Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 ... 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 ... 128 »
Madridista
Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Jawel, dat doen ze vrijwel allemaal maar hij ging dus ook hun kleedkamer binnen. Kijk Mou is best vaak een eikel maar dit is natuurlijk toch een mooie geste.
jasperdgg schreef:
(...)
Grote persoonlijkheid zeg, pfff. Het minste wat je kunt doen als sportman is toch de winnaar feliciteren?
Rocky85
Regelmatige invaller
Uit: Utrecht
Droomaankoop: -
Reg.: 2 januari 2006
quote:Ik denk dat Courtois liever basisspeler is of de strijd aangaat bij Chelsea. Daar heeft hij wat meer kans dan bij Real. Casillas gaat hij echt niet uit de basis spelen.
Madridista schreef:
Daar gaan we weer: de verlanglijst van Mourinho voor volgend jaar (volgens AS die vrij goed ingevoerd zijn in “la Casa Blanca”)
Doel: Courtois (als stand-in voor Casillas)
Verdediging: een rechtsachter (is wel hard nodig) en een CV (Carvalho gaat weg, Albiol waarschijnlijk ook)
In de as wil hij twee versterkingen: een penetrerende middenvelder met een goed schot (zijn favoriet is Javi Martínez) En hij zoekt nog een stand-in voor Di María.
In de aanval komt er alleen versterking in het geval dat Higuain zou vertrekken. (In dat geval zou Mourinho aan Agüero denken)
Degenen die hun koffers mogen gaan pakken zijn: Lass, Altintop, Carvalho, Albiol en Kaká
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Nah
jasperdgg schreef:
(...)
Grote persoonlijkheid zeg, pfff. Het minste wat je kunt doen als sportman is toch de winnaar feliciteren?
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Dat is hem ja, ach, hij was transfervrij en met het oog op een lang seizoen kon je nooit weten of je hem nodig had.
Rocky85 schreef:
(...)
Ik denk dat Courtois liever basisspeler is of de strijd aangaat bij Chelsea. Daar heeft hij wat meer kans dan bij Real. Casillas gaat hij echt niet uit de basis spelen.
Javi Martinez vind ik een goede speler. Als rechtsback mogen ze Van der Wiel ophalen voor 10 miljoen![]()
Overigens, die Altintop, is dat niet die transfervrije speler van afgelopen zomer waarvan iedereen zich afvroeg waarom Real die überhaupt wilde hebben?
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
quote:Als dat zo is, kom ik persoonlijk naar Madrid om Mou op z'n bek te slaan.
Ares schreef:
(...)
Wat klopt er van de berichten dat Mourinho Casillas in de zomer wil verkopen? De reden zou eerder gezocht moeten worden in persoonlijke problemen tussen de twee in plaats van voetbaltechnische redenen. Weet jij daar meer van?
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Hij is vooral gehaald om eigenlijk in de winterstop weer te verkopen, Galatasaray heeft zich gemeld, maar door allerlei blessures en het feit dat Mou het helemaal niet ziet zitten in Albiol, moest hij blijven. Tis easy money, komt voor niets en levert wellicht een miljoentje of 5 op.
Madridista schreef:
(...)
Dat is hem ja, ach, hij was transfervrij en met het oog op een lang seizoen kon je nooit weten of je hem nodig had.
Miquell
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Apeldoorn
Vak: 427
Reg.: 30 september 2004
quote:Het zou me niks verbazen als Real Neymar zou halen deze zomer. Alleen zou ik niet weten of hij wel samen met CR7 in 1 team zou kunnen spelen. Maar het lijkt me wel geweldig om deze speler eindelijk in Spanje te mogen zien voetballen.
Madridista schreef:
Daar gaan we weer: de verlanglijst van Mourinho voor volgend jaar (volgens AS die vrij goed ingevoerd zijn in “la Casa Blanca”)
Doel: Courtois (als stand-in voor Casillas)
Verdediging: een rechtsachter (is wel hard nodig) en een CV (Carvalho gaat weg, Albiol waarschijnlijk ook)
In de as wil hij twee versterkingen: een penetrerende middenvelder met een goed schot (zijn favoriet is Javi Martínez) En hij zoekt nog een stand-in voor Di María.
In de aanval komt er alleen versterking in het geval dat Higuain zou vertrekken. (In dat geval zou Mourinho aan Agüero denken)
Degenen die hun koffers mogen gaan pakken zijn: Lass, Altintop, Carvalho, Albiol en Kaká
mzo
Legende
quote:Gaat toch naar Barca na het WK?
Miquell schreef:
(...)
Het zou me niks verbazen als Real Neymar zou halen deze zomer. Alleen zou ik niet weten of hij wel samen met CR7 in 1 team zou kunnen spelen. Maar het lijkt me wel geweldig om deze speler eindelijk in Spanje te mogen zien voetballen.
FreeStyler1974
Veelbelovend talent
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 21 maart 2010
Siempre Real
Moderator
Siempre Real
Moderator
TheLegend
International
Uit: Huizen
Droomaankoop: Giuseppe Rossi
Reg.: 10 april 2011
Siempre Real
Moderator
quote:Voor vragen is nog nooit iemand opgesloten, zelfs niet in een inrichting...
TheLegend schreef:
70 p.p? Wat de **** dat is toch van de zotte? Om en nabij de 20 minder dan ze voor Ronaldo hebben betaald. Wat denk jij Siempre, zijn ze echt zoveel waard? Kaka blinkt nou niet echt uit en Higuain is geloof ik niet heel gelukkig met z'n rol als invaller.
70 miljoen...Meer dan de hele begroting van Ajax. No wonder dat bepaalde delen van de voetbalsport failliet zijn.
TheLegend
International
quote:Dan las ik het verkeerd of jij omschreef het niet zo helder maar goed dat is een verschil van inzicht.
Siempre Real schreef:
(...)
Voor vragen is nog nooit iemand opgesloten, zelfs niet in een inrichting...![]()
Bij Real weten ze hoe graag PSG beide spelers wil hebben, dus zetten ze stevig in. Moesten ze uiteindelijk een miljoentje of 10 laten vallen, hebben ze toch een goede prijs gevangen. Zijn ze het waard? Uiteraard zou ik bijna zeggen, maar dan het slaat werkelijk helemaal nergens op...
Even voor alle duidelijkheid, 70 mln voor beide spelers en dus niet per speler!
Siempre Real
Moderator
quote:In deze hand in eigen boezem, was idd niet helemaal helder omschreven door mij... Excuses! Ancelotti denkt dat hij Kaka weer aan het voetballen krijgt en met Gonzalo koopt hij natuurlijk wel doelpunten, zolang hij maar niet mee hoeft te voetballen gaat het goed, gewoon diep in de spits en afmaken, daar is ie zeer goed in.
TheLegend schreef:
(...)
Dan las ik het verkeerd of jij omschreef het niet zo helder maar goed dat is een verschil van inzicht.
Het zal niet 35 p.p. zijn als je een package maakt van 70, ook dat vind ik nog aardig veel geld maar dat zal vast te maken hebben met wat jij net zegt en de lengte van hun contract. Vraag me af wat ze kopen als ze met Kaka tot een akkoord komen.
TheLegend
International
Siempre Real
Moderator
Siempre Real
Moderator
the farmer
Vedette
Reg.: 26 november 2006
Siempre Real
Moderator
quote:Afmaken kan ie wel, daar hoeven we niet over te praten, maar als hij zich met de opbouw moet bemoeien is het veeeeeeel minder. Mooie goals maken is voor gonzalo niet zo'n grrot probleem.
the farmer schreef:
Niet juichen Siempre het is Higuaín maar die kan niet voetballen, je hebt er niks aan behalve de 0-1 dan
Edit:
CR7 mist een penalty, aan de andere kant wordt er eentje niet gegeven (daar lijkt het verdacht veel op, maar het kan ook de borst zijn). Ozil nog een pegel op de lat, even daarvoor een geweldige redding van Iker en een droge knal op de lat. Voor de neutrale toeschouwer was 1-2 leuker geweest met het oog op de 2e helft. Voor de rest speelt Real aanvallend op de eigen helft.
En 0-3. Alle Madrista's gefeliciteerd het is nu officieel.
Daina
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: 428
Reg.: 7 augustus 2002
Siempre Real
Moderator
quote:Dank u!
Daina schreef:
Gefeliciteerd, Siempre!!!
mzo
Legende
thirdstarheroes
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 november 2011
Villas-Boas
Icoon
Uit: Oostvoorne
Droomaankoop: Iker Muniain
Reg.: 14 maart 2003
quote:Ieder zijn mening was het toch? Tenminste daar maakte je de discussie mee dood en nu ga je verder.. rare manier van discussiëren heb jij.
mzo schreef:
En dat met verdedigend (counterend voetbal) onzin maar ja
http://ajax.netwerk.to/forums/HTML/forum19/1614-24.php
Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 72,7% dat FC Twente wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.