Ajax Netwerk
zondag 21 december 2014 - 18:14                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 151 »

HR

lars91
International

Uit: Brunssum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 8 mei 2007

Ik was in zijn Chelsea tijd echt fan van Mourinho. Maar nu is het echt een verschrikkelijk gestoorde gek. Ik ben pro Barça maar heb nooit echt een hekel aan Real gehad. Maar het laaste jaar is daar verandering ingekomen. Wat een ordinaire tokkie ploeg is dat geworden. De overtreding van Marcelo is weer eens een keer te gek voor worden. Ik hoop op een hele lange schorsing voor Marcelo. Ozil en Villa mogen van mij ook lang geschorst worden. Want dat geruzie moet eens een keer afgelopen zijn. Al is dat wel weer gunstig voor het EK natuurlijk :denk
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Vak: -
Reg.: 14 maart 2002

quote:HR
wd schreef:
Ozil werd gek tijdens dat opstootje. Moest weggehaald worden, terwijl hij al op de bank zit. Één en al frustraties, natuurlijk. Weer prijs verloren tegen Barça.

Hier te zien vanaf 1:03, moet zelfs weggehouden worden door Pepe :D http://www.youtube.com/watch?v=CyuWG-8KLeQ Kreeg alleen een klein duwtje van David Villa en wordt meteen zwart voor de ogen. Heeft het iig niet van een vreemde (coach). HR
Özil krijgt tot twee keer toe een klap in z'n gezicht (op z'n wang) van Villa, hier te zien na 35 en 37 seconden: http://www.youtube.com/watch?v=UNajyNeem3w
Özil stond er juist bij om het opstootje te sussen.

Maar wat liep Marcelo gefrustreerd dat veld af na het krijgen van z'n rode kaart zeg. Die kop... :I
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

jasperdgg schreef:

(...)

De weg kwijt? Zijn track record spreekt voor zich, dit is gewoon standaard. De man is een hele enge fascist.
HR
Wat heeft Fascisme hier nou weer mee te maken? :denk

Ik heb zelf de wedstrijd niet gezien, maar begrijp uit de verhalen op AN dat het weer flink is misgegaan. Zag een gruizig filmpje dat een opstootje voor moest stellen, maar dat beeld was te slecht om iets mee te kunnen.
Ook een filmpje van die actie van Marcelo en dat stemde me positief. De kickboxwereld is met het vertrek van Badr Hari een kleurrijk figuur kwijt geraakt. Ik zie in Marcelo wel een mogelijke opvolger. Wat hij steeds laat zien heeft met voetbal toch niks te maken, dus die overstap moet makkelijk te maken zijn :B
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

robbertb schreef:

(...)

Wat heeft Fascisme hier nou weer mee te maken? :denk

Ik heb zelf de wedstrijd niet gezien, maar begrijp uit de verhalen op AN dat het weer flink is misgegaan. Zag een gruizig filmpje dat een opstootje voor moest stellen, maar dat beeld was te slecht om iets mee te kunnen.
Ook een filmpje van die actie van Marcelo en dat stemde me positief. De kickboxwereld is met het vertrek van Badr Hari een kleurrijk figuur kwijt geraakt. Ik zie in Marcelo wel een mogelijke opvolger. Wat hij steeds laat zien heeft met voetbal toch niks te maken, dus die overstap moet makkelijk te maken zijn :B
HR
Ik zou hem (maar ook Pepe) wel eens willen zien in de K1 tegen Aerts of Schilt :B

Ben blij dat ik het allemaal niet live gezien heb, behalve de doelpunten van Messi en Iniesta maar goed daar bestaan filmpjes van. Het is gewoon te schandalig voor woorden. Mourinho is echt 180 graden gedraaid lijkt het wel. Dit heb ik hem niet zien doen bij FC Porto en Chelsea. Je kan zeggen wat je wilt van trainers bij andere topteams, zoals Wenger en Ferguson, ze blijven zich wel gedragen. Ze roepen wel eens wat maar hun teams zijn gewoon beschaafd.
HR
HR

kloot
Vedette

Uit: Diemen
Reg.: 13 maart 2008

PeterTosh schreef:

Die gasten van Madrid moeten eens gewoon een lekker jointje gaan roken i.p.v. die troep die ze nu nemen..... dat kunnen ze niet helemaal goed handelen in ieder geval
HR
Hey grappig, deze gedachte had ik ook na de eerste wedstrijd over gehouden, voelde als na infame pot tegen Juve, gasten bleven maar rennen en opgefokt zijn.
HR
HR

Keje Molenaar
Idool

Reg.: 26 februari 2004

kloot schreef:

(...)

Hey grappig, deze gedachte had ik ook na de eerste wedstrijd over gehouden, voelde als na infame pot tegen Juve, gasten bleven maar rennen en opgefokt zijn.
HR
Het jammere is dat een groot deel van de selectie die opgefoktheid totaal niet nodig heeft. Met spelers als Casillas, Carvalho, Coentrão, Alonso, Khedira, Özil, Sahin en Kaká kun je weergaloos voetbal spelen. Dan moet je echter wel de rotte appels Marcelo, Pepe, Ramos en Di María daar tussenuit halen.

Die laatste vier spelers zijn veel te veel simpele draver of houwdegen om in een ploeg op het allerhoogste niveau te kunnen spelen. Het zijn ook deze gasten die keer op keer met compleet onnodige overtredingen kaarten pakken en hun ploeg benadelen. Ze lijken ook de rest aan te steken. Dan zie je zelfs een normaal vrij beheerste speler als Alonso daar ineens in meegaan met gekke tackles of wilde kreten naar een scheidsrechter.

Nu is het tegen Barcelona ook gewoon iedere keer een soort intimidatieploeg die op basis van opportunisme kansen moet creëren. Dat is helemaal niet nodig als je de kern van de selectie ziet. Ik denk echt dat Real Madrid met wat doorselecteren heel snel voetballend gezien een heel eind in de richting van het niveau van Barcelona op kan schuiven.
HR
HR

objectieve-visie
Talent

Droomaankoop: Khalid Boulahrouz
Reg.: 14 februari 2009

weinig koninklijks meer aan de manier van optreden van deze vroeger zo stijlvolle club.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

TheLegend schreef:

(...)

Ik zou hem (maar ook Pepe) wel eens willen zien in de K1 tegen Aerts of Schilt :B

Ben blij dat ik het allemaal niet live gezien heb, behalve de doelpunten van Messi en Iniesta maar goed daar bestaan filmpjes van. Het is gewoon te schandalig voor woorden. Mourinho is echt 180 graden gedraaid lijkt het wel. Dit heb ik hem niet zien doen bij FC Porto en Chelsea. Je kan zeggen wat je wilt van trainers bij andere topteams, zoals Wenger en Ferguson, ze blijven zich wel gedragen. Ze roepen wel eens wat maar hun teams zijn gewoon beschaafd.
HR
Dan raad ik je aan Chelsea - Barcelona uit 2006 nog eens terug te kijken en dan vooral te letten op hoe Robben Messi probeert dood te schoppen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Waarom krijgt Mourinho de schuld van wat er gisteren gebeurt is? Waarom lees ik niets over het publiek en de liedjes/teksten en geluiden richting met name Marcelo? Ik schaam me diep en ben enorm teleurgesteld. De eerste helft was gewoon leuk om te zien, de tweede heb ik niet gezien maar naar wat ik vandaag allemaal gehoord heb is het gewoon te triest voor woorden.

Nee, ik wil niets goed praten. Ik had echt gehoopt vanmorgen wakker te worden en op teletekst te lezen dat ook de 2-de helft een spektakelstuk was geworden, een voorbeeld voor het voetbal... IPV daarvan krijg je dit! Verbieden die clasicos, dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken. :\(
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Siempre Real schreef:

Waarom krijgt Mourinho de schuld van wat er gisteren gebeurt is? Waarom lees ik niets over het publiek en de liedjes/teksten en geluiden richting met name Marcelo? Ik schaam me diep en ben enorm teleurgesteld. De eerste helft was gewoon leuk om te zien, de tweede heb ik niet gezien maar naar wat ik vandaag allemaal gehoord heb is het gewoon te triest voor woorden.

Nee, ik wil niets goed praten. Ik had echt gehoopt vanmorgen wakker te worden en op teletekst te lezen dat ook de 2-de helft een spektakelstuk was geworden, een voorbeeld voor het voetbal... IPV daarvan krijg je dit! Verbieden die clasicos, dit heeft helemaal niets meer met voetbal te maken. :\(
HR
Omdat Mourinho consequent ALTIJD tegen Barcelona een team het veld in stuurt dat strak staat van haat en de etaleert door de meest verschrikkelijke overtredingen. Je moet je kapot schamen dat je dit niet eerlijk durft toe te geven.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Cacciatore schreef:

(...)
Omdat Mourinho consequent ALTIJD tegen Barcelona een team het veld in stuurt dat strak staat van haat en de etaleert door de meest verschrikkelijke overtredingen. Je moet je kapot schamen dat je dit niet eerlijk durft toe te geven.
HR
Ik schaam me, niet om de door jou genoemde reden, maar om alles wat er gebeurt wat niet tot het spelletje hoort. Triest!
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

Siempre Real schreef:

HR
Welke liedjes? Ik spreek geen Spaans nl. Spreekkoren zijn nooit goed te praten en zouden moeten worden aangepakt. Echter staat het gedrag van het publiek compleet los van de spelers op het veld. Denk maar niet dat Messi niets ergs naar zijn kop krijgt geslingerd bij een corner in Bernabae. Oerwoudgeluiden heb ik niet gehoord, maar het zal wel, is heel fout, maar geeft geen enkele vrijbrief aan Marcelo. Het zou te gek voor woorden zijn, wanneer het gedrag van het publiek het gedrag van de spelers gaat bepalen. Verder heb ik Barcelona op weinig schwalbes kunnen betrappen, Real op meer zelfs.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Uit: Amsterdam
Reg.: 31 juli 2005

Siempre Real schreef:

Waarom krijgt Mourinho de schuld van wat er gisteren gebeurt is?
HR
1. Hij krijgt de schuld omdat hij zijn team telkens zo opgefokt tegen Barca laat spelen.
2. Van wegen zijn eigen verwerpelijk gedrag langs de kant, zijn gebaar richting Messi en zijn gezichts-knijp bij Vilanova. (Alles op film)
3. Van wegen zijn uitspraken jegens de pers na afloop (op film)
4. Omdat hij b.v geen woord van afkeur heeft voor Marcelo's aanslag op Fabregas (en kom nou niet weer met 'hij loopt toch dus is er niets aan de hand geweest')

Siempre Real schreef:

Waarom lees ik niets over het publiek en de liedjes/teksten en geluiden richting met name Marcelo? Ik schaam me diep en ben enorm teleurgesteld.
HR
Er is ook hier met afkeur over oerwoudgeluiden gereageert - ik zal eerlijk bekennen dat deze mij amper opvielen, en zo ver dat ik het kon beoordeelen waren geluiden specifiek tegen Marcelo gericht, dus op de man, en niet racistisch bedoeld (imho!) Wat liedjes en teksten betreft denk ik dat ik, zoals de meesten hier, geen flauw idee had simpelweg omdat wij weinig of geen Spaans verstaan. Dus, wat jij je zo erg aan gestoord hebt is aan de rest van ons hier voorbij gegaan.

Siempre Real schreef:

HR
Jamaar Siempre, kijk eens naar hoe de opstootjes allemaal beginnen! Door een uber-smerige overtreding of een uit-het-dak gaan van een van Real's 'usual suspects' boeven (Pepe, Marcelo, Ramos, Mourinho). En tot slot, kijk naar de reacties in beiden topics hier - je zult zien dat de grote meerderheid geplaatst is door posters die niet normaliter in deze topics te vinden zijn, dus het zijn echter niet alleen Barca fans die het slechte gedrag van Real/Mourinho volkommen terecht veroordelen.
HRHR
HR

Cacciatore
Vedette

[Dit bericht is veranderd door Cacciatore (op 18 augustus 2011 19:15:21).]
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

Cacciatore schreef:

HR
Je zou zowaar bijna gaan hopen dat die Pepe wat ergs overkomt :D
HR
HR

Sigmund Freud
Internationale topspeler

Reg.: 11 oktober 2009

Die Mourinho mag van mij vandaag nog bezoek krijgen van een knokploeg, domme vent dat t is. Met zo'n geweldig materiaal niet verder komen dan ordinair schoppen tegen Barca en altijd maar alles goedpraten. Walgelijke man.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

Morientes: "Schaam me dat ik een 'Madridista' ben"

FC Barcelona en Real Madrid namen het woensdagavond tegen elkaar op in strijd om de Supercopa. Fernando Morientes, oud-spits van Real, keek zonder plezier naar het duel. Marcelo, David Villa en Mesut Özil kregen allen een rode kaart in de slotfase van het duel, daarnaast werden er ook in totaal acht gele kaarten door de scheidsrechter getrokken.

Morientes baalde vooral van het gedrag van zijn oude club. "Ik schaam me ervoor dat ik een Madridista ben", vertelde Morientes, die tussen 1997 en 2005 72 keer scoorde in 182 competitieduels voor Real, aan Cadena COPE. Vooral over doelman en oud-teamgenoot Iker Casillas was Morientes niet te spreken. "Na een duel meteen gaat hij altijd meteen naar de grond", vertelde Casillas over Lionel Messi, uitblinker aan de zijde van Barça. "

De afgelopen maanden zijn daarover al voldoende uitspraken gedaan. Al denk ik dat een gelijkspel meer terecht zou zijn geweest gezien de kansen", aldus Morientes. Barcelona won uiteindelijk de Supercopa door met 3-2 te winnen. In Madrid eindigde het eerste duel in 2-2.HR
Aldus VP.

Ben ook benieuwd wat een Raùl hier van zou vinden. Dat is een speler die je met recht koninklijk mag noemen.

@Siempre: je hoeft je uiteraard niet te verdedigen en je club ook niet, maar worden er dan nooit dingen in het Bernabeu geroepen? Worden daar nooit geluidjes gemaakt of spelers uitgescholden? Dat gebeurt overal, kijk maar naar de kampioenswedstrijd van afgelopen jaar tegen Twente (corners en Janssen). Dat wil uiteraard niet zeggen dat ik het daar mee eens ben, maar het is helaas iets wat in vrijwel ieder stadion voor komt.

Alles wat er gebeurt is, of het nou gaat om wat de spelers van Barcelona of Real Madrid doen/deden, maakt het spelen van dit soort wedstrijden nagenoeg onmogelijk. Dan is de onrust tussen Feyenoord en Ajax maar te vergelijken met een brandje in een prullenbak.

Ik zou me als supporter van beide elftallen helemaal de pleuris schamen. Is dit voetbal?
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Speciaal voor Siempre die het altijd over de media heeft. Hier een prachtig staaltje geschiedsvervalsing. Het spaanse TVE laat een geknipt filmpje zien van het klapje dat Mourinho krijgt nadat hij in de ogen prikt van Tito. Chapeau Madrid!

HR
HR

dach
Lid 2de elftal

Reg.: 25 mei 2011

Siempre Real schreef:

(...)

Ik schaam me, niet om de door jou genoemde reden, maar om alles wat er gebeurt wat niet tot het spelletje hoort. Triest!
HR
Hij krijgt 't siempre weg niet uit z'n strot, hand in eigen boezem steken, ooit van gehoord ????? Nee, tuurlijk niet, slachtofferrolletje spelen, gelijk die ongelooflijke eikel van een coach, schorsen voor het leven die vent, volledig van het padje en daardoor zijn discipelen ook, Real Madrid, koninklijk, een karikatuur van zichzelf aan het worden maar nee hoor, het ligt aan de ander, stakker !!!!!!!!!!
HR
HR

MrBuijs
Vedette

Reg.: 18 maart 2004

"Na een duel meteen gaat hij altijd meteen naar de grond", vertelde Casillas over Lionel Messi, uitblinker aan de zijde van Barça. "
Als er een speler is die aanslag na aanslag te verduren krijgt in het hele seizoen, dan is het Messi wel. Als er een speler is, die gezien de tikken die hij krijgt en ontwijkt niet snel gaat liggen, is het ook Messi. En ja, soms ontwijkt hij een tackel en valt hij op de grond, zonder dat hij geraakt wordt misschien, gelukkig is hij daar zo goed in dat ontwijken, anders had hij allang mank gelopen.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Reacties verhitte FC Barcelona - Real Madrid verzameld

Door Pim Coffeng | 18 Aug 2011 om 16:43

FC Barcelona – Real Madrid (3-2) ontspoorde woensdagavond na een grove charge van Marcelo op Cesc Fabregas. Er ontstond een opstootje waarin Jose Mourinho de assistent trainer van Barça, Tito Vilanova, in zijn oog prikte. David Villa en Mesut Ozil hadden ruzie met elkaar en kregen beiden rood, terwijl Pepe het met alles en iedereen aan de stok had. Uiteraard is de wedstrijd en vooral het relletje na afloop veelbesproken in de Spaanse kranten. Hieronder een verzameling van de reacties.

FC Barcelona:
Vice-president Carles Villarubi: “Mourinho is een plaag voor de voetbalwereld. Als Real Madrid zijnde kun je je coach niet blijven ondersteunen na wat er gisteren is gebeurd.” In de voetbalwereld is het een gebaar van respect om na afloop van een verloren finale op het veld te blijven staan tijdens de prijsuitreiking. “Mourinho dirigeerde zijn ploeg zo snel mogelijk de kleedkamer in na het laatste fluitsignaal.” (AFA)

Daniel Alves: “Mourinho moet het goede voorbeeld geven, maar in plaats daarvan brengt hij negativiteit.” De Braziliaan hekelt verder het ‘overdreven harde spel’ van de aartsrivaal. “Als het één keer gebeurd, oké. Maar voor twee, drie, vier keer zijn geen excuses.” (AS)

Cesc Fabregas: “De rivaliteit is enorm en dan gebeuren dit soort dingen. Het hoort bij voetbal. Ik ben alleen maar gelukkig met de titel.” (AS)

Gerard Pique: “Iemand moet hier iets aan doen. Mourinho vernielt het Spaanse voetbal. Hij gaat te ver, dit moet worden gestopt. De schuldigen zijn in Madrid.” (El Correo)

Xavi: “Helaas is dit het zielige beeld van Madrid. Je kunt agressief of te enthousiast een duel in gaan, maar Marcelo probeerde Fabregas pijn te doen. Gelukkig is er nu gerechtigheid.” (Sport)

Pep Guardiola: “Dit kan slecht eindigen als er niets aan gedaan wordt. Ik kan ervoor zorgen dat mijn spelers zich goed gedragen, maar verder kan ik niemand iets voorschrijven.” (Sport)

Real Madrid:

Mesut Ozil verklaart zijn gedrag na afloop van de wedstrijd: “Ik begon omdat ik mijn religie moest verdedigen. Villa heeft de Islam beledigd.” (AS)

Iker Casillas was weinig onder de indruk van het opstootje. “Er zijn zulke grote belangen en dan ontstaat er wel eens een conflict.” Over de wedstrijd: “Een gelijkspel was eerlijker geweest.” (AS)

Sergio Ramos: “Eens te meer kun je Real Madrid niet verwijten met de verkeerde instelling gespeeld te hebben. Het is zowel in Bernabeu als in Camp Nou duidelijk geworden dat dit de juiste manier van voetballen is tegen Barcelona.” (AS)

Xabi Alonso durfde zich na de wedstrijd niet echt uit te spreken over het opstootje. “De mensen thuis hebben beter kunnen zien wat er gebeurde dan ik. Er was veel gedoe. Het was een gelijkmatige en spannende wedstrijd.” (AS)

Directeur Emilio Butragueno: “Het einde was jammer, maar laten we ons richten op de goede dingen van de wedstrijd. We hebben de twee beste teams ter wereld gezien.” (AS)

Jose Mourinho stak een vinger bij Barcelona-assistent Tito Vilanova in zijn oog. “Ik heb geen commentaar en ik weet niet wie ‘Pito’ (synoniem voor penis, red.) Vilanova is.” (El Correo)

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/128830/Reacties_verhitte_FC_Barcelona_-_Real_Madrid_verzameld#ixzz1VPwogATO

Ben benieuwd of ze in Spanje de cojones zullen gaan tonen om deze kerel eindelijk een straf te geven die ook wat betekent, niet alleen de zoveelste 'slap on the wrist'.
HR
HR

wat zeg je nu? Rode kaart: waarschuwing
Legende

Reg.: 19 april 2006

Siempre Real schreef:

HR
Zolang de mensen binnen Real het ook allemaal niet begrijpen zal dit doorgaan. Helaas want het is een schande voor de sport.
HR
HR

het laatste schaap
Icoon

Reg.: 3 november 2002

Mourinho heeft een masterplan. Hij wil een speler opofferen om Messi minimaal een gebroken enkel te bezorgen, zodat hij er een heel jaar uit is. Pepe en Marcelo zijn zijn kamikazepiloten. Let maar op, de volgende wedstrijd wordt er een kamikazecharge op Messi uitgevoerd.

Mourinho is een gemeen meesterbrein. Hij lacht zich kapot om iedereen (jullie inclus). Hij weet dat de enige manier om Barcelona af te stoppen het van kant maken van Messi is. Daarom zet hij Pepe altijd op Messi, in de hoop dat Pepe een keer zijn botten breekt.

In principe zou hij het liefst een huurmoordenaar op Messi afsturen, maar dat mag niet van de wet, anders had ie het gedaan.
HR
HR

JC-14
Internationale topspeler

Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 25 september 2009

Mesut Ozil verklaart zijn gedrag na afloop van de wedstrijd: “Ik begon omdat ik mijn religie moest verdedigen. Villa heeft de Islam beledigd.” (AS)HR
Daar gaat mijn respect voor Ozil...
HR
HR

Zlatan NO.410
International

Uit: Pluto
Vak: 410
Reg.: 5 mei 2001

JC-14 schreef:

(...)

Daar gaat mijn respect voor Ozil...
HR
Inderdaad.

En ook lekker slim. Nu weet iedereen hoe je Ozil over de rooie krijgt..
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax in de winter versterking halen?

Nee
Ja voor de verdediging
Ja voor het middenveld
Ja voor de aanval

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 93,3% dat Ajax wint van FC Groningen. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.