Ajax Netwerk
donderdag 20 november 2014 - 23:45                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 ... 151 »

HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Vak: -
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

quote:HR
Burzlew schreef:

(...)

Volgens het IFFHS de FIFPro is Casillas al vier jaar lang 's werelds beste keeper. De uitreiking voor 2012 is nog niet geweest.
HR
Omdat hij de EK en de WK won dan wordt je al snel bestempeld als beste keeper.
Je zal zien de beste keeper van 2012 wordt chech of neuer
HR
HR

spelbos
Legende

Uit: Amsterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 1 juli 2006

Jammer, dat ze niet door zijn..nummer 10 had ik ze wel gegund.
Wat is Kaka slecht geworden zeg.
HR
HR

Blindhorse
Regelmatige invaller

Reg.: 30 november 2008

In een gezonde maatschappij zouden clubs als Real en Barcelona allang failliet zijn. Maar corruptie, nepotisme en gratis geld heeft de banken- en voetbalwereld in een ijzeren greep.
Het zou een goede zaak voor het voetbal zijn wanneer Bayeren (overigens absoluut niet mijn club) de EC-schaal aan de zegekar kan binden.
Momenteel zijn de belastingbetalers van de noordelijke landen de grootste financiers van de Spaanse clubs. Nederlanders, Scandinaviërs, Duitsers (incluis fans van Bayern) en zelfs straatarme Slowaken betalen de salarissen van Messi en Ronaldo. Bizar.
Het wordt tijd dat er een einde gemaakt wordt aan deze perverse situatie.

Daarom, Bayern gefeliciteerd.
HR
HR

F.A.N.5
Regelmatige invaller

Uit: Arnhem
Reg.: 28 juli 2002

Cacciatore schreef:

(...)
Ik chargeer uiteraard, maar in de kern ben ik serieus. Ronaldo is nou niet bepaald een speler die uitblinkt in de kleine ruimte, wat heet hij is constant bezig om te corrigeren. Inzicht heeft hij eveneens niet en zijn teamgenoten doen hem veel cadeau. Interessanter is wellicht de vraag wat hem dan wel uniek maakt? Waarom scoort hij zoveel? Is hij positioneel dan zo sterk? Wordt hij, zoals ik denk, gewoon constant gezocht door zijn teamgenoten boven anderen? (Zie Benzema die voor Ronaldo kiest boven de vrijstaande Kaka)

Kortom, wat maakt Ronaldo speciaal? Want ik zie het niet.
HR
Ik ben het met je eens, Ronaldo is imo een geweldig atleet, topatleet. Maar zoals hierboven al werd gesteld heeft hij meer weg van een robot dan van een pure voetballer. Hij mist het intuitieve en genialiteit wat andere grote voetballers (Cruijff, Messi, Maradona, etc) wel hebben.
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Hoop haat hier, zo te zien. Snappen kennelijk nog steeds niet dat niet alles om balbezit draait ofzo? iig veel referenties aan de dag ervoor, wat helemaal geen onrecht was, maar eerder onmacht en ongeluk.

Wel verdiende overwinning. Dat Kaka en Ramos zouden missen had ik wel verwacht, van Ronaldo en Xabi verwachtte ik echt een doelpunt en Ronaldo stelde in dat opzicht vies teleur.

Higuain had de vijfde genomen?
HR
HR

Kluivert_beste_9_ooit Gele kaart: waarschuwing
Internationale topspeler

Uit: Antwerpen-Borgerhout
Droomaankoop: Clarence Seedorf
Reg.: 28 november 2010

spelbos schreef:

HR
Het is bijna 'tragisch' te noemen. Wat was hij Milan op een extreem hoog niveau aan het voetballen en zie nu wat er bij Real Madrid is gebeurd met hem.
Werkelijk waar geen schim van wat hij kan. Mij bekruipt al tijden het gevoel dat hij totaal niet past bij die 'vedettes' van Madrid.
Al het koninklijke is zo'n beetje al weg en Kaka loopt er wel bij, maar volgens mij totaal niet op zijn gemak.
Kaka, ga alsjeblieft weg bij Real Madrid. Verpest je carrière niet nog langer.

[Dit bericht is veranderd door Kluivert_beste_9_ooit (op 26 april 2012 11:38:16).]
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

mzo schreef:

(...)

Omdat hij de EK en de WK won dan wordt je al snel bestempeld als beste keeper.
Je zal zien de beste keeper van 2012 wordt chech of neuer
HR
En in de jaren dat er geen EK of WK was en Madrid geen kampioen was dan? Toen was hij ook de beste.
HR
HR

spelbos
Legende

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(...)

Het is bijna 'tragisch' te noemen. Wat was hij Milan op een extreem hoog niveau aan het voetballen en zie nu wat er bij Real Madrid is gebeurd met hem.
Werkelijk waar geen schim van wat hij kan. Mij bekruipt al tijden het gevoel dat hij totaal niet past bij die 'vedettes' van Madrid.
Al het koninklijke is zo'n beetje al weg en Kaka loopt er wel bij, maar volgens mij totaal niet op zijn gemak.
Kaka, ga alsjeblieft weg bij Real Madrid. Verpest je carrière niet nog langer.
HR
Doodzonde inderdaad, maar als je dan een Ozil ziet, is dat wel weer genieten.
HR
HR

Madridista
Idool

Overigens was Kaká de laatste tijd, zeker in de competitie, weer aardig op dreef. Ik vond vooral Di María (waar ik normaal gesproken toch graag naar kijk) in de twee wedstrijden tegen Bayern slecht spelen. En verder denk ik dat Madrid eens moet kijken of ze niet bij het filiaal of in de jeugd een goede rechtsback hebben want die Arbeloa is de zwakste schakel in dit elftal. Maakt veel onnodige overtredingen omdat hij zich niet goed opstelt en daardoor te laat moet ingrijpen en in de omschakeling heb je ook niet zoveel aan hem. Desnoods moet Mourihno Sergio Ramos maar weer RB maken. Alhoewel die het als CV goed doet (behoudens dan af en toe domme overtredingen)
HR
HR

Albinho Rode kaart: waarschuwing
Legende

Droomaankoop: Kevin De Bruyne
Reg.: 11 mei 2003

Wellicht moet Mourinho ook maar afstappen van de 6-4 opstelling.
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Albinho schreef:

Wellicht moet Mourinho ook maar afstappen van de 6-4 opstelling.
HR
Ik hoorde Q nog niet zo lang geleden nog zeggen dat we bij ajax 4-2-3-1 moesten gaan spelen omdat dit modern zou zijn omdat oa. real en bayern dit systeem spelen :B.
Ik ben altijd een fan van extremen. Of je gaat ala chelsea tegen barcelona spelen (maar dan ook elke wedstrijd, niet alleen tegen barca) of je gaat ala barca spelen (het barca van de vorige seizoenen dan).
Elke vorm er tussenin is minder goed.
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Hier doe ik het voor. :B

forumillustratie
HR
HR

Frankie de missing link
Vedette

Reg.: 14 augustus 2009

Van de film schreef:

(...)

Ik hoorde Q nog niet zo lang geleden nog zeggen dat we bij ajax 4-2-3-1 moesten gaan spelen omdat dit modern zou zijn omdat oa. real en bayern dit systeem spelen :B.
Ik ben altijd een fan van extremen. Of je gaat ala chelsea tegen barcelona spelen (maar dan ook elke wedstrijd, niet alleen tegen barca) of je gaat ala barca spelen (het barca van de vorige seizoenen dan).
Elke vorm er tussenin is minder goed.
HR
Ik ben ook wel fan van extremen, maar ook wel van je tactiek kiezen op basis van de tegenstander en de capaciteiten hebben om meerdere systemen te beheersen.

Real leek gisteren nergens op. 4-2-3-1 is niets mis mee, maar dan moeten die 3 niet gewoon pure aanvallers zijn. Di Maria en Kaka vielen zwaar tegen, de gaten tussen de linies waren gigantisch, alles in hoge versnelling, zowel vooruit als teruglopen, die 3 achter de spits die dus nauwelijks verdedigen, of de 6 daar achter die niet mee druk vooruit zetten. Dat vind ik niet exemplarisch voor Real dit seizoen, maar was gisteren pijnlijk duidelijk, al vond ik Real vanaf de 75 minuut wel weer wat sterker worden dan Bayern. Vooral 20-75 was het enkel Bayern.
HRHR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

Frankie de missing link schreef:

Ik ben ook wel fan van extremen, maar ook wel van je tactiek kiezen op basis van de tegenstander en de capaciteiten hebben om meerdere systemen te beheersen.

Real leek gisteren nergens op. 4-2-3-1 is niets mis mee, maar dan moeten die 3 niet gewoon pure aanvallers zijn. Di Maria en Kaka vielen zwaar tegen, de gaten tussen de linies waren gigantisch, alles in hoge versnelling, zowel vooruit als teruglopen, die 3 achter de spits die dus nauwelijks verdedigen, of de 6 daar achter die niet mee druk vooruit zetten. Dat vind ik niet exemplarisch voor Real dit seizoen, maar was gisteren pijnlijk duidelijk, al vond ik Real vanaf de 75 minuut wel weer wat sterker worden dan Bayern. Vooral 20-75 was het enkel Bayern.
HR
Als je voor balbezit, druk naar voren en veel goals kiest kun je niet voor 4-2-3-1 kiezen.
HR
HR

Madridista
Idool

Amsterhammer schreef:

(plaatje)
HR
Tja, typisch het niveau van de gemiddelde Barça zelfpijper.
HR
HR

mzo
Legende

Amsterhammer schreef:

(plaatje)
HR
;-) jammer dat deze foto niet van gisteren is haha
HR
HR

Madridista
Idool

mzo schreef:

(...)

;-) jammer dat deze foto niet van gisteren is haha
HR
Sterker nog, als je goed kijkt (maar dat zal je in je blinde leedvermaak wel niet kunnen) is dit een supergephotoshopte collage (nog slecht gedaan ook trouwens)
HR
HR

M.Rosales
Talent

Uit: Leerdam
Droomaankoop: Fernando Torres
Reg.: 9 november 2004

Madridista schreef:

(...)

HR
Volkomen mee eens!
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

spelbos schreef:

Jammer, dat ze niet door zijn..nummer 10 had ik ze wel gegund.
HR
Kijk eens wat meer potten van Real voordat je over Kaka begint.
HR
HR

mzo
Legende

Madridista schreef:

(...)

Sterker nog, als je goed kijkt (maar dat zal je in je blinde leedvermaak wel niet kunnen) is dit een supergephotoshopte collage (nog slecht gedaan ook trouwens)
HR
Huh?
HR
HR

spelbos
Legende

Y0rn. schreef:

(...)

Kijk eens wat meer potten van Real voordat je over Kaka begint.
HR
Ik kan alleen beoordelen wat ik zie, en ik zag een Kaka die niet meer overeen kwam met het beeld wat ik van hem had.

Maar als jij zegt dat hij nog goed is, wil ik je best geloven hoor, alleen gisteren vond ik hem slecht.
HR
HR

Y0rn.
International

Reg.: 15 oktober 2009

spelbos schreef:

(...)

Ik kan alleen beoordelen wat ik zie, en ik zag een Kaka die niet meer overeen kwam met het beeld wat ik van hem had.

Maar als jij zegt dat hij nog goed is, wil ik je best geloven hoor, alleen gisteren vond ik hem slecht.
HR
Ik ben het eens met je dat Kaka gigantisch slecht was en juist dat verbaaste mij. Toen hij erin kwam, dacht ik: Nu gaan we het krijgen hoor. In de PD laat hij nog heel vaak zien de meest geniale voetballer te zijn van Real (tegenwoordig samen met Özil).
HR
HR

Amsterhammer
Moderator

Reg.: 31 juli 2005

Madridista schreef:

(...)

HR
Schaam je voor deze reactie, Madridista. Volgens mij ken je me intussen beter dan dat. Ik heb een hekel aan beide heren in dat foto, niet aan jouw cluppie, dus waarom zou ik hem niet plaatsen? Ik had er geen enkel probleem mee gehad als Real gisteren verdiend gewonnen had. Dus ja, ik geniet er van de schadenfreude dat Mou de CL misloopt, mede door de penalty misser van CR7. Niet zo gek, lijkt mij.
HR
HR

Madridista
Idool

Amsterhammer schreef:

(...)

Schaam je voor deze reactie, Madridista. Volgens mij ken je me intussen beter dan dat. Ik heb een hekel aan beide heren in dat foto, niet aan jouw cluppie, dus waarom zou ik hem niet plaatsen? Ik had er geen enkel probleem mee gehad als Real gisteren verdiend gewonnen had. Dus ja, ik geniet er van de schadenfreude dat Mou de CL misloopt, mede door de penalty misser van CR7. Niet zo gek, lijkt mij.
HR
Tja, wat mij dan weer opvalt is dat er in het Barça-topic door ons Madridfans niet van dit soort fotootjes zijn gepost toen Barça door Chelsea werd uitgeschakeld. Overigens zijn er, net als jij dat hebt bij Madrid, voor mij bij Barcelona een paar spelers die ik echt afstotelijk vind.
HR
HR

Jopie C. uit B. te A.
Idool

Droomaankoop: Vurnon Anita
Reg.: 9 december 2005

thirdstarheroes schreef:

Helemaal na die misselijke manier van juichen van Ronaldo in Camp Nou had ik al de stille hoop dat hijzelf Real Madrid een plek in de finale zou kosten, kwam deels ook nog uit ook!

Genieten.
HR
Vooropgesteld ik ben fan van de Tardelli wk finale 82 manier van juichen.

Er mag wmb heel veel emotie komen kijken als je op de echt belangrijke momenten scoort. CR7 heeft het "aangedurfd" (jaja een grote zak met geld zal ook een rol hebben gespeeld) om bij de concurrent van op dat moment beste club ter wereld de strijd met ze aan te gaan en is ondanks tegenslagen en het feit dat Messi hem altijd de loef afstak niet bij de pakken neer gaan zitten. Als je dan in het hol van de leeuw wederom een belangrijke goal scoort voor Real en daardoor hun ten koste van Barca de titel bezorgt dan houd ik wel van een oerkreet met een gebaar van "zo en nu over en sluiten... mission accomplished!"

Kijk die Mou die bij Chelski als een dorpsidioot voor het Liverpool publiek op en neer gaat rennen dat trek ik dan weer slecht.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Gratis lid worden

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Wat moet Ajax het eerst doen met het kapitaal?

Arena kopen
Eigen stadion bouwen
Aandelen inkopen en van de beurs gaan
Spelers aantrekken
Jeugdopleidingen in andere landen opzetten
Iets anders
Geen mening

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 54,7% dat Paris Saint-Germain FC wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina verwachten van Ajax-SC Heerenveen:

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!