Ajax Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 16:56                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 ... 151 »

HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

Ik ben benieuwd welke door de europese belastingbetaler gefinancieerde grote transfers Real Madrid deze zomer weer gaat doen!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

quote:HR
Robery schreef:

Ik ben benieuwd welke door de europese belastingbetaler gefinancieerde grote transfers Real Madrid deze zomer weer gaat doen!
HR
Messi en van Persie zullen sowieso gehaald worden... Je kunt een extra bijdrage storten als je wilt, dan ontzie je toch weer een beetje de rest van de belastingbetalers... Ik zeg doen!~
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Siempre Real schreef:

HR
We hebben het wel eens gehad over higuain als spits en ik meen me te herinneren dat jij hem toen niet zo vond en ik er wel aardig gecharmeerd van was.
Kijk eens bij onderstaande link hoe goed hij samen speelt met messi. Zelfs één schitterende combinatie bij:

http://www.youtube.com/watch?v=tAd_Dh4cthQ&feature=g-all-u
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

(...)

We hebben het wel eens gehad over higuain als spits en ik meen me te herinneren dat jij hem toen niet zo vond en ik er wel aardig gecharmeerd van was.
Kijk eens bij onderstaande link hoe goed hij samen speelt met messi. Zelfs één schitterende combinatie bij:

http://www.youtube.com/watch?v=tAd_Dh4cthQ&feature=g-all-u
HR
Maar ik heb nooit gezegd dat het geen goede voetballer was, ik heb alleen gezegd dat hij zich niet met de opbouw moet bemoeien, dus maw hij moet ronde de 16 spelen en als "kaats" of aanspeelpunt fungeren. Gonzalo rond de 16 is dodelijk, en dat hij een bal kan afleggen dat wist ik al. Ik erger me alleen aan hem als hij denkt ala Messi aan een solo te kunnen beginnen, of als hij uit de spits zakt om de bal op te halen, dat moet ie niet doen, want dat kan ie niet!

Gonzalo is eindstation, afmaker en hij kan ook in de kaats/combinatie spelen.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Robery schreef:

HR
Robben en Ribery komen ook heb ik begrepen.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Voor de liefhebbers vanaf 1930 uur bij Eredvisielive: Hierro, Redondo, Helguera, Figo en Zidane aan de ene kant tegen Sar, Keane, York en andere Man Utd spelers uit het verleden aan de andere kant.

[Dit bericht is veranderd door Iker (op 3 juni 2012 19:07:07).]
HR
HR

Van de film
Legende

Siempre Real schreef:

Maar ik heb nooit gezegd dat het geen goede voetballer was, ik heb alleen gezegd dat hij zich niet met de opbouw moet bemoeien, dus maw hij moet ronde de 16 spelen en als "kaats" of aanspeelpunt fungeren. Gonzalo rond de 16 is dodelijk, en dat hij een bal kan afleggen dat wist ik al. Ik erger me alleen aan hem als hij denkt ala Messi aan een solo te kunnen beginnen, of als hij uit de spits zakt om de bal op te halen, dat moet ie niet doen, want dat kan ie niet!

Gonzalo is eindstation, afmaker en hij kan ook in de kaats/combinatie spelen.
HR
Ok, dan zijn we het eens over hem. Maar ook voor die kaats/combinatie moet je behoorlijk wat voetballend vermogen hebben, en dat heeft hij. Als ik kijk naar de selectie van madrid van de afgelopen jaren zou hij bij mij altijd in de spits staan.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

(...)

Ok, dan zijn we het eens over hem. Maar ook voor die kaats/combinatie moet je behoorlijk wat voetballend vermogen hebben, en dat heeft hij. Als ik kijk naar de selectie van madrid van de afgelopen jaren zou hij bij mij altijd in de spits staan.
HR
Als spits en in de spits... Als pure afmaker!
HR
HR

Van de film
Legende

Siempre Real schreef:

Als spits en in de spits... Als pure afmaker!
HR
Met kaatsende en combinerende vermogens ;).
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

Het is te hopen voor Madrid dat ze komend seizoen weer een keer een europese finale halen. In tegenstelling tot Barca spelen ze al 10 jaar geen rol van betekenis meer in het europese voetbal. Een club als Madrid hoort elke 3/4 jaar een keer de finale te halen. Als Barca zo door gaat halen ze Madrid over een jaar of 15 in qua aantal Cl's.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Robery schreef:

Het is te hopen voor Madrid dat ze komend seizoen weer een keer een europese finale halen. In tegenstelling tot Barca spelen ze al 10 jaar geen rol van betekenis meer in het europese voetbal. Een club als Madrid hoort elke 3/4 jaar een keer de finale te halen. Als Barca zo door gaat halen ze Madrid over een jaar of 15 in qua aantal Cl's.
HR
Ik mag toch hopen dat je er geen slapeloze nachten van hebt. Geen rol is ietwat overdreven, de afgelopen 2 jaar zijn ze toch steeds een aardig eindje gekomen. Ja, Real heeft de grote pech dat ze in Barca een tegenstander hadden/hebben die simpelweg beter was. Om heel eerlijk te zijn baart het mij geen zorgen dat Barca mogelijk het aantal gewonnen C.L. gaat ovetreffen, wat mij veel meer zorgen baart (en dat als Real fan) is dat Barca het ingeslagen beleid weer zal omgooien. In plaats van het inpassen van meer jeugd, meer "namen" gaat halen. Het zou eeuwig zonde zijn, Barca zou een voorbeeld moeten zijn voor alle grote clubs in Europa, in plaats daarvan zie ik Barca het voorbeeld volgen van andere grote clubs in Europa...

Om jouw eerdere vraag mbt aankopen ietwat seriuezer te beantwoorden, gisteren heeft Karanka in een interview gezegd dat afhnakelijk van wat er mogelijk verkocht wordt, de selectie aangevuld zal worden waarbij er in eerste instantie naar het filiaal gekeken gaat worden. Hij sloot niet uit dat er uiteindelijk toch 1 of 2 spelers gehaald gaan worden voor posities waarin het filiaal niet kan voorzien. De bedoeling is om de selectie zoveel als mogelijk intact te houden. Overigens komt Gago ook weer terug naar Madrid, Roma neemt de speler niet definitief over...

De versterkingen zullen vooral in de achterste linies plaatsvinden. De backposities en een centrale verdediger.
HR
HR

AvH
Bankzitter

Uit: Amsterdam
Vak: 420
Reg.: 30 oktober 2006

Siempre Real schreef:

De versterkingen zullen vooral in de achterste linies plaatsvinden. De backposities en een centrale verdediger.
HR
Hoe serieus is de naam van der Wiel hierin?
HR
HR

Madridista
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Ik mag toch hopen dat je er geen slapeloze nachten van hebt. Geen rol is ietwat overdreven, de afgelopen 2 jaar zijn ze toch steeds een aardig eindje gekomen. Ja, Real heeft de grote pech dat ze in Barca een tegenstander hadden/hebben die simpelweg beter was. Om heel eerlijk te zijn baart het mij geen zorgen dat Barca mogelijk het aantal gewonnen C.L. gaat ovetreffen, wat mij veel meer zorgen baart (en dat als Real fan) is dat Barca het ingeslagen beleid weer zal omgooien. In plaats van het inpassen van meer jeugd, meer "namen" gaat halen. Het zou eeuwig zonde zijn, Barca zou een voorbeeld moeten zijn voor alle grote clubs in Europa, in plaats daarvan zie ik Barca het voorbeeld volgen van andere grote clubs in Europa...

Om jouw eerdere vraag mbt aankopen ietwat seriuezer te beantwoorden, gisteren heeft Karanka in een interview gezegd dat afhnakelijk van wat er mogelijk verkocht wordt, de selectie aangevuld zal worden waarbij er in eerste instantie naar het filiaal gekeken gaat worden. Hij sloot niet uit dat er uiteindelijk toch 1 of 2 spelers gehaald gaan worden voor posities waarin het filiaal niet kan voorzien. De bedoeling is om de selectie zoveel als mogelijk intact te houden. Overigens komt Gago ook weer terug naar Madrid, Roma neemt de speler niet definitief over...

HR
Die gozer hebben we nog steeds aan Valdano te danken, vind je het gek dat ze hem bij Roma niet willen?
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

AvH schreef:

(...)

Hoe serieus is de naam van der Wiel hierin?
HR
Vooralsnog een optie, moeilijk in te schatten hoe serieus. Prijs kwaliteit zou het een serieuse optie kunnen worden. Mourinho weigert in te gaan op vragen over vd Wiel. Zegt alleen dat hij een goede indruk heeft achtergelaten in de 2-strijd tegen Real in de C.L.

Die gozer hebben we nog steeds aan Valdano te danken, vind je het gek dat ze hem bij Roma niet willen? .HR
Nee, niet echt. Leuke speler voor een Atletico of Sevilla.
HR
HR

Madridista
Idool

Siempre Real schreef:

(...)

Nee, niet echt. Leuke speler voor een Atletico of Sevilla.
HR
Ik snap niet dat Madrid VdWiel niet nu meteen haalt, kost relatief weinig en als het niet werkt kun je hem altijd aan clubs als Getafe of zo verkopen. Trouwens Siempre, enhorabuena!! (met die twee Clubes Gallegos bedoel ik)
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

Real volgend jaar gewoon weer kampioen B)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Madridista schreef:

(...)

Ik snap niet dat Madrid VdWiel niet nu meteen haalt, kost relatief weinig en als het niet werkt kun je hem altijd aan clubs als Getafe of zo verkopen. Trouwens Siempre, enhorabuena!! (met die twee Clubes Gallegos bedoel ik)
HR
Met Depor heb ik niet zoveel, ik ben voor Celta. Maar bedankt! ;B
HR
HR

Bazza
Icoon

Vak: -
Reg.: 20 januari 2002

Siempre Real schreef:

(...)

Met Depor heb ik niet zoveel, ik ben voor Celta. Maar bedankt! ;B
HR
Je broer is toch voor Celta?
HR
HR
Heb net gehoord dat CR heeft geweigerd handtekening te geven aan 10 jarig meisje uit Portugal omdat ze droeg shirt van Barca. Dit was gebeurd na de training van Nationale elftal.

Hoe zielig is dat als het waar is? :\(

[Dit bericht is veranderd door Bugsy (op 4 juni 2012 21:52:59).]
HR
HR

Madridista
Idool

Bugsy schreef:

Heb net gehoord dat CR heeft geweigerd handtekening te geven aan 10 jarig meisje uit Portugal omdat ze droeg shirt van Barca. Dit was gebeurd na de training van Nationale elftal.

Hoe zielig is dat als het waar is? :\(
HR
Van wie heb je dat? Xavi Hernández?
HR
HR

Gonzalo Gerardo Higuain
Icoon

Vak: 413
Uploads: 1
Reg.: 24 juli 2005

Siempre en/of Madridista:

Heb in het verlederen meerdere malen tickets voor Real via Servicaixa gekocht, ook voor grotere wedstrijden als Atletico. Ging altijd soepel.
Heb tijd terug een test-aankoop geprobeerd voor El Clasico maar dat lukte toen niet, er was niet eens meer de optie om als niet-kaarthouder een ticket aan te schaffen (misschien uitverkocht, werd echter nergens aangegeven).

Denken jullie dat het met een Madridista card wel mogelijk is via de normale weg (Servicaixa dus) wel aan kaarten te komen voor clasico?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Gonzalo Gerardo Higuain schreef:

Siempre en/of Madridista:

Heb in het verlederen meerdere malen tickets voor Real via Servicaixa gekocht, ook voor grotere wedstrijden als Atletico. Ging altijd soepel.
Heb tijd terug een test-aankoop geprobeerd voor El Clasico maar dat lukte toen niet, er was niet eens meer de optie om als niet-kaarthouder een ticket aan te schaffen (misschien uitverkocht, werd echter nergens aangegeven).

Denken jullie dat het met een Madridista card wel mogelijk is via de normale weg (Servicaixa dus) wel aan kaarten te komen voor clasico?
HR
Pfff, ik moet eerlijk zeggen dat ik geen enkel idee heb. Deze vraag zou je bij de Nederlandse Fanclub moeten stellen, zij weten dat wel denk ik. Overigens, de calsicos voor komend seizoen (de reguliere competitie clasicos) zijn in Bernabeu nu al stijf uitverkocht, wordt sowieso zeer lastig om daarvoor nog kaarten te bemachtigen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Real Madrid vraagt Man City om een prijs te noemen voor DAVID SILVA. Real (lees Mourinho) wil er graag nog een creatieve middenvelder/aanvaller bij hebben.
HR
HR

Van de film
Legende

Past beter bij barcelona, en ik zou niet weten hoe mourinho dat ziet in samenwerking ozil en di maria.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Van de film schreef:

Past beter bij barcelona, en ik zou niet weten hoe mourinho dat ziet in samenwerking ozil en di maria.
HR
Kan, maar Barca kan hem niet betalen ;B Ik denk dat Mourinho Di Maria op termijn ziet vertrekken, zelfde geldt voor Kaka. Silva past verder perfect in het beleid van meer Spanjaarden. Silva zou best wel de kop kunnen kosten van Di Maria, die na zijn belssure verre van de oude is.

Ik had Silva een jaar of 2-3 geleden al graag zien komen...
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 97,8% dat Manchester City wint van CSKA Moskou. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-FC Dordrecht.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!