Deze topic is open en bestaat uit 129 pagina's: « 1 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 129 »
Van de film
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Droomaankoop: -
Reg.: 30 november 2003
quote:Het verbaasde mij hoe ver real terug viel na de 2-0, hoewel het daarvoor ook al niet heel erg goed was. Viel me echt tegen. Ik gun het de real-fans hier wel, alleen ik misgun het mourinho zo verschrikkelijk dus ik ben wel blij met bayern.
Siempre Real schreef:
Volkomen terecht dat Bayern de finale speelt, jammer dat het via de penaltys ging. Slechte wedstrijd (na de 2-0) van Real.... Volgend jaar weer een kans!
0634
Administrator
Vak: -
Reg.: 2 januari 2006
quote:En wat deed hij buiten die pingel en die intikker? Inderdaad: niets meer. Dat zei ik dus: hij speelde belabberd. Dat kan toch moeilijk aan de kant worden geschoven met 'hij scoorde twee keer.' Hij mistte ook een pingel in de reeks, maar dat doet er evenmin toe. Hij speelde gewoon slecht en kon zijn team niet bij de hand nemen. Dat doet hij vaak in grote potten.
ElSalvador74 schreef:
(...)hij scoorde 2 x in de eerste 15 minuten.... en Messi mistte ook een pingel
quote:Ik gun het Real sowieso meer dan Bayern, maar de Duitsers verdienden het wel. Met durf gespeeld.
Van de film schreef:
(...)
Het verbaasde mij hoe ver real terug viel na de 2-0, hoewel het daarvoor ook al niet heel erg goed was. Viel me echt tegen. Ik gun het de real-fans hier wel, alleen ik misgun het mourinho zo verschrikkelijk dus ik ben wel blij met bayern.
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
thirdstarheroes
Regelmatige invaller
Droomaankoop: Adam Maher
Reg.: 26 november 2011
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:Zeikerd. Prima affiche.
retep1 schreef:
Toch jammer, geen Real-Barca, wat zou ik mij verkneukelt hebben. Nu moet ik naar het "saaie" Bayern-Chelsea kijken zonder de brille van Messi en Ronaldo.
Zowel Real als Barca had ik als winnaar kunnen velen puur omdat de één van de ander had gewonnen. Nu ben ik opgezadeld met een doods affiche.
Ik hoop dan maar volgend jaar op deze clash, uitzondering(Ajax wint de wereldcup) daargelaten.
afcavooraltijd
Geselecteerd voor Oranje
Reg.: 19 juli 2011
AFC19
Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam
Vak: 407
Reg.: 29 april 2011
quote:Heb je wel gekeken? Bayern was over twee wedstrijden de ploeg die wilde voetballen en constant de aanval zocht. Zelfs gisteren, uit, met de 2-1 stand. Bayern staat verdiend in de finale. Chelsea had er idd niet horen te staan met hun vertoonde spel. Ik vind het affiche juist leuk. Altijd Barca-RM lijkt mij ook niets.
retep1 schreef:
Toch jammer, geen Real-Barca, wat zou ik mij verkneukelt hebben. Nu moet ik naar het "saaie" Bayern-Chelsea kijken zonder de brille van Messi en Ronaldo.
Zowel Real als Barca had ik als winnaar kunnen velen puur omdat de één van de ander had gewonnen. Nu ben ik opgezadeld met een doods affiche.
Ik hoop dan maar volgend jaar op deze clash, uitzondering(Ajax wint de wereldcup) daargelaten.
Iker
Legende
Vak: 127
Reg.: 1 oktober 2002
quote:Er is er maar één die je het niet kan misgunnen en dat is de koning in het doel. Wat is het toch een ongelooflijke held.
mzo schreef:
Schitterend, ik kan geen speler van Real opnoemen die ik de CL toe wens
Madridista
Idool
Droomaankoop: Rafael van der Vaart
Reg.: 17 januari 2008
jasperdgg
Vedette
Reg.: 25 november 2005
quote:Precies. Je hebt nu een grote club die ook nog eens leuk voetbal speelt en een club die nog nooit gewonnen heeft, met een kern van spelers voor wie dit waarschijnlijk de laatste kans is.
AFC19 schreef:
Ik vind het affiche juist leuk. Altijd Barca-RM lijkt mij ook niets.
Ride
International
Uit: Hoorn
Vak: 129
Droomaankoop: Jari Litmanen
Reg.: 21 januari 2011
mzo
Legende
Uit: Den Haag
Droomaankoop: Johnny Heitinga
Reg.: 20 augustus 2000
quote:Want?
Iker schreef:
(...)
Er is er maar één die je het niet kan misgunnen en dat is de koning in het doel. Wat is het toch een ongelooflijke held.
Madridista
Idool
quote:Tja, we kunnen vaststellen dat Messi toch veel beter penalty's kan nemen dan Ramos.
Ride schreef:
(plaatje)
Bjorn121
Vedette
Uit: Gent
Vak: 113
Reg.: 8 augustus 2001
quote:Waar strooi ik zout in de wonde? Ik lach nergens, ik zit niet te verklaren dat alle Real-pyjama's terug de kast in mogen, ik zeg niet dat "gerechtigheid geschied" (welke gerechtigheid vraag ik mij dan af), ik brand geen specifieke spelers af, ik zit geen onnozele vergelijkingen te maken tussen Ronald en Messi enz enz.
Quattroporte schreef:
(...)
Je zou hier toch niet komen om zout in wonden te strooien? Verleiding te groot ? En kijk eens wat er hier zoal wordt gepost door Real-bashers, daar was mijn posting toch vrij onschuldig bij ?
Iker
Legende
quote:Geweldige atleet, beste keeper van de wereld en een leuke nuchtere jongen. Geen kapsones. Wat mij betreft het ideale uithangbord voor je club.
mzo schreef:
Want?
robbertb
Vedette
Uit: amsterdam
Reg.: 3 september 2007
quote:Volgens wie is hij dan beste keeper van de wereld? En wat doet hij dan dat hem een held maakt? Afgezien van voetballen tegenhouden?
Iker schreef:
(...)
Geweldige atleet, beste keeper van de wereld en een leuke nuchtere jongen. Geen kapsones. Wat mij betreft het ideale uithangbord voor je club.
Wat kun je daar tegen hebben?
Burzlew
Legende
Uit: Lissabon / Amsterdam
Vak: 410
Reg.: 3 augustus 2002
quote:Volgens het IFFHS de FIFPro is Casillas al vier jaar lang 's werelds beste keeper. De uitreiking voor 2012 is nog niet geweest.
robbertb schreef:
(...)
Volgens wie is hij dan beste keeper van de wereld? En wat doet hij dan dat hem een held maakt? Afgezien van voetballen tegenhouden?
Iker
Legende
quote:In ieder geval volgens mij
robbertb schreef:
Volgens wie is hij dan beste keeper van de wereld?
Van de film
Legende
Reg.: 30 november 2003
quote:Laat hem lekker, hij is fan van casillas en vind hem dus de beste keeper van de wereld. Net zoals van der vaart de beste middenvelder van de wereld is
robbertb schreef:
Volgens wie is hij dan beste keeper van de wereld? En wat doet hij dan dat hem een held maakt? Afgezien van voetballen tegenhouden?
Flood
Jeugdspeler
Vak: 428
Reg.: 9 maart 2005
Aquilani
Basisspeler
Uit: Amsterdam
Reg.: 2 september 2006
quote:
Kluivert_beste_9_ooit schreef:
(plaatje)
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
Es Muss Eskalieren
Bankzitter
Droomaankoop: Jeffrey Vlug
Reg.: 29 oktober 2008
quote:Hij keepte gisteren anders behoorlijk ruk. Van 'de beste keeper van de wereld' mag je een stuk beter verwachten...
Iker schreef:
(...)
Geweldige atleet, beste keeper van de wereld en een leuke nuchtere jongen. Geen kapsones. Wat mij betreft het ideale uithangbord voor je club.
Wat kun je daar tegen hebben?
Madridista
Idool
quote:Je hebt groot gelijk, hij kan er geen reet van. Alleen met heel veel geluk heeft hij nu al twee seizoenen achter elkaar het absolute record van de PD. Koekebakker is het. Hij zou is moeten gaan dribbelen en zich dan steeds op de derde man stuklopen zoals andere voetballers die er geen reet van kunnen ook doen.
Cacciatore schreef:
Lekker opportunistisch om nu over Ronaldo te beginnen daar ben ik mij van bewust maar ik doe het toch. Ronaldo is een superrobot, een getrainde topatleet met redelijk wat balgevoel maar bij uitstek hét uithangbord van de maakbaarheid van een voetballer. Met talent het maximale rendement uit je lichaam halen en daardoor de top bereiken.
Ik zeg dit omdat ik verder niet echt veel goeds aan hem kan ontdekken, hij is niet zo goed in de kleine ruimte, passend is hij wel aardig maar inzicht heeft hij totaal niet. Hij schiet vaak toch wel op erg domme momenten en zijn dansje/routine bij een vrije trap is eveneens niet echt effectief, wellicht een keer proberen te curven? Ik heb niet het idee dat Ronaldo zich buiten zijn doeltreffendheid, waarvoor veel dank naar zijn teamgenoten dient uit te gaan, hij écht speciaal is.
Nou jongens, zeg het maar.
Cacciatore
Vedette
Reg.: 23 augustus 2009
quote:Ik chargeer uiteraard, maar in de kern ben ik serieus. Ronaldo is nou niet bepaald een speler die uitblinkt in de kleine ruimte, wat heet hij is constant bezig om te corrigeren. Inzicht heeft hij eveneens niet en zijn teamgenoten doen hem veel cadeau. Interessanter is wellicht de vraag wat hem dan wel uniek maakt? Waarom scoort hij zoveel? Is hij positioneel dan zo sterk? Wordt hij, zoals ik denk, gewoon constant gezocht door zijn teamgenoten boven anderen? (Zie Benzema die voor Ronaldo kiest boven de vrijstaande Kaka)
Madridista schreef:
(...)
Je hebt groot gelijk, hij kan er geen reet van. Alleen met heel veel geluk heeft hij nu al twee seizoenen achter elkaar het absolute record van de PD. Koekebakker is het. Hij zou is moeten gaan dribbelen en zich dan steeds op de derde man stuklopen zoals andere voetballers die er geen reet van kunnen ook doen.
Deze topic is open en bestaat uit 129 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 »
Ajax Forums » D - Overig » Buitenlandse en Europese competities » Real Madrid CF deel 7

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!
Wat vind jij van het nieuwe uitshirt (foto's)?
Van de Ajax-fans denkt 63,3% dat FC Twente wint van FC Utrecht. Wat denk jij?
We zijn op zoek naar jouw ideeën om Ajax Netwerk nog beter te maken.