Deze topic is open en bestaat uit 134 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 134 »
lars91
International
Uit: Brunssum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 mei 2007
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Vak: -
Reg.: 14 maart 2002
quote:Özil krijgt tot twee keer toe een klap in z'n gezicht (op z'n wang) van Villa, hier te zien na 35 en 37 seconden: http://www.youtube.com/watch?v=UNajyNeem3w
wd schreef:
Ozil werd gek tijdens dat opstootje. Moest weggehaald worden, terwijl hij al op de bank zit. Één en al frustraties, natuurlijk. Weer prijs verloren tegen Barça.
Hier te zien vanaf 1:03, moet zelfs weggehouden worden door Pepehttp://www.youtube.com/watch?v=CyuWG-8KLeQ Kreeg alleen een klein duwtje van David Villa en wordt meteen zwart voor de ogen. Heeft het iig niet van een vreemde (coach).
robbertb
Vedette
Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007
quote:Wat heeft Fascisme hier nou weer mee te maken?
jasperdgg schreef:
(...)
De weg kwijt? Zijn track record spreekt voor zich, dit is gewoon standaard. De man is een hele enge fascist.
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
quote:Ik zou hem (maar ook Pepe) wel eens willen zien in de K1 tegen Aerts of Schilt
robbertb schreef:
(...)
Wat heeft Fascisme hier nou weer mee te maken?![]()
Ik heb zelf de wedstrijd niet gezien, maar begrijp uit de verhalen op AN dat het weer flink is misgegaan. Zag een gruizig filmpje dat een opstootje voor moest stellen, maar dat beeld was te slecht om iets mee te kunnen.
Ook een filmpje van die actie van Marcelo en dat stemde me positief. De kickboxwereld is met het vertrek van Badr Hari een kleurrijk figuur kwijt geraakt. Ik zie in Marcelo wel een mogelijke opvolger. Wat hij steeds laat zien heeft met voetbal toch niks te maken, dus die overstap moet makkelijk te maken zijn
kloot
Vedette
Uit: Diemen
Reg.: 13 maart 2008
quote:Hey grappig, deze gedachte had ik ook na de eerste wedstrijd over gehouden, voelde als na infame pot tegen Juve, gasten bleven maar rennen en opgefokt zijn.
PeterTosh schreef:
Die gasten van Madrid moeten eens gewoon een lekker jointje gaan roken i.p.v. die troep die ze nu nemen..... dat kunnen ze niet helemaal goed handelen in ieder geval
Keje Molenaar
Idool
Reg.: 26 februari 2004
quote:Het jammere is dat een groot deel van de selectie die opgefoktheid totaal niet nodig heeft. Met spelers als Casillas, Carvalho, Coentrão, Alonso, Khedira, Özil, Sahin en Kaká kun je weergaloos voetbal spelen. Dan moet je echter wel de rotte appels Marcelo, Pepe, Ramos en Di María daar tussenuit halen.
kloot schreef:
(...)
Hey grappig, deze gedachte had ik ook na de eerste wedstrijd over gehouden, voelde als na infame pot tegen Juve, gasten bleven maar rennen en opgefokt zijn.
objectieve-visie
Talent
Droomaankoop: Khalid Boulahrouz
Reg.: 14 februari 2009
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Dan raad ik je aan Chelsea - Barcelona uit 2006 nog eens terug te kijken en dan vooral te letten op hoe Robben Messi probeert dood te schoppen.
TheLegend schreef:
(...)
Ik zou hem (maar ook Pepe) wel eens willen zien in de K1 tegen Aerts of Schilt![]()
Ben blij dat ik het allemaal niet live gezien heb, behalve de doelpunten van Messi en Iniesta maar goed daar bestaan filmpjes van. Het is gewoon te schandalig voor woorden. Mourinho is echt 180 graden gedraaid lijkt het wel. Dit heb ik hem niet zien doen bij FC Porto en Chelsea. Je kan zeggen wat je wilt van trainers bij andere topteams, zoals Wenger en Ferguson, ze blijven zich wel gedragen. Ze roepen wel eens wat maar hun teams zijn gewoon beschaafd.
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
Cacciatore
Vedette
quote:Omdat Mourinho consequent ALTIJD tegen Barcelona een team het veld in stuurt dat strak staat van haat en de etaleert door de meest verschrikkelijke overtredingen. Je moet je kapot schamen dat je dit niet eerlijk durft toe te geven.
Siempre Real schreef:
Waarom krijgt Mourinho de schuld van wat er gisteren gebeurt is? Waarom lees ik niets over het publiek en de liedjes/teksten en geluiden richting met name Marcelo? Ik schaam me diep en ben enorm teleurgesteld. De eerste helft was gewoon leuk om te zien, de tweede heb ik niet gezien maar naar wat ik vandaag allemaal gehoord heb is het gewoon te triest voor woorden.
Nee, ik wil niets goed praten. Ik had echt gehoopt vanmorgen wakker te worden en op teletekst te lezen dat ook de 2-de helft een spektakelstuk was geworden, een voorbeeld voor het voetbal... IPV daarvan krijg je dit! Verbieden die clasicos, dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken.
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Ik schaam me, niet om de door jou genoemde reden, maar om alles wat er gebeurt wat niet tot het spelletje hoort. Triest!
Cacciatore schreef:
(...)
Omdat Mourinho consequent ALTIJD tegen Barcelona een team het veld in stuurt dat strak staat van haat en de etaleert door de meest verschrikkelijke overtredingen. Je moet je kapot schamen dat je dit niet eerlijk durft toe te geven.
MrBuijs
Internationale topspeler
Reg.: 18 maart 2004
quote:Welke liedjes? Ik spreek geen Spaans nl. Spreekkoren zijn nooit goed te praten en zouden moeten worden aangepakt. Echter staat het gedrag van het publiek compleet los van de spelers op het veld. Denk maar niet dat Messi niets ergs naar zijn kop krijgt geslingerd bij een corner in Bernabae. Oerwoudgeluiden heb ik niet gehoord, maar het zal wel, is heel fout, maar geeft geen enkele vrijbrief aan Marcelo. Het zou te gek voor woorden zijn, wanneer het gedrag van het publiek het gedrag van de spelers gaat bepalen. Verder heb ik Barcelona op weinig schwalbes kunnen betrappen, Real op meer zelfs.
Siempre Real schreef:
Waarom krijgt Mourinho de schuld van wat er gisteren gebeurt is? Waarom lees ik niets over het publiek en de liedjes/teksten en geluiden richting met name Marcelo? Ik schaam me diep en ben enorm teleurgesteld. De eerste helft was gewoon leuk om te zien, de tweede heb ik niet gezien maar naar wat ik vandaag allemaal gehoord heb is het gewoon te triest voor woorden.
Nee, ik wil niets goed praten. Ik had echt gehoopt vanmorgen wakker te worden en op teletekst te lezen dat ook de 2-de helft een spektakelstuk was geworden, een voorbeeld voor het voetbal... IPV daarvan krijg je dit! Verbieden die clasicos, dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken.
Amsterhammer
Moderator
Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005
quote:1. Hij krijgt de schuld omdat hij zijn team telkens zo opgefokt tegen Barca laat spelen.
Siempre Real schreef:
Waarom krijgt Mourinho de schuld van wat er gisteren gebeurt is?
quote:Er is ook hier met afkeur over oerwoudgeluiden gereageert - ik zal eerlijk bekennen dat deze mij amper opvielen, en zo ver dat ik het kon beoordeelen waren geluiden specifiek tegen Marcelo gericht, dus op de man, en niet racistisch bedoeld (imho!) Wat liedjes en teksten betreft denk ik dat ik, zoals de meesten hier, geen flauw idee had simpelweg omdat wij weinig of geen Spaans verstaan. Dus, wat jij je zo erg aan gestoord hebt is aan de rest van ons hier voorbij gegaan.
Siempre Real schreef:
Waarom lees ik niets over het publiek en de liedjes/teksten en geluiden richting met name Marcelo? Ik schaam me diep en ben enorm teleurgesteld.
quote:Jamaar Siempre, kijk eens naar hoe de opstootjes allemaal beginnen! Door een uber-smerige overtreding of een uit-het-dak gaan van een van Real's 'usual suspects' boeven (Pepe, Marcelo, Ramos, Mourinho). En tot slot, kijk naar de reacties in beiden topics hier - je zult zien dat de grote meerderheid geplaatst is door posters die niet normaliter in deze topics te vinden zijn, dus het zijn echter niet alleen Barca fans die het slechte gedrag van Real/Mourinho volkommen terecht veroordelen.
Siempre Real schreef:
Cacciatore
Vedette
Villas-Boas
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
Sigmund Freud
Internationale topspeler
Reg.: 11 oktober 2009
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
quote:Aldus VP.
Morientes: "Schaam me dat ik een 'Madridista' ben"
FC Barcelona en Real Madrid namen het woensdagavond tegen elkaar op in strijd om de Supercopa. Fernando Morientes, oud-spits van Real, keek zonder plezier naar het duel. Marcelo, David Villa en Mesut Özil kregen allen een rode kaart in de slotfase van het duel, daarnaast werden er ook in totaal acht gele kaarten door de scheidsrechter getrokken.
Morientes baalde vooral van het gedrag van zijn oude club. "Ik schaam me ervoor dat ik een Madridista ben", vertelde Morientes, die tussen 1997 en 2005 72 keer scoorde in 182 competitieduels voor Real, aan Cadena COPE. Vooral over doelman en oud-teamgenoot Iker Casillas was Morientes niet te spreken. "Na een duel meteen gaat hij altijd meteen naar de grond", vertelde Casillas over Lionel Messi, uitblinker aan de zijde van Barça. "
De afgelopen maanden zijn daarover al voldoende uitspraken gedaan. Al denk ik dat een gelijkspel meer terecht zou zijn geweest gezien de kansen", aldus Morientes. Barcelona won uiteindelijk de Supercopa door met 3-2 te winnen. In Madrid eindigde het eerste duel in 2-2.
Cacciatore
Vedette
dach
Lid 2de elftal
Reg.: 25 mei 2011
quote:Hij krijgt 't siempre weg niet uit z'n strot, hand in eigen boezem steken, ooit van gehoord ????? Nee, tuurlijk niet, slachtofferrolletje spelen, gelijk die ongelooflijke eikel van een coach, schorsen voor het leven die vent, volledig van het padje en daardoor zijn discipelen ook, Real Madrid, koninklijk, een karikatuur van zichzelf aan het worden maar nee hoor, het ligt aan de ander, stakker !!!!!!!!!!
Siempre Real schreef:
(...)
Ik schaam me, niet om de door jou genoemde reden, maar om alles wat er gebeurt wat niet tot het spelletje hoort. Triest!
MrBuijs
Internationale topspeler
Reg.: 18 maart 2004
Amsterhammer
Moderator
Reg.: 31 juli 2005
wat zeg je nu?
Legende
Reg.: 19 april 2006
quote:Zolang de mensen binnen Real het ook allemaal niet begrijpen zal dit doorgaan. Helaas want het is een schande voor de sport.
Siempre Real schreef:
het laatste schaap
Icoon
Reg.: 3 november 2002
JC-14
Internationale topspeler
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009
quote:Daar gaat mijn respect voor Ozil...
Mesut Ozil verklaart zijn gedrag na afloop van de wedstrijd: “Ik begon omdat ik mijn religie moest verdedigen. Villa heeft de Islam beledigd.” (AS)
Zlatan NO.410
International
Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001
quote:Inderdaad.
JC-14 schreef:
(...)
Daar gaat mijn respect voor Ozil...
Deze topic is open en bestaat uit 134 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Is Joel Veltman klaar om Toby Alderweireld te vervangen?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.