Ajax Netwerk
donderdag 2 oktober 2014 - 16:29                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 151 »

HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

quote:HR
jasperdgg schreef:

(...)

Grote persoonlijkheid zeg, pfff. Het minste wat je kunt doen als sportman is toch de winnaar feliciteren?
HR
Jawel, dat doen ze vrijwel allemaal maar hij ging dus ook hun kleedkamer binnen. Kijk Mou is best vaak een eikel maar dit is natuurlijk toch een mooie geste.
HR
HR

Rocky85
Regelmatige invaller

Uit: Utrecht
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006

Madridista schreef:

Daar gaan we weer: de verlanglijst van Mourinho voor volgend jaar (volgens AS die vrij goed ingevoerd zijn in “la Casa Blanca”)

Doel: Courtois (als stand-in voor Casillas)

Verdediging: een rechtsachter (is wel hard nodig) en een CV (Carvalho gaat weg, Albiol waarschijnlijk ook)

In de as wil hij twee versterkingen: een penetrerende middenvelder met een goed schot (zijn favoriet is Javi Martínez) En hij zoekt nog een stand-in voor Di María.

In de aanval komt er alleen versterking in het geval dat Higuain zou vertrekken. (In dat geval zou Mourinho aan Agüero denken)

Degenen die hun koffers mogen gaan pakken zijn: Lass, Altintop, Carvalho, Albiol en Kaká
HR
Ik denk dat Courtois liever basisspeler is of de strijd aangaat bij Chelsea. Daar heeft hij wat meer kans dan bij Real. Casillas gaat hij echt niet uit de basis spelen.

Javi Martinez vind ik een goede speler. Als rechtsback mogen ze Van der Wiel ophalen voor 10 miljoen ;B

Overigens, die Altintop, is dat niet die transfervrije speler van afgelopen zomer waarvan iedereen zich afvroeg waarom Real die überhaupt wilde hebben?
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

jasperdgg schreef:

(...)

Grote persoonlijkheid zeg, pfff. Het minste wat je kunt doen als sportman is toch de winnaar feliciteren?
HR
Nah
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Rocky85 schreef:

(...)

Ik denk dat Courtois liever basisspeler is of de strijd aangaat bij Chelsea. Daar heeft hij wat meer kans dan bij Real. Casillas gaat hij echt niet uit de basis spelen.

Javi Martinez vind ik een goede speler. Als rechtsback mogen ze Van der Wiel ophalen voor 10 miljoen ;B

Overigens, die Altintop, is dat niet die transfervrije speler van afgelopen zomer waarvan iedereen zich afvroeg waarom Real die überhaupt wilde hebben?
HR
Dat is hem ja, ach, hij was transfervrij en met het oog op een lang seizoen kon je nooit weten of je hem nodig had.
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

Ares schreef:

(...)
Wat klopt er van de berichten dat Mourinho Casillas in de zomer wil verkopen? De reden zou eerder gezocht moeten worden in persoonlijke problemen tussen de twee in plaats van voetbaltechnische redenen. Weet jij daar meer van?
HR
Als dat zo is, kom ik persoonlijk naar Madrid om Mou op z'n bek te slaan.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Madridista schreef:

(...)

Dat is hem ja, ach, hij was transfervrij en met het oog op een lang seizoen kon je nooit weten of je hem nodig had.
HR
Hij is vooral gehaald om eigenlijk in de winterstop weer te verkopen, Galatasaray heeft zich gemeld, maar door allerlei blessures en het feit dat Mou het helemaal niet ziet zitten in Albiol, moest hij blijven. Tis easy money, komt voor niets en levert wellicht een miljoentje of 5 op.

[Dit bericht is veranderd door Ares (op 27 april 2012 23:31:11).]
HR
HR

Miquell
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004

Madridista schreef:

Daar gaan we weer: de verlanglijst van Mourinho voor volgend jaar (volgens AS die vrij goed ingevoerd zijn in “la Casa Blanca”)

Doel: Courtois (als stand-in voor Casillas)

Verdediging: een rechtsachter (is wel hard nodig) en een CV (Carvalho gaat weg, Albiol waarschijnlijk ook)

In de as wil hij twee versterkingen: een penetrerende middenvelder met een goed schot (zijn favoriet is Javi Martínez) En hij zoekt nog een stand-in voor Di María.

In de aanval komt er alleen versterking in het geval dat Higuain zou vertrekken. (In dat geval zou Mourinho aan Agüero denken)

Degenen die hun koffers mogen gaan pakken zijn: Lass, Altintop, Carvalho, Albiol en Kaká
HR
Het zou me niks verbazen als Real Neymar zou halen deze zomer. Alleen zou ik niet weten of hij wel samen met CR7 in 1 team zou kunnen spelen. Maar het lijkt me wel geweldig om deze speler eindelijk in Spanje te mogen zien voetballen.
HR
HR

mzo
Legende

Miquell schreef:

(...)
Het zou me niks verbazen als Real Neymar zou halen deze zomer. Alleen zou ik niet weten of hij wel samen met CR7 in 1 team zou kunnen spelen. Maar het lijkt me wel geweldig om deze speler eindelijk in Spanje te mogen zien voetballen.
HR
Gaat toch naar Barca na het WK?
HR
HR

FreeStyler1974
Veelbelovend talent

Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 21 maart 2010

Ik vond voor de neutrale toeschouwer Real-Bayern echt een leuke wedstrijd om te zien, zeer veel spanning ook.

Vooral het eerste half uur dat was echt genieten ;)
HR
HR

Siempre Real
Legende

Vanmiddag (12.00 uur, hoe verzinnen ze het) weer een lastige horde richting (bijna niet te missen) titel genomen, Sevilla in Bernabeu met 3-0 verslagen (2x Benzema en 1x CR). En de scheids was weer drama (wanneer niet eigenlijk?). Onterecht afgekeurde goal van Sevilla, minmaal 2 pingels (aan beide kanten 1) niet gegeven en een aantal lullige kaarten. Ach, het was weer als van ouds!

Mocht Barca vanavond bij Rayo verliezen, dan is de titel een feit. In elk ander geval moet Real midweeks in en tegen Bilbao winnen om kampioen te worden.
HR
HR

Siempre Real
Legende

PSG weet wat ze moeten betalen als ze om Kaka en Gonzalo komen, beide spelers worden door Real op 70 mln euro getaxeerd.
HR
HR

TheLegend
International

Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011

70 p.p? Wat de **** dat is toch van de zotte? Om en nabij de 20 minder dan ze voor Ronaldo hebben betaald. Wat denk jij Siempre, zijn ze echt zoveel waard? Kaka blinkt nou niet echt uit en Higuain is geloof ik niet heel gelukkig met z'n rol als invaller.

70 miljoen...Meer dan de hele begroting van Ajax. No wonder dat bepaalde delen van de voetbalsport failliet zijn.
HR
HR

Siempre Real
Legende

TheLegend schreef:

70 p.p? Wat de **** dat is toch van de zotte? Om en nabij de 20 minder dan ze voor Ronaldo hebben betaald. Wat denk jij Siempre, zijn ze echt zoveel waard? Kaka blinkt nou niet echt uit en Higuain is geloof ik niet heel gelukkig met z'n rol als invaller.

70 miljoen...Meer dan de hele begroting van Ajax. No wonder dat bepaalde delen van de voetbalsport failliet zijn.
HR
Voor vragen is nog nooit iemand opgesloten, zelfs niet in een inrichting... ;B
Bij Real weten ze hoe graag PSG beide spelers wil hebben, dus zetten ze stevig in. Moesten ze uiteindelijk een miljoentje of 10 laten vallen, hebben ze toch een goede prijs gevangen. Zijn ze het waard? Uiteraard zou ik bijna zeggen, maar dan het slaat werkelijk helemaal nergens op... :denk

Even voor alle duidelijkheid, 70 mln voor beide spelers en dus niet per speler!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 1 mei 2012 20:39:13).]
HRHR
HR

TheLegend
International

Siempre Real schreef:

(...)

Voor vragen is nog nooit iemand opgesloten, zelfs niet in een inrichting... ;B
Bij Real weten ze hoe graag PSG beide spelers wil hebben, dus zetten ze stevig in. Moesten ze uiteindelijk een miljoentje of 10 laten vallen, hebben ze toch een goede prijs gevangen. Zijn ze het waard? Uiteraard zou ik bijna zeggen, maar dan het slaat werkelijk helemaal nergens op... :denk

Even voor alle duidelijkheid, 70 mln voor beide spelers en dus niet per speler!
HR
Dan las ik het verkeerd of jij omschreef het niet zo helder maar goed dat is een verschil van inzicht.

Het zal niet 35 p.p. zijn als je een package maakt van 70, ook dat vind ik nog aardig veel geld maar dat zal vast te maken hebben met wat jij net zegt en de lengte van hun contract. Vraag me af wat ze kopen als ze met Kaka tot een akkoord komen.
HR
HR

Siempre Real
Legende

TheLegend schreef:

(...)

Dan las ik het verkeerd of jij omschreef het niet zo helder maar goed dat is een verschil van inzicht.

Het zal niet 35 p.p. zijn als je een package maakt van 70, ook dat vind ik nog aardig veel geld maar dat zal vast te maken hebben met wat jij net zegt en de lengte van hun contract. Vraag me af wat ze kopen als ze met Kaka tot een akkoord komen.
HR
In deze hand in eigen boezem, was idd niet helemaal helder omschreven door mij... Excuses! Ancelotti denkt dat hij Kaka weer aan het voetballen krijgt en met Gonzalo koopt hij natuurlijk wel doelpunten, zolang hij maar niet mee hoeft te voetballen gaat het goed, gewoon diep in de spits en afmaken, daar is ie zeer goed in.
HR
HR

TheLegend
International

Shit happens! Gebeurt de beste ;)

Maar dat is wel het voordeel natuurlijk, Ancelotti heeft jaren met Kaka gewerkt, die kennen elkaar door en door. Het zou mooi zijn als Kaka weer een beetje z'n niveau terug vindt want zoals het nu gaat is het best zonde. Zeer getalenteerd en een, voor zover ik dat kan beoordelen, gewone jongen.

Daarnaast hoop ik trouwens wel dat Sahin nou weer eens aan de bak komt. Of dat nou bij Real is of niet. Al blijf ik het bijna eeuwig zonde vinden dat hij vorig seizoen al bij Dortmund is vertrokken. Die zijn met een mooi project aan de gang onder een trainer waar ik dit niet van had verwacht. Hoe staat het met Sahin trouwens? Hoe denkt men daar ondertussen over? Kan hij samen met bijvoorbeeld Özil? Of is dat niet de Mourinho 'style'?
HR
HR

Siempre Real
Legende

Sahin heeft natuurlijk de pech gehad geblesseerd te zijn toen hij in Madrid aankwam. Mocht Kaka vertrekken, dan verwacht ik dat Sahin blijft. Sowieso wil Real hem niet verkopen (hoewel alles zijn prijs heeft natuurlijk), maar verhuren/uitlenen en het liefst aan een Spaanse middenmoter die voor Europees voetbal speelt of al europees voetbal speelt.

Sahin is een heerlijke voetballer, een voetballer waar Mou een zwak voor heeft. Mou wil dan ook geen enkele risico nemen met hem en gunt hem zo nu en dan wat minuten, in afwachting van volgend seizoen. Wat Sahin betreft is het dus afwachten hoe de transfer markt zich ontwikkeld.
HR
HR

Siempre Real
Legende

Dit zijn volgens Marca de 11 die het straks moeten doen in San Mamés:

Casillas; Arbeloa, Pepe, Ramos, Coentrao; Alonso, Khedira; Callejón, Özil, Cristiano; Higuaín.

Hala Madrid, campéones!
HR
HR

the farmer
Idool

Reg.: 26 november 2006

Niet juichen Siempre het is Higuaín maar die kan niet voetballen, je hebt er niks aan behalve de 0-1 dan ;)

Edit:
CR7 mist een penalty, aan de andere kant wordt er eentje niet gegeven (daar lijkt het verdacht veel op, maar het kan ook de borst zijn). Ozil nog een pegel op de lat, even daarvoor een geweldige redding van Iker en een droge knal op de lat. Voor de neutrale toeschouwer was 1-2 leuker geweest met het oog op de 2e helft. Voor de rest speelt Real aanvallend op de eigen helft.

En 0-3. Alle Madrista's gefeliciteerd het is nu officieel.

[Dit bericht is veranderd door the farmer (op 2 mei 2012 23:08:52).]
HR
HR

Siempre Real
Legende

the farmer schreef:

Niet juichen Siempre het is Higuaín maar die kan niet voetballen, je hebt er niks aan behalve de 0-1 dan ;)

Edit:
CR7 mist een penalty, aan de andere kant wordt er eentje niet gegeven (daar lijkt het verdacht veel op, maar het kan ook de borst zijn). Ozil nog een pegel op de lat, even daarvoor een geweldige redding van Iker en een droge knal op de lat. Voor de neutrale toeschouwer was 1-2 leuker geweest met het oog op de 2e helft. Voor de rest speelt Real aanvallend op de eigen helft.

En 0-3. Alle Madrista's gefeliciteerd het is nu officieel.
HR
Afmaken kan ie wel, daar hoeven we niet over te praten, maar als hij zich met de opbouw moet bemoeien is het veeeeeeel minder. Mooie goals maken is voor gonzalo niet zo'n grrot probleem.

Juichen heb ik helemaal niet gedaan, heb namelijk de wedstrijd helemaal niet gezien. Las een uur geleden de tussenstand. Na Barca uit wist ik al dat het een zekerheidje zou worden, de terechte kampioen!

[Dit bericht is veranderd door Siempre Real (op 3 mei 2012 00:31:16).]
HR
HR

Daina
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002

Gefeliciteerd, Siempre!!!
HR
HR

Siempre Real
Legende

Daina schreef:

Gefeliciteerd, Siempre!!!
HR
Dank u!
HR
HR

mzo
Legende

En dat met verdedigend (counterend voetbal) onzin maar ja

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1614-24.php
HR
HR

thirdstarheroes
Basisspeler

Reg.: 26 november 2011

Ondanks mijn voorliefde voor Barca, toch gefeliciteerd met de 32e Madrilenen onder ons!

Verdiende titel, geen discussie over mogelijk. Volgend jaar zal weer Rood-Blauw in Spanje zijn ;)
HR
HR

Villas-Boas
Icoon

Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003

mzo schreef:

En dat met verdedigend (counterend voetbal) onzin maar ja

http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1614-24.php
HR
Ieder zijn mening was het toch? Tenminste daar maakte je de discussie mee dood en nu ga je verder.. rare manier van discussiëren heb jij.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Had Ajax Vermeer naar Feyenoord moeten laten gaan?

Ja, hij verdient een transfer naar zijn keuze
Nee, allesbehalve Feyenoord
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 82,5% dat FC Utrecht wint van Go Ahead Eagles. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Ajax-PEC Zwolle.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!