Ajax Netwerk
vrijdag 31 oktober 2014 - 15:55                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 ... 151 »

HR

Madridista
Idool

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

quote:HR
Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...)

Vooropgesteld ik ben fan van de Tardelli wk finale 82 manier van juichen.

Er mag wmb heel veel emotie komen kijken als je op de echt belangrijke momenten scoort. CR7 heeft het "aangedurfd" (jaja een grote zak met geld zal ook een rol hebben gespeeld) om bij de concurrent van op dat moment beste club ter wereld de strijd met ze aan te gaan en is ondanks tegenslagen en het feit dat Messi hem altijd de loef afstak niet bij de pakken neer gaan zitten. Als je dan in het hol van de leeuw wederom een belangrijke goal scoort voor Real en daardoor hun ten koste van Barca de titel bezorgt dan houd ik wel van een oerkreet met een gebaar van "zo en nu over en sluiten... mission accomplished!"

Kijk die Mou die bij Chelski als een dorpsidioot voor het Liverpool publiek op en neer gaat rennen dat trek ik dan weer slecht.
HR
Dat kan ik mij dan wel weer voorstellen, trouwens ik heb sowieso niet zoveel met trainers. Je identificeert je toch eerder met de spelers dan met de technische staf. Ik althans wel.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Vak: -
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Madridista schreef:

(...)

Dat kan ik mij dan wel weer voorstellen, trouwens ik heb sowieso niet zoveel met trainers. Je identificeert je toch eerder met de spelers dan met de technische staf. Ik althans wel.
HR
Het siert je iig dat je je ondanks je liefde voor Real hebt afgezet tegen de weliswaar toptrainer Mou want ik heb natuurlijk nog legio voorbeelden dat ik echt denk WTF! En ach die man met het ijsje die geraakt wordt door Ramos is toch gewoon lachen, geen beter vermaak dan leedvermaak zeg ik altijd.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Droomaankoop: -
Reg.: 25 november 2005

Jopie C. uit B. te A. schreef:

(...) Als je dan in het hol van de leeuw wederom een belangrijke goal scoort voor Real en daardoor hun ten koste van Barca de titel bezorgt dan houd ik wel van een oerkreet met een gebaar van "zo en nu over en sluiten... mission accomplished!"
HR
Maar het was toch helemaal geen oerkreet? Het was juist heel opzettelijk ingetogen, geen spontane blijdschap maar juist een arrogant gebaar van een narcist die alles weer om hem zag gaan. Dat was zo irritant aan dat juichen, hij scoorde en in plaats van gewoon blij te zijn en te genieten van het moment was hij met anderen in de weer.
HR
HR

Madridista
Idool

jasperdgg schreef:

(...)

Maar het was toch helemaal geen oerkreet? Het was juist heel opzettelijk ingetogen, geen spontane blijdschap maar juist een arrogant gebaar van een narcist die alles weer om hem zag gaan. Dat was zo irritant aan dat juichen, hij scoorde en in plaats van gewoon blij te zijn en te genieten van het moment was hij met anderen in de weer.
HR
Ach, zie jij tegenwoordig nog wel eens iemand spontaan juichen? Ik vind alles beter dan die irritante dansjes langs de zijlijn. Van mij part mag de scheidsrechter daar geel voor geven.
HR
HR

Robery
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Lionel Messi
Reg.: 18 januari 2007

Bayern volledig terecht naar de finale. Wel lekker gepland van de spaanse voetbalbond trouwens! El Classico precies in het weekend tussen de twee halve finales. Je zag duidelijk dat Madrid erdoor heen zat in de verlenging. Barca was ook al niet scherp.

Dit was wel de kans voor Ronaldo om Messi naar de kroon te steken qua europese prijzen. Hij laat het op het beslissende moment toch steeds weer afweten. Het zal elk jaar moeilijker worden om Messi te evenaren. Wel een fantastisch seizoen gehad natuurlijk.

De "zwakte" van Madrid ligt duidelijk centraal op het middenveld met Alonso en Khedira daar zit veel te weinig voetbal in.
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

forumillustratie

:D

Ramos had even een Stam momentje...
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Uit: Amsterdam
Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

Burzlew schreef:

(plaatje)

:D

Ramos had even een Stam momentje...
HR
:D :D

jasperdgg schreef:

(...)

HR
Zeker ook wel eens. Maar voetbal is emotie en ik heb sowieso niet zo'n hoge pet op van voetballers in het algemeen.

[Dit bericht is veranderd door Jopie C. uit B. te A. (op 26 april 2012 16:11:07).]
HR
HR
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Laten we gewoon allemaal vrienden zijn
HR
HR

Robehr
Vedette

Uit: Breda
Reg.: 18 september 2004

ElSalvador74 schreef:

even nagenieten... :P

http://nos.nl/video/366527-samenvatting-real--bayern.html
HR
Wat is Ronaldo toch goed. Gouden schoen en bal kunnen richting Madrid, net als het kampioenschap. B)
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

forumillustratie

Daar moet je toch ook balls of steel voor hebben :).
HR
HR

Bazza
Icoon

Reg.: 20 januari 2002

Bjorn121 schreef:

(plaatje)

HR
Zaten wel meer moffen tussen de realfans
HR
HR

Administrator
Administrator

Reg.: 26 juni 2002

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Ajax Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
HRHR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Robery schreef:

De "zwakte" van Madrid ligt duidelijk centraal op het middenveld met Alonso en Khedira daar zit veel te weinig voetbal in.

HR
Meen je dit nou? De zwakte van Madrid gisteren zat vooral in Di Maria en Marcelo. Beiden leden ongelooflijk veel en slordig balverlies, daarnaast is CR er niet als hij er moet zijn. In de grotere wedstrijden trekt hij de kar niet.
Vooral Di Maria, die deed werkelijk helemaal niets goed.
Alonso en Khedira hadden zoveel werk, dat ze aan opbouwen helemaal niet toekwamen, door het vele en slordige balverlies van oa Di Maria en Marcelo.

Pepe en Ramos waren in mijn ogen weer groots en Iker tsja, Iker.... Absoluut de beste doelman van de wereld. De huidige mister Real.
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Siempre Real schreef:

(...)

Meen je dit nou? De zwakte van Madrid gisteren zat vooral in Di Maria en Marcelo. Beiden leden ongelooflijk veel en slordig balverlies, daarnaast is CR er niet als hij er moet zijn. In de grotere wedstrijden trekt hij de kar niet.
Vooral Di Maria, die deed werkelijk helemaal niets goed.
Alonso en Khedira hadden zoveel werk, dat ze aan opbouwen helemaal niet toekwamen, door het vele en slordige balverlies van oa Di Maria en Marcelo.

Pepe en Ramos waren in mijn ogen weer groots en Iker tsja, Iker.... Absoluut de beste doelman van de wereld. De huidige mister Real.
HR
Hij bedoelt denk ik meer zwakte in de zin van voetballend vermogen en creatieve oplossingen. Schandalige wissels weer van Mourinho, consolideren tot aan de penaltys om de strafschoppen serie vervolgens hopeloos te verliezen...
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

jasperdgg schreef:

(...)

HR
Dat jij je hier aan ergert zeg (als je een Barcelona-hart hebt, begrijp ik het). Jongen, dat is toch gewoon grappig. Die beweging van Ronaldo was echt geweldig. Even laten zien dat je de baas bent. :D
HR
HR

Siempre Real
Legende

Uit: Vlissingen
Reg.: 14 augustus 2001

Cacciatore schreef:

(...)
Hij bedoelt denk ik meer zwakte in de zin van voetballend vermogen en creatieve oplossingen. Schandalige wissels weer van Mourinho, consolideren tot aan de penaltys om de strafschoppen serie vervolgens hopeloos te verliezen...
HR
Maar daar zijn die twee ook helemaal niet voor. Khedira is de controleur en loper en Alonso is er voor de spelverplaatsing en lange pass, wat Ramos overigens ook aardig kan. Het zijn feitelijk 2 controleurs, de man van creativiteit is Özil. Ik ben dan ook van mening dat Real zinder CR maar met een echte linksbuiten en Özil als 10 een veel beter Real is. Aan de verdediging en middenveld zou ik persoonlijk niet zo veel veranderen, maar voorin zou ik met Özil, Benzema, Kaka en Callejon spelen (Kaka bij gebrek aan een fatsoenlijke buitenspeler). Ja, zonder CR en zonder Di Maria.
HR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Bazza schreef:

(...)

Zaten wel meer moffen tussen de realfans
HR
Ofwel zie ik het niet goed, maar volgens mij is dat een Atletico-shirt.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Bjorn121 schreef:

(...)

Ofwel zie ik het niet goed, maar volgens mij is dat een Atletico-shirt.
HR
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar het Bayern-shirt van afgelopen seizoen ziet er ook exact zo uit:

forumillustratie
HR
HR

Ares
Administrator
Opper Chat Operator

Reg.: 14 maart 2002

Siempre Real schreef:
Pepe en Ramos waren in mijn ogen weer groots en Iker tsja, Iker.... Absoluut de beste doelman van de wereld. De huidige mister Real.HR
Wat klopt er van de berichten dat Mourinho Casillas in de zomer wil verkopen? De reden zou eerder gezocht moeten worden in persoonlijke problemen tussen de twee in plaats van voetbaltechnische redenen. Weet jij daar meer van?
HR
HR

Ride
Internationale topspeler

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011

HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Ride schreef:

(plaatje)

sorry :D
HR
;-)

Dit is dan wel weer mooi, ben benieuwd wat als Barca de tegenstander had geweest ;-)

Arjen Robben genoot gisteren nog de hele dag na van een magische avond in Madrid. Het mooiste compliment na het bereiken van de Champions League-finale met Bayern München? 'De woorden van José Mourinho', zegt Robben in AD Sportwereld.

© afp. 'Die kwam in onze kleedkamer om alle spelers persoonlijk te feliciteren. Tegen mij zei hij: "Nu moet je die beker pakken ook". Het tekent de grote persoonlijkheid van Mourinho dat hij daar zo stond.'
HR
HR

Madridista
Idool

Daar gaan we weer: de verlanglijst van Mourinho voor volgend jaar (volgens AS die vrij goed ingevoerd zijn in “la Casa Blanca”)

Doel: Courtois (als stand-in voor Casillas)

Verdediging: een rechtsachter (is wel hard nodig) en een CV (Carvalho gaat weg, Albiol waarschijnlijk ook)

In de as wil hij twee versterkingen: een penetrerende middenvelder met een goed schot (zijn favoriet is Javi Martínez) En hij zoekt nog een stand-in voor Di María.

In de aanval komt er alleen versterking in het geval dat Higuain zou vertrekken. (In dat geval zou Mourinho aan Agüero denken)

Degenen die hun koffers mogen gaan pakken zijn: Lass, Altintop, Carvalho, Albiol en Kaká

[Dit bericht is veranderd door Madridista (op 27 april 2012 10:04:26).]
HR
HR

Madridista
Idool

Bjorn121 schreef:

(plaatje)

HR
Of gewoon flink bezopen zijn. (overigens, zolang je niet tussen de Ultras-Sur staat kun je dit bij het Madridpubliek wel maken)
HR
HR

jasperdgg
Vedette

mzo schreef:
© afp. 'Die kwam in onze kleedkamer om alle spelers persoonlijk te feliciteren. Tegen mij zei hij: "Nu moet je die beker pakken ook". Het tekent de grote persoonlijkheid van Mourinho dat hij daar zo stond.'
HR
Grote persoonlijkheid zeg, pfff. Het minste wat je kunt doen als sportman is toch de winnaar feliciteren?
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax proberen het contract van Moisander te verlengen?

Ja
Nee
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 96,7% dat Bayern München wint van AS Roma. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-FC Dordrecht:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!