Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 128 »
Madridista
Idool
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
quote:Dat kan ik mij dan wel weer voorstellen, trouwens ik heb sowieso niet zoveel met trainers. Je identificeert je toch eerder met de spelers dan met de technische staf. Ik althans wel.
Jopie C. uit B. te A. schreef:
(...)
Vooropgesteld ik ben fan van de Tardelli wk finale 82 manier van juichen.
Er mag wmb heel veel emotie komen kijken als je op de echt belangrijke momenten scoort. CR7 heeft het "aangedurfd" (jaja een grote zak met geld zal ook een rol hebben gespeeld) om bij de concurrent van op dat moment beste club ter wereld de strijd met ze aan te gaan en is ondanks tegenslagen en het feit dat Messi hem altijd de loef afstak niet bij de pakken neer gaan zitten. Als je dan in het hol van de leeuw wederom een belangrijke goal scoort voor Real en daardoor hun ten koste van Barca de titel bezorgt dan houd ik wel van een oerkreet met een gebaar van "zo en nu over en sluiten... mission accomplished!"
Kijk die Mou die bij Chelski als een dorpsidioot voor het Liverpool publiek op en neer gaat rennen dat trek ik dan weer slecht.
Jopie C. uit B. te A.
Idool
Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote:Het siert je iig dat je je ondanks je liefde voor Real hebt afgezet tegen de weliswaar toptrainer Mou want ik heb natuurlijk nog legio voorbeelden dat ik echt denk WTF! En ach die man met het ijsje die geraakt wordt door Ramos is toch gewoon lachen, geen beter vermaak dan leedvermaak zeg ik altijd.
Madridista schreef:
(...)
Dat kan ik mij dan wel weer voorstellen, trouwens ik heb sowieso niet zoveel met trainers. Je identificeert je toch eerder met de spelers dan met de technische staf. Ik althans wel.
jasperdgg
Vedette
Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005
quote:Maar het was toch helemaal geen oerkreet? Het was juist heel opzettelijk ingetogen, geen spontane blijdschap maar juist een arrogant gebaar van een narcist die alles weer om hem zag gaan. Dat was zo irritant aan dat juichen, hij scoorde en in plaats van gewoon blij te zijn en te genieten van het moment was hij met anderen in de weer.
Jopie C. uit B. te A. schreef:
(...) Als je dan in het hol van de leeuw wederom een belangrijke goal scoort voor Real en daardoor hun ten koste van Barca de titel bezorgt dan houd ik wel van een oerkreet met een gebaar van "zo en nu over en sluiten... mission accomplished!"
Madridista
Idool
quote:Ach, zie jij tegenwoordig nog wel eens iemand spontaan juichen? Ik vind alles beter dan die irritante dansjes langs de zijlijn. Van mij part mag de scheidsrechter daar geel voor geven.
jasperdgg schreef:
(...)
Maar het was toch helemaal geen oerkreet? Het was juist heel opzettelijk ingetogen, geen spontane blijdschap maar juist een arrogant gebaar van een narcist die alles weer om hem zag gaan. Dat was zo irritant aan dat juichen, hij scoorde en in plaats van gewoon blij te zijn en te genieten van het moment was hij met anderen in de weer.
Robery
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

Jopie C. uit B. te A.
Idool
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005
quote::D :D
Burzlew schreef:
(plaatje)
:D
Ramos had even een Stam momentje...
quote:Zeker ook wel eens. Maar voetbal is emotie en ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van voetballers in het algemeen.
jasperdgg schreef:
(...)
Maar het was toch helemaal geen oerkreet? Het was juist heel opzettelijk ingetogen, geen spontane blijdschap maar juist een arrogant gebaar van een narcist die alles weer om hem zag gaan. Dat was zo irritant aan dat juichen, hij scoorde en in plaats van gewoon blij te zijn en te genieten van het moment was hij met anderen in de weer.
ElSalvador74
Legende
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 7 augustus 2004
Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
Robehr
Vedette
Uit: Breda
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 18 september 2004
quote:Wat is Ronaldo toch goed. Gouden schoen en bal kunnen richting Madrid, net als het kampioenschap.
ElSalvador74 schreef:
even nagenieten...![]()
http://nos.nl/video/366527-samenvatting-real--bayern.html
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Bazza
Icoon
Reg.: 20 januari 2002
quote:Zaten wel meer moffen tussen de realfans
Bjorn121 schreef:
(plaatje)
Daar moet je toch ook balls of steel voor hebben.
Administrator
Administrator
Reg.: 26 juni 2002
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Meen je dit nou? De zwakte van Madrid gisteren zat vooral in Di Maria en Marcelo. Beiden leden ongelooflijk veel en slordig balverlies, daarnaast is CR er niet als hij er moet zijn. In de grotere wedstrijden trekt hij de kar niet.
Robery schreef:
De "zwakte" van Madrid ligt duidelijk centraal op het middenveld met Alonso en Khedira daar zit veel te weinig voetbal in.
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Hij bedoelt denk ik meer zwakte in de zin van voetballend vermogen en creatieve oplossingen. Schandalige wissels weer van Mourinho, consolideren tot aan de penaltys om de strafschoppen serie vervolgens hopeloos te verliezen...
Siempre Real schreef:
(...)
Meen je dit nou? De zwakte van Madrid gisteren zat vooral in Di Maria en Marcelo. Beiden leden ongelooflijk veel en slordig balverlies, daarnaast is CR er niet als hij er moet zijn. In de grotere wedstrijden trekt hij de kar niet.
Vooral Di Maria, die deed werkelijk helemaal niets goed.
Alonso en Khedira hadden zoveel werk, dat ze aan opbouwen helemaal niet toekwamen, door het vele en slordige balverlies van oa Di Maria en Marcelo.
Pepe en Ramos waren in mijn ogen weer groots en Iker tsja, Iker.... Absoluut de beste doelman van de wereld. De huidige mister Real.
Y0rn.
International
Reg.: 15 oktober 2009
quote:Dat jij je hier aan ergert zeg (als je een Barcelona-hart hebt, begrijp ik het). Jongen, dat is toch gewoon grappig. Die beweging van Ronaldo was echt geweldig. Even laten zien dat je de baas bent.
jasperdgg schreef:
(...)
Siempre Real
Moderator
Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001
quote:Maar daar zijn die twee ook helemaal niet voor. Khedira is de controleur en loper en Alonso is er voor de spelverplaatsing en lange pass, wat Ramos overigens ook aardig kan. Het zijn feitelijk 2 controleurs, de man van creativiteit is Özil. Ik ben dan ook van mening dat Real zinder CR maar met een echte linksbuiten en Özil als 10 een veel beter Real is. Aan de verdediging en middenveld zou ik persoonlijk niet zo veel veranderen, maar voorin zou ik met Özil, Benzema, Kaka en Callejon spelen (Kaka bij gebrek aan een fatsoenlijke buitenspeler). Ja, zonder CR en zonder Di Maria.
Cacciatore schreef:
(...)
Hij bedoelt denk ik meer zwakte in de zin van voetballend vermogen en creatieve oplossingen. Schandalige wissels weer van Mourinho, consolideren tot aan de penaltys om de strafschoppen serie vervolgens hopeloos te verliezen...
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
quote:Ofwel zie ik het niet goed, maar volgens mij is dat een Atletico-shirt.
Bazza schreef:
(...)
Zaten wel meer moffen tussen de realfans
jasperdgg
Vedette
quote:Dat was ook mijn eerste gedachte, maar het Bayern-shirt van afgelopen seizoen ziet er ook exact zo uit:
Bjorn121 schreef:
(...)
Ofwel zie ik het niet goed, maar volgens mij is dat een Atletico-shirt.
Ares
Administrator
Opper Chat Operator
Reg.: 14 maart 2002
quote:Wat klopt er van de berichten dat Mourinho Casillas in de zomer wil verkopen? De reden zou eerder gezocht moeten worden in persoonlijke problemen tussen de twee in plaats van voetbaltechnische redenen. Weet jij daar meer van?
Siempre Real schreef:
Pepe en Ramos waren in mijn ogen weer groots en Iker tsja, Iker.... Absoluut de beste doelman van de wereld. De huidige mister Real.
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:;-)
Ride schreef:
(plaatje)
sorry
Madridista
Idool
Madridista
Idool
quote:Of gewoon flink bezopen zijn. (overigens, zolang je niet tussen de Ultras-Sur staat kun je dit bij het Madridpubliek wel maken)
Bjorn121 schreef:
(plaatje)
Daar moet je toch ook balls of steel voor hebben.
jasperdgg
Vedette
quote:Grote persoonlijkheid zeg, pfff. Het minste wat je kunt doen als sportman is toch de winnaar feliciteren?
mzo schreef:
© afp. 'Die kwam in onze kleedkamer om alle spelers persoonlijk te feliciteren. Tegen mij zei hij: "Nu moet je die beker pakken ook". Het tekent de grote persoonlijkheid van Mourinho dat hij daar zo stond.'
Deze topic is open en bestaat uit 128 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 16,8% dat BVB Dortmund wint van Bayern München. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.