[Dit bericht is veranderd door skimovic (op 19 juni 2012 23:50:48).]
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Silva als flankspeler vind ik een stuk minder dan de middenvelder Silva. Ik zou hem niet op de flank opstellen in het Spaans elftal, hij geeft zelf ook aan liever een stukje naar achteren te spelen en al voetballend bij de goal te komen. De Di Maria van 2 seizoenen terug kan als flankspeler van meer waarden zijn dan Silva...ten minste wat ik tot nu toe op het EK gezien heb.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

skimovic schreef:

(...)

Snap je dat inmiddels al wat beter? ;B

Die zou falikant falen daar, of nee dat is dan niet zijn schuld maar die van Ronaldo, want die wil niet mee verdedigen en geeft hem de bal niet..
HR
Volgens mij speelt Ronaldo van links en staat VdWiel op rechts, die hebben dus niet veel last van elkaar. :D
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Zoals bekend ben ik niet de grootste fan van Mourinho maar de manier waarop hij reageert op de kritiek van Zdenek Zeman is dan toch wel weer leuk :D
HR
HR
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Kreeg deze net door gestuurd van een Spaanse vriend, de TV-gids in de krant. Om 21.35 een docu over terrorisme en wiens foto zetten ze er bij? :D

forumillustratie

[Dit bericht is veranderd door jasperdgg (op 21 juni 2012 14:46:41).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

jasperdgg schreef:

Kreeg deze net door gestuurd van een Spaanse vriend, de TV-gids in de krant. Om 21.35 een docu over terrorisme en wiens foto zetten ze er bij? :D

(plaatje)
HR
Terecht!

Nu moet deze terrorist nog uitgeschakeld worden op welke manier dan ook.. (liefst op een manier dat we hem niet meer op de voetbal velden zien)
HR
HR

Madridista
Idool

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Terecht!

Nu moet deze terrorist nog uitgeschakeld worden op welke manier dan ook.. (liefst op een manier dat we hem niet meer op de voetbal velden zien)
HR
Kan het nu ook weer ergens over gaan? Die hele door de pers opgezweepte onzin over Pepe hangt me vies de keel uit. Hij is af en toe zo gek als een deur maar dat is over het algemeen alleen tegen Barcelona. Niet dat het daarmee okee is maar om hem constant af te schilderen als een terrorist die niets kan en alleen maar trapt slaat helemaal nergens op. Van de week riep die Youri Mulder ook zoiets en het gaat gewoon helemaal nergens over. Afgezien van het feit dat hij af en toe ontspoort is het gewoon een uitstekende verdediger.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

forumillustratie

Die gast had al lang en breed ontslagen moeten worden door Real, dus nee, het kan niet ergens anders over gaan.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Madridista schreef:

(...)

Kan het nu ook weer ergens over gaan? Die hele door de pers opgezweepte onzin over Pepe hangt me vies de keel uit. Hij is af en toe zo gek als een deur maar dat is over het algemeen alleen tegen Barcelona. Niet dat het daarmee okee is maar om hem constant af te schilderen als een terrorist die niets kan en alleen maar trapt slaat helemaal nergens op. Van de week riep die Youri Mulder ook zoiets en het gaat gewoon helemaal nergens over. Afgezien van het feit dat hij af en toe ontspoort is het gewoon een uitstekende verdediger.
HR
Het aardige is dat hij al maanden als een vorst staat te verdedigen, daar hoor je werkelijk helemaal niemand over. Nu ook op het EK, staat er gewoon geweldig te voetballen, zo goed dat de onder andere de Oranje superaanvallers er totaal niet aan te pas kwamen, en volgens mij zonder ook maar 1 overtreding, overigens, tot nu toe de verdediger op dit EK met de MINSTE overtredingen op zijn naam...

Het zijn altijd dezelfden die teruggrijpen in het verleden... Jammer, want het huidige en de toekomst zijn veel interessanter... ;B Btw, die terrorist staat ook nog eens in de 1/2 fin EK.... :P

Nee, ik praat zijn gedrag niet goed, maar ik kijk ook naar wat hij nu doet en dat is gewoon "buitengewoon goed".

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 juni 2012 11:36:25).]
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Siempre Real schreef:

Het aardige is dat hij al maanden als een vorst staat te verdedigen, daar hoor je werkelijk helemaal niemand over. Nu ook op het EK, staat er gewoon geweldig te voetballen, zo goed dat de onder andere de Oranje superaanvallers er totaal niet aan te pas kwamen, en volgens mij zonder ook maar 1 overtreding, overigens, tot nu toe de verdediger op dit EK met de MINSTE overtredingen op zijn naam...

Het zijn altijd dezelfden die teruggrijpen in het verleden... Jammer, want het huidige en de toekomst zijn veel interessanter... ;B Btw, die terrorist staat ook nog eens in de 1/2 fin EK.... :P
HR
Was die actie waarvoor hij toen 8 wedstrijden ofzo is geschorst ook tegen barcelona? (die actie waarbij die die kerel die op de grond ligt nog even 2 keer natrapt en vervoglesn met z'n knieen op zijn hoofd en rug gaat zitten.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

HR
Oh ja want we moeten het natuurlijk alleen maar over de goeie dingen praten toch?
Youri Mulder heeft gewoon gelijk, kijk als je daar niet tegen kunt, heb je gewoon pech.
Je kunt niet ontkennen dat het een crimineel is en het was een krantenartikel waar ik dan op reageer, geen probleem toch?

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 22 juni 2012 11:41:34).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

(...)

Was die actie waarvoor hij toen 8 wedstrijden ofzo is geschorst ook tegen barcelona? (die actie waarbij die die kerel die op de grond ligt nog even 2 keer natrapt en vervoglesn met z'n knieen op zijn hoofd en rug gaat zitten.
HR
Nee, dat was in ieder geval geen Barca. Hij heeft een periode gehad dat ie het helemaal kwijt was, de laatste tijd staat er gewoon een geweldige verdediger, hard maar niet zo idiot als de actie die jij hier nu noemt. Geen garantie dat ie niet nog eens doorflipt, maar vooralsnog lost ie het voetballend op.

Oh ja want we moeten het natuurlijk alleen maar over de goeie dingen praten toch?
Youri Mulder heeft gewoon gelijk, kijk als je daar niet tegen kunt, heb je gewoon pech.
Je kunt niet ontkennen dat het een crimineel is en het was een krantenartikel waar ik dan op reageer, geen probleem toch?HR
:D Moet eerlijk zeggen, die actie voetje op hand vond ik wel goed hoor, dus ja, graag alleen maar over de goede dingen.... :B

Btw, uit welke tv gids komt die foto/artikel over terroristen? Jammer dat de tekst niet te lezen is namelijk, ben eigenlijk wel benieuwd wat er staat...

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 juni 2012 11:51:55).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Siempre Real schreef:

(...)

:D Moet eerlijk zeggen, die actie voetje op hand vond ik wel goed hoor, dus ja, graag alleen maar over de goede dingen.... :B

Btw, uit welke tv gids komt die foto/artikel over terroristen? Jammer dat de tekst niet te lezen is namelijk, ben eigenlijk wel benieuwd wat er staat...
HR
Ik had ook niet anders verwacht dat jij die actie goed van van voetje op hand.
Tekenend.

Het is wachten op de volgende uitspatting van hem, als het even iets minder gaat dan gaan we weer de ware Pepe zien, en zoals gezegd kan meneer doen wat hij wilt het wordt allemaal geacepteerd :D

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 22 juni 2012 12:19:38).]
HR
HR

Madridista
Idool

Marcelo Bielsa schreef:

(...)

Je kunt niet ontkennen dat het een crimineel is en het was een krantenartikel waar ik dan op reageer, geen probleem toch?
HR
Haaaahhha jij schrijft dit soort ongenuanceerde onzin en dan kan ik het niet ontkennen? Niet te geloven.

En wat bedoel je met uigeschakeld worden, het liefst zodat we hem nooit meer terugzien op een voetbalveld?? Klinkt mij niet fris in de oren.

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 22 juni 2012 12:44:45).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Madridista schreef:

(...)

Haaaahhha jij schrijft dit soort ongenuanceerde onzin en dan kan ik het niet ontkennen? Niet te geloven.
HR
Nope.

En inderdaad uitgeschakeld als in helemaal niet meer op de velden, dat zou geweldig zijn maar helaas zal dat nooit gebeuren, en zal mevrouw doorgaan met crimineel gedrag.

[Dit bericht is veranderd door Marcelo Bielsa (op 22 juni 2012 12:49:27).]
HR
HR

Madridista
Idool

@Siempre, dit is wat ik kan lezen:

“Un concierto benéfico en Mónaco se vuelve sangriento cuando terroristas toman como rehenes al presidente de Rusia, Putin y pop star Venus. “
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madridista schreef:

@Siempre, dit is wat ik kan lezen:

“Un concierto benéfico en Mónaco se vuelve sangriento cuando terroristas toman como rehenes al presidente de Rusia, Putin y pop star Venus. “
HR
Lijkt me een mooie FILM, want dat is het en geen DOCUMENTAIRE!!!!! Prachtig toch, Pepe in de hoofdrol in een terroristenfilm waarin tijdens een benefiet concert in Monaco zowel de ster van het concert als de Rusische president Putin op bloederige wijze gekidnapt worden.... Starring Pepe (defender from Real Madrid)... wat een affiche! :B

En inderdaad uitgeschakeld als in helemaal niet meer op de velden, dat zou geweldig zijn maar helaas zal dat nooit gebeuren, en zal mevrouw doorgaan met crimineel gedragHR
Prachtig, de frustratie druipt ervan af, zulke opmerkingen.... :D
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

Nu ook op het EK, staat er gewoon geweldig te voetballen, zo goed dat de onder andere de Oranje superaanvallers er totaal niet aan te pas kwamen,
HR
Zozo hij houdt de Oranje aanvallers in bedwang, das knap aangezien dat andere verdedigers niet lukt :D

Siempre Real schreef:
Nu ook op het EK, staat er gewoon geweldig te voetballen,
HR
Gomez was hem makkelijk kwijt en scoorde, ook bij de goal van Bendtner liet hij zich makkelijk kloppen.Gister werd hij 2 keer door Pilar/Vilar kinderlijk eenvoudig uitgespeeld.
Siempre, voor je weer iets verzint moet je je eigen beseffen dat jij niet de enige bent met een tv.Ook andere mensen zien Pepe spelen.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Siempre Real schreef:

(...)

HR
Ik was op het punt om je te ondersteunen wat betreft Pepe, tot dat ik deze onzin van je las - ondanks dat je het eventueel niet serieus meent met de smilies, vind ik dat het 'goed vinden' van een actie waar de idioot op Messi's hand stapt een puure provocatie van jouw kant, die me echt teleurstelt, Siempre.

Ja, Pepe speelt bijzonder goed en sterk op dit EK zonder smerig te zijn, dus hij kan het wel. Dat maakt zijn walgelijke uitspattingen jegens Barca ieder keer des te walgelijker.
HR
HR

Madridista
Idool

Amsterhammer schreef:

(...)

Ik was op het punt om je te ondersteunen wat betreft Pepe, tot dat ik deze onzin van je las - ondanks dat je het eventueel niet serieus meent met de smilies, vind ik dat het 'goed vinden' van een actie waar de idioot op Messi's hand stapt een puure provocatie van jouw kant, die me echt teleurstelt, Siempre.

Ja, Pepe speelt bijzonder goed en sterk op dit EK zonder smerig te zijn, dus hij kan het wel. Dat maakt zijn walgelijke uitspattingen jegens Barca ieder keer des te walgelijker.
HR
Eindelijk iemand die ook de andere kant van Pepe ziet. (die, zoals ik al vaker gezegd heb tegen Barcelona volkomen de weg kwijt raakt en dan inderdaad debiele dingen doet)
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 59,3% dat FC Twente wint van SC Heerenveen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!