Ajax Netwerk
zaterdag 19 april 2014 - 01:48                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Ajax Forums » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 151 »

HR

Van de film
Legende

Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003

quote:HR
Siempre Real schreef:

Volkomen terecht dat Bayern de finale speelt, jammer dat het via de penaltys ging. Slechte wedstrijd (na de 2-0) van Real.... Volgend jaar weer een kans! :\(
HR
Het verbaasde mij hoe ver real terug viel na de 2-0, hoewel het daarvoor ook al niet heel erg goed was. Viel me echt tegen. Ik gun het de real-fans hier wel, alleen ik misgun het mourinho zo verschrikkelijk dus ik ben wel blij met bayern.
HR
HR

0634
Administrator

Vak: -
Reg.: 2 januari 2006

ElSalvador74 schreef:

(...)hij scoorde 2 x in de eerste 15 minuten.... en Messi mistte ook een pingel
HR
En wat deed hij buiten die pingel en die intikker? Inderdaad: niets meer. Dat zei ik dus: hij speelde belabberd. Dat kan toch moeilijk aan de kant worden geschoven met 'hij scoorde twee keer.' Hij mistte ook een pingel in de reeks, maar dat doet er evenmin toe. Hij speelde gewoon slecht en kon zijn team niet bij de hand nemen. Dat doet hij vaak in grote potten.

Van de film schreef:

(...)

Het verbaasde mij hoe ver real terug viel na de 2-0, hoewel het daarvoor ook al niet heel erg goed was. Viel me echt tegen. Ik gun het de real-fans hier wel, alleen ik misgun het mourinho zo verschrikkelijk dus ik ben wel blij met bayern.
HR
Ik gun het Real sowieso meer dan Bayern, maar de Duitsers verdienden het wel. Met durf gespeeld.

[Dit bericht is veranderd door 0634 (op 26 april 2012 07:17:44).]
HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Schitterend, ik kan geen speler van Real opnoemen die ik de CL toe wens
HR
HR

thirdstarheroes
Basisspeler

Reg.: 26 november 2011

Ozil en Kaka, meer kan ik er ook niet bedenken.
Xabi Alonso kan ik ook nog wel van genieten..

Voor de rest een geweldige overwinning van het gezonde Bayern op het met megagrote schulden leidende Real Madrid.

Van mij mag Bayern hem winnen hoor, zou eens een keer een mooi teken zijn richting de clubs als Real Madrid, Barcelona, Chelsea, Manchester City, die Russische oeroeboeroe's die met megaschulden en sjeiks de halve wereld willen kopen. Nee gewoon een gezonde club met een ontzettend goed beleid die de Champions League wint. Een zegen voor heet voetbal!

En helemaal genieten dat juist die neuroten Ramos en Ronaldo hun penals moeten missen. Helemaal na die misselijke manier van juichen van Ronaldo in Camp Nou had ik al de stille hoop dat hijzelf Real Madrid een plek in de finale zou kosten, kwam deels ook nog uit ook!

Genieten.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

retep1 schreef:

Toch jammer, geen Real-Barca, wat zou ik mij verkneukelt hebben. Nu moet ik naar het "saaie" Bayern-Chelsea kijken zonder de brille van Messi en Ronaldo.
Zowel Real als Barca had ik als winnaar kunnen velen puur omdat de één van de ander had gewonnen. Nu ben ik opgezadeld met een doods affiche.
Ik hoop dan maar volgend jaar op deze clash, uitzondering(Ajax wint de wereldcup) daargelaten.
HR
Zeikerd. Prima affiche.
HR
HR

afcavooraltijd
International

Reg.: 19 juli 2011

Enorm balen dit, het had een fantastisch einde van het seizoen kunnen worden.
Maar ik kan ook niet zeggen dat het enorm onverdiend is dat die moffen door zijn, ze hebben over 2 wedstrijden meer lef getoond en meer kansen gecreeerd.
Real heeft het laten liggen in het 1e duel, waarbij Mourinho bijna zijn hele voorhoede wisselt, net als Pastoor in de wedstrijd tegen Psv, dan vraag je gewoon om een doelpunt tegen en een nederlaag:\(
Zonde
HR
HR

AFC19
International

Uit: Amsterdam
Vak: 430
Reg.: 29 april 2011

retep1 schreef:

Toch jammer, geen Real-Barca, wat zou ik mij verkneukelt hebben. Nu moet ik naar het "saaie" Bayern-Chelsea kijken zonder de brille van Messi en Ronaldo.
Zowel Real als Barca had ik als winnaar kunnen velen puur omdat de één van de ander had gewonnen. Nu ben ik opgezadeld met een doods affiche.
Ik hoop dan maar volgend jaar op deze clash, uitzondering(Ajax wint de wereldcup) daargelaten.
HR
Heb je wel gekeken? Bayern was over twee wedstrijden de ploeg die wilde voetballen en constant de aanval zocht. Zelfs gisteren, uit, met de 2-1 stand. Bayern staat verdiend in de finale. Chelsea had er idd niet horen te staan met hun vertoonde spel. Ik vind het affiche juist leuk. Altijd Barca-RM lijkt mij ook niets.
HR
HR

Iker
Legende

Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002

mzo schreef:

Schitterend, ik kan geen speler van Real opnoemen die ik de CL toe wens
HR
Er is er maar één die je het niet kan misgunnen en dat is de koning in het doel. Wat is het toch een ongelooflijke held.

Bayern helaas dik verdiend gewonnen. Real was geen schim van de ploeg die zo goed kan voetballen. Na de 2-0 had ik dit nooit verwacht. Nu alles geven voor de titel en dan van Iker genieten tijdens het EK.
HR
HR

Madridista
Idool

Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008

Ik moest gisteren tijdens de wedstrijd even afhaken met posten omdat ik een tamelijk belangrijk telefoontje kreeg. Ik heb de pot nog wel kunnen uitkijken en wat moet ik er van zeggen? Madrid begon heel sterk maar het werd allengs minder. Het was helaas gewoon niet goed genoeg. Al met al vond ik het niet onverdiend dat Bayern doorging hoewel het natuurlijk met zo’n strafschoppenserie een dubbeltje op zijn kant is. Wel jammer voor Casillas dat hij er twee uithoudt maar zijn collega’s er drie missen.
HR
HR

jasperdgg
Vedette

Reg.: 25 november 2005

AFC19 schreef:
Ik vind het affiche juist leuk. Altijd Barca-RM lijkt mij ook niets.
HR
Precies. Je hebt nu een grote club die ook nog eens leuk voetbal speelt en een club die nog nooit gewonnen heeft, met een kern van spelers voor wie dit waarschijnlijk de laatste kans is.

Real tegen Barca komt sowieso al twee keer paar jaar voorbij. Ik zie in de CL liever teams waarvan je niet weet hoe ze zich tot elkaar verhouden, dat is waar de hele competitie om draait, kijken hoe de een Engelse topploeg het doet tegen een Duitse.
HR
HR

Ride
Internationale topspeler

Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011

HR
HR

mzo
Legende

Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000

Iker schreef:

(...)

Er is er maar één die je het niet kan misgunnen en dat is de koning in het doel. Wat is het toch een ongelooflijke held.HR
Want?
HR
HR

Madridista
Idool

Ride schreef:

(plaatje)
HR
Tja, we kunnen vaststellen dat Messi toch veel beter penalty's kan nemen dan Ramos. :D
HRHR
HR

Bjorn121
Vedette

Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001

Quattroporte schreef:

(...)

Je zou hier toch niet komen om zout in wonden te strooien :D ? Verleiding te groot ? En kijk eens wat er hier zoal wordt gepost door Real-bashers, daar was mijn posting toch vrij onschuldig bij ?
HR
Waar strooi ik zout in de wonde? Ik lach nergens, ik zit niet te verklaren dat alle Real-pyjama's terug de kast in mogen, ik zeg niet dat "gerechtigheid geschied" (welke gerechtigheid vraag ik mij dan af), ik brand geen specifieke spelers af, ik zit geen onnozele vergelijkingen te maken tussen Ronald en Messi enz enz.

Ik post gewoon dat ik het raar vind dat Real zo achteruit liep in de 2e helft. Als ze voorin meer druk hadden gehouden, hadden ze het volgens mij wel gehaald. Als dat al zout in de wonde strooien is, kunnen we mss beter gewoon niet meer proberen om een wedstrijd te analyseren.
HR
HR

Iker
Legende

mzo schreef:
Want?
HR
Geweldige atleet, beste keeper van de wereld en een leuke nuchtere jongen. Geen kapsones. Wat mij betreft het ideale uithangbord voor je club.

Wat kun je daar tegen hebben?
HR
HR

robbertb
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007

Iker schreef:

(...)

Geweldige atleet, beste keeper van de wereld en een leuke nuchtere jongen. Geen kapsones. Wat mij betreft het ideale uithangbord voor je club.

HR
Volgens wie is hij dan beste keeper van de wereld? En wat doet hij dan dat hem een held maakt? Afgezien van voetballen tegenhouden?
HR
HR

Burzlew
Legende

Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002

robbertb schreef:

(...)

Volgens wie is hij dan beste keeper van de wereld? En wat doet hij dan dat hem een held maakt? Afgezien van voetballen tegenhouden?
HR
Volgens het IFFHS de FIFPro is Casillas al vier jaar lang 's werelds beste keeper. De uitreiking voor 2012 is nog niet geweest.
HR
HR

Iker
Legende

robbertb schreef:
Volgens wie is hij dan beste keeper van de wereld? HR
In ieder geval volgens mij :)
HR
HR

Van de film
Legende

Reg.: 30 november 2003

robbertb schreef:

HR
Laat hem lekker, hij is fan van casillas en vind hem dus de beste keeper van de wereld. Net zoals van der vaart de beste middenvelder van de wereld is ;).
HR
HR

Flood
Jeugdspeler

Vak: 428
Reg.: 9 maart 2005

Ik vind het ook een hele goeie keeper. Behoort zeker tot de top 3 van de wereld.
Zou willen dat hij bij Barcelona op de goal stond.
HR
HR

Aquilani
Basisspeler

Uit: Amsterdam
Reg.: 2 september 2006

Kluivert_beste_9_ooit schreef:

(plaatje)
HR
:D
Deze zie je na elke over geschoten penalty wel een keer opduiken ergens, maar hij blijft leuk
HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Lekker opportunistisch om nu over Ronaldo te beginnen daar ben ik mij van bewust maar ik doe het toch. Ronaldo is een superrobot, een getrainde topatleet met redelijk wat balgevoel maar bij uitstek hét uithangbord van de maakbaarheid van een voetballer. Met talent het maximale rendement uit je lichaam halen en daardoor de top bereiken.

Ik zeg dit omdat ik verder niet echt veel goeds aan hem kan ontdekken, hij is niet zo goed in de kleine ruimte, passend is hij wel aardig maar inzicht heeft hij totaal niet. Hij schiet vaak toch wel op erg domme momenten en zijn dansje/routine bij een vrije trap is eveneens niet echt effectief, wellicht een keer proberen te curven? Ik heb niet het idee dat Ronaldo zich buiten zijn doeltreffendheid, waarvoor veel dank naar zijn teamgenoten dient uit te gaan, hij écht speciaal is.

Nou jongens, zeg het maar. :D
HR
HR

Es Muss Eskalieren
Bankzitter

Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008

Iker schreef:

(...)

HR
Hij keepte gisteren anders behoorlijk ruk. Van 'de beste keeper van de wereld' mag je een stuk beter verwachten...
HR
HR

Madridista
Idool

Cacciatore schreef:

Lekker opportunistisch om nu over Ronaldo te beginnen daar ben ik mij van bewust maar ik doe het toch. Ronaldo is een superrobot, een getrainde topatleet met redelijk wat balgevoel maar bij uitstek hét uithangbord van de maakbaarheid van een voetballer. Met talent het maximale rendement uit je lichaam halen en daardoor de top bereiken.

Ik zeg dit omdat ik verder niet echt veel goeds aan hem kan ontdekken, hij is niet zo goed in de kleine ruimte, passend is hij wel aardig maar inzicht heeft hij totaal niet. Hij schiet vaak toch wel op erg domme momenten en zijn dansje/routine bij een vrije trap is eveneens niet echt effectief, wellicht een keer proberen te curven? Ik heb niet het idee dat Ronaldo zich buiten zijn doeltreffendheid, waarvoor veel dank naar zijn teamgenoten dient uit te gaan, hij écht speciaal is.

Nou jongens, zeg het maar. :D
HR
Je hebt groot gelijk, hij kan er geen reet van. Alleen met heel veel geluk heeft hij nu al twee seizoenen achter elkaar het absolute record van de PD. Koekebakker is het. Hij zou is moeten gaan dribbelen en zich dan steeds op de derde man stuklopen zoals andere voetballers die er geen reet van kunnen ook doen.

HR
HR

Cacciatore
Vedette

Reg.: 23 augustus 2009

Madridista schreef:

(...)

Je hebt groot gelijk, hij kan er geen reet van. Alleen met heel veel geluk heeft hij nu al twee seizoenen achter elkaar het absolute record van de PD. Koekebakker is het. Hij zou is moeten gaan dribbelen en zich dan steeds op de derde man stuklopen zoals andere voetballers die er geen reet van kunnen ook doen.

HR
Ik chargeer uiteraard, maar in de kern ben ik serieus. Ronaldo is nou niet bepaald een speler die uitblinkt in de kleine ruimte, wat heet hij is constant bezig om te corrigeren. Inzicht heeft hij eveneens niet en zijn teamgenoten doen hem veel cadeau. Interessanter is wellicht de vraag wat hem dan wel uniek maakt? Waarom scoort hij zoveel? Is hij positioneel dan zo sterk? Wordt hij, zoals ik denk, gewoon constant gezocht door zijn teamgenoten boven anderen? (Zie Benzema die voor Ronaldo kiest boven de vrijstaande Kaka)

Kortom, wat maakt Ronaldo speciaal? Want ik zie het niet.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 151 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Ajax Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Ajax Poll

Moet Ajax Hakim Ziyech kopen?

Ja
Nee
Alleen als er een speler vertrekt
geen idee...

HR

VoVo

Van de Ajax-fans denkt 1,0% dat Heracles Almelo wint van Ajax. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor PEC Zwolle-Ajax.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!