Ajax Netwerk
donderdag 30 oktober 2014 - 13:58                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 ... 151 »

HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 14 augustus 2001

Voor zover ik weet, staat heel die Bale niet op de "agenda" bij Real, de linksachter is ook geen enkel prio, rechtsachter is een prio. Daar ligt op dit moment het accent volgens Mourinho...

quote:HR
ElSalvador74 schreef:

Ronaldo sluit toekomstige transfer niet uit
Cristiano Ronaldo is gelukkig bij Real Madrid, maar sluit niet uit dat hij binnen één of twee jaar op zoek gaat naar een nieuwe uitdaging. Dat vertelt de Portugees in een interview met Sky Sports.

Ronaldo speelde al zes seizoenen voor Manchester United, alvorens hij in 2009 voor het recordbedrag van 94 miljoen euro naar Real Madrid vertrok. Daar kwam hij in de afgelopen drie seizoenen tot 146 doelpunten in 144 duels.

De sterspeler van De Koninklijke is echter nog altijd maar 27 jaar oud. Hij noemt Real Madrid de ideale plek voor dit moment, maar een toekomstige transfer is desondanks niet uitgesloten. "Om eerlijk te zijn, ik weet het niet", begint Ronaldo.

"Niemand weet wat er in de toekomst gaat gebeuren. Ik voel me erg gelukkig hier, Real is een fantastische club met fantastische fans. Het is geweldig, maar je weet nooit wat er in één of twee jaar gaat gebeuren. De gedachten van een man zijn altijd ingewikkeld, maar op dit moment ben ik gelukkig", aldus CR7.

--> wat is het toch ook een wijf, hè? mannen denken juist heel simpel, sukkel :D
HR
Ach. 2 weken geleden riep hij nog dat hij bij Real zijn loopbaan zou beeindigen.... Klopt het toch wel, dat de gedachten van een man ingewikkeld zijn... Misschien dat jij simpel denkt, maar dat geldt dan toch niet voor alle mannen. ;B
HR
HR

Mijn club AFC Ajax
Moderator

Uit: Ergens op de wereld
Reg.: 29 december 2005

Siempre Real schreef:

Voor zover ik weet, staat heel die Bale niet op de "agenda" bij Real, de linksachter is ook geen enkel prio, rechtsachter is een prio. Daar ligt op dit moment het accent volgens Mourinho...

(...)

Ach. 2 weken geleden riep hij nog dat hij bij Real zijn loopbaan zou beeindigen.... Klopt het toch wel, dat de gedachten van een man ingewikkeld zijn... Misschien dat jij simpel denkt, maar dat geldt dan toch niet voor alle mannen. ;B
HR
Heb je wat te vertellen....
HR
HR

Siempre Real
Legende

Mijn club AFC Ajax schreef:

(...)

Heb je wat te vertellen....
HR
Ja, moet alleen nog even bedenken hoe.... ;B Tis niet zo simpel allemaal! :B
HR
HR

ElSalvador74
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Oussama Assaidi
Reg.: 7 augustus 2004

klasbak die Ramires.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Siempre Real schreef:

HR
Bale is toch ook geen echte linksachter? Bij mijn weten speelt Assou-Ekotto daar bij Tottenham en is Bale meer een linkshalf/linksvoor. Ik zou niet weten of Bale kan verdedigen maar als hij dat wel zou kunnen zou hij daar wel staan, Redknapp is niet gek en Bale is veel belangrijker dan Assou-Ekotto.

En over CR, alsof er maar een club bestaat die zijn transfersom kan betalen. Wat zullen ze vragen, rond de 100 miljoen of misschien wel meer. Ik denk dat dat zelfs voor City veel te veel is en laten we wel wezen, dat zou ook maar weer eens het failliet van het voetbal aantonen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marca: Mourinho verlengt zijn contract tot medio 2016. Hij had nog een contract tot medio 2014.

Goed nieuws voor alle non Real fans, 2 extra jaren om af te geven.... ;B
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Siempre Real schreef:

Marca: Mourinho verlengt zijn contract tot medio 2016. Hij had nog een contract tot medio 2014.

Goed nieuws voor alle non Real fans, 2 extra jaren om af te geven.... ;B
HR
Nu moet Pepe nog verlengen ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Real Madrid is in diepe rouw.... María Ángeles Sandoval is overleden, zij is/was de vrouw van Real voorzitter Florentino Perez. María Ángeles Sandoval was volledig genezen verklaard van die ene enge ziekte en genoot de laatste tijd met volle teugen van het leven en van het kampioenschap. Meer nog dan Florentino was zij een echte Madridista. Naar verluidt is een hartstilstand haar noodlottig geworden...

forumillustratie

RIP María Ángeles Sandoval

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 22 mei 2012 21:16:18).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

Een mogelijk vertrek van Gonzalo lijkt verder weg dan ooit. Pipita's vader (en tevens zaakwaarnemer) heeft zich naar het lijkt neer gelegd bij de duidelijke boodschap van Real Madrid: Gonzalo is onder geen beding te koop.

Zolang hij zich bezig houdt met waar hij goed is is, doelpunten maken, mag ie ook van mij best blijven. Eindstation Pipita, dat ben je, de laatste die de bal raakt voordat deze het net raakt!!!!!
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

Siempre, is er enige sprake van interesse van Real voor van Persie? Als er wat verkocht wordt misschien?
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Siempre, is er enige sprake van interesse van Real voor van Persie? Als er wat verkocht wordt misschien?
HR
Laat ik het zo zeggen.... Het is een naam die opvallend vakkundig ontweken wordt in Madrid, vanuit Barcelona kwam van de week het opvallende bericht dat ze van Persie te oud vonden...

Het zou zomaar kunnen dat Robin "la bomba del verano" wordt (vrij vertaald, de klapper van de zomer).
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Tsja, als Barcelona hem te oud vindt dan blijven slechts Real en Man City over denk als clubs die hem kunnen betalen. De vraag is of hij naar City zou willen, dat zou toch een klap in het gezicht zijn van de Arsenal fans. Het lijkt mij dus verlengen bij Arsenal of naar Real.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

Tsja, als Barcelona hem te oud vindt dan blijven slechts Real en Man City over denk als clubs die hem kunnen betalen. De vraag is of hij naar City zou willen, dat zou toch een klap in het gezicht zijn van de Arsenal fans. Het lijkt mij dus verlengen bij Arsenal of naar Real.
HR
Het is een absolute drogreden van Barca, want Drogba wordt wel genoemd en die is volgens mij een paar jaar ouder. Het verschil is dat voor Robin moet betaald worden en Drogba mag voor nop weg.
HRHR
HR

jasperdgg
Vedette

Siempre Real schreef:

(...)

Het is een absolute drogreden van Barca, want Drogba wordt wel genoemd en die is volgens mij een paar jaar ouder. Het verschil is dat voor Robin moet betaald worden en Drogba mag voor nop weg.
HR
Ik snap het best hoor. Ze willen waarschijnlijk alleen flink investeren in een jong talent dat de komende tien jaar nog mee kan. Drogba kan nog een jaartje een zeer belangrijke rol vervullen zolang dat talent zich nog niet aan doet.
HR
HR

Siempre Real
Legende

jasperdgg schreef:

(...)

Ik snap het best hoor. Ze willen waarschijnlijk alleen flink investeren in een jong talent dat de komende tien jaar nog mee kan. Drogba kan nog een jaartje een zeer belangrijke rol vervullen zolang dat talent zich nog niet aan doet.
HR
Snappen doe ik het ook wel, maar niet om de redenen die jij hier aangeeft. De reden is meer dat ze hopen dat Llorente volgend jaar of wellicht het jaar daarop (ik weet niet precies hoelang zijn contract bij Bilbao nog doorloopt) voor Barca kiest en dat Barca niet zo heel diep in de buidel voor hem hoeft. Rosell zit niet te wachten op een jong talent, hij wil namen.

Terug naar Real, Mourinho heeft Gonzalo kunnen overtuigen, hij blijft. Al denken ze daar in Italië anders over, daar zien ze hem een deal met Roma en Juve. Gago speelt bij Roma op huur basis met koopoptie en Osvaldo speelt daar ook. Nou gaat het gerucht in Italië dat de 5 mln die Real wil voor Gago teveel is voor Roma. Een deel Gago en 10 mln voor Osvaldo zou een mogelijkheid zijn en een optie voor Juve om Gonzalo alsnog richting Italië te krijgen.

Dus Roma krijgt Gago en 10 mln en Real krijgt Osvaldo, door de komst van laatsgenoemde zou Gonzalo wel eens voor Juve kunnen kiezen...
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Siempre Real schreef:

(...)

Het zou zomaar kunnen dat Robin "la bomba del verano" wordt (vrij vertaald, de klapper van de zomer).
HR
Je zou gek zijn om het niet te doen. Higuain en Benzema, ik heb het geloof ik wel ns gepost, zeker geen koekenbakkers. Maarrr met Van Persie haal je wel ff wat echte kwaliteit in huis. De man is "unlucky" omdat ie al 8 jr of zoiets bij the gunners speelt maar die gast verwijst genoemde spelers natuurlijk lachend linea recta naar de bank.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Siempre Real schreef:
Snappen doe ik het ook wel, maar niet om de redenen die jij hier aangeeft. De reden is meer dat ze hopen dat Llorente volgend jaar of wellicht het jaar daarop (ik weet niet precies hoelang zijn contract bij Bilbao nog doorloopt) voor Barca kiest en dat Barca niet zo heel diep in de buidel voor hem hoeft. Rosell zit niet te wachten op een jong talent, hij wil namen.HR
Sorry voor de offtopic, dus Neymar is nog steeds niet vastgelegd door Barça (ook niet officieus) na een overbruggingsjaar met bv. Drogba?
HR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

(...)
Sorry voor de offtopic, dus Neymar is nog steeds niet vastgelegd door Barça (ook niet officieus) na een overbruggingsjaar met bv. Drogba?
HR
Alle partijen (speler en clubs) zeggen dat het zo is, dus nog niet vastgelegd door Barca. Santos beweert zelfs een verlenging afgesproken te hebben... Dit wordt weer zo'n wazig verhaal vrees ik.
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Ok, bedankt voor de update. Vraag me nog steeds af op die 2 samen kunnen spelen, vooral of beide ego's zich kunnen schikken met nog een grote ster naast zich die ook veel de bal wil. Als ze het elkaar gunnen salommen ze door iedere verdediging zou je op voorhand zeggen, de praktijk blijkt vaak weerbarstiger.
HR
HR

loekf
Talent

Reg.: 3 mei 2006

Al eens gevraagd hier, maar geen reactie gezien. Iemand enig idee hoe het fiasco rond de spaanse bank Bankia kan doorwerken naar Real ?

Voor zover ik weet was Bankia ook de huisbank van Real. Werden ook de transfers gefinancieerd door Bankia. Een situatie als AZ en DSB in Spanje of loop het wel los ?
HR
HR

Siempre Real
Legende

loekf schreef:

Al eens gevraagd hier, maar geen reactie gezien. Iemand enig idee hoe het fiasco rond de spaanse bank Bankia kan doorwerken naar Real ?

Voor zover ik weet was Bankia ook de huisbank van Real. Werden ook de transfers gefinancieerd door Bankia. Een situatie als AZ en DSB in Spanje of loop het wel los ?
HR
Als je geen reactie krijgt, dan zal niemand het weten neem ik aan... Voor zover je van een huisbankier kan spreken wat Real betreft. Ik heb in ieder geval geen idee wat de effecten op Real zullen zijn, wellicht dat de bank geld gaat eisen en dat Real zijn "investeerders potje" moet gaan aanspreken. Werkelijk geen idee wat er gaat gebeuren ervan uitgaande dat Bankia omvalt, wat ik in ieder geval niet zo 1-2-3 zie gebeuren.
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Siempre wat is er waar van dat Real Madrid achter Lucas aan zit ?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Marcelo Bielsa schreef:

Siempre wat is er waar van dat Real Madrid achter Lucas aan zit ?
HR
Veel. Afgelopen week is Mourinho in Duitsland geweest, waar hij met Brazilië (Lucas) een oefeninterland speelde, om hem met eigen ogen te beoordelen. Vandaag meldt oa AS dat de speler geslaagd is voor het Mourinho examen en dat Mourinho zelf gaat proberen de speler naar Madrid te halen. Struikelblok zou de vraagprijs van 40 mln kunnen zijn.

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 28 mei 2012 15:47:56).]
HR
HR

Marcelo Bielsa
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Siempre Real schreef:

(...)

Veel. Afgelopen week is Mourinho in Duitsland geweest, waar hij met Brazilië (Lucas) een oefeninterland speelde, om hem met eigen ogen te beoordelen. Vandaag meldt oa AS dat de speler geslaagd is voor het Mourinho examen en dat Mourinho zelf gaat proberen de speler naar Madrid te halen. Struikelblok zou de vraagprijs van 40 mln kunnen zijn.
HR
Top!
Mocht het rond komen (hoop niet voor zo achterlijk bedrag) dan gaat Real Madrid daar veel plezier aan beleven, veel beelden van hem gezien en echt een toptalent.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

Gister op de weg van Valencia naar Valladolid even gestopt bij Bernabeu voor de lunch. Blijft toch altijd geweldig om daar weer even te zijn. Die plek ademt een en al voetbal. Was weer even een fijn moment. Drie weken Andalusie was overigens helemaal geweldig.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 9,2% dat WKE Emmen wint van Excelsior. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!